Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:09:05
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
566
567
568
569
570
571
572
[
573
]
574
575
576
577
578
579
580
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14650964 alkalommal)
0 Felhasználó és 98 vendég van a témában
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28600 Dátum:
2013.10.19 szombat, 22:10:31 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.10.19 szombat, 21:59:54
kikapcsolni csak a relé kiszedésével lehet megoldani ugye??
Hát...visszaolvasva ezt írták.Nem biztos,hogy annyira szét kellene szedni de ha van biztije a relének akkor az is elég ha kiszeded...nem tudom,nekem utólag lett berakva és én kapcsolgatom amikor akarom akár a biztosíték kivételével akár az ablakfűtéssel.
u.i:nekem egyszerre 2 izzító megy a háromból,1 tartalék amit a bizti átrakásával oldok meg.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.19 szombat, 22:43:37 írta Szili
»
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28601 Dátum:
2013.10.19 szombat, 22:38:31 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.10.19 szombat, 16:14:25
Igen, gyári. De ahogy írtad,irtátok terheléssel változik a motor járása változott......tuti működik. :-)
Te mit értesz az alatt,hogy ha müködik a kieg fútés akkor változik a motor járása???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28602 Dátum:
2013.10.19 szombat, 22:48:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.10.19 szombat, 22:38:31
Te mit értesz az alatt,hogy ha müködik a kieg fútés akkor változik a motor járása???
Könnyebben,csendesebben,egyenletesebben ment a motor.
Ahhoz hasonlitanám,mint amikor bekapcsolok több fogyasztót,érződik,látszik hogy jobban van terhelve az autó elektromos rendszere.....na most ez forditva!
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28603 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 01:17:10 »
Hali!
Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen nyomásnak kell lenni a turbócsövekben?
Holnap viszem a kocsit komához, mert épp náluk van egy fordos diag, és ráakarok nézetni a turbonyomásra, hogy nem ereszt-e valahol.
Ezért szeretném tudni, hogy mi az egészséges érték?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28604 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 07:59:10 »
Idézetet írta: zolas - 2013.10.20 vasárnap, 01:17:10
Hali!
Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen nyomásnak kell lenni a turbócsövekben?
Holnap viszem a kocsit komához, mert épp náluk van egy fordos diag, és ráakarok nézetni a turbonyomásra, hogy nem ereszt-e valahol.
Ezért szeretném tudni, hogy mi az egészséges érték?
1+1.5bár. 2.5
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28605 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 09:13:15 »
Idézetet írta: zolas - 2013.10.20 vasárnap, 01:17:10
Hali!
Azt szeretném megkérdezni, hogy milyen nyomásnak kell lenni a turbócsövekben?
Holnap viszem a kocsit komához, mert épp náluk van egy fordos diag, és ráakarok nézetni a turbonyomásra, hogy nem ereszt-e valahol.
Ezért szeretném tudni, hogy mi az egészséges érték?
ha ilyen gondod van, szólhatsz, bent van nálam debben a diag
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28606 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 14:21:50 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.20 vasárnap, 07:59:10
1+1.5bár. 2.5
tehát ha jól értem, alapjáraton kell lennie 1nek, terhelve pl 1800-2000es fordulatnál pedig 2.5nek?
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.10.20 vasárnap, 09:13:15
ha ilyen gondod van, szólhatsz, bent van nálam debben a diag
az zsír, lehet elszaladok majd valamikor
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28607 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 14:39:01 »
Idézetet írta: zolas - 2013.10.20 vasárnap, 14:21:50
tehát ha jól értem, alapjáraton kell lennie 1nek, terhelve pl 1800-2000es fordulatnál pedig 2.5nek?
Nem jól érted. Az 1 bár a légköri (vákuumban 0). Ugyan alapjáraton kb 1 bár, de valamicskét ott is tölt a turbó, azaz nem az alapjárat miatt 1 bár.
Másrészt, a terhelés is számít. Állóhelyzetben nem nagyon fog felmenni a nyomás, hiába 2000-es a fordulat.
