Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 05:17:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 613 614 615 616 617 618 619 [620] 621 622 623 624 625 626 627 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13810126 alkalommal)
0 Felhasználó és 64 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30950 Dátum: 2014.03.11 kedd, 19:57:37 »

Köszi a linket  worship (én sem járok az érdekesbe)

Neked csinálunk majd egy külön topikot... Oda be lehet linkelni az ingyen elvihető dolgokat... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #30951 Dátum: 2014.03.11 kedd, 19:58:04 »

Köszi a linket  worship (én sem járok az érdekesbe)

mi az az "érdekes" Smiley
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #30952 Dátum: 2014.03.11 kedd, 19:58:51 »

mi az az "érdekes" Smiley

Egy topik neve...  wave
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #30953 Dátum: 2014.03.11 kedd, 20:33:29 »

Hát megnéztem! Ha csak jár a motor és semmi nincs bekapcsolva akkor 14,2stabil de ha a tompítottat felkapcsolom már 13,5 Cheesy Ha a reflektort is akkor 12,8 Cheesy
Ez alá nem ment le azért akármit is kapcsolgattam!

Tehát akkor ez nagyon rossz, ugye?Cheesy
E sorokat olvasva rámértem az enyémre,indítózáskor 12,5 V (ennyit mért a lányom),járó motornál 14,42 V, tompított+ködlámpa+elakadásjelző 14,39 V. Tehát nem feltétlenül rossz mert töltés van.Valami más/más is lehet a gond.  fejvakaras   miaz
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30954 Dátum: 2014.03.11 kedd, 22:48:45 »

E sorokat olvasva rámértem az enyémre,indítózáskor 12,5 V (ennyit mért a lányom),járó motornál 14,42 V, tompított+ködlámpa+elakadásjelző 14,39 V. Tehát nem feltétlenül rossz mert töltés van.Valami más/más is lehet a gond.  fejvakaras   miaz
Ez nemnagyon terheli...vagyis a jót biztosnem! Kapcsold még rá a refit ablakfűtés(eket) ha van kettő

Mondjuk nekem a tompítottam is 65w a refi meg 100w lehet az is több, de ennyire akkor sem eshetne le
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


siky
Vendég
« Új hozzászólás #30955 Dátum: 2014.03.12 szerda, 09:43:33 »

Neked csinálunk majd egy külön topikot... Oda be lehet linkelni az ingyen elvihető dolgokat... eplus2
beka3
Naplózva
Harman
Vendég
« Új hozzászólás #30956 Dátum: 2014.03.12 szerda, 09:59:28 »

Sziasztok!

Alapjárati problémára tud valaki orvoslást? A probléma: hideg indításkor az alapjárat ingadozik és egy egy henger kihagy. Hidegtől függően egy-két perc melegítés után az alapjárat beáll és nem mozdul tovább. Izzítógyertya csere nem hozott megoldást. MAF szenzor tisztítás nem hozott megoldást. Meleg motornál nincs semmilyen hibajelenség 18 fokban már nincs ingadozás indításkor. EGR dugózva.
Köszi a tippeket előre is!
Üdv
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30957 Dátum: 2014.03.12 szerda, 10:54:37 »

Sziasztok!

Alapjárati problémára tud valaki orvoslást? A probléma: hideg indításkor az alapjárat ingadozik és egy egy henger kihagy. Hidegtől függően egy-két perc melegítés után az alapjárat beáll és nem mozdul tovább. Izzítógyertya csere nem hozott megoldást. MAF szenzor tisztítás nem hozott megoldást. Meleg motornál nincs semmilyen hibajelenség 18 fokban már nincs ingadozás indításkor. EGR dugózva.
Köszi a tippeket előre is!
Üdv

Nekem is ez szokott lenni, van amikor malacfarok kíséretében, és ilyen hibakodokat dobál:

P132B - Turbófeltöltő/kompresszor töltőnyomás vezérlés A teljesítmény
P179A - CAN ECM/Turbófeltöltő feltöltés-szabályzás A beavatkozótag áramkör hibás működés

