Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:46:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
323
324
325
326
327
328
329
[
330
]
331
332
333
334
335
336
337
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654239 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16450 Dátum:
2012.03.10 szombat, 18:38:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 18:04:42
HáZsolt... nem linkelnéd be a vízrencert? Nem vágom, hogyan műxik az olajköri.
linkelném én, de nincs róla képem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16451 Dátum:
2012.03.10 szombat, 19:13:40 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.10 szombat, 18:28:17
Melyiket cserélted főköri vagy olajköri? Nekem az olajköri volt a rossz. Elvileg az is becsatlakozik a hűtőbe csak a főkőri becsatlakozás alatt egy vékonyabb cső. Amióta ki lett cserélve fogyi is helyreáll.
A főkörit...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16452 Dátum:
2012.03.10 szombat, 19:18:19 »
Sziasztok!
Nagy segitséget szeretnék kérni! Talán járt már igy más is és tudja, hogy merre kell a hibát keresni és hogyan lehet orvosolni!?
Beázik a kocsim! Nem az ajtóknál hanem elölröl jön be a viz! Egy sima gépi mosás után is sok viz áll az anyos ülés elött! Fentröl folyik le a kesztyütartó mögül! Van ott valami burkolo elem a kesztyütartó alatt, ami ilyen vászonos anyaggal bevont formázott farostnak érzödik! Na az csupa viz és abból folyik ki!
Valaki esetleg tudja, hogy honnan a fenéből tud oda bejutni a viz elölről és hogy hogyan tudnám ezt orvosolni gyorsan!? Jön a tavasz, nem szeretném, ha szétázna! Köszi elöre is!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16453 Dátum:
2012.03.10 szombat, 19:22:33 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.03.10 szombat, 19:18:19
Sziasztok!
Nagy segitséget szeretnék kérni! Talán járt már igy más is és tudja, hogy merre kell a hibát keresni és hogyan lehet orvosolni!?
Beázik a kocsim! Nem az ajtóknál hanem elölröl jön be a viz! Egy sima gépi mosás után is sok viz áll az anyos ülés elött! Fentröl folyik le a kesztyütartó mögül! Van ott valami burkolo elem a kesztyütartó alatt, ami ilyen vászonos anyaggal bevont formázott farostnak érzödik! Na az csupa viz és abból folyik ki!
Valaki esetleg tudja, hogy honnan a fenéből tud oda bejutni a viz elölről és hogy hogyan tudnám ezt orvosolni gyorsan!? Jön a tavasz, nem szeretném, ha szétázna! Köszi elöre is!
Pollen szürő házánál ázik be.nem zár rendesen ott keresd.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16454 Dátum:
2012.03.10 szombat, 19:36:26 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.10 szombat, 19:22:33
Pollen szürő házánál ázik be.nem zár rendesen ott keresd.
És ott hol!? Ha leveszem a levélrácsot, amit ugye 3 csavar tart, akkor alatta valahol!? Van ott valami plusz fedél esetleg, ami nem zárhat rendesen ilyenkor? És ha igen, akkor mivel tömitsem? Elég sima sziloval kinyomni valahol!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16455 Dátum:
2012.03.10 szombat, 19:41:24 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.10 szombat, 18:28:17
Melyiket cserélted főköri vagy olajköri? Nekem az olajköri volt a rossz. Elvileg az is becsatlakozik a hűtőbe csak a főkőri becsatlakozás alatt egy vékonyabb cső. Amióta ki lett cserélve fogyi is helyreáll.
Megnéztem a csöveket. A termosztátról megy a vastag cső a hűtőre. Ez ok - ez a meleg. Lecsatlakozik róla 2 cső. Az egyik megy a kiegyenlítő felé - ezzel ne is foglalkozzunk. A másik meg bemegy a motorba - vagy onnan jön. Na, ennek a funkciójára lennék én kíváncsi. Mert ha ez a motorból jön, és megkerüli a főkörit, akkor már meg is van a nyertes, akkor lehet az olajköri.