Inkább 4-ben kellene megnézni a nyomást, az 1800-2000-es tartományban.
Ott kéne lennie 1,5-nek (vagy másképp mondva, 2,5-nek).
Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28608 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 14:43:41 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.20 vasárnap, 14:39:01
Nem jól érted. Az 1 bár a légköri (vákuumban 0). Ugyan alapjáraton kb 1 bár, de valamicskét ott is tölt a turbó, azaz nem az alapjárat miatt 1 bár.
Másrészt, a terhelés is számít. Állóhelyzetben nem nagyon fog felmenni a nyomás, hiába 2000-es a fordulat.
Inkább 4-ben kellene megnézni a nyomást, az 1800-2000-es tartományban.
Ott kéne lennie 1,5-nek (vagy másképp mondva, 2,5-nek).
Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.
Nekem a Torque pl: - 0,5-ről indul és 1,0/1,1-ig megy fel. Tehát a 1,5-es tartomány/változás megvan.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28609 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 15:02:25 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.20 vasárnap, 14:39:01
Nem jól érted. Az 1 bár a légköri (vákuumban 0). Ugyan alapjáraton kb 1 bár, de valamicskét ott is tölt a turbó, azaz nem az alapjárat miatt 1 bár.
Másrészt, a terhelés is számít. Állóhelyzetben nem nagyon fog felmenni a nyomás, hiába 2000-es a fordulat.
Inkább 4-ben kellene megnézni a nyomást, az 1800-2000-es tartományban.
Ott kéne lennie 1,5-nek (vagy másképp mondva, 2,5-nek).
Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.
köszönöm szépen
így már minden tiszta.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28610 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 17:32:24 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.20 vasárnap, 14:43:41
Nekem a Torque pl: - 0,5-ről indul és 1,0/1,1-ig megy fel. Tehát a 1,5-es tartomány/változás megvan.
Nekem is, nekem is!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28611 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 18:56:34 »
Idézetet írta: Angel - 2013.10.20 vasárnap, 14:39:01
Valójában azért írta a két adatot, mert bizonyos programok így, mások úgy írják.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
lisztesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28612 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 22:47:20 »
sziasztok! tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő, mit lehet a probléma?
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28613 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 22:55:40 »
Nah mit ad isten, hogy jártam? Ugye mentem volna komámhoz turbónyomást nézni. Félúton előzés közben, turbó tilt, malacfarok villog.
4-es porlasztó kopogási érték.
Kódokat nem kalibráltuk újra egyelőre. Szerdán lesz kiütlegelve. És így ugye turbónyomást nem is néztünk, hogy le van tiltva.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
lisztesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28614 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 23:00:45 »
Idézetet írta: lisztesz - 2013.10.20 vasárnap, 22:47:20
sziasztok! tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő, mit lehet a probléma?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28615 Dátum:
2013.10.20 vasárnap, 23:16:36 »
Idézetet írta: lisztesz - 2013.10.20 vasárnap, 22:47:20
sziasztok! tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő, mit lehet a probléma?
persze. Nem megfelelő befecskendezési gond. De hogy ez miért van, az komolyabb kérdés, több infó kell hozzá a gépről, hibakódokról, jelenségekről.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28616 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 12:33:39 »
Porlasztóra utal, de egy újra programozás segíthet, sokaknak évekig utána nincs gond.
Hol laksz?
Súron Ervin,
BP-es Relhist + Alf
Szfváron jómagam tud segíteni
Idézetet írta: lisztesz - 2013.10.20 vasárnap, 22:47:20
sziasztok! tudna valaki segíteni a kocsim azt a hibát írja ki hogy kettes henger kopogásérzékelő, mit lehet a probléma?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.21 hétfő, 13:01:13 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28617 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 12:57:21 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.10.21 hétfő, 12:33:39
Porlasztóra utal, de egy újra programozás segíthet, sokaknak évekig utána nincs gond.
Hol laksz?
Súron Ervin,
BP-es Rhelshift + Alf
Szfváron jómagam tud segíteni
Rhelshift?
