Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.04 hétfő, 22:25:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14536188 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10100 Dátum: 2011.05.11 szerda, 20:42:52 »

Na leugrottam megnézni tutira a pcsúcsokat is. Igen a 2. pcs körül go van és kicsit a 3. pcsnál is, most ez lehet a poharazáskor került oda, sőt 99% mert poharazás előtt nem emlékszem egyik csúcsnál sem hogy lett volna go. De poharazás óta megtett km-ek is okozhatjak mert éppen a 2. és 3. pcs hozta a megengedett értékek 6-8xosát résolajban!
Ez a probléma jövőhéten Nyírteleken a Kósa Műhelyben remélem megoldódik, a 4 PCS felújításával, ezt ezért külön nem is fotoztam a másik 2 megfolyás viszont érdekes számomra!

Féktisztítót beszerzek holnap és bontás nélkül amit tudok kézzel kitakarítok a motoron. Vmint meghúzom a csavarokat is a deklin és figyelem a köv napokat hol jön esetleg elő újra olaj és a sár.
Valóban málik a motorfedél belső szivacsa is de ez csak esztétikailag okoz gondot.
Köszönöm mindenkinek a gyors segítséget és igyekszem beszámolni az eredményekről is olajsár, PCS felújítás, főtengelyszíjtárcsa ügyekben.

Csavar meghúzásnak sajna lett egy áldozata a vezérműlánc oldalán:
http://
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szerintetek mennyire foglalkozzak ezzel a csavarfej vesztéssel? A képen is látszik hogy a környéken van viszonylag közel alul felül is csavar amik most már tuti nem lazák.
Jól gondolom, hogy igen kellemetlen és nehéz feladat ezt a csavarszakadást orvosolni? Járt már vki hasonlóan?

Illetve sikerül közelebb kerülnöm a puffogáshoz is egészen pontosan az EGR-től jön ha jól gondolom az EGR és a szívósor összekapcsolódása környékéről vagy pedig EGR belsejéből. EGR csavarjait ellenőriztem de egyik se tünt lazának, meg nem is húztam őket mert holnap ki szeretném tisztítani az EGR-t , kiváncsian várom mi lesz benne.
Az EGR alapesetben puffoghat? vagy ez a sok kosz miatt lesz és tisztítás után hangtalan kell legyen? Van benne egy mozgó fém lemez szelep, vagy nincs semmi mozgóalkatrész?
A vezérmű oldali olajsár is 90% hogy innen az EGR alsó részéről került oda, lehet az alsó gumicső nem jól illeszkedik az EGRre vagy pedig elvan hasadva és ott fúj ki, remélem holnap ez is kiderül majd ha az EGR a kezemben lesz.
Motorblokkot és néhány műanyag fedelet is most konyhai pumpás hideg zsíroldóval takarítottam le, ezt használhatom majd az EGR külső belső tisztítására is? Nem okoz majd esetleg a nagyhő ezzel a zsíroldóval vmi reakciót, gőze berobban stb.?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10101 Dátum: 2011.05.11 szerda, 21:28:32 »

Isten hozott a klubban...  eplus2 Undecided

Milyen csillapító? A gumiba ágyazott rugónak csak vezetése van a rugón belül, a gumi maga pedig adja hozzá a csillapítást (akusztikus + mechanikai). Nekem is kerepel a kis rohadék, úgyhogy most minden cserélve lesz azon az oldalon (szíj, feszítő, görgők és főtengelyékszíjtárcsa). Szabadonfutó már bent van.
pedig az bizony rezgés csillapító a rugó belseljében.egy mini lengéscsillapító.még olaj is van benne. Wink wave és ha elfolyik az a vége...
http://www.fridcar.hu/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/oldal2/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10102 Dátum: 2011.05.11 szerda, 21:29:38 »

Csavar meghúzásnak sajna lett egy áldozata a vezérműlánc oldalán:
http://
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szerintetek mennyire foglalkozzak ezzel a csavarfej vesztéssel? A képen is látszik hogy a környéken van viszonylag közel alul felül is csavar amik most már tuti nem lazák.
Jól gondolom, hogy igen kellemetlen és nehéz feladat ezt a csavarszakadást orvosolni? Járt már vki hasonlóan?

