Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:44:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14665537 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10050 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 09:26:03 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.09 hétfő, 09:24:19
Figyi, milyen állapotúak a porlasztóid? hidegen nem ereget füstöt indítás után?
Nem tapasztaltam ilyet, meg úgy általában se semmit.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10051 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 09:35:44 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.09 hétfő, 09:26:03
Nem tapasztaltam ilyet, meg úgy általában se semmit.
Akkor inkább ne rizikózz ezzel. mennyibe kerül?
Ha meg relatíve újak a porlasztók, akkor nem árthat neki egy kis pro-tec. Nálam jót tett neki 125e km-nél, de akkor már hidegen 3-4 mpig füstölt fehéren indítás után. Pro-tec kúra után elmúlt. Aztán adtam neki megint pár ezer km után, de nem kellett volna már akkor bántani. azóta ki vannak cserélve újra..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10052 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 09:57:54 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.09 hétfő, 09:35:44
Akkor inkább ne rizikózz ezzel. mennyibe kerül?
Ha meg relatíve újak a porlasztók, akkor nem árthat neki egy kis pro-tec. Nálam jót tett neki 125e km-nél, de akkor már hidegen 3-4 mpig füstölt fehéren indítás után. Pro-tec kúra után elmúlt. Aztán adtam neki megint pár ezer km után, de nem kellett volna már akkor bántani. azóta ki vannak cserélve újra..
1200 volt kb. Tudtommal még nem volt cserélve.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10053 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 10:42:24 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.09 hétfő, 09:57:54
1200 volt kb. Tudtommal még nem volt cserélve.
hű, akkor az nem mai srác.. én nem raknám bele a puccert, mert még elkezd pisilni a nagy tisztaságtól ..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10054 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 11:14:23 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.09 hétfő, 10:42:24
hű, akkor az nem mai srác.. én nem raknám bele a puccert, mert még elkezd pisilni a nagy tisztaságtól ..
Akciós volt
Bevallom a lejáratát, vagy gyártási idejét nem néztem.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10055 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 11:19:18 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.09 hétfő, 09:35:44
Pro-tec kúra után elmúlt. Aztán adtam neki megint pár ezer km után, de nem kellett volna már akkor bántani. azóta ki vannak cserélve újra..
Ezt úgy érted, hogy a pro tec tönkretette? Hogy lehet ez?
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10056 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 11:44:14 »
Idézetet írta: Trekxc - 2011.05.09 hétfő, 11:19:18
Ezt úgy érted, hogy a pro tec tönkretette? Hogy lehet ez?
Dehogy tette... csak már pisilt szegénykém és ez meg mégjobban megpucolta.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10057 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 11:58:19 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.09 hétfő, 11:44:14
Dehogy tette... csak már pisilt szegénykém és ez meg mégjobban megpucolta.
Értem. Már csak egy kérdésem maradt: szürke füst ok, pro-tec kúra elmúlt, pro-tec kúra ismét ami nem kellett volna. Akkor az első pro-tec kúra csak annyira tisztított elméletileg, hogy jobban zártak a porlasztók, a második meg teljesen letisztította és a kopás miatt már nem zártak a porlasztók rendesen?
Csak azért érdeklődöm, mert egy autón én javasoltam pro-tec kúrát és azóta haldoklik szegénykém 262-es kóddal
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10058 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 14:53:42 »
üdv.
ma megejtettem egy komplett szervizt a gépen.olaj,és az összes szürö.minden kicserélve.megint levettem a szivosort és az egr-t,és kipucoltuk ujra az egészet.na meg ledugoztam én is az egr-t.semmi hibajel.amugy az én egr-em olyan hogy megy rá csatlakozo,de megkérdeztem és azt mondták hogy nincs benne áramlás érzékelö.hiába van rajt csati,le lehet dugozni.meg is ejtettem.a dugozás meg a szürök cseréje után beállt a fogyasztásom szépen 5.4-re
semmi füst,megy mint állat...
üdv.
