Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:01:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
719
720
721
722
723
724
725
[
726
]
727
728
729
730
731
732
733
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648949 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36250 Dátum:
2015.01.31 szombat, 17:04:09 »
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az autóm 60-90km/h között, ha a gázpedált fixen tartom, egy kis idő után elkezd az autó remegni, ha adok, vagy elveszek egy kis gázt a probléma ideiglenesen megszűnik, de néhány száz méter után visszajön. Ha így megyek vele csúnya kék füstöt kezd eregetni.
Az EGR szelepet ledugóztuk, de a jelenség nem szűnt meg.
Van valakinek valami ötlete hol keressék a mesterek a hibát?
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36251 Dátum:
2015.01.31 szombat, 18:19:30 »
Idézetet írta: bihu - 2015.01.31 szombat, 17:04:09
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az autóm 60-90km/h között, ha a gázpedált fixen tartom, egy kis idő után elkezd az autó remegni, ha adok, vagy elveszek egy kis gázt a probléma ideiglenesen megszűnik, de néhány száz méter után visszajön. Ha így megyek vele csúnya kék füstöt kezd eregetni.
Az EGR szelepet ledugóztuk, de a jelenség nem szűnt meg.
Van valakinek valami ötlete hol keressék a mesterek a hibát?
izzításjelző nem villog?ez akár komoly probléma is lehet..... a kék füst nem jó Ómen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36252 Dátum:
2015.01.31 szombat, 18:23:46 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.31 szombat, 18:19:30
izzításjelző nem villog?ez akár komoly probléma is lehet..... a kék füst nem jó Ómen.
Semmi hibajel, se az izzításjelző, se hibakód.
A legkisebb gázmozdulatra megszűnik.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36253 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 03:43:11 »
Idézetet írta: bihu - 2015.01.31 szombat, 18:23:46
Semmi hibajel, se az izzításjelző, se hibakód.
A legkisebb gázmozdulatra megszűnik.
Nekem ugyanez van, de ha jol tudom kek fust nelkul. :O
En ugy vettem eszre, hogy 50-80 km/h kozott csinalja, es neha 120-130 kornyeken is.
Naplózva
mobster
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 633
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36254 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 04:46:33 »
Idézetet írta: bihu - 2015.01.31 szombat, 17:04:09
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az autóm 60-90km/h között, ha a gázpedált fixen tartom, egy kis idő után elkezd az autó remegni, ha adok, vagy elveszek egy kis gázt a probléma ideiglenesen megszűnik, de néhány száz méter után visszajön. Ha így megyek vele csúnya kék füstöt kezd eregetni.
Az EGR szelepet ledugóztuk, de a jelenség nem szűnt meg.
Van valakinek valami ötlete hol keressék a mesterek a hibát?
Nekem turbócső repedéskor rángatott. Kéken nem füstölt csak feketén, de mint az állat. Cső csere után tökéletes lett. Nem tudom, lehet a tiéd is repedt, de a kék füst nem igazán illik ebbe a képbe...
Naplózva
2005 MK3 4 door/2.0 TD
Ci
/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36255 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 13:00:12 »
Üdv mindenki.
egy kis segitségre lenne szükségem.a napokban elkezdett elég komolyan kormolni a gép.eddig csak komolyabb gázadáskor adott egy kis pamacsot de enyi.most meg minden gyorsitáskor kormol mint a fene.a turböcső ép.nemrég lett cserélve.gyengébb se lett a kocsi.megvan a teljesitmény is.izzitás jelzö sem villog padlogáznál sem.levettem egr-t...de tiszta.elöször arra gondoltam hogy a dugo égett át a csönél és azért kezdett el kormolni.de nem.egr szivosor tiszta...a szilikoncső is ép.mi lehet a gond?turbó?de a teljesitmény megvan...diag szerint a nyomás értékek is jok...
help...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36256 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 14:06:10 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.01 vasárnap, 13:00:12
Üdv mindenki.
egy kis segitségre lenne szükségem.a napokban elkezdett elég komolyan kormolni a gép.eddig csak komolyabb gázadáskor adott egy kis pamacsot de enyi.most meg minden gyorsitáskor kormol mint a fene.a turböcső ép.nemrég lett cserélve.gyengébb se lett a kocsi.megvan a teljesitmény is.izzitás jelzö sem villog padlogáznál sem.levettem egr-t...de tiszta.elöször arra gondoltam hogy a dugo égett át a csönél és azért kezdett el kormolni.de nem.egr szivosor tiszta...a szilikoncső is ép.mi lehet a gond?turbó?de a teljesitmény megvan...diag szerint a nyomás értékek is jok...
help...
