Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:20:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 375 376 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14624119 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18400 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 22:09:47 »

Eszik a turbókat  Wink,
Flexel- villával eplus2
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #18401 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 22:14:05 »

Akkor iparkodjál  eplus2
Neked szerencséd volt több okból kifolyólag...1.tiltott a géped mert elektromos a szabályzód, ezért nem csináltál olvadt kompresszorkereket.
2. Nem égett le az elektronikád a totálisan beragadt geo-tól.
3. közel voltál és időben jöttél.. Cool eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18402 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 22:16:15 »

Eszik a turbókat  Wink, és csak az döglik meg amelyik meg van akadva...vagy megetetik a szűrő felől..
Amelyik meg van csinálva annyit elmegy mint a motor...
kíváncsi leszek, hogy amit majd én leveszek, at milyen állapotban lesz vigyor3 az kapott, az tuti nyes szerintem átlépett már az eladhatatlan kategóriába Undecided

jah, bv50-et vettem vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #18403 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 22:20:50 »

Neked szerencséd volt több okból kifolyólag...1.tiltott a géped mert elektromos a szabályzód, ezért nem csináltál olvadt kompresszorkereket.
2. Nem égett le az elektronikád a totálisan beragadt geo-tól.
3. közel voltál és időben jöttél.. Cool eplus2
Ez igaz nem sokat tököltem ,de megérte ,ha messzebb lettél volna akkor is bevállaltam volna az utat worship
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18404 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 23:27:17 »

és a középkonzol órában a piros led nem villog?
Ha nem indul és nincs izzító jelzés, akkor az nem valószínű, hogy üzemanyag rendszeri gond.
Főrelé, immobiliser.

Tisler által írt ICU dolog érdekes lehet, de ha az injektorok vezérlésével gond van, akkor is van izzításjelző villogás.
Szakemberek szerint beindult az a motor csak 1-2mp és lefullad vagy letiltódik és leáll.
A piros led az órában mit jelent pontosan az immobiliserhez lenne visszajelző?
Ha magára hagytam a kocsit kulcs nélkül villogott a piros led, az rémlik korábbról, jól gondolom, hogyha indítozni akarom a kocsit akkor a led nem lenne szabad pislogjon mert ha villog akkor nem érzékeli a kulcsot megfelelően, effektíve nem is fog beindulni.
Van egy pótkulcsom is lehet megpróbáljuk azzal is az indítást, immobiliser hiba így talán kiszűrhető lesz a 2. kulccsal és a led figyelésével.
Főrelét azt merre felé kellene keresni, mihez kapcsolódik?

Próba cseresznye alapon kidobatom az 1 éves go szűrőt is megy a helyére egy új gyári, a mostanit meg szétflexelve megvizsgáljuk hátha ez van már totál eltaknyosodva.
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #18405 Dátum: 2012.06.10 vasárnap, 23:41:33 »

Szakemberek szerint beindult az a motor csak 1-2mp és lefullad vagy letiltódik és leáll.
A piros led az órában mit jelent pontosan az immobiliserhez lenne visszajelző?
Ha magára hagytam a kocsit kulcs nélkül villogott a piros led, az rémlik korábbról, jól gondolom, hogyha indítozni akarom a kocsit akkor a led nem lenne szabad pislogjon mert ha villog akkor nem érzékeli a kulcsot megfelelően, effektíve nem is fog beindulni.
Van egy pótkulcsom is lehet megpróbáljuk azzal is az indítást, immobiliser hiba így talán kiszűrhető lesz a 2. kulccsal és a led figyelésével.
Főrelét azt merre felé kellene keresni, mihez kapcsolódik?

Próba cseresznye alapon kidobatom az 1 éves go szűrőt is megy a helyére egy új gyári, a mostanit meg szétflexelve megvizsgáljuk hátha ez van már totál eltaknyosodva.
A piros led az indítás gátlóhoz tartozik.De ha azzal baj van akkor azt úgytudom csak gyári diaggal lehet meghetározni és orvosolni.A főrelét meg a motortérben találod úgy tudom.Az enyémen az előző tulaj ezt a relét már cserélte .Ne flexeld szét akkor telemegy vasreszelékkel és akkor nincs mit vizsgálni!!!!!!!!!!!!!A go szürőnek a felső peremét visszahajtogatod és kijön a beldeje.Az alján meglátod a fényben vagy mágnest teszel az aljára és így megtudod van-e benne alapból fémreszelék.Ha van részvétem mert akkor 4 csúcs+szivattyú csere.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18406 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 08:24:22 »