Nem Relhist-et akartál írni?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28618 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 13:01:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.21 hétfő, 12:57:21
Rhelshift?
Nem Relhist-et akartál írni?
Dehogynem.
Át is írtam
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28619 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 20:53:16 »
Idézetet írta: zolas - 2013.10.20 vasárnap, 22:55:40
Nah mit ad isten, hogy jártam? Ugye mentem volna komámhoz turbónyomást nézni. Félúton előzés közben, turbó tilt, malacfarok villog.
4-es porlasztó kopogási érték.
Kódokat nem kalibráltuk újra egyelőre. Szerdán lesz kiütlegelve. És így ugye turbónyomást nem is néztünk, hogy le van tiltva.
Kódoljátok újra, pár hete ugyanilyen hibára újra írtam a kódokat, jó lett, és ma beszéltem a sráccal azóta a fogyija 1 litert csökkent... az is facelift előtti volt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
lisztesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28620 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 21:42:21 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.10.21 hétfő, 12:33:39
Porlasztóra utal, de egy újra programozás segíthet, sokaknak évekig utána nincs gond.
Hol laksz?
Súron Ervin,
BP-es Relhist + Alf
Szfváron jómagam tud segíteni
Értem nemrépg csináltattam megh a porlasztókat:-( remélem hogy nem az a baja !!!messze lakom sajna Hajdú Bihar Berettyóújfalu
Naplózva
lisztesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28621 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 21:48:35 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.10.20 vasárnap, 23:16:36
persze. Nem megfelelő befecskendezési gond. De hogy ez miért van, az komolyabb kérdés, több infó kell hozzá a gépről, hibakódokról, jelenségekről.
Akkor lehet csak tényleg valami hibát eltárolt?, mert a kettes henger porlasztóját átraktuk egy másik henger porlasztó helyéreés ugyanugy a kettes hengerhez írta a hibát
hibakód talán 405 ,de nem vagyok benne biztos:-(
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28622 Dátum:
2013.10.21 hétfő, 22:03:20 »
Idézetet írta: lisztesz - 2013.10.21 hétfő, 21:48:35
Akkor lehet csak tényleg valami hibát eltárolt?, mert a kettes henger porlasztóját átraktuk egy másik henger porlasztó helyéreés ugyanugy a kettes hengerhez írta a hibát
hibakód talán 405 ,de nem vagyok benne biztos:-(
Milyen 405,mert betü+4 számból áll a kód.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28623 Dátum:
2013.10.22 kedd, 00:50:30 »
Nem elég átcserélni, írjátok át a kódot is.
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.10.21 hétfő, 22:03:20
Milyen 405,mert betü+4 számból áll a kód.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
lisztesz
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28624 Dátum:
2013.10.22 kedd, 19:11:01 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.10.22 kedd, 00:50:30
Nem elég átcserélni, írjátok át a kódot is.
Majd utána járok már nem emlékszem a hibakódra!!
Naplózva
djgin
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28625 Dátum:
2013.10.23 szerda, 09:13:02 »
Sziasztok. A kérdésem az lenne hogy ha euro 4esnél dugózom az egrt kiiktatható e véglegesen a hibakód vagyis a világító lámpa a műszerfalon. Egyáltalán érdemes e dugózni vagy elég ha kitisztítom a szelepet meg a szívósort? Előre is köszi a segítséget.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28626 Dátum:
2013.10.23 szerda, 09:14:11 »
Idézetet írta: djgin - 2013.10.23 szerda, 09:13:02
Sziasztok. A kérdésem az lenne hogy ha euro 4esnél dugózom az egrt kiiktatható e véglegesen a hibakód vagyis a világító lámpa a műszerfalon. Egyáltalán érdemes e dugózni vagy elég ha kitisztítom a szelepet meg a szívósort? Előre is köszi a segítséget.
Persze. Kiveszed az izzót.
