Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.02 kedd, 22:11:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13843806 alkalommal)
0 Felhasználó és 44 vendég van a témában
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10050 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:26:03 »

Figyi, milyen állapotúak a porlasztóid? hidegen nem ereget füstöt indítás után?

Nem tapasztaltam ilyet, meg úgy általában se semmit.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10051 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:35:44 »

Nem tapasztaltam ilyet, meg úgy általában se semmit.
Akkor inkább ne rizikózz ezzel. mennyibe kerül?

Ha meg relatíve újak a porlasztók, akkor nem árthat neki egy kis pro-tec. Nálam jót tett neki 125e km-nél, de akkor már hidegen 3-4 mpig füstölt fehéren indítás után. Pro-tec kúra után elmúlt. Aztán adtam neki megint pár ezer km után, de nem kellett volna már akkor bántani. azóta ki vannak cserélve újra..  szomoru1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10052 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 09:57:54 »

Akkor inkább ne rizikózz ezzel. mennyibe kerül?

Ha meg relatíve újak a porlasztók, akkor nem árthat neki egy kis pro-tec. Nálam jót tett neki 125e km-nél, de akkor már hidegen 3-4 mpig füstölt fehéren indítás után. Pro-tec kúra után elmúlt. Aztán adtam neki megint pár ezer km után, de nem kellett volna már akkor bántani. azóta ki vannak cserélve újra..  szomoru1

1200 volt kb. Tudtommal még nem volt cserélve.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10053 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 10:42:24 »

1200 volt kb. Tudtommal még nem volt cserélve.
hű, akkor az nem mai srác.. én nem raknám bele a puccert, mert még elkezd pisilni a nagy tisztaságtól ..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10054 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 11:14:23 »

hű, akkor az nem mai srác.. én nem raknám bele a puccert, mert még elkezd pisilni a nagy tisztaságtól ..

Akciós volt Grin Bevallom a lejáratát, vagy gyártási idejét nem néztem.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10055 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 11:19:18 »

Pro-tec kúra után elmúlt. Aztán adtam neki megint pár ezer km után, de nem kellett volna már akkor bántani. azóta ki vannak cserélve újra..  szomoru1
Ezt úgy érted, hogy a pro tec tönkretette? Hogy lehet ez?
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10056 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 11:44:14 »

Ezt úgy érted, hogy a pro tec tönkretette? Hogy lehet ez?
Dehogy tette... csak már pisilt szegénykém és ez meg mégjobban megpucolta.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1674


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #10057 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 11:58:19 »

Dehogy tette... csak már pisilt szegénykém és ez meg mégjobban megpucolta.
Értem. Már csak egy kérdésem maradt: szürke füst ok, pro-tec kúra elmúlt, pro-tec kúra ismét ami nem kellett volna. Akkor az első pro-tec kúra csak annyira tisztított elméletileg, hogy jobban zártak a porlasztók, a második meg teljesen letisztította és a kopás miatt már nem zártak a porlasztók rendesen?
Csak azért érdeklődöm, mert egy autón én javasoltam pro-tec kúrát és azóta haldoklik szegénykém 262-es kóddal Sad
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10058 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 14:53:42 »

üdv.
ma megejtettem egy komplett szervizt a gépen.olaj,és az összes szürö.minden kicserélve.megint levettem a szivosort és az egr-t,és kipucoltuk ujra az egészet.na meg ledugoztam én is az egr-t.semmi hibajel.amugy az én egr-em olyan hogy megy rá csatlakozo,de megkérdeztem és azt mondták hogy nincs benne áramlás érzékelö.hiába van rajt csati,le lehet dugozni.meg is ejtettem.a dugozás meg a szürök cseréje után beállt a fogyasztásom szépen 5.4-re Smiley
semmi füst,megy mint állat...
üdv.
Naplózva
balkobalko
Vendég
« Új hozzászólás #10059 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 15:04:44 »

üdv.
ma megejtettem egy komplett szervizt a gépen.olaj,és az összes szürö.minden kicserélve.megint levettem a szivosort és az egr-t,és kipucoltuk ujra az egészet.na meg ledugoztam én is az egr-t.semmi hibajel.amugy az én egr-em olyan hogy megy rá csatlakozo,de megkérdeztem és azt mondták hogy nincs benne áramlás érzékelö.hiába van rajt csati,le lehet dugozni.meg is ejtettem.a dugozás meg a szürök cseréje után beállt a fogyasztásom szépen 5.4-re Smiley
semmi füst,megy mint állat...
üdv.
taps taps taps
Naplózva
gy-gabor
Vendég
« Új hozzászólás #10060 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 20:53:46 »

