Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:48:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
365
366
367
368
369
370
371
[
372
]
373
374
375
376
377
378
379
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624512 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18550 Dátum:
2012.06.20 szerda, 23:06:19 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.20 szerda, 22:53:08
Akkor te vitted el a nekem legyártott iktatót
Akkor igen de olyan szépen ajánlotta hogy fel rakja és d.u. csinál egy másikat!!!Azért köszönöm neked is az alkalmi vásárlást.
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18551 Dátum:
2012.06.20 szerda, 23:10:54 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.06.20 szerda, 23:06:19
Akkor igen de olyan szépen ajánlotta hogy fel rakja és d.u. csinál egy másikat!!!Azért köszönöm neked is az alkalmi vásárlást.
Ma került bele az enyémbe
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18552 Dátum:
2012.06.20 szerda, 23:12:27 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.20 szerda, 23:10:54
Ma került bele az enyémbe
Az iktatóval mit lehet nyerni? Nem gond az emissziós adatoknál? Nekem nem .hu kell vizsgáznom, hanem .at, azért nem mindegy.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18553 Dátum:
2012.06.20 szerda, 23:20:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.20 szerda, 23:12:27
Az iktatóval mit lehet nyerni? Nem gond az emissziós adatoknál? Nekem nem .hu kell vizsgáznom, hanem .at, azért nem mindegy.
AndyA
Ahhoz tudni kéne, hogy Ausztriában mit néznek a műszakin/zöldkártyán. Az értékek kis mértékben javulhatnak is, de romlani nem fognak. Mivel nincs fojtás, így elvileg jobban megy az autó, bár nekem nincs összehasonlítási alapom, mert új a turbóm is. Nincs füst visszaáramlás a turbóhoz, ami mindenképpen előny. Szerintem megéri! Hogy itthon műszakin gond lesz-e, az 2 év múlva kiderül. De ha valaki megtartja a katalizátort is, akkor vizsga előtt vissza lehet azt szerintem cserélni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18554 Dátum:
2012.06.20 szerda, 23:21:47 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.20 szerda, 23:20:58
Ahhoz tudni kéne, hogy Ausztriában mit néznek a műszakin/zöldkártyán. Az értékek kis mértékben javulhatnak is, de romlani nem fognak. Mivel nincs fojtás, így elvileg jobban megy az autó, bár nekem nincs összehasonlítási alapom, mert új a turbóm is. Nincs füst visszaáramlás a turbóhoz, ami mindenképpen előny. Szerintem megéri! Hogy itthon műszakin gond lesz-e, az 2 év múlva kiderül. De ha valaki megtartja a katalizátort is, akkor vizsga előtt vissza lehet azt szerintem cserélni.
milyen lett az új túrbóval??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18555 Dátum:
2012.06.20 szerda, 23:27:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.20 szerda, 23:21:47
milyen lett az új túrbóval??
Kb új autóm lett
Régivel olyan volt, mintha meglökték volna az autót úgy 2500-nál aztán gurult. Most meg olyan mintha folyamatosan tolnák 1700-tól! Jól megy nagyon. Minimális az az idő ami eltelik a gázra lépés, és a teljesítmény leadása között. Ez előtt eltelt úgy 2 másodperc.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18556 Dátum:
2012.06.20 szerda, 23:27:58 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.20 szerda, 23:27:15
Kb új autóm lett
Régivel olyan volt, mintha meglökték volna az autót úgy 2500-nál aztán gurult. Most meg olyan mintha folyamatosan tolnák 1700-tól! Jól megy nagyon. Minimális az az idő ami eltelik a gázra lépés, és a teljesítmény leadása között. Ez előtt eltelt úgy 2 másodperc.
akkor megérte
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18557 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 11:25:30 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.06.20 szerda, 18:01:37
Ez mikori SW?
Mármint milyen dátum előtt nem ilyen?
jó kérdés.nem tudom a választ.
a gyári diag bobja fel,ha van frissebb verzió a rajta levohoz képest.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18558 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 13:35:27 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.20 szerda, 23:20:58
Ahhoz tudni kéne, hogy Ausztriában mit néznek a műszakin/zöldkártyán. Az értékek kis mértékben javulhatnak is, de romlani nem fognak. Mivel nincs fojtás, így elvileg jobban megy az autó, bár nekem nincs összehasonlítási alapom, mert új a turbóm is. Nincs füst visszaáramlás a turbóhoz, ami mindenképpen előny. Szerintem megéri! Hogy itthon műszakin gond lesz-e, az 2 év múlva kiderül. De ha valaki megtartja a katalizátort is, akkor vizsga előtt vissza lehet azt szerintem cserélni.