Én is kíváncsian várom a megoldást  smile
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30958 Dátum: 2014.03.12 szerda, 11:38:01 »

Nekem is ez szokott lenni, van amikor malacfarok kíséretében, és ilyen hibakodokat dobál:

P132B - Turbófeltöltő/kompresszor töltőnyomás vezérlés A teljesítmény
P179A - CAN ECM/Turbófeltöltő feltöltés-szabályzás A beavatkozótag áramkör hibás működés

Én is kíváncsian várom a megoldást  smile
Ez sima turbó vezérlő elektronika hiba. Javíttatható, érdemes egybekötni a turbó tisztításával. A koromlerakódás miatt nehézkes a geometria-állítás, ami kinyírja az elektronikát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
decline
Vendég
« Új hozzászólás #30959 Dátum: 2014.03.12 szerda, 11:41:28 »

Sziasztok! Tudom mar leragott csont, de hiaba kerestem nem talaltam hozza topicot. Chip tunning utan erdeklodnek. Milyen velemennyel vagytok rola? Megeri? Elosorban keszthely kornyeken ismertek valakit? Most lett felujitva a porlasztom meg a magasnyomasum, milyen hatassal lenne? 130 lovas 2.0tdci-m van. Milyen arban van egy ilyen procedura!?
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #30960 Dátum: 2014.03.12 szerda, 11:42:54 »

Sziasztok! Tudom mar leragott csont, de hiaba kerestem nem talaltam hozza topicot. Chip tunning utan erdeklodnek. Milyen velemennyel vagytok rola? Megeri? Elosorban keszthely kornyeken ismertek valakit? Most lett felujitva a porlasztom meg a magasnyomasum, milyen hatassal lenne? 130 lovas 2.0tdci-m van. Milyen arban van egy ilyen procedura!?

A tavaszi nagytalis topikban megy most a téma.
Sásdon van szaki, akit mindenki ajánl, illetve eljön a nagytalira is, ha lesz elég "megrendelő".
Ez a téma általában ilyenkor jön elő, de keresd itt a fórumon Bunyek-et ő ismeri a fickót!
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
waver
Vendég
« Új hozzászólás #30961 Dátum: 2014.03.12 szerda, 11:58:27 »

A tavaszi nagytalis topikban megy most a téma.
Sásdon van szaki, akit mindenki ajánl, illetve eljön a nagytalira is, ha lesz elég "megrendelő".
Ez a téma általában ilyenkor jön elő, de keresd itt a fórumon Bunyek-et ő ismeri a fickót!

nekem is ő csinálta.csak ajánlani tudom!  nyes
meg leszel elégedve!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30962 Dátum: 2014.03.12 szerda, 12:26:32 »

Ez sima turbó vezérlő elektronika hiba. Javíttatható, érdemes egybekötni a turbó tisztításával. A koromlerakódás miatt nehézkes a geometria-állítás, ami kinyírja az elektronikát.

Siky!

Én is ezt írtam!! Mire vársz?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30963 Dátum: 2014.03.12 szerda, 12:53:16 »

Sziasztok! Tudom mar leragott csont, de hiaba kerestem nem talaltam hozza topicot. Chip tunning utan erdeklodnek. Milyen velemennyel vagytok rola? Megeri? Elosorban keszthely kornyeken ismertek valakit? Most lett felujitva a porlasztom meg a magasnyomasum, milyen hatassal lenne? 130 lovas 2.0tdci-m van. Milyen arban van egy ilyen procedura!?
És tudsz valakit aki (olcsón/ingyen/fizet érte  eplus2) megcsinálja?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30964 Dátum: 2014.03.12 szerda, 13:26:36 »

Siky!

Én is ezt írtam!! Mire vársz?
Neked nem hiszek  beka3 eplus2 hehe
Naplózva
Harman
Vendég
« Új hozzászólás #30965 Dátum: 2014.03.12 szerda, 16:05:24 »

Ez sima turbó vezérlő elektronika hiba. Javíttatható, érdemes egybekötni a turbó tisztításával. A koromlerakódás miatt nehézkes a geometria-állítás, ami kinyírja az elektronikát.

