Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:48:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14656440 alkalommal)
0 Felhasználó és 158 vendég van a témában
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #13850 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:25:56 »

Van nekem az autó szerelőm.Őt a vagy két hete elvitte a főnöke egy tovább képzés szerű valamire (nem tom pontosan miféle volt) de volt ott egy csóka aki a nagy nyomású rendszerek specialistája.Na az a csóka azt mondta,hogy európában a Magyar piacra adnak el a legtöbb nagy nyomású rendszerhez tartozó dolgokat.Amire gondolt pl:nagy nyomású pumpa és csúcsok.Volt nála kettő db pumpa és meg kérdezte hogy melyikkel hány km-ert mentek.Mindegy saccoltak nem tudom melyikre mit mondtak de nem ez a lényeg hanem az,hogy az egyikben 600000km-ter volt a másikban 280000km-ter.Na a kevesebb km-teres volt az amit itthol használtak.Be tette valami nagyon nagyító alá és a magyar televolt karcokkal a német meg nem.Azt mondta,hogy a magyar gázolaj nem cigazán felel meg az eu előírásainak.
Mit szóltok ehhez?
Szép dolog ez! Itt nálunk minden gagyibb, mint máshol. Bezzeg az üzemanyagárban elhúztunk mindenki mellett és hamarosan le is kőrözzük Őket!  gun
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13851 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:29:09 »

Szép dolog ez! Itt nálunk minden gagyibb, mint máshol. Bezzeg az üzemanyagárban elhúztunk mindenki mellett és hamarosan le is kőrözzük Őket!  gun
nemhogy örülnétek, hogy végre valamiben az elsők közt vagyunk vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #13852 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:31:10 »

Hétfőn voltam a Filepéknél de rögtön cserélni akartak.
Csak az a baj,hogy országos hiánycikk a csúcsban lévő alkatrészek.
És mivel üti fel újból a kódot?
Nekem az lett volna a kérdésem,hogy ha a csúcsban lévő elektronokában valami érték megváltozik,az nem passzol az autó elektronikájával,ezáltal minimálisan rossz időben ütemben végzi a csúcs a dolgát.
Talán ezért csattog.
A csúcson lévő 16 jegyű kódot felül tudják-e írni,úgy hogy nem cserélnek a csúcsban semmit,ha az jó?
Ezért mentem a Filephez,mert azt mondják hogy értenek hozzá.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13853 Dátum: 2011.11.19 szombat, 15:36:20 »

Van nekem az autó szerelőm.Őt a vagy két hete elvitte a főnöke egy tovább képzés szerű valamire (nem tom pontosan miféle volt) de volt ott egy csóka aki a nagy nyomású rendszerek specialistája.Na az a csóka azt mondta,hogy európában a Magyar piacra adnak el a legtöbb nagy nyomású rendszerhez tartozó dolgokat.Amire gondolt pl:nagy nyomású pumpa és csúcsok.Volt nála kettő db pumpa és meg kérdezte hogy melyikkel hány km-ert mentek.Mindegy saccoltak nem tudom melyikre mit mondtak de nem ez a lényeg hanem az,hogy az egyikben 600000km-ter volt a másikban 280000km-ter.Na a kevesebb km-teres volt az amit itthol használtak.Be tette valami nagyon nagyító alá és a magyar televolt karcokkal a német meg nem.Azt mondta,hogy a magyar gázolaj nem cigazán felel meg az eu előírásainak.
Mit szóltok ehhez?
Na én örülten volna ennek az utóbbi km-nek de nekem még ennyisem jött össze és csere lett.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nadotex
Vendég
« Új hozzászólás #13854 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:17:49 »

Kérdésem a következő lenne: az utángyártott(ALCO) gázolajszűrőben benne van a hőmérséklet érzékelős golyós szelep, ami 50C foknál nyit? Csak a gyáriban van benne? Ha nincs a szűrőben ez a szelep okoz valamilyen gondot a befecskendezésben, ugyanis a nagynyomású szivattyúban van egy gázolaj hőmérséklet jeladó, ami gondolom befolyásolja a befecskendezést is.
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13855 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:19:13 »

