Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:15:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
505
506
507
508
509
510
511
[
512
]
513
514
515
516
517
518
519
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644541 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25550 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 17:17:00 »
Idézetet írta: szbalu - 2013.03.17 vasárnap, 16:33:34
átnéztem próbáltam indítani és villogott az izzítás lámpa ,akkor hibakódot tárolt??
Az megint levegős lesz.Újra felkellene pumpálni.Amúgy lehet régi zsiguli ac pumpával vagy felöntöd.Amugy ez az üresben járatás nem tesz jót a csucsoknak.Minden vissza lett dugva rendesen a csúcsokra???Nem lehet hogy kicsipték az o gyürüt és levegősödik ?Nézd meg nincs gázolaj a csúcsok körül???A villogás azért van mert nem indul Hibát tárol de üzemanyag rendszerre dob hibát.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szbalu
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25551 Dátum:
2013.03.17 vasárnap, 17:35:33 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.03.17 vasárnap, 17:17:00
Az megint levegős lesz.Újra felkellene pumpálni.Amúgy lehet régi zsiguli ac pumpával vagy felöntöd.Amugy ez az üresben járatás nem tesz jót a csucsoknak.Minden vissza lett dugva rendesen a csúcsokra???Nem lehet hogy kicsipték az o gyürüt és levegősödik ?Nézd meg nincs gázolaj a csúcsok körül???A villogás azért van mert nem indul Hibát tárol de üzemanyag rendszerre dob hibát.
köszi!! átnézetem újra !!remélem nem nagy a gond, mert előtte hibátlanul futott minden rajt!!
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25552 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 17:43:52 »
Idézetet írta: jamina68 - 2013.03.18 hétfő, 17:15:50
Sziasztok!
Lehet e, és egyáltalán érdemes e a 115 LE TDCI motort szolidan tuningolni? 2007 es gyártmányú az autó.
mustang kell neked nem mondeo
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25553 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 17:52:56 »
Sziasztok!
Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25554 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:01:44 »
Idézetet írta: jamina68 - 2013.03.18 hétfő, 17:15:50
Sziasztok!
Lehet e, és egyáltalán érdemes e a 115 LE TDCI motort szolidan tuningolni? 2007 es gyártmányú az autó.
igen és igen.
kb 140le-re fel lehet húzni.óriási a különbség.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25555 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:03:28 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.18 hétfő, 17:52:56
Sziasztok!
Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?
szedd le a szívócsővet a turbóról,ami a levegőszűrőtől jön.Kézzel nézd meg,hogy mennyire lóg a tengely függőleges irányba.Ha nagyon,akkor érdemes felhajtani turbós céget,mert ilyenkor még lehet emberi áron felújítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jamina68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
újonc
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25556 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:06:20 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.18 hétfő, 18:01:44
igen és igen.
kb 140le-re fel lehet húzni.óriási a különbség.
Szia!
Köszi, hogy válaszoltál. Aki a másik megoldást javasolta, nos annak ilyet nem válaszolhatok. Már töröltem is a kérdésem" mr. mustangos"
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25557 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:08:06 »
Idézetet írta: jamina68 - 2013.03.18 hétfő, 18:06:20
Szia!
Köszi, hogy válaszoltál. Aki a másik megoldást javasolta, nos annak ilyet nem válaszolhatok. Már töröltem is a kérdésem" mr. mustangos"
ezeket nem kell komolyan venni.Kérdezz bátran,mindig lesz aki válaszolni fog!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
jamina68
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 10
újonc
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25558 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:12:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.18 hétfő, 18:08:06
ezeket nem kell komolyan venni.Kérdezz bátran,mindig lesz aki válaszolni fog!
OK alf. Bátorkodtam egy kérdést feltenni a mondeo fórumban, ami mondeoval kapcsolatos. Erre üzen valami ide nem illőt.
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25559 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:15:54 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.18 hétfő, 17:52:56
Sziasztok!
Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?
Ez egy nagyon nehéz dolog,megállapítani.Mindenféleképpen egy olyan autószerelő kéne,hogy megnézze,aki nem akar lehúzni.
Én is dilemmában vagyok,de egyelőre várok.Nekem nincs hangja,se olajfogyi,se füst,se erőtlenkedés.
Csak megnéztem az Alf által említett módon,és függőlegesen,vagyis radiálisan nem számottevő a mozgása,axiálisan,tengelyirányban viszont van egy fél mm kottyanása.A vélemények eltérőek erről.
Bontottban ajánlom Motorcraft kollégát,baráti áron van neki több db jó állapotú,postázza is.
Felújításban nincs tapasztalatom,én a Wizard turbóval leveleztem:
"A keresett típushoz többféle lehetőséget is tudunk kínálni. Először is feltudjuk újítani az Ön turbóját a komplett belső részének a cseréjével, mely a turbó teljes mechanikáját tartalmazza. Ez a javítás 1 napon belül megvan, az ára bruttó 90 ezer forint és 6 hónap garanciát vállalunk rá. Tudunk adni ebből a típusból azonnal készletről felújított turbót is, mely szintén egy komplett új szerelt középrészt tartalmaz, ennek az ára bruttó 100 ezer forint, plusz ebben az esetben a régi turbót le kell adni. Továbbá gyári új eredeti turbót tudunk adni ehhez a típushoz bruttó 235.000 forintért, 1 év garanciával.
Betudjuk vizsgálni az Ön turbóját, a próbapadi bemérése jegyzőkönyvvel 15.000 forintba kerül és ez alapján kiderül, hogy van-e bármi probléma vele. Természetesen amennyiben hibás a turbó, akkor ezt a díjat külön nem kell fizetni."
Nem tudom hol laksz,talán írd ki ide fórumba,hátha valaki tud olyan szerelőt a környékedről,aki nem fog lehúzni.
Mellesleg,biztos hogy a turbótól jön a hang?
Naplózva
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25560 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:18:24 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.18 hétfő, 17:52:56
Sziasztok!
Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?
Ja,igen!
És ne ilyedj meg,lesz mozgása valamennyi,mert fordulaton az olajfilmen támaszkodik meg!!!
Ezért lenne jó,ha szakember nézné meg.
Az enyémet is...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25561 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:47:08 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.18 hétfő, 17:52:56
Sziasztok!
Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?
Ervin fórumtárs a turboszakértő, Súron lakik, Fehérvártól nem messze.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25562 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 18:48:31 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.18 hétfő, 18:18:24
Ja,igen!
És ne ilyedj meg,lesz mozgása valamennyi,mert fordulaton az olajfilmen támaszkodik meg!!!
Ezért lenne jó,ha szakember nézné meg.
Az enyémet is...
Ijedj.
És nem a mozgását kell nézni, hanem azt, hogy a lapátok kívül hagytak-e nyomot a ház belső falán. Ha igen, van ott egy fényesre csiszolt csík, akkor már lóg a tengely. Zseblámpa és sasszem ajánlott hozzá, de ki lehet sasolni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25563 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:09:35 »
Idézetet írta: jamina68 - 2013.03.18 hétfő, 18:12:06
OK alf. Bátorkodtam egy kérdést feltenni a mondeo fórumban, ami mondeoval kapcsolatos. Erre üzen valami ide nem illőt.
ne sértődj meg,simán engedd el a füled-szemed mellett,ami nem a kérdésedre vonatkozik.Ennyi a titok.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25564 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:14:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.18 hétfő, 18:48:31
Ijedj.
És nem a mozgását kell nézni, hanem azt, hogy a lapátok kívül hagytak-e nyomot a ház belső falán. Ha igen, van ott egy fényesre csiszolt csík, akkor már lóg a tengely. Zseblámpa és sasszem ajánlott hozzá, de ki lehet sasolni.
