Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 18:31:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
614
615
616
617
618
619
620
[
621
]
622
623
624
625
626
627
628
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14659978 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31000 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:28:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.14 péntek, 10:12:48
Valami jó kis neodímium- vagy hasonló ritkaföldém mágnest. Azok valami piszok módon erősek.
A bejuttatás nem gond, a kérdés az, hogyan veszed rá, hogy ott is maradjon, ahová tetted, illetve ki is tudd szedni, amikor takarítani akarod.
A tank műanyag, tehát elvileg kívülre is teheted - de az kívülről is meglehetős mágnesezhető szemetet fog összeszedni, és az összegyűjtött szutyok kitakarítása belülről még mindig nem megoldott. Nincs igazán jó ötletem.
Talán a GO szűrőbe kellene beszerelni valahová?
AndyA
miért kellene kiszedni?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31001 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:28:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.14 péntek, 10:22:31
Ha már fémszemcse van, akkor ott már gebax is van... Nem?
Nem csak a szétforgácsolódott szivattyúból kerülhet bele olyasmi, amit megfog a mágnes. végülis a legjobb a szivattyú után lenne, a magasnyomású részben, ott kellene kialakítani egyfajta "zsákot", amibe egy mágnest építve megfogható lenne a PCS-ket kinyíró törmelék.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31002 Dátum:
2014.03.14 péntek, 10:36:02 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.14 péntek, 10:28:25
egy marékkal a tankba....
viccen kívül.
Úgyis összeállnak egy kockába, minek egy marékkal?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31003 Dátum:
2014.03.14 péntek, 11:08:13 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.14 péntek, 10:22:54
Hol olvastad?
A totalcaron volt egy cikk félek a dieseltől vagy valami ilyesmi cimmel.
Naplózva
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31004 Dátum:
2014.03.14 péntek, 11:13:14 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.14 péntek, 10:28:59
Nem csak a szétforgácsolódott szivattyúból kerülhet bele olyasmi, amit megfog a mágnes. végülis a legjobb a szivattyú után lenne, a magasnyomású részben, ott kellene kialakítani egyfajta "zsákot", amibe egy mágnest építve megfogható lenne a PCS-ket kinyíró törmelék.
AndyA
Én csak megelőzni szeretném a bajt!
Ismeretlen előéletű autot vettem olcsón,nem is akartam tdci-t,de megláttam ezt és beleszerettem.
Ezért probálok mindent megtenni hogy hosszu életű legyen.
Naplózva
zolika81
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31005 Dátum:
2014.03.14 péntek, 11:24:41 »
Na itt olvastam:
http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31006 Dátum:
2014.03.14 péntek, 11:27:56 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.03.14 péntek, 11:24:41
Na itt olvastam:
http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31007 Dátum:
2014.03.14 péntek, 11:36:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.03.14 péntek, 11:27:56
Váááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Most miért? Ma még csak a 2.....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31008 Dátum:
2014.03.14 péntek, 11:40:39 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.03.14 péntek, 11:36:59
Most miért? Ma még csak a 2.....
5.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31009 Dátum:
2014.03.14 péntek, 11:46:00 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.14 péntek, 11:40:39
5.
Akkor ma lemaradtam 3-ról.
Ezért most elolvasom egymás után 3x....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31010 Dátum:
2014.03.14 péntek, 14:56:36 »
Idézetet írta: zolika81 - 2014.03.14 péntek, 11:24:41
Na itt olvastam:
http://m.totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/
Nagyszerű, amikor egy amúgy lehet, hogy jóravaló szaki a helyett hogy szabad idejében rejtvényt fejtene inkább ideológiát gyárt
Mindenesetre köszönjük meg neki, hogy megtudtuk hogy a vízben létrejöhet a kavitáci és az minden baj forrása még talán a forint gyengülésé is
. Legfeljebb csak az zavarhatja meg ezt a nagy bölcsességet hogy a gázolajban is mint minden folyadékban ugyanúgy kialakul a kavitáció ha a feltétek adottak hozzá. Szerintem még dolgozzon a kisöreg az ideológiáján. ( Na jó abban azért igaza volt hogy a kén az tényleg hiányzik mint kenőanyag de talán azért jobb nélküle mert egy katalizátor és erdő gyilkos)
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31011 Dátum:
2014.03.14 péntek, 20:37:19 »
Sziasztok!
