Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 00:08:23
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
587
588
589
590
591
592
593
[
594
]
595
596
597
598
599
600
601
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14667874 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29650 Dátum:
2013.12.28 szombat, 08:45:17 »
Idézetet írta: László - 2013.12.28 szombat, 08:35:10
Tisztelt Fórumtárs!
Nem értem a felháborodásod.
A dolog nagyon egyszerű. A megfelelő szakképesítést csak szakirányú továbbképzéseken kaphatod meg, ami komoly költség vonzattal jár. Na ezt az összeget sajnálta a részlegvezető, a beosztottak továbbképzésére.
A másik nagy probléma amikor nincs megfelelő alany a továbbképzésre, mert amit az iskolában kellett volna megtanulnia gépészetből vagy szakismeretből, akkor ő pont hiányzott. Ennyire egyszerű. Sajnos!
Tisztelettel László!
Egyetértünk.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29651 Dátum:
2013.12.28 szombat, 14:05:30 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.12.28 szombat, 08:45:17
Egyetértünk.
Kedves Gábor!
Hogy valami jóval is megörvendeztesselek! A te kiegészítőfűtésednél soha nem lesz olyan zárlat, ami ilyen betyár módon megterhelné a generátorodat, mint Relhistnél. A te rendszered minden kiegfűtés gyertyája, külön van biztosítva 1-1db 25A biztosítékkal. Mivel a normál 25A késes biztosíték lomha, így elviseli az induláskor féllépő nagyobb áramot, de a zárlatot nem tűri. Ha vissza emlékszel még mondtam is, hogy van egy tartalék kiegészítő fűtésgyertyád arra az esetre, ha valamelyik megadná magát a működők közül. A feladat csupán annyi, hogy áthelyezed a biztosítékot amit először jóra cserélsz. Utána hátra dőlsz a fotelban és kortyolgatod a megfelelően 12-13°C-ra előhűtött 5-6 puttonyos Tokajit.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.28 szombat, 15:30:53 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Palermo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29652 Dátum:
2013.12.28 szombat, 16:07:04 »
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg
lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
Naplózva
2001.12 2.0 TDDI 116 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29653 Dátum:
2013.12.28 szombat, 17:15:24 »
Idézetet írta: mpalermo - 2013.12.28 szombat, 16:07:04
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg
lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
azért lomha, mert wg-s turbo van rajta, ami nem egy túl modern darab
mozgását úgy nézzétek, hogy a csövet leveszitek róla és kompresszorról megfújjátok 1,3 bar-ral akkor ki kéne mozdulnia végállásba.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29654 Dátum:
2013.12.28 szombat, 19:43:07 »
Idézetet írta: László - 2013.12.28 szombat, 14:05:30
Kedves Gábor!
Hogy valami jóval is megörvendeztesselek! A te kiegészítőfűtésednél soha nem lesz olyan zárlat, ami ilyen betyár módon megterhelné a generátorodat, mint Relhistnél. A te rendszered minden kiegfűtés gyertyája, külön van biztosítva 1-1db 25A biztosítékkal. Mivel a normál 25A késes biztosíték lomha, így elviseli az induláskor féllépő nagyobb áramot, de a zárlatot nem tűri. Ha vissza emlékszel még mondtam is, hogy van egy tartalék kiegészítő fűtésgyertyád arra az esetre, ha valamelyik megadná magát a működők közül. A feladat csupán annyi, hogy áthelyezed a biztosítékot amit először jóra cserélsz. Utána hátra dőlsz a fotelban és kortyolgatod a megfelelően 12-13°C-ra előhűtött 5-6 puttonyos Tokajit.
Tisztelettel László!
Minden utólagosban is van valami jó!
Emlékszem.
Ugyan nem Tokaji, de mindjárt kortyolgatom.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29655 Dátum:
2013.12.28 szombat, 19:53:57 »
Idézetet írta: László - 2013.12.28 szombat, 14:05:30
Kedves Gábor!
