Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:03:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14623843 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18450 Dátum: 2012.06.12 kedd, 22:44:13 »

Kérdés kibír-e 2300km-t a jelenleg tünetmentes gép? Mert ha a dánoknál hazafelé szarik be valami, ott egy kiszállási díj lehet ennyi....Mindenképp hazaviszem valahogy idén, mert kellene egy csomó apróság is, meg gondolom a futóműves dolgokat is megúsznám félár környékén...
Küldtem P.Ü-t olvastad???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18451 Dátum: 2012.06.12 kedd, 23:19:27 »

Kérdés kibír-e 2300km-t a jelenleg tünetmentes gép? Mert ha a dánoknál hazafelé szarik be valami, ott egy kiszállási díj lehet ennyi....Mindenképp hazaviszem valahogy idén, mert kellene egy csomó apróság is, meg gondolom a futóműves dolgokat is megúsznám félár környékén...

Ha engem kérdezel, még 20-30e-et simán kibír...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sund
Vendég
« Új hozzászólás #18452 Dátum: 2012.06.12 kedd, 23:26:47 »

Küldtem P.Ü-t olvastad???
Most már igen... Köszi az ötleteket! Megrágok minden elképzelést, mert ugye kocsival hazaugrani 4 nap retúr.....az ugye 4 nap off a melóból + két kompozással az útiköltség is a duplája egy repjegynek....Egy hónap múlva szabin leszek otthon, sztem repülő lesz lesz + 4x csúcs vásárlása....

!!! Ha feltölteném a diagnosztikás papírt illetve az árajánlatot, nem lehetséges, hogy valaki a kódok alapján tudna segíteni? Pl az ajánlaton ékszíjnál raktári száma: 1102827. Nem lehet, hogy ezek minden ország márkahálózatában klappolnak.....Diagnosztikás papír a kocsiban sajna...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18453 Dátum: 2012.06.12 kedd, 23:30:24 »

Most már igen... Köszi az ötleteket! Megrágok minden elképzelést, mert ugye kocsival hazaugrani 4 nap retúr.....az ugye 4 nap off a melóból + két kompozással az útiköltség is a duplája egy repjegynek....Egy hónap múlva szabin leszek otthon, sztem repülő lesz lesz + 4x csúcs vásárlása....

!!! Ha feltölteném a diagnosztikás papírt illetve az árajánlatot, nem lehetséges, hogy valaki a kódok alapján tudna segíteni? Pl az ajánlaton ékszíjnál raktári száma: 1102827. Nem lehet, hogy ezek minden ország márkahálózatában klappolnak.....Diagnosztikás papír a kocsiban sajna...
de stimmelnek, ezek finishkódok. wyctor tud neked segíteni szerintem Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18454 Dátum: 2012.06.13 szerda, 07:04:11 »

de stimmelnek, ezek finishkódok. wyctor tud neked segíteni szerintem Wink

Csak FINIS, nincs H a végén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18455 Dátum: 2012.06.13 szerda, 09:30:46 »


köszike.utánanézek...  worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.13 szerda, 10:30:58 írta AndyA » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18456 Dátum: 2012.06.13 szerda, 09:51:28 »

köszike.utána nézek...  worship worship worship

Ne idézzünk ennyi képet, ha lehet...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18457 Dátum: 2012.06.13 szerda, 10:31:23 »

Ne idézzünk ennyi képet, ha lehet...

Igyekszem, no...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18458 Dátum: 2012.06.13 szerda, 10:49:50 »

Igyekszem, no...

Csak jobb, ha eleve nem is kerül bele... és nem kell javítgatni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18459 Dátum: 2012.06.13 szerda, 11:35:41 »

Csak FINIS, nincs H a végén.

AndyA
tényleg, már kicsit fáradt voltam worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #18460 Dátum: 2012.06.13 szerda, 13:21:59 »

- Igaz, hogy az enyémbe nem fér el egy 2DIN méretű fejegység?

