Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:29:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
364
365
366
367
368
369
370
[
371
]
372
373
374
375
376
377
378
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624255 alkalommal)
0 Felhasználó és 92 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18500 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 11:36:08 »
Idézetet írta: Alex1970 - 2012.06.17 vasárnap, 11:33:45
No megnéztem, indításkor 10V alá is lemegy,alapjáraton 14,1V-ot tölt. Viszont ha a légtömegmérőről a csatit lehúzom semmi sem változik a motor járásában, se hidegen, se melegen. Lehet hogy megvan a bűnös? Kedden megyek Alfhoz, megdiagoljuk a vasat, aztán majd kiderül.
Próbáld ki egy működő akksival, valószínűleg csodát fogsz látni.
A MAF másik kérdés, az is lehet bűnös, azt külön meg kell nézni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Alex1970
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18501 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 11:39:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.17 vasárnap, 11:36:08
Próbáld ki egy működő akksival, valószínűleg csodát fogsz látni.
A MAF másik kérdés, az is lehet bűnös, azt külön meg kell nézni.
AndyA
Fél éves FIAM akksi, gyönyörűen indult a legnagyobb hidegben is vele, ennél működőbb nem lesz.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18502 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 14:44:13 »
Idézetet írta: Alex1970 - 2012.06.17 vasárnap, 11:39:36
Fél éves FIAM akksi, gyönyörűen indult a legnagyobb hidegben is vele, ennél működőbb nem lesz.
Az induláskor sem eshet az akku fesz 10v alá.Ha mégis,akkor az aksival lehetnek gondok.
Ha meg garis még akkor vissza kell vinni,és terhelővillás ellenőrzés alá vetni!
A részleteket majd megbeszéljük kedden!
Ja.És calciumos aksit vettél?
vagy sima ólom akku?
A mondiba calciumos kell!A gyári is az.És némi segédlet a töltéshez is:
http://tctech.hu/auto/tuning/ujakku.htm
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 14:50:35 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18503 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 18:17:54 »
Idézetet írta: Alex1970 - 2012.06.17 vasárnap, 11:33:45
No megnéztem, indításkor 10V alá is lemegy,alapjáraton 14,1V-ot tölt. Viszont ha a légtömegmérőről a csatit lehúzom semmi sem változik a motor járásában, se hidegen, se melegen. Lehet hogy megvan a bűnös? Kedden megyek Alfhoz, megdiagoljuk a vasat, aztán majd kiderül.
Ahogy már írták, nem jó ez... asszem Alfnak van lakatfogója. Kéne mérni egy töltőáramot (ami bemegy az aksiba -(mínusz) ami kijön).
A 14,1V az engedi sejtetni, hogy az aksi nagy áramot vesz fel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18504 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 21:56:50 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.06.16 szombat, 15:40:54
Valószínű import,de az még nem lehet nagy baj...Lehet 1 évesen hozta be,és itthon kapott rá 4 év műszakit,v mennyit...
Amúgy,hogy import verda-e azt már meg lehet állapítani alvázszámból is.
Már vagy 1 éve hirdeti az ember ,én is néztem ,tavaly nyáron akkor 2650 volt az ára, már akkor soknak találtam,meg túlságosan fényezte az ember,+1 vasat sem akart engedni az árból.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18505 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 22:01:54 »
Idézetet írta: stealt - 2012.06.16 szombat, 15:45:31
Ha eredetileg magyar akkor ennek valahol KJ..... KH.... körül kellene lennie.
Elvileg, nem biztos, a rendszámra nem lehet adni, lehet hogy valamiért frissebb,2-szer elhagyta stb.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18506 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 22:16:34 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.06.16 szombat, 15:16:52
Sziasztok! Nem tudom hol kérdezzem
Ez reális összeg ezért az autóért? Elég makulátlannak tűnik.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.2_tdci_titanium-x-5166474
Nekem nem tetszik... a fényezés annyira jó, mintha új lenne... vagy frissen fújt. A másik, a kormány is túl jó állapotú.
110-nél már kopottabbnak kéne lennie...
(képernyőről nézve, tévedhet az ember, élőben kell megnézni)
A lökös, a lámpákon már lennie kell némi karcnak, 1-2 apró hibának. Ha polírozták, akkor is.
Nekem se tetszik a márciuse behozatal, júniusi forg ál...
(fenntartva a tévedés jogát)
Viszont: ez is úgy hadovál, ahogy illik.
