sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24100 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:32:05 » |
|
lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol... nincs hibakód !!!!
Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul. Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.
Az autó:
2007 / 2
2.2 TDCI ford mondeo Titanium-X kombi 114Kw (155 LE)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24101 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:38:54 » |
|
lenne egy kérdésem hozzátok. Olvastam a forumon már ilyen kérdést és tudom h sokszor válaszoltatok már rá de így még nem találtam sehol... nincs hibakód !!!!
Első gyújtásráadásnál villog a izzítólámpa, majd másodjára a probléma nélkül beindul. Igaz ha akkor próbálok ráindítani amikor villog akkor nem indul, másodjára beindul és utána teljesítmény csökkenést tapasztalok. 3 szervízbe vittem 3 különböző gép lett rádugva és egyik se ír semmi hibát.
Az autó:
2007 / 2
2.2 TDCI ford mondeo Titanium-X kombi 114Kw (155 LE)
Nem minden gép jelzi az injektorok kódolási hibáját hibának. Azt kell megnézni adatlistában, hogy látszanak-e a kódok és megfelelőek-e.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #24102 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:42:35 » |
|
Eddíg úgy néz ki, hogy egy f-supert. De versenyben vagyok még egy ELM327-ért is az ebay-en (13.50$-el) Még egy nap és kiderül, hogy az enyém lesz-e.
Annál olcsóbb lenne angol e-bayről fix árral. Bt-s ELM327 6.28, USB-s 5.99 GBP-ért van, és azt meg sem kell nyerni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24103 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:47:34 » |
|
Nem minden gép jelzi az injektorok kódolási hibáját hibának. Azt kell megnézni adatlistában, hogy látszanak-e a kódok és megfelelőek-e.
igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő. Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem. Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24104 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:49:21 » |
|
igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő. Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem. Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.
Sajnos az is benne van a pakliban. De előtte nem árt alaposan diagnosztizálni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #24105 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:50:32 » |
|
igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő. Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem. Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.
Budapesti vagy?
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #24106 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:50:57 » |
|
Ami még kimaradt, hogy hétfőn alf-al kitöröltük a hibatárolót (egr dugózás miatti hiba), erre ma megint kigyulladt. Viszont nincs még olvasóm. Esetleg tudna valaki segíteni abban, hogy megsassantsuk, hogy most meg mi a kínja? A hétvégén lesz egy kb egyórás autópályás menetem, akkor jól kikormolom, aztán meglátjuk. A jövő héten elvileg meglesz az olvasó is, ha az illető nem gondolta meg magát.
XVIII. ker-ben tudok olvasni neked. Izzó-t ne vedd ki, mert esetleg más hibáról meg lemaradsz.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24107 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:51:14 » |
|
igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő. Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem. Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.
Ha öt napja vetted,akkor vidd vissza az eladónak,ha porlasztós lesz,szerintem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24108 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:52:52 » |
|
Sajnos az is benne van a pakliban. De előtte nem árt alaposan diagnosztizálni.
Ettől alaposabban, hogy kell ? A probléma csak néha lép fel egyszer gondol egyet az autó és visszafogja a fordulatot, nem engedi pörögni a motort. Máskor meg semmi baja. Nemértem, egyszer jó egyszer nem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24109 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:53:26 » |
|
Ha öt napja vetted,akkor vidd vissza az eladónak,ha porlasztós lesz,szerintem így van.....rejtett hiba.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24110 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:53:55 » |
|
Budapesti vagy?
Nem B-A-Z Megye Sátoraljaújhely környéke 250 km BPtől :S
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24111 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:54:45 » |
|
Ettől alaposabban, hogy kell ? A probléma csak néha lép fel egyszer gondol egyet az autó és visszafogja a fordulatot, nem engedi pörögni a motort. Máskor meg semmi baja. Nemértem, egyszer jó egyszer nem Ennél alaposabban? Minél? Nem történt diagnosztika a leírásod alapján. A hibakód olvasás nem diagnosztika.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24112 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:56:40 » |
|
Ha öt napja vetted,akkor vidd vissza az eladónak,ha porlasztós lesz,szerintem Nem akarom visszavinni mert nagyon megtetszett az autó. Olyan hibátlan állapotban van a kaszni is meg a belső tér, a futőműről nem is beszélve hogy el se hittem amikor megláttam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #24113 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:57:43 » |
|
Nem akarom visszavinni mert nagyon megtetszett az autó. Olyan hibátlan állapotban van a kaszni is meg a belső tér, a futőműről nem is beszélve hogy el se hittem amikor megláttam.
