Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.06 szombat, 00:36:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 718 719 720 721 722 723 724 [725] 726 727 728 729 730 731 732 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13873415 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #36200 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 11:06:37 »

Sziasztok,
Valószínüleg cserélnem kell majd egy-két csúcsot, így elkezdtem nézegetni a kínálatot.
OLX-on találtam, az eladó ezt írta: "502Z van egy hibátlan bevizsgált garnitúrám 35000Ft/db"

Ez jó ár?
Bevizsgált azt jelenti, hogy ehhez van/kell lenni valami hivatalos papír/mérési eredménynek?


Ez most használt és bevizsgált, vagy teljesen felújított? Előbbiért nem adnék pénzt. Utóbbi esetben kell legyen minden csúcshoz egy új programozási kód.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #36201 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 15:51:33 »

Sziasztok,
Valószínüleg cserélnem kell majd egy-két csúcsot, így elkezdtem nézegetni a kínálatot.
OLX-on találtam, az eladó ezt írta: "502Z van egy hibátlan bevizsgált garnitúrám 35000Ft/db"

Ez jó ár?
Bevizsgált azt jelenti, hogy ehhez van/kell lenni valami hivatalos papír/mérési eredménynek?


nekem 50e-ért újították fel darabját a csúcsoknak. De a csúcs felújítása nem elég, meg kell nézni, hogy nincs-e fémdarabka a szűrőben, mert a csúcsot a nagynyomású szivattyú belsejéből leváló fémdarabok teszik tönkre, úgyhogy ha meg is csinálod a csúcsot, de nem foglalkozol a probléma forrásával, könnyen ugyanoda lyukadhatsz ki egy-két hét alatt....
Nem olcsó egy ilyen komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. 300-400e alatt ne számíts rá, ha a nagynyomásút is fel kell újítani... Ebben persze az összes porlasztó felújítása is benne van.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36202 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:25:46 »

Ez most használt és bevizsgált, vagy teljesen felújított? Előbbiért nem adnék pénzt. Utóbbi esetben kell legyen minden csúcshoz egy új programozási kód.

AndyA
Hasznalt, bevizsgalt
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36203 Dátum: 2015.01.25 vasárnap, 20:27:56 »

nekem 50e-ért újították fel darabját a csúcsoknak. De a csúcs felújítása nem elég, meg kell nézni, hogy nincs-e fémdarabka a szűrőben, mert a csúcsot a nagynyomású szivattyú belsejéből leváló fémdarabok teszik tönkre, úgyhogy ha meg is csinálod a csúcsot, de nem foglalkozol a probléma forrásával, könnyen ugyanoda lyukadhatsz ki egy-két hét alatt....
Nem olcsó egy ilyen komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. 300-400e alatt ne számíts rá, ha a nagynyomásút is fel kell újítani... Ebben persze az összes porlasztó felújítása is benne van.
Ok, meglatjuk mi lesz...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #36204 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 22:51:20 »

Itt tedd fel a kérdésedet...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sanci83
Vendég
« Új hozzászólás #36205 Dátum: 2015.01.26 hétfő, 23:04:25 »

Sziasztok!! Valaki megtudná mondani mondeo 2003 faceliftes 115 lovas TDCI mondeomnak vezérmütengely jeladonak a cik számát?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36206 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 18:48:39 »

Jo estet.
Par nappal ezelott megprobaltam a Liqui-Moly u.a.rendszer tisztitast.
Mentem utana kb 50 km-t.
Masnap probalom inditani,nem indul,mivel van masik auto nem foglalkoztam vele.
Tegnap es ma probaltam mindent de start spry nelkul nem indul.
Mit birtam elrontani?
Hibakod nincs.
Startspry utan szependolgozik jol megy.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36207 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:03:39 »