– kikapcsolható légzsák: ha leállítod a motort
– MSR (motorféknyomaték szabályzás): na ilyen nincs
– rablásgátló: gyárilag nincs, persze utólag bármit
– tolatóradar: nem látom, persze a kép nem a legjobb
– üléshűtés/szellőztetés: szerintem ez sincs. Nem látom a lyukakat. És ha lenne, meg is mutatják a képen (kék ledek).
– térdlégzsák: na ez biztos nincs.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 22:22:31 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18507 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 22:31:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.17 vasárnap, 22:16:34
Nekem nem tetszik... a fényezés annyira jó, mintha új lenne... vagy frissen fújt. A másik, a kormány is túl jó állapotú.
110-nél már kopottabbnak kéne lennie...
(képernyőről nézve, tévedhet az ember, élőben kell megnézni)
A lökös, a lámpákon már lennie kell némi karcnak, 1-2 apró hibának. Ha polírozták, akkor is.
Nekem se tetszik a márciuse behozatal, júniusi forg ál...
(fenntartva a tévedés jogát)
Viszont: ez is úgy hadovál, ahogy illik.
– kikapcsolható légzsák: ha leállítod a motort
– MSR (motorféknyomaték szabályzás): na ilyen nincs
– rablásgátló: gyárilag nincs, persze utólag bármit
– tolatóradar: nem látom, persze a kép nem a legjobb
– üléshűtés/szellőztetés: szerintem ez sincs. Nem látom a lyukakat. És ha lenne, meg is mutatják a képen (kék ledek).
– térdlégzsák: na ez biztos nincs.
Vagy friss vezérmüszij csere :falbav:van ilyen hirdetes is
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18508 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 22:35:42 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.06.16 szombat, 15:40:54
Valószínű import,de az még nem lehet nagy baj...Lehet 1 évesen hozta be,és itthon kapott rá 4 év műszakit,v mennyit...
Amúgy,hogy import verda-e azt már meg lehet állapítani alvázszámból is.
Rendőr ismerős,szerepel -e Bm nyilvántartásba alvázszám alapján egyből ki derül hogy Mo-i vagy nem .
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18509 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 23:00:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.17 vasárnap, 22:16:34
Nekem nem tetszik... a fényezés annyira jó, mintha új lenne... vagy frissen fújt. A másik, a kormány is túl jó állapotú.
110-nél már kopottabbnak kéne lennie...
(képernyőről nézve, tévedhet az ember, élőben kell megnézni)
A lökös, a lámpákon már lennie kell némi karcnak, 1-2 apró hibának. Ha polírozták, akkor is.
Nekem se tetszik a márciuse behozatal, júniusi forg ál...
(fenntartva a tévedés jogát)
Viszont: ez is úgy hadovál, ahogy illik.
– kikapcsolható légzsák: ha leállítod a motort
– MSR (motorféknyomaték szabályzás): na ilyen nincs
– rablásgátló: gyárilag nincs, persze utólag bármit
– tolatóradar: nem látom, persze a kép nem a legjobb
– üléshűtés/szellőztetés: szerintem ez sincs. Nem látom a lyukakat. És ha lenne, meg is mutatják a képen (kék ledek).
– térdlégzsák: na ez biztos nincs.
Tolató radar van nagyon nézed a hátulját lehet látni egyet nagyíts.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vomdeutsch
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 260
Gsd
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18510 Dátum:
2012.06.17 vasárnap, 23:13:42 »
Ha magyar üzembehelyezés, akkor 110 ezernél még lennie kell eredeti- hiteles- szervizkönyvnek is, hacsak az első gazdija nem hagyta el valahol...és rendszám alapján Ford márkaszervizben általában adnak infot....hogy pld 2010.
márciusában már 110 222 km nél volt szervizben a verda.........és lehet hogy azóta 1 métert nem mentek vele sehova
Győr-Sopronban néhány Ford szervizet kell felcsörgetni és érdeklődni , hogy tudnak e valamit a szóban forgó gépről...
Ha nincs, akkor szerintem kintről hozott visszatekert,,,bedőlt CHF -es történet...2.6 M ...horror ár..szerintem ezért
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.17 vasárnap, 23:31:30 írta vomdeutsch
»
Naplózva
Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18511 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 00:11:39 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.17 vasárnap, 23:00:51
Tolató radar van nagyon nézed a hátulját lehet látni egyet nagyíts.