Akkor sem akarod visszavinni, ha 3-4-500000 lesz rendbe rakni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 20:59:16 írta Styleair »
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24114 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:58:20 » |
|
Nem akarom visszavinni mert nagyon megtetszett az autó. Olyan hibátlan állapotban van a kaszni is meg a belső tér, a futőműről nem is beszélve hogy el se hittem amikor megláttam.
Nem azt javasoltuk, hogy add vissza......hanem vidd vissza, mert rejtett hibája van a kocsinak. Javítsák meg!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #24115 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:58:32 » |
|
Akkor sem akarod visszavinni, ha 3-4-50000 lesz rendbe rakni?
Egy nullát lehagytál...
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24116 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:58:47 » |
|
Ennél alaposabban? Minél? Nem történt diagnosztika a leírásod alapján. A hibakód olvasás nem diagnosztika. A ford Szervízekbe 2x fizettem 5000 ftot teljes diagnosztikáért. ott se tudják hogy mi a baja pontosan, csak találgatnak. Próbálkozásokra meg nincs pénzem (vagyis feleslegesen nincs kedvem 1-2-300 ezreket kiadni ha nem muszály)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24117 Dátum: 2013.01.23 szerda, 20:59:04 » |
|
Akkor sem akarod visszavinni, ha 3-4-50000 lesz rendbe rakni?
50000 még nem sok
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #24118 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:00:07 » |
|
Egy nullát lehagytál...
50000 még nem sok Javítottam 500.000
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24119 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:01:42 » |
|
A ford Szervízekbe 2x fizettem 5000 ftot teljes diagnosztikáért. ott se tudják hogy mi a baja pontosan, csak találgatnak. Próbálkozásokra meg nincs pénzem (vagyis feleslegesen nincs kedvem 1-2-300 ezreket kiadni ha nem muszály)
"5000 ftot teljes diagnosztikáért." Már bocs, de ezért legfeljebb hibakódot olvasnak. A diagnosztika nem az. Vannak eljárások diagnosztizálásra. Külső műszerek, készülékek...... egy átfogó diagnosztika több óra is lehet, ha rendesen végig mérnek mindent és mondjuk csak szkóppal.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24120 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:04:52 » |
|
Javítottam 500.000
hirdetesj2 bejegyzésében olvastam ugyanilyen problémáról, neki nemtudjátok mi volt a probléma ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24121 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:07:18 » |
|
"5000 ftot teljes diagnosztikáért." Már bocs, de ezért legfeljebb hibakódot olvasnak. A diagnosztika nem az. Vannak eljárások diagnosztizálásra. Külső műszerek, készülékek...... egy átfogó diagnosztika több óra is lehet, ha rendesen végig mérnek mindent és mondjuk csak szkóppal. Értem, hát akkor mostmár bebizonyosodott, hogy miért mondták az ismerőseim, ha jót akarok magamnak min. Nyíregyházára viszem szervízbe. Nem is gondoltam, hogy máshogy is átlehet nézni a kocsit. Bocs ha hülyeségeket írok de én csak azt mondom amit nekem mondtak itt a "Szakszervízbe".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24122 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:09:34 » |
|
Értem, hát akkor mostmár bebizonyosodott, hogy miért mondták az ismerőseim, ha jót akarok magamnak min. Nyíregyházára viszem szervízbe. Nem is gondoltam, hogy máshogy is átlehet nézni a kocsit. Bocs ha hülyeségeket írok de én csak azt mondom amit nekem mondtak itt a "Szakszervízbe".
Semmi gond, mond csak amit tudsz, gondolsz, hallasz. Segíteni vagyunk itt. Most már tudod, hogy mi mit jelent és mit foglal magába. Remélhetőleg legközelebb nem fizettetnek a semmiért.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24123 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:13:39 » |
|
Semmi gond, mond csak amit tudsz, gondolsz, hallasz. Segíteni vagyunk itt. Most már tudod, hogy mi mit jelent és mit foglal magába. Remélhetőleg legközelebb nem fizettetnek a semmiért.