Újra egy EGR kérdés! Lassan közeledek a 200e km-hez amikor is lesz egy nagyobb lélegzetvételű csereakció motoralkatrészek terén(szíjhajtások,vízpumpa,termosztátok,stb.). Mivel,hogy akkor úgy is lebontódik az EGR cső megejtenék egy EGR takarítást. 100e km-es szerviznél is le volt szedve de szemrevételezésnél tisztának tűnt így nem lett bolygatva,hozzáteszem,hogy a kilométerek 95%-ban vidéki utazással kerülnek az autóba. A lényeg az,hogy gondolkodtam a ledugózáson de írtátok,hogy hibaüzenetet ad(2007.04.havi,motokód:N7BA,környeztv.besor:10-es tehát Euro4,elektromos turbóvezérlés)ezért a részleges dugózáson gondolkodtam a továbbiakban amin van egy 10mm furat. Olvasgattam kicsit és láttam ebay-on is,hogy árulnak kimondottan furatos lapkát"no error code"felkiáltással. Van valakinek tapasztalata ezzel a furatos megoldással,nagyjából ilyen adottságokkal rendelkező kocsival?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31012 Dátum:
2014.03.14 péntek, 20:59:57 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.14 péntek, 20:37:19
Sziasztok!
Újra egy EGR kérdés! Lassan közeledek a 200e km-hez amikor is lesz egy nagyobb lélegzetvételű csereakció motoralkatrészek terén(szíjhajtások,vízpumpa,termosztátok,stb.). Mivel,hogy akkor úgy is lebontódik az EGR cső megejtenék egy EGR takarítást. 100e km-es szerviznél is le volt szedve de szemrevételezésnél tisztának tűnt így nem lett bolygatva,hozzáteszem,hogy a kilométerek 95%-ban vidéki utazással kerülnek az autóba. A lényeg az,hogy gondolkodtam a ledugózáson de írtátok,hogy hibaüzenetet ad(2007.04.havi,motokód:N7BA,környeztv.besor:10-es tehát Euro4,elektromos turbóvezérlés)ezért a részleges dugózáson gondolkodtam a továbbiakban amin van egy 10mm furat. Olvasgattam kicsit és láttam ebay-on is,hogy árulnak kimondottan furatos lapkát"no error code"felkiáltással. Van valakinek tapasztalata ezzel a furatos megoldással,nagyjából ilyen adottságokkal rendelkező kocsival?
ez hülyeség.dugozd le,2e ft os elmel töröld a hibát.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31013 Dátum:
2014.03.14 péntek, 23:36:42 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.14 péntek, 20:37:19
Sziasztok!
Újra egy EGR kérdés! Lassan közeledek a 200e km-hez amikor is lesz egy nagyobb lélegzetvételű csereakció motoralkatrészek terén(szíjhajtások,vízpumpa,termosztátok,stb.). Mivel,hogy akkor úgy is lebontódik az EGR cső megejtenék egy EGR takarítást. 100e km-es szerviznél is le volt szedve de szemrevételezésnél tisztának tűnt így nem lett bolygatva,hozzáteszem,hogy a kilométerek 95%-ban vidéki utazással kerülnek az autóba. A lényeg az,hogy gondolkodtam a ledugózáson de írtátok,hogy hibaüzenetet ad(2007.04.havi,motokód:N7BA,környeztv.besor:10-es tehát Euro4,elektromos turbóvezérlés)ezért a részleges dugózáson gondolkodtam a továbbiakban amin van egy 10mm furat. Olvasgattam kicsit és láttam ebay-on is,hogy árulnak kimondottan furatos lapkát"no error code"felkiáltással. Van valakinek tapasztalata ezzel a furatos megoldással,nagyjából ilyen adottságokkal rendelkező kocsival?
