Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:04:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
313
314
315
316
317
318
319
[
320
]
321
322
323
324
325
326
327
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652672 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15950 Dátum:
2012.02.17 péntek, 17:35:46 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.16 csütörtök, 23:16:14
Ez roppant kellemetlen, hogy finom legyek
Mások már a nyolcvanas években beletették az autókba a fék, olaj, izzók, stb állapotára figyelmeztető fedélzeti computer-t.
Fordnál csak azt a hitvány szart csúfoljuk fedcompnak, ami 4 adatot tud, azt is hibásan, pontatlanul.
Ezen már túl tették magukat: most már külön üzeneteket ad a IV-esnél
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15951 Dátum:
2012.02.17 péntek, 17:37:36 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.17 péntek, 17:35:46
Ezen már túl tették magukat: most már külön üzeneteket ad a IV-esnél
köszönd meg a PUG-nak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15952 Dátum:
2012.02.17 péntek, 17:48:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.17 péntek, 17:37:36
köszönd meg a PUG-nak
mindig is tetszett, ha egy autóban "sok" nyomogató dolog van, meg ilyen nagy kijelző...de kéne a francnak
azzal csak a baj van!
A mondeo legalább nem szól bele az életembe semmilyen téren!
mondjuk egy olajszintjelző nem esne rosszul
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15953 Dátum:
2012.02.17 péntek, 19:19:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.17 péntek, 17:37:36
köszönd meg a PUG-nak
Köszönöm PUG hogy 200 lóerő van egy TDCi motorban. Így OK?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15954 Dátum:
2012.02.17 péntek, 20:12:00 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.17 péntek, 19:19:04
Köszönöm PUG hogy 200 lóerő van egy TDCi motorban. Így OK?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15955 Dátum:
2012.02.17 péntek, 21:37:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.16 csütörtök, 22:58:46
szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc...
aztán ha nyomás sincs? akkor ***ás van?
Csak a pontosság kedvéért.A trabiba azért kellet keveréket tankolni,mert a motorolaj ott a benzinbe volt keverve,és az kente a motort.Mondjuk 1:40-ben ha jól rém-lik.
Kizárt dolog,hogy olajszintjelző lett volna a trabiba!
Bömbiben volt ilyen szintjelzőm,de az csak azoknak az agysebészeknek ad információt,aki nem figyeli,és nem tartja rendszeresen karban az autóját.Aki pedig igen,annak nem kell efféle úri passzió.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15956 Dátum:
2012.02.17 péntek, 21:55:39 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.17 péntek, 19:19:04
Köszönöm PUG hogy 200 lóerő van egy TDCi motorban. Így OK?
Miben különbözik amúgy ez a motor a pezsóétól? A hangja teljesen más azt hallom.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15957 Dátum:
2012.02.17 péntek, 21:56:54 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.17 péntek, 21:55:39
Miben különbözik amúgy ez a motor a pezsóétól? A hangja teljesen más azt hallom.
Az új Mondeokban,Focusokban már a PUG 1.6,2.0 és 2.2es motorjai vannak. Ha jól tudom,ezek nem láncos motorok,de javítsatok ki,ha tévedek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15958 Dátum:
2012.02.17 péntek, 21:58:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.17 péntek, 21:55:39
Miben különbözik amúgy ez a motor a pezsóétól? A hangja teljesen más azt hallom.
a pögó hdi befecsit tesz rá,a ford asszem először siemens-el rakta össze a 4est.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15959 Dátum:
2012.02.17 péntek, 23:59:43 »
Na most a mi mergánk az olaj minőségét is néz....és ha nem tetszik neki, vészüzem és megáll az út közepén......ez remek dolog...
Na most múltkor M6-on regenerált eggyet és nem jött össze neki és az egyik katalizátort telerakta úgy olajjal hogy vészüzem és 80 volt a max...azt hittem Szekszárdtól nem érek haza soha....katalizátor csere azt mondták Pappas-nál 300.000-ért...aha anyád mondom, akkor kilehet ütni és 1 óra munkadijba megegyezünk...kiis ütötték mint a kisangyal....