Remélem Ervin vagy más érti, hogy hogy műxik a dolog, mert azon kívül, hogy jó lenne ha megoldódna ez a probléma, szeretnék még egy bőrt lehúzni róla: ne csak találgassunk, hogy biztosan a főköri, hanem legyen rá egy algoritmus, mikor melyik megy tönkre. Mert tegyük fel, hogy az is rossz, amit beleraktam. Megveszem az olajkörit. Kicseréljük. Ugyanúgy rossz. Hogy ne ez legyen:
meg ez:
Egy dolgot még kipróbálok: elindulok holnap hideg motorral. Megyek addik, hogy melegedjen a motor, de biztosan ne legyen üzemmeleg (első csík).
Ekkor megállok, és megnézem azt a vékony csövet. Ha az is meleg, akkor tán azon jön a víz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16456 Dátum:
2012.03.10 szombat, 19:41:59 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.03.10 szombat, 19:36:26
És ott hol!? Ha leveszem a levélrácsot, amit ugye 3 csavar tart, akkor alatta valahol!? Van ott valami plusz fedél esetleg, ami nem zárhat rendesen ilyenkor? És ha igen, akkor mivel tömitsem? Elég sima sziloval kinyomni valahol!?
Jól be kell rakni a helyére. Amúgy ezt inkább a sima mk3 topciban kéne tárgyalni, ez nem tdci.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16457 Dátum:
2012.03.10 szombat, 19:59:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 19:41:24
Megnéztem a csöveket. A termosztátról megy a vastag cső a hűtőre. Ez ok - ez a meleg. Lecsatlakozik róla 2 cső. Az egyik megy a kiegyenlítő felé - ezzel ne is foglalkozzunk. A másik meg bemegy a motorba - vagy onnan jön. Na, ennek a funkciójára lennék én kíváncsi. Mert ha ez a motorból jön, és megkerüli a főkörit, akkor már meg is van a nyertes, akkor lehet az olajköri.
Remélem Ervin vagy más érti, hogy hogy műxik a dolog, mert azon kívül, hogy jó lenne ha megoldódna ez a probléma, szeretnék még egy bőrt lehúzni róla: ne csak találgassunk, hogy biztosan a főköri, hanem legyen rá egy algoritmus, mikor melyik megy tönkre. Mert tegyük fel, hogy az is rossz, amit beleraktam. Megveszem az olajkörit. Kicseréljük. Ugyanúgy rossz. Hogy ne ez legyen:
meg ez:
Egy dolgot még kipróbálok: elindulok holnap hideg motorral. Megyek addik, hogy melegedjen a motor, de biztosan ne legyen üzemmeleg (első csík).
Ekkor megállok, és megnézem azt a vékony csövet. Ha az is meleg, akkor tán azon jön a víz.
A termosztát házába 4 ágon jön-megy a víz.
1.ág a motorból kifelé
2.ág a fűtőradiátorod felől,pontosabban az egr hűtőtől
3.ág az a légtelenítő-ez megy a kiegyenlítőbe
4.ág ez megy a hűtőbe
Neked a hűtő felé menő vastag cső melegszik.Ott csak akkor lehet meleg víz,ha a termo kinyitott.
Amíg zárva van a főköri,addig a fűtőradiátor felől érkező a motorba kering vissza-ez hideg víz,ill hidegebb.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16458 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:06:55 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 19:59:21
A termosztát házába 4 ágon jön-megy a víz.
1.ág a motorból kifelé
2.ág a fűtőradiátorod felől,pontosabban az egr hűtőtől
3.ág az a légtelenítő-ez megy a kiegyenlítőbe
4.ág ez megy a hűtőbe
Neked a hűtő felé menő vastag cső melegszik.Ott csak akkor lehet meleg víz,ha a termo kinyitott.
Amíg zárva van a főköri,addig a fűtőradiátor felől érkező a motorba kering vissza-ez hideg víz,ill hidegebb.
És nem lehet, hogy a 2. ágon jön a melegvíz? Mert ha igen, akkor az biz a vastag csövön megy tovább, rá szépen a hűtőre.
Azt mondtad, az olajkörinek valami köze van a fűtőkörihez.
És a lényeg... akkor mi rossz? Az új termosztát is?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16459 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:17:23 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 20:06:55
És nem lehet, hogy a 2. ágon jön a melegvíz? Mert ha igen, akkor az biz a vastag csövön megy tovább, rá szépen a hűtőre.