Jo estet.
Par nappal ezelott megprobaltam a Liqui-Moly u.a.rendszer tisztitast.
Mentem utana kb 50 km-t.
Masnap probalom inditani,nem indul,mivel van masik auto nem foglalkoztam vele.
Tegnap es ma probaltam mindent de start spry nelkul nem indul.
Mit birtam elrontani?
Hibakod nincs.
Startspry utan szependolgozik jol megy.
Abban a orosz hidegben le se állítanám tavaszig hehe
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36208 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:08:53 »

Abban a orosz hidegben le se állítanám tavaszig hehe
eljen
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #36209 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 19:45:26 »

Sziasztok!
Segitségeteket szeretném kérni. Túl vagyok már jónéhány szervizen, egy halom pénzt kidobva. Focus ( bocsi   worship ) 2.0 TDCi siemens rendszeres piezzos motorral. A két hibakód: üzemanyag mennyiség szabályozás előírt tartományon kívül, üzemanyag/rail nyomás előírt tartományon kívül. 388ezer van az autóban. Eddig 1 porlasztót kellett cserélnem mert nem volt jó az alapjárati porlasztása, es tavaly év végén történt.
Szóval a probléma:
Kicserélték az 1 injektort, utána tapasztaltam hogy lecsökkent az autó teljesítménye kb 80%-ra. Végsebesség max 195. Vissza vittem ugyanoda, végül kicserélték a szivattyúm KISNYOMÁSÚ részét a két jeladóval együtt. Azóta még gyengébb az autó. Pont ma mértem 50-150 19mp. (15mp volt)
Ismét vissza vittem végül azt mondta a szerelő hogy vegyek 3 uj injektort meg egy szivattyút és jó lesz... (padon mérte ismét az injektorokat az1 amit cserélt ok, a másik 3 is határon belül van)
hibakódok ugyanugy benne vannak. Füst nincs. Valakinek esetleg tapasztalat? Nagyon köszönöm   worship worship worship Wink
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36210 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:12:38 »

Sziasztok!
Segitségeteket szeretném kérni. Túl vagyok már jónéhány szervizen, egy halom pénzt kidobva. Focus ( bocsi   worship ) 2.0 TDCi siemens rendszeres piezzos motorral. A két hibakód: üzemanyag mennyiség szabályozás előírt tartományon kívül, üzemanyag/rail nyomás előírt tartományon kívül. 388ezer van az autóban. Eddig 1 porlasztót kellett cserélnem mert nem volt jó az alapjárati porlasztása, es tavaly év végén történt.
Szóval a probléma:
Kicserélték az 1 injektort, utána tapasztaltam hogy lecsökkent az autó teljesítménye kb 80%-ra. Végsebesség max 195. Vissza vittem ugyanoda, végül kicserélték a szivattyúm KISNYOMÁSÚ részét a két jeladóval együtt. Azóta még gyengébb az autó. Pont ma mértem 50-150 19mp. (15mp volt)
Ismét vissza vittem végül azt mondta a szerelő hogy vegyek 3 uj injektort meg egy szivattyút és jó lesz... (padon mérte ismét az injektorokat az1 amit cserélt ok, a másik 3 is határon belül van)
hibakódok ugyanugy benne vannak. Füst nincs. Valakinek esetleg tapasztalat? Nagyon köszönöm   worship worship worship Wink

Nem jó helyen jársz.
Az mk3 Mondeo üa rendszere nem olyan, mint a tied.

Arról kicsit részletesebben írhatnál, hogy ki és hogyan állapította meg, hogy 1 befecskendezőnek nem jó az alapjárati porlasztása. (Szerintem már a diagnosztikánál nem voltak elég körültekintőek.)
Valamint milyen hibajelenségek voltak ekkor észlelhetők. Volt-e már akkor is teljesítmény csökkenés vagy csak alapjáraton volt probléma.
Aztán miután ezt kicserélték elmúlt-e a hiba, ami miatt ki kellett (?) cserélni azt az egy befecskendezőt?
Ha az elmúlt, akkor maradt csak a teljesítmény csökkenés?
Miután kicserélték a két jeladót, utána csak annyi volt a változás, hogy még rosszabb lett?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #36211 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:35:05 »

Nem jó helyen jársz.
Az mk3 Mondeo üa rendszere nem olyan, mint a tied.