Illetve sikerül közelebb kerülnöm a puffogáshoz is egészen pontosan az EGR-től jön ha jól gondolom az EGR és a szívósor összekapcsolódása környékéről vagy pedig EGR belsejéből. EGR csavarjait ellenőriztem de egyik se tünt lazának, meg nem is húztam őket mert holnap ki szeretném tisztítani az EGR-t , kiváncsian várom mi lesz benne.
Az EGR alapesetben puffoghat? vagy ez a sok kosz miatt lesz és tisztítás után hangtalan kell legyen? Van benne egy mozgó fém lemez szelep, vagy nincs semmi mozgóalkatrész?
A vezérmű oldali olajsár is 90% hogy innen az EGR alsó részéről került oda, lehet az alsó gumicső nem jól illeszkedik az EGRre vagy pedig elvan hasadva és ott fúj ki, remélem holnap ez is kiderül majd ha az EGR a kezemben lesz.
Motorblokkot és néhány műanyag fedelet is most konyhai pumpás hideg zsíroldóval takarítottam le, ezt használhatom majd az EGR külső belső tisztítására is? Nem okoz majd esetleg a nagyhő ezzel a zsíroldóval vmi reakciót, gőze berobban stb.?

ha megszűnik a szivárgás ne foglalkozz vele!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10103 Dátum: 2011.05.11 szerda, 21:32:40 »

hát akkor törölgetünk majd.de az biztos hogy sokkal szebb a hangja a mocinak és semmi füstje nincs!nekem megér ennyit.
Ha előbb hallgatsz rám már régóta ilyen lenne,de nem mertél belevágni.A pucolás után sejtettem,hogy innen már nem lesz vissza út.Bejött.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gy-gabor
Vendég
« Új hozzászólás #10104 Dátum: 2011.05.11 szerda, 21:38:12 »

Közös nyomócsőnél lévő csatit nézd meg először.szivattyút is ellenőrizd.
Köszsi szépen majd probálkozok .
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10105 Dátum: 2011.05.11 szerda, 23:24:46 »

Csavar meghúzásnak sajna lett egy áldozata a vezérműlánc oldalán:
http://
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Szerintetek mennyire foglalkozzak ezzel a csavarfej vesztéssel? A képen is látszik hogy a környéken van viszonylag közel alul felül is csavar amik most már tuti nem lazák.
Jól gondolom, hogy igen kellemetlen és nehéz feladat ezt a csavarszakadást orvosolni? Járt már vki hasonlóan?

Illetve sikerül közelebb kerülnöm a puffogáshoz is egészen pontosan az EGR-től jön ha jól gondolom az EGR és a szívósor összekapcsolódása környékéről vagy pedig EGR belsejéből. EGR csavarjait ellenőriztem de egyik se tünt lazának, meg nem is húztam őket mert holnap ki szeretném tisztítani az EGR-t , kiváncsian várom mi lesz benne.
Az EGR alapesetben puffoghat? vagy ez a sok kosz miatt lesz és tisztítás után hangtalan kell legyen? Van benne egy mozgó fém lemez szelep, vagy nincs semmi mozgóalkatrész?
A vezérmű oldali olajsár is 90% hogy innen az EGR alsó részéről került oda, lehet az alsó gumicső nem jól illeszkedik az EGRre vagy pedig elvan hasadva és ott fúj ki, remélem holnap ez is kiderül majd ha az EGR a kezemben lesz.
Motorblokkot és néhány műanyag fedelet is most konyhai pumpás hideg zsíroldóval takarítottam le, ezt használhatom majd az EGR külső belső tisztítására is? Nem okoz majd esetleg a nagyhő ezzel a zsíroldóval vmi reakciót, gőze berobban stb.?


egr tisztitásához féktisztitofolyadékot vagy nitrohigitot használj+gumikesztyüt!
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10106 Dátum: 2011.05.11 szerda, 23:28:01 »

Ha előbb hallgatsz rám már régóta ilyen lenne,de nem mertél belevágni.A pucolás után sejtettem,hogy innen már nem lesz vissza út.Bejött.

jaja... Smiley de én még csak most nöttem fel a feladathoz...de jobb igy,igazad volt worship worship worship
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #10107 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 10:15:19 »

pedig az bizony rezgés csillapító a rugó belseljében.egy mini lengéscsillapító.még olaj is van benne. Wink wave és ha elfolyik az a vége...
http://www.fridcar.hu/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/oldal2/

