Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:17:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661410 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10400 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 21:40:56 »

nem tudok segíteni ebben.jó szerelőket tudok ajánlani halásztelken. Wink

Hát, ha a felsoroltakat meg tudják csinálni minden gond nélkül, akkor szívesen fogadok egy e-mail cím elérhetőséget privátban smile
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #10401 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 22:29:44 »

Hát, ha a felsoroltakat meg tudják csinálni minden gond nélkül, akkor szívesen fogadok egy e-mail cím elérhetőséget privátban smile

Közben jelentkezett Vik  worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10402 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 22:54:08 »

szerelőhöz vigyem vagy magam merhetem meghúzni óvatjával?
Óvatossan próbáldmeg,de lehet,hogy kikell cserélni p csúcs körüli dolgokat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #10403 Dátum: 2011.05.30 hétfő, 23:37:00 »

ez nem túl olajos?


Nálam is dettó ilyen, sőt talán tocsogósabb is amióta a 4PCS-t felújították, most azt hallottam hogy a go nem fog ott elpárologni soha, ezért kicsit rongyal itattam fel belőle!
Kiváncsi vagyok hogy csak az összeszereléskor került oda kis felesleges go a résolaj csövekből vagy menetközben szivárgás van.
Ezek a gyorskötözők érnek ott vmit? Lehet nekem is érdemes lenne rásegíteni a szorításban, de ilyenre még nem is gondoltam hogy jó lehet:)
Holnap nagyszervízen leszek , próbálok kérdezősködni erről, de tuti azt mondják majd száraznak kéne lennie.

GOszűrő felfogatásnál a 3 kis műanyag szegecs helyett talált már ki vki vmi okos és olcsó megoldást? Fontos nekünk hogy a szegecsek lepattinthatóak legyenek?Én vmi fix felfogatásban gondolkodnék , kérdés kell ott levezetni pl. rezgéseket? Vagy ha fentről bontok úgyis mint a wikis leírásban akkor ha fix is simán cserélem később is?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10404 Dátum: 2011.05.31 kedd, 09:55:05 »

Óvatossan próbáldmeg,de lehet,hogy kikell cserélni p csúcs körüli dolgokat.
Azt mondták, hogy ez a résolaj csőnél kell jöjjön.. hm. Tehát hiába tépek rajta, nem a tűzgyűrűnél van a szivárgás. Igaz lehet ez?  Huh?  Huh?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #10405 Dátum: 2011.05.31 kedd, 15:01:31 »

szombathely-sopron, szhely-zalaegerszeg, szhely-keszthely vonalon tud valaki megbízható szerelőt ajánlani, aki látott már mk3-as mondeot, azon belül is tdci-t leginkább?
apunak akadt egy kis gondja a kocsival, de a szombathelyi ford szervízt inkább elkerüljük...
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10406 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:00:18 »

Azt mondták, hogy ez a résolaj csőnél kell jöjjön.. hm. Tehát hiába tépek rajta, nem a tűzgyűrűnél van a szivárgás. Igaz lehet ez?  Huh?  Huh?
Nézd meg, hogy milyen szaga van, azért a gázolajnak eléggé más szaga van mint a motorolajnak...ha gázolaj akkor húzz a nagynyomású hollandereken (ha lehet) és a résolajcsöveket nézd meg, nem-e ott szivárog.
Ha motorolaj, akkor a porlasztókat körülvevő tömítés gyengült már el.(házilag cserélhető 2db lapos csavarhúzó segítségével)
A tűzgyűrűnek nincs köze ehhez, az az égésteret tömíti a szelepdekli alatti tértől.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.31 kedd, 21:29:09 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #10407 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:23:33 »

Azt mondták, hogy ez a résolaj csőnél kell jöjjön.. hm. Tehát hiába tépek rajta, nem a tűzgyűrűnél van a szivárgás. Igaz lehet ez?  Huh?  Huh?
a képen a hollandi alól szivárog.húzd meg!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10408 Dátum: 2011.05.31 kedd, 21:14:01 »