Arról kicsit részletesebben írhatnál, hogy ki és hogyan állapította meg, hogy 1 befecskendezőnek nem jó az alapjárati porlasztása. (Szerintem már a diagnosztikánál nem voltak elég körültekintőek.)
Valamint milyen hibajelenségek voltak ekkor észlelhetők. Volt-e már akkor is teljesítmény csökkenés vagy csak alapjáraton volt probléma.
Aztán miután ezt kicserélték elmúlt-e a hiba, ami miatt ki kellett (?) cserélni azt az egy befecskendezőt?
Ha az elmúlt, akkor maradt csak a teljesítmény csökkenés?
Miután kicserélték a két jeladót, utána csak annyi volt a változás, hogy még rosszabb lett?
bocsi az evjaratbol indultam ki. Szoval alapjáraton dadogott, füstölt fehéres kéken. Teljesítménnyel nem volt gond. Szegedi Bosch szerviz volt. Kicserélte az 1 porlasztot es az a hiba megszűnt. Onnantól kezdődött a teljesítmény csökkenés. Ezutan jott a szivattyú felújítás. Na azóta még ugy sem megy, es pl 120-nal 7,6-ot eszik...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #36212 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:45:40 »

Jo estet.
Par nappal ezelott megprobaltam a Liqui-Moly u.a.rendszer tisztitast.
Mentem utana kb 50 km-t.
Masnap probalom inditani,nem indul,mivel van masik auto nem foglalkoztam vele.
Tegnap es ma probaltam mindent de start spry nelkul nem indul.
Mit birtam elrontani?
Hibakod nincs.
Startspry utan szependolgozik jol megy.
levegős maradt a rendszer.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36213 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 20:59:03 »

bocsi az evjaratbol indultam ki. Szoval alapjáraton dadogott, füstölt fehéres kéken. Teljesítménnyel nem volt gond. Szegedi Bosch szerviz volt. Kicserélte az 1 porlasztot es az a hiba megszűnt. Onnantól kezdődött a teljesítmény csökkenés. Ezutan jott a szivattyú felújítás. Na azóta még ugy sem megy, es pl 120-nal 7,6-ot eszik...

Tehát a befecskendező cserével elmúlt az egyenetlen alapjárat és a füst.
Egyből kezdődött a teljesítmény csökkenés vagy volt amikor még ment rendesen a csere után? Ha egyből jelentkezett a teljesítmény csökkenés, el sem kellett volna hozni a szervizből a kocsit. Ha nem sokkal az elhozás után jelentkezett, akkor szépen vissza kellett volna gurulni, hogy srácok valami nem lett az igazi....
Nem áll össze a kép.
Van egy befecskendező, ami nem zár megfelelően alapjáraton. Fordulaton oké és a teljesítmény rendben.
Befecskendező cserélve, füst elmúlt. De gyenge a kocsi. (Előtte ugye még füstölve is meg volt a teljesítmény!)
Majd cserére mondták azokat az alkatrészeket, amikkel azelőtt nem volt probléma! Viszont azok cseréje után sem lett jó!
Ezután mondták a 3 befecskendezőt és a pumpát, amiknek szintán nem volt bajuk azelőtt.

Gyakorlatilag volt egy jó motorod, ami alapjáraton egyenetlenül járt és kicsit füstölt.
Most gondolom van egy egyenletes alapjáratú, nem fürtölő motorod, ami teljesítményben elszegényedett.

Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Majd elvinni egy olyan helyre, ahol rendesen diagnosztizálják az autót és meg is javítják rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 07:34:50 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #36214 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:09:41 »

Sziasztok!
Vettem egy tdci Mondeót, hatsebességes és tízéves. A kérdésem, hogy mekkora teljesítményű a motor benne (feltéve, hogy nem több teljesítménvariáció van)?

(Még nem vettem át, csak ajánlatot tettem az autóra, hogy amennyit a bontó a nepper  adna érte, annyit én is adok. A porlasztógondjain már túl van a kicsike. Eddig ugyanaz a szerelő szerelte, aki a mostani kicsikémet.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36215 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 21:46:45 »

Sziasztok!
Vettem egy tdci Mondeót, hatsebességes és tízéves. A kérdésem, hogy mekkora teljesítményű a motor benne (feltéve, hogy nem több teljesítménvariáció van)?

(Még nem vettem át, csak ajánlatot tettem az autóra, hogy amennyit a bontó a nepper  adna érte, annyit én is adok. A porlasztógondjain már túl van a kicsike. Eddig ugyanaz a szerelő szerelte, aki a mostani kicsikémet.)

Nézd meg a forgalmid.  vigyor3

115 LE vagy ~130 LE
Talán elterjedtebb a ~130 LE-s
Motorkódból kiderül.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #36216 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 22:04:38 »

Tehát a befecskendező cserével elmúlt az egyenetlen alapjárat és a füst.
Egyből kezdődött a teljesítmény csökkenés vagy volt amikor még ment rendesen a csere után? Ha egyből jelentkezett a teljesítmény csökkenés, el sem kellett volna hozni a szervizből a kocsit. Ha nem sokkal az elhozás után jelentkezett, akkor szépen vissza kellett volna gurulni, hogy srácok valami nem lett az igazi....
Nem áll össze a kép.
Van egy befecskendező, ami nem zár megfelelően alapjáraton. Fordulaton oké és a teljesítmény rendben.
Befecskendező cserélve, füst elmúlt. De gyenge a kocsi. (Előtte ugye még füstölve is meg volt a teljesítmény!)
Majd cserére mondták azokat az alkatrészeket, amikkel azelőtt nem volt probléma! Viszont azok cseréje után sem lett jó!
Ezután mondták a 3 befecskendezőt és a pumpát, amiknek szintán nem volt bajuk azelőtt.

Gyakorlatilag volt egy jó motorod, ami alapjáraton egyenetlenül járt és kicsit füstölt.
Most gondolom van egy egyenletes alapjáratú, nem fürtölő motorod, ami teljesítményben elszegényedett.

Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Szóval: Régebben is előfordult hogy vissza lassult 6-ikban az autó, de évente 1-2 szer nagyon melegben, de akkor nem foglalkoztam vele.
-Tavaly nyaraláson viszont észre vettem hogy alapjáraton füstöl. (Teljesítmény probléma ugyan volt, de csak néha és nagyon minimális, gyorsítok minden oké, megint gyorsítok kb 90% van aztán megint jo. Ezzel nem is nagyon törődtem) Szóval az alapjárati füst miatt elvittem a szervizbe. A 2 hibakód ekkor már majd 1 éve visszatérő jelenség volt, de ugye mivel különösebb baj nem volt nem mozgatott a dolog. Az alapjárat ingadozás és füst volt a panaszom is. Erre kiszedték mind a 4 porlasztót, és mondta a szerelő hogy 1-et kell cserélni a másik 3 sem új, de azokkal nincs gond (35 körül van a másik 3ban a résolaj, azt mondta a szerelő ez még így oké.) Kicserélte azt az 1-et ami rossz volt.
-Elhoztam az autót, alapjárat jó csak néha ránt be picit, füst nincs, de egyből éreztem hogy jelentősen csökkent a teljesítmény.(nem csak néha és picit, hanem folyamatosan és jelentősen)
-Vissza mentem hogy valami nem jó mert nem megy a kocsi. Rádugta gépre látta a 2 hibakódot (ami ugye már régóta benne van-egyébként ezt tudta ő is már az injektor csere előtt mert beszéltük, hogy van hibakód de nem foglalkozunk vele mert minden oké). Mondta hogy a 2 hibakódból arra gyanakodnak hogy mivel az injektorok okék ezért a szivattyú a rossz. Szétszedték, volt benne némi minimális kopás, javasolta cseréljük ki a kisnyomású részét és a 2 szelepet, mert más hibát nem lát. Meg is csinálták 140 ezerért, elhoztam újra az autót, azóta még rosszabbul megy, és 70%-al többet eszik, mint szivattyú felújítás előtt. Valamint az alapjárat ismét nem oké (bár csak picit rángat és néha, valamint füst sincs), sőt most már fix sebességnél is köhög néha.
-Újra vissza vittem ismét pár napot szórakoztak vele minek a vége az lett hogy bár a 3 régi porlasztó padon értéken belül van, de összességében annyi a résolajuk hogy emiatt a nyomásprobléma. (A legelső porlasztó bevizsgálás és a második között kb 100km-t mentem a kocsival) Szóval cseréljem a maradék 3 porlasztót és a szivattyú nagynyomású részét is és akkor minden jó lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.29 csütörtök, 22:11:01 írta eric20 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36217 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 22:16:26 »