A piros led az indítás gátlóhoz tartozik.De ha azzal baj van akkor azt úgytudom csak gyári diaggal lehet meghetározni és orvosolni.A főrelét meg a motortérben találod úgy tudom.Az enyémen az előző tulaj ezt a relét már cserélte .Ne flexeld szét akkor telemegy vasreszelékkel és akkor nincs mit vizsgálni!!!!!!!!!!!!!A go szürőnek a felső peremét visszahajtogatod és kijön a beldeje.Az alján meglátod a fényben vagy mágnest teszel az aljára és így megtudod van-e benne alapból fémreszelék.Ha van részvétem mert akkor 4 csúcs+szivattyú csere.
Márkaszervízben vagyok már vele, így a gyári diag volt használva rajta ami semmi érdemleges információt nem mutatott a hiba okára vonatkozóan, sajnos ezért kényszerülünk erre a nagy találgatásra.
Ma megnézetem a 4 PCS-t ha azok valóban rosszak és magasnyomású is gázos nem biztos, hogy a javítással járok-e jobban vagy a bontással! Ha üzemanyag a hibás max. Agip kuttal mehetek ölre , de az meg kevés sikerrel kecsegtet:(
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18407 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 10:06:19 »

Márkaszervízben vagyok már vele, így a gyári diag volt használva rajta ami semmi érdemleges információt nem mutatott a hiba okára vonatkozóan, sajnos ezért kényszerülünk erre a nagy találgatásra.
Ma megnézetem a 4 PCS-t ha azok valóban rosszak és magasnyomású is gázos nem biztos, hogy a javítással járok-e jobban vagy a bontással! Ha üzemanyag a hibás max. Agip kuttal mehetek ölre , de az meg kevés sikerrel kecsegtet:(

Most van az a pillanat, amikor egy valóban hozzáértő szerelő kell... és nem a találgatás.
Helyileg hol áll a gép?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18408 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 13:03:08 »

Most van az a pillanat, amikor egy valóban hozzáértő szerelő kell... és nem a találgatás.
Helyileg hol áll a gép?
Eger, és az a tapasztalatom a jó szakembereket itt nagyítóval kell keresnem!
Főleg ha hozzáveszem, hogy saját lábán nem jutok el vele sehova vontatás vagy trailer kell a mozgatáshoz!
De szivesen veszek ajánlásokat erről a környékről.

Egyébként PCS-k bevizsgálva 2db tökéletes, 1db tisztításra szorul, 1db-ban pedig szelepcsere indokolt, de nyomást ez a csúcs se veszíti el csak később kezd el porlasztani a többihez képest 130-180 bar helyett 300-nál!
Elég horror a tisztítás és szelepcseréje 38k-ért, de túl akarok lendülni azon a ponton, hogy a PCS-kre ne is kelljen gondolni a hiba keresés alatt.
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18409 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 13:34:35 »

Eger, és az a tapasztalatom a jó szakembereket itt nagyítóval kell keresnem!
Főleg ha hozzáveszem, hogy saját lábán nem jutok el vele sehova vontatás vagy trailer kell a mozgatáshoz!
De szivesen veszek ajánlásokat erről a környékről.

Egyébként PCS-k bevizsgálva 2db tökéletes, 1db tisztításra szorul, 1db-ban pedig szelepcsere indokolt, de nyomást ez a csúcs se veszíti el csak később kezd el porlasztani a többihez képest 130-180 bar helyett 300-nál!
Elég horror a tisztítás és szelepcseréje 38k-ért, de túl akarok lendülni azon a ponton, hogy a PCS-kre ne is kelljen gondolni a hiba keresés alatt.