Lehet... nem néztem annyira részletesen.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18512 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:33:26 »
Találtam egy ilyet hátha segít necces esetekben.
http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18513 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 10:56:42 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.06.18 hétfő, 10:33:26
Találtam egy ilyet hátha segít necces esetekben.
http://www.youtube.com/watch?v=7aT4S1lIBAY
Ezt miért nem a benzines topicba írtad?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18514 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 15:29:46 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.18 hétfő, 10:56:42
Ezt miért nem a benzines topicba írtad?
Végül is oda is rakhattam volna de itt több haszna van egy ilyen ötletnek szerintem.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18515 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 15:46:57 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.06.18 hétfő, 15:29:46
Végül is oda is rakhattam volna de itt több haszna van egy ilyen ötletnek szerintem.
Itt szerintem nemigen van. Mekkora nyomást tudsz kifejteni azzal a spray-vel? Amikor elkoszolódtak a PCS-im, 250 baron nemigen jött ki belőlük semmi...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18516 Dátum:
2012.06.18 hétfő, 16:17:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.18 hétfő, 15:46:57
Itt szerintem nemigen van. Mekkora nyomást tudsz kifejteni azzal a spray-vel? Amikor elkoszolódtak a PCS-im, 250 baron nemigen jött ki belőlük semmi...
AndyA
Ja persze jogos, itt nyomás kellene de nagy!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Alex1970
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18517 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:05:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.17 vasárnap, 18:17:54
Ahogy már írták, nem jó ez... asszem Alfnak van lakatfogója. Kéne mérni egy töltőáramot (ami bemegy az aksiba -(mínusz) ami kijön).
A 14,1V az engedi sejtetni, hogy az aksi nagy áramot vesz fel.
Nos voltam ALfnál, megnéztük a verdát és arra jutottunk hogy át kellene nézni a gumicsöveket, mert se a turbónyomás se a befecskendezési nyomás nem éri el a maxot, no meg egy szoftverfrissítés sem ártana a kicsikének. Az akku témában nem jutottunk előre, mert olyan szégyenlős volt a kicsike hogy nem nyitotta ki a száját, úgyhogy most zárszettet keresgélek.
Már 27000.- jó magyar forintért találtam is!
Szerintetek lehet valahol találni hozzá azt a műanyag vackot olcsón? Én nem találtam csak használtat ( Ebay-en 8000.- körül), de attól egy kicsit félek.
Válasz
Az élet nem habos torta Pelikán elvtárs!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18518 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:14:48 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.06.16 szombat, 13:29:56
nekem 30 ért csinálták, + 5K a bevizsgálás
Ezt egyébként hol? Nekem egyébként a 2.2-es csúcsaira mondtak ennyit, nem tudom, a 2 literes olcsóbb lehet-e.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18519 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:24:44 »
Idézetet írta: Alex1970 - 2012.06.20 szerda, 09:05:08
Nos voltam ALfnál, megnéztük a verdát és arra jutottunk hogy át kellene nézni a gumicsöveket, mert se a turbónyomás se a befecskendezési nyomás nem éri el a maxot, no meg egy szoftverfrissítés sem ártana a kicsikének. Az akku témában nem jutottunk előre, mert olyan szégyenlős volt a kicsike hogy nem nyitotta ki a száját, úgyhogy most zárszettet keresgélek.
Már 27000.- jó magyar forintért találtam is!
Szerintetek lehet valahol találni hozzá azt a műanyag vackot olcsón? Én nem találtam csak használtat ( Ebay-en 8000.- körül), de attól egy kicsit félek.
Szoftverfrissítés: tudomásom szerint nálam még a gyári van... ettől ne vár túl sokat.
Ha nincs meg a rendes feszültség, talán produkálhat ilyet. De ahhoz alacsony feszültség kellene.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Alex1970
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18520 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:29:56 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 09:24:44
Szoftverfrissítés: tudomásom szerint nálam még a gyári van... ettől ne vár túl sokat.
Ha nincs meg a rendes feszültség, talán produkálhat ilyet. De ahhoz alacsony feszültség kellene.
14V környékén volt, de az akksin ugye nem tudtuk megnézni.... Ha majd ki tudom nyitni az elejét átnézem a turbócsöveket, lehet az a bibis aztán majd meglátjuk.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18521 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:36:50 »
Idézetet írta: Alex1970 - 2012.06.20 szerda, 09:29:56
14V környékén volt, de az akksin ugye nem tudtuk megnézni.... Ha majd ki tudom nyitni az elejét átnézem a turbócsöveket, lehet az a bibis aztán majd meglátjuk.