Szóval: Régebben is előfordult hogy vissza lassult 6-ikban az autó, de évente 1-2 szer nagyon melegben, de akkor nem foglalkoztam vele.
-Tavaly nyaraláson viszont észre vettem hogy alapjáraton füstöl. (Teljesítmény probléma ugyan volt, de csak néha és nagyon minimális, gyorsítok minden oké, megint gyorsítok kb 90% van aztán megint jo. Ezzel nem is nagyon törődtem) Szóval az alapjárati füst miatt elvittem a szervizbe. A 2 hibakód ekkor már majd 1 éve visszatérő jelenség volt, de ugye mivel különösebb baj nem volt nem mozgatott a dolog. Az alapjárat ingadozás és füst volt a panaszom is. Erre kiszedték mind a 4 porlasztót, és mondta a szerelő hogy 1-et kell cserélni a másik 3 sem új, de azokkal nincs gond (35 körül van a másik 3ban a résolaj, azt mondta a szerelő ez még így oké.) Kicserélte azt az 1-et ami rossz volt.
-Elhoztam az autót, alapjárat jó csak néha ránt be picit, füst nincs, de egyből éreztem hogy jelentősen csökkent a teljesítmény.(nem csak néha és picit, hanem folyamatosan és jelentősen)
-Vissza mentem hogy valami nem jó mert nem megy a kocsi. Rádugta gépre látta a 2 hibakódot (ami ugye már régóta benne van-egyébként ezt tudta ő is már az injektor csere előtt mert beszéltük, hogy van hibakód de nem foglalkozunk vele mert minden oké). Mondta hogy a 2 hibakódból arra gyanakodnak hogy mivel az injektorok okék ezért a szivattyú a rossz. Szétszedték, volt benne némi minimális kopás, javasolta cseréljük ki a kisnyomású részét és a 2 szelepet, mert más hibát nem lát. Meg is csinálták 140 ezerért, elhoztam újra az autót, azóta még rosszabbul megy, és 70%-al többet eszik, mint szivattyú felújítás előtt. Valamint az alapjárat ismét nem oké (bár csak picit rángat és néha, valamint füst sincs), sőt most már fix sebességnél is köhög néha.
-Újra vissza vittem ismét pár napot szórakoztak vele minek a vége az lett hogy bár a 3 régi porlasztó padon értéken belül van, de összességében annyi a résolajuk hogy emiatt a nyomásprobléma. (A legelső porlasztó bevizsgálás és a második között kb 100km-t mentem a kocsival) Szóval cseréljem a maradék 3 porlasztót és a szivattyú nagynyomású részét is és akkor minden jó lesz.