Sziazstok . Lenne egy kis gond a mondeommal 2000 tdci-röl van szó P2288-as hibakodot mondtak nekem hogy azt irta a gép a befecskendezö nyomás magas . Mindenféle vezetékekbe kell keresni a hibát a gép szerint lelazult korrodált csatlakozokba . Plussz reggel az elsö indításnál ingadozik az alapjárat és fehér füstöt nyom aztán egy fél perc elteltével megszünik és utánna minden oké . Mi lehet a gond volt már valakinek hasonló és ha igen mennyi volt a javítás ? Mire számítsak kb ? köszi sziasztok .
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10061 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 21:43:16 »

üdv.
ma megejtettem egy komplett szervizt a gépen.olaj,és az összes szürö.minden kicserélve.megint levettem a szivosort és az egr-t,és kipucoltuk ujra az egészet.na meg ledugoztam én is az egr-t.semmi hibajel.amugy az én egr-em olyan hogy megy rá csatlakozo,de megkérdeztem és azt mondták hogy nincs benne áramlás érzékelö.hiába van rajt csati,le lehet dugozni.meg is ejtettem.a dugozás meg a szürök cseréje után beállt a fogyasztásom szépen 5.4-re Smiley
semmi füst,megy mint állat...
üdv.
Várjuki a végét elméletileg az évjárat miatt kell,hogy hibát dobjon.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10062 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 21:45:23 »

Sziazstok . Lenne egy kis gond a mondeommal 2000 tdci-röl van szó P2288-as hibakodot mondtak nekem hogy azt irta a gép a befecskendezö nyomás magas . Mindenféle vezetékekbe kell keresni a hibát a gép szerint lelazult korrodált csatlakozokba . Plussz reggel az elsö indításnál ingadozik az alapjárat és fehér füstöt nyom aztán egy fél perc elteltével megszünik és utánna minden oké . Mi lehet a gond volt már valakinek hasonló és ha igen mennyi volt a javítás ? Mire számítsak kb ? köszi sziasztok .
Közös nyomócsőnél lévő csatit nézd meg először.szivattyút is ellenőrizd.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10063 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 22:22:37 »

az első az nem annyira gáz, az legtöbbünknek ilyen. esetleg megpróbálhatod utána húzni a szelepfedél csavarjait.

a második már gáz szomoru1 az alatt van a vezérműlánc. ennek a csavarjainál is meg lehetne nézni, hogy nincsenek-e fellazulva...


először is vegyél féktisztítót és takarítsd le vele, és nézd meg utána, hogy hol jön ki

Csavart meghúzni, illetve olajsarat letakarítani még nem volt módom(De holnap első dolgom lesz!). Viszont előjött újra a puffogó hang amiről már írtam, álló helyzet alapjáraton is lehet hallani gyorsan csináltam egy videót róla: http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-tdci-2.0-2002-es-auto-motor-puffog-9jIYeohk617HILKm
Kicsit vájt füllel kell hallgatni sajnos nem adja át az élőhangot ami puffogásra hasonlít, de a videón is felfedezhető egy ütemesen ismétlődő csattogó hang. Ez a hang egyértelműen a második képen lévő olajsár környékéről azaz a vezerműlánc irányából jön:((( Röviddel a videó elkészülte után 1-2mp halk csikorgás majd teljesen elmúlt a puffogó ütemes hang! Mi okozhatja ezt pontosan? Elmerjek így indulni szerintetek egy oda-vissza 400km-es PCS felújításra?
Kicsit kezd már sok lenni a "jóból"Sad(
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10064 Dátum: 2011.05.09 hétfő, 22:40:19 »