A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #30966 Dátum: 2014.03.12 szerda, 16:12:19 »

A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
ezt nem neked írta
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #30967 Dátum: 2014.03.12 szerda, 16:31:47 »

Ha mégis ez a megoldás, milyen összegbe kerülhet?





A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30968 Dátum: 2014.03.12 szerda, 16:33:38 »

Ha mégis ez a megoldás, milyen összegbe kerülhet?





cirka 30.él év garival. de lehet otthon is javítani.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30969 Dátum: 2014.03.12 szerda, 18:36:12 »

cirka 30.él év garival. de lehet otthon is javítani.... vigyor3
Az otthoni javítást választom   nyes
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30970 Dátum: 2014.03.12 szerda, 19:29:30 »

cirka 30.él év garival. de lehet otthon is javítani.... vigyor3

Hogy javitod otthon?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30971 Dátum: 2014.03.12 szerda, 20:21:50 »

Hogy javitod otthon?
Házhoz hívja a szerelőt!  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30972 Dátum: 2014.03.12 szerda, 20:33:20 »

Házhoz hívja a szerelőt!  Cheesy

jaaaa....úgy 30...értem. eplus2
Akkor mindenki tud CR rendszert is felujjitani otthon.. eplus2 nem értem mit problémázik mindenki... eljen
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #30973 Dátum: 2014.03.12 szerda, 20:34:09 »

jaaaa....úgy 30...értem. eplus2
Akkor mindenki tud CR rendszert is felujjitani otthon.. eplus2 nem értem mit problémázik mindenki... eljen
Még végül belejössz!  nyes laugh eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30974 Dátum: 2014.03.12 szerda, 20:35:05 »

Hogy javitod otthon?
van egy aprócska szösszenet,hogy milyen műveletet végeznek el 30ért. 1db azaz egy darab forrasztópáka kell hozzá. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30975 Dátum: 2014.03.12 szerda, 20:55:00 »

van egy aprócska szösszenet,hogy milyen műveletet végeznek el 30ért. 1db azaz egy darab forrasztópáka kell hozzá. Wink

És te már javitottál ilyet?
Naplózva
Bencee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Új hozzászólás #30976 Dátum: 2014.03.12 szerda, 20:57:56 »

Sziasztok!

Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?Huh?

Válaszokat előre is köszönöm!


Üdv!
Naplózva

2004 4 ajtós N7BA tédécéi  6 gang fekete metál
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #30977 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:02:35 »

Sziasztok!

Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?Huh?

Válaszokat előre is köszönöm!


Üdv!

Másik topicban már írtam tippet én is és Tisler is......látatlanba senki sem tud többet mondani. 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30978 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:22:55 »

A kezdő probléma az alapjárat ingadozás... Biztos, hogy a turbó vezérlő elektronika a felelős az indítás utáni egy-két perces alapjárat ingadozásért? Meleg motornál már tudja szabályozni az elektronika a geometriát csak hidegben nem? Üdv
Ingadozik vagy ugrál? A lassan változó alapjárat inkább generátor gond, az egyenetlen járás, ugráló alapjárat inkább befecskendezési gond. Turbó alapjáraton annyira nem kritikus szerintem.
Koszos egr/szívósor is esélyes lehet (habár írtad, hogy egr dugózva van)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30979 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:23:08 »

És te már javitottál ilyet?
egyet igen.annak az volt a baja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #30980 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:27:10 »

egyet igen.annak az volt a baja.
Van erről a műveletről valahol leírás?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #30981 Dátum: 2014.03.12 szerda, 21:29:18 »

Sziasztok!

Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?Huh?

Válaszokat előre is köszönöm!


Üdv!
Cmp jeladó hibája tud pl. ilyet csinálni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Paxtoll
Vendég
« Új hozzászólás #30982 Dátum: 2014.03.12 szerda, 22:44:34 »

Sziasztok!