Hogy valami jóval is megörvendeztesselek! A te kiegészítőfűtésednél soha nem lesz olyan zárlat, ami ilyen betyár módon megterhelné a generátorodat, mint Relhistnél.
A gyári kiegfűtésnek nincs biztosítéka?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29656 Dátum:
2013.12.28 szombat, 20:05:28 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.28 szombat, 19:53:57
A gyári kiegfűtésnek nincs biztosítéka?
de-1db 60A-es.......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29657 Dátum:
2013.12.28 szombat, 20:07:36 »
Idézetet írta: mpalermo - 2013.12.28 szombat, 16:07:04
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg
lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
melyik országban?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29658 Dátum:
2013.12.28 szombat, 20:15:27 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.28 szombat, 20:05:28
de-1db 60A-es.......
Akkor zárlat esetén az kiég, nem?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29659 Dátum:
2013.12.28 szombat, 20:18:11 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.28 szombat, 20:15:27
Akkor zárlat esetén az kiég, nem?
60A ig nem.menetzárlat előfordulhat a cekász vezetékében,és nem 25A-t vesz fel,hanem 40et,és nem melegít semmit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29660 Dátum:
2013.12.28 szombat, 20:56:52 »
Idézetet írta: mpalermo - 2013.12.28 szombat, 16:07:04
Sziasztok
Nemrég vettem egy 2.0 TDCI motoros Mondeot csak nagyon lomha megnézzettem a turbót egyik ismerősömmel és azt mondta hogy ennek mozognia kéne ezért nem húz úgy ahogy kéne nálam meg se moccan
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_28_tjt36r00dw.jpg
lehet ezt cserélni vagy kuka az egész vagy egyáltalán ez a baja?
Kocsi tipusa adatai aláírásban mint másoknak is van!!!!Könnyebb hozzászólni a kérdéshez.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29661 Dátum:
2013.12.28 szombat, 21:04:06 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.28 szombat, 20:18:11
60A ig nem.menetzárlat előfordulhat a cekász vezetékében,és nem 25A-t vesz fel,hanem 40et,és nem melegít semmit.
...az odavezető drótot...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29662 Dátum:
2013.12.28 szombat, 21:38:34 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.28 szombat, 21:04:06
...az odavezető drótot...
nem veszed észre.az 100A is elvisz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29663 Dátum:
2013.12.28 szombat, 21:40:54 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.28 szombat, 21:38:34
nem veszed észre.az 100A is elvisz.
12v 100A nagyjából 1,2 kW. Az már nem kevés hőt termel...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29664 Dátum:
2013.12.28 szombat, 21:44:21 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.28 szombat, 21:40:54
12v 100A nagyjából 1,2 kW. Az már nem kevés hőt termel...
grrrr....60A a bizti es azt nem veri ki! ezért tud melegedni a saru az akkun.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29665 Dátum:
2013.12.28 szombat, 21:45:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.12.28 szombat, 21:44:21
grrrr....60A a bizti es azt nem veri ki!
Ja... értem már. Ha lassan is
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29666 Dátum:
2013.12.28 szombat, 22:19:22 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.28 szombat, 21:45:32
Ja... értem már. Ha lassan is
Szóval jobb az utólagos.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Paxtoll
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29667 Dátum:
2013.12.28 szombat, 22:38:09 »
Sziasztok
Ha leveszem az akku sarut, mit miket kell újra tanítani vagy kódolni az aláírásban lévő autónál?
Köszi
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29668 Dátum:
2013.12.28 szombat, 22:39:39 »
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.28 szombat, 22:38:09
Sziasztok
Ha leveszem az akku sarut, mit miket kell újra tanítani vagy kódolni az aláírásban lévő autónál?
Köszi
Rádió, ablakok.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29669 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 10:43:37 »
Ajtózár ha be van kapcsolva....