Szia! ezekben az autókban 1,5 DIN-es a fejegység. Sima 1-DIN-esre át tudod alakítani, ebay-en is lehet pl kapni átalakító keretet. A 2 DIN-t nem szereti/nem megy bele.
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #18461 Dátum: 2012.06.13 szerda, 15:09:26 »

Szia! ezekben az autókban 1,5 DIN-es a fejegység. Sima 1-DIN-esre át tudod alakítani, ebay-en is lehet pl kapni átalakító keretet. A 2 DIN-t nem szereti/nem megy bele.

alul /felül pengével leszeded a peremet és szépen belemegy Cheesy
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #18462 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:00:43 »

alul /felül pengével leszeded a peremet és szépen belemegy Cheesy
De a tied f1, nem?
Naplózva
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18463 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:19:16 »

Eger, és az a tapasztalatom a jó szakembereket itt nagyítóval kell keresnem!
Főleg ha hozzáveszem, hogy saját lábán nem jutok el vele sehova vontatás vagy trailer kell a mozgatáshoz!
De szivesen veszek ajánlásokat erről a környékről.

Egyébként PCS-k bevizsgálva 2db tökéletes, 1db tisztításra szorul, 1db-ban pedig szelepcsere indokolt, de nyomást ez a csúcs se veszíti el csak később kezd el porlasztani a többihez képest 130-180 bar helyett 300-nál!
Elég horror a tisztítás és szelepcseréje 38k-ért, de túl akarok lendülni azon a ponton, hogy a PCS-kre ne is kelljen gondolni a hiba keresés alatt.


Vegyes érzelmekkel ,de a lényeg beindult a kocsi!!!
Hogy konkrétan mi volt a hiba oka továbbra is több esélyes maradt, PCS-k fentebb írt módon javítva lettek, goszűrő cserélve gyári újra, illetve egy biztosíték is cserélve (sajnos ezt pontosan nem tudom hol?).
Azért kicsit elgondolkoztam ezen a biztosíték dolgon, az lehet szerintetek, hogy ez a biztosíték volt a hibám, a kocsi nem indulás fő oka?
Pl.: ha a főrelé biztosítéka kimegy az okozhat ilyet?

Ha ez így volt akkor durva, hogy a PCS-k kiszedése előtt a hiba keresésben nincs meg a biztosítékok ellenőrzése!

Másik dolog ami még nyugtalanít az esetleges lehúzáson túl, hogy a kocsiban mióta újra beindul az egyik PCS csörög, de nem tudják megmondani, hogy pontosan melyik.
Mielőtt nem nyúltak csúcsokhoz nem volt semmi csörgésem, a PCS javítást végző cég állítja náluk minden csúcs tesztelve lett a javítás után és rendben vannak!
Lehetséges, hogy valóban nem kell a PCS-k miatt és a motor miatt aggódnom és elég lesz ha használom pár száz km-en át,  mert ez lehet csak levegősödés a rendszerben.
Hasonló tapasztalatom volt 1 évvel ezelőtt is akkor Nyírtelken a rés olaj veszteség eltérés miatt lett a 4 csúcs rendbe rakva, de ez ha jól tudom csak részleges felújításnak mondható, tehát ezután a művelet után ott is mikor visszakerültek a csúcsok iszonyatosan csörögtek, egyenetlenül járt a motor kipróbáláskor. Aztán ott beült mellém egy szerelő meghallgatni a csúcsok viselkedését, majd kérte húzassam ki 2-esben a kocsit egészen 5000-es fordulatig miután ez megvolt visszafordulás és minél kisebb sebességen felpakolni 5.-be és úgy dolgoztatni a magasnyomású szivattyút elmondása szerint ekkor kapja a szivattyú a legnagyobb terhelést! Lényeg mindezek után a motor járása kisimult, PCS-k nem kopogtak többet.
Most szerintetek merjek vele hétvégén hosszabb útra elindulni, persze számolva a lerobbanás esélyével és lehet ezaz út elég lesz a PCS-knek hogy helyrekupálódjanak, elvileg a csúcsok újra fel lettek programozva is gyári diagnosztikával, kérdés ez mennyire volt szűkséges és valóban nagy gond-e ha ezután is csörög vmelyik PCS?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18464 Dátum: 2012.06.15 péntek, 09:54:13 »