OK.  worship
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10108 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 16:35:06 »

Helló srácok

Mai reggel ismét elkezdett villogni az izzításjelzőm, majd a motor lámpa is világított.
Majd egy pár leállítás és újraindítás után már csak a motor lámpa világított.
Elvittem kiolvastatni a hibát, és töltőnyomás volt a hiba. A szerelőm az javasolta, hogy azt az elektronikus dolgot szétszedi és kitakarítja mert az elég drága dolog.
Valakinek volt már hasonló baja??
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.12 csütörtök, 16:53:20 írta T0aD » Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10109 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 21:33:24 »

Helló srácok

Mai reggel ismét elkezdett villogni az izzításjelzőm, majd a motor lámpa is világított.
Majd egy pár leállítás és újraindítás után már csak a motor lámpa világított.
Elvittem kiolvastatni a hibát, és töltőnyomás volt a hiba. A szerelőm az javasolta, hogy azt az elektronikus dolgot szétszedi és kitakarítja mert az elég drága dolog.
Valakinek volt már hasonló baja??
turbóelektronika hiba.javítható.veszprémben van 1 ember..... Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #10110 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 21:33:29 »

pedig az bizony rezgés csillapító a rugó belseljében.egy mini lengéscsillapító.még olaj is van benne. Wink wave és ha elfolyik az a vége...
http://www.fridcar.hu/alkatresz/szijhajtas/rezgescsillapito/oldal2/
És ez jó a mienkhez? Me Skorpoó van írva
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10111 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 21:35:35 »

És ez jó a mienkhez? Me Skorpoó van írva
egyiksem 3as mondié! vigyor3
de biztos tudnak ehhez is,vagy legalább is méret alapján..... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
T0aD
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



E-mail
« Új hozzászólás #10112 Dátum: 2011.05.13 péntek, 05:59:28 »

Takarítással meg lehet oldani a bajt? A teljesítményből visszavesz az elektronika?
Ja és van egy ezüst kis lap ami az alapjáratot szabályozza, valami vákuumos valami. Az nekem folyamatosan mozog, a szerelőm azt mondta az sem jó annak szinte stabilan kellene állnia, jól gondolja??
Remélem megbírja oldani egy pucolással, és remélem a teljesítmény is visszatér.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 06:05:33 írta T0aD » Naplózva

Jelen: Ford Mondeo 2012 TDCI 2.0 140LE Kombi
Múlt:  Ford Mondeo 2004 TDCI 2.0 115LE Kombi
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #10113 Dátum: 2011.05.13 péntek, 07:40:46 »

Sziasztok!

Honnan jöhet ez a kis folyás reggel láttam meg, valakinek valami ötlete?


http://kep.psharing.com/530178.jpg

Köszi előre is!

Dávid
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10114 Dátum: 2011.05.13 péntek, 08:01:53 »

Pont ilyen volt nálam is.
A vízpumpára felülről rácsatlakoztatott cső a csatlakozásnál kicsit elnyíródott a rúgós szorító alatt és ott szivárgott.
Kicsit feljebb húztam rajta a rúgót és megszűnt. Mintha tettem volna be képet róla. Ha jól emlékszek.

Sziasztok!

Honnan jöhet ez a kis folyás reggel láttam meg, valakinek valami ötlete?


http://kep.psharing.com/530178.jpg

Köszi előre is!

Dávid

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Horsefly
Vendég
« Új hozzászólás #10115 Dátum: 2011.05.13 péntek, 09:18:10 »

Pont ilyen volt nálam is.
A vízpumpára felülről rácsatlakoztatott cső a csatlakozásnál kicsit elnyíródott a rúgós szorító alatt és ott szivárgott.
Kicsit feljebb húztam rajta a rúgót és megszűnt. Mintha tettem volna be képet róla. Ha jól emlékszek.


ok,köszi meg is nézem a hétvégén
Naplózva
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10116 Dátum: 2011.05.13 péntek, 12:49:56 »

Munkás péntek előtt állok, a már klasszikus EGR, szívósor tisztítási beavatási szertartás következik:)
Eddig itt tartok: EGR szelep kint, hideg zsíroldóval megtisztítva.

