Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:22:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
207
208
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14663562 alkalommal)
0 Felhasználó és 186 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10000 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 12:22:12 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.08 vasárnap, 09:12:14
kiolvastam a hibakódokat: egy hibát ír, dtc d262.
Az ideiglenesen nálam lévő gép is ezt a hibát dobta. 2 héten belül megy szervízbe ha hollandoknál. Kíváncsi vagyok mi lesz a gond.
Persze megosztom majd veletek. Sajna szvsz az a gép porlasztós, nagyon csörgött szegénykém 1500-től...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10001 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 14:16:13 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.05.08 vasárnap, 12:22:12
Az ideiglenesen nálam lévő gép is ezt a hibát dobta. 2 héten belül megy szervízbe ha hollandoknál. Kíváncsi vagyok mi lesz a gond.
Persze megosztom majd veletek. Sajna szvsz az a gép porlasztós, nagyon csörgött szegénykém 1500-től...
dashboard diagnostics fault code dtc d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" fault
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10002 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 14:21:34 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 14:16:13
dashboard diagnostics fault code dtc d262 is the "Cylinder 1 Injector Circuit High" fault
Tényleg Alf miért van, hogy az óvári ford szervízben erre a hibára a szerelők nem tudtak lépni semmit? Valóban egy általános hiba vagy még kezdők
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10003 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 14:24:52 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.05.08 vasárnap, 14:21:34
Tényleg Alf miért van, hogy az óvári ford szervízben erre a hibára a szerelők nem tudtak lépni semmit? Valóban egy általános hiba vagy még kezdők
nem tudhatom...
porlasztós cég bevizsgálja a csúcsokat,és már mondja is,hogy mi a hiba.
Te miért rejtet módban fórumozol?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10004 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 14:27:04 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 14:24:52
Te miért rejtet módban fórumozol?
Azt, hogy kell? Sztm tudtomon kívül
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10005 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 14:28:31 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.05.08 vasárnap, 14:27:04
Azt, hogy kell? Sztm tudtomon kívül
vagy csak minidig ki-be lépegetsz...
1ébként a profilban belehet állítani.Bunyek mindig így van itt-a háttérben fut(rohan
)
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10006 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 14:29:44 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 14:28:31
vagy csak minidig ki-be lépegetsz...
Készülünk elindulni, na meg többen vagyunk most erre a gépre
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10007 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 14:31:54 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.05.08 vasárnap, 14:29:44
Készülünk elindulni, na meg többen vagyunk most erre a gépre
áhám.melóban vagyol.....te szegény.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10008 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 15:49:31 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 14:31:54
áhám.melóban vagyol.....te szegény.
Szerencsére nem melózom. Nagyszülőknél vagyunk és 5-en vagyunk egy gépre
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10009 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 16:34:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 10:08:04
MAP szenzor, azt elvileg nem kell
És az mit mér?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10010 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 16:36:35 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.08 vasárnap, 16:34:09
És az mit mér?
turbónyomást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10011 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 17:08:32 »
Ma alánéztem a motortakaró burkolatnak, hogy felírjam a PCS számait, illetve beazonosítsam az EGR és a szívósor pontos helyét ha majd takarításra kerül a sor!
Alábbi látvány fogadott két helyen is komolyabb olajsarat véltem felfedezni! Mennyire okozhatnak később vagy akár most is komolyabb gondot ezek a szivárgások? Mi lehet ezeknek a hátterében, hogy lehet mihamarabb ezeket orvosolni? Esetleg meg tudom-e magam is teljesen laikusként csinálni a szükséges elemcseréket(pl. csövek), javításokat?
Vagy forduljak ezekkel inkább szakemberhez?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10012 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 17:14:06 »
Közelebbi képek is vannak, ha kevés lenne a zoom előző képeken:
Olajsár EGR felett - balos nézet:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Olajsár EGR felett - jobbos nézet:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Olajsár Turbó alatt - közelítve:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10013 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 17:14:14 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 17:08:32
Ma alánéztem a motortakaró burkolatnak, hogy felírjam a PCS számait, illetve beazonosítsam az EGR és a szívósor pontos helyét ha majd takarításra kerül a sor!