Idézetet írta: Paxtoll - 2013.12.28 szombat, 22:38:09
Sziasztok
Ha leveszem az akku sarut, mit miket kell újra tanítani vagy kódolni az aláírásban lévő autónál?
Köszi
Naplózva
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29670 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 10:45:10 »
Helló mivel lehetne egy kicsit felhúzni a kocsit LE-ben úgy hogy még a motor meg az alkatrészek ne károsodjanak?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29671 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 12:38:25 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2013.12.29 vasárnap, 10:45:10
Helló mivel lehetne egy kicsit felhúzni a kocsit LE-ben úgy hogy még a motor meg az alkatrészek ne károsodjanak?
Chip.
Keresd Bunyeket. A fórumon sok autót csináltak már a közreműködésével és panasz nem volt még.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29672 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 14:05:59 »
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy tönkrementek a 2003 decemberi gyártású facelift-es MK3 TDCI mondeóm 85kw/110LE, kombi porlasztócsúcsai. A szerelő azt mondta, hogy kompletten cserélni kell a nagynyomású szivattyúval mind a négy porlasztócsúcsot, valamint a tankot is ki kell tisztítani. Viszont erre nagyon horror árat mondott. Tudnátok segíteni, hogy kb. hogy és mennyiből jönne ki? Nem szeretném, ha 10e km után újra kezdhetném, mert azt hallottam, nem mindegy, hogy a felújított is milyen eljárással készült.
A Cromax oldalán (
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900251-befecskendezo-porlaszto/8295-porlaszto-diesel-ford-mondeo-2003-2007
) háromféle, elég nagy szórású árakat találtam.
Bontottat nem szeretnék beszerelni, nem tudom, hogy az utángyártottak mennyivel rosszabbak, mert hol csak azt írják ki, hogy Delphi felújított, hol csak azt, hogy Delphi. A Cromax oldalán sem derült ki, hogy ezek vadonatújak-e...
Igazából 250e-t futott már az autó, nem tudom, mi várható még. Amit tudok, hogy a feszítőgörgők szintén javításra/cserére szorulnak majd, de láttam itt az oldalon, hogy szabadonfutóvá lehet tenni és akkor megszűnik a probléma a jövőre nézve
Szóval, ha tudtok segíteni árakkal, meg infókkal, esetleg egy megbízható szervizessel, akkor azt megköszönném. Nagyon meg kell javítanom mielőbb, mert csak ezen a kocsinkon van téli gumi és hát januárban már jön majd a hó... a munkámhoz meg kell a kocsi.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29673 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 14:10:16 »
Idézetet írta: Latat - 2013.12.29 vasárnap, 14:05:59
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy tönkrementek a 2003 decemberi gyártású facelift-es MK3 TDCI mondeóm 85kw/110LE, kombi porlasztócsúcsai. A szerelő azt mondta, hogy kompletten cserélni kell a nagynyomású szivattyúval mind a négy porlasztócsúcsot, valamint a tankot is ki kell tisztítani. Viszont erre nagyon horror árat mondott. Tudnátok segíteni, hogy kb. hogy és mennyiből jönne ki? Nem szeretném, ha 10e km után újra kezdhetném, mert azt hallottam, nem mindegy, hogy a felújított is milyen eljárással készült.
A Cromax oldalán (
https://cromax.hu/140000000-uzemanyagrendszer/140900000-porlaszto-es-karburator-reszei/140900251-befecskendezo-porlaszto/8295-porlaszto-diesel-ford-mondeo-2003-2007
) háromféle, elég nagy szórású árakat találtam.
Bontottat nem szeretnék beszerelni, nem tudom, hogy az utángyártottak mennyivel rosszabbak, mert hol csak azt írják ki, hogy Delphi felújított, hol csak azt, hogy Delphi. A Cromax oldalán sem derült ki, hogy ezek vadonatújak-e...