Csavart meghúzni, illetve olajsarat letakarítani még nem volt módom(De holnap első dolgom lesz!). Viszont előjött újra a puffogó hang amiről már írtam, álló helyzet alapjáraton is lehet hallani gyorsan csináltam egy videót róla: http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-tdci-2.0-2002-es-auto-motor-puffog-9jIYeohk617HILKm
Kicsit vájt füllel kell hallgatni sajnos nem adja át az élőhangot ami puffogásra hasonlít, de a videón is felfedezhető egy ütemesen ismétlődő csattogó hang. Ez a hang egyértelműen a második képen lévő olajsár környékéről azaz a vezerműlánc irányából jön:((( Röviddel a videó elkészülte után 1-2mp halk csikorgás majd teljesen elmúlt a puffogó ütemes hang! Mi okozhatja ezt pontosan? Elmerjek így indulni szerintetek egy oda-vissza 400km-es PCS felújításra?
Kicsit kezd már sok lenni a "jóból"Sad(
Azért lehet hallani érdekes.A főtengelytárcsa mozgását mit ALF mondott megnézteed egyenletesen megy?.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #10065 Dátum: 2011.05.10 kedd, 00:09:19 »

igen ez az a videó. látezik arra külön spray?? nálunk lehet ilyet kapni??
Lehet, többek között a francoe9 nevezetű ember (Wink) által említett CRC-t: http://www.autoalkatreszfutar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=929&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1611



« Új hozzászólás #10066 Dátum: 2011.05.10 kedd, 00:16:37 »

Igen, de szerintem ezt rajtunk Magyarokon kívül senki nem látja így. Mindenkinek kelet max. kelet-közép Európa vagyunk, tán csak a balkáni államoknak nem.  szomoru1
Arrogancia és előítélet (sajnos) mindenhol létezik...nem kell messze menni. Az idézett (csak tippelek) amerikai jóemberen sem lepődnék meg, ha a saját szomszédját is fikázná...lehet, hogy önértékelési gondjai vannak....
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Gazo
Vendég
« Új hozzászólás #10067 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:29:42 »

Sziasztok!

Most veszek egy Ford Mondeo 2.0 Tdci kombit és változó véleményeket kaptam eddíg, de nem értek különösebben hozzá.
A kérdésem az volna, hogy a 2002 évjáratú autók vezérmű láncosak vagy szíjasak? Mert ha szíjas akkor irány vásárlás után a szervíz.
A választ előre is köszönöm.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10068 Dátum: 2011.05.10 kedd, 08:38:53 »

Sziasztok!

Most veszek egy Ford Mondeo 2.0 Tdci kombit és változó véleményeket kaptam eddíg, de nem értek különösebben hozzá.
A kérdésem az volna, hogy a 2002 évjáratú autók vezérmű láncosak vagy szíjasak? Mert ha szíjas akkor irány vásárlás után a szervíz.
A választ előre is köszönöm.
Egyébként is szerviz legyen az első utad.. de még vásárlás előtt komolyan át kell vizsgáltatni..
olaj és szűrők egyébként is cserések, még ha a könyvében az is áll, hogy most volt cserélve.
úgy tudom mindegyik láncos. porlasztókra tessék félretenni sok-sok lóvét, ne érjen meglepetés.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Gazo
Vendég
« Új hozzászólás #10069 Dátum: 2011.05.10 kedd, 09:03:29 »

Egyébként is szerviz legyen az első utad.. de még vásárlás előtt komolyan át kell vizsgáltatni..
olaj és szűrők egyébként is cserések, még ha a könyvében az is áll, hogy most volt cserélve.
úgy tudom mindegyik láncos. porlasztókra tessék félretenni sok-sok lóvét, ne érjen meglepetés.

Naplózva
Gazo
Vendég
« Új hozzászólás #10070 Dátum: 2011.05.10 kedd, 09:06:10 »

Egyébként is szerviz legyen az első utad.. de még vásárlás előtt komolyan át kell vizsgáltatni..
olaj és szűrők egyébként is cserések, még ha a könyvében az is áll, hogy most volt cserélve.
úgy tudom mindegyik láncos. porlasztókra tessék félretenni sok-sok lóvét, ne érjen meglepetés.

Köszi!
Akkor a szervízben nyitok.
A porlasztóra sok sok lóvé?
Gond szokott lenni vele?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10071 Dátum: 2011.05.10 kedd, 09:36:10 »

Köszi!
Akkor a szervízben nyitok.
A porlasztóra sok sok lóvé?
Gond szokott lenni vele?
Mit tudsz a kiszemelt gép előéletéről?