Alábbi látvány fogadott két helyen is komolyabb olajsarat véltem felfedezni! Mennyire okozhatnak később vagy akár most is komolyabb gondot ezek a szivárgások? Mi lehet ezeknek a hátterében, hogy lehet mihamarabb ezeket orvosolni? Esetleg meg tudom-e magam is teljesen laikusként csinálni a szükséges elemcseréket(pl. csövek), javításokat?
Vagy forduljak ezekkel inkább szakemberhez?
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
az első az nem annyira gáz, az legtöbbünknek ilyen. esetleg megpróbálhatod utána húzni a szelepfedél csavarjait.
a második már gáz
az alatt van a vezérműlánc. ennek a csavarjainál is meg lehetne nézni, hogy nincsenek-e fellazulva...
először is vegyél féktisztítót és takarítsd le vele, és nézd meg utána, hogy hol jön ki
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10014 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 17:34:47 »
Többször hallottam már a motortér anyósülés előtti részéből furcsa 3-4mpenként ismétlődő puffogó hangot. Ha állt a kocsi piroslámpánal is hallani lehetett illetve ha haladtam vele felfele egy kis emelkedőn is hallottam , de az intenzitás mindig a fenti 3-4mp volt, szal gyorsításnál nem jött gyakrabban pl. masodpercenként a puffogóhang! Már szervízben is kérdeztem szerintem ugyanezt a hangot a poharazás alkalmával, a szerelő is hallottam de hogy mi csinálja ezt nem tudta beazonosítani, akkor nekem ott nyitott motorháztetőnél a hosszbordásszíj környezetéből jövőnek tünt a hang. Illetve a legalsó (ha jól gondolom a főtengely végén lévő) tárcsa fentről nézve lubizik kicsit mint mikor a bicikliknél 8as van a kerékben.
A puffogó hangot megpróbálom majd felvenni videóra, de ma mikor akartam hideg motorral alló helyben 5 perc után se produkálta, lehet fontos hogy üzem meleg legyen a motor és akkor jelentkezik ez a hang majd újra!
Már vagy paranoiás is vagyok vagy csak minden baj most 200e km után akar rámzúdulni (PCS gondok, lendkerék probléma) de az asszony egyre nehezebben viseli a megpróbáltatásokat , de én akkor is mindennek a végére szeretnék járni és megjavítattni és remélem 4-5 évet minimum kihúzok újra komolyabb kiadások nélkül ezzel az amúgy szuper járgánnyal:)!
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
tuning94
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10015 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:31:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.07 szombat, 15:46:37
itt a turboelektronikától kezdődően minden lehet.
egy pontos hibakódot kéne tudnia mondani a szervíznek. egr miatt izzítójel tuti nem fog villogni
Vészüzem nincs mert tudok menni 140-150el is. csak világít a motorfigyelmeztető fény és villog a spirál és semmi erő nincs a motorban.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10016 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:32:45 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.05.08 vasárnap, 18:31:59
Vészüzem nincs mert tudok menni 140-150el is. csak világít a motorfigyelmeztető fény és villog a spirál és semmi erő nincs a motorban.
akkor van vészüzemed
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10017 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:32:51 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 17:34:47
Többször hallottam már a motortér anyósülés előtti részéből furcsa 3-4mpenként ismétlődő puffogó hangot. Ha állt a kocsi piroslámpánal is hallani lehetett illetve ha haladtam vele felfele egy kis emelkedőn is hallottam , de az intenzitás mindig a fenti 3-4mp volt, szal gyorsításnál nem jött gyakrabban pl. masodpercenként a puffogóhang! Már szervízben is kérdeztem szerintem ugyanezt a hangot a poharazás alkalmával, a szerelő is hallottam de hogy mi csinálja ezt nem tudta beazonosítani, akkor nekem ott nyitott motorháztetőnél a hosszbordásszíj környezetéből jövőnek tünt a hang. Illetve a legalsó (ha jól gondolom a főtengely végén lévő) tárcsa fentről nézve lubizik kicsit mint mikor a bicikliknél 8as van a kerékben.