Melóból hazafelé menet közben egyszercsak elkezdett villogni az izzításjelzőm(kb 120as tempónál), rá 1-2 mpre akksi is felgyulladt, motor leállt!!! Megálltam gyújtás le. Sajna újraindítani nem sikerült úgyhogy vontatás. Fedcomp nem ír dtc-t. Ménkű van. De mintha nem kapna üzemanyagot, szóval hajt hajt de nem indul be. Ha abbahagyom az indítózást megint villog az izzítás visszajelző. Valami tipp, esetleg tapasztalat ez ügyben?Huh?

Válaszokat előre is köszönöm!


Üdv!

Pontosan ez történt velem is még Decemberben. Nálam a nagynyomású szivattyú tönkrement és vele együtt a 4 porlasztó is. Mindent fel kellett újítani qrva drágán. Sad
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30983 Dátum: 2014.03.12 szerda, 22:56:37 »

egyet igen.annak az volt a baja.

Mi volt a baja?
Naplózva
R.T.
Vendég
« Új hozzászólás #30984 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 07:58:32 »

Sziasztok.

A gondom a 2002-es tdci-vel, a következő. Szeptember óta mentem vele 45000km-t hiba nélkül. Mostanában kigyullad és villog az izzítás lámpa, a motor vagy elgyengül vagy leáll. Ki lett kódolva- nagynyomású szivattyú nyomás esés hibát adott ki. A segítségeteket kérném, kihez vihetném aki lelkiismeretesen átnézi, megjavítja a kocsit. Nagyon sok kontár , lehúzós szervíz van, nem szeretnék így járni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:
R.T.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30985 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 08:26:34 »

Sziasztok.

A gondom a 2002-es tdci-vel, a következő. Szeptember óta mentem vele 45000km-t hiba nélkül. Mostanában kigyullad és villog az izzítás lámpa, a motor vagy elgyengül vagy leáll. Ki lett kódolva- nagynyomású szivattyú nyomás esés hibát adott ki. A segítségeteket kérném, kihez vihetném aki lelkiismeretesen átnézi, megjavítja a kocsit. Nagyon sok kontár , lehúzós szervíz van, nem szeretnék így járni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:
R.T.

Sokat lendítene a dolgon, ha legalább egy sacc/kb. megyét mondanál, hogy merre. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30986 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 10:35:35 »

Mi volt a baja?

a terheléstől kiolvadtak a motor teljesítménycsatlakozói.utána Ervin kitakarította a turbót,és azóta is jó.ennek 2,5éve..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30987 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 10:35:59 »

Sziasztok.

A gondom a 2002-es tdci-vel, a következő. Szeptember óta mentem vele 45000km-t hiba nélkül. Mostanában kigyullad és villog az izzítás lámpa, a motor vagy elgyengül vagy leáll. Ki lett kódolva- nagynyomású szivattyú nyomás esés hibát adott ki. A segítségeteket kérném, kihez vihetném aki lelkiismeretesen átnézi, megjavítja a kocsit. Nagyon sok kontár , lehúzós szervíz van, nem szeretnék így járni.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv:
R.T.
www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #30988 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 12:23:28 »

a terheléstől kiolvadtak a motor teljesítménycsatlakozói.utána Ervin kitakarította a turbót,és azóta is jó.ennek 2,5éve..... Wink

király... eljen
De sima pákával rémálom beleforrasztani vagy nem tudsz....vagy keresel másik mérőpontot, én inkább uj kábelt teszek be...és nem mindig ez a baja sajna...most is van nálam 3db kettőt megcsináltam, utolsót feladtam és két műszerész is...kuka valószinű.
Otthon bárki megcsinálja dologra kaptam csak fel a fejemet...lehet nagyobb kárt csinál mint hasznot...de aki bátor, hajrá... eljen
Naplózva
Harman
Vendég
« Új hozzászólás #30989 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 13:13:18 »