Hát a f@szomnak kellenek ilyen rakás sz@rok, lassan már megmondják hogy vezessek...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15960 Dátum:
2012.02.18 szombat, 02:35:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.17 péntek, 21:37:44
Csak a pontosság kedvéért.A trabiba azért kellet keveréket tankolni,mert a motorolaj ott a benzinbe volt keverve,és az kente a motort.Mondjuk 1:40-ben ha jól rém-lik.
Kizárt dolog,hogy olajszintjelző lett volna a trabiba!
Bömbiben volt ilyen szintjelzőm,de az csak azoknak az agysebészeknek ad információt,aki nem figyeli,és nem tartja rendszeresen karban az autóját.Aki pedig igen,annak nem kell efféle úri passzió.
úúúúúúúúú...hát nagyon hülye vagyok
ilyet nem tudni elég szégyen...
eskü, hogy szégyellem magam falusi létemre
amúgy meg van mondjuk az oktávban is ilyen, mert az előzőnek tönkrement valami motorvezérlője és zabálta az olajat vagy mi
aztán az mindig szólt ha alacsony az olajszint!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15961 Dátum:
2012.02.18 szombat, 02:38:04 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.17 péntek, 23:59:43
Na most a mi mergánk az olaj minőségét is néz....és ha nem tetszik neki, vészüzem és megáll az út közepén......ez remek dolog...
Na most múltkor M6-on regenerált eggyet és nem jött össze neki és az egyik katalizátort telerakta úgy olajjal hogy vészüzem és 80 volt a max...azt hittem Szekszárdtól nem érek haza soha....katalizátor csere azt mondták Pappas-nál 300.000-ért...aha anyád mondom, akkor kilehet ütni és 1 óra munkadijba megegyezünk...kiis ütötték mint a kisangyal....
Hát a f@szomnak kellenek ilyen rakás sz@rok, lassan már megmondják hogy vezessek...
naja...ezek már a fölösleges túlbiztosítás kategóriába tartoznak
haverék 2.2-es GLK-ja is ugyanezt csinálja...csak ők bolondok és járnak részecskeszűrőt pucoltatni vagy cserélni...nemtom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15962 Dátum:
2012.02.18 szombat, 08:30:55 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.17 péntek, 23:59:43
Hát a f@szomnak kellenek ilyen rakás sz@rok, lassan már megmondják hogy vezessek...
igen,sajnos már itt tartunk....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15963 Dátum:
2012.02.18 szombat, 08:31:16 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.18 szombat, 02:35:10
úúúúúúúúú...hát nagyon hülye vagyok
ilyet nem tudni elég szégyen...
eskü, hogy szégyellem magam falusi létemre
amúgy meg van mondjuk az oktávban is ilyen, mert az előzőnek tönkrement valami motorvezérlője és zabálta az olajat vagy mi
aztán az mindig szólt ha alacsony az olajszint!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15964 Dátum:
2012.02.18 szombat, 09:28:33 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 08:30:55
igen,sajnos már itt tartunk....
Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15965 Dátum:
2012.02.18 szombat, 10:00:16 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 09:28:33
Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
ez még mind rendben is volna.
Csak tulnyomó részt nem erről szólnak a fejlesztések.Mondok néhány példát.Parkolósegéd,sávelhagyást figyelmeztető automata,és egyéb hasonló nyalánkságok.Szép jó,és némelyiknek van alapja is.A gond ott van,hogy ezek emelnek 10millió fölé egy középkategóriás autót.
Aztán ott van a fizetőképes többség.Ezt nem értem.Ilyen réteg magyarországon nincs!Magyarországon magánember elenyésző százalékban vesz úja autót,és nem cseréli 3 évente újra.Itt a céges autók dívnak.Valahogy furcsa,hogy olyan felhasználók diktálják az igényeket,aki nem is a saját zsebére igényeskedik.Könnyú a céggel kifizetteni a lízing díjat,és közben élvezni a technika legújabb vívmányait.Ezt általánosságban írom!
Értem én,hogy nem a magyar piac a mérvadó,és máshol a jobb lét diktál.Ehhez mi még nem nőttünk fel,mondhatni fényévekre vagyunk tőle.
Mi még nem tudunk mit kezdeni az új fejlesztésekkel.Nálunk a többség pl. a parkolósegéd meghibásodásakor nem a javításra fog koncentrálni (cirka kb.1milliós javításnál),hanem azon kezd majd el gondolkozni,hogyan lehet majd kiiktatni a rendszerből.