AndyA
Ijedten kérdezem,hogy a tengelyirányú lógásról mi a véleményed?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25565 Dátum:
2013.03.18 hétfő, 19:17:05 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.18 hétfő, 19:14:45
Ijedten kérdezem,hogy a tengelyirányú lógásról mi a véleményed?
semmi.az normál.mint ahogy a függőleges is minimálisan.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tschikosch
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25566 Dátum:
2013.03.19 kedd, 07:04:52 »
Idézetet írta: alf - 2013.03.18 hétfő, 19:17:05
semmi.az normál.mint ahogy a függőleges is minimálisan.
Köszi,ez jó hír.
Naplózva
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25567 Dátum:
2013.03.19 kedd, 12:02:56 »
Üdv!
Mi is szokott lenni az ökölszabály gázolaj szűrő cserekor? 15 ezer Km ugye? Vagy rosszul emlékszem?
Egyébként én eddig ilyet vettem bele:
https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=8960&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=15&ktlg_01_mdrsl=18&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1
Nem olcsó, de eddig nem volt semmi gondom! Kopp-kopp!!
Köszi a válasz előre is!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25568 Dátum:
2013.03.19 kedd, 12:31:32 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.03.19 kedd, 12:02:56
Üdv!
Mi is szokott lenni az ökölszabály gázolaj szűrő cserekor? 15 ezer Km ugye? Vagy rosszul emlékszem?
Egyébként én eddig ilyet vettem bele:
https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=8960&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=15&ktlg_01_mdrsl=18&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1
Nem olcsó, de eddig nem volt semmi gondom! Kopp-kopp!!
Köszi a válasz előre is!
Szia!
A MANN nem gagyi márka, szerintem is nyugodtan használható. Csereperiódusról megoszlanak a vélemények, vannak akik minden olajcserénél ezt is kukázzák, de nekünk a dízelen a gyári 60ezres periódussal volt cserélve, és most 375ekm van a gyári ü.a-rendszerben. Szóval egyéni preferencia kérdése.
Naplózva
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25569 Dátum:
2013.03.19 kedd, 12:37:19 »
Hali fórum társak! A következő a problémám: Ha a verda teljesen visszahűlt indításkor világos füst jelentkezik van amikor kicsit van amikor nagyon füstől de általában hidegebb időben( -5 és 0 fok közt) van kevesebb füst. Kérdésem porlasztó állapotát géppel meg lehet-e állapítani? Köszi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25570 Dátum:
2013.03.19 kedd, 12:49:20 »
Idézetet írta: Gabee - 2013.03.19 kedd, 12:02:56
Üdv!
Mi is szokott lenni az ökölszabály gázolaj szűrő cserekor? 15 ezer Km ugye? Vagy rosszul emlékszem?
Egyébként én eddig ilyet vettem bele:
https://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=6&prdsl=8960&ktlg_lang=1&ktlg_01_mrksl=15&ktlg_01_mdrsl=18&ktlg_01_modsl=2&ktlg_01_fzkat=&ktlg_01_fzart=1&ktlg_subpage=0&gobackToPage=1
Nem olcsó, de eddig nem volt semmi gondom! Kopp-kopp!!
Köszi a válasz előre is!
Olajcserével együtt.
Gyári/Bosch vagy Mann, azt mondja az ökölszabály. A többi mind "futottak még".