Igazából 250e-t futott már az autó, nem tudom, mi várható még. Amit tudok, hogy a feszítőgörgők szintén javításra/cserére szorulnak majd, de láttam itt az oldalon, hogy szabadonfutóvá lehet tenni és akkor megszűnik a probléma a jövőre nézve
Szóval, ha tudtok segíteni árakkal, meg infókkal, esetleg egy megbízható szervizessel, akkor azt megköszönném. Nagyon meg kell javítanom mielőbb, mert csak ezen a kocsinkon van téli gumi és hát januárban már jön majd a hó... a munkámhoz meg kell a kocsi.
Nos mi volt az a nagy ár?A felujítás csúcsok+szivattyú Philep diesel kb 350e ft.ha Ford-tól veszed mint én akkor ez 600 e ft körül van.Megcsináltatod és megint mész vele sokat hibátlanul.Én nem ujítottam fel!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29674 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 14:19:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.29 vasárnap, 14:10:16
Nos mi volt az a nagy ár?A felujítás csúcsok+szivattyú Philep diesel kb 350e ft.ha Ford-tól veszed mint én akkor ez 600 e ft körül van.Megcsináltatod és megint mész vele sokat hibátlanul.Én nem ujítottam fel!!!!
A felújított van olyan jó, mint az új? Mármint kevesebb lesz tőle a futásteljesítmény? Az a baj, hogy nekem 500e-t mondott a szerelő csak a javításra, de hozzátette, hogy ez nem garancia, hogy ezután menni is fog az autó, mert lehet, hogy a motor is megsérülhetett, amikor tönkrement a porlasztócsúcs.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29675 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 14:37:40 »
Idézetet írta: Latat - 2013.12.29 vasárnap, 14:05:59
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Úgy néz ki, hogy tönkrementek a 2003 decemberi gyártású facelift-es MK3 TDCI mondeóm 85kw/110LE, kombi porlasztócsúcsai. A szerelő azt mondta, hogy kompletten cserélni kell a nagynyomású szivattyúval mind a négy porlasztócsúcsot, valamint a tankot is ki kell tisztítani. Viszont erre nagyon horror árat mondott. Tudnátok segíteni, hogy kb. hogy és mennyiből jönne ki? Nem szeretném, ha 10e km után újra kezdhetném, mert azt hallottam, nem mindegy, hogy a felújított is milyen eljárással készült.
Nézesd meg egy másik szerelővel is, pl Vic. Csak úgy pufra ne kezdj el cserélgetni.
Kérd el, milyen hibakód, bevizsgálási eredmény van, itt egy csomóan értenek a tdci-hez...
Egyáltalán nem biztos, hogy minden csere.
Pl talált fémreszeléket a szűrőben?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29676 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 19:41:07 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.29 vasárnap, 14:37:40
Nézesd meg egy másik szerelővel is, pl Vic. Csak úgy pufra ne kezdj el cserélgetni.
Kérd el, milyen hibakód, bevizsgálási eredmény van, itt egy csomóan értenek a tdci-hez...
Egyáltalán nem biztos, hogy minden csere.
Pl talált fémreszeléket a szűrőben?
Köszi, elvitte beméretni, ahol azt mondták, hogy mind rossz már, egyben érdemes cserélni, volt a szűrőben sajnos fémreszelék, ezért is mondta a tanktisztítást és a nagynyomású szivattyút
Sajnos nagyon nem tudom vinni az autót, mert szólt, hogy nem sorban rakta vissza, mert nem gondolta, hogy nem lesznek cserélve és nem írta fel a sorrendet, ezért nem nagyon javasolja az autó használatát, mert beállhat a motor. Ja... és nem volt hibakód, pedig kiolvasták!
