Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.16 szombat, 21:02:06
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
559
560
561
562
563
564
565
[
566
]
567
568
569
570
571
572
573
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14591177 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
wolfgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28250 Dátum:
2013.09.28 szombat, 17:16:42 »
Idézetet írta: László - 2013.09.28 szombat, 16:45:17
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj.
Tisztelettel László!
Tisztelt László!
Annyit beszélünk erröl...kipróbálom én is. Nem fog kormolni az olajtol? Mármint a 2 dl- re gondolok.
Naplózva
Levi30
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28251 Dátum:
2013.09.28 szombat, 17:26:53 »
Idézetet írta: László - 2013.09.28 szombat, 16:45:17
Tisztelt Fórumtárs!
Én a helyedben szépen használnám az autót mind addig, amíg valami jól értelmezhető jelzést, vagy hiba kódot nem generál a gépsárkány. Addig is próbáld meg a következőt. Tele tankhoz öntsél elsőre 2 deci majd minden további tele tankhoz 1 deci jó minőségű, PL Stihl 2T motor olajat(nem lánckenő olaj). Ez az olajadalék megfelelően fogja kenni a magasnyomású szivattyút, és a porlasztó csúcsokat. Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát. Az eredmény a következő lesz. A motor hangja jelentősen lefog csendesedni, megszűnik a jellegzetes tranzit traktorhang, és a megfelelő kenés is biztosítva lesz. Én először ezt tenném a helyedben. Jó pár Fórumtársammal egyetemben használjuk minden probléma nélkül a legnagyobb megelégedésünkre. Úgy hogy csak óvatosan azzal a motor szétszedéssel és a csúcs cserékkel. Fölöslegesen ne apaszd a pénztárcád, ha nem muszáj.
Tisztelettel László!
Köszönöm! Megfogadom.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28252 Dátum:
2013.09.28 szombat, 17:28:28 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.28 szombat, 17:16:42
Tisztelt László!
Annyit beszélünk erröl...kipróbálom én is. Nem fog kormolni az olajtol? Mármint a 2 dl- re gondolok.
dehogy. boríccsad bele nyugodtan. jó bármelyik 2T
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28253 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:26:49 »
Idézetet írta: László - 2013.09.28 szombat, 16:45:17
Sajna a magyar üzemanyag elég száraz, mióta lecsökkentették a kén tartalmát.
Én meg merem kockáztatni, hogy a ként helyettesítették más kenőanyaggal.
Meg azt is, hogy a magyar gázolajnak az égvilágon semmi baja.
Talán még az is elképzelhető, hogy vannak előírások, aminek meg kell felelnie (és meg is felel).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28254 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:28:18 »
Idézetet írta: wolfgabor - 2013.09.28 szombat, 17:16:42
Tisztelt László!
Annyit beszélünk erröl...kipróbálom én is. Nem fog kormolni az olajtol? Mármint a 2 dl- re gondolok.
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem semmilyen korom képződést, füstölést, nem okozott az első 2 deci 2 T olaj. A gépem most műszakizott a múlt héten az NKH-nál és a 2 T olajjal valamint a ledugózott EGR szeleppel is kiváló lett a környezet védelmi együttható(korom tartalom). Én 1.5 éve használom minden probléma nélkül, és sokkal szebb és csendesebb lett a gépsárkány hangja.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28255 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:37:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.09.28 szombat, 17:28:28
dehogy. boríccsad bele nyugodtan. jó bármelyik 2T
Én úgy tudom hogy a 2t olajból a JASO FD minősítésű kell. A márkája gyakorlatilag teljesen mindegy.
Lehet a legolcsóbb is, ami tudja az FD-t. Én FD-set használok....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28256 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:39:38 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.28 szombat, 18:26:49
Én meg merem kockáztatni, hogy a ként helyettesítették más kenőanyaggal.
Meg azt is, hogy a magyar gázolajnak az égvilágon semmi baja.
Talán még az is elképzelhető, hogy vannak előírások, aminek meg kell felelnie (és meg is felel).