Ingadozik vagy ugrál? A lassan változó alapjárat inkább generátor gond, az egyenetlen járás, ugráló alapjárat inkább befecskendezési gond. Turbó alapjáraton annyira nem kritikus szerintem.
Koszos egr/szívósor is esélyes lehet (habár írtad, hogy egr dugózva van)
Szia! Köszönöm a választ ez hasznos volt. Az alapjárat ugrál szóval énis inkább az üzemanyag ellátásban keresném a hibát... Az EGR dugózva, de nem túl régóta tehát múlt béli koszolódás már lehet a szívósoron, ami viszont nem egyértelmű, hogy csak hideg motornál. Az üzemanyagrendszert tisztítottam ProTech-el ,de semmi változás nem történt. a hiba már 4 éve megvan. (Ismerem a kocsi előéletét családon belül vándorolt...) Szóval elképzelhető, hogy van valamilyen szenzor ami hivatott a hideg motor üzemanyag ellátásáért?
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #30990 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 16:15:14 »

Sziasztok.
Valaki találkozott már ezzel a problémával:
Az izzítás jelző villog és nem megy az autó.
Hibakód: P0128   Coolant Thermostat Malfunction

Mi lehet ez a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
imhotep0
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


E-mail
« Új hozzászólás #30991 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 17:00:51 »

Sziasztok.
Valaki találkozott már ezzel a problémával:
Az izzítás jelző villog és nem megy az autó.
Hibakód: P0128   Coolant Thermostat Malfunction

Mi lehet ez a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget.

P0128   Hűtőközeg termosztát (hűtőközeg hőmérséklet termosztát szabályzó hőmérséklet alatt)

Naplózva

2.0 tdci 96KW 2003.04
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30992 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 17:16:27 »

Sziasztok.
Valaki találkozott már ezzel a problémával:
Az izzítás jelző villog és nem megy az autó.
Hibakód: P0128   Coolant Thermostat Malfunction

Mi lehet ez a hiba?

Előre is köszönöm a segítséget.
klíma hiba.....keress meg egy klímást.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #30993 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 20:14:20 »

klíma hiba.....keress meg egy klímást.
klímahibából is lehet vészüzem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30994 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 21:08:12 »

klímahibából is lehet vészüzem?
nincs összefüggés.gondolom a malacfarokra nem tárolt hibát....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolika81
Vendég
« Új hozzászólás #30995 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:01:11 »


Sziasztok!

Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #30996 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:12:48 »

Sziasztok!

Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?

Valami jó kis neodímium- vagy hasonló ritkaföldém mágnest. Azok valami piszok módon erősek.

A bejuttatás nem gond, a kérdés az, hogyan veszed rá, hogy ott is maradjon, ahová tetted, illetve ki is tudd szedni, amikor takarítani akarod.

A tank műanyag, tehát elvileg kívülre is teheted - de az kívülről is meglehetős mágnesezhető szemetet fog összeszedni, és az összegyűjtött szutyok kitakarítása belülről még mindig nem megoldott. Nincs igazán jó ötletem.

Talán a GO szűrőbe kellene beszerelni valahová?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30997 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:22:31 »

Valami jó kis neodímium- vagy hasonló ritkaföldém mágnest. Azok valami piszok módon erősek.

A bejuttatás nem gond, a kérdés az, hogyan veszed rá, hogy ott is maradjon, ahová tetted, illetve ki is tudd szedni, amikor takarítani akarod.

A tank műanyag, tehát elvileg kívülre is teheted - de az kívülről is meglehetős mágnesezhető szemetet fog összeszedni, és az összegyűjtött szutyok kitakarítása belülről még mindig nem megoldott. Nincs igazán jó ötletem.

Talán a GO szűrőbe kellene beszerelni valahová?

AndyA

Ha már fémszemcse van, akkor ott már gebax is van... Nem?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #30998 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:22:54 »

Sziasztok!

Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?

Hol olvastad?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #30999 Dátum: 2014.03.14 péntek, 10:28:25 »

Sziasztok!

Lehet hülyeséget kérdezek de olvastam egy tdci-s cikket és a csomádi adagolósok a mágnest a tankba megoldás tanácsolják.
Ér ez valamit?
Ha igen akkor mekkorát és hogy juttassam bele?
egy marékkal a tankba.... vigyor3 viccen kívül.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 613 614 615 616 617 618 619 [620] 621 622 623 624 625 626 627 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.197 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.