Nézd meg, hogy milyen szaga van, azért a gázolajnak eléggé más szaga van mint a motorolajnak...ha gázolaj akkor húzz a nagynyomású hollandereken (ha lehet) és a résolajcsöveket nézd meg, nem-e ott szivárog.
Ha motorolaj, akkor a porlasztókat körölvevő tömítés gyengült már el.(házilag cserélhető 2db lapos csavarhúzó segítségével)
A tűzgyűrűnek nincs köze ehhez, az az égésteret tömíti a szelepdekli alatti tértől.
 wave
köszi a tippet Mindenkinek! Még annyit kérdeznék, hogy ezt is meg lehet könnyen szakítani, mint az izzítógyertyát? Mert ha úgy lenne, én napokig sírógörccsel fetrengenék az asztal alatt..
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10409 Dátum: 2011.05.31 kedd, 21:27:42 »

köszi a tippet Mindenkinek! Még annyit kérdeznék, hogy ezt is meg lehet könnyen szakítani, mint az izzítógyertyát? Mert ha úgy lenne, én napokig sírógörccsel fetrengenék az asztal alatt..
Á dehogy, ez nem szakad meg, itt ha erős vagy, először letörik nyakban a porlasztó, utána meg már úgysem tudod megszakítani... vigyor3....17-es villással húzd meg nyugodtan normálisan, nem fog semmi megszakadni.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10410 Dátum: 2011.05.31 kedd, 22:03:35 »

a képen a hollandi alól szivárog.húzd meg!
Szerintem meg a résolajcső O gyűrűk. Nem véletlenül van ott az a szép, nem gyári tuning kötöző....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10411 Dátum: 2011.05.31 kedd, 23:05:32 »

Szerintem meg a résolajcső O gyűrűk. Nem véletlenül van ott az a szép, nem gyári tuning kötöző....
Várjál, a szerelő mondta, hogy húzzam oda a csövet ezzel de ezután se változott a szivárgás. Ezért nem veszek mérget arra, hogy ott szivárog.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10412 Dátum: 2011.05.31 kedd, 23:09:34 »

Várjál, a szerelő mondta, hogy húzzam oda a csövet ezzel de ezután se változott a szivárgás. Ezért nem veszek mérget arra, hogy ott szivárog.
Akkor ha nem vagy biztos benne honnan jön vegyél féktisztítót fújd be ott mindenhol töröld szárazra és menj vele.Hamar kiderül honnan folyik.Én is az o gyürükre tippelek ha meghúzás után sem változott.Egy próbát megér.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10413 Dátum: 2011.05.31 kedd, 23:19:46 »

Várjál, a szerelő mondta, hogy húzzam oda a csövet ezzel de ezután se változott a szivárgás. Ezért nem veszek mérget arra, hogy ott szivárog.
ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10414 Dátum: 2011.05.31 kedd, 23:21:23 »

ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?  hehe
eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10415 Dátum: 2011.06.01 szerda, 07:48:58 »

ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?  hehe
Na akkor jelezném, hogy ma reggel szagolgatósba átmentem. Nem éreztem gázolajszagot! Ennyire azért nem rossz az orrom, hogy azt ne érezzem meg.. Tehát marad a motorolajszivárgás, amit Ervin írt?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10416 Dátum: 2011.06.01 szerda, 08:13:36 »

ha döglött az O gyűrű, azon nem segít ha odarögzíted. 1600bar max nyomáson megy. szerinted mennyit ér a kötöző?  hehe

azért az elég brutális lenne ha a visszatérő ágon is 1600bar lenne eplus2 eplus2 eplus2
akkor valószínű, h nem 1 gumicső lenne ott rögzítés nélkül, hanem ugyanolyan magasnyomású cső mint a bemenő ágon! de még akkor is elég hamar felfújná az üz.a. szűrőt (kb 1 beindítás amit kibírna a préseléssel összerakott szűrő!!!). amikor megtörténik a befecskendezés abban a pillanatban a múlté az 1600bar. csak a szivattyú, és a porlasztó dolgozik magas nyomáson, nem véletlenül vannak a 2 között akkora bugák berakva. hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #10417 Dátum: 2011.06.01 szerda, 15:33:46 »

   Sziasztok !
    S.O.S. ! Egr szelepet keresek 2006-os, 130 lóerős 2.0tdci motorhoz. Ajánlat esetén 30 / 3061758  ( vidékre is megyek ).
     