Ettől még kellenek a fejlesztések,mert mindig bekell dobni valami újat,hogy több legyen egy egyszerű autónál,amelyik elvisz A-ból B-be.
Amúgy lehet,hogy másképp látnám ezt a kérdést,ha megtehetném,hogy 2-3évente vegyek a családomnak egy jó járgányt,még ha 10 millió felett is lenne az ára.Nyilván én sem vagyok ezért mérvadó.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15966 Dátum:
2012.02.18 szombat, 10:06:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.18 szombat, 02:35:10
úúúúúúúúú...hát nagyon hülye vagyok
ilyet nem tudni elég szégyen...
eskü, hogy szégyellem magam falusi létemre
Nem tudom hány éves lehetsz, de ezek szerint Te nem mentél gimibe trabanttal, és nem kalapáltál zsiguli ajtót a játszótéren egy jobb driftelés után
A trabiban a kedvencem az volt, hogy a régebbi 601-ben nem volt benzinszintjelző sem, ezért a tankba kellett meríteni egy rovátkázott gumipálcát, és ameddig taknyos lett, annyi nyál volt benne. Mindezt a motortérben, mert ott volt a tankja. Ennyit a műszerezettségről. Volt benne egy KM óra, oszt csókolomsztok
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15967 Dátum:
2012.02.18 szombat, 10:08:11 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.18 szombat, 10:06:55
Nem tudom hány éves lehetsz, de ezek szerint Te nem mentél gimibe trabanttal, és nem kalapáltál zsiguli ajtót a játszótéren egy jobb driftelés után
A trabiban a kedvencem az volt, hogy a régebbi 601-ben nem volt benzinszintjelző sem, ezért a tankba kellett meríteni egy rovátkázott gumipálcát, és ameddig taknyos lett, annyi nyál volt benne. Mindezt a motortérben, mert ott volt a tankja. Ennyit a műszerezettségről. Volt benne egy KM óra, oszt csókolomsztok
FrancoNero most kezdte taposi a 2. X-et
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15968 Dátum:
2012.02.18 szombat, 10:16:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.02.18 szombat, 10:08:11
FrancoNero most kezdte taposi a 2. X-et
Akkor megvan bocsájtva
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15969 Dátum:
2012.02.18 szombat, 11:35:43 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 09:28:33
Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
10 éve egy 2,0-ás dízel 200-at tudott, most meg egy ugyanolyan kategóriás 210-et..talán Az akkoriak 5.5-öt ettek ezek meg 7-et.
Csak folyamatosan nyomják az agyunkba a fejlődést, hogy eladják, de közben minimális, leginkább mostanság csak a spórolásról szól.
A semmitérő látszódó csillivillit fejlesztik inkább mert a többségnek úgyis az számít....(nekem is vmilyen szinten
)
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 12:43:07 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15970 Dátum:
2012.02.18 szombat, 11:38:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 10:00:16
ez még mind rendben is volna.
Csak tulnyomó részt nem erről szólnak a fejlesztések.Mondok néhány példát.Parkolósegéd,sávelhagyást figyelmeztető automata,és egyéb hasonló nyalánkságok.Szép jó,és némelyiknek van alapja is.A gond ott van,hogy ezek emelnek 10millió fölé egy középkategóriás autót.
Aztán ott van a fizetőképes többség.Ezt nem értem.Ilyen réteg magyarországon nincs!Magyarországon magánember elenyésző százalékban vesz úja autót,és nem cseréli 3 évente újra.Itt a céges autók dívnak.Valahogy furcsa,hogy olyan felhasználók diktálják az igényeket,aki nem is a saját zsebére igényeskedik.Könnyú a céggel kifizetteni a lízing díjat,és közben élvezni a technika legújabb vívmányait.Ezt általánosságban írom!
Értem én,hogy nem a magyar piac a mérvadó,és máshol a jobb lét diktál.Ehhez mi még nem nőttünk fel,mondhatni fényévekre vagyunk tőle.
Mi még nem tudunk mit kezdeni az új fejlesztésekkel.Nálunk a többség pl. a parkolósegéd meghibásodásakor nem a javításra fog koncentrálni (cirka kb.1milliós javításnál),hanem azon kezd majd el gondolkozni,hogyan lehet majd kiiktatni a rendszerből.