Először pucoltasd ki alaposan ultrahanggal azt a 300 barost is. Nekem is ilyen bajom volt, 400 bar volt az alapjárati railnyomás. Utána a bevizsgáláshoz kipucolták, azóta viszont 258 bar az alapjárati nyomás. 230-280 között kell legyen rendesen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18410 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 19:12:11 »

üdv.
ilyen kábele nincs véletlenül valakinek?

http://www.powertuning.hu/192-dizel-chip-tuningdoboz/600-kuberl-programozo-kabel-csak-haladoknak.html
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18411 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:04:49 »

Talán Stealt-nek valahol megvan még,de ezt inkább tőle kérdezd meg! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18412 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:19:06 »

Talán Stealt-nek valahol megvan még,de ezt inkább tőle kérdezd meg! Wink


köszi.irtam neki p.m.-et Smiley remélem vissza ír... Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18413 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:19:49 »

adsz a szarnak egy pofont?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18414 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:31:59 »

adsz a szarnak egy pofont?? vigyor3

hali.csak kiváncsi vagyok hogy mire jo ez a kábel...mit lehet változtatni.tudom már mindenki piszkált vele hogy inkább irassak hozzá egy rendes progit! Smiley de egyenlöre ez van.egyenlöre... Smiley

(azért annyira nem *** ám ez se mint azt hiszik páran... )
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18415 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:40:45 »

hali.csak kiváncsi vagyok hogy mire jo ez a kábel...mit lehet változtatni.tudom már mindenki piszkált vele hogy inkább irassak hozzá egy rendes progit! Smiley de egyenlöre ez van.egyenlöre... Smiley

(azért annyira nem *** ám ez se mint azt hiszik páran... )

Nem egyenlőre (azaz két egyforma részre), hanem csak egyelőre (azaz momentán, jelenleg).

integet2

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18416 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:42:09 »

Nem egyenlőre (azaz két egyforma részre), hanem csak egyelőre (azaz momentán, jelenleg).

integet2

AndyA
Nem jó az ok fejtés!
Az egyenlőre az egyen ital...... nyes pias hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18417 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:45:18 »

Nem jó az ok fejtés!
Az egyenlőre az egyen ital...... nyes pias hehe

Szabványosított, gyenge minőségű ital.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18418 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:54:26 »

Szabványosított, gyenge minőségű ital.

Cheesy betegek vagytok... Smiley de legyen igazatok! Smiley
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18419 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:57:19 »

Cheesy betegek vagytok... Smiley de legyen igazatok! Smiley

Naná... rengeteg egyenlőrét ittunk  vigyor3
(Sokáig én is így írtam  vigyor3 de hát ki emlékszik erre. hogy on legyek: Pedig már akkor is tdci-vel gurultam)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18420 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 20:58:23 »

amugy van olyan program az elm 327hez amivel lehet turbo nyomást mérni?esetleg valami teljesitmény félét...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18421 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:05:49 »

amugy van olyan program az elm 327hez amivel lehet turbo nyomást mérni?esetleg valami teljesitmény félét...

Ha arra a sötétkék/narancssárga dobozra gondolsz, azzal egy csomó dolgot - pl turbó nyomást - lehet mérni, meg logolni is.
Van androidos telefonra, nokiára (nyilván kevesebb progi), meg laptopra. Szóval, jó kis cucc az...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18422 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:12:54 »

amugy van olyan program az elm 327hez amivel lehet turbo nyomást mérni?esetleg valami teljesitmény félét...
Android/Torque sw
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18423 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:13:21 »

Ha arra a sötétkék/narancssárga dobozra gondolsz, azzal egy csomó dolgot - pl turbó nyomást - lehet mérni, meg logolni is.
Van androidos telefonra, nokiára (nyilván kevesebb progi), meg laptopra. Szóval, jó kis cucc az...

hát speciel az enyém fekete doboz kék matricával... Smiley de mi a program neve?mert most modiaggal törölgetem a ledugozott egr hibakódot...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18424 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:20:55 »

hali.csak kiváncsi vagyok hogy mire jo ez a kábel...mit lehet változtatni.tudom már mindenki piszkált vele hogy inkább irassak hozzá egy rendes progit! Smiley de egyenlöre ez van.egyenlöre... Smiley

