Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:20:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
362
363
364
365
366
367
368
[
369
]
370
371
372
373
374
375
376
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14624119 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18400 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 22:09:47 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.10 vasárnap, 22:07:25
Eszik a turbókat
,
Flexel- villával
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18401 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 22:14:05 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.06.10 vasárnap, 21:58:44
Akkor iparkodjál
Neked szerencséd volt több okból kifolyólag...1.tiltott a géped mert elektromos a szabályzód, ezért nem csináltál olvadt kompresszorkereket.
2. Nem égett le az elektronikád a totálisan beragadt geo-tól.
3. közel voltál és időben jöttél..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18402 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 22:16:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.10 vasárnap, 22:07:25
Eszik a turbókat
, és csak az döglik meg amelyik meg van akadva...vagy megetetik a szűrő felől..
Amelyik meg van csinálva annyit elmegy mint a motor...
kíváncsi leszek, hogy amit majd én leveszek, at milyen állapotban lesz
az kapott, az tuti
szerintem átlépett már az eladhatatlan kategóriába
jah, bv50-et vettem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18403 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 22:20:50 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.06.10 vasárnap, 22:14:05
Neked szerencséd volt több okból kifolyólag...1.tiltott a géped mert elektromos a szabályzód, ezért nem csináltál olvadt kompresszorkereket.
2. Nem égett le az elektronikád a totálisan beragadt geo-tól.
3. közel voltál és időben jöttél..
Ez igaz nem sokat tököltem ,de megérte ,ha messzebb lettél volna akkor is bevállaltam volna az utat
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18404 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 23:27:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.06.09 szombat, 16:15:23
és a középkonzol órában a piros led nem villog?
Ha nem indul és nincs izzító jelzés, akkor az nem valószínű, hogy üzemanyag rendszeri gond.
Főrelé, immobiliser.
Tisler által írt ICU dolog érdekes lehet, de ha az injektorok vezérlésével gond van, akkor is van izzításjelző villogás.
Szakemberek szerint beindult az a motor csak 1-2mp és lefullad vagy letiltódik és leáll.
A piros led az órában mit jelent pontosan az immobiliserhez lenne visszajelző?
Ha magára hagytam a kocsit kulcs nélkül villogott a piros led, az rémlik korábbról, jól gondolom, hogyha indítozni akarom a kocsit akkor a led nem lenne szabad pislogjon mert ha villog akkor nem érzékeli a kulcsot megfelelően, effektíve nem is fog beindulni.
Van egy pótkulcsom is lehet megpróbáljuk azzal is az indítást, immobiliser hiba így talán kiszűrhető lesz a 2. kulccsal és a led figyelésével.
Főrelét azt merre felé kellene keresni, mihez kapcsolódik?
Próba cseresznye alapon kidobatom az 1 éves go szűrőt is megy a helyére egy új gyári, a mostanit meg szétflexelve megvizsgáljuk hátha ez van már totál eltaknyosodva.
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18405 Dátum:
2012.06.10 vasárnap, 23:41:33 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.10 vasárnap, 23:27:17
Szakemberek szerint beindult az a motor csak 1-2mp és lefullad vagy letiltódik és leáll.
A piros led az órában mit jelent pontosan az immobiliserhez lenne visszajelző?
Ha magára hagytam a kocsit kulcs nélkül villogott a piros led, az rémlik korábbról, jól gondolom, hogyha indítozni akarom a kocsit akkor a led nem lenne szabad pislogjon mert ha villog akkor nem érzékeli a kulcsot megfelelően, effektíve nem is fog beindulni.
Van egy pótkulcsom is lehet megpróbáljuk azzal is az indítást, immobiliser hiba így talán kiszűrhető lesz a 2. kulccsal és a led figyelésével.
Főrelét azt merre felé kellene keresni, mihez kapcsolódik?
Próba cseresznye alapon kidobatom az 1 éves go szűrőt is megy a helyére egy új gyári, a mostanit meg szétflexelve megvizsgáljuk hátha ez van már totál eltaknyosodva.