én autom 3honappal oregebb ugyanez a motor csak sdba motorkod! dugozz nyugodtan és ha zavar a kis motorlámpa akkor torolheted akar otthon is a hibakodot
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31014 Dátum:
2014.03.15 szombat, 12:30:38 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2014.03.14 péntek, 23:36:42
én autom 3honappal oregebb ugyanez a motor csak sdba motorkod! dugozz nyugodtan és ha zavar a kis motorlámpa akkor torolheted akar otthon is a hibakodot
Napi 8-9 órát vagyok úton,nem szeretném nézegetni a check lámpát kib.idegesítene és időm sincs nagyon törölgetni a hibát. Ezért gondoltam a köztes megoldásra. Akkor marad a takarítás,bár szívesen megszüntetném az EGR-ezést.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.03.15 szombat, 12:34:04 írta TSPORT
»
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31015 Dátum:
2014.03.15 szombat, 12:35:49 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 12:30:38
Napi 8-9 órát vagyok úton,nem szeretném nézegetni a check lámpát kib.idegesítene és időm sincs nagyon törölgetni a hibát. Ezért gondoltam a köztes megoldásra. Akkor marad a takarítás,bár szívesen megszüntetném az EGR-ezést.
Jó messze laksz a munkahelytől!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31016 Dátum:
2014.03.15 szombat, 12:39:14 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 12:30:38
Napi 8-9 órát vagyok úton,nem szeretném nézegetni a check lámpát kib.idegesítene és időm sincs nagyon törölgetni a hibát. Ezért gondoltam a köztes megoldásra. Akkor marad a takarítás,bár szívesen megszüntetném az EGR-ezést.
Nem olyan nagy dolog. Max 2 perc törölni, ha sokat szöszölsz vele.
Amúgy nem gyújtja olyan gyakran. Ha nagyon alacsony fordulattal jársz, 1500 alatt elváltogatsz, akkor gyakrabban kapcsolja. Ha meg nem tetszik, akkor kiveszed a lemezt, az Elm-et meg 5 perc alatt eladod.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31017 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:08:29 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2014.03.15 szombat, 12:35:49
Jó messze laksz a munkahelytől!
Van olyan nap,hogy Bpi indulással és érkezéssel megjárom Zalaegerszeget és Debrecent is.
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31018 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:13:00 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.03.15 szombat, 12:39:14
Nem olyan nagy dolog. Max 2 perc törölni, ha sokat szöszölsz vele.
Amúgy nem gyújtja olyan gyakran. Ha nagyon alacsony fordulattal jársz, 1500 alatt elváltogatsz, akkor gyakrabban kapcsolja. Ha meg nem tetszik, akkor kiveszed a lemezt, az Elm-et meg 5 perc alatt eladod.
Nem akarok világító"check engine"lámpát látni a kocsimban!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31019 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:24:06 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 13:13:00
Nem akarok világító"check engine"lámpát látni a kocsimban!
Akkor ragaszd le...
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31020 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:48:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.15 szombat, 13:24:06
Akkor ragaszd le...
A szerelő barátom szokta javasolni egy-két macerás ügyfelének!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31021 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:52:08 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 13:48:48
A szerelő barátom szokta javasolni egy-két macerás ügyfelének!
És nem ér annyit amennyi jót eredményez a dugózás???!!!!Ha nekem is FL utáni lenne a kocsi akkor is ledugóznám,mert megéri hidd el.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31022 Dátum:
2014.03.15 szombat, 13:55:32 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 13:48:48
A szerelő barátom szokta javasolni egy-két macerás ügyfelének!
Akkor most ezesetben te vagy a macerás ügyfél
Apám is ilyen, "neki nem kell világító ikon,meg ő nem fogja törölgetni". Nézd meg egy dugózott kocsi szívósorát és egy nem dugózottét,ami mondjuk főként városban jár. Utána nem fog érdekelni a lámpa v leragasztod
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31023 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:00:06 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.15 szombat, 13:55:32
Akkor most ezesetben te vagy a macerás ügyfél
Apám is ilyen, "neki nem kell világító ikon,meg ő nem fogja törölgetni". Nézd meg egy dugózott kocsi szívósorát és egy nem dugózottét,ami mondjuk főként városban jár. Utána nem fog érdekelni a lámpa v leragasztod
Én küldök róla neki fényképet az enyémről ha akarja.Amióta nálam van meg az előző tulajnál is ilyen volt.Enni lehet belőle.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31024 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:16:39 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.15 szombat, 13:55:32
Akkor most ezesetben te vagy a macerás ügyfél
Apám is ilyen, "neki nem kell világító ikon,meg ő nem fogja törölgetni". Nézd meg egy dugózott kocsi szívósorát és egy nem dugózottét,ami mondjuk főként városban jár. Utána nem fog érdekelni a lámpa v leragasztod
De a furatos lapkát még nem próbálta senki?