Sziasztok,

Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Fél éve vettünk egy Mondikát (ahogy anya hívja) és tavasztól elkezdett a motor alapjáraton kicsit furcsán járni. Nem egyenletes az alapjárat,ahogy melegszik a motor egyre kevésbé vehető észre. A légtömegmérőt próbáltam megtisztítani spray-el,de nem segített jelentősen. Próbáltam meleg motornál hogy lehúzom a csatlakozót róla hogy változik-e valami, de semmi változást nem tapasztaltam úgyhogy olyan mintha nem is működne. Lehet hogy ki kellene cserélnem a légtömegmérőt? Vagy vigyem el egy adagolóshoz hogy nézze meg a csúcsokat benne?
Mi a véleményetek?
Köszi a segítséget. worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18465 Dátum: 2012.06.15 péntek, 10:36:25 »

Sziasztok,

Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Fél éve vettünk egy Mondikát (ahogy anya hívja) és tavasztól elkezdett a motor alapjáraton kicsit furcsán járni. Nem egyenletes az alapjárat,ahogy melegszik a motor egyre kevésbé vehető észre. A légtömegmérőt próbáltam megtisztítani spray-el,de nem segített jelentősen. Próbáltam meleg motornál hogy lehúzom a csatlakozót róla hogy változik-e valami, de semmi változást nem tapasztaltam úgyhogy olyan mintha nem is működne. Lehet hogy ki kellene cserélnem a légtömegmérőt? Vagy vigyem el egy adagolóshoz hogy nézze meg a csúcsokat benne?
Mi a véleményetek?
Köszi a segítséget. worship

Adagolóshoz ne vidd... ő ezekkel a csúcsokkal sokra nem fog menni.
Írd le, hogyan változik az alapjárat. Ha fel-le ugrál a fordulat, de szabályosan az attól lehet, hogy gyenge az aksid.
Lehet még olyan, hogy felülről közelíti az alapjáratot, vagy alulról. Melyik van ezek közül?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18466 Dátum: 2012.06.15 péntek, 10:44:14 »

Adagolóshoz ne vidd... ő ezekkel a csúcsokkal sokra nem fog menni.
Írd le, hogyan változik az alapjárat. Ha fel-le ugrál a fordulat, de szabályosan az attól lehet, hogy gyenge az aksid.
Lehet még olyan, hogy felülről közelíti az alapjáratot, vagy alulról. Melyik van ezek közül?

Az az igazság hogy lefele ugrál az alapjárat egy kicsit, az ősszel vettünk bele egy új akksit,méretben nem igazán belevaló, de azt hiszem 72Ah-ást raktunk bele, meg kell majd néznem. Gondolod hogy ez lehet a baj? Viszont meleg motornál sokkal kevésbé érezhető, szinte alig.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18467 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:04:43 »

Az az igazság hogy lefele ugrál az alapjárat egy kicsit, az ősszel vettünk bele egy új akksit,méretben nem igazán belevaló, de azt hiszem 72Ah-ást raktunk bele, meg kell majd néznem. Gondolod hogy ez lehet a baj? Viszont meleg motornál sokkal kevésbé érezhető, szinte alig.

Nem, ez nem az lesz... mennyi ideig áll az autó? Ha kevesebb, mint 1 hetet, akkor nem ez lesz.
Azaz, ha a generátor nem tölt rendesen, akkor még lehet. Tedd meg az, hogy reggel belépsz az info menübe:
megnyomod és tartod a napi km számláló gombját, amíg nem szólok. Szóval kulcs be, ráadod a gyújtást.
Pár másodperc múlva mindkét mutató kitér a maximumig, ekkor elengeded. Addig nyomkodod a gombot (kb 17x),
amíg el nem jutsz egy bat feliratig. Itt ki fogja írni az aktuális feszültséget. Mondjuk, 12,2V.
Ekkor indítózz, és nézd meg, indítózás alatt mekkora a feszültség.
Majd ha beindult a motor, akkor mennyi.
Ha minden jó, indítózás alatt sem kellene 11v alá esni. Miután beindult a motor, szinte rögtön 14,3-14,4V-ot kell mutatni.
Ha ez nincs meg, akkor valami gond van.