A piros led az indítás gátlóhoz tartozik.De ha azzal baj van akkor azt úgytudom csak gyári diaggal lehet meghetározni és orvosolni.A főrelét meg a motortérben találod úgy tudom.Az enyémen az előző tulaj ezt a relét már cserélte .Ne flexeld szét akkor telemegy vasreszelékkel és akkor nincs mit vizsgálni!!!!!!!!!!!!!A go szürőnek a felső peremét visszahajtogatod és kijön a beldeje.Az alján meglátod a fényben vagy mágnest teszel az aljára és így megtudod van-e benne alapból fémreszelék.Ha van részvétem mert akkor 4 csúcs+szivattyú csere.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18406 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 08:24:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.06.10 vasárnap, 23:41:33
A piros led az indítás gátlóhoz tartozik.De ha azzal baj van akkor azt úgytudom csak gyári diaggal lehet meghetározni és orvosolni.A főrelét meg a motortérben találod úgy tudom.Az enyémen az előző tulaj ezt a relét már cserélte .Ne flexeld szét akkor telemegy vasreszelékkel és akkor nincs mit vizsgálni!!!!!!!!!!!!!A go szürőnek a felső peremét visszahajtogatod és kijön a beldeje.Az alján meglátod a fényben vagy mágnest teszel az aljára és így megtudod van-e benne alapból fémreszelék.Ha van részvétem mert akkor 4 csúcs+szivattyú csere.
Márkaszervízben vagyok már vele, így a gyári diag volt használva rajta ami semmi érdemleges információt nem mutatott a hiba okára vonatkozóan, sajnos ezért kényszerülünk erre a nagy találgatásra.
Ma megnézetem a 4 PCS-t ha azok valóban rosszak és magasnyomású is gázos nem biztos, hogy a javítással járok-e jobban vagy a bontással! Ha üzemanyag a hibás max. Agip kuttal mehetek ölre , de az meg kevés sikerrel kecsegtet:(
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18407 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 10:06:19 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.11 hétfő, 08:24:22
Márkaszervízben vagyok már vele, így a gyári diag volt használva rajta ami semmi érdemleges információt nem mutatott a hiba okára vonatkozóan, sajnos ezért kényszerülünk erre a nagy találgatásra.
Ma megnézetem a 4 PCS-t ha azok valóban rosszak és magasnyomású is gázos nem biztos, hogy a javítással járok-e jobban vagy a bontással! Ha üzemanyag a hibás max. Agip kuttal mehetek ölre , de az meg kevés sikerrel kecsegtet:(
Most van az a pillanat, amikor egy valóban hozzáértő szerelő kell... és nem a találgatás.
Helyileg hol áll a gép?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
khorvat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18408 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 13:03:08 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 10:06:19
Most van az a pillanat, amikor egy valóban hozzáértő szerelő kell... és nem a találgatás.
Helyileg hol áll a gép?
Eger, és az a tapasztalatom a jó szakembereket itt nagyítóval kell keresnem!
Főleg ha hozzáveszem, hogy saját lábán nem jutok el vele sehova vontatás vagy trailer kell a mozgatáshoz!
De szivesen veszek ajánlásokat erről a környékről.
Egyébként PCS-k bevizsgálva 2db tökéletes, 1db tisztításra szorul, 1db-ban pedig szelepcsere indokolt, de nyomást ez a csúcs se veszíti el csak később kezd el porlasztani a többihez képest 130-180 bar helyett 300-nál!
Elég horror a tisztítás és szelepcseréje 38k-ért, de túl akarok lendülni azon a ponton, hogy a PCS-kre ne is kelljen gondolni a hiba keresés alatt.
Naplózva
MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18409 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 13:34:35 »
Idézetet írta: khorvat - 2012.06.11 hétfő, 13:03:08
Eger, és az a tapasztalatom a jó szakembereket itt nagyítóval kell keresnem!