     Köszönöm!     
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #10418 Dátum: 2011.06.01 szerda, 16:08:47 »

azért az elég brutális lenne ha a visszatérő ágon is 1600bar lenne eplus2 eplus2 eplus2
akkor valószínű, h nem 1 gumicső lenne ott rögzítés nélkül, hanem ugyanolyan magasnyomású cső mint a bemenő ágon! de még akkor is elég hamar felfújná az üz.a. szűrőt (kb 1 beindítás amit kibírna a préseléssel összerakott szűrő!!!). amikor megtörténik a befecskendezés abban a pillanatban a múlté az 1600bar. csak a szivattyú, és a porlasztó dolgozik magas nyomáson, nem véletlenül vannak a 2 között akkora bugák berakva. hehe hehe hehe
na jó. Smiley ott a pont.
A kötöző akkor is űbertunning Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10419 Dátum: 2011.06.01 szerda, 17:06:56 »

na jó. Smiley ott a pont.
A kötöző akkor is űbertunning Smiley

Inkább azt mondjátok meg, milyen szigetelés kell ide? (Nem gázolaj szivárog!)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10420 Dátum: 2011.06.01 szerda, 19:01:30 »

azért az elég brutális lenne ha a visszatérő ágon is 1600bar lenne eplus2 eplus2 eplus2
akkor valószínű, h nem 1 gumicső lenne ott rögzítés nélkül, hanem ugyanolyan magasnyomású cső mint a bemenő ágon! de még akkor is elég hamar felfújná az üz.a. szűrőt (kb 1 beindítás amit kibírna a préseléssel összerakott szűrő!!!). amikor megtörténik a befecskendezés abban a pillanatban a múlté az 1600bar. csak a szivattyú, és a porlasztó dolgozik magas nyomáson, nem véletlenül vannak a 2 között akkora bugák berakva. hehe hehe hehe
eplus2 eljen

De mi az a bugák?  nemtudom
Naplózva
Tomy
Vendég
« Új hozzászólás #10421 Dátum: 2011.06.01 szerda, 19:52:26 »

Tuning Box Eladó!

0630/976-22-55
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #10422 Dátum: 2011.06.01 szerda, 20:13:42 »

eplus2 eljen

De mi az a bugák?  nemtudom


egész pontosan:
Buga: Nyersacél tömb, félkész termék: további, főként hengerművi feldolgozáshoz megszabott méretre és tömegben leöntött tömb. /wikipedia/

de a nagyon tömör, nagyméretű v sok acélt/vasat tartalmazó alkatrészeket is hívjuk így kollégákkal ... és a megszokás nagy úr nyes
kb 15 éve kezdtük el bugázni a nagy vasakat, és már a régen szakmába lévő alkatrészboltosok is értik nyes
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.01 szerda, 20:15:33 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10423 Dátum: 2011.06.01 szerda, 20:24:54 »

Inkább azt mondjátok meg, milyen szigetelés kell ide? (Nem gázolaj szivárog!)
Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db.. wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10424 Dátum: 2011.06.01 szerda, 22:53:28 »

Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db.. wave
Azért vegyél szerintem biztos ami biztos elven O gyürüt nem drága és azt is cseréld ki ha már ott szerelsz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10425 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 10:15:48 »

Azért vegyél szerintem biztos ami biztos elven O gyürüt nem drága és azt is cseréld ki ha már ott szerelsz.
Linket tudnál rá dobni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10426 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 10:17:15 »

Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db.. wave
Nézem, kétféle van belőle.. Van amelyiken körmök vannak.. Melyik kellhet nekem?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10427 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 13:29:11 »

Nézem, kétféle van belőle.. Van amelyiken körmök vannak.. Melyik kellhet nekem?
Köröm nélküli
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #10428 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 17:46:06 »

Sziasztok!

Olajcsere előtt állok,
A Castrol Magnatec A1 5W30 olajat néztem ki, illetve a Ford 5W30 olaját ami szinte féláron van a Castrolhoz képest,
érdemes a Castrolt venni? jobb annyival mint amennyivel többe kerül?
Valamint tanácsot szeretnék kérni, olvastam hogy az üzemanyagszűrőből csak gyárit szabad venni,
és a légszűrő, pollenszűrő olajszűrővel mi a helyzet?
Ezekből is csak gyárit, vagy jó az utángyártott is?
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #10429 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:16:14 »

Sziasztok!