A puffogó hangot megpróbálom majd felvenni videóra, de ma mikor akartam hideg motorral alló helyben 5 perc után se produkálta, lehet fontos hogy üzem meleg legyen a motor és akkor jelentkezik ez a hang majd újra!
Már vagy paranoiás is vagyok vagy csak minden baj most 200e km után akar rámzúdulni (PCS gondok, lendkerék probléma) de az asszony egyre nehezebben viseli a megpróbáltatásokat , de én akkor is mindennek a végére szeretnék járni és megjavítattni és remélem 4-5 évet minimum kihúzok újra komolyabb kiadások nélkül ezzel az amúgy szuper járgánnyal:)!
a főtengelyszíjtárcsa halódik.ha az 8asban fut,akkor a végét járja.megkell nézni a többi összetevőt is-hátha más is cserés,és szabadonfutósítani a generátort!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10018 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:33:23 »
Idézetet írta: tuning94 - 2011.05.08 vasárnap, 18:31:59
Vészüzem nincs mert tudok menni 140-150el is. csak világít a motorfigyelmeztető fény és villog a spirál és semmi erő nincs a motorban.
ez a vészüzem!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10019 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:34:46 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 17:14:06
Közelebbi képek is vannak, ha kevés lenne a zoom előző képeken:
Olajsár EGR felett - balos nézet:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Olajsár EGR felett - jobbos nézet:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Olajsár Turbó alatt - közelítve:
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Válaszokat előre is köszönöm!
a szelepdekli csavarjainak a meghúzásával jóüeséllyel megszűnik a szivárgás.nem tudod túlhúzni,mert a csavar felütközik.De megfogsz lepődni,hogy mennyire lazák a csavarok!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10020 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:37:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 18:34:46
a szelepdekli csavarjainak a meghúzásával jóüeséllyel megszűnik a szivárgás.nem tudod túlhúzni,mert a csavar felütközik.De megfogsz lepődni,hogy mennyire lazák a csavarok!
nekem is eresztett, de csak nagy crovával tudtam húzni rajta, annyira azért nem volt fellazulva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10021 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:49:32 »
Húú, ez gáz. Gyakrabban kellene kinyitni a motorháztetőt.
Csináld amit Zsolt írt.
De szerintem ez annyira durva, hogy valaki mellé öntötte az olajat, és nem takarította le.
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 17:08:32
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 vasárnap, 18:52:21 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10022 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:53:49 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.08 vasárnap, 18:49:32
Húú, ez gáz. Gyakrabban kellene kinyitni a motorháztetőt.
Csináld amit Zsolt írt.
De szerintem ez annyira durva, hogy valaki mellé öntötte az olajat, és nem takarította le.
ezért írtam, hogy takarítsa le, és nézze, hogy hol nyomja kifele.
ott sem tudja túlhúzni a csavarokat??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10023 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:55:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 18:53:49
ezért írtam, hogy takarítsa le, és nézze, hogy hol nyomja kifele.
ott sem tudja túlhúzni a csavarokat??
azé nem az egész olajsár ám!
A szívósoron és a nagynyomású csövek között a motorburkolat szétmállott szivacsmaradéka van!Az ott porszáraz.olajnak nyoma sincs,csak a szelepdekli körül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10024 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 18:59:01 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 18:55:52
azé nem az egész olajsár ám!
A szívósoron és a nagynyomású csövek között a motorburkolat szétmállott szivacsmaradéka van!Az ott porszáraz.olajnak nyoma sincs,csak a szelepdekli körül.
és a vezérlés pajzsnál??
szerintem az ott olajos, legalábbis a közelebbi képen olyan, mintha állna rajta az olaj...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10025 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 19:01:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 18:55:52
azé nem az egész olajsár ám!
A szívósoron és a nagynyomású csövek között a motorburkolat szétmállott szivacsmaradéka van!Az ott porszáraz.olajnak nyoma sincs,csak a szelepdekli körül.