Bocs, de szerintem ilyen rákészülés után ne vedd meg a 2002-es TDCi-t. Nem azért, mert ez valami űrkütyü és nem felkészült emberek nem vezethetik. Sokkal inkább azért, mert a jóhiszemű, ámde a tipusból nem eléggé felkészült vásárlóknak szokták eladni a kereskedők a széthajtott TDCi-ket, aztán meg néznek, hogy mennyit kell a gépre költeni.
A TDCi nagyon kényes a karbantartásra, a 2002-es évjárat meg hajlamosít a 250-350eKm-es futásteljesítményre, ami karbatartás minősége függvényében jelenthet neked akár 500eFt-os kiadást is (kuplung, lendkerék, kinyomó, porlasztók, CR szivattyú, turbó).
Alapos körültekintés javasolt!
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #10072 Dátum: 2011.05.10 kedd, 09:52:49 »

Köszi!
Akkor a szervízben nyitok.
A porlasztóra sok sok lóvé?
Gond szokott lenni vele?

Nem szokott. De biztosan lesz. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rézorr
Vendég
« Új hozzászólás #10073 Dátum: 2011.05.10 kedd, 10:19:27 »

sziasztok!
Mondeo 2004-es tdci gen. ékszíjfeszítő átalakítás érdekelne, vagy külön a rugó! Aki tudd valamit válaszoljon.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10074 Dátum: 2011.05.10 kedd, 10:32:53 »

sziasztok!
Mondeo 2004-es tdci gen. ékszíjfeszítő átalakítás érdekelne, vagy külön a rugó! Aki tudd valamit válaszoljon.

mivé szeretnéd átlakítani?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Gazo
Vendég
« Új hozzászólás #10075 Dátum: 2011.05.10 kedd, 12:15:17 »

Mit tudsz a kiszemelt gép előéletéről?

Bocs, de szerintem ilyen rákészülés után ne vedd meg a 2002-es TDCi-t. Nem azért, mert ez valami űrkütyü és nem felkészült emberek nem vezethetik. Sokkal inkább azért, mert a jóhiszemű, ámde a tipusból nem eléggé felkészült vásárlóknak szokták eladni a kereskedők a széthajtott TDCi-ket, aztán meg néznek, hogy mennyit kell a gépre költeni.
A TDCi nagyon kényes a karbantartásra, a 2002-es évjárat meg hajlamosít a 250-350eKm-es futásteljesítményre, ami karbatartás minősége függvényében jelenthet neked akár 500eFt-os kiadást is (kuplung, lendkerék, kinyomó, porlasztók, CR szivattyú, turbó).
Alapos körültekintés javasolt!

Szia!

Valóban nem vagyok felkészült ezzel kapcsolatban, de annyit azért tudok mondani, hogy az autót kipróbáltam vezettem már hasonlót és a próbaúton elég jól viselkedett. Szép hangja volt, egyenletesen járt, nem füstölt egy kicsit sem, a gázolaj és a motorolaj szűrő új rajta, kipufogórendszer új, a motortér eléggé ki volt takarítva és igy azt nem láttam, hogy szivárgás van-e. Csápos emelőre is rárakattam és megnéztem az alját is, a tárcsafékek majdnem újak a betétek szintén elöl hátul.
Állítólag 137e km van benne, de ez csak vicc szerintem.

Többet sajna nem tudok róla.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10076 Dátum: 2011.05.10 kedd, 12:42:40 »

Szia!

Valóban nem vagyok felkészült ezzel kapcsolatban, de annyit azért tudok mondani, hogy az autót kipróbáltam vezettem már hasonlót és a próbaúton elég jól viselkedett. Szép hangja volt, egyenletesen járt, nem füstölt egy kicsit sem, a gázolaj és a motorolaj szűrő új rajta, kipufogórendszer új, a motortér eléggé ki volt takarítva és igy azt nem láttam, hogy szivárgás van-e. Csápos emelőre is rárakattam és megnéztem az alját is, a tárcsafékek majdnem újak a betétek szintén elöl hátul.
Állítólag 137e km van benne, de ez csak vicc szerintem.

Többet sajna nem tudok róla.

na akkor mesélek...

nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...

amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...

az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.

tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...

lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e...  ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...

szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gazo
Vendég
« Új hozzászólás #10077 Dátum: 2011.05.10 kedd, 12:59:57 »

na akkor mesélek...

nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...

amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...

az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.

tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...

lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e...  ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...

szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...