Főleg ha hozzáveszem, hogy saját lábán nem jutok el vele sehova vontatás vagy trailer kell a mozgatáshoz!
De szivesen veszek ajánlásokat erről a környékről.
Egyébként PCS-k bevizsgálva 2db tökéletes, 1db tisztításra szorul, 1db-ban pedig szelepcsere indokolt, de nyomást ez a csúcs se veszíti el csak később kezd el porlasztani a többihez képest 130-180 bar helyett 300-nál!
Elég horror a tisztítás és szelepcseréje 38k-ért, de túl akarok lendülni azon a ponton, hogy a PCS-kre ne is kelljen gondolni a hiba keresés alatt.
Először pucoltasd ki alaposan ultrahanggal azt a 300 barost is. Nekem is ilyen bajom volt, 400 bar volt az alapjárati railnyomás. Utána a bevizsgáláshoz kipucolták, azóta viszont 258 bar az alapjárati nyomás. 230-280 között kell legyen rendesen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18410 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 19:12:11 »
üdv.
ilyen kábele nincs véletlenül valakinek?
http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/600-kuberl-programozo-kabel-csak-haladoknak.html
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18411 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:04:49 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 19:12:11
üdv.
ilyen kábele nincs véletlenül valakinek?
http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/600-kuberl-programozo-kabel-csak-haladoknak.html
Talán Stealt-nek valahol megvan még,de ezt inkább tőle kérdezd meg!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18412 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:19:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.11 hétfő, 20:04:49
Talán Stealt-nek valahol megvan még,de ezt inkább tőle kérdezd meg!
köszi.irtam neki p.m.-et
remélem vissza ír...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18413 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:19:49 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 19:12:11
üdv.
ilyen kábele nincs véletlenül valakinek?
http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/600-kuberl-programozo-kabel-csak-haladoknak.html
adsz a szarnak egy pofont??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18414 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:31:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.11 hétfő, 20:19:49
adsz a szarnak egy pofont??
hali.csak kiváncsi vagyok hogy mire jo ez a kábel...mit lehet változtatni.tudom már mindenki piszkált vele hogy inkább irassak hozzá egy rendes progit!
de egyenlöre ez van.egyenlöre...
(azért annyira nem *** ám ez se mint azt hiszik páran... )
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18415 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:40:45 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 20:31:59
hali.csak kiváncsi vagyok hogy mire jo ez a kábel...mit lehet változtatni.tudom már mindenki piszkált vele hogy inkább irassak hozzá egy rendes progit!
de egyenlöre ez van.egyenlöre...
(azért annyira nem *** ám ez se mint azt hiszik páran... )
Nem egyenlőre (azaz két egyforma részre), hanem csak egyelőre (azaz momentán, jelenleg).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18416 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:42:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.11 hétfő, 20:40:45
Nem egyenlőre (azaz két egyforma részre), hanem csak egyelőre (azaz momentán, jelenleg).
AndyA
Nem jó az ok fejtés!
Az egyenlőre az egyen ital......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18417 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:45:18 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.11 hétfő, 20:42:09
Nem jó az ok fejtés!
Az egyenlőre az egyen ital......
Szabványosított, gyenge minőségű ital.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18418 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:54:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 20:45:18
Szabványosított, gyenge minőségű ital.
betegek vagytok...
de legyen igazatok!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18419 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:57:19 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 20:54:26
betegek vagytok...
de legyen igazatok!
Naná... rengeteg egyenlőrét ittunk
(Sokáig én is így írtam
de hát ki emlékszik erre. hogy on legyek: Pedig már akkor is tdci-vel gurultam)
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18420 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 20:58:23 »
amugy van olyan program az elm 327hez amivel lehet turbo nyomást mérni?esetleg valami teljesitmény félét...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18421 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:05:49 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 20:58:23
amugy van olyan program az elm 327hez amivel lehet turbo nyomást mérni?esetleg valami teljesitmény félét...