Naplózva
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10059 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 15:04:44 »
Idézetet írta: waver - 2011.05.09 hétfő, 14:53:42
üdv.
ma megejtettem egy komplett szervizt a gépen.olaj,és az összes szürö.minden kicserélve.megint levettem a szivosort és az egr-t,és kipucoltuk ujra az egészet.na meg ledugoztam én is az egr-t.semmi hibajel.amugy az én egr-em olyan hogy megy rá csatlakozo,de megkérdeztem és azt mondták hogy nincs benne áramlás érzékelö.hiába van rajt csati,le lehet dugozni.meg is ejtettem.a dugozás meg a szürök cseréje után beállt a fogyasztásom szépen 5.4-re
semmi füst,megy mint állat...
üdv.
Naplózva
gy-gabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10060 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 20:53:46 »
Sziazstok . Lenne egy kis gond a mondeommal 2000 tdci-röl van szó P2288-as hibakodot mondtak nekem hogy azt irta a gép a befecskendezö nyomás magas . Mindenféle vezetékekbe kell keresni a hibát a gép szerint lelazult korrodált csatlakozokba . Plussz reggel az elsö indításnál ingadozik az alapjárat és fehér füstöt nyom aztán egy fél perc elteltével megszünik és utánna minden oké . Mi lehet a gond volt már valakinek hasonló és ha igen mennyi volt a javítás ? Mire számítsak kb ? köszi sziasztok .
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10061 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 21:43:16 »
Idézetet írta: waver - 2011.05.09 hétfő, 14:53:42
üdv.
ma megejtettem egy komplett szervizt a gépen.olaj,és az összes szürö.minden kicserélve.megint levettem a szivosort és az egr-t,és kipucoltuk ujra az egészet.na meg ledugoztam én is az egr-t.semmi hibajel.amugy az én egr-em olyan hogy megy rá csatlakozo,de megkérdeztem és azt mondták hogy nincs benne áramlás érzékelö.hiába van rajt csati,le lehet dugozni.meg is ejtettem.a dugozás meg a szürök cseréje után beállt a fogyasztásom szépen 5.4-re
semmi füst,megy mint állat...
üdv.
Várjuki a végét elméletileg az évjárat miatt kell,hogy hibát dobjon.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10062 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 21:45:23 »
Idézetet írta: gygabor - 2011.05.09 hétfő, 20:53:46
Sziazstok . Lenne egy kis gond a mondeommal 2000 tdci-röl van szó P2288-as hibakodot mondtak nekem hogy azt irta a gép a befecskendezö nyomás magas . Mindenféle vezetékekbe kell keresni a hibát a gép szerint lelazult korrodált csatlakozokba . Plussz reggel az elsö indításnál ingadozik az alapjárat és fehér füstöt nyom aztán egy fél perc elteltével megszünik és utánna minden oké . Mi lehet a gond volt már valakinek hasonló és ha igen mennyi volt a javítás ? Mire számítsak kb ? köszi sziasztok .
Közös nyomócsőnél lévő csatit nézd meg először.szivattyút is ellenőrizd.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10063 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 22:22:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 17:14:14
az első az nem annyira gáz, az legtöbbünknek ilyen. esetleg megpróbálhatod utána húzni a szelepfedél csavarjait.
a második már gáz
az alatt van a vezérműlánc. ennek a csavarjainál is meg lehetne nézni, hogy nincsenek-e fellazulva...
először is vegyél féktisztítót és takarítsd le vele, és nézd meg utána, hogy hol jön ki
Csavart meghúzni, illetve olajsarat letakarítani még nem volt módom(De holnap első dolgom lesz!). Viszont előjött újra a puffogó hang amiről már írtam, álló helyzet alapjáraton is lehet hallani gyorsan csináltam egy videót róla:
http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-tdci-2.0-2002-es-auto-motor-puffog-9jIYeohk617HILKm
Kicsit vájt füllel kell hallgatni sajnos nem adja át az élőhangot ami puffogásra hasonlít, de a videón is felfedezhető egy ütemesen ismétlődő csattogó hang. Ez a hang egyértelműen a második képen lévő olajsár környékéről azaz a vezerműlánc irányából jön:((( Röviddel a videó elkészülte után 1-2mp halk csikorgás majd teljesen elmúlt a puffogó ütemes hang! Mi okozhatja ezt pontosan? Elmerjek így indulni szerintetek egy oda-vissza 400km-es PCS felújításra?