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25571 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:24:34 »
Idézetet írta: Titánium X - 2013.03.19 kedd, 12:37:19
Hali fórum társak! A következő a problémám: Ha a verda teljesen visszahűlt indításkor világos füst jelentkezik van amikor kicsit van amikor nagyon füstől de általában hidegebb időben( -5 és 0 fok közt) van kevesebb füst. Kérdésem porlasztó állapotát géppel meg lehet-e állapítani? Köszi
üdv! a porlasztókat le tudod ellenőrizni poharazással, illetve szakműhelyben próbapadon pontosan de ez már húzósabb 6-10e/ porlasztó!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25572 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:27:55 »
Idézetet írta: Titánium X - 2013.03.19 kedd, 12:37:19
Hali fórum társak! A következő a problémám: Ha a verda teljesen visszahűlt indításkor világos füst jelentkezik van amikor kicsit van amikor nagyon füstől de általában hidegebb időben( -5 és 0 fok közt) van kevesebb füst. Kérdésem porlasztó állapotát géppel meg lehet-e állapítani? Köszi
Első körben nézz izzítógyertyát. Ezt lakatfogós árammérővel tudod ellenőrizni, hogy valóban működnek-e. Fehér(es) füst akkor is lehet indítás után fél-egy percen belül, ha pl. előző nap sokat városoztál alacsony fordulaton, nem volt ideje felmelegedni a kipufogónak, és kinyomja a párát belőle.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25573 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:28:41 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.19 kedd, 13:24:34
üdv! a porlasztókat le tudod ellenőrizni poharazással, illetve szakműhelyben próbapadon pontosan de ez már húzósabb 6-10e/ porlasztó!
Lehet hülye a kérdés de a poharazás hogy működik?
Naplózva
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25574 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:36:18 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 13:27:55
Első körben nézz izzítógyertyát. Ezt lakatfogós árammérővel tudod ellenőrizni, hogy valóban működnek-e. Fehér(es) füst akkor is lehet indítás után fél-egy percen belül, ha pl. előző nap sokat városoztál alacsony fordulaton, nem volt ideje felmelegedni a kipufogónak, és kinyomja a párát belőle. Köszi de az a baj hogy a füst büdös is. Valóban az utobbi időben csak városba volt használva. Az igazság az hogy szeretném gépre rakatni és amit lehet megtudni, csak nem tudum kihez forduljak aki nem csak a saját zsebét nézi hanem konkrét dolgot mond.
AndyA
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25575 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:39:40 »
Idézetet írta: Titánium X - 2013.03.19 kedd, 13:36:18
Köszi de az a baj hogy a füst büdös is. Valóban az utobbi időben csak városba volt használva. Az igazság az hogy szeretném gépre rakatni és amit lehet megtudni, csak nem tudum kihez forduljak aki nem csak a saját zsebét nézi hanem konkrét dolgot mond.
A /quote után írd a szöveged, mert így nehéz kihámozni.
Hol laksz?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25576 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:40:27 »
a résolajcsövek helyére rá kell dugni flexibilis csöveket és azt mérő poharakba vezetni és meglátod mennyi gázolaj folyik bele ! ha nagyon sok akkor azzal valami gond van illetve ha nagy különbségek jönnek ki!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25577 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:45:30 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.19 kedd, 13:40:27
a résolajcsövek helyére rá kell dugni flexibilis csöveket és azt mérő poharakba vezetni és meglátod mennyi gázolaj folyik bele ! ha nagyon sok akkor azzal valami gond van illetve ha nagy különbségek jönnek ki!
A "nagyon sok"-nak van egy pontos felső határértéke, hogy max. mennyi lehet, csak fejből nem nyomom. Valaki majd megmondja, aki tudja.
Igazából a különbség a kisebb baj, ha mindegyik határértéken belül van. Ha az passzos, akkor lehet gond a szállított mennyiséggel, azt viszont már csak a csúcsok kiszerelése után, padon lehet kimérni. Az a csúcsonként 4-6 ezer Ft-os tétel.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25578 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:49:23 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 13:39:40
A /quote után írd a szöveged, mert így nehéz kihámozni.
Hol laksz?
AndyA
Bocs telefonrol írok és nem úgy kezeli ahogy szeretném. Budapesten lakom. Krísz
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25579 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:49:45 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 13:45:30
A "nagyon sok"-nak van egy pontos felső határértéke, hogy max. mennyi lehet, csak fejből nem nyomom. Valaki majd megmondja, aki tudja.