Szerintem nem itt lesz a bibi, de először ezt zárjuk ki. Jó lenne reggel mérni rail nyomást (diag kütyüvel).
Megnézni a hibatárolót. Lehet még levegősödés is...

(Írd már be a lábjegyzetbe az autód típusát, évjáratát, ahogy a többiek, mert ez segít a hiba beazonosításánál.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18468 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:20:09 »

Huh, holnap reggel megpróbálom. Egy 2004-es Mondeo TDCi 2.0 kombi, ha minden igaz akkor a 115Le-s verzió a drága. Esetleg Csepel környékén ha volna valaki aki meg tudná csinálni a diagnosztikát jó áron a kocsónál azt is szívesen venném. Szakszervízbe nem igen vinném, mert azok vert arany áron dolgoznak és nem is tudnám megfizetni.
Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18469 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:35:54 »

Sziasztok,

Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. Fél éve vettünk egy Mondikát (ahogy anya hívja) és tavasztól elkezdett a motor alapjáraton kicsit furcsán járni. Nem egyenletes az alapjárat,ahogy melegszik a motor egyre kevésbé vehető észre. A légtömegmérőt próbáltam megtisztítani spray-el,de nem segített jelentősen. Próbáltam meleg motornál hogy lehúzom a csatlakozót róla hogy változik-e valami, de semmi változást nem tapasztaltam úgyhogy olyan mintha nem is működne. Lehet hogy ki kellene cserélnem a légtömegmérőt? Vagy vigyem el egy adagolóshoz hogy nézze meg a csúcsokat benne?
Mi a véleményetek?
Köszi a segítséget. worship

Tedd be az aláírásodba, milyen autód van, úgy könnyebb az ilyen kérdésekre válaszolni. Smiley

Gondolom, TDCi, különben nem itt kérdezősködnél. Vizsgáltasd be a porlasztócsúcsokat (kb. 2 óra és úgy 20 ezer Ft), akkor leszel okosabb. Az ilyen dadogó alapjárat sajnos simán lehet PCS probléma...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18470 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:38:02 »

Huh, holnap reggel megpróbálom. Egy 2004-es Mondeo TDCi 2.0 kombi, ha minden igaz akkor a 115Le-s verzió a drága. Esetleg Csepel környékén ha volna valaki aki meg tudná csinálni a diagnosztikát jó áron a kocsónál azt is szívesen venném. Szakszervízbe nem igen vinném, mert azok vert arany áron dolgoznak és nem is tudnám megfizetni.
Köszi

Kivéve a gyevi bírót és Viket. Smiley

A Lurdyval szemben dolgozik a Ford kereskedésben, a Mondeo Club "házi" szerelője. Ő biztos meg tud neked mindent csinálni, és nem fogja érte inged-gatyád levenni rólad.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18471 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:42:33 »

Huh, holnap reggel megpróbálom. Egy 2004-es Mondeo TDCi 2.0 kombi, ha minden igaz akkor a 115Le-s verzió a drága. Esetleg Csepel környékén ha volna valaki aki meg tudná csinálni a diagnosztikát jó áron a kocsónál azt is szívesen venném. Szakszervízbe nem igen vinném, mert azok vert arany áron dolgoznak és nem is tudnám megfizetni.
Köszi

Alf a te embered... majd ha előbukkan, elmondja hol lakik, és hogy megnézné-e. Ezek után sokkal okosabbak leszünk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18472 Dátum: 2012.06.15 péntek, 11:51:06 »

Alf a te embered... majd ha előbukkan, elmondja hol lakik, és hogy megnézné-e. Ezek után sokkal okosabbak leszünk.

Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18473 Dátum: 2012.06.15 péntek, 14:30:16 »

Huh, holnap reggel megpróbálom. Egy 2004-es Mondeo TDCi 2.0 kombi, ha minden igaz akkor a 115Le-s verzió a drága. Esetleg Csepel környékén ha volna valaki aki meg tudná csinálni a diagnosztikát jó áron a kocsónál azt is szívesen venném. Szakszervízbe nem igen vinném, mert azok vert arany áron dolgoznak és nem is tudnám megfizetni.
Köszi
természetesen ingyen diagolok halásztelek-en.....;-)
megbeszélhetjjuk privatban,hová gyere és mikor.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18474 Dátum: 2012.06.15 péntek, 14:48:52 »

természetesen ingyen diagolok halásztelek-en.....;-)
megbeszélhetjjuk privatban,hová gyere és mikor.

Jajj de jó! Írtam privit az email címedre.
Köszi
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #18475 Dátum: 2012.06.16 szombat, 07:55:43 »

De a tied f1, nem?

nem, Facelift előtti !
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18476 Dátum: 2012.06.16 szombat, 08:28:58 »

Tudósok, osszatok észt!

Nézegettem a Torque-kal a masinát menet közben. Az mennyire jogos, hogy autópálya 130, 2300 körüli fordulat, és a töltőnyomás mondjuk 0,2 bar körül lebeg valahol? Gyorsításkor persze ott van az 1 bar körüli érték is, de tempomat egyenletes menetben ennyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #18477 Dátum: 2012.06.16 szombat, 08:32:07 »

Tudósok, osszatok észt!

Nézegettem a Torque-kal a masinát menet közben. Az mennyire jogos, hogy autópálya 130, 2300 körüli fordulat, és a töltőnyomás mondjuk 0,2 bar körül lebeg valahol? Gyorsításkor persze ott van az 1 bar körüli érték is, de tempomat egyenletes menetben ennyi.

AndyA
Teljesen. Nem kell neki több, hiszen szívja a levegőt, mint állat.
Viszont a CR nyomás meg 1000 Bar Smiley
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #18478 Dátum: 2012.06.16 szombat, 09:45:02 »

Teljesen. Nem kell neki több, hiszen szívja a levegőt, mint állat.
Viszont a CR nyomás meg 1000 Bar Smiley


 sebességet tartani szerintem sem kell több
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18479 Dátum: 2012.06.16 szombat, 11:00:52 »

Sziasztok !

Érdekelne a véleményetek, ez jó ár ezért a cuccért ha jó a gépbe és normálisan  müködik ?

http://tablica.pl/oferta/wtryski-ford-mondeo-mk3-tdci-ID169vL.html#ae8e1c6c;r:;s:

1 PLZ kb 73 Ft
üdv.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18480 Dátum: 2012.06.16 szombat, 11:10:52 »

Sziasztok !

Érdekelne a véleményetek, ez jó ár ezért a cuccért ha jó a gépbe és normálisan  müködik ?

http://tablica.pl/oferta/wtryski-ford-mondeo-mk3-tdci-ID169vL.html#ae8e1c6c;r:;s:

1 PLZ kb 73 Ft
üdv.

Kb. 90ezer,plusz gondolom a posta...Ezek felújított csúcsok? Biztosan jók a tiedbe?
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18481 Dátum: 2012.06.16 szombat, 11:29:21 »

Hello
Igen, felujitottak
Hogy jó e, még nem tudom,de elvileg évjárat stb stimm, számot tudok egyeztetni van kontakt Lengyelbe..
Itthon ennek a duplája lenne az ár ugy tudom..
Sőt, kinti próba is megoldhatró, kb 300 km Lengyelország ..

szerencsére még nem kell cserélni,240.000 km van a gépben és még a gyáriak vannak benne....de jobb félni mint megijedni....tartalékba venném
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.16 szombat, 11:31:42 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18482 Dátum: 2012.06.16 szombat, 12:57:53 »

Sziasztok !