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy igazad van. Sajnos Magyarországon azt kell tankolnunk amit kapunk. Hogy ez ép meg felel, vagy bőven megfelel egy nemzetközi szabványnak, azt egyikünk se tudja leellenőrizni. Egy biztos. Amikor Németországban vagy akár Ausztriában tankolok, akkor egészen másként viselkedik a gépsárkány mint a Mol üzemanyaggal. Szebben jár a motor és dinamikusabb is. Ezt nem egyszeri tapasztalat után mondom. Mindentől függetlenül, lehet hogy én nem tudom jól, és neked van igazad.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28257 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:46:49 »
Idézetet írta: László - 2013.09.28 szombat, 18:39:38
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy igazad van. Sajnos Magyarországon azt kell tankolnunk amit kapunk. Hogy ez ép meg felel, vagy bőven megfelel egy nemzetközi szabványnak, azt egyikünk se tudja leellenőrizni. Egy biztos. Amikor Németországban vagy akár Ausztriában tankolok, akkor egészen másként viselkedik a gépsárkány mint a Mol üzemanyaggal. Szebben jár a motor és dinamikusabb is. Ezt nem egyszeri tapasztalat után mondom. Mindentől függetlenül, lehet hogy én nem tudom jól, és neked van igazad.
Tisztelettel László!
Az olaj nyilván nem árt, ez nyilvánvaló.
De ez a külföldi elmélet... direkt figyeltem. Hazai és külföldi anyaggal is sikerült jó átlagot elérni.
Hogy dinamikusabb lenne... ha mondjuk 5 lóerővel többet hoz (ami erősen kétséges), azt meg sem érzed.
Többet hoz a párásabb/hidegebb levegő...
Konkrét, hitelt érdemlő adatokkal nem tudok semmit sem bizonyítani/cáfolni.
Ha azonban a mol nem tartana egy adott előírást, az már régen kibukott volna.
A nyugatiak sem fognak jobb anyagot előállítani, mint amire a szabvány kötelezi őket.
Stealt szerint a magyar anyag kb pont olyan jó, mint a külföldi. Jó tudni, hogy az osztrákokhoz is szállít anyagot.
Ha baj lenne, azok már régen észrevették volna...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28258 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:50:08 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.28 szombat, 18:26:49
Meg azt is, hogy a magyar gázolajnak az égvilágon semmi baja.
Talán még az is elképzelhető, hogy vannak előírások, aminek meg kell felelnie (és meg is felel).
Hát erről néhány fórumtársunknak egészen más véleménye van. A megfelelőségről pedig csak annyit, hogy lehet, hogy megfelel, az a minta, amit beküldenek. Mi a garancia arra, hogy a kúton is azt kapod? Akkor, ha minden rendben van a gázolajjal, akkor mi a különbség a prémium és a "normál" között azon kívül, hogy vagy 40 ft-al drágább literje?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28259 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:51:30 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.28 szombat, 18:46:49
Az olaj nyilván nem árt, ez nyilvánvaló.
De ez a külföldi elmélet... direkt figyeltem. Hazai és külföldi anyaggal is sikerült jó átlagot elérni.
Hogy dinamikusabb lenne... ha mondjuk 5 lóerővel többet hoz (ami erősen kétséges), azt meg sem érzed.
Többet hoz a párásabb/hidegebb levegő...
Konkrét, hitelt érdemlő adatokkal nem tudok semmit sem bizonyítani/cáfolni.
Ha azonban a mol nem tartana egy adott előírást, az már régen kibukott volna.
A nyugatiak sem fognak jobb anyagot előállítani, mint amire a szabvány kötelezi őket.
Stealt szerint a magyar anyag kb pont olyan jó, mint a külföldi. Jó tudni, hogy az osztrákokhoz is szállít anyagot.
Ha baj lenne, azok már régen észrevették volna...
Ez mind szép és jó...... de az ellenőrzéseket nem azon az anyagon végzik el, amit éppen az autóba tankolunk.
Szóval -és ez biztos- a kutaknál romlik meg sokszor a minőség a mutyizás közben. Ki tudja miket kevernek hozzá, hogy több liter legyen a tartályban. (sok benzines autó észreveszi ha sok az etanol a benzinben.ezt sok kúton megteszik....ismert hibajelenségek vannak)
....Persze nem minden kú, szerencsére........de van sok trükköző. Elég egyszer betankolni valami szharból......