Azt mondtad, az olajkörinek valami köze van a fűtőkörihez.
És a lényeg... akkor mi rossz? Az új termosztát is?
Hiába jön a 2es ágon meleg víz,mert az útjában ott van a termosztát.(aminek lekell zárni a hűtő felé,tehát csak a motorba tud továbbmenni az a víz.
Azt kell átgondolni,miért nyit ki a főköri,ha még csak 70fokos a motor.Vagy a termónál már 90fok is van,és ahol a szonda méri,ott meg csak 70.ez még lehetséges is,ha az olajköri működése befolyásolná a mérendő hőmérsékletet.
Ergo,az olajköri hibája okozhat-e ilyet.......?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16460 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:24:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 20:17:23
Hiába jön a 2es ágon meleg víz,mert az útjában ott van a termosztát.(aminek lekell zárni a hűtő felé,tehát csak a motorba tud továbbmenni az a víz.
Az a termosztát után csatlakozik, tehát megkerüli.
Válasz
Azt kell átgondolni,miért nyit ki a főköri,ha még csak 70fokos a motor.Vagy a termónál már 90fok is van,és ahol a szonda méri,ott meg csak 70.ez még lehetséges is,ha az olajköri működése befolyásolná a mérendő hőmérsékletet.
Ergo,az olajköri hibája okozhat-e ilyet.......?
Megmérem én... de mivel? Kicsit süt, nagyon süt?
(nincs olyan lézeres hőmérőm, mint egyeseknek).
A gond az, hogy amikor megfogtam a csövet, az inkább csak 40-50 fokosnak tűnt, mert meg tudtam fogni rendesen. A hűtő sem volt forró, csak meleg.
Ami persze sokat nem jelent, mert ugyi a menetszél... lehűt mindent.
Amit írsz, hogy itt ennyi fok, ott annyi, az simán lehetne.
Ha az elméletem a 2-es ágról helytálló, és onnan jön a melegvíz, pedig nem kéne, akkor lehet, hogy a főköri jó, és az olajköri nem.
Egy kicsit hátráltat, hogy nem értem, hogy műxik az olajköri.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16461 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:26:12 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 20:17:23
Hiába jön a 2es ágon meleg víz,mert az útjában ott van a termosztát.(aminek lekell zárni a hűtő felé,tehát csak a motorba tud továbbmenni az a víz.
Azt kell átgondolni,miért nyit ki a főköri,ha még csak 70fokos a motor.Vagy a termónál már 90fok is van,és ahol a szonda méri,ott meg csak 70.ez még lehetséges is,ha az olajköri működése befolyásolná a mérendő hőmérsékletet.
Ergo,az olajköri hibája okozhat-e ilyet.......?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16462 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:29:58 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 20:24:12
Az a termosztát után csatlakozik, tehát megkerüli.
Nem.rosszul emlékszel.a 2es cső az egr hűtőről jön,és a termoház hátső felébe érkezik.pontosan a termo elé.
Válasz
Megmérem én... de mivel? Kicsit süt, nagyon süt?
(nincs olyan lézeres hőmérőm, mint egyeseknek).
A gond az, hogy amikor megfogtam a csövet, az inkább csak 40-50 fokosnak tűnt, mert meg tudtam fogni rendesen. A hűtő sem volt forró, csak meleg.
Ami persze sokat nem jelent, mert ugyi a menetszél... lehűt mindent.
Amit írsz, hogy itt ennyi fok, ott annyi, az simán lehetne.
Ha az elméletem a 2-es ágról helytálló, és onnan jön a melegvíz, pedig nem kéne, akkor lehet, hogy a főköri jó, és az olajköri nem.
Egy kicsit hátráltat, hogy nem értem, hogy műxik az olajköri.
megpróbálok a microcat-ban nézni valami robbantottat.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16463 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:41:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 20:29:58
Nem.rosszul emlékszel.a 2es cső az egr hűtőről jön,és a termoház hátső felébe érkezik.pontosan a termo elé.megpróbálok a microcat-ban nézni valami robbantottat.....