Az aksin is ekörül lesz. Akkor nem itt van a gond.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18522 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:44:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 09:24:44
Szoftverfrissítés: tudomásom szerint nálam még a gyári van... ettől ne vár túl sokat.
Ha nincs meg a rendes feszültség, talán produkálhat ilyet. De ahhoz alacsony feszültség kellene.
pedig de.az új sw-nél módosítva van az alapjárat stabilitasa,és 750 a fordszám.most 800.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18523 Dátum:
2012.06.20 szerda, 09:46:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 09:36:50
Az aksin is ekörül lesz. Akkor nem itt van a gond.
nem.az akkun mérve 3-4 tizeddel több.de valóban nem a toltessel van a gond.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18524 Dátum:
2012.06.20 szerda, 10:07:41 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 09:46:43
nem.az akkun mérve 3-4 tizeddel több.de valóban nem a toltessel van a gond.
Az az ekörül... tehát nem 9 v 17V
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 09:44:41
pedig de.az új sw-nél módosítva van az alapjárat stabilitasa,és 750 a fordszám.most 800.
Az alapjárat nálam is stabil, és az hogy 750 v 800, ebből a szempontból hótt min1.
Szóval nem a régi sw okozza a problémákat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18525 Dátum:
2012.06.20 szerda, 11:49:09 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 10:07:41
Az az ekörül... tehát nem 9 v 17V
Az alapjárat nálam is stabil, és az hogy 750 v 800, ebből a szempontból hótt min1.
Szóval nem a régi sw okozza a problémákat.
mondod te!rosszul.amit én mondok,azt Vik mondja.
....de nem érdekel.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18526 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:17:49 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 11:49:09
mondod te!rosszul.amit én mondok,azt Vik mondja.
Pontosan mit mond? Hogy lehet olyan alapjárati ingadozás, amit a sw frissítés megold?
Válasz
....de nem érdekel.....
Ma nincs valami túl jó kedved! Bal kézzel hörpintetted fel a kávét?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18527 Dátum:
2012.06.20 szerda, 12:22:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 12:17:49
Pontosan mit mond? Hogy lehet olyan alapjárati ingadozás, amit a sw frissítés megold?
Ma nincs valami túl jó kedved! Bal kézzel hörpintetted fel a kávét?
Szerintem meg ma te vagy ismét túl okos.
Szóval ha Alf, vagy Vik, vagy akár Relhist azt mondja, hogy sw frissítés megoldhat valamit, akkor azt neked nem kellene kétségbe vonnod.
Ilyen egyszerű a dolog.
(remélem érted, nem sértésnek szánom. Ez olyan, mint hitvitába szállni a pápával)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18528 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:09:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.20 szerda, 12:22:39
Szerintem meg ma te vagy ismét túl okos.
Szóval ha Alf, vagy Vik, vagy akár Relhist azt mondja, hogy sw frissítés megoldhat valamit, akkor azt neked nem kellene kétségbe vonnod.
Ilyen egyszerű a dolog.
(remélem érted, nem sértésnek szánom. Ez olyan, mint hitvitába szállni a pápával)
1.
gyári diag feldugva azonnal kínálja a frissítést!
5vagy6 változás közt van az:
-alapjarati egyenetlen járást stabilizálja
-különböző sebesség tartományokban alapjárat stabilizálása.
-750es alapjárat.
-stb.
2.
a fórumon több usernél alkalmazott sw frissítés megszűntette az alapjarati gondokat,és azt is amikor kigyorsitaskor enyhén rangatva húzott az autó.
3.ezek tények, amikkel felesleges vitába szállni.mondhatni történelem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18529 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:28:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.20 szerda, 12:22:39
Szerintem meg ma te vagy ismét túl okos.
(remélem érted, nem sértésnek szánom. Ez olyan, mint hitvitába szállni a pápával)
Nem, nem értem. Ha nem sértésnek szánod, akkor nem így írod.
Válasz
Szóval ha Alf, vagy Vik, vagy akár Relhist azt mondja, hogy sw frissítés megoldhat valamit, akkor azt neked nem kellene kétségbe vonnod.