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.28 szombat, 18:54:02 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28260 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:52:20 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.28 szombat, 18:46:49
Az olaj nyilván nem árt, ez nyilvánvaló.
De ez a külföldi elmélet... direkt figyeltem. Hazai és külföldi anyaggal is sikerült jó átlagot elérni.
Hogy dinamikusabb lenne... ha mondjuk 5 lóerővel többet hoz (ami erősen kétséges), azt meg sem érzed.
Többet hoz a párásabb/hidegebb levegő...
Konkrét, hitelt érdemlő adatokkal nem tudok semmit sem bizonyítani/cáfolni.
Ha azonban a mol nem tartana egy adott előírást, az már régen kibukott volna.
A nyugatiak sem fognak jobb anyagot előállítani, mint amire a szabvány kötelezi őket.
Stealt szerint a magyar anyag kb pont olyan jó, mint a külföldi. Jó tudni, hogy az osztrákokhoz is szállít anyagot.
Ha baj lenne, azok már régen észrevették volna...
Tapasztalatból tudom,hogy az osztrák benzin, de gondolom a gázolaj is hasonló, mint a magyar. Németországban is tankoltam, ott viszont ég és föld volt a különbség. Benzinesnél 1 l/100 km.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28261 Dátum:
2013.09.28 szombat, 18:55:02 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.09.28 szombat, 18:52:20
Tapasztalatból tudom,hogy az osztrák benzin, de gondolom a gázolaj is hasonló, mint a magyar. Németországban is tankoltam, ott viszont ég és föld volt a különbség. Benzinesnél 1 l/100 km.
Annyival kevesebbet csal az óra a kúton.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28262 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:18:00 »
Tisztelt Fórumtársak!
Üzemanyag ügyben, úgy érzem mindenkinek igaza van. Ezen nem érdemes vitát generálni. A legnagyobb probléma ott van, hogy jelen pillanatban kis hazánkban, törvényesített keretek között zajlik a korrupció és az országos szintű átverés. Amíg ez nem változik, addig nincs értelme érdemi vitát nyitni, holmi jelentéktelen problémáról mint az üzemanyag minősége. Ebből kiindulva az embernek nincs bizalma a megvásárolt termékkel kapcsolatban. Valószínű ebből adódnak az eltérő tapasztalatok és vélemények.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28263 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:24:34 »
Idézetet írta: László - 2013.09.28 szombat, 19:18:00
Tisztelt Fórumtársak!
Üzemanyag ügyben, úgy érzem mindenkinek igaza van. Ezen nem érdemes vitát generálni.
Lehet...
Válasz
A legnagyobb probléma ott van, hogy jelen pillanatban kis hazánkban, törvényesített keretek között zajlik a korrupció és az országos szintű átverés. Amíg ez nem változik, addig nincs értelme érdemi vitát nyitni, holmi jelentéktelen problémáról mint az üzemanyag minősége.
Ja, értem... országos átverés... huh... így rögtön érthető, miért jött ma hidegebb víz a csapból.
Válasz
Ebből kiindulva az embernek nincs bizalma a megvásárolt termékkel kapcsolatban. Valószínű ebből adódnak az eltérő tapasztalatok és vélemények.
Tisztelettel László!
A tapasztalat a tényeken alapszik. Te hitről írsz. Tényekről lehet vitázni, hitről meg nem érdemes. Azaz, én nem fogok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28264 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:37:23 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.28 szombat, 19:24:34
Lehet...
Ja, értem... országos átverés... huh... így rögtön érthető, miért jött ma hidegebb víz a csapból.
A tapasztalat a tényeken alapszik. Te hitről írsz. Tényekről lehet vitázni, hitről meg nem érdemes. Azaz, én nem fogok.
Tisztelt Fórumtárs!
Természetesen most is igazad.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28265 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:40:10 »
Idézetet írta: László - 2013.09.28 szombat, 19:37:23
Természetesen most is igazad.
...van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28266 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:41:17 »
Idézetet írta: Angel - 2013.09.28 szombat, 19:40:10
...van.
és mi jár annak akinek igaza van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28267 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:44:10 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.28 szombat, 19:41:17
és mi jár annak akinek igaza van?