Köszi szépen megfogadom a jótanácsot és viszek magammal egy autószerelő ismerősömet. worship
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10078 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:02:37 »

Olyan embert kell vinni, aki már évek óta ilyet vezet.
Olyat is észrevesz amit az autószerelő nem. Ez az én szerény véleményem.
Simán csak érzi, hogy a sajátjában ez-az nem olyan érzés, stb.
Vagy itt még senki nem járt úgy hogy valami szarakodott, és a szerelő azt mondta neki, hogy semmi baja? Nem hallja? Nem látja? Meg, hogy várjunk amíg jobban előjön a hiba.

Hol laksz? A forumon keress valakit aki a közeledben lakik. Attól még nem árt szerelővel megnézetni, mert az olyat viszont észrevehet amit mi nem.

Köszi szépen megfogadom a jótanácsot és viszek magammal egy autószerelő ismerősömet. worship
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10079 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:18:11 »

Olyan embert kell vinni, aki már évek óta ilyet vezet.
Olyat is észrevesz amit az autószerelő nem. Ez az én szerény véleményem.
Simán csak érzi, hogy a sajátjában ez-az nem olyan érzés, stb.
Vagy itt még senki nem járt úgy hogy valami ***akodott, és a szerelő azt mondta neki, hogy semmi baja? Nem hallja? Nem látja? Meg, hogy várjunk amíg jobban előjön a hiba.

Hol laksz? A forumon keress valakit aki a közeledben lakik. Attól még nem árt szerelővel megnézetni, mert az olyat viszont észrevehet amit mi nem.

Így van. Az én szerelőm se hall semmit. Én mondom neki, mit tapasztalok és ez alapján jön rá a hibára..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10080 Dátum: 2011.05.10 kedd, 13:18:43 »

na akkor mesélek...

nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...

amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...

az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.

tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...

lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e...  ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...

szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...

Barátom, ez bizony így van.  wave
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10081 Dátum: 2011.05.10 kedd, 14:37:52 »

na akkor mesélek...

nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...

amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...

az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.

tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...

lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e...  ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...

szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...
Én annak idején kb 15 gépet néztem meg, mielőtt megvettem a mostanit. Még is lukra futottam kissé, olyanokkal, amiről még ez előző tulaj sem tudott. Mert pl. nem néztem meg  a porlasztók  alkatrészkódját... (franc se gondolta volna, hogy hivatalos ford szerviz képes nem tipusazonos cuccokat beépíteni és erről számlát adni = lehúzás)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #10082 Dátum: 2011.05.10 kedd, 15:32:58 »

Olyan embert kell vinni, aki már évek óta ilyet vezet.
Olyat is észrevesz amit az autószerelő nem. Ez az én szerény véleményem.
Simán csak érzi, hogy a sajátjában ez-az nem olyan érzés, stb.
Vagy itt még senki nem járt úgy hogy valami ***akodott, és a szerelő azt mondta neki, hogy semmi baja? Nem hallja? Nem látja? Meg, hogy várjunk amíg jobban előjön a hiba.

Hol laksz? A forumon keress valakit aki a közeledben lakik. Attól még nem árt szerelővel megnézetni, mert az olyat viszont észrevehet amit mi nem.


Ez nálam tipikusan a turbócsőrepedésnél jött elő. Lehetett érezni,hogy valami nincs rendben,gépre rádugták minden oké...Aztán egyszer csak(autópályán persze,nyaralásba menet,hol máshol?) eldurrant a turbócső...Szívódízellel mentünk le Cattolicába. Én néha az üzemanyagok közti különbséget is megérzem,hogyan megy egyikkel,hogyan a másikkal...Cheesy
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10083 Dátum: 2011.05.10 kedd, 18:41:40 »

Szia!

Valóban nem vagyok felkészült ezzel kapcsolatban, de annyit azért tudok mondani, hogy az autót kipróbáltam vezettem már hasonlót és a próbaúton elég jól viselkedett. Szép hangja volt, egyenletesen járt, nem füstölt egy kicsit sem, a gázolaj és a motorolaj szűrő új rajta, kipufogórendszer új, a motortér eléggé ki volt takarítva és igy azt nem láttam, hogy szivárgás van-e. Csápos emelőre is rárakattam és megnéztem az alját is, a tárcsafékek majdnem újak a betétek szintén elöl hátul.
Állítólag 137e km van benne, de ez csak vicc szerintem.

Többet sajna nem tudok róla.