Az első: nekem a gyári sw van az autóban (legalábbis tudomásom szerint, én nem tudok róla, hogy frissítettek volna, de majd megnézem).
Nálam jó az alapjárat. Tehát, tudja a régi sw is. Ha valakinél nem jó az alapjárat, ott eredendően nem sw probléma van, hanem hw, mondjuk rossz a csúcs, v ilyesmi.
A sw cserével nem oldódik meg a probléma, a csúcs továbbra is rossz lesz. Az lehet, hogy a megemelt fordulatot könnyebben tartja, de már a csúcs nem jó.
Persze ez megoldja a problémát egy időre. Ezért kérdeztem rá, hogy konkrétan mit mondott Vic. Teljesen feleslegesen szóltál bele, Alf beírta volna, amit most be is írt, és ennyi.
A második: senki sem tévedhetetlen. Jött már olyan tanács, ami rossz volt (nem az az alkatrész romlott el, amit gondoltak), és a korrekciómmal el lehetett kerülni egy felesleges alkatrészcserét. És igen, én kétségbe vontam a dolgot, majd ki is derült, hogy jól gondoltam. Ettől nem okoskodás az egész.
Mi csak egy kicsit értünk hozzá (nyilván Vic-re ez nem vonatkozik), gondolunk, javaslunk ezt-azt, egyik része bejön, a másik meg nem. Nem kell túl komolyan venni,
nem is várható el egy fórumon, hogy a tanács 100%-os legyen. Mondok egy konkrét esetet, olyat választottam, amiből szerintem nem lesz sértődés.
2 júzer panaszkodott, hogy nyikorog a műszerfal... jöttek sorban a tanácsok, mi nyikoroghat a műszerfalban, és hogy miként kell szétszedni.
Erre én elmondtam, nálam is ilyen volt, de nem a műszerfal nyikorog - még ha onnan is hallatszik - hanem a motorháztető zsanérja... meg is mondtam, mit kell megkenni.
Hát mindkettőjüknél ez volt... itt is lehetett volna mondani, mindenfélét.
Egy fórumon a több szem többet lát elvnek kell érvényesülnie. Ezt az elvet az teheti tönkre, ha kialakul egy szakmai féltékenység, és másokat nem engedünk érvényesülni (mint például most).
Nem érzem, hogy bármi rosszat is írtam volna. A sw csere nem egy csoda-dolog, ahogy a windóznál is csak ritkán oldja meg a problémákat (sokszor csinál még újakat is), itt sem tudja orvosolni a mechanikus problémákat. Max csak elrejteni. És asszem kultúráltam kérdeztem meg, hogy a Vic konkrétan ezt mondta? Alf hsz-éből ez nem volt egyértelmű, ezért kérdeztem rá. Persze, ha Vic azt mondja, nyilván elhisszük, főleg akkor, ha meg is oldódik a probléma.
Persze, a sw frissítés a legolcsóbb, ezzel kell kezdeni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18530 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:30:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 13:09:51
a fórumon több usernél alkalmazott sw frissítés megszűntette az alapjarati gondokat,és azt is amikor kigyorsitaskor enyhén rangatva húzott az autó.
3.ezek tények, amikkel felesleges vitába szállni.mondhatni történelem.
Mondhatni mindenfélét, de azok is tények, hogy egy csomó usernél a hiba fennállt sw frissítés után is.
Szóval a vége mégis csak csúccsere lett... vagyis az esetek egyik részében megoldja, a másikban meg nem.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18531 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:36:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 13:28:21
Nem, nem értem. Ha nem sértésnek szánod, akkor nem így írod.
Akkor mostmár sértően írom: ne okoskodj!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18532 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:42:52 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.20 szerda, 13:36:28
Akkor mostmár sértően írom: ne okoskodj!
Te meg ne üsd az orrod olyasmibe, amihez nem értesz!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18533 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:51:03 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 13:30:58
Mondhatni mindenfélét, de azok is tények, hogy egy csomó usernél a hiba fennállt sw frissítés után is.
Szóval a vége mégis csak csúccsere lett... vagyis az esetek egyik részében megoldja, a másikban meg nem.
állította valaki az ellenkezőjét?
csak szimplán sw frissítés lett javasolva!
az is le lett írva,hogy miért.kb 5e ft.ha megoldja a problémát,örülni fog,hogy nem a csúcs cserenek állt neki!
te pedig kategorikusan kijelentetted,hogy az pedig nincs összefüggésben a dologgal.