1. Következik a szívósor leszedése, tisztítása (szintén hidegzsíroldóval tervezem), 8db új szívósortömítés is megvan az cserélve lesz.

2. Úgy döntöttem az EGR-t le is dugózom egy úttal most. Ehhez ismerőssel a záró fémlemez szám.gép tápegység oldallemezéből méretre elkészítve, tömítő paszta is van 300 Celsius fokot bír.

Kérdésem viszont lenne előtte:

a.) Avázszámom (WF05XXGBB52R63969) alapján meg tudja nekem vki mondani gyorsan hogy az EGR dugózás miatt lesz-e hiba jelzésem? Én úgy gondoltam olvasottak alapján hogy nem kéne legyen de nagyon jó lenne ha ma vki ez ügyben megerősítene igazam van-e!? Ezt előre is köszönöm!!

b.) Az EGR dugózásról a pdf-et olvastam ami viszont nem világos hogy tökéletesen elég a záró lemezt berakni vagy vele együtt kell a vakuum vezetékbe a csapágygolyó is (ezt most úgy gondolom hogy eleg lesz a zárólemezelés), illetve az eredeti tömítő lemezt vissza kell-e raknom, egy képen úgy láttam hogy az illető az EGR vége és a zárólemez közzé visszatette szal vszínű akkor én is így teszem! Ami még fontos számomra hogy a tömítőpasztát hova kenjem és mennyire vastagon? Első érzésre a gyári tömítő lyukas lemez mind két oldalára kennék vékonyan így az EGR és a záró lemez felé is megoldott lenne jó tömítés, jó elképzelés ez így?

Erre a kérdésekre és az eddigi kérdéseimre is köszönöm a választ!
 
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #10117 Dátum: 2011.05.13 péntek, 13:19:01 »

Hello Mindenki!

Van valakinek használható ötlete arra, hogy miként lehet egy légtömegmérőt letesztelni? A motor a gáz hirtelen elvétele + erőteljes lassítás után többnyire leáll, de van, hogy csak az alapjárati ford.szám alá esik, és onnan még helyreáll. A gép tiptronic váltós, úgyhogy nem lehet rossz kuplungkezelés miatt...

Azt már megpróbáltam, hogy az akksit egy éjszakára lekötöttem, hátha majd újraprogramozza magát a dolog, de ez nem segített.

Pítör
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10118 Dátum: 2011.05.13 péntek, 13:48:32 »

El kell jönni a talira, és kicserélni valakivel 1 órára.

Hello Mindenki!

Van valakinek használható ötlete arra, hogy miként lehet egy légtömegmérőt letesztelni? A motor a gáz hirtelen elvétele + erőteljes lassítás után többnyire leáll, de van, hogy csak az alapjárati ford.szám alá esik, és onnan még helyreáll. A gép tiptronic váltós, úgyhogy nem lehet rossz kuplungkezelés miatt...

Azt már megpróbáltam, hogy az akksit egy éjszakára lekötöttem, hátha majd újraprogramozza magát a dolog, de ez nem segített.

Pítör

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10119 Dátum: 2011.05.13 péntek, 18:17:16 »

Munkás péntek előtt állok, a már klasszikus EGR, szívósor tisztítási beavatási szertartás következik:)
Eddig itt tartok: EGR szelep kint, hideg zsíroldóval megtisztítva.

1. Következik a szívósor leszedése, tisztítása (szintén hidegzsíroldóval tervezem), 8db új szívósortömítés is megvan az cserélve lesz.

2. Úgy döntöttem az EGR-t le is dugózom egy úttal most. Ehhez ismerőssel a záró fémlemez szám.gép tápegység oldallemezéből méretre elkészítve, tömítő paszta is van 300 Celsius fokot bír.