Porlasztóknál is mintha trutyis lenne..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10026 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 19:02:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 18:59:01
és a vezérlés pajzsnál??
szerintem az ott olajos, legalábbis a közelebbi képen olyan, mintha állna rajta az olaj...
az olaj,de nem az egész motor olajos!
Ott vagy a vezérlésnél szivárog,vagy ott is a szelepdekli körül-1ébként ott jellemző,de ha volt már a vezérlés is megbontva ,akkor ott is esélyes.
meg kell nézni.jól mondtad,meghúzni a csavarokat-lemosni a mocit,és figyelni honnan szivárog.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10027 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 19:03:47 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.08 vasárnap, 19:01:50
Porlasztóknál is mintha trutyis lenne..
por száraz!
Ott is csak a máló szivacstörmelék van a motorburkolatról!
Ha ott szivárog az olaj az csillog!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10028 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 19:05:23 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.08 vasárnap, 19:01:50
Porlasztóknál is mintha trutyis lenne..
a szívócső csonkjánál látszik,hogy a motorolaj szivárog a szelepdekli körül.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10029 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 19:06:33 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 19:03:47
por száraz!
Ott is csak a máló szivacstörmelék van a motorburkolatról!
Ha ott szivárog az olaj az csillog!
akkor ha ránézel balról a második porlasztóra és ott az árnyék ellenére a fém hajlatánál csillog..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10030 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 19:18:46 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.08 vasárnap, 19:06:33
akkor ha ránézel balról a második porlasztóra és ott az árnyék ellenére a fém hajlatánál csillog..
én öreg vagyok és már rossz a szemem.....
ha ott szivárog a go,azon nem kellene vitázni....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10031 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 20:03:50 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 19:18:46
én öreg vagyok és már rossz a szemem.....
ha ott szivárog a go,azon nem kellene vitázni....
Na leugrottam megnézni tutira a pcsúcsokat is. Igen a 2. pcs körül go van és kicsit a 3. pcsnál is, most ez lehet a poharazáskor került oda, sőt 99% mert poharazás előtt nem emlékszem egyik csúcsnál sem hogy lett volna go. De poharazás óta megtett km-ek is okozhatjak mert éppen a 2. és 3. pcs hozta a megengedett értékek 6-8xosát résolajban!
Ez a probléma jövőhéten Nyírteleken a Kósa Műhelyben remélem megoldódik, a 4 PCS felújításával, ezt ezért külön nem is fotoztam a másik 2 megfolyás viszont érdekes számomra!
Féktisztítót beszerzek holnap és bontás nélkül amit tudok kézzel kitakarítok a motoron. Vmint meghúzom a csavarokat is a deklin és figyelem a köv napokat hol jön esetleg elő újra olaj és a sár.
Valóban málik a motorfedél belső szivacsa is de ez csak esztétikailag okoz gondot.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget és igyekszem beszámolni az eredményekről is olajsár, PCS felújítás, főtengelyszíjtárcsa ügyekben.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 vasárnap, 20:08:03 írta khorvat
»
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10032 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 20:22:01 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 20:03:50
Na leugrottam megnézni tutira a pcsúcsokat is. Igen a 2. pcs körül go van és kicsit a 3. pcsnál is, most ez lehet a poharazáskor került oda, sőt 99% mert poharazás előtt nem emlékszem egyik csúcsnál sem hogy lett volna go. De poharazás óta megtett km-ek is okozhatjak mert éppen a 2. és 3. pcs hozta a megengedett értékek 6-8xosát résolajban!
Ez a probléma jövőhéten Nyírteleken a Kósa Műhelyben remélem megoldódik, a 4 PCS felújításával, ezt ezért külön nem is fotoztam a másik 2 megfolyás viszont érdekes számomra!
Féktisztítót beszerzek holnap és bontás nélkül amit tudok kézzel kitakarítok a motoron. Vmint meghúzom a csavarokat is a deklin és figyelem a köv napokat hol jön esetleg elő újra olaj és a sár.
Valóban málik a motorfedél belső szivacsa is de ez csak esztétikailag okoz gondot.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget és igyekszem beszámolni az eredményekről is olajsár, PCS felújítás, főtengelyszíjtárcsa ügyekben.