Ettől még kellenek a fejlesztések,mert mindig bekell dobni valami újat,hogy több legyen egy egyszerű autónál,amelyik elvisz A-ból B-be.
Amúgy lehet,hogy másképp látnám ezt a kérdést,ha megtehetném,hogy 2-3évente vegyek a családomnak egy jó járgányt,még ha 10 millió felett is lenne az ára.Nyilván én sem vagyok ezért mérvadó.
A magyar gazdaság kb. 0,8%-a az EU-nak.Többek között ezért is foglalkoznak ennyit a szabságharcosainkkal mert ha beborulunk akkor az még nem lesz világtragédia, de a hír értéke meg meglesz arra hogy a többi reintens okuljon belőle. Világviszonylatban meg főleg sehol se vagyunk
(Lásd pl ITT a factbook-ban)
Egy nagyobb müncheni kereskedés nagyobb forgalmat csinál mint az fél magyar piac. Innentől kezdve nem a mi igényeink képezik a prioritást. A kiegészítő elektronika meg egyáltalán nem kötelező, szerencsére a ford nagyon is nagy szabadságot enged arra hogy olyan felszereltségű autót lehessen konfigurálni ami tényleges igénye a vásárlónak. Nem kötelező opció a sávelhagyás holttér meg éberségfigyelő meg stb.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15971 Dátum:
2012.02.18 szombat, 11:46:09 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 11:35:43
10 éve egy 2,0-ás dízel 200-at tudott, most meg egy ugyanolyan kategóriás 210-et..talán Az akkoriak 5.5-öt ettek ezek meg 7-et.
Csak folyamatosan nyomják az agyunkba a fejlődést, hogy eladják, de közben minimális, leginkább mostanság csak a spórolásról szól.
A semmitérő látszódó csillivillit fejlesztik inkább mert a többségnek úgyis az számít....
Ezért ez erős feldicsérése a régi korszaknak mert 7 litert most egy 200 lóerős autó eszik úgy hogy ki is használod az erejét. Nézd meg hogy 10 évvel ezelőtt mi volt 200 lóerős, egy 3.0 V6 ami lazán a dupláját ette. Egy 10 évvel ezelőtti autó nem egy kategória a mostaniakkal. Sokkal konfortosabbak semlegesebbek a mostaniak persze ezzel elvették azt amit úgy hívnak hogy vezetési élmény az is tény.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15972 Dátum:
2012.02.18 szombat, 12:25:51 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 11:46:09
Ezért ez erős feldicsérése a régi korszaknak mert 7 litert most egy 200 lóerős autó eszik úgy hogy ki is használod az erejét. Nézd meg hogy 10 évvel ezelőtt mi volt 200 lóerős, egy 3.0 V6 ami lazán a dupláját ette. Egy 10 évvel ezelőtti autó nem egy kategória a mostaniakkal. Sokkal konfortosabbak semlegesebbek a mostaniak persze ezzel elvették azt amit úgy hívnak hogy vezetési élmény az is tény.
Nem hiszem, hogy túlértékelem..pl mentem MK IV-el (2.0 d), nem ment jobban, viszont csendesebb volt belül, de nem kényelmesebb, mert az mk III is kényelmes. Az hogy sokkal azt semmi képpen nem helyénvaló, inkább minimálisan, és ezt mondom úgy, hogy persze előbb utóbb én is azt választom majd.
Pár éve még én is beájultam a katalógus meséktől, de az már rég volt....
Akárhány katalógus lóerő lesz is egy kisköbcentis 4 hengeres dízelben egy 10 éves 3.0 V6-tal sosem lesz egy kategória, ezt Te is tudod, ezt kár is volt felhozni...3700-as fordulaton úgysem használja senki a dízelt, hogy legyen 200le ezek a V6-ok meg 1200-as fordulaton már 350Nm-rrel tolnak 1500-nál meg 450-500-al...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 12:29:13 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15973 Dátum:
2012.02.18 szombat, 12:36:13 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.16 csütörtök, 22:58:46
szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc...
aztán ha nyomás sincs? akkor ***ás van?