Kérdésem viszont lenne előtte:

a.) Avázszámom (WF05XXGBB52R63969) alapján meg tudja nekem vki mondani gyorsan hogy az EGR dugózás miatt lesz-e hiba jelzésem? Én úgy gondoltam olvasottak alapján hogy nem kéne legyen de nagyon jó lenne ha ma vki ez ügyben megerősítene igazam van-e!? Ezt előre is köszönöm!!

b.) Az EGR dugózásról a pdf-et olvastam ami viszont nem világos hogy tökéletesen elég a záró lemezt berakni vagy vele együtt kell a vakuum vezetékbe a csapágygolyó is (ezt most úgy gondolom hogy eleg lesz a zárólemezelés), illetve az eredeti tömítő lemezt vissza kell-e raknom, egy képen úgy láttam hogy az illető az EGR vége és a zárólemez közzé visszatette szal vszínű akkor én is így teszem! Ami még fontos számomra hogy a tömítőpasztát hova kenjem és mennyire vastagon? Első érzésre a gyári tömítő lyukas lemez mind két oldalára kennék vékonyan így az EGR és a záró lemez felé is megoldott lenne jó tömítés, jó elképzelés ez így?

Erre a kérdésekre és az eddigi kérdéseimre is köszönöm a választ!
 

Ha euro 4 a motor akkor lesz hibakód.Forgalmiba bele van irva hogy hányas környezetvédelmi besorolást kapott.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #10120 Dátum: 2011.05.13 péntek, 18:44:47 »

Takarítással meg lehet oldani a bajt? A teljesítményből visszavesz az elektronika?
Ja és van egy ezüst kis lap ami az alapjáratot szabályozza, valami vákuumos valami. Az nekem folyamatosan mozog, a szerelőm azt mondta az sem jó annak szinte stabilan kellene állnia, jól gondolja??
Remélem megbírja oldani egy pucolással, és remélem a teljesítmény is visszatér.
Nekem van egy egyelőre elvi megoldásom a turbó elektronika javítására. Már csináltam ilyet csak még tesztelni nem sikerült.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10121 Dátum: 2011.05.13 péntek, 18:59:07 »

Ha euro 4 a motor akkor lesz hibakód.Forgalmiba bele van irva hogy hányas környezetvédelmi besorolást kapott.

Környezet védelmi besorolásom a forgalmi szerint (illetve a régi zöldkártyán is ennyi van) 07 !!!
Bár a forgalmiban a LE is hibásan 130nak van írva a valóságban pedig 115LE, szal a 07 se biztos hogy annyi.
Más forrásból saját magamnak tudom ezt ellenőrízni?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10122 Dátum: 2011.05.13 péntek, 20:07:29 »

Sziasztok!
Nagyon ideges vagyok. Megyek edzésre az autóval és egyszer csak elfogyott az ereje. 60al is alig bírt  menni, aztán végleg megadta magát és leállt. Mielött leállt nagyon erős hangja volt a motornak, sokkal hangosabb mint szokott. Ha beindítom (egy kis indítózással sikerül) , pár másodpercen belül szépen leáll. Igaz, hogy világít a motorfigyelmeztető fény, és villog a spirál, de eddig ment stabilan. Első sejtésem az volt, hogy benzint nyomtam bele, mert egyszer már volt ilyen és akkor is benzin volt benne, de nem éreztem a benzin szagát. Szerintetek mi lehet a baja?? Hétfőn viszem szervizbe.
Előre is köszi a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10123 Dátum: 2011.05.13 péntek, 20:59:16 »

Sziasztok!
Nagyon ideges vagyok. Megyek edzésre az autóval és egyszer csak elfogyott az ereje. 60al is alig bírt  menni, aztán végleg megadta magát és leállt. Mielött leállt nagyon erős hangja volt a motornak, sokkal hangosabb mint szokott. Ha beindítom (egy kis indítózással sikerül) , pár másodpercen belül szépen leáll. Igaz, hogy világít a motorfigyelmeztető fény, és villog a spirál, de eddig ment stabilan. Első sejtésem az volt, hogy benzint nyomtam bele, mert egyszer már volt ilyen és akkor is benzin volt benne, de nem éreztem a benzin szagát. Szerintetek mi lehet a baja?? Hétfőn viszem szervizbe.
Előre is köszi a segítséget!
vagy üzemanyagrendszeri hiba,vagy ha eu4es akkor turbó is lehet...
de eddig úgy használtad ,hogy égett a sárga lámpa? Huh?


de ahogy visszaolvaslak,már korábban kaptál néhány tanácsot,de nem igazán csináltál semmit az autóval..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10124 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:02:11 »

Hello Mindenki!