Még egy dolog van amit nem értek.Amikor a múltkor vettem az autót (2,2_est) a rendszám táblán zöld volt a környezet védelmi besorolása az  autónak.Most műszakizot a héten és most kék a besorolása.Miért van amikor a mért értékek ugyan azok mint a régi zöld kártyán van.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13856 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:34:53 »

Kérdésem a következő lenne: az utángyártott(ALCO) gázolajszűrőben benne van a hőmérséklet érzékelős golyós szelep, ami 50C foknál nyit? Csak a gyáriban van benne? Ha nincs a szűrőben ez a szelep okoz valamilyen gondot a befecskendezésben, ugyanis a nagynyomású szivattyúban van egy gázolaj hőmérséklet jeladó, ami gondolom befolyásolja a befecskendezést is.
szerintem vagy gyárit vegyél vagy bosch-t esetleg mann-t, a többivel nem éri meg kockáztatni főleg ha 50e km-ként cseréled(mert azt is elég)  Wink!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13857 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:35:05 »

Kérdésem a következő lenne: az utángyártott(ALCO) gázolajszűrőben benne van a hőmérséklet érzékelős golyós szelep, ami 50C foknál nyit? Csak a gyáriban van benne? Ha nincs a szűrőben ez a szelep okoz valamilyen gondot a befecskendezésben, ugyanis a nagynyomású szivattyúban van egy gázolaj hőmérséklet jeladó, ami gondolom befolyásolja a befecskendezést is.
igen,benne van,és még ráadásul 2mikronos is,pont mint a gyári! Wink
én szétvágtam az enyémet,és benne volt a szelep,és bele is volt jelölve,hogy 2 mikron!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13858 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:37:26 »

Még egy dolog van amit nem értek.Amikor a múltkor vettem az autót (2,2_est) a rendszám táblán zöld volt a környezet védelmi besorolása az  autónak.Most műszakizot a héten és most kék a besorolása.Miért van amikor a mért értékek ugyan azok mint a régi zöld kártyán van.
eddig mindenki zöldet kapott!2010 től él ez a színes rendszer.Nekem is utoljára 2009ben vizsgázott,akkor még zöld plakettel.most kéket kapott!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13859 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:39:34 »

eddig mindenki zöldet kapott!2010 től él ez a színes rendszer.Nekem is utoljára 2009ben vizsgázott,akkor még zöld plakettel.most kéket kapott!
plusz 5ezerééé csúszónak, simán zöldet kapsz  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13860 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:47:53 »

Hétfőn voltam a Filepéknél de rögtön cserélni akartak.
Csak az a baj,hogy országos hiánycikk a csúcsban lévő alkatrészek.
És mivel üti fel újból a kódot?
Nekem az lett volna a kérdésem,hogy ha a csúcsban lévő elektronokában valami érték megváltozik,az nem passzol az autó elektronikájával,ezáltal minimálisan rossz időben ütemben végzi a csúcs a dolgát.
Talán ezért csattog.
A csúcson lévő 16 jegyű kódot felül tudják-e írni,úgy hogy nem cserélnek a csúcsban semmit,ha az jó?
Ezért mentem a Filephez,mert azt mondják hogy értenek hozzá.
tönkre mehet a csúcs mágnestekercse is,de annak van saját hibakódja,ill a teszten kibukik.
Amúgy a kalibrációs kódokat az ecuban írják át.És természetesen felül tudják írni,mert az egy alapérték,amit az ecu folyamatosan állít a megfelelő értékre a működés során.Ha valami oknál fogva kiesik a határártékekből(nyomás,befecskendezési mennyiség),akkor vissza lehet állítani az eredeti kalibrációs értékre.Ezt hívják újrakalibrálásnak vagy újraprogramozásnak.Időleges,és nem is biztos,hogy jót tesz a motornak.Abban az esetben jó,ha csak eldobta valami miatt a csúcskódot az ecu.Ha kopás miatt progizzák újra,nem biztos,hogy jó lesz az a porlasztás amit az eredeti kalibrációs kóddal állítanak be.
A filepék pedig értenek hozzá,és azt hiszem,hogy ők a néhány közül az egyikek az országban,aki a felújított csúcshoz tudnak készíteni a tesztpadon új-saját kalibrációs kódot.
Szinte biztos,hogy már mechanikusan kopottak a csúcsok,és azért nem jók,és ezért is csattog az autó.Az elektromos tekercse nagyon kis %ban megy tönkre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #13861 Dátum: 2011.11.19 szombat, 16:48:45 »