Nem kell vele törődni. Állandóan hibát fog dobni, de a világító lámpán kívül semmi mást nem csinál.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28627 Dátum:
2013.10.23 szerda, 11:06:55 »
Idézetet írta: djgin - 2013.10.23 szerda, 09:13:02
Sziasztok. A kérdésem az lenne hogy ha euro 4esnél dugózom az egrt kiiktatható e véglegesen a hibakód vagyis a világító lámpa a műszerfalon. Egyáltalán érdemes e dugózni vagy elég ha kitisztítom a szelepet meg a szívósort? Előre is köszi a segítséget.
Nekem is EU4-es moci van a gépben, le van dugózva az EGR és dobálja a hibakódot, mintha muszáj lenne neki. Van hogy még aznap, van, hogy másnap. Valamikor 10 km után, de már volt olyan, hogy 200 km után dobta vissza. A végleges kigyomlálását asszem már megoldották valahogy. Valami elektromos kütyüt kell berakni. Erről nekem egyszer még vik mesélt. Én megoldottam annyiból, hogy vettem egy f-supert és azzal havonta egyszer kitörlöm a kódot, aztán csá. Amúgy érdemes ledugózni, mert akkor nem vezeti vissza a motorba a szutykot, ami a kipufogógázban van. Még úgy is átmegy a műszakin simán.
Naplózva
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28628 Dátum:
2013.10.23 szerda, 18:05:43 »
Sziasztok!
Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.
Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.
Találkoztatok már ezzel a problémával?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28629 Dátum:
2013.10.23 szerda, 18:09:54 »
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.23 szerda, 18:05:43
Sziasztok!
Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.
Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.
Találkoztatok már ezzel a problémával?
Akkor kérd vissza a pénzt, azután széttárhatják a karjukat!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28630 Dátum:
2013.10.23 szerda, 18:14:46 »
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.23 szerda, 18:05:43
Sziasztok!
Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.
Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.
Találkoztatok már ezzel a problémával?
a generátor okozza az alapjárat ingadozást.valószínűleg a dadogást is az okozta.....a csúcsokhoz csak akkor kellett volna nyúlni,ha az izzítószál világított volna,és vészüzembe áll az autó.
egy generátor felújítás megoldja a problémát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28631 Dátum:
2013.10.23 szerda, 18:55:17 »
Füstöl is közben?
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.23 szerda, 18:05:43
Sziasztok!
Nekem van egy 2003-as Ford Mondeom 2,0 TDCI 115LE trapéz ködlámpával kombi.
A problémám ott kezdődött vele hogy indításkor néhány másodpercig dadogott aztán baállt az alapjárat, majd menet közben ingadozott az alapjárat.
Elvittem szervizbe ott azt mondták hogy porlasztok nem megfelelőek. Ezek után javították a porlasztókat majd újra programozták.
Az indításkor jelentkező dadogás megszűnt de az alapjáratom még mindig nem jó.
Visszavittem a szervizbe de nem tudják mitől van az alapjárat ingadozás.
Ha bekapcsolom az első és hátsó szélvédőfűtést akkor az alapjárat egyenletes lesz.
Találkoztatok már ezzel a problémával?
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28632 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:01:10 »
Idézetet írta: wmatyas - 2013.10.23 szerda, 18:55:17
Füstöl is közben?
Igen!
Naplózva
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28633 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:03:41 »
Egy ideje Castrol TDA-t használok hasonlo okokból kifolyólag és bár nem szűnt meg de lényegesen kisebb az alapjárat ingadozás!
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.23 szerda, 19:01:10
Igen!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28634 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:11:45 »
nekem is ezt javasoltad de még nem csináltattam meg 2 hete fizettem két generátor cserét már, illetve jelenleg nincs időm és lehetőségem letenni a vasat.
de.. a kérdésem az lenne, hogy létezik hogy akkor is generátor ha csak melegen csinálja ??
közben néha dobálja a rail nyomás alacsony hibakodot, de naponta 40-70 inditása van (rövid távon nyomom vele átlagosan 1-2-3km / 1 menet) és csak hetente egyszer van rail nyomás alacsony probléma.