A kati iktatóval kapcsolatban azért vannak fenntartásaim, de vannak itt okosabb emberek nálam a témában.
Az EGR dugózásánál pozitív a kisebb fogyasztás (kevesebb CO2), illetve a kevesebb korom... cserébe a NOx megnő (elvileg ezt kellene csökkentenie az EGR-nek).
A katalizátor kiszedésével szerintem inkább romlik, mint semleges (vagy javul...) az emisszió.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18559 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 14:02:25 »
Idézetet írta: Victore - 2012.06.21 csütörtök, 13:35:27
A kati iktatóval kapcsolatban azért vannak fenntartásaim, de vannak itt okosabb emberek nálam a témában.
Az EGR dugózásánál pozitív a kisebb fogyasztás (kevesebb CO2), illetve a kevesebb korom... cserébe a NOx megnő (elvileg ezt kellene csökkentenie az EGR-nek).
A katalizátor kiszedésével szerintem inkább romlik, mint semleges (vagy javul...) az emisszió.
Az EGR és hasonló trükkök sokszor azért vannak, hogy a gyártó képes legyen a megcélzott emissziós normát névleg teljesíteni. Sajnos akár azon az áron is, hogy többletfogyasztást okoz - ami lássuk be, öléggé marhaság. Pl. pár % NOx csökkentésért kétannyit növelni a CO2 kibocsátást? Na ne má'...
Volt olyan autó is, ahol a hidegindítás után X motorhőmérsékletig egyszerűen beszívott levegőt kevertek a kipufogógázhoz, hogy abban ne lépje túl a határértéket az emisszió... Azt meg nem nézte a vizsgálat, hogy az adott fordulatszámhoz és lökettérfogathoz tartozó lehetséges kipufogógáz mennyiségét vagy x2 túlteljesítette a járgány.
Azzal együtt én a katalizátort nem venném ki a cuccból - van azért egy olyan kismértékű többletfogyasztás, amit meg lehet magyarázni a keletkező káros anyagok minőségében bekövetkező pozitív változással.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18560 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 15:04:36 »
Idézetet írta: Victore - 2012.06.21 csütörtök, 13:35:27
A kati iktatóval kapcsolatban azért vannak fenntartásaim, de vannak itt okosabb emberek nálam a témában.
Az EGR dugózásánál pozitív a kisebb fogyasztás (kevesebb CO2), illetve a kevesebb korom... cserébe a NOx megnő (elvileg ezt kellene csökkentenie az EGR-nek).
A katalizátor kiszedésével szerintem inkább romlik, mint semleges (vagy javul...) az emisszió.
Bunyeknek vannak mért adatai katalizátorral és nélküle. Én az alapján mondtam, hogy akár javulhat is.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18561 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 15:46:27 »
Idézetet írta: Shad - 2012.06.21 csütörtök, 15:04:36
Bunyeknek vannak mért adatai katalizátorral és nélküle. Én az alapján mondtam, hogy akár javulhat is.
Ez elég meglepő lenne , persze lehet hogy csak a globális katalizátor-összeesküvés sötét fátylának rabja vagyok.
Ha katalizátor nélkül jobb az emisszió (de legalábbis nem romlik), akkor elég nagy blama lenne ha minden autóba feleslegesen szerelnék be gyártáskor.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18562 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 17:25:20 »
NOx-ot nem mértem mert nemis érdekelt...."K" érték csökkent ennyi elég is volt.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18563 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 18:57:35 »
Idézetet írta: Victore - 2012.06.21 csütörtök, 15:46:27
Ez elég meglepő lenne , persze lehet hogy csak a globális katalizátor-összeesküvés sötét fátylának rabja vagyok.
Ha katalizátor nélkül jobb az emisszió (de legalábbis nem romlik), akkor elég nagy blama lenne ha minden autóba feleslegesen szerelnék be gyártáskor.
A motor többféle károsanyagot bocsát ki. Az egyik a nox, ami egy rusnya dolog, ebből lesznek a savas esők.
A többi, a korom és a co2, nem annyira veszélyes, de látványosabb. Ezért van az, hogy a dpf akár fél literrel megemeli a fogyit.
A tdci 2.0-ból volt dpf-es, és biz ennyivel magasabb az átlagfogyija. Ugyanúgy az egr, ami megváltoztatja az égéstér hőmérsékletét.
Ha kiszeded, kevesebb korom lesz, több nox.
Katalizátor. Az egy oxigén-tároló. Ha sok oxigén van a kipuffban, felveszi, ha kevés, leadja, és ezzel lehet eltüntetni a szén-monoxidot, és így tovább.