És a problémához mit tudnátok hozzászólni ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #24124 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:16:00 » |
|
És a problémához mit tudnátok hozzászólni ?
Mennyi a becsült km az autóba?
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24125 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:18:54 » |
|
Mennyi a becsült km az autóba?
176.200 A szervízkönyv alapján (végig vezetett), 165.000 nél volt : - olajcsere; - meg vmi egr szeleppel vmi (nem tudom kivenni a szervizes faszi írásából h pontosan mi volt vele)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #24126 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:22:17 » |
|
176.200
A szervízkönyv alapján (végig vezetett), 165.000 nél volt : - olajcsere; - meg vmi egr szeleppel vmi (nem tudom kivenni a szervizes faszi írásából h pontosan mi volt vele)
M.o-i ,vagy külföldi?
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24127 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:22:23 » |
|
És a problémához mit tudnátok hozzászólni ?
Már az első válaszomban leírtam, hogy első körben a kódolást kell ellenőrizni.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24128 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:23:12 » |
|
M.o-i ,vagy külföldi?
M.o -i, de ez mit befolyásol egyébként ?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 21:25:17 írta sabixy »
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #24129 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:37:16 » |
|
M.o -i, de ez mit befolyásol egyébként ?
Végül is semmit ,csak kíváncsi voltam,szerintem keresd Alf-ot (nem harap),vagy Németh Viktort(ö-se) itt a fórumon,viszonylag közel vannak hozzád,meg segíteni is tudnak a pontos hiba feltárásba(csak ötlet ),ezen már én is átestem sok sok próbálkozás itt-ott ,oszt nem volt nagy baja, pedig komplett turbót akartak cserélni a ford szervizbe,Itt kaptam segítséget én is.
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24130 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:39:11 » |
|
Végül is semmit ,csak kíváncsi voltam,szerintem keresd Alf-ot (nem harap),vagy Németh Viktort(ö-se) itt a fórumon,viszonylag közel vannak hozzád,meg segíteni is tudnak a pontos hiba feltárásba(csak ötlet ),ezen már én is átestem sok sok próbálkozás itt-ott ,oszt nem volt nagy baja, pedig komplett turbót akartak cserélni a ford szervizbe,Itt kaptam segítséget én is.
Rendben, majd holnap akkor írok nekik, hogy mit gondolnak. kösz a segítséget, jóéjszakát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #24131 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:47:45 » |
|
Javítottam 500.000
A javítás után is ugyanannyi mint előző írásodban mind a 2-szer jól írtad
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24132 Dátum: 2013.01.23 szerda, 21:53:53 » |
|
A javítás után is ugyanannyi mint előző írásodban mind a 2-szer jól írtad
Mert már javította az elsőt is. A #24140-ben van idézve az eredeti 50000-es.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24133 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:08:41 » |
|
M.o -i, de ez mit befolyásol egyébként ?
Semmit. De pontosan mi is a jelenség? Ha villog az izzítás jelző akkor nem indul. Utána ha próbálod megint indítani akkor beindul de vész üzemmódban? Van olyan állapot hogy beindítod, megy valameddig és pl egy terhelésre (gázadásra) dobja a motorkontrolt vagy az izzítás jelzőt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24134 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:19:16 » |
|
Semmit. De pontosan mi is a jelenség? Ha villog az izzítás jelző akkor nem indul. Utána ha próbálod megint indítani akkor beindul de vész üzemmódban? Van olyan állapot hogy beindítod, megy valameddig és pl egy terhelésre (gázadásra) dobja a motorkontrolt vagy az izzítás jelzőt?
Ha villog az izzításjelző akk nemindul. Másodikra nemvillog hanem elalszik, és beindul, megy is ahogy kell. A lényeg hogy másodikra mindenképp elalszik a lámpa és jó minden. Azt pedig hogy menetközbe változik-e még nem tapasztaltam. menet közbe semmi nem villan fel, nem vilog semmi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #24135 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:26:19 » |
|
igazából 5 napja vettem az autót úgyhogy még egyáltalán nem vágom hogy mi is ilyenkor a teendő. Arra lennék leginkább kíváncsi, hogy mekkora a probléma és hogy nem-e ártok az autónak nagyon ha így járkálok vele. Esetleg ha vki hasonló problémával találkozott már az sokat segíthetne nekem. Az itteni szerelők porlasztókat akarnak cseréltetni velem de józan paraszti ésszel átgondolva zerintem nem az a probléma.
első körbe vidd vissza ahol vetted hogy ez van...aztán kezd összetenni a lóvét porlasztókra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24136 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:26:23 » |
|
Ha villog az izzításjelző akk nemindul. Másodikra nemvillog hanem elalszik, és beindul, megy is ahogy kell. A lényeg hogy másodikra mindenképp elalszik a lámpa és jó minden. Azt pedig hogy menetközbe változik-e még nem tapasztaltam. menet közbe semmi nem villan fel, nem vilog semmi.