Olajcsere előtt állok,
A Castrol Magnatec A1 5W30 olajat néztem ki, illetve a Ford 5W30 olaját ami szinte féláron van a Castrolhoz képest,
érdemes a Castrolt venni? jobb annyival mint amennyivel többe kerül?
Valamint tanácsot szeretnék kérni, olvastam hogy az üzemanyagszűrőből csak gyárit szabad venni,
és a légszűrő, pollenszűrő olajszűrővel mi a helyzet?
Ezekből is csak gyárit, vagy jó az utángyártott is?
Szerintem vedd a fordos olajat  wave Azt is a castrol forgalmazza!!!! nemtom hogy az gyártja-e de tuti hogy a papírjában benne van hogy castrol!! Én most basztam rá, tudom  vigyor3
Üzemanyagszűrőből...pont most volt vita, hogyaz olcsóbbak is tudják már azt a 2 mikronos micsodát, de sztem inkább gyári!
Olajszűrőből is csak gyári, de ez az én véleményem!!
Pollenszűrőből válogathatsz, hogy szagszűrőset vagy csak simát, Levegőszűrő meg...szerintem tökmindegy szűr az mindenhogy!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #10430 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:24:12 »

Sziasztok!

 Érdeklődnék mi lehet a probléma az autóval
a jelenség az ,hogy mikor a napi első indítás történik akkor a kipufogóból sűrű nagy mennyiségű fehér füst tör elő miután leállítom s újra indítom  akkor már minden rendben. amúgy nincs vele problémám csak hát a másik diesel-nél ezt nem tapasztaltam, még -17C ban se.
előre is köszönöm az infokat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10431 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:24:58 »

Sziasztok!

 Érdeklődnék mi lehet a probléma az autóval
a jelenség az ,hogy mikor a napi első indítás történik akkor a kipufogóból sűrű nagy mennyiségű fehér füst tör elő miután leállítom s újra indítom  akkor már minden rendben. amúgy nincs vele problémám csak hát a másik diesel-nél ezt nem tapasztaltam, még -17C ban se.
előre is köszönöm az infokat.
velszeg beereszt valamelyik porlasztód szomoru1

poharaztatsd meg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #10432 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:29:41 »

Köröm nélküli
Akkor ez lenne az?

http://www.cromax.hu/index.php?katid=44533930&termek_al_id=18100&katnev=2002.05.15-2002.11.15.%20%202.0%20125LE

 integet2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #10433 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 18:52:49 »

velszeg beereszt valamelyik porlasztód szomoru1

poharaztatsd meg

poharaztatsd meg ez mit is jelent pontosan?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10434 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 20:43:18 »

poharaztatsd meg ez mit is jelent pontosan?
komolyabb dízeles műhelyekben meg tudják nézni a résolaj mennyiségét, és abbló lehet következtetni a pcs-k állapotára.
vagy ha van valakinek jobb ötlete, akkor úgyis megírja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10435 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 20:50:06 »

Mióta van ez?
Mert ha csak az utolsó tankolás óta akkor lehet gázolaj is.
Nekem már volt olyan, hogy útközben kellett tankolnom, és rám is jött a szívbaj másnap reggel indításkor.
Amikor kifogyott az ismeretlen helyről származó nafta akkor megjavult minden.

Sziasztok!

 Érdeklődnék mi lehet a probléma az autóval
a jelenség az ,hogy mikor a napi első indítás történik akkor a kipufogóból sűrű nagy mennyiségű fehér füst tör elő miután leállítom s újra indítom  akkor már minden rendben. amúgy nincs vele problémám csak hát a másik diesel-nél ezt nem tapasztaltam, még -17C ban se.
előre is köszönöm az infokat.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #10436 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 21:24:38 »

Szia!
Most nézem jobban a képet amit beraktál, hát azon a körmös van.. vigyor3, viszont mondasz egy alvázszámot cromaxnak, vagy nagyautónak, és biztosan jót kapsz.
 wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #10437 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 22:46:53 »

Porlasztócsúcs köré gumibetét a szelepfedélbe....így kérd, kb 2000/db.. wave
http://www.cromax.hu/index.php?katid=44533928&termek_al_id=18100&katnev=2001.10.15-2002.11.15.  2.0 130LE
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10438 Dátum: 2011.06.03 péntek, 19:13:01 »

komolyabb dízeles műhelyekben meg tudják nézni a résolaj mennyiségét, és abbló lehet következtetni a pcs-k állapotára.
vagy ha van valakinek jobb ötlete, akkor úgyis megírja

poharazást bárki megtudja csinálni,kell hozzá 4 szilikoncső meg 4 ugyanolyan mérőedény,vagy pohár,akármi........ komolyabb dieseles műhelyekben nemigen csinálnak ilyet, ott kimérik a porlasztókat...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10439 Dátum: 2011.06.03 péntek, 20:24:52 »

poharazást bárki megtudja csinálni,kell hozzá 4 szilikoncső meg 4 ugyanolyan mérőedény,vagy pohár,akármi........ komolyabb dieseles műhelyekben nemigen csinálnak ilyet, ott kimérik a porlasztókat...
a prolasztási kép vizsgálata egy másik vizsgálat??