Persze az is egy fojtás. Valamennyi kell, de talán kevesebb is elég. Ha mindent kiszedsz, kevesebb korom, több szénmonoxid és nox lesz.
Hát ennyi a lényeg.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18564 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 19:14:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.21 csütörtök, 18:57:35
A motor többféle károsanyagot bocsát ki. Az egyik a nox, ami egy rusnya dolog, ebből lesznek a savas esők.
A többi, a korom és a co2, nem annyira veszélyes, de látványosabb. Ezért van az, hogy a dpf akár fél literrel megemeli a fogyit.
A tdci 2.0-ból volt dpf-es, és biz ennyivel magasabb az átlagfogyija. Ugyanúgy az egr, ami megváltoztatja az égéstér hőmérsékletét.
Ha kiszeded, kevesebb korom lesz, több nox.
Katalizátor. Az egy oxigén-tároló. Ha sok oxigén van a kipuffban, felveszi, ha kevés, leadja, és ezzel lehet eltüntetni a szén-monoxidot, és így tovább.
Persze az is egy fojtás. Valamennyi kell, de talán kevesebb is elég. Ha mindent kiszedsz, kevesebb korom, több szénmonoxid és nox lesz.
Hát ennyi a lényeg.
Majdnem. A DPF azt csinálja, hogy megfogja a kormot, majd időnként - erős terhelésnél, autópályamenetben - elégeti, amihez plusz üzemanyagot használ fel. Azaz az össz CO2-t egyértelműen növeli.
A DPF-nek, és úgy általában a katalizátoroknak a NOx-hoz semmi köze, még csak mostanában csinálják az első NOx szűrő katalizátorokat. Az EGR részterhelésen visszavezeti a kipufogógázt a szívóoldalra, ettől elvileg a NOx érték csökkenését várják. A gyakorlatban lehet, hogy így is van, de számos egyéb hátrányos dolog is van közben, mint pl. a szívóoldal elkormolódása, ami meg akadályozhatja a motor levegőellátását, ami meg megintcsak a káros anyagok fokozott képződését idézi elő, a teljesítménycsökkenés mellett - ami megintcsak azt jelenti, hogy rálép a gázra az ember, magasabb lesz az üzemanyagfogyasztás.
Szóval optimális esetben is vannak megkérdőjelezhető pontjai a dolognak, miközben a korántsem ideális világban akár még többet is árthat, mint amennyit használ...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18565 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 20:42:52 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.21 csütörtök, 18:57:35
A motor többféle károsanyagot bocsát ki. Az egyik a nox, ami egy rusnya dolog, ebből lesznek a savas esők.
A többi, a korom és a co2, nem annyira veszélyes, de látványosabb. Ezért van az, hogy a dpf akár fél literrel megemeli a fogyit.
A tdci 2.0-ból volt dpf-es, és biz ennyivel magasabb az átlagfogyija. Ugyanúgy az egr, ami megváltoztatja az égéstér hőmérsékletét.
Ha kiszeded, kevesebb korom lesz, több nox.
Katalizátor. Az egy oxigén-tároló. Ha sok oxigén van a kipuffban, felveszi, ha kevés, leadja, és ezzel lehet eltüntetni a szén-monoxidot, és így tovább.
Persze az is egy fojtás. Valamennyi kell, de talán kevesebb is elég. Ha mindent kiszedsz, kevesebb korom, több szénmonoxid és nox lesz.
Hát ennyi a lényeg.
Nem, a lényeg az, hogy egy autó amelyik 100 km-en 5 liter gázolajat éget globálisan sokkal kevésbé szennyezi a környezetet, mint amelyik 7-et ez ilyen egyszerű...a többi rizsa...majd pár év múlva ugyis más álláspont lesz, úgy mint most már azt mondják a DPF-re hogy sokkal károsabb mint nélküle, mert a tüdőben a nagyon kicsi korom részecskék amik a DPF-ből jönnek (lényegesen nagyobb mennyiségben mint a DPF nélküli gépeknél) átjutnak az érfalon és töbszörösen rákkeltőbbek mint a hagyományos korom, melynek javarészét kiköhögi az ember anélkül, hogy a véráramba kerülne....pár éve meg a DPF volt a jó dolog..ma meg itt tartanak, jövőre meg más mese, de a lényeg, hogy amelyik kevesebbet éget, az szennyez összességében kevésbé.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18566 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 20:54:57 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.21 csütörtök, 20:42:52
Nem, a lényeg az, hogy egy autó amelyik 100 km-en 5 liter gázolajat éget globálisan sokkal kevésbé szennyezi a környezetet, mint amelyik 7-et ez ilyen egyszerű...a többi rizsa...majd pár év múlva ugyis más álláspont lesz, úgy mint most már azt mondják a DPF-re hogy sokkal károsabb mint nélküle, mert a tüdőben a nagyon kicsi korom részecskék amik a DPF-ből jönnek (lényegesen nagyobb mennyiségben mint a DPF nélküli gépeknél) átjutnak az érfalon és töbszörösen rákkeltőbbek mint a hagyományos korom, melynek javarészét kiköhögi az ember anélkül, hogy a véráramba kerülne....pár éve meg a DPF volt a jó dolog..ma meg itt tartanak, jövőre meg más mese, de a lényeg, hogy amelyik kevesebbet éget, az szennyez összességében kevésbé.