Illetve mivel ugyanez a bajom, idaig szembol nézve a jobb oldali injektorom körül volt gázolaj, de most jobbrol az elso 3 alatt van.
tuti hog érdemes generátor miatt szétszedetnem ?? nem is a pár ezer forint amit elkérnek csak elvinni szerelőhöz szétkapja összerakja este elhozom teljes macera és nem tudom hogy tuti jó lesz e.. azt lehet vinni a másik szerelőhöz aki majd az injektort megoldja ha nagy probléma hogy ott gázolajos minden.
Idézetet írta: alf - 2013.10.23 szerda, 18:14:46
a generátor okozza az alapjárat ingadozást.valószínűleg a dadogást is az okozta.....a csúcsokhoz csak akkor kellett volna nyúlni,ha az izzítószál világított volna,és vészüzembe áll az autó.
egy generátor felújítás megoldja a problémát.
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28635 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:14:18 »
Üdvözlök mkit! Új vagyok ebbe a csapatba 2 napja vettem 1 ford mondeot 7 évest és sajnos 1 nagyon sürgös bajom van és gyors választ várok a kedves régi hozzá értö tagoktol. 100km/h sebbességtöl érzem a kocsinál akár tempomattal vagy nélküle megyek,hogy rendesen megy a motor és vissza vesz a teljesitményből és ez 2mp-ként változik ez nagyon idegesitö ez valami komolyabb gond elöjele.Kérem sürgös válaszokat!!!!! Konkrétan milyen olaj kell a motorba? Köszönöm a válaszokat elöre is.
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28636 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:14:25 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.23 szerda, 19:11:45
nekem is ezt javasoltad de még nem csináltattam meg 2 hete fizettem két generátor cserét már, illetve jelenleg nincs időm és lehetőségem letenni a vasat.
de.. a kérdésem az lenne, hogy létezik hogy akkor is generátor ha csak melegen csinálja ??
közben néha dobálja a rail nyomás alacsony hibakodot, de naponta 40-70 inditása van (rövid távon nyomom vele átlagosan 1-2-3km / 1 menet) és csak hetente egyszer van rail nyomás alacsony probléma.
Illetve mivel ugyanez a bajom, idaig szembol nézve a jobb oldali injektorom körül volt gázolaj, de most jobbrol az elso 3 alatt van.
tuti hog érdemes generátor miatt szétszedetnem ?? nem is a pár ezer forint amit elkérnek csak elvinni szerelőhöz szétkapja összerakja este elhozom teljes macera és nem tudom hogy tuti jó lesz e.. azt lehet vinni a másik szerelőhöz aki majd az injektort megoldja ha nagy probléma hogy ott gázolajos minden.
Nézd meg a porlasztókra menő hollandikat, hogy ott engedik-e az olajat. Lehet, hogy csak meg kell húzni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28637 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:15:36 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.23 szerda, 19:14:18
Üdvözlök mkit! Új vagyok ebbe a csapatba 2 napja vettem 1 ford mondeot 7 évest és sajnos 1 nagyon sürgös bajom van és gyors választ várok a kedves régi hozzá értö tagoktol. 100km/h sebbességtöl érzem a kocsinál akár tempomattal vagy nélküle megyek,hogy rendesen megy a motor és vissza vesz a teljesitményből és ez 2mp-ként változik ez nagyon idegesitö ez valami komolyabb gond elöjele.Kérem sürgös válaszokat!!!!! Konkrétan milyen olaj kell a motorba? Köszönöm a válaszokat elöre is.
5w30
Amikor "visszavesz", akkor villog az izzításjelző?
Naplózva
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28638 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:21:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:14:25
Nézd meg a porlasztókra menő hollandikat, hogy ott engedik-e az olajat. Lehet, hogy csak meg kell húzni.
míg egy pisilt lemostam a motortblokkot szép fényes tiszta lett még a nyáron (bár teljesen nem sikerült mert felrobbant a kezemben a bosch magasnyomasu moso de ilyen az én formám
) na szóval lemostam amennyire tudtam.. felül a hollandinál nem láttam semmit, ellenben az a muanyag amire a résolaj cső rá van huzva, na annak a teteje gázolajos. neem tudom hogy ott tud e szivárogni. a hollandit meg tudom huzni, de félek hogy tul agressziv leszek, mert nem vagyok szerelő csak elméletben tudok mindent és nehogy megszakitsam a menetet..