Külföldről jöttem haza, a pályán 100 km/ó körül és 1900-2100 fordulat körül ingadozott a motor erőssége, ezen kívül viszont erőre kapott rendben. Olyan volt, mintha a gázpedál kicsit remegett volna. Kisebb sebességnél hasonló fordulatnál szintén jött a probléma. Aztán leállítottam otthon, hogy reggel majd megnézi a szerelő és reggel már bődületes kék füst jött a kipufogóból és csúsztatott kuplunggal is csak úgy tudtam kitolatni, hogy nagyobb gázt adtam, különben lefulladt a motor. Ezután vitték el, nézték meg a hibakiolvasót, nem volt benne semmi, majd ezután ellenőrizték a porlasztókat egy erre szakosodott szervizben, igaz ott az autót nem, csak a porlasztócsúcsokat látták.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 19:45:52 írta Latat
»
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29677 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 19:42:50 »
Az autószerelők elképesztően könnyen meg tudják vezetni a kuncsaftot ha akarják.
A motor nem fog beállni, amúgy meg írja be a kódokat újra, ha nem írta fel a sorrendet.
Idézetet írta: Latat - 2013.12.29 vasárnap, 19:41:07
Köszi, elvitte beméretni, ahol azt mondták, hogy mind rossz már, egyben érdemes cserélni, volt a szűrőben sajnos fémreszelék, ezért is mondta a tanktisztítást és a nagynyomású szivattyút
Sajnos nagyon nem tudom vinni az autót, mert szólt, hogy nem sorban rakta vissza, mert nem gondolta, hogy nem lesznek cserélve és nem írta fel a sorrendet, ezért nem nagyon javasolja az autó használatát, mert beállhat a motor.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29678 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 19:51:19 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.12.29 vasárnap, 19:42:50
Az autószerelők elképesztően könnyen meg tudják vezetni a kuncsaftot ha akarják.
A motor nem fog beállni, amúgy meg írja be a kódokat újra, ha nem írta fel a sorrendet.
Köszi a gyors választ.
Bemásolom ide, amit még írtam az előzőhöz, mert félig válaszoltam a kérdésedre
"Külföldről jöttem haza, a pályán 100 km/ó körül és 1900-2100 fordulat körül ingadozott a motor erőssége, ezen kívül viszont erőre kapott rendben. Olyan volt, mintha a gázpedál kicsit remegett volna. Kisebb sebességnél hasonló fordulatnál szintén jött a probléma. Aztán leállítottam otthon, hogy reggel majd megnézi a szerelő és reggel már bődületes kék füst jött a kipufogóból és csúsztatott kuplunggal is csak úgy tudtam kitolatni, hogy nagyobb gázt adtam, különben lefulladt a motor. Ezután vitték el, nézték meg a hibakiolvasót, nem volt benne semmi, majd ezután ellenőrizték a porlasztókat egy erre szakosodott szervizben, igaz ott az autót nem, csak a porlasztócsúcsokat látták."
Amit még kérdeznék: A fenti hibajelenség tényleg a porlasztócsúcsok problémájára utal?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29679 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 19:57:12 »
Nem volt hiba jelzés a műszerfalon semmi?
Idézetet írta: Latat - 2013.12.29 vasárnap, 19:51:19
Köszi a gyors választ.
Bemásolom ide, amit még írtam az előzőhöz, mert félig válaszoltam a kérdésedre
"Külföldről jöttem haza, a pályán 100 km/ó körül és 1900-2100 fordulat körül ingadozott a motor erőssége, ezen kívül viszont erőre kapott rendben. Olyan volt, mintha a gázpedál kicsit remegett volna. Kisebb sebességnél hasonló fordulatnál szintén jött a probléma. Aztán leállítottam otthon, hogy reggel majd megnézi a szerelő és reggel már bődületes kék füst jött a kipufogóból és csúsztatott kuplunggal is csak úgy tudtam kitolatni, hogy nagyobb gázt adtam, különben lefulladt a motor. Ezután vitték el, nézték meg a hibakiolvasót, nem volt benne semmi, majd ezután ellenőrizték a porlasztókat egy erre szakosodott szervizben, igaz ott az autót nem, csak a porlasztócsúcsokat látták."