plusz 5ezerééé csúszónak, simán zöldet kapsz  hehe
nekem nem kell.Nem megyek a belvárosba. beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13862 Dátum: 2011.11.19 szombat, 17:49:49 »

Köszi.Gondoltam,hogy valami ilyen van benne. Wink

eddig mindenki zöldet kapott!2010 től él ez a színes rendszer.Nekem is utoljára 2009ben vizsgázott,akkor még zöld plakettel.most kéket kapott!
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
teo
Vendég
« Új hozzászólás #13863 Dátum: 2011.11.19 szombat, 18:04:18 »

tönkre mehet a csúcs mágnestekercse is,de annak van saját hibakódja,ill a teszten kibukik.
Amúgy a kalibrációs kódokat az ecuban írják át.És természetesen felül tudják írni,mert az egy alapérték,amit az ecu folyamatosan állít a megfelelő értékre a működés során.Ha valami oknál fogva kiesik a határártékekből(nyomás,befecskendezési mennyiség),akkor vissza lehet állítani az eredeti kalibrációs értékre.Ezt hívják újrakalibrálásnak vagy újraprogramozásnak.Időleges,és nem is biztos,hogy jót tesz a motornak.Abban az esetben jó,ha csak eldobta valami miatt a csúcskódot az ecu.Ha kopás miatt progizzák újra,nem biztos,hogy jó lesz az a porlasztás amit az eredeti kalibrációs kóddal állítanak be.
A filepék pedig értenek hozzá,és azt hiszem,hogy ők a néhány közül az egyikek az országban,aki a felújított csúcshoz tudnak készíteni a tesztpadon új-saját kalibrációs kódot.
Szinte biztos,hogy már mechanikusan kopottak a csúcsok,és azért nem jók,és ezért is csattog az autó.Az elektromos tekercse nagyon kis %ban megy tönkre.

Filepék (Bp) tudnak kódolni. Mikor elvittem tavaly, elvállalták, majd felhívtak, hogy késni fog a dolog, mert éppen pont az én porlasztómat nem ismeri a gépük. Kis idő kell, míg megszerzik hozzá a "nemtommit". Úgy is lett, időben.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13864 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:00:13 »

help
Kérdésem a következő lenne.
Külföldről behozott piros gázolaj mennyire ártalmas a TDCI motornak,csúcsoknak szivattyúnak,stb.
Vagy csak a szinezéke más az adott országra vonatkozóan,hogy kik és mire használhatják?
Válaszokat előre is köszi.

Balázs.

az a futoolaj! azt szokitettek regen bacsmegyeben Smiley
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13865 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:06:39 »

az a futoolaj! azt szokitettek regen bacsmegyeben Smiley
...is.
Ha kirakod a napra mondjuk kólás üvegekben, akkor két hét alatt "kiszőkül" magától.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #13866 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:08:43 »

nekem nem kell.Nem megyek a belvárosba. beka3
csak mondom Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13867 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:09:50 »