Lementem, megnéztem. A termo után megy. Pontosabban ez egy y cső, az egyik a kiegyenlítő felé, a másik meg valahová elfele (akár az egr hűtő felé).
Vagyis, a termo elé, így megkerüli azt. Ha onnan jön a meleg víz, a termó hiába van lezárva.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16464 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:44:53 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 20:41:49
Lementem, megnéztem. A termo után megy. Pontosabban ez egy y cső, az egyik a kiegyenlítő felé, a másik meg valahová elfele (akár az egr hűtő felé).
Vagyis, a termo elé, így megkerüli azt. Ha onnan jön a meleg víz, a termó hiába van lezárva.
vakker.azok csak légtelenítő csövek.nem befolyásolják a működést.pontosabban csak a légbuborékokat vezetik vissza a kiegyenlítőbe.Csa a vastagabb csövek érnek!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16465 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:48:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 20:24:12
Az a termosztát után csatlakozik, tehát megkerüli.
Megmérem én... de mivel? Kicsit süt, nagyon süt?
(nincs olyan lézeres hőmérőm, mint egyeseknek).
A gond az, hogy amikor megfogtam a csövet, az inkább csak 40-50 fokosnak tűnt, mert meg tudtam fogni rendesen. A hűtő sem volt forró, csak meleg.
Ami persze sokat nem jelent, mert ugyi a menetszél... lehűt mindent.
Amit írsz, hogy itt ennyi fok, ott annyi, az simán lehetne.
Ha az elméletem a 2-es ágról helytálló, és onnan jön a melegvíz, pedig nem kéne, akkor lehet, hogy a főköri jó, és az olajköri nem.
Egy kicsit hátráltat, hogy nem értem, hogy műxik az olajköri.
Na.Az olajköri úgy működik,hogy a motorból jövő meleg vizet nyitja ki az olajhűtőre.Ott jól lehűti az olaj,ill vica verza.
Az olajhűtőből pedig a hűtőbe csatlakozik vissza-pontosan a vastag cső alatt kicsivel a hűtő akkumlátor felöli oldalába.
Tehát ha az olajköri rossz,akkor simán meleg lehet neked ott a hűtőd,és lehet,hogy onnan melegszik vissza a vastag cső is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16466 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:49:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 20:44:53
vakker.azok csak légtelenítő csövek.nem befolyásolják a működést.pontosabban csak a légbuborékokat vezetik vissza a kiegyenlítőbe.Csa a vastagabb csövek érnek!
Akkor baj van. Itt el is akadtam.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16467 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:50:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 20:48:51
Na.Az olajköri úgy működik,hogy a motorból jövő meleg vizet nyitja ki az olajhűtőre.Ott jól lehűti az olaj,ill vica verza.
Az olajhűtőből pedig a hűtőbe csatlakozik vissza-pontosan a vastag cső alatt kicsivel a hűtő akkumlátor felöli oldalába.
Tehát ha az olajköri rossz,akkor simán meleg lehet neked ott a hűtőd,és lehet,hogy onnan melegszik vissza a vastag cső is.
Köszi. Majd holnap gurulok egyet, és megnézem, hogy a felső vastag cső végig meleg, vagy csak a hűtőnél.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16468 Dátum:
2012.03.10 szombat, 20:56:35 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 20:49:05
Akkor baj van. Itt el is akadtam.
van egy robbantott,mindjárt hozom és mondom....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzabiV8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16469 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:01:13 »
Idézetet írta: SzabiV8 - 2012.03.10 szombat, 16:48:54
A autót lényegében itt helyben szedték szét és Mezőmegyer-re vitték a porlsztókat pcs. felújításra,majd visszakerült,közben beleraktak egy másik nagynyomásút,összerakták és ilyen lett. Belett kódolva már többször is, majd újra kivették a porlasztókat, bemérték stb... azzal minden okés volt,összerakták,bekódolták és ugyanolyan.
ja,és hidegen néha elkezd magától gyorsítani,és húzza vagy 2000-ig
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16470 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:06:42 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 20:56:35
van egy robbantott,mindjárt hozom és mondom....
vagy nem,mert ez nem az egész.de mondom.