én kérek elnézést!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18534 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:52:40 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 13:42:52
Te meg ne üsd az orrod olyasmibe, amihez nem értesz!
dezsavu...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Alex1970
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18535 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:56:54 »
Srácok! Ne veszekedjetek, mindenkinek köszönöm a hozzászólását, az SW frissítést mindenféleképp kipróbálom, ártani nem árt, pénzben sem sok. Ezen kívül ahogy írtam át kell néznem a turbó csöveket,lehet hogy az szórakozik velem. Már persze ha kinyitja majd valaki a motorháztetőmet!
Mindenképp megkeresem Viket aztám amjd kiderül hogy mi lehet a ludas. Ha porlasztó csúcs akkor a megoldásra biztos hogy még egy darabig várni kell, mert "anya" már a 27ezres zárszettől is infarktust kapott ( most jön a gyógykezelés,a rehabilitáció, egy kis otthoni ápolás!
). Ha rá kellene most költenem pluszba még 150e-t hát akkor nem is olyan rossz az az alapjárat!! (Legalábbis a pénzügyminiszter állítása szerint!)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18536 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:57:39 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 13:51:03
állította valaki az ellenkezőjét?
csak szimplán sw frissítés lett javasolva!
az is le lett írva,hogy miért.kb 5e ft.ha megoldja a problémát,örülni fog,hogy nem a csúcs cserenek állt neki!
te pedig kategorikusan kijelentetted,hogy az pedig nincs összefüggésben a dologgal.
én kérek elnézést!
Majd, amikor te határozottan állítottad, hogy márpedig ez valószínűleg így van, visszavonulót fújtam, és rákérdeztem.
Nem erőltettem tovább az én verzióm, hanem elfogadtam a tiéd. Ez csak nem baj...
Szerintem maradjunk ennyiben, ne folytassuk a floodot, a lenti hsz-re már nem reagálok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18537 Dátum:
2012.06.20 szerda, 13:58:44 »
Idézetet írta: Alex1970 - 2012.06.20 szerda, 13:56:54
Srácok! Ne veszekedjetek, mindenkinek köszönöm a hozzászólását, az SW frissítést mindenféleképp kipróbálom, ártani nem árt, pénzben sem sok. Ezen kívül ahogy írtam át kell néznem a turbó csöveket,lehet hogy az szórakozik velem. Már persze ha kinyitja majd valaki a motorháztetőmet!
Mindenképp megkeresem Viket aztám amjd kiderül hogy mi lehet a ludas. Ha porlasztó csúcs akkor a megoldásra biztos hogy még egy darabig várni kell, mert "anya" már a 27ezres zárszettől is infarktust kapott ( most jön a gyógykezelés,a rehabilitáció, egy kis otthoni ápolás!
). Ha rá kellene most költenem pluszba még 150e-t hát akkor nem is olyan rossz az az alapjárat!! (Legalábbis a pénzügyminiszter állítása szerint!)
Hagyjad rájuk,itt mindig név viták vannak
Amúgy a porlasztós balhé szerintem nem állna meg 150ezerből...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18538 Dátum:
2012.06.20 szerda, 14:02:22 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 13:57:39
Uram, Önnek van igaza!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18539 Dátum:
2012.06.20 szerda, 14:05:33 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 14:02:22
Uram, Önnek van igaza!
...
mindig csak ugracc...
...mondanám, hogy megiszok
egy sört az egészségedre, de ahhoz túlontúl nappal van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18540 Dátum:
2012.06.20 szerda, 14:47:19 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 13:52:40
dezsavu...
az egy énekesnő
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18541 Dátum:
2012.06.20 szerda, 15:41:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 14:05:33
...
mindig csak ugracc...
...mondanám, hogy megiszok
egy sört az egészségedre, de ahhoz túlontúl nappal van.
Kedves Angel!
Az én egészségemre nem inna meg egy sört? Vagy esetleg ennyire megbántottam? Higgye el, a szándékom nem az volt.
Ha mégis úgy érzi, akkor kérem fogadja bocsánat kérésemet.
Tisztelettel,
Balogh Tomi
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18542 Dátum:
2012.06.20 szerda, 16:33:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.06.20 szerda, 15:41:37
Kedves Angel!
Az én egészségemre nem inna meg egy sört? Vagy esetleg ennyire megbántottam? Higgye el, a szándékom nem az volt.