Amit még kérdeznék: A fenti hibajelenség tényleg a porlasztócsúcsok problémájára utal?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
kismio
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29680 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 20:07:57 »
Sziasztok!
Segítség kellene! nagynyomású üzemanyag csövet cseréltem a pumpa és a közös üzemanyag cső között,
könnyen el is indult de az egyik henger nem, csak hosszas járatás után, a problémám hogy azóta alapjáraton növekszik a fogyasztás amíg fordulaton csökken, mitől lehet?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29681 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 20:15:30 »
Idézetet írta: kismio - 2013.12.29 vasárnap, 20:07:57
Sziasztok!
Segítség kellene! nagynyomású üzemanyag csövet cseréltem a pumpa és a közös üzemanyag cső között,
könnyen el is indult de az egyik henger nem, csak hosszas járatás után, a problémám hogy azóta alapjáraton növekszik a fogyasztás amíg fordulaton csökken, mitől lehet?
Nincs levegő a rendszerben? Ha igen, azt ki kellene engedni. Az üa szűrő és a visszatérő ág okán újra visszakerül.
Gondolom, a legtávolabbi injektornál van a levegő.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29682 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 20:35:48 »
Idézetet írta: Angel - 2013.12.29 vasárnap, 20:15:30
Nincs levegő a rendszerben? Ha igen, azt ki kellene engedni. Az üa szűrő és a visszatérő ág okán újra visszakerül.
Gondolom, a legtávolabbi injektornál van a levegő.
Elképzelhető, hogy akkor a porlasztócsúcsokat nem is kellene cserélnem, csak programoztassam vissza a kódok alapján, cseréltessem ki az üzemanyagszűrőt és engedtessem ki a levegőt a rendszerből? De ha már kivették a porlasztócsúcsokat, akkor nem kötelező a csere? Mert azt hallottam, hogy ezeket csak teljesen tiszta környezetben lehet cserélni, stb... Márpedig egy szimpla szervizben vették ki és vitték el beméretni... De nekem van olyan érzésem, hogy azért "szarok" a porlasztócsúcsok, mert már 250e km-t mentek, viszont leterhelve soha nem voltak, mivel elég öregurasan vezetek? Nem szeretném, ha a motor ezért sérülne, mert akkor kidobok egy rakat pénzt és utána tolhatom a roncstelepre, amit meg nem szeretnék.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29683 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 20:37:16 »
Idézetet írta: Latat - 2013.12.29 vasárnap, 20:35:48
Elképzelhető, hogy akkor a porlasztócsúcsokat nem is kellene cserélnem, csak programoztassam vissza a kódok alapján, cseréltessem ki az üzemanyagszűrőt és engedtessem ki a levegőt a rendszerből? De ha már kivették a porlasztócsúcsokat, akkor nem kötelező a csere? Mert azt hallottam, hogy ezeket csak teljesen tiszta környezetben lehet cserélni, stb... Márpedig egy szimpla szervizben vették ki és vitték el beméretni... De nekem van olyan érzésem, hogy azért "szarok" a porlasztócsúcsok, mert már 250e km-t mentek, viszont leterhelve soha nem voltak, mivel elég öregurasan vezetek? Nem szeretném, ha a motor ezért sérülne, mert akkor kidobok egy rakat pénzt és utána tolhatom a roncstelepre, amit meg nem szeretnék.
Vidd el megbízható és hozzáértő szerelőhöz. Lakóhelytől függően majd megmondja valaki a tuttit, hogy hová. Akkor kiderül minden. Addig meg a biztonság kedvéért ne nagyon használd, ha nem muszáj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29684 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 20:40:01 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.12.29 vasárnap, 20:37:16
Vidd el megbízható és hozzáértő szerelőhöz. Lakóhelytől függően majd megmondja valaki a tuttit, hogy hová. Akkor kiderül minden. Addig meg a biztonság kedvéért ne nagyon használd, ha nem muszáj.