Érdekelne a véleményetek, ez jó ár ezért a cuccért ha jó a gépbe és normálisan  müködik ?

http://tablica.pl/oferta/wtryski-ford-mondeo-mk3-tdci-ID169vL.html#ae8e1c6c;r:;s:

1 PLZ kb 73 Ft
üdv.

Szerintem nem 130, hanem 130 ezer km akar lenni, különben túl olcsó lenne. Ez az ár kb. annyi, amit a felújítással foglalkozóknál rá kell fizess az árra, ha nem adsz le cseredarabot azért, amit tőle veszel (darabonként jellemzően 50 Euro és 50 font között valahol).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18483 Dátum: 2012.06.16 szombat, 12:59:46 »

Hello
Igen, felujitottak
Hogy jó e, még nem tudom,de elvileg évjárat stb stimm, számot tudok egyeztetni van kontakt Lengyelbe..
Itthon ennek a duplája lenne az ár ugy tudom..
Sőt, kinti próba is megoldhatró, kb 300 km Lengyelország ..

szerencsére még nem kell cserélni,240.000 km van a gépben és még a gyáriak vannak benne....de jobb félni mint megijedni....tartalékba venném

A saját csúcsaidat egyenként 45 ezerért újítják fel.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #18484 Dátum: 2012.06.16 szombat, 13:29:56 »

A saját csúcsaidat egyenként 45 ezerért újítják fel.

AndyA

nekem 30 ért csinálták, + 5K a bevizsgálás
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18485 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:57:00 »

Szerintem nem 130, hanem 130 ezer km akar lenni, különben túl olcsó lenne. Ez az ár kb. annyi, amit a felújítással foglalkozóknál rá kell fizess az árra, ha nem adsz le cseredarabot azért, amit tőle veszel (darabonként jellemzően 50 Euro és 50 font között valahol).

AndyA
..az 130 LE-s motort jelent nem km..
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18486 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:58:51 »

..az 130 LE-s motort jelent nem km..

Csak megtévesztő,h km van mögé írva...Smiley De az a baj,hogy 130le-sből is voltak különbözők...Mert mások a porlasztók számai Smiley
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18487 Dátum: 2012.06.16 szombat, 14:59:21 »

A saját csúcsaidat egyenként 45 ezerért újítják fel.

AndyA

.ez kb pont a felébe kerülne..
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18488 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:00:28 »

Csak megtévesztő,h km van mögé írva...Smiley De az a baj,hogy 130le-sből is voltak különbözők...Mert mások a porlasztók számai Smiley

lengyelül a lóerő röviditése KM

..igen, de első ránézésre az ár szimpatikus, hogy jó e bele az a következő törtlénet lesz

a levonón lévő mind a 4 hosszu számsor kell vagy csak egy része elég az azonositáshoz  ??
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.16 szombat, 15:05:12 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18489 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:01:10 »

lengyelül a lóerő röviditése KM

Ezt nem tudtam,de akkor ma is tanultam valamit  worship Köszi Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18490 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:16:52 »

Sziasztok! Nem tudom hol kérdezzem  nemtudom
Ez reális összeg ezért az autóért? Elég makulátlannak tűnik.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x-5166474
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18491 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:26:12 »

Sziasztok! Nem tudom hol kérdezzem  nemtudom
Ez reális összeg ezért az autóért? Elég makulátlannak tűnik.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x-5166474

Minden összeg reális. Kérdés,kinek mennyit ér meg. Lehet ez azért ennyi,mert tényleg nincs semmi baja és nincs tekergetve stb. De mondják erre,hogy kapsz ilyen 1,6ért is,csak utána lehet a maradék 1 millát elköltöd rá. Ha van,aki megadja a 2,6-ot,akkor reális az ára Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18492 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:29:08 »

Sziasztok! Nem tudom hol kérdezzem  nemtudom
Ez reális összeg ezért az autóért? Elég makulátlannak tűnik.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x-5166474
110ekm 2006-os TDCi-nél nekem nem túl hihető. Ráadásúé második tulajdonostól? De ne a km-el foglalkozz hanem hogy milyen állapotú. Ha lehet vidd el egy független szervizbe átvizsgáltatásra vagy amikor megnézed vigyél magaddal valakit akinek van lehetősége diagnosztikára.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18493 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:37:27 »

110ekm 2006-os TDCi-nél nekem nem túl hihető. Ráadásúé második tulajdonostól? De ne a km-el foglalkozz hanem hogy milyen állapotú. Ha lehet vidd el egy független szervizbe átvizsgáltatásra vagy amikor megnézed vigyél magaddal valakit akinek van lehetősége diagnosztikára.