A főkör:
Motorblokk vízszivattyútól nyomott oldal-főköri termo-hűtő-vízpumpa szívóága.
Olajkör:
Vízpumpról a termosztól-olajhűtő-hűtő-így ez is a vízpumpa szívóágába megy vissza.
És van a fűtéskör,ami mindig kering.Főköri termóról indul a víz-majd kiegfűtés ha van-ha nincs-majd bemegy a fűtőradiátorba-onnan kijön-és a motor alatt visszatér a vízszivattyú szívóoldalára.Ebben a körben folyamatosan kering a víz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16471 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:07:21 »
Idézetet írta: SzabiV8 - 2012.03.10 szombat, 21:01:13
ja,és hidegen néha elkezd magától gyorsítani,és húzza vagy 2000-ig
azt a generátor okozza.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16472 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:14:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:07:21
azt a generátor okozza.
és ez jó nekünk vagy rossz?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16473 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:14:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:06:42
vagy nem,mert ez nem az egész.de mondom.
A főkör:
Motorblokk vízszivattyútól nyomott oldal-főköri termo-hűtő-vízpumpa szívóága.
Olajkör:
Vízpumpról a termosztól-olajhűtő-hűtő-így ez is a vízpumpa szívóágába megy vissza.
És van a fűtéskör,ami mindig kering.Főköri termóról indul a víz-majd kiegfűtés ha van-ha nincs-majd bemegy a fűtőradiátorba-onnan kijön-és a motor alatt visszatér a vízszivattyú szívóoldalára.Ebben a körben folyamatosan kering a víz.
Értem. Akkor tk az olajköri egy párhuzamos kör a nagykörrel (a kiskör a fűtés, ahol mindig kering).
Ebből az apsektusból a diag egyszerű. Félmelegen megnézni, melyik cső meleg, ami megy a hűtőre.
Ha a felső, akkor főköri termó (de ne csak az elején nézzük meg, hanem végig).
Ha az alsó, olajköri.
Köszi, hogy kibogarásztad.
Biz gurulok holnap egyet, és beszámolok, melyik meleg.
Amúgy nyertünk a lottón, de csak 2 találat... így még nem rendelek egy vadiúj fullextrást.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16474 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:25:02 »
Idézetet írta: balko - 2012.03.10 szombat, 21:14:24
és ez jó nekünk vagy rossz?
annyit jelent,hogy valami van a generátorral.kefecsere szükséges,vagy nagy a terhelése.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16475 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:26:14 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 21:14:43
Értem. Akkor tk az olajköri egy párhuzamos kör a nagykörrel (a kiskör a fűtés, ahol mindig kering).
Ebből az apsektusból a diag egyszerű. Félmelegen megnézni, melyik cső meleg, ami megy a hűtőre.
Ha a felső, akkor főköri termó (de ne csak az elején nézzük meg, hanem végig).
Ha az alsó, olajköri.
Köszi, hogy kibogarásztad.
Biz gurulok holnap egyet, és beszámolok, melyik meleg.
Amúgy nyertünk a lottón, de csak 2 találat... így még nem rendelek egy vadiúj fullextrást.
nézd meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16476 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:32:10 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:25:02
annyit jelent,hogy valami van a generátorral.kefecsere szükséges,vagy nagy a terhelése.
Gyorsit nekem is 1000 alatt de csak addig!!!!!!!!
??
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16477 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:34:15 »
Idézetet írta: balko - 2012.03.10 szombat, 21:32:10
Gyorsit nekem is 1000 alatt de csak addig!!!!!!!!
??
az a lefulladásgátló helyes működése.a guruló autó nem mehet 1000alá soha.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16478 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:35:15 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:34:15
az a lefulladásgátló helyes működése.a guruló autó nem mehet 1000alá soha.
nekem megy és ott is marad, csak ha nagyobbat nyomok a pedálon, akkor kezd el magától menni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16479 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:36:45 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:34:15
az a lefulladásgátló helyes működése.a guruló autó nem mehet 1000alá soha.
vettem,vettem
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16480 Dátum:
2012.03.10 szombat, 21:52:03 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.10 szombat, 21:26:14
nézd meg.