Ha arra a sötétkék/narancssárga dobozra gondolsz, azzal egy csomó dolgot - pl turbó nyomást - lehet mérni, meg logolni is.
Van androidos telefonra, nokiára (nyilván kevesebb progi), meg laptopra. Szóval, jó kis cucc az...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18422 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:12:54 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 20:58:23
amugy van olyan program az elm 327hez amivel lehet turbo nyomást mérni?esetleg valami teljesitmény félét...
Android/Torque sw
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18423 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:13:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.11 hétfő, 21:05:49
Ha arra a sötétkék/narancssárga dobozra gondolsz, azzal egy csomó dolgot - pl turbó nyomást - lehet mérni, meg logolni is.
Van androidos telefonra, nokiára (nyilván kevesebb progi), meg laptopra. Szóval, jó kis cucc az...
hát speciel az enyém fekete doboz kék matricával...
de mi a program neve?mert most modiaggal törölgetem a ledugozott egr hibakódot...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18424 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:20:55 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 20:31:59
hali.csak kiváncsi vagyok hogy mire jo ez a kábel...mit lehet változtatni.tudom már mindenki piszkált vele hogy inkább irassak hozzá egy rendes progit!
de egyenlöre ez van.egyenlöre...
(azért annyira nem *** ám ez se mint azt hiszik páran... )
nem az elért teljesítménye szhar, ha nem az a mód, ahogy eléri
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18425 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:25:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.11 hétfő, 21:20:55
nem az elért teljesítménye szhar, ha nem az a mód, ahogy eléri
teljesitményre mindenképp érezhetö az biztos.föleg ha kiveszi az ember...
de igazábol miben különbözik a megirt programhoz képest?hiszen az elmélet ugyanaz...emelik bizonyos pontokon a rail nyomást...vagy tévedek?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18426 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:30:20 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 21:25:22
teljesitményre mindenképp érezhetö az biztos.föleg ha kiveszi az ember...
de igazábol miben különbözik a megirt programhoz képest?hiszen az elmélet ugyanaz...emelik bizonyos pontokon a rail nyomást...vagy tévedek?
ez 1 értéket módosít, van, hogy tűréshatáron túlra, olyankor jön a vészüzem.
chip-nél kicsit több mindent állítanak
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18427 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:38:29 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 21:13:21
hát speciel az enyém fekete doboz kék matricával...
de mi a program neve?mert most modiaggal törölgetem a ledugozott egr hibakódot...
a modiag az egyik legjobb.az is mér turbonyomast!
de scanXL-elm ford specifikusan is jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.11 hétfő, 21:40:18 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18428 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:39:40 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.06.11 hétfő, 21:30:20
ez 1 értéket módosít, van, hogy tűréshatáron túlra, olyankor jön a vészüzem.
chip-nél kicsit több mindent állítanak
az olcso box-oknál elhiszem hogy 1 ponton modosit de egy küberlnél nem hiszem hogy ennyire egyszerü lenne...azért ez egy nivosabb cég.amit tudok hogy alapjáraton is magasabb a rail nyomás...
de mit állitanak?és hol?
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18429 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:42:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.11 hétfő, 21:38:29
a modiag az egyik legjobb.az is mér turbonyomast!
de scanXL-elm ford specifikusan is jó.
és az hol találhato a menüjében?mert én még nem találtam meg...megköszönném ha leirnád.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18430 Dátum:
2012.06.11 hétfő, 21:46:11 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 21:42:50
és az hol találhato a menüjében?mert én még nem találtam meg...megköszönném ha leirnád.