Ha nem titok, mennyi az irányára amit kinéztél?
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10084 Dátum: 2011.05.10 kedd, 20:39:32 »

Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után. Huh?
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #10085 Dátum: 2011.05.10 kedd, 21:39:15 »

Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után. Huh?

És a szíj nem lehet kinyúlva? Milyen állapotban van a feszítő?
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.10 kedd, 21:47:15 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #10086 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:08:32 »

Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után. Huh?
ha a feszítő rugójában tönkremegy a csillapító,akkor bizony azt is cserélni kell.ha pattog a feszítő akkor erről van szó...a szabadonfutó viszont ezt elsimítja egy kicsit,de azért még észre lehet venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #10087 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:28:58 »

Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után. Huh?
Nem lehet, hogy azt hallod ahogy a hidrotőkék beállnak?
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10088 Dátum: 2011.05.11 szerda, 00:08:20 »

Várjuki a végét elméletileg az évjárat miatt kell,hogy hibát dobjon.

ford szerelö mondta hogynyugodtan  ledugozhatom  mert az enyém hiába megyrá csati akkor sincs benne áramlásérzékelö...ennyit tudok.de ha bevillan akkor kiüti... Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10089 Dátum: 2011.05.11 szerda, 08:22:30 »

ford szerelö mondta hogynyugodtan  ledugozhatom  mert az enyém hiába megyrá csati akkor sincs benne áramlásérzékelö...ennyit tudok.de ha bevillan akkor kiüti... Smiley
motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10090 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:06:30 »

motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.

hát akkor törölgetünk majd.de az biztos hogy sokkal szebb a hangja a mocinak és semmi füstje nincs!nekem megér ennyit.
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10091 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:07:02 »

motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.

Én is törölgetek, már hozzászoktam.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10092 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:19:22 »

Én is törölgetek, már hozzászoktam.
hány km a periódusa nálad?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10093 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:29:58 »

hány km a periódusa nálad?
Változó, de kb. 100-250km. A szervizbe a multkor kérdezem, hogy át tudnák-e állitani hogy nagyobb távolságonként jelezzen, de nem nagyon találták, hogy hol is lehetne beállitani.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10094 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:32:21 »

Változó, de kb. 100-250km. A szervizbe a multkor kérdezem, hogy át tudnák-e állitani hogy nagyobb távolságonként jelezzen, de nem nagyon találták, hogy hol is lehetne beállitani.
jó lett volna ezt is valahogy megoldani chiptuning keretei között..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #10095 Dátum: 2011.05.11 szerda, 09:45:14 »

jó lett volna ezt is valahogy megoldani chiptuning keretei között..
na ja
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10096 Dátum: 2011.05.11 szerda, 11:12:05 »

motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.

Hogy is van ez? EU4-től adja a hibát?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10097 Dátum: 2011.05.11 szerda, 11:48:50 »

Hogy is van ez? EU4-től adja a hibát?
Nem egészen, mintha ebbe már belekötöttek volna korábban. A lényeg az EGR fajtáján van, de egyértelműen kimondható, hogy az összes eur4-es cifra..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10098 Dátum: 2011.05.11 szerda, 15:10:38 »

ha a feszítő rugójában tönkremegy a csillapító,akkor bizony azt is cserélni kell.ha pattog a feszítő akkor erről van szó...a szabadonfutó viszont ezt elsimítja egy kicsit,de azért még észre lehet venni.

Ezt látod nem tudtam hogy a feszítőben van csillapító.Kész vagyonban van már a ez a berregés csattogás kerepelés.Köszi
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10099 Dátum: 2011.05.11 szerda, 16:57:44 »

Ezt látod nem tudtam hogy a feszítőben van csillapító.Kész vagyonban van már a ez a berregés csattogás kerepelés.Köszi

Isten hozott a klubban...  eplus2 Undecided

Milyen csillapító? A gumiba ágyazott rugónak csak vezetése van a rugón belül, a gumi maga pedig adja hozzá a csillapítást (akusztikus + mechanikai). Nekem is kerepel a kis rohadék, úgyhogy most minden cserélve lesz azon az oldalon (szíj, feszítő, görgők és főtengelyékszíjtárcsa). Szabadonfutó már bent van.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.11 szerda, 17:01:57 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak: 1 ... 195 196 197 198 199 200 201 [202] 203 204 205 206 207 208 209 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.