Ha mégis úgy érzi, akkor kérem fogadja bocsánat kérésemet.
Tisztelettel,
Balogh Tomi
Hohó... egy ilyen tiszteletteljes kérésnek nem tudok ellenállni!
Ma este 2 sört fogok meginni!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18543 Dátum:
2012.06.20 szerda, 16:35:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.20 szerda, 16:33:29
Hohó... egy ilyen tiszteletteljes kérésnek nem tudok ellenállni!
Ma este 2 sört fogok meginni!
Köszönöm kedvességét...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18544 Dátum:
2012.06.20 szerda, 17:24:33 »
Ervinnek hála, fenn van az új turbó, ki lett szedve a katalizátor és a teljes EGR rendszer. Most zsír a gép
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18545 Dátum:
2012.06.20 szerda, 17:31:20 »
Idézetet írta: Alex1970 - 2012.06.20 szerda, 13:56:54
Srácok! Ne veszekedjetek, mindenkinek köszönöm a hozzászólását, az SW frissítést mindenféleképp kipróbálom, ártani nem árt, pénzben sem sok. Ezen kívül ahogy írtam át kell néznem a turbó csöveket,lehet hogy az szórakozik velem. Már persze ha kinyitja majd valaki a motorháztetőmet!
Mindenképp megkeresem Viket aztám amjd kiderül hogy mi lehet a ludas. Ha porlasztó csúcs akkor a megoldásra biztos hogy még egy darabig várni kell, mert "anya" már a 27ezres zárszettől is infarktust kapott ( most jön a gyógykezelés,a rehabilitáció, egy kis otthoni ápolás!
). Ha rá kellene most költenem pluszba még 150e-t hát akkor nem is olyan rossz az az alapjárat!! (Legalábbis a pénzügyminiszter állítása szerint!)
Amit az utolsó mondatban írtál azt felejtsd el mert negatív.Ha a csúcs kezd rossz lenni tud az galibát okozni rendesen és többeknek másfélét.Járj utána nagyon gyorsan és mielőbb old meg mégha sokba is kerül mielőtt a motort is kikezdi a rossz csúcs.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18546 Dátum:
2012.06.20 szerda, 18:01:37 »
Ez mikori SW?
Mármint milyen dátum előtt nem ilyen?
Idézetet írta: alf - 2012.06.20 szerda, 13:09:51
1.
gyári diag feldugva azonnal kínálja a frissítést!
5vagy6 változás közt van az:
-alapjarati egyenetlen járást stabilizálja
-különböző sebesség tartományokban alapjárat stabilizálása.
-750es alapjárat.
-stb.
2.
a fórumon több usernél alkalmazott sw frissítés megszűntette az alapjarati gondokat,és azt is amikor kigyorsitaskor enyhén rangatva húzott az autó.
3.ezek tények, amikkel felesleges vitába szállni.mondhatni történelem.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18547 Dátum:
2012.06.20 szerda, 19:06:58 »
Van egy használaton kívüli EGR dugóm. Ha kell valakinek, akkor szívesen odaadom. Enyémbe már nem kell.
Naplózva
luim75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 58
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18548 Dátum:
2012.06.20 szerda, 21:22:38 »
Uraim, tegnap ellőtt jártam Ervin Mesternél, kis küszködés után leszedte a turbót és rendbe rakta, és ha már ott jártam berakott egy szép vascsövet a katalizátor helyére!Jobban gyorsul remélem egy kicsit jobban is fogyaszt majd,de ami lényeg a turbó él!6 órán keresztül szerelt megállás nélkül,ezer köszönet!!!
Naplózva
2002/12 Tdci, Ghia.Kombi,Automata,Egr:off,Zen
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18549 Dátum:
2012.06.20 szerda, 22:53:08 »
Idézetet írta: luim75 - 2012.06.20 szerda, 21:22:38
Uraim, tegnap ellőtt jártam Ervin Mesternél, kis küszködés után leszedte a turbót és rendbe rakta, és ha már ott jártam berakott egy szép vascsövet a katalizátor helyére!Jobban gyorsul remélem egy kicsit jobban is fogyaszt majd,de ami lényeg a turbó él!6 órán keresztül szerelt megállás nélkül,ezer köszönet!!!
Akkor te vitted el a nekem legyártott iktatót
Naplózva
Oldalak:
1
...
364
365
366
367
368
369
370
[
371
]
372
373
374
375
376
377
378
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