Van valakinek használható ötlete arra, hogy miként lehet egy légtömegmérőt letesztelni? A motor a gáz hirtelen elvétele + erőteljes lassítás után többnyire leáll, de van, hogy csak az alapjárati ford.szám alá esik, és onnan még helyreáll. A gép tiptronic váltós, úgyhogy nem lehet rossz kuplungkezelés miatt...

Azt már megpróbáltam, hogy az akksit egy éjszakára lekötöttem, hátha majd újraprogramozza magát a dolog, de ez nem segített.

Pítör

vidd el Vik-hez,lehet,hogy egy sw frissítés jót tenne neki,meg az is,ha látná szakember..!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10125 Dátum: 2011.05.13 péntek, 21:52:39 »

Környezet védelmi besorolásom a forgalmi szerint (illetve a régi zöldkártyán is ennyi van) 07 !!!
Bár a forgalmiban a LE is hibásan 130nak van írva a valóságban pedig 115LE, szal a 07 se biztos hogy annyi.
Más forrásból saját magamnak tudom ezt ellenőrízni?
Az évjáratból ítélve nem fog hibát dobni mert szerintem vákumos mint az enyém.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.13 péntek, 21:54:39 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #10126 Dátum: 2011.05.14 szombat, 08:30:04 »

vidd el Vik-hez,lehet,hogy egy sw frissítés jót tenne neki,meg az is,ha látná szakember..!

Ez így lenne a legjobb, megkeresem!

Köszönöm,
Pítör
Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10127 Dátum: 2011.05.14 szombat, 12:17:08 »

Az évjáratból ítélve nem fog hibát dobni mert szerintem vákumos mint az enyém.

Én is így gondoltam, de most majd kiderül rajta az EGR dugó!:)
Most jön a próba út, 300km egy huzamban, pont a tankom is leürült így tele vágtam kagylós kútnál a V-Powerrel 55l.
Már csak PCS-k miatt izgulok kicsit de remélem az is megoldódik hétfőn.

Viszont ez a puffogásom az EGRből így kitakarítás után is megvan, ezt azért még kiderítem hogy teljesen egeszséges működés csak eddig nemfigyeltem fel rá vagy vmi a környéken nem kerek!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10128 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 21:21:53 »

Én is így gondoltam, de most majd kiderül rajta az EGR dugó!:)
Most jön a próba út, 300km egy huzamban, pont a tankom is leürült így tele vágtam kagylós kútnál a V-Powerrel 55l.
Már csak PCS-k miatt izgulok kicsit de remélem az is megoldódik hétfőn.

Viszont ez a puffogásom az EGRből így kitakarítás után is megvan, ezt azért még kiderítem hogy teljesen egeszséges működés csak eddig nemfigyeltem fel rá vagy vmi a környéken nem kerek!

Megvannak ez első EGR ledugózás utáni tapasztalatok. A kocsi mintha 5 évet fiatalodott volna!!! Eddig elveszetnek hitt lovak tértek vissza a motorba:), kb olyan gyorsulása van újra mint mikor megvettem a gépsárkányt Cheesy
Kis emelkedő, 2-esben padlógáz eredménye múlthéten még korom fekete füst felhő volt a kocsi mögött. Mostmár ugyanez a manóver még kis fekete pamacsokat sem okoz.

Ezt találtam itt egy évvel ezelőtti fórum beszélgetések között:

"Idézetet írta: Relhist - 2010.05.13 csütörtök, 18:02:33
kiv ha a vákumcső dugózása nem sikerült és elmegy a vákum. Mert arra kell lennie checkengine jelzésnek.

Én a vákuumcsövet nem bántottam, hadd huzigálja csak a szelepet. Ugye ezt így szabad?

ja."

Na én is dettó a vakuumszelepet nem bántottam, itt jön a gondolat hogy lehet akkor a puffogó EGR hang a szelepműködésével magyarázható??
Szal kvázi az EGR-em félig vagy teljesen kikészült már a sok koxtól, de a vakkum még működteti és ez csapja ezt a lármát, az utastérben már kopogásnak hallom, szal emiatt is jobb lenne nem hallani.
Elvileg működhetne az a dolog hogy csapágygolyóval a vakuum csövet elzárom? Hova kellene pontosan ezt a csapágygolyót rakni hogyha kell később azért kivehető legyen?

Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10129 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 21:26:57 »

Megvannak ez első EGR ledugózás utáni tapasztalatok. A kocsi mintha 5 évet fiatalodott volna!!! Eddig elveszetnek hitt lovak tértek vissza a motorba:), kb olyan gyorsulása van újra mint mikor megvettem a gépsárkányt Cheesy
Kis emelkedő, 2-esben padlógáz eredménye múlthéten még korom fekete füst felhő volt a kocsi mögött. Mostmár ugyanez a manóver még kis fekete pamacsokat sem okoz.

Ezt találtam itt egy évvel ezelőtti fórum beszélgetések között:

"Idézetet írta: Relhist - 2010.05.13 csütörtök, 18:02:33
kiv ha a vákumcső dugózása nem sikerült és elmegy a vákum. Mert arra kell lennie checkengine jelzésnek.

Én a vákuumcsövet nem bántottam, hadd huzigálja csak a szelepet. Ugye ezt így szabad?

ja."

Na én is dettó a vakuumszelepet nem bántottam, itt jön a gondolat hogy lehet akkor a puffogó EGR hang a szelepműködésével magyarázható??
Szal kvázi az EGR-em félig vagy teljesen kikészült már a sok koxtól, de a vakkum még működteti és ez csapja ezt a lármát, az utastérben már kopogásnak hallom, szal emiatt is jobb lenne nem hallani.
Elvileg működhetne az a dolog hogy csapágygolyóval a vakuum csövet elzárom? Hova kellene pontosan ezt a csapágygolyót rakni hogyha kell később azért kivehető legyen?


ha a könyök és a szelep közzé rakod, onnan könnyen ki lehet szedni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Tirpi
Vendég
« Új hozzászólás #10130 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 11:12:35 »

Aloha Emberek!

Olyan problem van, hogy a 2.0 130Le TDCI vasamhoz kéne egy olyan gumicső ami az EGR-t köti össze az Intercoolerrel, egy kicsit elrepedt  :rinya:és szervízben azt mondták rá 20.000 körüli rúpia. Ha esetleg tud valaki olcsóbban hálám örökké kísértené.
Előre is köszönöm.:

Tirpie
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #10131 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 11:28:48 »

Aloha Emberek!

Olyan problem van, hogy a 2.0 130Le TDCI vasamhoz kéne egy olyan gumicső ami az EGR-t köti össze az Intercoolerrel, egy kicsit elrepedt  :rinya:és szervízben azt mondták rá 20.000 körüli rúpia. Ha esetleg tud valaki olcsóbban hálám örökké kísértené.
Előre is köszönöm.:

Tirpie
1.) Nagyauto topic - http://www.nagyauto.hu
2.) Lőrinczi autósbolt - http://www.cylex-tudakozo.hu/ceg-info/l%C5%91rinci-aut%C3%B3sbolt-355723.html
3.) Max-Car Kft. - http://max-car.hu
4.) Cromax http://www.cromax.hu
16-17 K körül számíts rá. Talán a Lőrinczi autósbolt a legolcsóbb. Esetleg bontott, de azt jól nézd át mert lehetnek rajta alig látszó sérülések.
5.) Teljes csőhálózat csere szilikon anyagúra... árakról kérdezd Relhist-et.

Te is ki tudod cserélni, de alá kell feküdni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.16 hétfő, 11:30:39 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10132 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 16:24:47 »


    Sziasztok !
    S.O.S. ! Egr szelepet keresek 2006-os, 130 lóerős 2tdci motorhoz. Ajánlat esetén 30 / 3061758  ( vidékre is megyek ).
     
     Köszönöm!     
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10133 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 16:57:39 »

    Sziasztok !
    S.O.S. ! Egr szelepet keresek 2006-os, 130 lóerős 2tdci motorhoz. Ajánlat esetén 30 / 3061758  ( vidékre is megyek ).
     
     Köszönöm!     
Keresd meg Ervin-t, hátha neki van egy maradék!!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #10134 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 18:40:01 »

    Sziasztok !
    S.O.S. ! Egr szelepet keresek 2006-os, 130 lóerős 2tdci motorhoz. Ajánlat esetén 30 / 3061758  ( vidékre is megyek ).
     