Kicsit kezd már sok lenni a "jóból"
(
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10064 Dátum:
2011.05.09 hétfő, 22:40:19 »
Idézetet írta: khorvat - 2011.05.09 hétfő, 22:22:37
Csavart meghúzni, illetve olajsarat letakarítani még nem volt módom(De holnap első dolgom lesz!). Viszont előjött újra a puffogó hang amiről már írtam, álló helyzet alapjáraton is lehet hallani gyorsan csináltam egy videót róla:
http://videa.hu/videok/jarmuvek/mondeo-tdci-2.0-2002-es-auto-motor-puffog-9jIYeohk617HILKm
Kicsit vájt füllel kell hallgatni sajnos nem adja át az élőhangot ami puffogásra hasonlít, de a videón is felfedezhető egy ütemesen ismétlődő csattogó hang. Ez a hang egyértelműen a második képen lévő olajsár környékéről azaz a vezerműlánc irányából jön:((( Röviddel a videó elkészülte után 1-2mp halk csikorgás majd teljesen elmúlt a puffogó ütemes hang! Mi okozhatja ezt pontosan? Elmerjek így indulni szerintetek egy oda-vissza 400km-es PCS felújításra?
Kicsit kezd már sok lenni a "jóból"
(
Azért lehet hallani érdekes.A főtengelytárcsa mozgását mit ALF mondott megnézteed egyenletesen megy?.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10065 Dátum:
2011.05.10 kedd, 00:09:19 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.08 vasárnap, 23:21:32
igen ez az a videó. látezik arra külön spray?? nálunk lehet ilyet kapni??
Lehet, többek között a francoe9 nevezetű ember (
) által említett CRC-t:
http://www.autoalkatreszfutar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=929&category_id=278&option=com_virtuemart&Itemid=1
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10066 Dátum:
2011.05.10 kedd, 00:16:37 »
Idézetet írta: gabe - 2011.05.09 hétfő, 09:10:57
Igen, de szerintem ezt rajtunk Magyarokon kívül senki nem látja így. Mindenkinek kelet max. kelet-közép Európa vagyunk, tán csak a balkáni államoknak nem.
Arrogancia és előítélet (sajnos) mindenhol létezik...nem kell messze menni. Az idézett (csak tippelek) amerikai jóemberen sem lepődnék meg, ha a saját szomszédját is fikázná...lehet, hogy önértékelési gondjai vannak....
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Gazo
Vendég
TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10067 Dátum:
2011.05.10 kedd, 08:29:42 »
Sziasztok!
Most veszek egy Ford Mondeo 2.0 Tdci kombit és változó véleményeket kaptam eddíg, de nem értek különösebben hozzá.
A kérdésem az volna, hogy a 2002 évjáratú autók vezérmű láncosak vagy szíjasak? Mert ha szíjas akkor irány vásárlás után a szervíz.
A választ előre is köszönöm.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10068 Dátum:
2011.05.10 kedd, 08:38:53 »
Idézetet írta: Gazo - 2011.05.10 kedd, 08:29:42
Sziasztok!
Most veszek egy Ford Mondeo 2.0 Tdci kombit és változó véleményeket kaptam eddíg, de nem értek különösebben hozzá.
A kérdésem az volna, hogy a 2002 évjáratú autók vezérmű láncosak vagy szíjasak? Mert ha szíjas akkor irány vásárlás után a szervíz.
A választ előre is köszönöm.
Egyébként is szerviz legyen az első utad.. de még vásárlás előtt komolyan át kell vizsgáltatni..
olaj és szűrők egyébként is cserések, még ha a könyvében az is áll, hogy most volt cserélve.
úgy tudom mindegyik láncos. porlasztókra tessék félretenni sok-sok lóvét, ne érjen meglepetés.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Gazo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10069 Dátum:
2011.05.10 kedd, 09:03:29 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.10 kedd, 08:38:53
Egyébként is szerviz legyen az első utad.. de még vásárlás előtt komolyan át kell vizsgáltatni..
olaj és szűrők egyébként is cserések, még ha a könyvében az is áll, hogy most volt cserélve.
úgy tudom mindegyik láncos. porlasztókra tessék félretenni sok-sok lóvét, ne érjen meglepetés.
Naplózva
Gazo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10070 Dátum:
2011.05.10 kedd, 09:06:10 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.10 kedd, 08:38:53
Egyébként is szerviz legyen az első utad.. de még vásárlás előtt komolyan át kell vizsgáltatni..
olaj és szűrők egyébként is cserések, még ha a könyvében az is áll, hogy most volt cserélve.