Köszönöm, de azt nem kérem
Inkább legyen Lászlónak igaza
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28268 Dátum:
2013.09.28 szombat, 19:50:28 »
Neki is igaza van....... 1:08-tól
http://www.youtube.com/watch?v=SFGDzHAeTrE&hd=1
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28269 Dátum:
2013.09.28 szombat, 20:07:12 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.28 szombat, 19:50:28
Neki is igaza van....... 1:08-tól
http://www.youtube.com/watch?v=SFGDzHAeTrE&hd=1
.....térfogatnövelő szer? nóóóórmális?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28270 Dátum:
2013.09.28 szombat, 21:07:13 »
Idézetet írta: alf - 2013.09.28 szombat, 19:41:17
és mi jár annak akinek igaza van?
A billentyűzete?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28271 Dátum:
2013.09.28 szombat, 21:39:49 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.28 szombat, 19:50:28
Neki is igaza van....... 1:08-tól
http://www.youtube.com/watch?v=SFGDzHAeTrE&hd=1
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28272 Dátum:
2013.09.29 vasárnap, 11:24:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.09.28 szombat, 18:55:02
Annyival kevesebbet csal az óra a kúton.
Az lehet, de az összesen, ahol tankoltam? Itthon nem mindig ugyanott tnkoltam és közel azonos fogyasztási adatok jöttek ki. Arról nem is beszélve, hogy a nyomorjelző kigyulladása után 53-54 litert tankoltam minden egyes alkalommal. Ha csalna az órája a kútnak, akkor "többet" kellett volna tankolnom, nem?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28273 Dátum:
2013.09.30 hétfő, 00:48:19 »
Megjavitottak a turbo elektronikamat! Az auto tokeletes volt nagyjabol 1napig...aztan elkezdett esni az eso!
Az a kerdesem, vajon a hosszbordas szij csuszasatol bekovetkezhet veszuzem?
Ugyanis csak miota esik elhalvanyodnak a fenyek, lelassul az ablaktorlo a szij oldalnak csunya hangja van es tokmindegy, hogy eroteljes vagy finom gyorsitas akkor is veszuzem van!
Szaraz idoben tegnap probaltam ment ahogy kellett ha a szemet nyomtam ki akkor se volt veszuzem, ma ahogy elindultam vele esoben nagyjabol 20km utan gyorsitottam volna de mar nem kellett!
Tehat elhalvanyodnak a fenyek eszrevehetoen toltesjelzo NEM vilagit es veszuzem!
Lehet attol hogy nincs/alig van toltes?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28274 Dátum:
2013.09.30 hétfő, 17:47:10 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.09.30 hétfő, 00:48:19
Megjavitottak a turbo elektronikamat! Az auto tokeletes volt nagyjabol 1napig...aztan elkezdett esni az eso!
Az a kerdesem, vajon a hosszbordas szij csuszasatol bekovetkezhet veszuzem?
Ugyanis csak miota esik elhalvanyodnak a fenyek, lelassul az ablaktorlo a szij oldalnak csunya hangja van es tokmindegy, hogy eroteljes vagy finom gyorsitas akkor is veszuzem van!
Szaraz idoben tegnap probaltam ment ahogy kellett ha a szemet nyomtam ki akkor se volt veszuzem, ma ahogy elindultam vele esoben nagyjabol 20km utan gyorsitottam volna de mar nem kellett!
Tehat elhalvanyodnak a fenyek eszrevehetoen toltesjelzo NEM vilagit es veszuzem!
Lehet attol hogy nincs/alig van toltes?
Szerintem töltés nélkül is normálisan kéne mennie, amíg van szuffla az akksiban.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28275 Dátum:
2013.10.01 kedd, 10:51:09 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2013.09.30 hétfő, 17:47:10
Szerintem töltés nélkül is normálisan kéne mennie, amíg van szuffla az akksiban.
Szerelő szerint víz került a generátorba és ez töltés zavart okozott! De szerintem ettől vészüzem nem lehetett volna!! Főleg nem gyorsításkor...