CO2 szempontból igen. De NOx szempontjából nem egyértelmű.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18567 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 21:08:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.21 csütörtök, 20:54:57
CO2 szempontból igen. De NOx szempontjából nem egyértelmű.
AndyA
Még az sem biztos...mert lehet hogy adott mennyiségben több, de mivel kevesebb a mennyiség ezért lehet nem!
De szummában a 100 on elégetett 5 kevésbé terheli a környezetet, mint az elégetett 7....a fizika a kémia, az anyag és energiamegmaradás törvényeit még mi mondeosok sem mindig tudjuk megváltoztatni...
De páran igen...azoknál jobban szennyez az 5 liter...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18568 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 21:18:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.21 csütörtök, 20:54:57
CO2 szempontból igen. De NOx szempontjából nem egyértelmű.
AndyA
még szocialista időkről származó autók/teherautók járhatnak az utakon, addig szerintem a mi min eu3-asainkkal nincs gond
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18569 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 22:33:43 »
másoknak is garrett m24 ec-3 csiga van fent?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18570 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 23:28:29 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.21 csütörtök, 19:14:43
Majdnem.
Én jól írtam...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18571 Dátum:
2012.06.21 csütörtök, 23:35:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.21 csütörtök, 21:08:00
Még az sem biztos...mert lehet hogy adott mennyiségben több, de mivel kevesebb a mennyiség ezért lehet nem!
De szummában a 100 on elégetett 5 kevésbé terheli a környezetet, mint az elégetett 7....a fizika a kémia, az anyag és energiamegmaradás törvényeit még mi mondeosok sem mindig tudjuk megváltoztatni...
De páran igen...azoknál jobban szennyez az 5 liter...
Ha csak 1 litert beleöntesz egy kútba, hogy szennyezi... aztán ha elégeted, kevés anyag marad vissza, máris nem szennyezi annyira.
A nox károsabb, mint a korom. Valamint, ha a go végterméke mondjuk csak co2 és víz lenne, akkor jogos lenne a felvetés. De többféle anyag marad a végén.
Érzésből én is egyetértek, mert az lenne ám a tuti, ha az újabb 5 helyett 4-et enne, én akkor én is úgy érezném, hogy na, az kevésbé szennyez.
Szép példa, a grillezés. Begyújtod a tüzet, nem gyulladt meg rendesen a szén. Füstöl, mint a fene... vagyis, nem tökéletes az égés.
Odaballagsz a fújtatóhoz, és fújsz rá párat. Felizzik a parázs, abbamarad a füst. Jó az égés, megszűnik a füst, sima co2 lesz a végtermék.
Meg némi kaja. Vagyis, teljesen feldolgoztad a végterméket.
A szemétégető erőmű is hasonló. Némi energiába kerül a füstgáz megtisztítása. Mindezt persze némi co2 árán.
De inkább a co2, mint valami más ronda anyag.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18572 Dátum:
2012.06.22 péntek, 20:53:11 »
Idézetet írta: Victore - 2012.06.21 csütörtök, 15:46:27
Ez elég meglepő lenne , persze lehet hogy csak a globális katalizátor-összeesküvés sötét fátylának rabja vagyok.
Ha katalizátor nélkül jobb az emisszió (de legalábbis nem romlik), akkor elég nagy blama lenne ha minden autóba feleslegesen szerelnék be gyártáskor.
az enyémben csak akadályozza a füstöt a szabadba jutásban
azért van hogy füstöljön! akinek meg priusa van ami nem füstöl vegyen mellé alkoholmentes sört meg guminőt!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18573 Dátum:
2012.06.22 péntek, 22:16:31 »
Valaki azt mondja meg, hogy a mi katalizátoraink a benzpirénekkel kezdenek-e valamit, valamint a nanorészecskékhez hozzá szagolnak-e. Ha csak a CO továbbégetésével küszködik, akkor bánja kánya, meg őszintén szólva a Nitrogén oxidjai se nagyon izgatnak, csak mások izgulnak rá túlságosan.