(azért annyira nem *** ám ez se mint azt hiszik páran... )
nem az elért teljesítménye szhar, ha nem az a mód, ahogy eléri
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18425 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:25:22 »

nem az elért teljesítménye szhar, ha nem az a mód, ahogy eléri

teljesitményre mindenképp érezhetö az biztos.föleg ha kiveszi az ember... Smiley de igazábol miben különbözik a megirt programhoz képest?hiszen az elmélet ugyanaz...emelik bizonyos pontokon a rail nyomást...vagy tévedek? Smiley worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18426 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:30:20 »

teljesitményre mindenképp érezhetö az biztos.föleg ha kiveszi az ember... Smiley de igazábol miben különbözik a megirt programhoz képest?hiszen az elmélet ugyanaz...emelik bizonyos pontokon a rail nyomást...vagy tévedek? Smiley worship
ez 1 értéket módosít, van, hogy tűréshatáron túlra, olyankor jön a vészüzem.

chip-nél kicsit több mindent állítanak
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18427 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:38:29 »

hát speciel az enyém fekete doboz kék matricával... Smiley de mi a program neve?mert most modiaggal törölgetem a ledugozott egr hibakódot...
a modiag az egyik legjobb.az is mér turbonyomast!

de scanXL-elm ford specifikusan is jó.
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.11 hétfő, 21:40:18 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18428 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:39:40 »

ez 1 értéket módosít, van, hogy tűréshatáron túlra, olyankor jön a vészüzem.

chip-nél kicsit több mindent állítanak

az olcso box-oknál elhiszem hogy 1 ponton modosit de egy küberlnél nem hiszem hogy ennyire egyszerü lenne...azért ez egy nivosabb cég.amit tudok hogy alapjáraton is magasabb a rail nyomás...

de mit állitanak?és hol?
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #18429 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:42:50 »

a modiag az egyik legjobb.az is mér turbonyomast!

de scanXL-elm ford specifikusan is jó.

és az hol találhato a menüjében?mert én még nem találtam meg...megköszönném ha leirnád. Smiley
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18430 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 21:46:11 »

és az hol találhato a menüjében?mert én még nem találtam meg...megköszönném ha leirnád. Smiley
bal oldalon,a hibakod olvasás alatt vagy felett van a menuben.most pontosabban nem tudom leírni,telóról irok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #18431 Dátum: 2012.06.12 kedd, 16:50:06 »

Sziaztok


Lenne egy kérdésem cserélt valaki nem tudom pontosan milyen szíjat, mert ez nem a szervó szíj baloldalt van és elég hosszú ugyan is nekem elkopott és cserélném de mivel nem tudom mi az nem tok szijat venni sem meg egy képes leírás is jól jönne előre is köszönöm
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18432 Dátum: 2012.06.12 kedd, 17:00:43 »

Sziaztok


Lenne egy kérdésem cserélt valaki nem tudom pontosan milyen szíjat, mert ez nem a szervó szíj baloldalt van és elég hosszú ugyan is nekem elkopott és cserélném de mivel nem tudom mi az nem tok szijat venni sem meg egy képes leírás is jól jönne előre is köszönöm
Kicsit pontosítsuk. Ha szembeállsz az autóval akkor a bal oldalra eső szíjra gondolsz? Ha igen akkor az a generátor oldali szíj ami meghajtja a klima kompresszort is. A cseréje nem lehetetlen házilag. De ki kell fűzni a szíjat. Kell egy nem túl bonyolult de spéci szíjfeszítő meg néhány kulcs plusz egy emelő. Szíjat leugrasztani, emelő a blokk alá bal oldalt. Egy kicsit ki kell emelni a blokkot ekkor a szíj kifüzhető illetve vissza az új.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #18433 Dátum: 2012.06.12 kedd, 17:44:32 »

Kicsit pontosítsuk. Ha szembeállsz az autóval akkor a bal oldalra eső szíjra gondolsz? Ha igen akkor az a generátor oldali szíj ami meghajtja a klima kompresszort is. A cseréje nem lehetetlen házilag. De ki kell fűzni a szíjat. Kell egy nem túl bonyolult de spéci szíjfeszítő meg néhány kulcs plusz egy emelő. Szíjat leugrasztani, emelő a blokk alá bal oldalt. Egy kicsit ki kell emelni a blokkot ekkor a szíj kifüzhető illetve vissza az új.