Ez a fütyülés engem is aggaszt, néha hallani, néha nem. Reggel szoktam, beindítás után az első pár km-en, gázadáskor is, meg gázelvételkor is rákezdi, alig hallható, de van. Korábban belemásztunk volna a témába, de elsikkadt. Pedig a dolog ott van, és létezik. Nem tudni, mi lesz a folyománya....ki kéne deríteni mi fütyül!
Jöhetnek az ötletek, please

en is inkabb 5.ik ben hallom 2000-es fordulatnal.. viszont maskor nagyon nem.. gyanakodtam a turbora hogy nem jol nyitja a geometriat...stb meg atneztem a csoveket es nem latok lukat,repedest.. gondolkoztam azon hogy kicserelem a csoveket szilikonra... £160 (tud valaki olcsobban?)

a masik gondolatom az volt hogy az egyik csucsom nem jo, mert mind a 4 uj volt 1 301z-t kapott ami nem mukodott jol es visszavittem gariba (ez most a polcon all ha valakinek kell!)
es vessza raktam a regi gyarimat.. -GYanitom ez okoz valami galibat!
VArosban kb 6.9-7.2l/100km
vegyes kb 6.5l remelem autopalyan kb 5.5-5.7 korul eszik majd! de zavar par aprosag rajta!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13868 Dátum: 2011.11.19 szombat, 19:11:07 »

...is.
Ha kirakod a napra mondjuk kólás üvegekben, akkor két hét alatt "kiszőkül" magától.

egy kis sosavval szokul az!  Smiley
mast nem hamisitottak ott csak rajuk vartak! Smiley

en is az aranyharomszogbol vagyok... Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13869 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:08:27 »

Még egy dolog van amit nem értek.Amikor a múltkor vettem az autót (2,2_est) a rendszám táblán zöld volt a környezet védelmi besorolása az  autónak.Most műszakizot a héten és most kék a besorolása.Miért van amikor a mért értékek ugyan azok mint a régi zöld kártyán van.
Mert az aláírásodból következően (2005/7) ez még a QJBA motorkodú Euro III-as lehet (még vákuumos a turbo és az EGR is, és nem elektromos)
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13870 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:44:29 »

Köszi ez tényleg így van.Még minden vákumos.Köszike a hozzászólásodat.

Mert az aláírásodból következően (2005/7) ez még a QJBA motorkodú Euro III-as lehet (még vákuumos a turbo és az EGR is, és nem elektromos)
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #13871 Dátum: 2011.11.19 szombat, 20:58:27 »

Köszi ez tényleg így van.Még minden vákumos.Köszike a hozzászólásodat.

Nekem is kék a matrica és ahogy ALF mondta 2010-ben volt vizsgán és azt kapott.A motor EURO3-as.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13872 Dátum: 2011.11.19 szombat, 21:02:02 »

Köszi Wink Wink worship worship

Nekem is kék a matrica és ahogy ALF mondta 2010-ben volt vizsgán és azt kapott.A motor EURO3-as.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13873 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:38:04 »

Sziasztok,
lehúztam az EGR csatlakozót, most igy megy a gép, érezhetően jobban gyorsul, közvetlenebb,
1500km után olajcsere, akkor ránézünk, hogy néz ki a szelep vége, ha nem muszály nem barkácsolok dugót,
ellenvélemény? A mil lámpa villágit előrejelzésnek megfelelően, kérdésem az lenne, hogy milyen fajta meghibásodást
nincs igy esélyem észrevenni? Az izzitásjelző villogás az mikor/mit jelez és mikor a mil?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13874 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:41:27 »


ellenvélemény?

De barkácsolj!!! (nem fogod megbánni)
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13875 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:45:52 »

De barkácsolj!!! (nem fogod megbánni)
Bővebb magyarázat?
Ha ledugózom akkor vissza kell rakni a csatit?, mert akkor nyit-zár feleslegesen.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13876 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:51:39 »

Bővebb magyarázat?
Ha ledugózom akkor vissza kell rakni a csatit?, mert akkor nyit-zár feleslegesen.
Minden marad a helyén, csak ledugózod. Nyit zár? ...és?
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13877 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:56:05 »