AndyA
XIV-XV-XVI. kerület közelében tud valaki ilyen szerelőt? Én a XVI-ban lakom.
Naplózva
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29685 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 21:22:03 »
Helo
Olyan emberkét keresnék aki saját magának szokta szerelni az autóját
Konkrétan tanácsra lenne szükségem tdci szíj összeszerelésénél. Hogy teszitek be a szíjfeszítő csavarját(rúgnál levőre gondolok)?
Már szedtem szét raktam össze de mindeig kinlodás vot spajszer stb....
Lehet hogy valakinek van valami tuti receptje
Előre is köszi
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29686 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 21:29:57 »
Idézetet írta: attila0819 - 2013.12.29 vasárnap, 21:22:03
Helo
Olyan emberkét keresnék aki saját magának szokta szerelni az autóját
Konkrétan tanácsra lenne szükségem tdci szíj összeszerelésénél. Hogy teszitek be a szíjfeszítő csavarját(rúgnál levőre gondolok)?
Már szedtem szét raktam össze de mindeig kinlodás vot spajszer stb....
Lehet hogy valakinek van valami tuti receptje
Előre is köszi
Nem kell spajszer...leveszed a generátort és utána a szíjfeszítőt...miért veszed ki azt a csavart...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29687 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 21:38:16 »
Értem mit rontok el azt a csavart benne kell hagyni. De akkor a szíj feszes marad nem?
Az a baj hogy eddig én rosszul csináltam akkor és mindig ugy kezdtem neki hogy az a csavart kicsavartam szétsze?!désnél akkor azt hagyni kell benne. és saját magát feszíti meg miközben felteszem a generátort?
Idézetet írta: Ervin - 2013.12.29 vasárnap, 21:29:57
Nem kell spajszer...leveszed a generátort és utána a szíjfeszítőt...miért veszed ki azt a csavart...
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29688 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 21:41:00 »
Idézetet írta: Latat - 2013.12.29 vasárnap, 20:40:01
XIV-XV-XVI. kerület közelében tud valaki ilyen szerelőt? Én a XVI-ban lakom.
XVI-ban van Vik. Ő nagyon érti a dolgát és korrekt is.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29689 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:01:13 »
Idézetet írta: attila0819 - 2013.12.29 vasárnap, 21:38:16
Értem mit rontok el azt a csavart benne kell hagyni. De akkor a szíj feszes marad nem?
Az a baj hogy eddig én rosszul csináltam akkor és mindig ugy kezdtem neki hogy az a csavart kicsavartam szétsze?!désnél akkor azt hagyni kell benne. és saját magát feszíti meg miközben felteszem a generátort?
Leveszed a főtengely szíjtárcsát, úgy fellazul a szíj...mikor mindennel végeztél visszarakod a szíjtárcsát 1 csavarral és a helyére forgatva megfeszül a szíj is..ekkor vissza a maradék 2db csavar és kész vagy, nem kell semmit feszegetni.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29690 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:07:05 »
Idézetet írta: Latat - 2013.12.29 vasárnap, 14:19:41
A felújított van olyan jó, mint az új? Mármint kevesebb lesz tőle a futásteljesítmény? Az a baj, hogy nekem 500e-t mondott a szerelő csak a javításra, de hozzátette, hogy ez nem garancia, hogy ezután menni is fog az autó, mert lehet, hogy a motor is megsérülhetett, amikor tönkrement a porlasztócsúcs.
Én kurvára nem értem ezeket az embereket akik önfejüleg neki állnak és az ügyféllel nem egyeztetnek előre.Nem kérdez meg mit szeretnél meg egyebek.Akkor amit én is meg más leírt ugye tovább állsz tőle!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29691 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:15:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.29 vasárnap, 22:07:05
Én kurvára nem értem ezeket az embereket akik önfejüleg neki állnak és az ügyféllel nem egyeztetnek előre.Nem kérdez meg mit szeretnél meg egyebek.Akkor amit én is meg más leírt ugye tovább állsz tőle!!!!