Ha meg a főtengely szíjtárcsát kicsavarod, akkor nem kell hozzá a spéci feszítő. Mindhárom csavar meglazít, majd kettő teljesen kivesz, a harmadik körül elfordítható a tárcsa, és már lehet is szíjat cserélni. Utána kézi erővel vissza lehet fordítani a tárcsát, hogy a 3 csavar visszarakható legyen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18434 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:07:38 »

Ha meg a főtengely szíjtárcsát kicsavarod, akkor nem kell hozzá a spéci feszítő. Mindhárom csavar meglazít, majd kettő teljesen kivesz, a harmadik körül elfordítható a tárcsa, és már lehet is szíjat cserélni. Utána kézi erővel vissza lehet fordítani a tárcsát, hogy a 3 csavar visszarakható legyen.

AndyA
...csak ha nem lazulnak a csavarok,akkor cumi van.akkor csak a légkulcs segít.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tipli66
Vendég
« Új hozzászólás #18435 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:15:28 »

Igen erre gondoltam köszönöm a robbantott ábrát
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18436 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:16:16 »

és az hol találhato a menüjében?mert én még nem találtam meg...megköszönném ha leirnád. Smiley


Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #18437 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:33:10 »

Ha meg a főtengely szíjtárcsát kicsavarod, akkor nem kell hozzá a spéci feszítő. Mindhárom csavar meglazít, majd kettő teljesen kivesz, a harmadik körül elfordítható a tárcsa, és már lehet is szíjat cserélni. Utána kézi erővel vissza lehet fordítani a tárcsát, hogy a 3 csavar visszarakható legyen.

AndyA
Hát inkább a szíjfeszítővel felülről  mint a kocsi alatt fetrengeni, Ráaadásul nem is túl bonyolult elkészíteni.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Gener%C3%A1tor_sz%C3%ADjlaz%C3%ADt%C3%B3_k%C3%A9zik%C3%A9sz%C3%BCl%C3%A9k-csin%C3%A1ld_magad_MK3
Naplózva
sund
Vendég
« Új hozzászólás #18438 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:37:29 »

Szevasztok! Új vagyok itt, pár napja vettem egy 2003-as, 115 lovas TDci kombit...kicsit zaklatott állapotban, de olcsón. Norvégiában élek, itt szinte átlagos a 284e km, az utastérre nézve ez hihető is... Először megvettem a gépet, utána kezdtem el okosan véleményeket olvasni... A porlasztócsúcs-kálváriától kellően beszartam, ezért elvittem a verdát hivatalos szervízbe egy állapotfelmérésre. Mivel tök hülye vagyok a motorhoz, ezért próbálom józan paraszti ésszel leírni, amit láttam: a szakember 4 db nagyobb kémcsövet kötött a rendszerre, ezután az látszott, hogy a középső kettő 3-4 szer annyi üzemanyagot enged át, mint az 1. és a 4. A kocsival érzésre semmi gond. Jól húz, nem füstöl, pár száz km után úgy látszik városban is beéri 7 lityivel, nem dadog....bár 1800-2000 alatt nem érzem a nyomatékhegyet. A szervíz adott egy javítási ajánlatot, mely kiegészülve 1-2 futóműves aprósággal (talán 1 kerékcsapágy és egy-két gumi izé....) cirka 1.6m Ft.  Ennyit semmiképp nem fogok fizetni, reálisan ennek 40-50%-a lehetne a magyar márkaszervíz ár és talán 50-60%-a egy maszek... De kérdem én: érdemes a porlasztócsúcsokat az én esetemben lecserélni, ha az autó gyakorlatilag tünetmentes? A szakember szerint megnő a kompresszió, aminek hatására besülhetnek a dugók...amit ugye nem akarok. Az autó előélete ismeretlen....Vásárlás után (!) okosan megnéztem az olajat....csont száraz volt. Kapott jófajta Castrol Magnatec 5W-30-at, de nem lett tőle se jobb, se rosszabb... Magyarországon mennyiért találhatnék 4db új vagy felújított porlasztócsúcsot a hozzá tartozó, kötelezően cserélendő apróságokkal? A papíromon ez 16e NOK, cirka 640e Ft csak a 4 csúcs...
Naplózva
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #18439 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:43:40 »


Hol lehet ezt a progit megszerezni?  vigyor3
Az a ScanToolnet vagy mifene ami nekem van nem alkalmas ilyesmire?  szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.12 kedd, 22:08:39 írta AndyA » Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18440 Dátum: 2012.06.12 kedd, 20:13:33 »

Hol lehet ezt a progit megszerezni?  vigyor3
Az a ScanToolnet vagy mifene ami nekem van nem alkalmas ilyesmire?  szomoru1
ezt a netről....okosba.