úgy tudom mindegyik láncos. porlasztókra tessék félretenni sok-sok lóvét, ne érjen meglepetés.
Köszi!
Akkor a szervízben nyitok.
A porlasztóra sok sok lóvé?
Gond szokott lenni vele?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10071 Dátum:
2011.05.10 kedd, 09:36:10 »
Idézetet írta: Gazo - 2011.05.10 kedd, 09:06:10
Köszi!
Akkor a szervízben nyitok.
A porlasztóra sok sok lóvé?
Gond szokott lenni vele?
Mit tudsz a kiszemelt gép előéletéről?
Bocs, de szerintem ilyen rákészülés után ne vedd meg a 2002-es TDCi-t. Nem azért, mert ez valami űrkütyü és nem felkészült emberek nem vezethetik. Sokkal inkább azért, mert a jóhiszemű, ámde a tipusból nem eléggé felkészült vásárlóknak szokták eladni a kereskedők a széthajtott TDCi-ket, aztán meg néznek, hogy mennyit kell a gépre költeni.
A TDCi nagyon kényes a karbantartásra, a 2002-es évjárat meg hajlamosít a 250-350eKm-es futásteljesítményre, ami karbatartás minősége függvényében jelenthet neked akár 500eFt-os kiadást is (kuplung, lendkerék, kinyomó, porlasztók, CR szivattyú, turbó).
Alapos körültekintés javasolt!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10072 Dátum:
2011.05.10 kedd, 09:52:49 »
Idézetet írta: Gazo - 2011.05.10 kedd, 09:06:10
Köszi!
Akkor a szervízben nyitok.
A porlasztóra sok sok lóvé?
Gond szokott lenni vele?
Nem szokott. De biztosan lesz. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rézorr
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10073 Dátum:
2011.05.10 kedd, 10:19:27 »
sziasztok!
Mondeo 2004-es tdci gen. ékszíjfeszítő átalakítás érdekelne, vagy külön a rugó! Aki tudd valamit válaszoljon.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10074 Dátum:
2011.05.10 kedd, 10:32:53 »
Idézetet írta: rézorr - 2011.05.10 kedd, 10:19:27
sziasztok!
Mondeo 2004-es tdci gen. ékszíjfeszítő átalakítás érdekelne, vagy külön a rugó! Aki tudd valamit válaszoljon.
mivé szeretnéd átlakítani?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Gazo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10075 Dátum:
2011.05.10 kedd, 12:15:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.05.10 kedd, 09:36:10
Mit tudsz a kiszemelt gép előéletéről?
Bocs, de szerintem ilyen rákészülés után ne vedd meg a 2002-es TDCi-t. Nem azért, mert ez valami űrkütyü és nem felkészült emberek nem vezethetik. Sokkal inkább azért, mert a jóhiszemű, ámde a tipusból nem eléggé felkészült vásárlóknak szokták eladni a kereskedők a széthajtott TDCi-ket, aztán meg néznek, hogy mennyit kell a gépre költeni.
A TDCi nagyon kényes a karbantartásra, a 2002-es évjárat meg hajlamosít a 250-350eKm-es futásteljesítményre, ami karbatartás minősége függvényében jelenthet neked akár 500eFt-os kiadást is (kuplung, lendkerék, kinyomó, porlasztók, CR szivattyú, turbó).
Alapos körültekintés javasolt!
Szia!
Valóban nem vagyok felkészült ezzel kapcsolatban, de annyit azért tudok mondani, hogy az autót kipróbáltam vezettem már hasonlót és a próbaúton elég jól viselkedett. Szép hangja volt, egyenletesen járt, nem füstölt egy kicsit sem, a gázolaj és a motorolaj szűrő új rajta, kipufogórendszer új, a motortér eléggé ki volt takarítva és igy azt nem láttam, hogy szivárgás van-e. Csápos emelőre is rárakattam és megnéztem az alját is, a tárcsafékek majdnem újak a betétek szintén elöl hátul.
Állítólag 137e km van benne, de ez csak vicc szerintem.
Többet sajna nem tudok róla.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10076 Dátum:
2011.05.10 kedd, 12:42:40 »
Idézetet írta: Gazo - 2011.05.10 kedd, 12:15:17
Szia!