Hány kulcs van a kocsihoz? Mindegyik kulccsal ezt csinálja?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24137 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:27:56 » |
|
Hány kulcs van a kocsihoz? Mindegyik kulccsal ezt csinálja?
2 kulcs van hozzá. igazából az egyiket használtam csak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24138 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:44:56 » |
|
Ha villog az izzításjelző akk nemindul. Másodikra nemvillog hanem elalszik, és beindul, megy is ahogy kell. A lényeg hogy másodikra mindenképp elalszik a lámpa és jó minden. Azt pedig hogy menetközbe változik-e még nem tapasztaltam. menet közbe semmi nem villan fel, nem vilog semmi.
Valószínű csak takarították az EGR szeleped ( ami kb xart se ért mert ha egyszer már beált utána kukatöltelék) Sajnos az EGR csere elég drága móka Amikor nekem volt vele kínom a III-assal akkor garanciába cserélték de akkor is már erősen 70eFt feltt volt. Ez szerintem még belefér a rejtett hiba kategóriába bőven. De ezt normális diagnostkivála lehet azért látni. Nem tudom milyen diagnosztikai gépet dugtak rá. Nem lehet hogy csak egy hajszárítót mert fázott a szerelő lába : Sokáig ne használd így mert egyszer megunja és nem is fog indulni. csak kellene egy normális gyári szintű diagnosztika rá Azért más okot nem kizárva: füstöl? Illetve ha hidegen indul milyene színű a kipufogó füst? Szagában olyan ecetes saványkás CR kipuf szagnak kellen lennie ha egézséges.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24139 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:49:48 » |
|
Annál olcsóbb lenne angol e-bayről fix árral. Bt-s ELM327 6.28, USB-s 5.99 GBP-ért van, és azt meg sem kell nyerni.
Plusz szállítás, ami még egyszer annyi, ha angliából rendeled. Ezt már egyszer eljátszottam egy másik termékkel. Nem győztem lemondani, pedig csak megnéztem, de ez a sz.r úgy vette, mintha vásároltam volna. Az ára nem lett volna rossz, csak amikor megláttam, hogy a shipping még egyszer annyi, mondtam, na inkább nem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24140 Dátum: 2013.01.23 szerda, 22:52:46 » |
|
Valószínű csak takarították az EGR szeleped ( ami kb xart se ért mert ha egyszer már beált utána kukatöltelék) Sajnos az EGR csere elég drága móka Amikor nekem volt vele kínom a III-assal akkor garanciába cserélték de akkor is már erősen 70eFt feltt volt. Ez szerintem még belefér a rejtett hiba kategóriába bőven. De ezt normális diagnostkivála lehet azért látni. Nem tudom milyen diagnosztikai gépet dugtak rá. Nem lehet hogy csak egy hajszárítót mert fázott a szerelő lába : Sokáig ne használd így mert egyszer megunja és nem is fog indulni. csak kellene egy normális gyári szintű diagnosztika rá Azért más okot nem kizárva: füstöl? Illetve ha hidegen indul milyene színű a kipufogó füst? Szagában olyan ecetes saványkás CR kipuf szagnak kellen lennie ha egézséges. Semmi füst, zépen jár a motor (alapjrat nem ingadozik), hidegen indítva fehéren fütöl (pár percig max 1-2) a szaga meg elég ecetes ahogy írtad is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24141 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:03:48 » |
|
Semmi füst, zépen jár a motor (alapjrat nem ingadozik), hidegen indítva fehéren fütöl (pár percig max 1-2) a szaga meg elég ecetes ahogy írtad is Ha nincs zakatolás szerű járás se akkor az üzemanyagrendszerhiba kizárhatónak tűnik. Az EGR-re tippelnék. Szerintem csak takarítothatták De így látatlanban azért nehéz tippelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24142 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:09:46 » |
|