Összefoglalva:
Volt egy hibás befecskendeződ, amit kicseréltek és emiatt tönkre ment a másik 3 is és a pumpa (szinte minden része)?
 zavart2

Csak nekem vannak kétségeim?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #36218 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 22:33:06 »

Összefoglalva:
Volt egy hibás befecskendeződ, amit kicseréltek és emiatt tönkre ment a másik 3 is és a pumpa (szinte minden része)?
 zavart2

Csak nekem vannak kétségeim?

Valahogy nem csak neked Uram.... Ezért is érdeklődők itt, mielőtt ismét bele megyek felesleges kiadásba...
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #36219 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 22:43:51 »

Valahogy nem csak neked Uram.... Ezért is érdeklődők itt, mielőtt ismét bele megyek felesleges kiadásba...
Pár üresüveg, némi benzin meg egy pár rongy amit költenék a helyedben. Majd a szervizben kilátásba helyezném az orosz úriember látogatását.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36220 Dátum: 2015.01.29 csütörtök, 23:23:00 »

Pár üresüveg, némi benzin meg egy pár rongy amit költenék a helyedben. Majd a szervizben kilátásba helyezném az orosz úriember látogatását.

Ez hülyeség.
Van ennek megoldása, írtam is korábban.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #36221 Dátum: 2015.01.30 péntek, 07:33:37 »

Ez hülyeség.
Van ennek megoldása, írtam is korábban.
És mi lenne az? Azt nem irtam le, hogy masodik alkalommal mikor a szivattyút szerelték szét, kifejezetten kértem hogy az legyen az utolsó...erre 2 napig nem tudtak infót adni mi van a kocsival, 3-ki nap mondták szét szedték a szivattyút...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36222 Dátum: 2015.01.30 péntek, 07:37:10 »

És mi lenne az? Azt nem irtam le, hogy masodik alkalommal mikor a szivattyút szerelték szét, kifejezetten kértem hogy az legyen az utolsó...erre 2 napig nem tudtak infót adni mi van a kocsival, 3-ki nap mondták szét szedték a szivattyút...

"#36245 Dátum: Tegnap - 20:59:03 »

Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Majd elvinni egy olyan helyre, ahol rendesen diagnosztizálják az autót és meg is javítják rendesen."
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #36223 Dátum: 2015.01.30 péntek, 07:47:00 »

"#36245 Dátum: Tegnap - 20:59:03 »

Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Majd elvinni egy olyan helyre, ahol rendesen diagnosztizálják az autót és meg is javítják rendesen."

Valamiert azt gondolom, hogy nem fogják vissza rakni a régi alkatrészeket. A pénzt meg pláne nem kapom vissza... Pereskedhetünk is, csak semmi papírt nem adtak egy alkalommal sem. Viszont vannak egyéb bizonyítékaim..  nyes Ja és ki lenne az akire rá tudnám bízni ugy az autót, hogy tenyleg nem tippre cserélteti velem az alkatrészeket?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 07:52:24 írta eric20 » Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #36224 Dátum: 2015.01.30 péntek, 08:13:13 »

Nézd meg a forgalmid.  vigyor3

115 LE vagy ~130 LE
Talán elterjedtebb a ~130 LE-s
Motorkódból kiderül.

Köszi szépen! Sajnos még nincs nálam az autó, a forgalmi sem, az ára sem lett átadva, csak a vételi ajánlat és az ígéret, hogy nekem adja az autót az ismerős. Az autót ismerem, utasként már ezer kilométer körül mentem benne. Inkább 130 ló lehet benne, ha a mostani, még 20 év után is még mindig egyben levő 136 tagú méneshez hasonlítom.