Minden marad a helyén, csak ledugózod. Nyit zár? ...és?
gondolom hamarabb feladja a mechanika mintha pihenne.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13878 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 13:59:31 »

gondolom hamarabb feladja a mechanika mintha pihenne.
Nem mindegy? Úgysem funkcionál. De majd Alf megmondja a tutit. Keresd Őt!
Naplózva
Robi525
Vendég
« Új hozzászólás #13879 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:04:54 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, bár a Mondeom már megvan közel másfél éve, de szerencsére nem volt vele semmi extra gondom. Olvasgattam az oldalt de nem igazán találtam megoldást a problémámra, vagyis nem tudom, melyik lehet az enyém.
Az autó egy 2003.12. havi automata dízel FMBA motorkódú autó. Újabban azt kezdte el csinálni, hogy menet közben elkezd villogni az izzítószál, és leáll az autó. Ha újra indítom, akkor semmi gond vele, vagyis csak akkor ha nem megyek 120 felé, és addig is úgy gyorsítok ki mintha hímes tojás lenne a gázpedál alatt. Amint nyomatékos gyorsulást kezdenék rögtön jelentkezik a gond. A leállás az nem feltétlenül mindig valósul meg, van, hogy csak villog a szál, és teljesítménycsökkenést tapasztalok. Először olyan másfél hete csinálta, aztán egy pár nap múlva olyan volt mintha megszűnt volna, de most megint elkezdte. Kiolvastattam a hibakódot, és a következő volt a helyzet. Mindig egy szervízbe hordom, de most betegen volt aki szokott vele foglalkozni, és egy másik szerelő dugta rá a gépre. Csatlakozás után rögtön feldobott neki egy ablakot, hogy állítsa be az üzemanyag nyomás értékeket. Ezt ő bezárta mondván, hogy hibakódot keresünk. A hibakód a következő volt: 1. Üzemanyag nyomás vezérlő nem megfelelő működés. 2. Üzemanyag nyomás minimum és maximum érték nem megfelelő.
Úgy éreztem rajtuk fogalmuk sem volt ez mit takarhat, ezért nem hagytam ott az autót, mert mondták, hogy ott kellene hagynom, hogy szétszedjék, és tudják próbálgatni mi lehet a gond...

Kérlek benneteket, aki tudja, mert már járt így akkor ossza meg velem a tapasztalatát!
Ja! Reggelente nem indul el az összes henger, de azt mondták kicseréljük az izzítógyertyákat, és utána jó lesz, mert ha picit melegszik a motor, már járt pár percet, akkor már megy minden henger...

Előre is köszönöm a segítséget!

Robi

Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13880 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:06:17 »

Nem mindegy? Úgysem funkcionál. De majd Alf megmondja a tutit. Keresd Őt!
akkor kérdésem az lenne, hogy 1500km-et el lehet igy menni (főleg pálya), mert akkor tudom dugózni,
vagy kössem vissza a csatit?
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13881 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:12:03 »

Sziasztok!

Új tag vagyok, bár a Mondeom már megvan közel másfél éve, de szerencsére nem volt vele semmi extra gondom. Olvasgattam az oldalt de nem igazán találtam megoldást a problémámra, vagyis nem tudom, melyik lehet az enyém.
Az autó egy 2003.12. havi automata dízel FMBA motorkódú autó. Újabban azt kezdte el csinálni, hogy menet közben elkezd villogni az izzítószál, és leáll az autó. Ha újra indítom, akkor semmi gond vele, vagyis csak akkor ha nem megyek 120 felé, és addig is úgy gyorsítok ki mintha hímes tojás lenne a gázpedál alatt. Amint nyomatékos gyorsulást kezdenék rögtön jelentkezik a gond. A leállás az nem feltétlenül mindig valósul meg, van, hogy csak villog a szál, és teljesítménycsökkenést tapasztalok. Először olyan másfél hete csinálta, aztán egy pár nap múlva olyan volt mintha megszűnt volna, de most megint elkezdte. Kiolvastattam a hibakódot, és a következő volt a helyzet. Mindig egy szervízbe hordom, de most betegen volt aki szokott vele foglalkozni, és egy másik szerelő dugta rá a gépre. Csatlakozás után rögtön feldobott neki egy ablakot, hogy állítsa be az üzemanyag nyomás értékeket. Ezt ő bezárta mondván, hogy hibakódot keresünk. A hibakód a következő volt: 1. Üzemanyag nyomás vezérlő nem megfelelő működés. 2. Üzemanyag nyomás minimum és maximum érték nem megfelelő.
Úgy éreztem rajtuk fogalmuk sem volt ez mit takarhat, ezért nem hagytam ott az autót, mert mondták, hogy ott kellene hagynom, hogy szétszedjék, és tudják próbálgatni mi lehet a gond...