Ha nincs zakatolás szerű járás se akkor az üzemanyagrendszerhiba kizárhatónak tűnik. Az EGR-re tippelnék. Szerintem csak takarítothatták De így látatlanban azért nehéz tippelni. Az EGR - meghibásodására milyen jelek utalnak (nagyvonalakba gondolom) Nemhogy zakatolás szerű hang nincs olyan szépen indul meg jár mintha szalonból hoztam volna ki (többek között azért is ezt vettem meg). -15 C volt tegnap itt reggel és elsőre beindult. azért nem is értem. Néha gondol egyett bevillog a "tekercs" és nem indul. 10 indítából kb 5ször csinálja. Ha porlaztó meg ilyesmi hiba lenne akkor gondolom mindig előjönne nem pedig hol így hol úgy. (ezt csak én gondolom egy hozzánemértő )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.23 szerda, 23:11:36 írta sabixy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24143 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:12:43 » |
|
Az EGR - meghibásodására milyen jelek utalnak (nagyvonalakba gondolom) Nemhogy zakatolás szerű hang nincs olyan szépen indul meg jár mintha szalonból hoztam volna ki (többek között azért is ezt vettem meg). -15 C volt tegnap itt reggel és elsőre beindult. azért nem is értem. Néha gondol egyett bevillog a "tekercs" és nem indul. 10 indítából kb 5ször csinálja. Ha porlaztó meg ilyesmi hiba lenne akkor gondolom mindig előjönne nem pedig hol így hol úgy. (ezt csak én gondolom egy hozzánemértő ) Amikor bevillog a tekercs, akkor az óra piros LEd-je villog vagy folyamatosan világít?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24144 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:13:46 » |
|
Az EGR - meghibásodására milyen jelek utalnak (nagyvonalakba gondolom)
Nemhogy zakatolás szerű hang nincs olyan szépen indul meg jár mintha szalonból hoztam volna ki (többek között azért is ezt vettem meg). -15 C volt tegnap itt reggel és elsőre beindult. azért nem is értem. Néha gondol egyett bevillog a "tekercs" és nem indul. 10 indítából kb 5ször csinálja
Az amit leírtál Nyugi a tapasztalat az hogy miután el kezd xarakodni a EGR, utána olyan 20ekm-el rohad le annyira hogy tralert kell hívnod hozzá hogy bevigyék a szervizbe EGR cserére.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #24145 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:16:37 » |
|
Az amit leírtál Nyugi a tapasztalat az hogy miután el kezd xarakodni a EGR, utána olyan 20ekm-el rohad le annyira hogy tralert kell hívnod hozzá hogy bevigyék a szervizbe EGR cserére. Így van. Ha egyszer hibás lesz, a tisztítással csak időt lehet nyerni és rendszerint nem sokat. Néha 1-2 hetet vagy hónapot, de mindig csere a vége.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #24146 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:18:17 » |
|
Az amit leírtál Nyugi a tapasztalat az hogy miután el kezd xarakodni a EGR, utána olyan 20ekm-el rohad le annyira hogy tralert kell hívnod hozzá hogy bevigyék a szervizbe EGR cserére. EGR-dugó ilyenkor még segíthet, vagy akkor már vége a dalnak? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24147 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:18:25 » |
|
Amikor bevillog a tekercs, akkor az óra piros LEd-je villog vagy folyamatosan világít?
Nem. Ez sárgán villog. Az izzitógyergya visszajelző lámba
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sabixy
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #24148 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:19:51 » |
|
Így van. Ha egyszer hibás lesz, a tisztítással csak időt lehet nyerni és rendszerint nem sokat. Néha 1-2 hetet vagy hónapot, de mindig csere a vége. Akkor úgynézem a porlasztó cseréről ami darabonként majdnem egy 100as áttértünk egy 80.000 ft problémára. egyre boldogabb vagyok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #24149 Dátum: 2013.01.23 szerda, 23:21:59 » |
|
Akkor úgynézem a porlasztó cseréről ami darabonként majdnem egy 100as áttértünk egy 80.000 ft problémára.
egyre boldogabb vagyok.
45 darabja felújítva. Plusz a csövezés, nagynyomású szivattyú stb., szóval csúcsonként akkor is kijöhet 100-ra a végösszeg. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|