Idézetet írta: Angel - 2012.06.21 csütörtök, 23:35:42
Ha csak 1 litert beleöntesz egy kútba, hogy szennyezi... aztán ha elégeted, kevés anyag marad vissza, máris nem szennyezi annyira.
A nox károsabb, mint a korom. Valamint, ha a go végterméke mondjuk csak co2 és víz lenne, akkor jogos lenne a felvetés. De többféle anyag marad a végén.
Érzésből én is egyetértek, mert az lenne ám a tuti, ha az újabb 5 helyett 4-et enne, én akkor én is úgy érezném, hogy na, az kevésbé szennyez.
Szép példa, a grillezés. Begyújtod a tüzet, nem gyulladt meg rendesen a szén. Füstöl, mint a fene... vagyis, nem tökéletes az égés.
Odaballagsz a fújtatóhoz, és fújsz rá párat. Felizzik a parázs, abbamarad a füst. Jó az égés, megszűnik a füst, sima co2 lesz a végtermék.
Meg némi kaja. Vagyis, teljesen feldolgoztad a végterméket.
A szemétégető erőmű is hasonló. Némi energiába kerül a füstgáz megtisztítása. Mindezt persze némi co2 árán.
De inkább a co2, mint valami más ronda anyag.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
sxw
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18574 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 11:28:38 »
Üdvozlet
Új vagyok itt, imádott Saabomat cseréltem le egy kenyelmes gazdasagos 130 LE-s MKIII Mondeora. Most 760 euro minusznál járok (Frankfurtnál eldobta magát a turbó, amire elotte két héttel mondta a szerelöm, hogy jól néz ki) és ha meghozzák még megy turbócserére, valamint van egy P1631-es hibakódunk.
Ennek lehet köze ahhoz, hogy (már bemelegedve) padlózásnál 3-4-5-ben hangosan felkerepelt a motor és fekete füst jött belőle. Ezzel egyebkent is szervizbe vittem volna, bár normál használatnál nem csinálta.
Valamint néha az alapjárat is érdekes volt, mert bár szép egyenletes és gázadás után is szépen finoman áll vissza, de néha melegen 900-as és hidegen inditáskor 750-es, néha meg pont forditva ahogy kell.
Mivel egyébként tetszik a gép és most szervizeltettem, műszakiztattam, megtartanám, de mit lehet csinálni a kerregéssel ami nyomatékon jön csak elő, valamint a P1631-gyel?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18575 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 11:36:27 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.24 vasárnap, 11:28:38
Üdvozlet
Új vagyok itt, imádott Saabomat cseréltem le egy kenyelmes gazdasagos 130 LE-s MKIII Mondeora. Most 760 euro minusznál járok (Frankfurtnál eldobta magát a turbó, amire elotte két héttel mondta a szerelöm, hogy jól néz ki) és ha meghozzák még megy turbócserére, valamint van egy P1631-es hibakódunk.
Ennek lehet köze ahhoz, hogy (már bemelegedve) padlózásnál 3-4-5-ben hangosan felkerepelt a motor és fekete füst jött belőle. Ezzel egyebkent is szervizbe vittem volna, bár normál használatnál nem csinálta.
Valamint néha az alapjárat is érdekes volt, mert bár szép egyenletes és gázadás után is szépen finoman áll vissza, de néha melegen 900-as és hidegen inditáskor 750-es, néha meg pont forditva ahogy kell.
Mivel egyébként tetszik a gép és most szervizeltettem, műszakiztattam, megtartanám, de mit lehet csinálni a kerregéssel ami nyomatékon jön csak elő, valamint a P1631-gyel?
P1631 Main Relay (power hold) Azaz, a főrelével van gond. Amíg ezt meg nem oldottátok, kár továbbmenni.
A kerregés milyen? Jöhet a szíjaktól (feszítő, szíjtárcsa), a turbóból (remélem, nem), vagy a motorból, pl rossz csúcsok esetén. Ott persze lenne hibakód, és annak csattogó hangja van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18576 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 12:13:25 »
Sziasztok.Ma olaj csere volt és mondtam a szerelőmnek,hogy szedjük szét az üzemanyag szűrőt és nézzük meg,hogy van e benne valami fém reszelék.
Én az előző olaj csernél raktam a szűrő aljára 2db kicsi de erős mágnest.Hát a mágnes jó munkát végzett.Volt benne reszelék.Most az a kérdés,hogy a vadi új csúcsaim meddig bírhatják így.