bal oldalon,a hibakod olvasás alatt vagy felett van a menuben.most pontosabban nem tudom leírni,telóról irok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tipli66
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18431 Dátum:
2012.06.12 kedd, 16:50:06 »
Sziaztok
Lenne egy kérdésem cserélt valaki nem tudom pontosan milyen szíjat, mert ez nem a szervó szíj baloldalt van és elég hosszú ugyan is nekem elkopott és cserélném de mivel nem tudom mi az nem tok szijat venni sem meg egy képes leírás is jól jönne előre is köszönöm
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18432 Dátum:
2012.06.12 kedd, 17:00:43 »
Idézetet írta: tipli66 - 2012.06.12 kedd, 16:50:06
Sziaztok
Lenne egy kérdésem cserélt valaki nem tudom pontosan milyen szíjat, mert ez nem a szervó szíj baloldalt van és elég hosszú ugyan is nekem elkopott és cserélném de mivel nem tudom mi az nem tok szijat venni sem meg egy képes leírás is jól jönne előre is köszönöm
Kicsit pontosítsuk. Ha szembeállsz az autóval akkor a bal oldalra eső szíjra gondolsz? Ha igen akkor az a generátor oldali szíj ami meghajtja a klima kompresszort is. A cseréje nem lehetetlen házilag. De ki kell fűzni a szíjat. Kell egy nem túl bonyolult de spéci szíjfeszítő meg néhány kulcs plusz egy emelő. Szíjat leugrasztani, emelő a blokk alá bal oldalt. Egy kicsit ki kell emelni a blokkot ekkor a szíj kifüzhető illetve vissza az új.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18433 Dátum:
2012.06.12 kedd, 17:44:32 »
Idézetet írta: stealt - 2012.06.12 kedd, 17:00:43
Kicsit pontosítsuk. Ha szembeállsz az autóval akkor a bal oldalra eső szíjra gondolsz? Ha igen akkor az a generátor oldali szíj ami meghajtja a klima kompresszort is. A cseréje nem lehetetlen házilag. De ki kell fűzni a szíjat. Kell egy nem túl bonyolult de spéci szíjfeszítő meg néhány kulcs plusz egy emelő. Szíjat leugrasztani, emelő a blokk alá bal oldalt. Egy kicsit ki kell emelni a blokkot ekkor a szíj kifüzhető illetve vissza az új.
Ha meg a főtengely szíjtárcsát kicsavarod, akkor nem kell hozzá a spéci feszítő. Mindhárom csavar meglazít, majd kettő teljesen kivesz, a harmadik körül elfordítható a tárcsa, és már lehet is szíjat cserélni. Utána kézi erővel vissza lehet fordítani a tárcsát, hogy a 3 csavar visszarakható legyen.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18434 Dátum:
2012.06.12 kedd, 18:07:38 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.12 kedd, 17:44:32
Ha meg a főtengely szíjtárcsát kicsavarod, akkor nem kell hozzá a spéci feszítő. Mindhárom csavar meglazít, majd kettő teljesen kivesz, a harmadik körül elfordítható a tárcsa, és már lehet is szíjat cserélni. Utána kézi erővel vissza lehet fordítani a tárcsát, hogy a 3 csavar visszarakható legyen.
AndyA
...csak ha nem lazulnak a csavarok,akkor cumi van.akkor csak a légkulcs segít.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tipli66
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18435 Dátum:
2012.06.12 kedd, 18:15:28 »
Igen erre gondoltam köszönöm a robbantott ábrát
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18436 Dátum:
2012.06.12 kedd, 18:16:16 »
Idézetet írta: waver - 2012.06.11 hétfő, 21:42:50
és az hol találhato a menüjében?mert én még nem találtam meg...megköszönném ha leirnád.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18437 Dátum:
2012.06.12 kedd, 18:33:10 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.06.12 kedd, 17:44:32
Ha meg a főtengely szíjtárcsát kicsavarod, akkor nem kell hozzá a spéci feszítő. Mindhárom csavar meglazít, majd kettő teljesen kivesz, a harmadik körül elfordítható a tárcsa, és már lehet is szíjat cserélni. Utána kézi erővel vissza lehet fordítani a tárcsát, hogy a 3 csavar visszarakható legyen.