Írtam az egyik szerelőnek, gondolom kitalálható, ki az.
Azt mondta: ki kell cserélni mindkét termót, oszt jóság van. Az új alkatrészek nem szoktak rosszak lenni.
Hát akkó csere...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16481 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:05:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 21:52:03
Írtam az egyik szerelőnek, gondolom kitalálható, ki az.
Azt mondta: ki kell cserélni mindkét termót, oszt jóság van. Az új alkatrészek nem szoktak rosszak lenni.
Hát akkó csere...
Bocs de én mindig hozzá teszem legyen szerencséd de volt már olyan akinek nem változott utána semmi.Most,hogy melegszik az idő az enyém is már középen van.De a hidegben első vonal volt mindig.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16482 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:12:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.10 szombat, 22:05:30
Bocs de én mindig hozzá teszem legyen szerencséd de volt már olyan akinek nem változott utána semmi.Most,hogy melegszik az idő az enyém is már középen van.De a hidegben első vonal volt mindig.
Nálad rossz a termó...
Hát, remélem, nem járok úgy, mint amit írsz. De ki fog hamar derülni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ofi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16483 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:16:11 »
Sziasztok!
Sajna kettőstömegű lendkerék problémám van, ami úgy tűnik megfertőzte az önindítót.
a szerelőm szerint, ahogy kopik és por jön a tárcsák felől az beragad az önindítónál ezért most nem indul a gép.
Viszont ki lehet takarítani és ideiglenesen megoldja a problémát.
Kérdésem, hogy hozzáférek én ahhoz valami spray-vel vagy mindenképp szerelő kell hozzá.
Köszönöm ha van infótok
Attila
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16484 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:17:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 22:12:53
Nálad rossz a termó...
Hát, remélem, nem járok úgy, mint amit írsz. De ki fog hamar derülni.
Én nem mondom rossznak más biztos de nekem a 2. tél volt és a szerelővel is beszéltük ilyen.Hidegbe és városi cammogás csak az első vonalig megy fel.A fútés olyan mint ha gőzfürdőbe lennél tökéletes.Most már középre is beáll ha melegebb az idő.Sosem megy feljebb a felénél ha kánikula van.Én ezt már mondtam és azt mondta nem kell cserélni mert már cserélt egy két kocsiban nekik nem változott utána sem.Ha majd nem mozdul ki egyáltalán na akkor csere.Ez a tél is így ment le.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16485 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:19:12 »
Idézetet írta: ofi - 2012.03.10 szombat, 22:16:11
Sziasztok!
Sajna kettőstömegű lendkerék problémám van, ami úgy tűnik megfertőzte az önindítót.
a szerelőm szerint, ahogy kopik és por jön a tárcsák felől az beragad az önindítónál ezért most nem indul a gép.
Viszont ki lehet takarítani és ideiglenesen megoldja a problémát.
Kérdésem, hogy hozzáférek én ahhoz valami spray-vel vagy mindenképp szerelő kell hozzá.
Köszönöm ha van infótok
Attila
Mindenképp lekell venni és szétkell szedni csak úgy tudod kipucolni.De a lendkereked attól még rossz és rosszabb lesz.Ez az egyik jele.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ofi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16486 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:24:10 »
köszönöm, akkor viszem, aztán gyorsan gyűjtöm a málnát az alkatrészre...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16487 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:25:56 »
Idézetet írta: ofi - 2012.03.10 szombat, 22:24:10
köszönöm, akkor viszem, aztán gyorsan gyűjtöm a málnát az alkatrészre...
De akkor mindent kell cserélni tudod kb 230e ft.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ofi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16488 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:27:32 »
tudom...megy a kuplung is...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16489 Dátum:
2012.03.10 szombat, 22:31:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.10 szombat, 22:17:37
Én nem mondom rossznak más biztos de nekem a 2. tél volt és a szerelővel is beszéltük ilyen.Hidegbe és városi cammogás csak az első vonalig megy fel.A fútés olyan mint ha gőzfürdőbe lennél tökéletes.Most már középre is beáll ha melegebb az idő.Sosem megy feljebb a felénél ha kánikula van.Én ezt már mondtam és azt mondta nem kell cserélni mert már cserélt egy két kocsiban nekik nem változott utána sem.Ha majd nem mozdul ki egyáltalán na akkor csere.Ez a tél is így ment le.