Amióta beletettem az új csúcsokat kb 10000km-ert mentem.Azt gondolom,hogy talán még nem tette tönkre a csúcsokat de azt is tudom,hogy pumpacserét fogok végre hajtani mert féltem a vadi új csúcsaimat.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
sxw
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18577 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 12:24:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.24 vasárnap, 11:36:27
P1631 Main Relay (power hold) Azaz, a főrelével van gond. Amíg ezt meg nem oldottátok, kár továbbmenni.
A kerregés milyen? Jöhet a szíjaktól (feszítő, szíjtárcsa), a turbóból (remélem, nem), vagy a motorból, pl rossz csúcsok esetén. Ott persze lenne hibakód, és annak csattogó hangja van.
Szia
Volt egy mormogás, de az a feszitő-ékszíj cseréjével megszünt.
Ez a kerregés csattogás (ahogy tetszik
)a motorból jön, de csak nagy terhelésnél. A szerelőm szerint "behugyozik" az egyik csúcs, de nem tudja megállapítani melyik és hibakód nem jött elő más.
Mikkor vettem volt egy P2337-es hibakód és a P1631. Akkor szét lett szedve és az egyik injektor (az egyetlen ami nem a gyári volt a motoron levő cimke szerint) a hármas hengerben ki lett cserélve mivel formára is különbözött a másik háromtól és a szériaszáma sem EJDR00101Z volt, mint a többinek, hanem EJDR00301Z.
Ezért ez cserélve lett egy garanciás bontottra és fel lettek programozva az ECU-ba.
Ezután a nyomatékon produkált kerregést és füstot leszámítva nem volt gondja 1500 km-en keresztül, amíg el nem szállt a turbó
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18578 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 12:32:02 »
Idézetet írta: sxw - 2012.06.24 vasárnap, 12:24:08
Szia
Volt egy mormogás, de az a feszitő-ékszíj cseréjével megszünt.
Ez a kerregés csattogás (ahogy tetszik
)a motorból jön, de csak nagy terhelésnél. A szerelőm szerint "behugyozik" az egyik csúcs, de nem tudja megállapítani melyik és hibakód nem jött elő más.
Mikkor vettem volt egy P2337-es hibakód és a P1631. Akkor szét lett szedve és az egyik injektor (az egyetlen ami nem a gyári volt a motoron levő cimke szerint) a hármas hengerben ki lett cserélve mivel formára is különbözött a másik háromtól és a szériaszáma sem EJDR00101Z volt, mint a többinek, hanem EJDR00301Z.
Ezért ez cserélve lett egy garanciás bontottra és fel lettek programozva az ECU-ba.
Ezután a nyomatékon produkált kerregést és füstot leszámítva nem volt gondja 1500 km-en keresztül, amíg el nem szállt a turbó
Hát akkor érdemes lenne bevizsgáltatni mind a 4 csúcsot... a pisilő csúcs könnyen idézhet elő dugattyúlyukadást.
Én a helyedben hazajönnék, és itt csináltatnám meg. Van nagyon jó szerelőnk. A bevizsgálás is olcsóbb lesz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18579 Dátum:
2012.06.24 vasárnap, 22:19:46 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.06.24 vasárnap, 12:13:25
Sziasztok.Ma olaj csere volt és mondtam a szerelőmnek,hogy szedjük szét az üzemanyag szűrőt és nézzük meg,hogy van e benne valami fém reszelék.
Én az előző olaj csernél raktam a szűrő aljára 2db kicsi de erős mágnest.Hát a mágnes jó munkát végzett.Volt benne reszelék.Most az a kérdés,hogy a vadi új csúcsaim meddig bírhatják így.
Amióta beletettem az új csúcsokat kb 10000km-ert mentem.Azt gondolom,hogy talán még nem tette tönkre a csúcsokat de azt is tudom,hogy pumpacserét fogok végre hajtani mert féltem a vadi új csúcsaimat.
A hiba ott volt amikor a csúcsokat cseréltétek go szürót is kellett volna cserélni és akkor egyből megnézni.mondjuk nálam alapból ment a pumpa is.Szerintem ha lecseréled menj vele pár tankot prémiummal.Én azóta mióta lecseréltünk 4 csúcs-szivattyú csak prémiummal járok.Elképzelhető,hogy már sajnos kaptak!!!!Azért 10e km sok.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18580 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 11:26:30 »
Sziasztok!
Következő probléma... 900 kmrel korábban lettek felújított csúcsok betéve, eddig semmi gond nem volt, viszont szombaton 2esbe vissza váltásnál lefulladtam, pont a sineken...
és utána be sem tudtam gyújtani, csak 4edszerre kuplung nélkül.Aztán másnap a kereszteződésben jártam ugyan így
. Ez pumpa gond lehet?
Köszi előre is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18581 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 11:28:31 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.06.25 hétfő, 11:26:30
Sziasztok!