AndyA
Hát inkább a szíjfeszítővel felülről mint a kocsi alatt fetrengeni, Ráaadásul nem is túl bonyolult elkészíteni.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Naplózva
sund
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18438 Dátum:
2012.06.12 kedd, 18:37:29 »
Szevasztok! Új vagyok itt, pár napja vettem egy 2003-as, 115 lovas TDci kombit...kicsit zaklatott állapotban, de olcsón. Norvégiában élek, itt szinte átlagos a 284e km, az utastérre nézve ez hihető is... Először megvettem a gépet, utána kezdtem el okosan véleményeket olvasni... A porlasztócsúcs-kálváriától kellően beszartam, ezért elvittem a verdát hivatalos szervízbe egy állapotfelmérésre. Mivel tök hülye vagyok a motorhoz, ezért próbálom józan paraszti ésszel leírni, amit láttam: a szakember 4 db nagyobb kémcsövet kötött a rendszerre, ezután az látszott, hogy a középső kettő 3-4 szer annyi üzemanyagot enged át, mint az 1. és a 4. A kocsival érzésre semmi gond. Jól húz, nem füstöl, pár száz km után úgy látszik városban is beéri 7 lityivel, nem dadog....bár 1800-2000 alatt nem érzem a nyomatékhegyet. A szervíz adott egy javítási ajánlatot, mely kiegészülve 1-2 futóműves aprósággal (talán 1 kerékcsapágy és egy-két gumi izé....) cirka 1.6m Ft. Ennyit semmiképp nem fogok fizetni, reálisan ennek 40-50%-a lehetne a magyar márkaszervíz ár és talán 50-60%-a egy maszek... De kérdem én: érdemes a porlasztócsúcsokat az én esetemben lecserélni, ha az autó gyakorlatilag tünetmentes? A szakember szerint megnő a kompresszió, aminek hatására besülhetnek a dugók...amit ugye nem akarok. Az autó előélete ismeretlen....Vásárlás után (!) okosan megnéztem az olajat....csont száraz volt. Kapott jófajta Castrol Magnatec 5W-30-at, de nem lett tőle se jobb, se rosszabb... Magyarországon mennyiért találhatnék 4db új vagy felújított porlasztócsúcsot a hozzá tartozó, kötelezően cserélendő apróságokkal? A papíromon ez 16e NOK, cirka 640e Ft csak a 4 csúcs...
Naplózva
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18439 Dátum:
2012.06.12 kedd, 18:43:40 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.12 kedd, 18:16:16
http://invitelweb.hu/tamas.simon/mo1.png
http://invitelweb.hu/tamas.simon/mo2.png
Hol lehet ezt a progit megszerezni?
Az a ScanToolnet vagy mifene ami nekem van nem alkalmas ilyesmire?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 22:08:39 írta AndyA
»
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18440 Dátum:
2012.06.12 kedd, 20:13:33 »
Idézetet írta: Doby - 2012.06.12 kedd, 18:43:40
Hol lehet ezt a progit megszerezni?
Az a ScanToolnet vagy mifene ami nekem van nem alkalmas ilyesmire?
ezt a netről....okosba.