http://www.youtube.com/watch?v=3ZuW7XFTnsM
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15974 Dátum:
2012.02.18 szombat, 12:37:44 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.18 szombat, 10:06:55
Nem tudom hány éves lehetsz, de ezek szerint Te nem mentél gimibe trabanttal, és nem kalapáltál zsiguli ajtót a játszótéren egy jobb driftelés után
A trabiban a kedvencem az volt, hogy a régebbi 601-ben nem volt benzinszintjelző sem, ezért a tankba kellett meríteni egy rovátkázott gumipálcát, és ameddig taknyos lett, annyi nyál volt benne. Mindezt a motortérben, mert ott volt a tankja. Ennyit a műszerezettségről. Volt benne egy KM óra, oszt csókolomsztok
Csikó vagyok, de talán még a jobb fajtából
Trabantortunk, ugyanis volt egy LILA 601-es cabrio trabink aminek 007 volt a rendszáma és még ki is volt csövezve HÁZILAG! Aztán talán 2versenyt szórakoztunk vele át itt a faluban és fater úgy gondolta, jobb ha nincs az
Ez nem volt gond, mert akkor leszereltem a simsonom kipufogóját és rallyztam azzal
de mivel sokmindenki a nemtetszését jelezte a hang miatt, jött fater és...aztán nem motoroztam
Egyébként meg 7.éve vagyok kollégista, de jogsim csak 3.éves lesz
bocs az offért
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15975 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:00:34 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 11:38:49
A magyar gazdaság kb. 0,8%-a az EU-nak.Többek között ezért is foglalkoznak ennyit a szabságharcosainkkal mert ha beborulunk akkor az még nem lesz világtragédia, de a hír értéke meg meglesz arra hogy a többi reintens okuljon belőle. Világviszonylatban meg főleg sehol se vagyunk
(Lásd pl ITT a factbook-ban)
Egy nagyobb müncheni kereskedés nagyobb forgalmat csinál mint az fél magyar piac. Innentől kezdve nem a mi igényeink képezik a prioritást. A kiegészítő elektronika meg egyáltalán nem kötelező, szerencsére a ford nagyon is nagy szabadságot enged arra hogy olyan felszereltségű autót lehessen konfigurálni ami tényleges igénye a vásárlónak. Nem kötelező opció a sávelhagyás holttér meg éberségfigyelő meg stb.
konklúzió:
Ezek az opciók,és újítások a mi számunkra egyet jelent.A drágulást.Míg pár éve 5-6mill volt egy otó,most 10-12.Nekem ez jön le.
Ennyivel nem élünk jobban.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15976 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:14:25 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 12:25:51
Nem hiszem, hogy túlértékelem..pl mentem MK IV-el (2.0 d), nem ment jobban, viszont csendesebb volt belül, de nem kényelmesebb, mert az mk III is kényelmes. Az hogy sokkal azt semmi képpen nem helyénvaló, inkább minimálisan, és ezt mondom úgy, hogy persze előbb utóbb én is azt választom majd.
Pár éve még én is beájultam a katalógus meséktől, de az már rég volt....
Akárhány katalógus lóerő lesz is egy kisköbcentis 4 hengeres dízelben egy 10 éves 3.0 V6-tal sosem lesz egy kategória, ezt Te is tudod, ezt kár is volt felhozni...3700-as fordulaton úgysem használja senki a dízelt, hogy legyen 200le ezek a V6-ok meg 1200-as fordulaton már 350Nm-rrel tolnak 1500-nál meg 450-500-al...
Egy 200 lóerős szívóbenzines V6 3.0 csak arra jó hogy egy az MKIII 155 lovas TDCi-vel jól le lehessen szivatni (mindig jókat szórakoztam ezzel, ha volt egy lassítás pl pályán 80-ra direkt hergeltem a harcosokat mögöttem mert beáltam 80-ra utána látam mennyire készülnek kilőni, röhejes volt mindig hoyg gyorsan kivágodtak a belső sávba teljesen feleslegesen mert nagyon gyorsan kaptak biztatásként fél kilométer lemaradást mert nyomaték nélkül nem illik idegeskedni). A ford nem lexus marketinglóerőket ad meg. Egy tény 140 ló szerintem a IV-es kasznijához már tényleg kevés. Ehhez szerintem kb hasonló menthez mint a MKIII-nál már 163 lenne inkább a belépő. Az MKIII-asnak nem volt ellenfél egy szívó 3.0 V6 Az MKIII meg nem ellenfél a IV-esnek ez van.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15977 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:17:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 12:25:51
Nem hiszem, hogy túlértékelem..pl mentem MK IV-el (2.0 d), nem ment jobban, viszont csendesebb volt belül, de nem kényelmesebb, mert az mk III is kényelmes.