azt hittem mind2-nél kiveszik próbapadra a a pcs-ket. akkor kicsit fogalomzavarban éltem worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10440 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:31:33 »

na mingyárt teszek fel jutubra videot én hogy vizsgálok... eplus2
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10441 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:36:06 »

a prolasztási kép vizsgálata egy másik vizsgálat??

azt hittem mind2-nél kiveszik próbapadra a a pcs-ket. akkor kicsit fogalomzavarban éltem worship

a porlasztási kép az nem a résolajnál van,mert az a visszafolyó ág....
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10442 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:38:38 »

ez a porlasztási kép:

http://www.youtube.com/watch?v=1RahxB5_8aY
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10443 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:48:01 »

na mingyárt teszek fel jutubra videot én hogy vizsgálok... eplus2
inkább arról mesélj hogy áll a tuning vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10444 Dátum: 2011.06.03 péntek, 21:55:34 »

a porlasztási kép az nem a résolajnál van,mert az a visszafolyó ág....
igen azt tudom, csak azt hittem, hogy mind2-nél kiveszik és padra teszik a pcs-t. de mostmárképben vagyok Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #10445 Dátum: 2011.06.03 péntek, 22:00:14 »

inkább arról mesélj hogy áll a tuning vigyor3

hát most igy belesz+rok idöszakom van épp.... eplus2
az adagolóm is teljesen jó lett a kocsin, ugyhogy van 3 jó adagolóm...valamelyiket elkéne adnom...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #10446 Dátum: 2011.06.03 péntek, 22:03:37 »

hát most igy belesz+rok idöszakom van épp.... eplus2
az adagolóm is teljesen jó lett a kocsin, ugyhogy van 3 jó adagolóm...valamelyiket elkéne adnom...
majd helyre jössz Wink hehe

vp30 helyére fel lehet rakni simán a vp44et?? TDDI topicba válaszolj worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #10447 Dátum: 2011.06.03 péntek, 22:33:59 »

úgy látszik megoldódott a probléma  mármint a füsttel kapcsolatba első lépésként gondoltam mielőtt elviszem egy pcs szakihoz ki próbálom a fent említett kút váltást s lám csodák csodája  ahogy kitankoltam az előzőt s már más kútról származó üzemanyag van a gépbe így a füst is megszűnt. ez létezik hogy ilyen adalék eltérés lenne diesel és diesel közt?? Edig az omv-re járta most a shel-nél tankolok. De bekell valjam nagyon meg könnyebbültem!! worship wave
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #10448 Dátum: 2011.06.04 szombat, 00:26:17 »

úgy látszik megoldódott a probléma  mármint a füsttel kapcsolatba első lépésként gondoltam mielőtt elviszem egy pcs szakihoz ki próbálom a fent említett kút váltást s lám csodák csodája  ahogy kitankoltam az előzőt s már más kútról származó üzemanyag van a gépbe így a füst is megszűnt. ez létezik hogy ilyen adalék eltérés lenne diesel és diesel közt?? Edig az omv-re járta most a shel-nél tankolok. De bekell valjam nagyon meg könnyebbültem!! worship wave

én a mol-os go-al jártam ugy hogy füstölni kezdett.én mindig is shell-es voltam.és maradok is.itthol ennél jobb nem igen van szerintem...csak én tankolás elött megspékelem kis spurival is... Smiley
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #10449 Dátum: 2011.06.04 szombat, 11:18:53 »

Érdekes. Én azt hittem, hogy köddé porlasztja az üa-t a csúcs, és nem a henger falára spricceli.
Egyébként hogyan vizsgál ez a műszer? Szemre kell nézni a porlasztási képet vagy nagy-sebességű felvételt is készít? Kódot generál?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 202 203 204 205 206 207 208 [209] 210 211 212 213 214 215 216 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.102 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.