Igazából a különbség a kisebb baj, ha mindegyik határértéken belül van. Ha az passzos, akkor lehet gond a szállított mennyiséggel, azt viszont már csak a csúcsok kiszerelése után, padon lehet kimérni. Az a csúcsonként 4-6 ezer Ft-os tétel.
AndyA
persze ez egyértelmű hogy van meghatározott értéke!az ára erre felénk ennyi sajna!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25580 Dátum:
2013.03.19 kedd, 13:56:15 »
Idézetet írta: madar89 - 2013.03.19 kedd, 13:40:27
a résolajcsövek helyére rá kell dugni flexibilis csöveket és azt mérő poharakba vezetni és meglátod mennyi gázolaj folyik bele ! ha nagyon sok akkor azzal valami gond van illetve ha nagy különbségek jönnek ki!
Ez nekem egy kicsit bonyolultnak tünik lehet valaki hozzáértővel kell megnézetni de azért nagyon köszi az infókat! Krísz
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25581 Dátum:
2013.03.19 kedd, 14:12:58 »
Idézetet írta: Titánium X - 2013.03.19 kedd, 13:56:15
Ez nekem egy kicsit bonyolultnak tünik lehet valaki hozzáértővel kell megnézetni de azért nagyon köszi az infókat! Krísz
Ha pesti vagy, akkor tudom ajánlani pl a filepdieselt a 10. kerületben. Nagyon korrektek voltak velem és csak azt csinálják meg, amit te kérsz tőlük. Nem akarnak teljes motorfelújítást csináltatni feleslegesen. Igaz nem a legolcsóbbak, de normálisan megcsinálják. Ami pedig nem egy utolsó szempont, ők csak adagolóval és porlasztókkal foglalkoznak. Hidd el a többi szerelő jó része ugyanúgy oda viszi, csak ők ráteszik a saját hasznukat is. Biztos vannak mások is, nekem velük van csak tapasztalatom. a Poharazást pedig lehet, hogy van olyan fórumtársunk, aki meg tudja neked csinálni.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.03.19 kedd, 14:14:49 írta Lacika71
»
Naplózva
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25582 Dátum:
2013.03.19 kedd, 14:25:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.19 kedd, 14:12:58
Ha pesti vagy, akkor tudom ajánlani pl a filepdieselt a 10. kerületben. Nagyon korrektek voltak velem és csak azt csinálják meg, amit te kérsz tőlük. Nem akarnak teljes motorfelújítást csináltatni feleslegesen. Igaz nem a legolcsóbbak, de normálisan megcsinálják. Ami pedig nem egy utolsó szempont, ők csak adagolóval és porlasztókkal foglalkoznak. Hidd el a többi szerelő jó része ugyanúgy oda viszi, csak ők ráteszik a saját hasznukat is. Biztos vannak mások is, nekem velük van csak tapasztalatom. a Poharazást pedig lehet, hogy van olyan fórumtársunk, aki meg tudja neked csinálni. Köszi az infót de nem lehet hogy egy motor diaggal kellene kezdenem az nem világít rá a hibákra gondolok izzító gyertya porlasztó?
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25583 Dátum:
2013.03.19 kedd, 14:40:54 »
Idézetet írta: Titánium X - 2013.03.19 kedd, 14:25:38
A neten is elérhető diag cuccok (ELM-327, f-super stb) nem igazán. Azok kiírják a fordulatszámot, szivattyúnyomást meg sok miden egyebet, de azt nem, hogy mennyi az egyes porlasztók szállított mennyisége. Ahhoz az sem árt, ha tudod minek, mennyinek kell lennie ill mennyi a tűréshatára, amikor már kuka effektus lép be. A filepnél számítógéppel nézték meg nekem is, hogy mizu van a géppel, de nyilván nem egy 5000 ft-os ELM327-el, hanem egy 300e ft-os vagy drágább cuccal. Mint mondtam ők csak ezzel foglalkoznak, meg van nekik minden hozzá, hogy megmondják, hogy mi a szitu. Nem kötelező otthagyni javításra, csak ajánlott. Ők megmondják, hogy mi a baja a rendszernek, te eldöntöd, hogy akarod-e, hogy foglalkozzanak vele. Ha nem, kifizeted a diagnosztikát, majd érzékeny búcsút vesztek egymástól. Ha esetleg valamelyik porlasztód megadta magát és te úgy döntesz, hogy náluk csináltatod meg, akkor annak a porlasztónak az ellenőrzését nem kell kifizetni. Ja és csak azt a porlasztót szerelik ki és csinálnak további ellenőrzést, amelyik a számítógépes mérés alapján nem azt produkálta, ami elvárható. Azt javaslom, hívd fel őket és kérdezzél rá.