Érdekes még, hogy inkább 4.padlónál csinálta és 5.ben ha addig finoman toltam nyomhattam 180-190 és egyáltalán nem lett vészüzem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28276 Dátum:
2013.10.01 kedd, 11:31:29 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.10.01 kedd, 10:51:09
Szerelő szerint víz került a generátorba és ez töltés zavart okozott! De szerintem ettől vészüzem nem lehetett volna!! Főleg nem gyorsításkor...
Érdekes még, hogy inkább 4.padlónál csinálta és 5.ben ha addig finoman toltam nyomhattam 180-190 és egyáltalán nem lett vészüzem!
És akkor most mi van? Visszavitted a szerelőhöz?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28277 Dátum:
2013.10.01 kedd, 13:19:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.10.01 kedd, 10:51:09
Szerelő szerint víz került a generátorba és ez töltés zavart okozott! De szerintem ettől vészüzem nem lehetett volna!! Főleg nem gyorsításkor...
Érdekes még, hogy inkább 4.padlónál csinálta és 5.ben ha addig finoman toltam nyomhattam 180-190 és egyáltalán nem lett vészüzem!
Nagy eszkombajn a szerelő. Akkor minden generator beazik ha esőben hasznaljak a kocsit? Ha le van mosva a motor akkor se lesz baja. Inkább a turbo elektronikat kellene megnezni mit csinaltak vele vagy mit nem.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28278 Dátum:
2013.10.01 kedd, 13:53:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.01 kedd, 11:31:29
És akkor most mi van? Visszavitted a szerelőhöz?
Remélhetőleg nem ugyanoda vitte vissza ilyen "indoklás" után
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28279 Dátum:
2013.10.01 kedd, 14:49:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.01 kedd, 11:31:29
És akkor most mi van? Visszavitted a szerelőhöz?
Szerelőnél van megint! Majd megcsinálja ha eddig nem sikerült!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28280 Dátum:
2013.10.01 kedd, 14:51:22 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.10.01 kedd, 13:19:31
Nagy eszkombajn a szerelő. Akkor minden generator beazik ha esőben hasznaljak a kocsit? Ha le van mosva a motor akkor se lesz baja. Inkább a turbo elektronikat kellene megnezni mit csinaltak vele vagy mit nem.
Nem mondta, hogy ettől van vészüzem! Ezt csak én gondoltam
Ettől csak azvolt, hogy a fények elsötétültek meg az ablaktörlőm alig ment
Ez valószínű a szíjfeszítő gyengeségétől lehet...talán így esőben jobban meg tud csúszni vagy nemtudom...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28281 Dátum:
2013.10.01 kedd, 15:06:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.10.01 kedd, 14:51:22
Nem mondta, hogy ettől van vészüzem! Ezt csak én gondoltam
Ettől csak azvolt, hogy a fények elsötétültek meg az ablaktörlőm alig ment
Ez valószínű a szíjfeszítő gyengeségétől lehet...talán így esőben jobban meg tud csúszni vagy nemtudom...
Tisztelt Fórumtárs!
A hosszbordás szíj nagyon nehezen tud megcsúszni. Még egy erőteljes nyúlás esetén is kétséges. Inkább elég a szíj, egy csapágy megszorulás esetében mint, hogy megcsússzon. A jelenség, hogy elhalványodnak a fények és lassabban töröl az ablaktörlő, az mindenképp kis akkumulátor feszültségre utal. Ez nem biztos, hogy a nem megfelelő töltés eredménye. Lehet a rendszerben, nedvesség hatására kialakuló komoly villamos terhelés, ami még nem okoz zárlati áramot de leülteti a generátort. 10.5 Volt alatti feszültség esetében a vezérlő modul generálhat vész üzemet. Én mindenképp vissza vinném a gépet a szerelőhöz, ha előtte nem csinálta ezt a jelenséget.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28282 Dátum:
2013.10.01 kedd, 15:17:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2013.10.01 kedd, 14:49:54
Szerelőnél van megint! Majd megcsinálja ha eddig nem sikerült!
Értem.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28283 Dátum:
2013.10.01 kedd, 17:33:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.01 kedd, 15:17:09
Értem.