De, a scantool is tudja ugyan ezeket-szinte.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18441 Dátum: 2012.06.12 kedd, 20:14:48 »

Szevasztok! Új vagyok itt, pár napja vettem egy 2003-as, 115 lovas TDci kombit...kicsit zaklatott állapotban, de olcsón. Norvégiában élek, itt szinte átlagos a 284e km, az utastérre nézve ez hihető is... Először megvettem a gépet, utána kezdtem el okosan véleményeket olvasni... A porlasztócsúcs-kálváriától kellően beszartam, ezért elvittem a verdát hivatalos szervízbe egy állapotfelmérésre. Mivel tök hülye vagyok a motorhoz, ezért próbálom józan paraszti ésszel leírni, amit láttam: a szakember 4 db nagyobb kémcsövet kötött a rendszerre, ezután az látszott, hogy a középső kettő 3-4 szer annyi üzemanyagot enged át, mint az 1. és a 4. A kocsival érzésre semmi gond. Jól húz, nem füstöl, pár száz km után úgy látszik városban is beéri 7 lityivel, nem dadog....bár 1800-2000 alatt nem érzem a nyomatékhegyet. A szervíz adott egy javítási ajánlatot, mely kiegészülve 1-2 futóműves aprósággal (talán 1 kerékcsapágy és egy-két gumi izé....) cirka 1.6m Ft.  Ennyit semmiképp nem fogok fizetni, reálisan ennek 40-50%-a lehetne a magyar márkaszervíz ár és talán 50-60%-a egy maszek... De kérdem én: érdemes a porlasztócsúcsokat az én esetemben lecserélni, ha az autó gyakorlatilag tünetmentes? A szakember szerint megnő a kompresszió, aminek hatására besülhetnek a dugók...amit ugye nem akarok. Az autó előélete ismeretlen....Vásárlás után (!) okosan megnéztem az olajat....csont száraz volt. Kapott jófajta Castrol Magnatec 5W-30-at, de nem lett tőle se jobb, se rosszabb... Magyarországon mennyiért találhatnék 4db új vagy felújított porlasztócsúcsot a hozzá tartozó, kötelezően cserélendő apróságokkal? A papíromon ez 16e NOK, cirka 640e Ft csak a 4 csúcs...
szerintem csak a 4 csúcs kijön 300ból.....nem tudom egész pontosan.de TISLER most cseréltette őket újra,ő tud konkrét árakat is mondani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18442 Dátum: 2012.06.12 kedd, 21:04:40 »

Szevasztok! Új vagyok itt, pár napja vettem egy 2003-as, 115 lovas TDci kombit...

Na, én a következőt tenném... hajtanám így, amíg megy. Amíg nem jön az izzító villogás. Na, akkor cserélném...
vagy, ha ritkán jársz haza, akkor előre le kell szervezni, hogy legyen csúcs, és akkor kicserélni, sokkal kevesebből.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #18443 Dátum: 2012.06.12 kedd, 21:19:51 »

szerintem csak a 4 csúcs kijön 300ból.....nem tudom egész pontosan.de TISLER most cseréltette őket újra,ő tud konkrét árakat is mondani.
úgyhallottam a jászberényi ford szalonban 70 az újnak db-ja  smile
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sund
Vendég
« Új hozzászólás #18444 Dátum: 2012.06.12 kedd, 21:32:51 »

Na, én a következőt tenném... hajtanám így, amíg megy. Amíg nem jön az izzító villogás. Na, akkor cserélném...
vagy, ha ritkán jársz haza, akkor előre le kell szervezni, hogy legyen csúcs, és akkor kicserélni, sokkal kevesebből.

Köszi a választ mindenkinek!
- Izzítólámpáról jut eszembe: tíz éve nem volt dízelem, akkor sem egy új darab....kell a mondival izzítani, vagy az még a régi időkben élt?
- Igaz, hogy az enyémbe nem fér el egy 2DIN méretű fejegység?
- Porlasztócsúcsból tényleg érdemes egyszerre mindet cserélni, ha csak kettő defektes?