Naplózva
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25584 Dátum:
2013.03.19 kedd, 16:58:23 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.18 hétfő, 17:52:56
Sziasztok!
Következő a problémám: Hangoskodik a turbóm.
Alacsony fordulaton, mikor kezd felpörögni, hangosabb a kelleténél. Olyan 1500-2000 között. Magasabb fordulaton teljesen elhallgat. Az autó jól húz, nem vettem észre teljesítménycsökkenést.
Nem éktelen hangot kell elképzelni, nem is fütyül. Olyasmi mint a normál turbóhang, csak hangosabb. Egyik napról a másikra jött elő a probléma.
Ötlet?
Mindenkinek köszönöm a segítséget turbó ügyben! Megnéztem. ***. Csúnyán mozog a tengely.
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25585 Dátum:
2013.03.19 kedd, 17:05:10 »
Idézetet írta: tschikosch - 2013.03.18 hétfő, 18:15:54
Ez egy nagyon nehéz dolog,megállapítani.Mindenféleképpen egy olyan autószerelő kéne,hogy megnézze,aki nem akar lehúzni.
Én is dilemmában vagyok,de egyelőre várok.Nekem nincs hangja,se olajfogyi,se füst,se erőtlenkedés.
Csak megnéztem az Alf által említett módon,és függőlegesen,vagyis radiálisan nem számottevő a mozgása,axiálisan,tengelyirányban viszont van egy fél mm kottyanása.A vélemények eltérőek erről.
Bontottban ajánlom Motorcraft kollégát,baráti áron van neki több db jó állapotú,postázza is.
Felújításban nincs tapasztalatom,én a Wizard turbóval leveleztem:
"A keresett típushoz többféle lehetőséget is tudunk kínálni. Először is feltudjuk újítani az Ön turbóját a komplett belső részének a cseréjével, mely a turbó teljes mechanikáját tartalmazza. Ez a javítás 1 napon belül megvan, az ára bruttó 90 ezer forint és 6 hónap garanciát vállalunk rá. Tudunk adni ebből a típusból azonnal készletről felújított turbót is, mely szintén egy komplett új szerelt középrészt tartalmaz, ennek az ára bruttó 100 ezer forint, plusz ebben az esetben a régi turbót le kell adni. Továbbá gyári új eredeti turbót tudunk adni ehhez a típushoz bruttó 235.000 forintért, 1 év garanciával.
Betudjuk vizsgálni az Ön turbóját, a próbapadi bemérése jegyzőkönyvvel 15.000 forintba kerül és ez alapján kiderül, hogy van-e bármi probléma vele. Természetesen amennyiben hibás a turbó, akkor ezt a díjat külön nem kell fizetni."
Nem tudom hol laksz,talán írd ki ide fórumba,hátha valaki tud olyan szerelőt a környékedről,aki nem fog lehúzni.
Mellesleg,biztos hogy a turbótól jön a hang?
A wizard turbós árak a cserét is tartalmazzák, vagy arról nekem kell gondoskodnom? A középrész csere szimpatikus megoldásnak tűnik. Mennyire tartós egy ilyen megoldás?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25586 Dátum:
2013.03.19 kedd, 17:27:25 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.19 kedd, 16:58:23
Mindenkinek köszönöm a segítséget turbó ügyben! Megnéztem. ***. Csúnyán mozog a tengely.