De, a scantool is tudja ugyan ezeket-szinte.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18441 Dátum:
2012.06.12 kedd, 20:14:48 »
Idézetet írta: sund - 2012.06.12 kedd, 18:37:29
Szevasztok! Új vagyok itt, pár napja vettem egy 2003-as, 115 lovas TDci kombit...kicsit zaklatott állapotban, de olcsón. Norvégiában élek, itt szinte átlagos a 284e km, az utastérre nézve ez hihető is... Először megvettem a gépet, utána kezdtem el okosan véleményeket olvasni... A porlasztócsúcs-kálváriától kellően beszartam, ezért elvittem a verdát hivatalos szervízbe egy állapotfelmérésre. Mivel tök hülye vagyok a motorhoz, ezért próbálom józan paraszti ésszel leírni, amit láttam: a szakember 4 db nagyobb kémcsövet kötött a rendszerre, ezután az látszott, hogy a középső kettő 3-4 szer annyi üzemanyagot enged át, mint az 1. és a 4. A kocsival érzésre semmi gond. Jól húz, nem füstöl, pár száz km után úgy látszik városban is beéri 7 lityivel, nem dadog....bár 1800-2000 alatt nem érzem a nyomatékhegyet. A szervíz adott egy javítási ajánlatot, mely kiegészülve 1-2 futóműves aprósággal (talán 1 kerékcsapágy és egy-két gumi izé....) cirka 1.6m Ft. Ennyit semmiképp nem fogok fizetni, reálisan ennek 40-50%-a lehetne a magyar márkaszervíz ár és talán 50-60%-a egy maszek... De kérdem én: érdemes a porlasztócsúcsokat az én esetemben lecserélni, ha az autó gyakorlatilag tünetmentes? A szakember szerint megnő a kompresszió, aminek hatására besülhetnek a dugók...amit ugye nem akarok. Az autó előélete ismeretlen....Vásárlás után (!) okosan megnéztem az olajat....csont száraz volt. Kapott jófajta Castrol Magnatec 5W-30-at, de nem lett tőle se jobb, se rosszabb... Magyarországon mennyiért találhatnék 4db új vagy felújított porlasztócsúcsot a hozzá tartozó, kötelezően cserélendő apróságokkal? A papíromon ez 16e NOK, cirka 640e Ft csak a 4 csúcs...
szerintem csak a 4 csúcs kijön 300ból.....nem tudom egész pontosan.de TISLER most cseréltette őket újra,ő tud konkrét árakat is mondani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18442 Dátum:
2012.06.12 kedd, 21:04:40 »
Idézetet írta: sund - 2012.06.12 kedd, 18:37:29
Szevasztok! Új vagyok itt, pár napja vettem egy 2003-as, 115 lovas TDci kombit...
Na, én a következőt tenném... hajtanám így, amíg megy. Amíg nem jön az izzító villogás. Na, akkor cserélném...
vagy, ha ritkán jársz haza, akkor előre le kell szervezni, hogy legyen csúcs, és akkor kicserélni, sokkal kevesebből.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18443 Dátum:
2012.06.12 kedd, 21:19:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.06.12 kedd, 20:14:48
szerintem csak a 4 csúcs kijön 300ból.....nem tudom egész pontosan.de TISLER most cseréltette őket újra,ő tud konkrét árakat is mondani.
úgyhallottam a jászberényi ford szalonban 70 az újnak db-ja
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sund
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18444 Dátum:
2012.06.12 kedd, 21:32:51 »
Idézetet írta: Angel - 2012.06.12 kedd, 21:04:40
Na, én a következőt tenném... hajtanám így, amíg megy. Amíg nem jön az izzító villogás. Na, akkor cserélném...
vagy, ha ritkán jársz haza, akkor előre le kell szervezni, hogy legyen csúcs, és akkor kicserélni, sokkal kevesebből.
Köszi a választ mindenkinek!
- Izzítólámpáról jut eszembe: tíz éve nem volt dízelem, akkor sem egy új darab....kell a mondival izzítani, vagy az még a régi időkben élt?
- Igaz, hogy az enyémbe nem fér el egy 2DIN méretű fejegység?
- Porlasztócsúcsból tényleg érdemes egyszerre mindet cserélni, ha csak kettő defektes?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18445 Dátum:
2012.06.12 kedd, 21:37:50 »
Idézetet írta: sund - 2012.06.12 kedd, 21:32:51
Köszi a választ mindenkinek!
- Izzítólámpáról jut eszembe: tíz éve nem volt dízelem, akkor sem egy új darab....kell a mondival izzítani, vagy az még a régi időkben élt?
- Igaz, hogy az enyémbe nem fér el egy 2DIN méretű fejegység?
- Porlasztócsúcsból tényleg érdemes egyszerre mindet cserélni, ha csak kettő defektes?
1. nem fontos nyáron az izzitas.télen is a kompresszio megléte a fontosabb,de szebben indul és jár a hidegben ha minden izzito működik.