Az autó akkor lesz az enyém, ha az ismerős eladja a házát és tud venni egy ÚJ mondeót. Nyárra már jó lenne megszerezni.
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36225 Dátum: 2015.01.30 péntek, 08:24:09 »

levegős maradt a rendszer.
Ma kell mennem kb 100 km-t remelem kilevegozteti magat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #36226 Dátum: 2015.01.30 péntek, 08:40:26 »

Ma kell mennem kb 100 km-t remelem kilevegozteti magat.
hát.....ha elindul.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36227 Dátum: 2015.01.30 péntek, 09:05:07 »

hát.....ha elindul.....
Mint ahogy itrtam start spry-el poccre indul es szepen megy
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #36228 Dátum: 2015.01.30 péntek, 10:14:56 »

Köszi szépen! Sajnos még nincs nálam az autó, a forgalmi sem, az ára sem lett átadva, csak a vételi ajánlat és az ígéret, hogy nekem adja az autót az ismerős. Az autót ismerem, utasként már ezer kilométer körül mentem benne. Inkább 130 ló lehet benne, ha a mostani, még 20 év után is még mindig egyben levő 136 tagú méneshez hasonlítom.

Az autó akkor lesz az enyém, ha az ismerős eladja a házát és tud venni egy ÚJ mondeót. Nyárra már jó lenne megszerezni.

Kérd el az alvázszámát, gépeld be ide: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=091DB2016134A3CBF3E5D6C03CB69A5D.fcvas510

Itt minden infot megkapsz.
Naplózva
laki64
Vendég
« Új hozzászólás #36229 Dátum: 2015.01.30 péntek, 10:59:12 »

Sziasztok.Annyi lenne a kérdésem,hogy 2005-ös 2 literes tdci motornak milyen vezérlése van ,láncos vagy vezérmüszíjjas? Elörre is köszönöm.Üdv:Gaben
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #36230 Dátum: 2015.01.30 péntek, 10:59:45 »

Sziasztok.Annyi lenne a kérdésem,hogy 2005-ös 2 literes tdci motornak milyen vezérlése van ,láncos vagy vezérmüszíjjas? Elörre is köszönöm.Üdv:Gaben
minden mk3as mondeó láncos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36231 Dátum: 2015.01.30 péntek, 11:04:16 »

Sziasztok.Annyi lenne a kérdésem,hogy 2005-ös 2 literes tdci motornak milyen vezérlése van ,láncos vagy vezérmüszíjjas? Elörre is köszönöm.Üdv:Gaben

Gaben, aki laki64 vagy laki64, aki Gaben?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36232 Dátum: 2015.01.30 péntek, 11:21:26 »

Gaben, aki laki64 vagy laki64, aki Gaben?  vigyor3

Vagy netán Petike86???!!!  taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36233 Dátum: 2015.01.30 péntek, 11:26:35 »

Vagy netán Petike86???!!!  taps

Dehogy, ő nem ilyen szépen összefoglalva, fogalmazva szokott kérdezni.   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36234 Dátum: 2015.01.30 péntek, 11:29:15 »

Dehogy, ő nem ilyen szépen összefoglalva, fogalmazva szokott kérdezni.   eplus2

Petike86 mindig lényegre törően szokott fogalmazni Wink
És mindig őszintén, egyenesen  taps
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36235 Dátum: 2015.01.30 péntek, 11:42:12 »

Petike86 mindig lényegre törően szokott fogalmazni Wink
És mindig őszintén, egyenesen  taps

Te most is valaki más vagy Petike86 nickjével?   eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36236 Dátum: 2015.01.30 péntek, 11:47:35 »

Te most is valaki más vagy Petike86 nickjével?   eplus2

Nem szeretnéd te azt tudni  nyes
Naplózva
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #36237 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:23:44 »

SZiasztok,

Szeretném megtudni, hogy a 2006-s 2.0 TDCI mondeóba (motorkód FMBA, N7BA   ) vezérműszíj, vagy lánc van? és hogy ezt mikor kell cserélni??
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #36238 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:28:26 »

SZiasztok,

Szeretném megtudni, hogy a 2006-s 2.0 TDCI mondeóba (motorkód FMBA, N7BA   ) vezérműszíj, vagy lánc van? és hogy ezt mikor kell cserélni??
köszi
lánc.soha.400e felett.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szucsis75
Vendég
« Új hozzászólás #36239 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:30:49 »

Köszönöm szépen!
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36240 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:34:31 »

lánc.soha.400e felett.....