Következő probléma... 900 kmrel korábban lettek felújított csúcsok betéve, eddig semmi gond nem volt, viszont szombaton 2esbe vissza váltásnál lefulladtam, pont a sineken...
és utána be sem tudtam gyújtani, csak 4edszerre kuplung nélkül.Aztán másnap a kereszteződésben jártam ugyan így
. Ez pumpa gond lehet?
Köszi előre is!
Inkább cmp... olvass hibát.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18582 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 12:21:44 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.06.25 hétfő, 11:26:30
Sziasztok!
Következő probléma... 900 kmrel korábban lettek felújított csúcsok betéve, eddig semmi gond nem volt, viszont szombaton 2esbe vissza váltásnál lefulladtam, pont a sineken...
és utána be sem tudtam gyújtani, csak 4edszerre kuplung nélkül.Aztán másnap a kereszteződésben jártam ugyan így
. Ez pumpa gond lehet?
Köszi előre is!
A lefulladások helyéből ítélve arra tippelnék, hogy az autód meg akar ölni. Keress ördögűzőt!
(Amúgy amit Angel mondott.)
Naplózva
hun507@vipmail.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18583 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 17:23:08 »
Tisztelt publikum!
Fogy a hűtővizem elég rendesen. Csütörtökön 5liter belement (nagyon ment fel a hőfok mutató ezért csekkoltam a vizet.)
Azóta 300-400km-t mentem, és ma megint beletöltöttem 3litert:S Mi lehet a baj?
(azóta szinte mindig bepárásodik az autó mire visszaérek ha leállítom, becsukom..)
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18584 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 17:30:15 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2012.06.25 hétfő, 17:23:08
Tisztelt publikum!
Fogy a hűtővizem elég rendesen. Csütörtökön 5liter belement (nagyon ment fel a hőfok mutató ezért csekkoltam a vizet.)
Azóta 300-400km-t mentem, és ma megint beletöltöttem 3litert:S Mi lehet a baj?
(azóta szinte mindig bepárásodik az autó mire visszaérek ha leállítom, becsukom..)
ez nem játék, mielőbb meg kell keresni a szivárgás helyét (vízpumpa körül?) és javítani, mert ha megint elfő.. rossz belegondolni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18585 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 17:38:33 »
Az lehet,hogy kaptak de ha kicserélem a pumpát és át mosunk mindent azért még nem kell a csúcsokat kidobnom.Még nem vettem észre semmit.Mármint nem indul füsttel meg ilyenek.
Na meg rendeltem a pumpát gyárában fel újítottat.
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.24 vasárnap, 22:19:46
A hiba ott volt amikor a csúcsokat cseréltétek go szürót is kellett volna cserélni és akkor egyből megnézni.mondjuk nálam alapból ment a pumpa is.Szerintem ha lecseréled menj vele pár tankot prémiummal.Én azóta mióta lecseréltünk 4 csúcs-szivattyú csak prémiummal járok.Elképzelhető,hogy már sajnos kaptak!!!!Azért 10e km sok.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.25 hétfő, 19:50:12 írta tuza35
»
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18586 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 18:13:40 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2012.06.25 hétfő, 17:23:08
Tisztelt publikum!
Fogy a hűtővizem elég rendesen. Csütörtökön 5liter belement (nagyon ment fel a hőfok mutató ezért csekkoltam a vizet.)
Azóta 300-400km-t mentem, és ma megint beletöltöttem 3litert:S Mi lehet a baj?
(azóta szinte mindig bepárásodik az autó mire visszaérek ha leállítom, becsukom..)
Fűtő radiátort nézd meg, és a vízpumpát első körben, meg persze nézd át a csöveket, hátha csak egy bilincs adta meg magát.
Naplózva
hun507@vipmail.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18587 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 18:52:12 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.06.25 hétfő, 18:13:40
Fűtő radiátort nézd meg, és a vízpumpát első körben, meg persze nézd át a csöveket, hátha csak egy bilincs adta meg magát.
vízpumpa, csövek tök szárazak. hol a radiátor?
Naplózva
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18588 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 19:06:33 »
Sziasztok
meg tudná nekem valaki mondani hogy a pill fogyasztást honnan számolja ki a kompjuter mert olyan észrevételem van hogy elég lassan áll be és még leejtön is nem mindig megy le nullára és fogyasztásom is megnőtt.Mikor Vik tempomatositotta akkor jó volt
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Ronnydown
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 179
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18589 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 19:43:00 »
Azt ki lehet olvasni valahol, hogy milyen SW van a paripán?
Melyik a legfrissebb verziójú SW mostanság?