2.passz
3. hosszú távon gondolkodva érdemes mindet kicserélni.jót tesz a motorral is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18446 Dátum:
2012.06.12 kedd, 21:56:13 »
Idézetet írta: sund - 2012.06.12 kedd, 21:32:51
Köszi a választ mindenkinek!
- Izzítólámpáról jut eszembe: tíz éve nem volt dízelem, akkor sem egy új darab....kell a mondival izzítani, vagy az még a régi időkben élt?
- Igaz, hogy az enyémbe nem fér el egy 2DIN méretű fejegység?
- Porlasztócsúcsból tényleg érdemes egyszerre mindet cserélni, ha csak kettő defektes?
Szia! Facelift előttibe (nem króm hűtőmaszk) valóban nem fér 2DIN, csak farikcsálással. Porlasztócsúcsokkal kapcsolatban szerintem ne foglalkozz vele addig, amíg a
kocsi maga jól működik, és nem kezd vészüzembe váltogatni. Nekünk a dízel porlasztóira 150e km-rel ezelőtt azt mondták, hogy négyből hármat cserélni kéne résolaj-veszteség
alapján, 50ekm-rel később meg már mind a négyet, aztán még ma is megy, és még egyszer sem volt vészüzem. Most van bennük 350e. Az, hogy nincs nyomatékhegy, amíg nem épül fel
turbónyomás, teljesen normális szerintem. A 4 csúcs cseréjére kapott ajánlatban amúgy van nagynyomású pumpa csere is, vagy csak a porlasztó?
Naplózva
sund
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18447 Dátum:
2012.06.12 kedd, 22:15:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.12 kedd, 21:56:13
Szia! Facelift előttibe (nem króm hűtőmaszk) valóban nem fér 2DIN, csak farikcsálással. Porlasztócsúcsokkal kapcsolatban szerintem ne foglalkozz vele addig, amíg a
kocsi maga jól működik, és nem kezd vészüzembe váltogatni. Nekünk a dízel porlasztóira 150e km-rel ezelőtt azt mondták, hogy négyből hármat cserélni kéne résolaj-veszteség
alapján, 50ekm-rel később meg már mind a négyet, aztán még ma is megy, és még egyszer sem volt vészüzem. Most van bennük 350e. Az, hogy nincs nyomatékhegy, amíg nem épül fel
turbónyomás, teljesen normális szerintem. A 4 csúcs cseréjére kapott ajánlatban amúgy van nagynyomású pumpa csere is, vagy csak a porlasztó?
Most futottam újra át az árajánlatot.... Eddig nem is láttam, hogy netto árakat írtak, így a 4db csúcs már 800e huf felett van, minden kieg nélkül. Csak a csúcsok cseréje és a programozás netto 2600NOK....kéretik 39-cel szorozni
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18448 Dátum:
2012.06.12 kedd, 22:23:27 »
Idézetet írta: sund - 2012.06.12 kedd, 22:15:49
Most futottam újra át az árajánlatot.... Eddig nem is láttam, hogy netto árakat írtak, így a 4db csúcs már 800e huf felett van, minden kieg nélkül. Csak a csúcsok cseréje és a programozás netto 2600NOK....kéretik 39-cel szorozni
Semmi értelme ott venni a csúcsot, meg ott csináltatni, ez nevetségesen magas ár.
Naplózva
sund
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #18449 Dátum:
2012.06.12 kedd, 22:36:45 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.06.12 kedd, 22:23:27
Semmi értelme ott venni a csúcsot, meg ott csináltatni, ez nevetségesen magas ár.
Kérdés kibír-e 2300km-t a jelenleg tünetmentes gép? Mert ha a dánoknál hazafelé szarik be valami, ott egy kiszállási díj lehet ennyi....Mindenképp hazaviszem valahogy idén, mert kellene egy csomó apróság is, meg gondolom a futóműves dolgokat is megúsznám félár környékén...
Naplózva
Oldalak:
1
...
362
363
364
365
366
367
368
[
369
]
370
371
372
373
374
375
376
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