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi-JAGUAR-X-/180929552428?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a203de02c&vxp=mtr
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31025 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:18:59 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 14:16:39
De a furatos lapkát még nem próbálta senki?
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi-JAGUAR-X-/180929552428?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a203de02c&vxp=mtr
Mert nem szűrni kell a kormot hanem meggátolni a bejutását a motorba!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31026 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:20:21 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 13:13:00
Nem akarok világító"check engine"lámpát látni a kocsimban!
Értem. Ez esetben ne dugózd le.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31027 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:28:50 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 14:16:39
De a furatos lapkát még nem próbálta senki?
http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blanking-block-plate-FORD-MONDEO-TRANSIT-2-0-2-2-2-4-TDCi-JAGUAR-X-/180929552428?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a203de02c&vxp=mtr
A fogyasztáscsökkentő mágnest nem próbáltad még?
Egyszerű,két lehetőséged van:
1. dugózd le,és nem kap a motorod egy rakat kormot,te is happy a Mondeo is,te meg "idegeskedhetsz a lámpa miatt"
2. nem dugózod le,füstölni fog,majd jöhet az EGR-csere ha megunod a füstölést. ja de nem kell lámpát nézegetned vagy törölgetni
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31028 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:40:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.15 szombat, 14:28:50
A fogyasztáscsökkentő mágnest nem próbáltad még?
Egyszerű,két lehetőséged van:
1. dugózd le,és nem kap a motorod egy rakat kormot,te is happy a Mondeo is,te meg "idegeskedhetsz a lámpa miatt"
2. nem dugózod le,füstölni fog,majd jöhet az EGR-csere ha megunod a füstölést. ja de nem kell lámpát nézegetned vagy törölgetni
Ezt használom:
http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/
teljesen jól működik!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31029 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:47:21 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 14:40:56
Ezt használom:
http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/
teljesen jól működik!
Virtuális gerincműtéted is volt?...
Naplózva
Szili
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 450
+36309729832
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31030 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:51:12 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 14:40:56
Ezt használom:
http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/
teljesen jól működik!
És mennyire csökkent a fogyasztásod?
Naplózva
2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA 5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5
└-┼┼┤
2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31031 Dátum:
2014.03.15 szombat, 14:53:49 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.15 szombat, 14:51:12
És mennyire csökkent a fogyasztásod?
viccnek szánta...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31032 Dátum:
2014.03.15 szombat, 15:45:32 »
Idézetet írta: ਨਿਊ ਸਾਲ ਦੇ ਹੱਵਾਹ (Szili) - 2014.03.15 szombat, 14:51:12
És mennyire csökkent a fogyasztásod?
A felére!
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31033 Dátum:
2014.03.15 szombat, 15:48:48 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 15:45:32
A felére!
Töményből?
De,hogy ON legyen: dugózd le,azt ragaszd le a lámpát
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31034 Dátum:
2014.03.15 szombat, 16:00:07 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.15 szombat, 15:48:48
Töményből?
De,hogy ON legyen: dugózd le,azt ragaszd le a lámpát
Megpróbálom a furatost.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31035 Dátum:
2014.03.15 szombat, 16:01:04 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 16:00:07
Megpróbálom a furatost.
akkor inkább ne tegyél bele semmit,és 3havonta pucold ki a szívósort meg az egr-t.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31036 Dátum:
2014.03.15 szombat, 16:07:06 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.15 szombat, 16:01:04
akkor inkább ne tegyél bele semmit,és 3havonta pucold ki a szívósort meg az egr-t.....
Mióta megvan nem volt kipucolva,5.5-6L fogyaszt és nem füstöl.....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31037 Dátum:
2014.03.15 szombat, 16:08:31 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 16:07:06
Mióta megvan nem volt kipucolva,5.5-6L fogyaszt és nem füstöl.....