Valóban nem vagyok felkészült ezzel kapcsolatban, de annyit azért tudok mondani, hogy az autót kipróbáltam vezettem már hasonlót és a próbaúton elég jól viselkedett. Szép hangja volt, egyenletesen járt, nem füstölt egy kicsit sem, a gázolaj és a motorolaj szűrő új rajta, kipufogórendszer új, a motortér eléggé ki volt takarítva és igy azt nem láttam, hogy szivárgás van-e. Csápos emelőre is rárakattam és megnéztem az alját is, a tárcsafékek majdnem újak a betétek szintén elöl hátul.
Állítólag 137e km van benne, de ez csak vicc szerintem.
Többet sajna nem tudok róla.
na akkor mesélek...
nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...
amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...
az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.
tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...
lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e... ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...
szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gazo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10077 Dátum:
2011.05.10 kedd, 12:59:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.10 kedd, 12:42:40
na akkor mesélek...
nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...
amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...
az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.
tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...
lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e... ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...
szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...
Köszi szépen megfogadom a jótanácsot és viszek magammal egy autószerelő ismerősömet.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10078 Dátum:
2011.05.10 kedd, 13:02:37 »
Olyan embert kell vinni, aki már évek óta ilyet vezet.
Olyat is észrevesz amit az autószerelő nem. Ez az én szerény véleményem.
Simán csak érzi, hogy a sajátjában ez-az nem olyan érzés, stb.
Vagy itt még senki nem járt úgy hogy valami szarakodott, és a szerelő azt mondta neki, hogy semmi baja? Nem hallja? Nem látja? Meg, hogy várjunk amíg jobban előjön a hiba.
Hol laksz? A forumon keress valakit aki a közeledben lakik. Attól még nem árt szerelővel megnézetni, mert az olyat viszont észrevehet amit mi nem.
Idézetet írta: Gazo - 2011.05.10 kedd, 12:59:57
Köszi szépen megfogadom a jótanácsot és viszek magammal egy autószerelő ismerősömet.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10079 Dátum:
2011.05.10 kedd, 13:18:11 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.10 kedd, 13:02:37
Olyan embert kell vinni, aki már évek óta ilyet vezet.
Olyat is észrevesz amit az autószerelő nem. Ez az én szerény véleményem.
Simán csak érzi, hogy a sajátjában ez-az nem olyan érzés, stb.
Vagy itt még senki nem járt úgy hogy valami ***akodott, és a szerelő azt mondta neki, hogy semmi baja? Nem hallja? Nem látja? Meg, hogy várjunk amíg jobban előjön a hiba.
Hol laksz? A forumon keress valakit aki a közeledben lakik. Attól még nem árt szerelővel megnézetni, mert az olyat viszont észrevehet amit mi nem.
Így van. Az én szerelőm se hall semmit. Én mondom neki, mit tapasztalok és ez alapján jön rá a hibára..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10080 Dátum:
2011.05.10 kedd, 13:18:43 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.10 kedd, 12:42:40
na akkor mesélek...
nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...
amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...
az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.
tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...
lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e... ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...
szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...
Barátom, ez bizony így van.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10081 Dátum:
2011.05.10 kedd, 14:37:52 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.05.10 kedd, 12:42:40
na akkor mesélek...
nekünk 5 éve van meg a DI, most néztünk volna másikat emellé.
innen nagyon sok mindent megtudtam az elmúlt 1,5 évben, így azért nem nevezném magam teljesen laikusnak...
amiket megnéztünk, szépen kitakarítva, motor gőzborotvával kitakarítva, stb...attól hogy csili-vili, az nem jelent semmit sem, sőt motortérnél külön rossz...
legtöbbön már a kormány, váltógomb cserélve lett, bontóból 15eft-ból simán megveszik a jóállapotúakat. pedálgumik síkra voltak kopva...
és óra szerint mindegyikben 160-170ekm van.