Először is ugyanahoz vitték vissza,másodszor ugynéz ki a bontott turboelektronikájától van megint a hiba.A vizet kizárták mert előttem mondták az apjának ,hogy mindig baj lenne tőle.ma javították de lehet kész van.Délben még nem volt kész ahogy láttam.Amúgy az Apja mondta csúszik a hosszbordás szíj.Lehet Lászlónak is igaza van,de havernak sajnos ilyen miatt ráolvadt a hosszbordás szíj a tárcsára és elment minden töltés,majd épp elég volt neki haza jönni a határtól.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28284 Dátum:
2013.10.01 kedd, 18:37:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.10.01 kedd, 17:33:21
Először is ugyanahoz vitték vissza,másodszor ugynéz ki a bontott turboelektronikájától van megint a hiba.A vizet kizárták mert előttem mondták az apjának ,hogy mindig baj lenne tőle.ma javították de lehet kész van.Délben még nem volt kész ahogy láttam.Amúgy az Apja mondta csúszik a hosszbordás szíj.Lehet Lászlónak is igaza van,de havernak sajnos ilyen miatt ráolvadt a hosszbordás szíj a tárcsára és elment minden töltés,majd épp elég volt neki haza jönni a határtól.
Aham. Remélem, meggyógyul a paripa.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28285 Dátum:
2013.10.01 kedd, 19:35:49 »
Idézetet írta: László - 2013.10.01 kedd, 15:06:19
Tisztelt Fórumtárs!
A hosszbordás szíj nagyon nehezen tud megcsúszni. Még egy erőteljes nyúlás esetén is kétséges. Inkább elég a szíj, egy csapágy megszorulás esetében mint, hogy megcsússzon. A jelenség, hogy elhalványodnak a fények és lassabban töröl az ablaktörlő, az mindenképp kis akkumulátor feszültségre utal. Ez nem biztos, hogy a nem megfelelő töltés eredménye. Lehet a rendszerben, nedvesség hatására kialakuló komoly villamos terhelés, ami még nem okoz zárlati áramot de leülteti a generátort. 10.5 Volt alatti feszültség esetében a vezérlő modul generálhat vész üzemet. Én mindenképp vissza vinném a gépet a szerelőhöz, ha előtte nem csinálta ezt a jelenséget.
Tisztelettel László!
Lehet akkor valami csapágy baja van mert nem most csinálja! Nyáron szárazon is csinálta olyan hangosan nyikorgott a szíj oldal hogy 100nál zene mellett hallottam!
Lehet azt sem ártana megnézetni:)
Köszönöm a választ!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28286 Dátum:
2013.10.01 kedd, 19:36:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.10.01 kedd, 17:33:21
Először is ugyanahoz vitték vissza,másodszor ugynéz ki a bontott turboelektronikájától van megint a hiba.A vizet kizárták mert előttem mondták az apjának ,hogy mindig baj lenne tőle.ma javították de lehet kész van.Délben még nem volt kész ahogy láttam.Amúgy az Apja mondta csúszik a hosszbordás szíj.Lehet Lászlónak is igaza van,de havernak sajnos ilyen miatt ráolvadt a hosszbordás szíj a tárcsára és elment minden töltés,majd épp elég volt neki haza jönni a határtól.
Na Te többet tudsz róla mint én
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28287 Dátum:
2013.10.01 kedd, 20:44:59 »
Jo estet! Sajnos engem is kerulget a veszuzem. Szerencere nem sietek szinte soha.
Ha mertekkel nyomom a gazt akkor nincs is veszuzem. Januar elott nem hiszem hogy
hazamennek,itt pedig nem is merem szervizbe vinni. Panasz szinte nincs,jol gyujt,fust nincs,
nem csorog,fogyasztas ok. Az egyeduli amit eszrevettem hogy a kipufogogaz nagyon furcsa szagu.
Erelyes gazadasnal azonnal tilt,esetleg otlet?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28288 Dátum:
2013.10.01 kedd, 20:47:01 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 20:44:59
Jo estet! Sajnos engem is kerulget a veszuzem. Szerencere nem sietek szinte soha.
Ha mertekkel nyomom a gazt akkor nincs is veszuzem. Januar elott nem hiszem hogy
hazamennek,itt pedig nem is merem szervizbe vinni. Panasz szinte nincs,jol gyujt,fust nincs,
nem csorog,fogyasztas ok. Az egyeduli amit eszrevettem hogy a kipufogogaz nagyon furcsa szagu.