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28639 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:23:41 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.23 szerda, 19:21:31
míg egy pisilt lemostam a motortblokkot szép fényes tiszta lett még a nyáron (bár teljesen nem sikerült mert felrobbant a kezemben a bosch magasnyomasu moso de ilyen az én formám
) na szóval lemostam amennyire tudtam.. felül a hollandinál nem láttam semmit, ellenben az a muanyag amire a résolaj cső rá van huzva, na annak a teteje gázolajos. neem tudom hogy ott tud e szivárogni. a hollandit meg tudom huzni, de félek hogy tul agressziv leszek, mert nem vagyok szerelő csak elméletben tudok mindent és nehogy megszakitsam a menetet..
Nem egy 2 m-es hosszabítóval kell azt meghúzni. Nem lehet azt olyan könnyen megszakítani. Ha letörlöd, majd beindítod, akkor szerintem az látszani fog, ha ereszt valahol. Nem kicsi nyomás dolgozik ott.
Naplózva
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28640 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:27:42 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:23:41
Nem egy 2 m-es hosszabítóval kell azt meghúzni. Nem lehet azt olyan könnyen megszakítani. Ha letörlöd, majd beindítod, akkor szerintem az látszani fog, ha ereszt valahol. Nem kicsi nyomás dolgozik ott.
Ugy semmi se látszik, lemostam lepucoltam felitattam mindent.. beinditottam fel ora mulva is száraz volt.
Ha megyek akkor 1 nap alatt összekenődik de akkor mindenhol uszik a nafta..
tuti folyik el ott benziin mert idaig olyan 9 literrel jártam el, mostanában a 10 néha 11 is egész normális érték..
Mondjuk a benzineseim mellett ez is eltörpül, de régen a 8.7-9 liter közötti érték olyan szimpatikus volt..
Naplózva
Dezsi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28641 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:34:01 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:15:36
5w30
Amikor "visszavesz", akkor villog az izzításjelző?
nem villog,akármilyen márkályu 5w30?
Naplózva
2006.11.Tdci machine silver 115le 5ajtó 5gang mk3 itthol is,de többet külföldön vok./Győr-Bretten/ +36309487082, +4915144935048
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28642 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:34:51 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.23 szerda, 19:27:42
Ugy semmi se látszik, lemostam lepucoltam felitattam mindent.. beinditottam fel ora mulva is száraz volt.
Ha megyek akkor 1 nap alatt összekenődik de akkor mindenhol uszik a nafta..
tuti folyik el ott benziin mert idaig olyan 9 literrel jártam el, mostanában a 10 néha 11 is egész normális érték..
Mondjuk a benzineseim mellett ez is eltörpül, de régen a 8.7-9 liter közötti érték olyan szimpatikus volt..
Mennyiiiiii?
Egy TDCi-nek a max 6-6.5 a normális, nem a 8-9. Még a 2.0-ás benzines sem eszik 8-9 litert. Nézd/nézesd át valakivel, mert ott valahol köpi kifelé a cuccot.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.10.23 szerda, 19:38:44 írta Lacika71
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28643 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:35:52 »
Idézetet írta: mondeo2002 - 2013.10.23 szerda, 19:11:45
nekem is ezt javasoltad de még nem csináltattam meg 2 hete fizettem két generátor cserét már, illetve jelenleg nincs időm és lehetőségem letenni a vasat.
de.. a kérdésem az lenne, hogy létezik hogy akkor is generátor ha csak melegen csinálja ??
közben néha dobálja a rail nyomás alacsony hibakodot, de naponta 40-70 inditása van (rövid távon nyomom vele átlagosan 1-2-3km / 1 menet) és csak hetente egyszer van rail nyomás alacsony probléma.