Kérlek benneteket, aki tudja, mert már járt így akkor ossza meg velem a tapasztalatát!
Ja! Reggelente nem indul el az összes henger, de azt mondták kicseréljük az izzítógyertyákat, és utána jó lesz, mert ha picit melegszik a motor, már járt pár percet, akkor már megy minden henger...

Előre is köszönöm a segítséget!

Robi


Szia,

nem vagyok nagy expert, majd többiek segitenek még,
de ha régen cseréltél gázolajszűrőt és már koszos az okozohat ilyet.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13882 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:14:59 »

akkor kérdésem az lenne, hogy 1500km-et el lehet igy menni (főleg pálya), mert akkor tudom dugózni,
vagy kössem vissza a csatit?
Természetesen menj vele így nyugodtan azután meg dugó.
Azért jó a dugó, mert akkor ritkábban dob hibakódot, mint a csati lehúzásával.
Mellesleg nem fárad el semmi. Nem lesz kormos a dugó miatt az EGR szeleped így nem áll be, nem kopik sztm tovább elmegy, mint az autó  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13883 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:41:49 »

Természetesen menj vele így nyugodtan azután meg dugó.
Azért jó a dugó, mert akkor ritkábban dob hibakódot, mint a csati lehúzásával.
Mellesleg nem fárad el semmi. Nem lesz kormos a dugó miatt az EGR szeleped így nem áll be, nem kopik sztm tovább elmegy, mint az autó  eljen
az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13884 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:44:30 »

az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
Nem kell furat.
ITT a segítség egy magyar fórumról. Wink
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13885 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:45:24 »

az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
Nem kell a lyuk. Hosszú távra tervezed az autót akkor ne kormoljon a szívó oldalon. Jobb az így mindenkinek hidd el  wave
Mellesleg azt az 5mm-es lyukat elég gyorsan befalazná korommal és akkor szedhetnéd szét megint főleg, ha sokat mész városba és szeretsz gyorsulgatni az autóval  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #13886 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 14:49:07 »

az jutott még eszembe, hogy angol forumon olvastam, hogy 5mm lyukat furnak a dugóra és akkor nincs hiba,
persze ez mennyire mond ellen az eredeti célnak...
én próbáltam többféle méretű lukkal, semmi értelme, bejelez úgy is!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #13887 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:03:23 »

Nem kell a lyuk. Hosszú távra tervezed az autót akkor ne kormoljon a szívó oldalon. Jobb az így mindenkinek hidd el  wave
Mellesleg azt az 5mm-es lyukat elég gyorsan befalazná korommal és akkor szedhetnéd szét megint főleg, ha sokat mész városba és szeretsz gyorsulgatni az autóval  eljen
lehet, hogy hülye kérdés, de a dugózáshoz nem kell +1 EGR tömités, hogy legyen mindkét oldalt (tömi-dugó-tömi),
vagy egyálatlán nem kell, illeszkedik az?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13888 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:04:59 »

lehet, hogy hülye kérdés, de a dugózáshoz nem kell +1 EGR tömités, hogy legyen mindkét oldalt (tömi-dugó-tömi),
vagy egyálatlán nem kell, illeszkedik az?
Én az eredetivel tettem vissza. 1darabbal és nem fújt ki. Sztm nem kell plusz  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #13889 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:44:25 »