Szerintem Latat ide:
http://mondeo.hu/index.php?topic=15753.msg847738;topicseen#msg847738
érdemes lenne benézned,mert épp egy olyan autóról lehet szó,mint a tied,és gondolom nem kérne érte fél milliót aki bontja a kocsit
Naplózva
Myki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29692 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:19:12 »
Hello Mindenki,
Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
Naplózva
attila0819
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29693 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:20:00 »
Köszi szépen a tanácsot holnap össze lesz pattintva a vas
Idézetet írta: Ervin - 2013.12.29 vasárnap, 22:01:13
Leveszed a főtengely szíjtárcsát, úgy fellazul a szíj...mikor mindennel végeztél visszarakod a szíjtárcsát 1 csavarral és a helyére forgatva megfeszül a szíj is..ekkor vissza a maradék 2db csavar és kész vagy, nem kell semmit feszegetni.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29694 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:27:10 »
Idézetet írta: Myki01 - 2013.12.29 vasárnap, 22:19:12
Hello Mindenki,
Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
Akkor Te nem MKIII-t néztél mert abban nincs 1.6-os motor.!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29695 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:28:21 »
Idézetet írta: Myki01 - 2013.12.29 vasárnap, 22:19:12
Hello Mindenki,
Mondeo vásárlás előtt állok és az érdekelne , hogy a TDCi motorok közül melyik lenne a legjobb választás. Zömében autópályás utazás lenne ... a piac tele van az 1.6 TDCi-vel de delek tőle , hogy az egy picit gyenge lenne...valakinek valami tapasztalat ? Előre is köszi.
Szia. Új Mondeot veszel? Mert az MK3-asokban(amilyen topikban vagy) csak 2.0 TDCI és 2.2 TDCI van (meg 2.0 TDDI). A régebbi Focusokban van az 1.6 TDCI (2004 végétől idáig),az MK4 Mondeoban meg 1.8,2.0 és 2.2 TDCI.
Naplózva
Myki01
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29696 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:35:15 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.12.29 vasárnap, 22:28:21
Szia. Új Mondeot veszel? Mert az MK3-asokban(amilyen topikban vagy) csak 2.0 TDCI és 2.2 TDCI van (meg 2.0 TDDI). A régebbi Focusokban van az 1.6 TDCI (2004 végétől idáig),az MK4 Mondeoban meg 1.8,2.0 és 2.2 TDCI.
Upppsss , sorry még új vagyok
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29697 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:36:17 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.12.29 vasárnap, 22:28:21
Szia. Új Mondeot veszel? Mert az MK3-asokban(amilyen topikban vagy) csak 2.0 TDCI és 2.2 TDCI van (meg 2.0 TDDI). A régebbi Focusokban van az 1.6 TDCI (2004 végétől idáig),az MK4 Mondeoban meg 1.8,2.0 és 2.2 TDCI.
MKIV-ben van 1.6 TDCI 116LE egy hirdetés van fent a HASZNALTAUTO:HU-n
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.6_tdci_trend_plus_facelift-7505949
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 22:37:50 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29698 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:37:17 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.12.29 vasárnap, 22:36:17
MKIV-ben van 1.6 TDCI 116LE egy hirdetés van fent a HASZNALTAUTO:HU-n
Hát...Mondeo csak 2.0 felett van dízelben,a többi az Aból Bbe autó
Az az egy darab se magyar,hanem kintről behozott...
«
Utoljára szerkesztve: 2013.12.29 vasárnap, 22:38:53 írta Nika91127
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #29699 Dátum:
2013.12.29 vasárnap, 22:38:28 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.12.29 vasárnap, 22:37:17
Hát...Mondeo csak 2.0 felett van dízelben,a többi az Aból Bbe autó
Most linkeltem be egyet
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
587
588
589
590
591
592
593
[
594
]
595
596
597
598
599
600
601
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