Becsapott a szubjektív. Mivel jobb a hanszigetelés, és a rázkódás-elnyomás, sokkal kisebb a sebességérzeted ugyanakkora sebességnél.
A 4-es jobban megy.
Válasz
Az hogy sokkal azt semmi képpen nem helyénvaló, inkább minimálisan, és ezt mondom úgy, hogy persze előbb utóbb én is azt választom majd.
Pár éve még én is beájultam a katalógus meséktől, de az már rég volt....
A katalógus adatokkal az a baj, ugyi, hogy nem azt bizonyítják, amit igazolni szeretnél
Tényeken alapszik, le vannak írva a feltételek, és reprodukálni lehet a kísérletet, össze lehet hasonlítani az eredményeket... ez gondolom, baj.
Válasz
Akárhány katalógus lóerő lesz is egy kisköbcentis 4 hengeres dízelben egy 10 éves 3.0 V6-tal sosem lesz egy kategória, ezt Te is tudod, ezt kár is volt felhozni...3700-as fordulaton úgysem használja senki a dízelt, hogy legyen 200le ezek a V6-ok meg 1200-as fordulaton már 350Nm-rrel tolnak 1500-nál meg 450-500-al...
Gurultam egyszer a 2,5 td omegával, a 130-assal. Köbcenti, nem köbcenti, 6 henger, 4 henger, az csak 250 Nm-ert tud, és hiába hátsókeekes, csak 12,5s-ot tud 100-ra.
Kb a 90 lovas tdci/tddi-vel van egy szinten. A hangja sokkal szebb, ezt elismerem, de vagy 30%-kal többet eszik, mint az enyém. És sokkal, sokkal gyengébben megy.
Rugalmasságban szinte egy benzines is elveri.
És ami a vicces volt, ott is a srácot becsapta a saját szubjektivitása. Szerinte az övé megy jobban... kérdeztem 120-nál, most mennyivel megyünk... azt mondja, 80. Na, mondom, itt a bibi. Ezért gondolod rosszul.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15978 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:19:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 13:00:34
konklúzió:
Ezek az opciók,és újítások a mi számunkra egyet jelent.A drágulást.Míg pár éve 5-6mill volt egy otó,most 10-12.Nekem ez jön le.
Ennyivel nem élünk jobban.....
Azért arányaiban nem. Szerintem ha a teljesítményt kényelmet osztod le akkor fajlagosan most még olcsóbb venni mint régen. Pontosan 2 millióval vettem drágábban a jóval erősebb felszereltebb IV-est mint a III-ast. Szerintem a köztük lévő műszaki tartambeli különbség igenis bőven indokolja ezt. Kiváló vásár volt az MKIII-is és szerintem megéri a IV-es is pénzét. Vegyetek ford mondeot megéri a pénzét.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15979 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:20:39 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:14:25
Egy 200 lóerős szívóbenzines V6 3.0 csak arra jó hogy egy az MKIII 155 lovas TDCi-vel jól le lehessen szivatni (mindig jókat szórakoztam ezzel, ha volt egy lassítás pl pályán 80-ra direkt hergeltem a harcosokat mögöttem mert beáltam 80-ra utána látam mennyire készülnek kilőni, röhejes volt mindig hoyg gyorsan kivágodtak a belső sávba teljesen feleslegesen mert nagyon gyorsan kaptak biztatásként fél kilométer lemaradást mert nyomaték nélkül nem illik idegeskedni). A ford nem lexus marketinglóerőket ad meg. Egy tény 140 ló szerintem a IV-es kasznijához már tényleg kevés. Ehhez szerintem kb hasonló menthez mint a MKIII-nál már 163 lenne inkább a belépő. Az MKIII-asnak nem volt ellenfél egy szívó 3.0 V6 Az MKIII meg nem ellenfél a IV-esnek ez van.