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 kombi MK V, Vignale, Powershift, 2016.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18590 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 20:11:19 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2012.06.25 hétfő, 18:52:12
vízpumpa, csövek tök szárazak. hol a radiátor?
Ha a radiátornál tűnne el 3 liter, az meglátszana a szőnyegen.
Ha a vízpumpa ereszt, azt nehéz észrevenni, mert a menetszél elfújja. Én ott keresgélnék...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18591 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 20:24:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.25 hétfő, 20:11:19
Ha a radiátornál tűnne el 3 liter, az meglátszana a szőnyegen.
Ha a vízpumpa ereszt, azt nehéz észrevenni, mert a menetszél elfújja. Én ott keresgélnék...
Hat pont azt irja, hogy beparasodik az auto. Tehat hol is van a radiator?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18592 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 21:19:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.06.25 hétfő, 20:24:46
Hat pont azt irja, hogy beparasodik az auto. Tehat hol is van a radiator?
Ja...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hun507@vipmail.hu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18593 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 21:37:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.25 hétfő, 20:11:19
Ha a radiátornál tűnne el 3 liter, az meglátszana a szőnyegen.
Ha a vízpumpa ereszt, azt nehéz észrevenni, mert a menetszél elfújja. Én ott keresgélnék...
járattam álló helyzetben is meleg motorral, hogy menjen a hűtővíz jópár percig, de a vízpumpa csont száraz (szerencsére:)
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18594 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 21:39:33 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2012.06.25 hétfő, 21:37:43
járattam álló helyzetben is meleg motorral, hogy menjen a hűtővíz jópár percig, de a vízpumpa csont száraz (szerencsére:)
motorháztérben nincs páralecsapódás? kiegyenlítő körül?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18595 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 22:24:08 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2012.06.25 hétfő, 21:37:43
járattam álló helyzetben is meleg motorral, hogy menjen a hűtővíz jópár percig, de a vízpumpa csont száraz (szerencsére:)
Most úgysem kell fűtés. Én valahogy áthidalnám a motortérből a radiátort, és megnézném, akkor ereszt-e.
Így nem bombázod szét feleslegesen a középkonzolt/műszerfalat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18596 Dátum:
2012.06.25 hétfő, 23:28:44 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2012.06.25 hétfő, 17:23:08
Tisztelt publikum!
Fogy a hűtővizem elég rendesen. Csütörtökön 5liter belement (nagyon ment fel a hőfok mutató ezért csekkoltam a vizet.)
Azóta 300-400km-t mentem, és ma megint beletöltöttem 3litert:S Mi lehet a baj?
(azóta szinte mindig bepárásodik az autó mire visszaérek ha leállítom, becsukom..)
Meg nézd meg nem-e repedt a kiegyenlítő tartály meg a hütő nem lukas-e.Az ok,hogy minden száraz de azért nézz van rajta esetleg rászáradt folt.Mert ha ereszt és a cső-hütő meleg akkor ugye rászárad és nem lesz nyoma.Off autóval így jártam lukas volt a hütő és több idő kellett mire rájöttünk.Ha meg párásodik a lábnál jobb vagy bal oldalon lekéne venni a burkolatot és kézzel benyúlni nem vizes a szőnyeg??Valahol nyoma kell hogy legyen.A hütőt meg nyomás próba alatt tudod hütősnél 100%-ban megnézni ereszt-e???De így ne menj vele mert egyszer túl megy a mutató és hengerfejes lesz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18597 Dátum:
2012.06.26 kedd, 10:20:25 »
Idézetet írta: hun507@vipmail.hu - 2012.06.25 hétfő, 21:37:43
járattam álló helyzetben is meleg motorral, hogy menjen a hűtővíz jópár percig, de a vízpumpa csont száraz (szerencsére:)
alapjáraton mi is néztük anno és nem láttunk folyást vizpumpánál, mégis pumpa csere oldotta meg nálam a vizfogyást,
egyszerűen csak terhelésnél folyatott, pl ha városban rohangáltam nem fogyott, de autópályán elment egy liter is.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18598 Dátum:
2012.06.26 kedd, 11:41:35 »
miért van ilyen szhar hangja az autómnak már hetek óta?
http://www.youtube.com/watch?v=jgkdOByf-oY
Nagyon kerreg...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18599 Dátum:
2012.06.26 kedd, 12:03:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.06.26 kedd, 11:41:35
miért van ilyen szhar hangja az autómnak már hetek óta?
http://www.youtube.com/watch?v=jgkdOByf-oY
Nagyon kerreg...
Porlsztócsúcs!
(Olaj mikor volt cserélve?)
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak:
1
...
365
366
367
368
369
370
371
[
372
]
373
374
375
376
377
378
379
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