10-ből egy sem volt olyan, amit nyugodt szívvel el mertem volna hozni.
ezek is szépen jártak,de ettől függetlenül 2-nél a motorra simán rá kellett volna költeni 200eft-ot.
lendkerék is szólt a legtöbben...
az hogy kipróbáltad, és hogy azon a próbaúton nem volt vele baj, ez nem jelent semmit sem. olyan állapotban azért van, hogy a kereskedőnél ne szharakodjon.
tényleg csak egy jótanács, hogy vigyél magaddal olyat, aki ért hozzá valamennyire...és kerüld a kereskedős autókat...
lendkerékre figyeltél, hogy van-e hangja?? érdemes, mert 150eft, ha cserélni kell
porlasztócsúcsokat, magasnyomású pumpát én tuti beméretném, hogy jó-e... ha cserélni kell őket, akkor ez nem áll meg 500eft-ból
turbóval is lehet probléma. bontott 80eft, új 300eft körül...
szóval nem nehéz egy szemre jó állapotú helyett egy pénznyelőt venni...
Én annak idején kb 15 gépet néztem meg, mielőtt megvettem a mostanit. Még is lukra futottam kissé, olyanokkal, amiről még ez előző tulaj sem tudott. Mert pl. nem néztem meg a porlasztók alkatrészkódját... (franc se gondolta volna, hogy hivatalos ford szerviz képes nem tipusazonos cuccokat beépíteni és erről számlát adni = lehúzás)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10082 Dátum:
2011.05.10 kedd, 15:32:58 »
Idézetet írta: DomeSL - 2011.05.10 kedd, 13:02:37
Olyan embert kell vinni, aki már évek óta ilyet vezet.
Olyat is észrevesz amit az autószerelő nem. Ez az én szerény véleményem.
Simán csak érzi, hogy a sajátjában ez-az nem olyan érzés, stb.
Vagy itt még senki nem járt úgy hogy valami ***akodott, és a szerelő azt mondta neki, hogy semmi baja? Nem hallja? Nem látja? Meg, hogy várjunk amíg jobban előjön a hiba.
Hol laksz? A forumon keress valakit aki a közeledben lakik. Attól még nem árt szerelővel megnézetni, mert az olyat viszont észrevehet amit mi nem.
Ez nálam tipikusan a turbócsőrepedésnél jött elő. Lehetett érezni,hogy valami nincs rendben,gépre rádugták minden oké...Aztán egyszer csak(autópályán persze,nyaralásba menet,hol máshol?) eldurrant a turbócső...Szívódízellel mentünk le Cattolicába. Én néha az üzemanyagok közti különbséget is megérzem,hogyan megy egyikkel,hogyan a másikkal...
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10083 Dátum:
2011.05.10 kedd, 18:41:40 »
Idézetet írta: Gazo - 2011.05.10 kedd, 12:15:17
Szia!
Valóban nem vagyok felkészült ezzel kapcsolatban, de annyit azért tudok mondani, hogy az autót kipróbáltam vezettem már hasonlót és a próbaúton elég jól viselkedett. Szép hangja volt, egyenletesen járt, nem füstölt egy kicsit sem, a gázolaj és a motorolaj szűrő új rajta, kipufogórendszer új, a motortér eléggé ki volt takarítva és igy azt nem láttam, hogy szivárgás van-e. Csápos emelőre is rárakattam és megnéztem az alját is, a tárcsafékek majdnem újak a betétek szintén elöl hátul.
Állítólag 137e km van benne, de ez csak vicc szerintem.
Többet sajna nem tudok róla.
Ha nem titok, mennyi az irányára amit kinéztél?
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10084 Dátum:
2011.05.10 kedd, 20:39:32 »
Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10085 Dátum:
2011.05.10 kedd, 21:39:15 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.10 kedd, 20:39:32
Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után.
És a szíj nem lehet kinyúlva? Milyen állapotban van a feszítő?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.10 kedd, 21:47:15 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10086 Dátum:
2011.05.10 kedd, 22:08:32 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.10 kedd, 20:39:32
Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után.
ha a feszítő rugójában tönkremegy a csillapító,akkor bizony azt is cserélni kell.ha pattog a feszítő akkor erről van szó...a szabadonfutó viszont ezt elsimítja egy kicsit,de azért még észre lehet venni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10087 Dátum:
2011.05.10 kedd, 22:28:58 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.10 kedd, 20:39:32
Szabadonfutós a generátorom, vettem főtengely szíjtárcsát, újak a görgök, és még mindig kerrepel 2-3s indítás után.
Nem lehet, hogy azt hallod ahogy a hidrotőkék beállnak?