A 3 literes benzinest még én is meg tudom tréfálni... egy komolyabb emelkedő (németo-ban), gyorsítás 150-200-ra
. Hú, de vicces tud az ilyen lenni
Padlógáz, és huss.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15980 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:22:35 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:19:50
Azért arányaiban nem. Szerintem ha a teljesítményt kényelmet osztod le akkor fajlagosan most még olcsóbb venni mint régen. Pontosan 2 millióval vettem drágábban a jóval erősebb felszereltebb IV-est mint a III-ast. Szerintem a köztük lévő műszaki tartambeli különbség igenis bőven indokolja ezt. Kiváló vásár volt az MKIII-is és szerintem megéri a IV-es is pénzét. Vegyetek ford mondeot megéri a pénzét.
ha lesz,s-max lesz......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15981 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:25:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 13:22:35
ha lesz,s-max lesz......
határeset, de szódával még elmegy, az majdnem mondeo
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15982 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:25:57 »
Én nagyon szeretem az autómat. Problémáim sem igen voltak vele. Megy is igen jól.
De ennyi elfogultságot és túlzást már régen nem olvastam ilyen szépen egybegyűjtve.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15983 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:26:27 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 13:25:57
Én nagyon szeretem az autómat. Problémáim sem igen voltak vele. Megy is igen jól.
De ennyi elfogultságot és túlzást már régen nem olvastam ilyen szépen egybegyűjtve.
Ki részéről?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15984 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:27:09 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:25:51
határeset, de szódával még elmegy, az majdnem mondeo
azért 175paci nekem előrelépés lesz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15985 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:28:29 »
Akiknek a 2.0 TDCI-je mondjuk lenyomja a 3 literes ST220-at vagy a V6 Nissan Maximát, vagy sorolhatnám a sok béna 3 literes benzinest.
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:26:27
Ki részéről?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15986 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:29:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 13:27:09
azért 175paci nekem előrelépés lesz.
Pontosan úgy megy a 175 lovas MKIV mint a 155 lovas MKIII méret és súly miatt (próbáltam). Én szerettem volna egy kis előrelépést.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15987 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:29:48 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 13:28:29
Akiknek a 2.0 TDCI-je mondjuk lenyomja a 3 literes ST220-at vagy a V6 Nissan Maximát, vagy sorolhatnám a sok béna 3 literes benzinest.
sose volt 2.0 TDCi-m
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15988 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:31:14 »
Akinek nem inge....
Amúgy meg a 2.2 is kétségesnek tűnik, de olyannal még nem mentem.
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:29:48
sose volt 2.0 TDCi-m
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15989 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:33:36 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:29:03
Pontosan úgy megy a 175 lovas MKIV mint a 155 lovas MKIII méret és súly miatt (próbáltam). Én szerettem volna egy kis előrelépést.
az én esetemben 130gyári vs 175gyári.Továbbá megpiszkálva (most) 160 vs 200fölött.És megbízható forrásból,mint az 5ös bömbi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15990 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:34:21 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 13:28:29
Akiknek a 2.0 TDCI-je mondjuk lenyomja a 3 literes ST220-at vagy a V6 Nissan Maximát, vagy sorolhatnám a sok béna 3 literes benzinest.
most mé' mondod? Én is legyorsultam a 3.0 tdi navarát
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15991 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:37:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 13:31:14
Akinek nem inge....
Amúgy meg a 2.2 is kétségesnek tűnik, de olyannal még nem mentem.
Kételkedhetsz felőlem abban amiben akarsz én 272ekm veztem MKIII 2.2-est tudod mi volt a kedvenc szórakozásom. Az MKIII nyomatéka overboostal 400Nm ezt a rugalmasságot meg se közeliti egy 3.0 szívóbenzinesé. Nyilván nem piroslámpánál kell ugrálni mert ott hátrányban van hanem menetközben. A IV-esnek már teljesen más a motorkarakterisztikája itt olyan 115 és 180 között van 6.-ban az overboostal 450Nm ami viszont már tényleg több mint elég bármire. Egy dolgot sajnálok csak, hogy a dupla kipuff miatt nem szórakozhatok a nagyszívókkal mert sajnos most már olyan illedelmesek lettek valahogy
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15992 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:38:01 »
Ja. Csak szerintem a tdi az nem benzines.
Persze én meg lehagytam egy 12 literes turbo dizel kamiont. Az nekem smafu.
És a múltkor lehagytam egy Porsche-t is. Sima ügy. Csak ő nem tudta hogy versenyzünk.