7év termése van a szívósorban és az egr-ben.gondolod,hogy minden rendben van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31038 Dátum:
2014.03.15 szombat, 16:10:05 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.15 szombat, 16:07:06
Mióta megvan nem volt kipucolva,5.5-6L fogyaszt és nem füstöl.....
A furatos annyit ér mint a lyukas óvszer a gyereknemzés ellen
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31039 Dátum:
2014.03.15 szombat, 16:10:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2014.03.15 szombat, 16:10:05
A furatos annyit ér mint a lyukas óvszer a gyereknemzés ellen
pont.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31040 Dátum:
2014.03.15 szombat, 16:18:09 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.15 szombat, 16:08:31
7év termése van a szívósorban és az egr-ben.gondolod,hogy minden rendben van?
Pucergálás az természetesen lesz!
Naplózva
R.T.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31041 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:25:12 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.13 csütörtök, 08:26:34
Sokat lendítene a dolgon, ha legalább egy sacc/kb. megyét mondanál, hogy merre.
AndyA
Szia, bocs igazad van. Baranya megyében lakom, de bárhova, normális helyre elvinném.
Köszi
R.T.
Naplózva
R.T.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31042 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:29:34 »
Idézetet írta: R.T. - 2014.03.16 vasárnap, 10:25:12
Szia, bocs igazad van. Baranya megyében lakom, de bárhova, normális helyre elvinném.
Köszi
R.T.
Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??
Naplózva
R.T.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31043 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:35:26 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.13 csütörtök, 10:35:59
www.filepdiesel.hu
Szia,
Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??
Naplózva
TSPORT
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31044 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:42:10 »
Idézetet írta: אַלף - 2014.03.15 szombat, 16:08:31
7év termése van a szívósorban és az egr-ben.gondolod,hogy minden rendben van?
A szívósor tömítéseket visszaraktátok vagy raktatok újakat?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31045 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:42:54 »
Idézetet írta: R.T. - 2014.03.16 vasárnap, 10:25:12
Szia, bocs igazad van. Baranya megyében lakom, de bárhova, normális helyre elvinném.
Köszi
R.T.
Akkor talán Bunyek és környéke tud segíteni. Budapesten lenne Vik, de az messze van neked. Fehérvár, Filep-dízel esetleg.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31046 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:43:41 »
Idézetet írta: R.T. - 2014.03.16 vasárnap, 10:29:34
Észrevettem azt is, hogy a hűtőventilátor bekapcsol 16-18 fokban, tavaly még 30 fokban is alig kapcsolt be. Ami még előjött, a digit klímánál ha az auto-t kiválasztom, nem kapcsol be a klíma, illetve a ventilátor ikon is eltűnik?! A motorproblémánál, pedig ahogy kigyullad az izzítás lámpa, elgyengül vagy leáll a motor. Leállítom, rögtön indul és mintha semmi sem történt volna megyek vele tovább. Lehet hogy mégsem magasnyomású rendszer hiba??
A malacfarok villogás + elgyengülés valami hibára utal. Olvastass kódot, utána kiderül, hogy mi van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
R.T.
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31047 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:47:06 »
Idézetet írta: AndyA - 2014.03.16 vasárnap, 10:42:54
Akkor talán Bunyek és környéke tud segíteni. Budapesten lenne Vik, de az messze van neked. Fehérvár, Filep-dízel esetleg.
AndyA
El tudom vinni BP-re, nem gond, csak vki mondja meg mi a hiba, illetve mennyi lenne a javítás. Kiolvastattam, magasnyomású szivattyú nyomásvesztés szerepelt.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31048 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:52:07 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.16 vasárnap, 10:42:10
A szívósor tömítéseket visszaraktátok vagy raktatok újakat?
Én cseréltem, de valaki visszarakja. Ha vissza akarod rakni akkor ne pucold semmi vegyszerrel, csak törölgesd meg őket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #31049 Dátum:
2014.03.16 vasárnap, 10:52:27 »
Idézetet írta: TSPORT - 2014.03.16 vasárnap, 10:42:10
A szívósor tömítéseket visszaraktátok vagy raktatok újakat?
Új.
Naplózva
Oldalak:
1
...
614
615
616
617
618
619
620
[
621
]
622
623
624
625
626
627
628
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