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10088 Dátum:
2011.05.11 szerda, 00:08:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.05.09 hétfő, 21:43:16
Várjuki a végét elméletileg az évjárat miatt kell,hogy hibát dobjon.
ford szerelö mondta hogynyugodtan ledugozhatom mert az enyém hiába megyrá csati akkor sincs benne áramlásérzékelö...ennyit tudok.de ha bevillan akkor kiüti...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10089 Dátum:
2011.05.11 szerda, 08:22:30 »
Idézetet írta: waver - 2011.05.11 szerda, 00:08:20
ford szerelö mondta hogynyugodtan ledugozhatom mert az enyém hiába megyrá csati akkor sincs benne áramlásérzékelö...ennyit tudok.de ha bevillan akkor kiüti...
motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10090 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:06:30 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.11 szerda, 08:22:30
motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.
hát akkor törölgetünk majd.de az biztos hogy sokkal szebb a hangja a mocinak és semmi füstje nincs!nekem megér ennyit.
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10091 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:07:02 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.11 szerda, 08:22:30
motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.
Én is törölgetek, már hozzászoktam.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10092 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:19:22 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.11 szerda, 09:07:02
Én is törölgetek, már hozzászoktam.
hány km a periódusa nálad?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10093 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:29:58 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.11 szerda, 09:19:22
hány km a periódusa nálad?
Változó, de kb. 100-250km. A szervizbe a multkor kérdezem, hogy át tudnák-e állitani hogy nagyobb távolságonként jelezzen, de nem nagyon találták, hogy hol is lehetne beállitani.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10094 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:32:21 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.05.11 szerda, 09:29:58
Változó, de kb. 100-250km. A szervizbe a multkor kérdezem, hogy át tudnák-e állitani hogy nagyobb távolságonként jelezzen, de nem nagyon találták, hogy hol is lehetne beállitani.
jó lett volna ezt is valahogy megoldani chiptuning keretei között..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10095 Dátum:
2011.05.11 szerda, 09:45:14 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.11 szerda, 09:32:21
jó lett volna ezt is valahogy megoldani chiptuning keretei között..
na ja
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10096 Dátum:
2011.05.11 szerda, 11:12:05 »
Idézetet írta: GiN - 2011.05.11 szerda, 08:22:30
motorkódja?
99,99%, hogy hibát fog dobni..
törölgetni kell majd, de ne aggódj, én is ezzel szórakozom, mert még így is jobb nekem és a motornak is.
Hogy is van ez? EU4-től adja a hibát?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10097 Dátum:
2011.05.11 szerda, 11:48:50 »
Idézetet írta: Shad - 2011.05.11 szerda, 11:12:05
Hogy is van ez? EU4-től adja a hibát?
Nem egészen, mintha ebbe már belekötöttek volna korábban. A lényeg az EGR fajtáján van, de egyértelműen kimondható, hogy az összes eur4-es cifra..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10098 Dátum:
2011.05.11 szerda, 15:10:38 »
Idézetet írta: alf - 2011.05.10 kedd, 22:08:32
ha a feszítő rugójában tönkremegy a csillapító,akkor bizony azt is cserélni kell.ha pattog a feszítő akkor erről van szó...a szabadonfutó viszont ezt elsimítja egy kicsit,de azért még észre lehet venni.
Ezt látod nem tudtam hogy a feszítőben van csillapító.Kész vagyonban van már a ez a berregés csattogás kerepelés.Köszi
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #10099 Dátum:
2011.05.11 szerda, 16:57:44 »
Idézetet írta: Bali - 2011.05.11 szerda, 15:10:38
Ezt látod nem tudtam hogy a feszítőben van csillapító.Kész vagyonban van már a ez a berregés csattogás kerepelés.Köszi
Isten hozott a klubban...
Milyen csillapító? A gumiba ágyazott rugónak csak vezetése van a rugón belül, a gumi maga pedig adja hozzá a csillapítást (akusztikus + mechanikai). Nekem is kerepel a kis rohadék, úgyhogy most minden cserélve lesz azon az oldalon (szíj, feszítő, görgők és főtengelyékszíjtárcsa). Szabadonfutó már bent van.
«
Utoljára szerkesztve: 2011.05.11 szerda, 17:01:57 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Oldalak:
1
...
195
196
197
198
199
200
201
[
202
]
203
204
205
206
207
208
209
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