Mondanám, hogy beszélj Ervinnel, de neked Súr nem nagyon van közel, ahogy látom. Nála mindig akad azonnal beszerelhető, felújított cseredarab, és kb. másfél-két óra alatt be is szereli simán a régi helyére, és nem is kér el érte rettentő összeget.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25587 Dátum:
2013.03.19 kedd, 17:30:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 13:27:55
Első körben nézz izzítógyertyát. Ezt lakatfogós árammérővel tudod ellenőrizni, hogy valóban működnek-e. Fehér(es) füst akkor is lehet indítás után fél-egy percen belül, ha pl. előző nap sokat városoztál alacsony fordulaton, nem volt ideje felmelegedni a kipufogónak, és kinyomja a párát belőle.
AndyA
lakatfogóval izzitógyertyát? és hova rakod rá?
Mire előveszed a lakatfogót egy kábeldarabbal meg egy izzóval megmondom melyik rossz....
Naplózva
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25588 Dátum:
2013.03.19 kedd, 19:26:01 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.03.19 kedd, 12:31:32
Szia!
A MANN nem gagyi márka, szerintem is nyugodtan használható. Csereperiódusról megoszlanak a vélemények, vannak akik minden olajcserénél ezt is kukázzák, de nekünk a dízelen a gyári 60ezres periódussal volt cserélve, és most 375ekm van a gyári ü.a-rendszerben. Szóval egyéni preferencia kérdése.
375ekm után is gyári üzemanyagrendszer! Ez nem semmi! Gratula!
És még, hogy *** a TDCI... Remélem én is megérek ennyit az enyémmel
Köszi a választ és még rengeteg gondmentes km-t kívánok!
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25589 Dátum:
2013.03.19 kedd, 19:34:08 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 12:49:20
Olajcserével együtt.
Gyári/Bosch vagy Mann, azt mondja az ökölszabály. A többi mind "futottak még".
AndyA
Hi Andy,
És azt megkérdezhetem, hogy te hány km-enként szoktál olajat cserélni
Üdv, Gábor
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Pogesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25590 Dátum:
2013.03.19 kedd, 19:43:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.03.19 kedd, 17:27:25
Mondanám, hogy beszélj Ervinnel, de neked Súr nem nagyon van közel, ahogy látom. Nála mindig akad azonnal beszerelhető, felújított cseredarab, és kb. másfél-két óra alatt be is szereli simán a régi helyére, és nem is kér el érte rettentő összeget.
AndyA
Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
Naplózva
2004.12. 2.0 TDCI 130Le KOMBI
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25591 Dátum:
2013.03.19 kedd, 19:50:55 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.19 kedd, 19:43:19
Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
feletsd el a felújítottat, gagyi kínai alkatrészekből dolgoznak.
vegyél egy bontotott gyárit pl motorcrafttól
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25592 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:07:07 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.19 kedd, 19:43:19
Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
Vegyél egy jó állapotú bontottat inkább tényleg.....45.000ft.....nincs miről beszélni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25593 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:16:23 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.19 kedd, 20:07:07
Vegyél egy jó állapotú bontottat inkább tényleg.....45.000ft.....nincs miről beszélni.