Van összehasonlítási alapom, mert eddig jó volt... visszahűlni csak kb -5-10 alatt szokott, akkor is, csak gyenge terhelésnél. Egyébként, ha elérte a középet, onnan ki nem mozdult.
Persze hidegben nehezen melegszik be, ez tény. De az, hogy kinn +5 fok van, és visszahűl, na az biztosan nem jó (nálam).
Néztem a hőfokot, 75 fölé szinte soha nem ment.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16490 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 13:23:53 »
Sziasztok! egr-t akarom ledugózni.Mindenféleképp kell vásárolnom EGR kipufogócső oldali tömítést,ebből egy vagy kettő kell? Vagy csak a régit visszarakom és kész?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16491 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 13:37:14 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.03.11 vasárnap, 13:23:53
Sziasztok! egr-t akarom ledugózni.Mindenféleképp kell vásárolnom EGR kipufogócső oldali tömítést,ebből egy vagy kettő kell? Vagy csak a régit visszarakom és kész?
régit viszarakod és kész
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16492 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 13:39:18 »
ma amúgy én is lekaptam a szívósoromat tömítés cserékre, a régiek nagyon ki voltak már a 10 év alatt, az újabbak meg vastagabak is, remélhetőleg jobban is fognak tömíteni
ha nem, akkor odaragasztom
amúgy a szívósorban még mindig maradt egy kevés trutyi, amit 2 éve nem tudtam levakarni. viszont a blokkban lévő csatornék meg kitisztultak
teljesen fémtiszta volt minda 8, úgy hogy ahoz régebben sem nyúltam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16493 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 13:47:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.11 vasárnap, 13:39:18
ma amúgy én is lekaptam a szívósoromat tömítés cserékre, a régiek nagyon ki voltak már a 10 év alatt, az újabbak meg vastagabak is, remélhetőleg jobban is fognak tömíteni
ha nem, akkor odaragasztom
amúgy a szívósorban még mindig maradt egy kevés trutyi, amit 2 éve nem tudtam levakarni. viszont a blokkban lévő csatornék meg kitisztultak
teljesen fémtiszta volt minda 8, úgy hogy ahoz régebben sem nyúltam
a blokkban? a hf-ben.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16494 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 14:00:39 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 13:47:28
a blokkban? a hf-ben.....
ja, az
egr felöli-re van valami cikkszám?? betettem oda egy jobb állapotú használtat, amit még az iktatóval kaptam, de jó lenne oda is új és akkor le lenne tudva az a rész 6-8 évre megint
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16495 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 14:06:10 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.11 vasárnap, 14:00:39
ja, az
egr felöli-re van valami cikkszám?? betettem oda egy jobb állapotú használtat, amit még az iktatóval kaptam, de jó lenne oda is új és akkor le lenne tudva az a rész 6-8 évre megint
ez?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-turbocso-t475.html
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16496 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 14:10:09 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 14:06:10
ez?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-turbocso-t475.html
tömítésekről volt szó
hogy keverted ide a tcsövet??
tehát akkor pontosan az egr és a szívósor közötti tömítés kellene
kerek ~65mm-es gumi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16497 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 14:10:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.11 vasárnap, 14:10:09
tömítésekről volt szó
hogy keverted ide a tcsövet??
tehát akkor pontosan az egr és a szívósor közötti tömítés kellene
kerek ~65mm-es gumi
vágási.keresem
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16498 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 14:11:11 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.11 vasárnap, 14:06:10
ez?
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-ford-mondeo-turbocso-t475.html
Mikor/mitől lett ez ilyen drága?
Ősszel még ~14-ért vettem.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16499 Dátum:
2012.03.11 vasárnap, 14:11:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.11 vasárnap, 14:11:11
Mikor/mitől lett ez ilyen drága?
Ősszel még ~14-ért vettem.
örülj neki
gondolom az eur/huf árfolyam
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
323
324
325
326
327
328
329
[
330
]
331
332
333
334
335
336
337
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