Én az eredetivel tettem vissza. 1darabbal és nem fújt ki. Sztm nem kell plusz  wave

nem rossz ha van, de nem kell! nekem sem fuj ki!
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.21 hétfő, 16:06:23 írta AndyA » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13890 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 15:50:31 »

Nem kell a lyuk. Hosszú távra tervezed az autót akkor ne kormoljon a szívó oldalon. Jobb az így mindenkinek hidd el  wave
Mellesleg azt az 5mm-es lyukat elég gyorsan befalazná korommal és akkor szedhetnéd szét megint főleg, ha sokat mész városba és szeretsz gyorsulgatni az autóval  eljen
Szia!
A 2.0 TDCi  peugeot motor dugózás után küld hibát?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13891 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:06:32 »

Szia!
A 2.0 TDCi  peugeot motor dugózás után küld hibát?

Az 1.6 tdci biztosan(Focus) és azt mondják még vészüzemet is dob,nem tudom,mennyire igaz  szomoru1
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13892 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:18:03 »

Az 1.6 tdci biztosan(Focus) és azt mondják még vészüzemet is dob,nem tudom,mennyire igaz  szomoru1
Az nem jó hír...pont 2 db 1,6 TDCi-t kellene dugózni...TIS-ben néztem, látszik, hogy elektromos, meg elég rossz helyen van. A vészüzem, azért elég durva  Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13893 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:20:12 »

Szia!
A 2.0 TDCi  peugeot motor dugózás után küld hibát?
Mondeofan-nak nem dobott dugózásra eljen (persze sztm csak km azaz idő kérdése lett volna és bedobja a hibakódot
Nekem a csati van lehúzva és persze minden 3. gyújtásra bedobja. Nem fértem még hozzá majd max tavasszal  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13894 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:21:46 »

Az 1.6 tdci biztosan(Focus) és azt mondják még vészüzemet is dob,nem tudom,mennyire igaz  szomoru1
Hát én kettőt buheráltam már a cégnél és nem dob vészüzemet  worship
Sőt az egyik srác nagyon meg van elégedve az autóval azóta  eljen
Hibakódot persze dob  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #13895 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:22:39 »

Az nem jó hír...pont 2 db 1,6 TDCi-t kellene dugózni...TIS-ben néztem, látszik, hogy elektromos, meg elég rossz helyen van. A vészüzem, azért elég durva  Roll Eyes
Nyugodtan dugózhatod, ha euro 4-es.
5-össel nincs tapasztalat sajna  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #13896 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:25:58 »

Nyugodtan dugózhatod, ha euro 4-es.
5-össel nincs tapasztalat sajna  szomoru1
Köszi!  worship
eu4-ek, akkor dugózva lesznek.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #13897 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 16:44:58 »

Hát én kettőt buheráltam már a cégnél és nem dob vészüzemet  worship
Sőt az egyik srác nagyon meg van elégedve az autóval azóta  eljen
Hibakódot persze dob  szomoru1

Akkor én kérek elnézést,csak valakitől a Focus fórumon ilyet hallottam...Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #13898 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:02:04 »

Nyugodtan dugózhatod, ha euro 4-es.
5-össel nincs tapasztalat sajna  szomoru1
Hát amíg a gari tart addig nem is lesz  Undecided
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #13899 Dátum: 2011.11.21 hétfő, 17:43:52 »

Sziasztok.Az aggodalmam a következő.A 2,2-sem ha odalépek neki akkor kormol amíg a gázt nyomom.Eddig ezt nem láttam.Miért csinálhatja?És ezt ma reggel vettem észre az autópályán.Belenéztem a tükörbe és meg döbbentem.Ez természetes vagy lesz kialakulóban van valami hiba?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Oldalak: 1 ... 271 272 273 274 275 276 277 [278] 279 280 281 282 283 284 285 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.