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.18 szombat, 13:34:21
most mé' mondod? Én is legyorsultam a 3.0 tdi navarát
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15993 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:39:44 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 13:38:01
Ja. Csak szerintem a tdi az nem benzines.
Persze én meg lehagytam egy 12 literes turbo dizel kamiont. Az nekem smafu.
És a múltkor lehagytam egy Porsche-t is. Sima ügy. Csak ő nem tudta hogy versenyzünk.
Azért csak próbáld ki az emelkedőket... ha rendben van a járgányod, lesz nagy
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15994 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:41:48 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 13:38:01
Ja. Csak szerintem a tdi az nem benzines.
Persze én meg lehagytam egy 12 literes turbo dizel kamiont. Az nekem smafu.
És a múltkor lehagytam egy Porsche-t is. Sima ügy. Csak ő nem tudta hogy versenyzünk.
ahogy érzed! lehet lúzerkedni is
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15995 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:42:06 »
Hagyjuk. Már írtam, hogy 2.2-t még nem vezettem. De 2004 óta 2.0 TDCI-m van.
Gondolom feltűnt volna már ha azóta szorulna a kézi fék.
Tudom, hogy jól megy. Meg hogy nyomaték meg minden.
Meg azt is, hogy 3-at kell sebességet váltanom, míg a 3 literes benzinesben 1-et.
Szóval nem a 2.2-ről volt szó.
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:37:44
Kételkedhetsz felőlem abban amiben akarsz én 272ekm veztem MKIII 2.2-est tudod mi volt a kedvenc szórakozásom. Az MKIII nyomatéka overboostal 400Nm ezt a rugalmasságot meg se közeliti egy 3.0 szívóbenzinesé. Nyilván nem piroslámpánál kell ugrálni mert ott hátrányban van hanem menetközben. A IV-esnek már teljesen más a motorkarakterisztikája itt olyan 115 és 180 között van 6.-ban az overboostal 450Nm ami viszont már tényleg több mint elég bármire. Egy dolgot sajnálok csak, hogy a dupla kipuff miatt nem szórakozhatok a nagyszívókkal mert sajnos most már olyan illedelmesek lettek valahogy
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15996 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:43:16 »
Ok. Bocs mindenkitől.
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 13:39:44
Azért csak próbáld ki az emelkedőket... ha rendben van a járgányod, lesz nagy
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15997 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:44:28 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 13:42:06
Hagyjuk. Már írtam, hogy 2.2-t még nem vezettem. De 2004 óta 2.0 TDCI-m van.
Gondolom feltűnt volna már ha azóta szorulna a kézi fék.
Tudom, hogy jól megy. Meg hogy nyomaték meg minden.
Meg azt is, hogy 3-at kell sebességet váltanom, míg a 3 literes benzinesben 1-et.
Szóval nem a 2.2-ről volt szó.
Mennyire nem így van... 100 és 200 között simán mehet ötödikben... azért megnézném én azt a 3 literes benzinest, mekkorát ugrik így.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15998 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:53:37 »
Üdv mindenkinek!
Tanácsra van szükségem.Van egy 2003.11. havi 2.0TDCI Mondeom és két éve vettem 125000km-rel(valós).Ez ugyebár láncos motor,a hosszborbás szíjat és az ékszíjat mikor kell cserélni?Most van az autóban 162000km.Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15999 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:55:20 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 13:37:44
Kételkedhetsz felőlem abban amiben akarsz én 272ekm veztem MKIII 2.2-est tudod mi volt a kedvenc szórakozásom. Az MKIII nyomatéka overboostal 400Nm ezt a rugalmasságot meg se közeliti egy 3.0 szívóbenzinesé. Nyilván nem piroslámpánál kell ugrálni mert ott hátrányban van hanem menetközben. A IV-esnek már teljesen más a motorkarakterisztikája itt olyan 115 és 180 között van 6.-ban az overboostal 450Nm ami viszont már tényleg több mint elég bármire. Egy dolgot sajnálok csak, hogy a dupla kipuff miatt nem szórakozhatok a nagyszívókkal mert sajnos most már olyan illedelmesek lettek valahogy
Mi az a óverdóz?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
313
314
315
316
317
318
319
[
320
]
321
322
323
324
325
326
327
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