Hamár úgy is szétszedik a csúcsoik miatt a kocsidat a felújításhoz cseréltesd ki a szelepfedél tömítést.Én is kicseréltettem.Volt egy kis folyás azóta viszont nincs.6700ft volt a tömítés.Hát az új meg a régi között volt ám óriási különbség mikor egymás mellé tettük.A régi mennyivel vastagságra kisebb volt .Látszott a különbség.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10033 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 20:36:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.08 vasárnap, 20:22:01
Hamár úgy is szétszedik a csúcsoik miatt a kocsidat a felújításhoz cseréltesd ki a szelepfedél tömítést.Én is kicseréltettem.Volt egy kis folyás azóta viszont nincs.6700ft volt a tömítés.Hát az új meg a régi között volt ám óriási különbség mikor egymás mellé tettük.A régi mennyivel vastagságra kisebb volt .Látszott a különbség.
Ez jó ötlet!
Akkor 1db ilyen fog kelleni nekem, a gyári Ford 6354Ft-os verzióból?
http://cromax.hu/index.php?katid=44183442&termek_al_id=7754&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10034 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 20:38:51 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 20:36:16
Ez jó ötlet!
Akkor 1db ilyen fog kelleni nekem, a gyári Ford 6354Ft-os verzióból?
http://cromax.hu/index.php?katid=44183442&termek_al_id=7754&katnev=2000.10.15-2007.03.19.
Ez az.Nekem ennyi volt.Máshonnan lett beszerezve,ott ennyi volt.Hajrá
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10035 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 21:16:15 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.05.08 vasárnap, 12:22:12
Az ideiglenesen nálam lévő gép is ezt a hibát dobta. 2 héten belül megy szervízbe ha hollandoknál. Kíváncsi vagyok mi lesz a gond.
Persze megosztom majd veletek. Sajna szvsz az a gép porlasztós, nagyon csörgött szegénykém 1500-től...
Arra gondoltam, válasszuk szét a sárga villogást és a motor leállást. A motor leállása továbbra is fennáll, akkor jelentkezik, ha a gázadást hirtelen visszaveszem, és elkezdek fékezni. ekkor az esetek 40 %-ában a ford.szám leesik a normál alapjárati ford.sz. alá, és van, hogy le is áll a motor, miközben gurulok kb 20-30 km/h közötti tempóval. Mi lehet ez szerintetek?
Pítör
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10036 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 21:31:09 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.08 vasárnap, 21:16:15
Arra gondoltam, válasszuk szét a sárga villogást és a motor leállást. A motor leállása továbbra is fennáll, akkor jelentkezik, ha a gázadást hirtelen visszaveszem, és elkezdek fékezni. ekkor az esetek 40 %-ában a ford.szám leesik a normál alapjárati ford.sz. alá, és van, hogy le is áll a motor, miközben gurulok kb 20-30 km/h közötti tempóval. Mi lehet ez szerintetek?
Pítör
Pucold ki a MAF senzort/légtömegmérő/.A légszürő végén találod.Fordulatszám ingadozásba beszokott kavarni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10037 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 21:34:57 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.08 vasárnap, 19:18:46
én öreg vagyok és már rossz a szemem.....
ha ott szivárog a go,azon nem kellene vitázni....
én is öreg vagyok.. de csak azért vetettem fel ezt, mert porlasztó csere óta nálam is van némi gázolaj azon a tájon. Nem tudom, mit tegyek. a gyorscsatinál elvileg nem lehet, odahúztam kötegelővel..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10038 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 21:38:37 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.08 vasárnap, 21:31:09
Pucold ki a MAF senzort/légtömegmérő/.A légszürő végén találod.Fordulatszám ingadozásba beszokott kavarni.
Az szerintetek okozhat ilyen mértékű ingadozást? És ráadásul alapjáraton hagyva a motort nem jelentkezik, csak a gáz hirtelen elvétele után.
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10039 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 21:45:57 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.08 vasárnap, 21:38:37
Az szerintetek okozhat ilyen mértékű ingadozást? És ráadásul alapjáraton hagyva a motort nem jelentkezik, csak a gáz hirtelen elvétele után.