Illetve mivel ugyanez a bajom, idaig szembol nézve a jobb oldali injektorom körül volt gázolaj, de most jobbrol az elso 3 alatt van.
tuti hog érdemes generátor miatt szétszedetnem ?? nem is a pár ezer forint amit elkérnek csak elvinni szerelőhöz szétkapja összerakja este elhozom teljes macera és nem tudom hogy tuti jó lesz e.. azt lehet vinni a másik szerelőhöz aki majd az injektort megoldja ha nagy probléma hogy ott gázolajos minden.
az olajfolyással kezd!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28644 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:37:28 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.23 szerda, 19:34:01
nem villog,akármilyen márkályu 5w30?
Ami a gyári előírásnak megfelel, igen. Mi általában a ford formulát használjuk. Abból 7200 ft 5 liter a nagyautonál. De a cromaxnál is kb ennyi. Amikor nyomod neki nem füstöl? Lehet, hogy valamelyi turbocsöved durrant el. Nézd végig. Ha valahol olajsáros, jó eséllyel ott lyukadt ki.
Naplózva
bencelacus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28645 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:37:55 »
Idézetet írta: alf - 2013.10.23 szerda, 18:14:46
a generátor okozza az alapjárat ingadozást.valószínűleg a dadogást is az okozta.....a csúcsokhoz csak akkor kellett volna nyúlni,ha az izzítószál világított volna,és vészüzembe áll az autó.
egy generátor felújítás megoldja a problémát.
Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28646 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:39:20 »
Idézetet írta: Dezsi - 2013.10.23 szerda, 19:14:18
Üdvözlök mkit! Új vagyok ebbe a csapatba 2 napja vettem 1 ford mondeot 7 évest és sajnos 1 nagyon sürgös bajom van és gyors választ várok a kedves régi hozzá értö tagoktol. 100km/h sebbességtöl érzem a kocsinál akár tempomattal vagy nélküle megyek,hogy rendesen megy a motor és vissza vesz a teljesitményből és ez 2mp-ként változik ez nagyon idegesitö ez valami komolyabb gond elöjele.Kérem sürgös válaszokat!!!!! Konkrétan milyen olaj kell a motorba? Köszönöm a válaszokat elöre is.
okozhatja egy lukas turbócső is,vagy go szűrő,vagy szivárgás.....
alacsonyabb fokozatban 50 körül nem érzel olyat,hogy magától húz gázadás nélkül?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28647 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:41:13 »
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.23 szerda, 19:37:55
Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?
kikell zárni minden mást.ne legyen gázolajszivárgás a motoron,a szűrő legyen új vagy nem túl régi,és töltést kell mérni.
nem vagyok ismerős győrben
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28648 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:41:58 »
Idézetet írta: bencelacus - 2013.10.23 szerda, 19:37:55
Ismersz Győrben egy jó szerelőt?
Hogyan tudom megállapítani hogy a generátor rossz?
Műszerteszten
rámész a bat-ra, majd beindítod, megnézed, mennyit ír ki (14,5V körüli értéknek kell lennie). Utána felkapcsolsz minden elektromos fogyasztót. Nem mehet le az érték 12,5-13V alá.
Naplózva
mondeo2002
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28649 Dátum:
2013.10.23 szerda, 19:44:21 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.23 szerda, 19:34:51
Mennyiiiiii?
Egy TDCi-nek a max 6-6.5 a normális, nem a 8-9. Nézd/nézesd át valakivel, mert ott valahol köpi kifelé a cuccot.
tudtam vele 4.7et is csinálni, de rövid távozok ezzel a kocsival, sajnos ezért ez ennyi.. de nem rossz érték ám ez tőle figyelembe véve a lábam súlyát és a megtett távokat. Mondhatjuk hogy amit ez a kocsi 3.5 év alatt alattam kibirt azt hivatalosan semminek se kellett volna, igy amikor valaki hujujujjjj mondogatása közben fogja a fejét hogy diesel mondeo akkor csak értelmetlenül nézek mert tényleg le a kalappal előtte..
Naplózva
Oldalak:
1
...
566
567
568
569
570
571
572
[
573
]
574
575
576
577
578
579
580
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