neked 2.2-esé kerül most fel??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25594 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:29:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.03.19 kedd, 14:40:54
A neten is elérhető diag cuccok (ELM-327, f-super stb) nem igazán. Azok kiírják a fordulatszámot, szivattyúnyomást meg sok miden egyebet, de azt nem, hogy mennyi az egyes porlasztók szállított mennyisége. Ahhoz az sem árt, ha tudod minek, mennyinek kell lennie ill mennyi a tűréshatára, amikor már kuka effektus lép be. A filepnél számítógéppel nézték meg nekem is, hogy mizu van a géppel, de nyilván nem egy 5000 ft-os ELM327-el, hanem egy 300e ft-os vagy drágább cuccal. Mint mondtam ők csak ezzel foglalkoznak, meg van nekik minden hozzá, hogy megmondják, hogy mi a szitu. Nem kötelező otthagyni javításra, csak ajánlott. Ők megmondják, hogy mi a baja a rendszernek, te eldöntöd, hogy akarod-e, hogy foglalkozzanak vele. Ha nem, kifizeted a diagnosztikát, majd érzékeny búcsút vesztek egymástól. Ha esetleg valamelyik porlasztód megadta magát és te úgy döntesz, hogy náluk csináltatod meg, akkor annak a porlasztónak az ellenőrzését nem kell kifizetni. Ja és csak azt a porlasztót szerelik ki és csinálnak további ellenőrzést, amelyik a számítógépes mérés alapján nem azt produkálta, ami elvárható. Azt javaslom, hívd fel őket és kérdezzél rá.
Köszi lehet az lesz a vége.
Naplózva
Titánium X
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25595 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:37:15 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.19 kedd, 17:30:39
lakatfogóval izzitógyertyát? és hova rakod rá?
Mire előveszed a lakatfogót egy kábeldarabbal meg egy izzóval megmondom melyik rossz....
Ezt a kábeldarab és izzó megoldást kifejtenéd bővebben? Mit hova? És gondolom az izzó fényerejéből tudod meg.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25596 Dátum:
2013.03.19 kedd, 20:43:36 »
Idézetet írta: jamina68 - 2013.03.18 hétfő, 18:06:20
Szia!
Köszi, hogy válaszoltál. Aki a másik megoldást javasolta, nos annak ilyet nem válaszolhatok. Már töröltem is a kérdésem" mr. mustangos"
gondoltam teljesitményt akarsz,ezért javasoltam az autò cserét .de ha neked a 140 lòerönél ez a vàgy kimerül :hehe;
"Mr mustangos"
ez jò
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25597 Dátum:
2013.03.19 kedd, 21:01:24 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.03.19 kedd, 20:16:23
neked 2.2-esé kerül most fel??
jah...havernak SOS kellet egy turbó és itt szereztem egyet azt felraktuk...de közbe lebeszéltem Motocraft-al a 2.2-est neki és nem akartam már visszamondani....igy felrakom valamelyik nap...labda van rajta már,bevan állitva csak felkell rakni.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25598 Dátum:
2013.03.19 kedd, 21:02:18 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.03.19 kedd, 21:01:24
jah...havernak SOS kellet egy turbó és itt szereztem egyet azt felraktuk...de közbe lebeszéltem Motocraft-al a 2.2-est neki és nem akartam már visszamondani....igy felrakom valamelyik nap...labda van rajta már,bevan állitva csak felkell rakni.
jó lesz az
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #25599 Dátum:
2013.03.19 kedd, 21:11:19 »
Idézetet írta: Pogesz - 2013.03.19 kedd, 19:43:19
Nincs nekem messze Súr. Inkább az a problémám, hogy mennyire lehet megbízni egy ilyen felújított turbóban? Annak nincs értelme, hogy veszek egy ilyet, aztán egy év múlva megint mehetek turbóért. Akkor már inkább egy új.
De ha meg ez is sokat kibír, akkor meg minek költsek vagyonokat új turbóra?
Milyen élettartamra lehet számítani egy felújított turbónál?
Én most cseréltem turbót az enyémen, TDDI-n Ervintől vettem, Ő szerezte be nekem is, amig nekem ez kocsi lesz, addig a turbó is az lesz
bontottat mképpen, de jól válaszd meg, mert láttam már érdekeseket bontottat
én ERVINben bízom, itt Ő a nagy turbóspecialista
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Oldalak:
1
...
505
506
507
508
509
510
511
[
512
]
513
514
515
516
517
518
519
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