Nézd alapjáraton is szokott problémát okzni de egy próbát megér.Off autómba fordítva volt mint nálad csak helyre jött.Próbáld meg veszteni nemfogsz vele és legalább tiszta lesz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10040 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 22:04:15 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.08 vasárnap, 21:45:57
Nézd alapjáraton is szokott problémát okzni de egy próbát megér.Off autómba fordítva volt mint nálad csak helyre jött.Próbáld meg veszteni nemfogsz vele és legalább tiszta lesz.
Ez igaz, és gondolom nem egy túl bonyolult művelet, ugye?
Naplózva
Mondeo Turnier, 2011. Automata
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10041 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 22:24:01 »
Idézetet írta: Budafok - 2011.05.08 vasárnap, 22:04:15
Ez igaz, és gondolom nem egy túl bonyolult művelet, ugye?
YOUTUBE-n találsz róla videot.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10042 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 23:10:23 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.08 vasárnap, 22:24:01
YOUTUBE-n találsz róla videot.
Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre:
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra - hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?
Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10043 Dátum:
2011.05.08 vasárnap, 23:21:32 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 23:10:23
Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre:
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra - hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?
Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."
igen ez az a videó. látezik arra külön spray?? nálunk lehet ilyet kapni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10044 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 00:22:47 »
Sziasztok!
Ha már lenn van a generátor a szabadon futó miatt, érdemes kicserélni a bronzkefét is? Vagy amíg ilyennel nincs baj, addig inkább nem kell piszkálni? Néha észreveszem (ritkán), hogy a műszerfal világítás elhalványul egy pillanatra, majd utána semmi baja. Nem zavaró, csak nem tudom, ez mennyire káros az autóra nézve.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10045 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 05:00:10 »
Nem kell mindent elhinni.
Hosszú távon lehet, hogy roncsolja, úgyhogy minden nap azért ne mosd le vele.
Csak amikor szükséges.
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 23:10:23
Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre:
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra - hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?
Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10046 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 07:40:42 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.08 vasárnap, 23:10:23
Melyik videóra gondolsz pontosan, meg tudod osztani a linkjét?
Ha erre:
http://www.youtube.com/watch?v=FccejDPevtM
akkor csak annyit fűznék hozzá hogy Tőlünk nyugatabbra - hozzászólások alapján - finoman szólva se értenek egyet a látottakkal!
A kiszerelés és visszaszerelés az ok, meg ugye megtudja az ember fia belőle, hogy hol az a MAF szenzor.
VISZONT! az STP Carb Spray használatát idiótaságnak tartják MAF tisztításra, mert hosszútávon roncsolni fogja, szerintük erre külön MAF tisztító/kábel tisztító kell!
Aki jobban ért hozzá talán állást foglalhatna kinek van igaza?
Ezt meg jól megkaptuk:))) a hozzászólásokban - "Eastern european ignorance and arrogence at its best."
Vájá, vájá, vájá! Nekem isibe úgy tanították, hogy mi közép európa része vagyunk. nem kelet.. Így nézve nem ránk vonatkozik
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10047 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 09:10:57 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.09 hétfő, 07:40:42
Vájá, vájá, vájá! Nekem isibe úgy tanították, hogy mi közép európa része vagyunk. nem kelet.. Így nézve nem ránk vonatkozik
Igen, de szerintem ezt rajtunk Magyarokon kívül senki nem látja így. Mindenkinek kelet max. kelet-közép Európa vagyunk, tán csak a balkáni államoknak nem.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10048 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 09:15:18 »
Tegnap szemeztem a tecsóban egy STP diesel injektor tisztító adalékkal. Merjem használni?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10049 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 09:24:19 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.09 hétfő, 09:15:18
Tegnap szemeztem a tecsóban egy STP diesel injektor tisztító adalékkal. Merjem használni?
Figyi, milyen állapotúak a porlasztóid? hidegen nem ereget füstöt indítás után?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
194
195
196
197
198
199
200
[
201
]
202
203
204
205
206
207
208
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