..tuti import verda, de az is érdekes hogy miért nem márciusban vizsgázott, miért csak juniusban ..
..esetleg egy rétegvastagság mérés választ adhatna kérdésekre
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.16 szombat, 15:39:20 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #18494 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:40:54 »

..tuti import verda, de az is érdekes hogy miért nem márciusban vizsgázott, miért csak juniusban ..
..esetleg egy rétegvastagság mérés választ adhatna kérdésekre

Valószínű import,de az még nem lehet nagy baj...Lehet 1 évesen hozta be,és itthon kapott rá 4 év műszakit,v mennyit...Smiley
Amúgy,hogy import verda-e azt már meg lehet állapítani alvázszámból is.
Naplózva
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #18495 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:43:43 »

Valószínű import,de az még nem lehet nagy baj...Lehet 1 évesen hozta be,és itthon kapott rá 4 év műszakit,v mennyit...Smiley
Amúgy,hogy import verda-e azt már meg lehet állapítani alvázszámból is.

ja, esetleg a rendszám alapján is...sok esetben messziről..
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18496 Dátum: 2012.06.16 szombat, 15:45:31 »

ja, esetleg a rendszám alapján is...sok esetben messziről..
Ha eredetileg magyar akkor ennek valahol KJ..... KH.... körül kellene lennie.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18497 Dátum: 2012.06.16 szombat, 17:56:28 »

Ha eredetileg magyar akkor ennek valahol KJ..... KH.... körül kellene lennie.

mindenesetre szép autó, és ez magyarázná a drágaságát is (regadó) nem akar bukni rajta sokat, de ha valós futású akkor akár még az árát is megérné, költség mentes verda is lehetne akár...
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Alex1970
Vendég
« Új hozzászólás #18498 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 11:33:45 »

Nem, ez nem az lesz... mennyi ideig áll az autó? Ha kevesebb, mint 1 hetet, akkor nem ez lesz.
Azaz, ha a generátor nem tölt rendesen, akkor még lehet. Tedd meg az, hogy reggel belépsz az info menübe:
megnyomod és tartod a napi km számláló gombját, amíg nem szólok. Szóval kulcs be, ráadod a gyújtást.
Pár másodperc múlva mindkét mutató kitér a maximumig, ekkor elengeded. Addig nyomkodod a gombot (kb 17x),
amíg el nem jutsz egy bat feliratig. Itt ki fogja írni az aktuális feszültséget. Mondjuk, 12,2V.
Ekkor indítózz, és nézd meg, indítózás alatt mekkora a feszültség.
Majd ha beindult a motor, akkor mennyi.
Ha minden jó, indítózás alatt sem kellene 11v alá esni. Miután beindult a motor, szinte rögtön 14,3-14,4V-ot kell mutatni.
Ha ez nincs meg, akkor valami gond van.

Szerintem nem itt lesz a bibi, de először ezt zárjuk ki. Jó lenne reggel mérni rail nyomást (diag kütyüvel).
Megnézni a hibatárolót. Lehet még levegősödés is...

No megnéztem, indításkor 10V alá is lemegy,alapjáraton 14,1V-ot tölt. Viszont ha a légtömegmérőről a csatit lehúzom semmi sem változik a motor járásában, se hidegen, se melegen. Lehet hogy megvan a bűnös? Kedden megyek Alfhoz, megdiagoljuk a vasat, aztán majd kiderül.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 11:35:15 írta AndyA » Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #18499 Dátum: 2012.06.17 vasárnap, 11:35:06 »

No megnéztem, indításkor 10V alá is lemegy,alapjáraton 14,1V-ot tölt.

Akkor az akksid gatter  wave
Naplózva
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.