Erelyes gazadasnal azonnal tilt,esetleg otlet?
esélyes hogy üzemanyagrendszeri gond,de ha elektromos a turbód,akkor az is okozhatja.
első körben,cseréld a gázolaj szűrőt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28289 Dátum:
2013.10.01 kedd, 20:56:05 »
Csereltem mar kettot is de semmi. Az orosz viszont megint nyomja hogy amikor az O
KIA sorentoja haldoklott akkor 2-3 tank gazolaj es 20% kerosin es helyre jott a gep.
Valahogy nem merek kockaztatni.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28290 Dátum:
2013.10.01 kedd, 20:58:25 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 20:44:59
Jo estet! Sajnos engem is kerulget a veszuzem. Szerencere nem sietek szinte soha.
Ha mertekkel nyomom a gazt akkor nincs is veszuzem. Januar elott nem hiszem hogy
hazamennek,itt pedig nem is merem szervizbe vinni. Panasz szinte nincs,jol gyujt,fust nincs,
nem csorog,fogyasztas ok. Az egyeduli amit eszrevettem hogy a kipufogogaz nagyon furcsa szagu.
Erelyes gazadasnal azonnal tilt,esetleg otlet?
Az érdekes szag szerintem normális. A katalizátortól van.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28291 Dátum:
2013.10.01 kedd, 20:59:36 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 20:56:05
Csereltem mar kettot is de semmi. Az orosz viszont megint nyomja hogy amikor az O
KIA sorentoja haldoklott akkor 2-3 tank gazolaj es 20% kerosin es helyre jott a gep.
Valahogy nem merek kockaztatni.
Tdci-be nem való kerozin.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28292 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:02:30 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.01 kedd, 20:58:25
Az érdekes szag szerintem normális. A katalizátortól van.
Es a katalizator baja vegett is tilthat?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28293 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:02:40 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.10.01 kedd, 20:59:36
Tdci-be nem való kerozin.
En mar tankolt bele benzint 5e-ért aztán már csak 7eFt volt nálam abból meg raktam rá gázolajat és semmi baja nem volt
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28294 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:04:25 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 21:02:30
Es a katalizator baja vegett is tilthat?
Dehogy! Annak semmihez nincs koze!
Amugy nemtudom de ha budos akkor esetleg tokeletlen lehet az égés bar nemtudom dieselnél van e ilyen! Talán(de ne legyen igazam) bepisil 1porlasztó és attól van ez!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28295 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:06:20 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 21:02:30
Es a katalizator baja vegett is tilthat?
Az enyém normálisan működik, de abszolut nincs dízel szaga, hanem olyan érdekesen büdös. Egyszer menj oda egy újabb dízel mögé és szagold meg, amikor jár a motorja. Szinte ugyanazt a szagot fogod érezni.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28296 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:14:08 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.10.01 kedd, 21:06:20
Az enyém normálisan működik, de abszolut nincs dízel szaga, hanem olyan érdekesen büdös. Egyszer menj oda egy újabb dízel mögé és szagold meg, amikor jár a motorja. Szinte ugyanazt a szagot fogod érezni.
Igen "erdekesen" budos
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28297 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:17:28 »
Tehat hajlok a turbobajra,en egyedul tudok valamit tenni,megnezni,tisztitani?
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28298 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:23:02 »
Nem ertem hogy ha uzemanyagrendszerben van a baj akkor hogy lehet
lassu gazadasal 205 km/h ig gyorsitani,es hogy lehet a fogyasztas 5.2 lit
persze azt a 205 km/h-t egyszer probaltam
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #28299 Dátum:
2013.10.01 kedd, 21:23:30 »
Idézetet írta: Arpad - 2013.10.01 kedd, 21:17:28
Tehat hajlok a turbobajra,en egyedul tudok valamit tenni,megnezni,tisztitani?
ha elektromos es a vezérlő tönkrement,akkor azt javítani vagy cserélni lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
559
560
561
562
563
564
565
[
566
]
567
568
569
570
571
572
573
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