     Köszönöm!     
Dugózd le oszt jó a régi is.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10135 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 19:35:54 »

Dugózd le oszt jó a régi is.
és vehet egy hibakódtörlőt is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10136 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 19:36:31 »

Keresd meg Ervin-t, hátha neki van egy maradék!!
Ervinnek Tddi! ejnye1 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10137 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 19:42:11 »

Ervinnek Tddi! ejnye1 nevetes1
és ? nemtudom
nekem is és mégis elöl van az egr. sőt lassan ervinnek is elöl lesz eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48517



« Új hozzászólás #10138 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 19:45:02 »

és ? nemtudom
nekem is és mégis elöl van az egr. sőt lassan ervinnek is elöl lesz eplus2
de neki hátul volt!(ha jól rém-lik)
És majd akkor lesz elöl(a helye),ha felteszi a tdci szívósort!
És már teljesen öszvér lesz. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10139 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 19:49:07 »

de neki hátul volt!(ha jól rém-lik)
És majd akkor lesz elöl(a helye),ha felteszi a tdci szívósort!
És már teljesen öszvér lesz. nyes
hát az övé sem gyári már az tuti nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10140 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 20:41:36 »

Ervinnek Tddi! ejnye1 nevetes1
Úgy vettem a TDCi szívósort, hogy rajt volt az EGR. Wink mert kellett a tömlőcsatlakozás miatt, hejj de azóta már réges rég készült egy EGR iktató, úgyhogy tényleg van egy TDCi EGR szelepem...de megvan a TDDi is, csak az egy kicsit másképp néz ki, meg mélyebben van a szekrényben hehe Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10141 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:03:06 »

Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket.
Azt megcsinálom én is.
Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.

Kérdés a következő:
Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem.
Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg.
Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10142 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:07:44 »

Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket.
Azt megcsinálom én is.
Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.

Kérdés a következő:
Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem.
Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg.
Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?
2,5-re ne fújd fel, mert szétmegy...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10143 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:11:24 »

2?
Turbón keresztül?

2,5-re ne fújd fel, mert szétmegy...
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #10144 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:17:09 »

Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket.
Azt megcsinálom én is.
Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.

Kérdés a következő:
Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem.
Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg.
Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?


Bőven elég 1 bár is hogy leteszteld hogy ereszt-e.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10145 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:17:31 »

2?
Turbón keresztül?

1,5-öt tölt a turbó max, és hosszútávon még attól is szétmegy...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10146 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:17:59 »

Jól van.
Ne lovagoljunk a számokon.  Wink
Mehet a turbón keresztül, vagy nem?

Bőven elég 1 bár is hogy leteszteld hogy ereszt-e.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10147 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:19:05 »

Jól van.
Ne lovagoljunk a számokon.  Wink
Mehet a turbón keresztül, vagy nem?
én kihagynám, mert ha pörög, akkor kenés nélkülmegy, ami nem tesz neki jót...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cancer
Vendég
« Új hozzászólás #10148 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:19:43 »

Valamikor régebben olvastam, hogy valaki csinált turbócső rendszer tesztelő kézi készüléket.
Azt megcsinálom én is.
Két befenekelt cső amiből az egyiken van egy tűszelep. Az kompresszorral felfújom 2.5 bar-ra és megnézem, hogy ereszt-e.

Kérdés a következő:
Lehet-e úgy tesztelni, hogy az EGR végénél dugózom le a befenekelt csővel, a másik, szelepes csövet meg a légszűrő helyére teszem.
Magyarul a turbón keresztül nyomnám meg.
Van ennek értelme vagy feltétlenül a turbó utántól kell felfújni?

Szerintem mehet! Nem fog az forogni, hisz csak feltöltöd, nem áramlik át rajta folyamatosan a levegő! Nem lehet baja 1,5 1,6 os nyomást simán bírnia kell!
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.16 hétfő, 21:21:40 írta cancer » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10149 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 21:24:13 »

Szerintem mehet! Nem fog az forogni, hisz csak feltöltöd, nem áramlik át rajta folyamatosan a levegő! Nem lehet baja 1,5 1,6 os nyomást simán bírnia kell!
igen kicsi rá az esély, de ha mégis akkor meg cumi szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 196 197 198 199 200 201 202 [203] 204 205 206 207 208 209 210 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.