Én néha hallok a motortérből enyhe nyikorgást.
Az a láncvezérlés lehet, vagy a légkondival van összefüggésben?!
Én a légkondira gondolnék, mert akkor van amikor az megy.

Ha az, a légkondi melyik alkatrésze lehet a ludas?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #36241 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:38:33 »

Én néha hallok a motortérből enyhe nyikorgást.
Az a láncvezérlés lehet, vagy a légkondival van összefüggésben?!
Én a légkondira gondolnék, mert akkor van amikor az megy.

Ha az, a légkondi melyik alkatrésze lehet a ludas?
a klímakuplung csapágya.vagy a generátoré.vagy a feszítő görgőjé.vagy a többi szíjvezető görgőjé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36242 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:43:54 »

a klímakuplung csapágya.vagy a generátoré.vagy a feszítő görgőjé.vagy a többi szíjvezető görgőjé.

Ezeket csak úgy lehet megnézni, ha szétszedjük az adott alkatrészeket?
Meg kell bontani az autót?
Vagy valami kézi módszer is van annak megállapítására, hogy melyik a ludas?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #36243 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:49:07 »

Ezeket csak úgy lehet megnézni, ha szétszedjük az adott alkatrészeket?
Meg kell bontani az autót?
Vagy valami kézi módszer is van annak megállapítására, hogy melyik a ludas?
nem.csak a generátorszíjat kell ledobni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36244 Dátum: 2015.01.30 péntek, 13:51:02 »

nem.csak a generátorszíjat kell ledobni.

Köszönöm szépen válaszod! worship
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #36245 Dátum: 2015.01.30 péntek, 22:53:31 »

Kérd el az alvázszámát, gépeld be ide: http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=091DB2016134A3CBF3E5D6C03CB69A5D.fcvas510

Itt minden infot megkapsz.

Köszi! :-)
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36246 Dátum: 2015.01.31 szombat, 16:22:14 »

Hali!

Jelenség:- menet közben,mintha átállna vészüzemre. Gázadásra nem reagál, erő nuku. Nincs malacfarok. A porlasztők és nagynyomású rendbetétve. Régebben is csinálta már. Hibakódok. P0235 /forscan MAP szenzor hiba/ P0191. Cseréljek MAP szenzort?
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36247 Dátum: 2015.01.31 szombat, 16:41:01 »

Hali!

Jelenség:- menet közben,mintha átállna vészüzemre. Gázadásra nem reagál, erő nuku. Nincs malacfarok. A porlasztők és nagynyomású rendbetétve. Régebben is csinálta már. Hibakódok. P0235 /forscan MAP szenzor hiba/ P0191. Cseréljek MAP szenzort?

Ha a csatlakozása és a vezetékek rendben, akkor igen valószínű.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #36248 Dátum: 2015.01.31 szombat, 16:42:29 »

Ha a csatlakozása és a vezetékek rendben, akkor igen valószínű.

Már ki is takarítottuk egyszer, így valószínű, hogy a csatlakozás rendben.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36249 Dátum: 2015.01.31 szombat, 16:47:33 »

Már ki is takarítottuk egyszer, így valószínű, hogy a csatlakozás rendben.

Biztosra kellene menni, de akkor még ott vannak a vezeték problémák is.
Vagy ha neked egyszerűbb úgy, akkor egyből cseréld.
MAP-ot csak óvatosan tisztítani (akárcsak MAF-ot), mert ártani is könnyen lehet neki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 718 719 720 721 722 723 724 [725] 726 727 728 729 730 731 732 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.