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #18445 Dátum: 2012.06.12 kedd, 21:37:50 »

Köszi a választ mindenkinek!
- Izzítólámpáról jut eszembe: tíz éve nem volt dízelem, akkor sem egy új darab....kell a mondival izzítani, vagy az még a régi időkben élt?
- Igaz, hogy az enyémbe nem fér el egy 2DIN méretű fejegység?
- Porlasztócsúcsból tényleg érdemes egyszerre mindet cserélni, ha csak kettő defektes?


1. nem fontos nyáron az izzitas.télen is a kompresszio megléte a fontosabb,de szebben indul és jár a hidegben ha minden izzito működik.
2.passz
3. hosszú távon gondolkodva érdemes mindet kicserélni.jót tesz a motorral is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18446 Dátum: 2012.06.12 kedd, 21:56:13 »

Köszi a választ mindenkinek!
- Izzítólámpáról jut eszembe: tíz éve nem volt dízelem, akkor sem egy új darab....kell a mondival izzítani, vagy az még a régi időkben élt?
- Igaz, hogy az enyémbe nem fér el egy 2DIN méretű fejegység?
- Porlasztócsúcsból tényleg érdemes egyszerre mindet cserélni, ha csak kettő defektes?



Szia! Facelift előttibe (nem króm hűtőmaszk) valóban nem fér 2DIN, csak farikcsálással. Porlasztócsúcsokkal kapcsolatban szerintem ne foglalkozz vele addig, amíg a
kocsi maga jól működik, és nem kezd vészüzembe váltogatni. Nekünk a dízel porlasztóira 150e km-rel ezelőtt azt mondták, hogy négyből hármat cserélni kéne résolaj-veszteség
alapján, 50ekm-rel később meg már mind a négyet, aztán még ma is megy, és még egyszer sem volt vészüzem. Most van bennük 350e. Az, hogy nincs nyomatékhegy, amíg nem épül fel
turbónyomás, teljesen normális szerintem. A 4 csúcs cseréjére kapott ajánlatban amúgy van nagynyomású pumpa csere is, vagy csak a porlasztó?
Naplózva
sund
Vendég
« Új hozzászólás #18447 Dátum: 2012.06.12 kedd, 22:15:49 »

Szia! Facelift előttibe (nem króm hűtőmaszk) valóban nem fér 2DIN, csak farikcsálással. Porlasztócsúcsokkal kapcsolatban szerintem ne foglalkozz vele addig, amíg a
kocsi maga jól működik, és nem kezd vészüzembe váltogatni. Nekünk a dízel porlasztóira 150e km-rel ezelőtt azt mondták, hogy négyből hármat cserélni kéne résolaj-veszteség
alapján, 50ekm-rel később meg már mind a négyet, aztán még ma is megy, és még egyszer sem volt vészüzem. Most van bennük 350e. Az, hogy nincs nyomatékhegy, amíg nem épül fel
turbónyomás, teljesen normális szerintem. A 4 csúcs cseréjére kapott ajánlatban amúgy van nagynyomású pumpa csere is, vagy csak a porlasztó?
Most futottam újra át az árajánlatot.... Eddig nem is láttam, hogy netto árakat írtak, így a 4db csúcs már 800e huf felett van, minden kieg nélkül. Csak a csúcsok cseréje és a programozás netto 2600NOK....kéretik 39-cel szorozni  falbav
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #18448 Dátum: 2012.06.12 kedd, 22:23:27 »

Most futottam újra át az árajánlatot.... Eddig nem is láttam, hogy netto árakat írtak, így a 4db csúcs már 800e huf felett van, minden kieg nélkül. Csak a csúcsok cseréje és a programozás netto 2600NOK....kéretik 39-cel szorozni  falbav

Semmi értelme ott venni a csúcsot, meg ott csináltatni, ez nevetségesen magas ár.
Naplózva
sund
Vendég
« Új hozzászólás #18449 Dátum: 2012.06.12 kedd, 22:36:45 »

Semmi értelme ott venni a csúcsot, meg ott csináltatni, ez nevetségesen magas ár.
Kérdés kibír-e 2300km-t a jelenleg tünetmentes gép? Mert ha a dánoknál hazafelé szarik be valami, ott egy kiszállási díj lehet ennyi....Mindenképp hazaviszem valahogy idén, mert kellene egy csomó apróság is, meg gondolom a futóműves dolgokat is megúsznám félár környékén...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 362 363 364 365 366 367 368 [369] 370 371 372 373 374 375 376 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.114 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.