Turbócső lukadás.máshol.6 helyen is kitud lukadni....megkell keresni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36257 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 20:48:48 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.01 vasárnap, 14:06:10
Turbócső lukadás.máshol.6 helyen is kitud lukadni....megkell keresni.
erre gondoltam én is...de 20ezret nem bir ki a csö?akkor cseréltem.de akkor teljesitmény visszaesés lenne nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36258 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 20:53:50 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.01 vasárnap, 20:48:48
erre gondoltam én is...de 20ezret nem bir ki a csö?akkor cseréltem.de akkor teljesitmény visszaesés lenne nem?
Ha csak nagyobb nyomásnál nyílik szét/ereszt, akkor alatta nincs teljesítmény vesztés. Viszont abban a kis pillanatban kevés levegő jut be a befecskendezett gázolajmennyiséghez.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36259 Dátum:
2015.02.01 vasárnap, 20:57:22 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.01 vasárnap, 20:53:50
Ha csak nagyobb nyomásnál nyílik szét/ereszt, akkor alatta nincs teljesítmény vesztés. Viszont abban a kis pillanatban kevés levegő jut be a befecskendezett gázolajmennyiséghez.
aha.köszönöm a segitsget...megnézem.valoszinü ez lesz.vagyis remélem...mert nem szeretném ha a turbo adná be a kulcsot...
Naplózva
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36260 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 12:02:32 »
Sziasztok!
A mondeomban rosszak a csúcsok,sok a résolaj.Azt kérdezném,hogy ha a tankban nincs fémreszelék,akkor is kiszedessem a nagynyomású szivattyút isfeltétlenül,és beméressem?
Az egyik szerelő azt mondja igen,a másik azt ,hogy nem szedné ki,mert akkor valószínűleg csak a kosztól akadnak a csúcsok és a szivattyú nem rossz.
Kb 3-4 hónapja járok így vele óvatosan.Eddig gyűjtöttem a pénzt rá.Változatlanok a jelenségek: hidegen csak spray-vel indul és néha remeg alapjáraton,4.ben nagy fordulaton letilt(P0251 hiba).Azért nem mindegy a munkadíj és a diag miatt...Köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36261 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 12:17:43 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2015.02.02 hétfő, 12:02:32
Sziasztok!
A mondeomban rosszak a csúcsok,sok a résolaj.Azt kérdezném,hogy ha a tankban nincs fémreszelék,akkor is kiszedessem a nagynyomású szivattyút isfeltétlenül,és beméressem?
Az egyik szerelő azt mondja igen,a másik azt ,hogy nem szedné ki,mert
akkor valószínűleg csak a kosztól akadnak a csúcsok és a szivattyú nem rossz.
Kb 3-4 hónapja járok így vele óvatosan.Eddig gyűjtöttem a pénzt rá.Változatlanok a jelenségek: hidegen csak spray-vel indul és néha remeg alapjáraton,4.ben nagy fordulaton letilt(P0251 hiba).Azért nem mindegy a munkadíj és a diag miatt...Köszi.
Azt nem mondta az a "másik", hogy az a kosz honnan került a befecskendezőkhöz?
Általában a nagynyomásúból kerül a gázolaj (is) a befecskendezőkhöz....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36262 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 12:30:35 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.02 hétfő, 12:17:43
Azt nem mondta az a "másik", hogy az a kosz honnan került a befecskendezőkhöz?
Általában a nagynyomásúból kerül a gázolaj (is) a befecskendezőkhöz....
Értelek,ő is azt mondta,hogy az a 100%-os,de akkor a szivattyú nem reszelte le "magát" ,ha nincs fémreszelék.Józan par. ésszel én affelé hajlok,hogy minden legyen ellenőrizve,csak a véleményetekre kíváncsi voltam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36263 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 12:34:11 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2015.02.02 hétfő, 12:30:35
Értelek,ő is azt mondta,hogy az a 100%-os,de akkor a szivattyú nem reszelte le "magát" ,ha nincs fémreszelék.Józan par. ésszel én affelé hajlok,hogy minden legyen ellenőrizve,csak a véleményetekre kíváncsi voltam.
A nagyon finom a fémreszelék, az pont elég a befecskendezőknek, de lehet szemmel még nem látod.
Ha még nem kopott "hibásra" a pumpa, akkor majd fog. Ekkor viszont viszi magával újra a befecskendezőket is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36264 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 12:46:13 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.02 hétfő, 12:34:11
A nagyon finom a fémreszelék, az pont elég a befecskendezőknek, de lehet szemmel még nem látod.
Ha még nem kopott "hibásra" a pumpa, akkor majd fog. Ekkor viszont viszi magával újra a befecskendezőket is.
Köszi.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36265 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 14:07:55 »
TDCI motor bemelegítésével lenne egy kérdésem a gázolajos gurukhoz. Ismerős gázolajos 1.5 tdci új fiestáját vezettem, és baromi lassan kezdett meleg levegőt fújni.
Elmondása szerint sok kolléga (céges flotta) panaszkodik rá. Szerintem a 25. kilométernél kezdett meleg levegő jönni a fűtésből, úgy hogy az első pár percben kikapcsolva tartottam a ventillációt, és folyamatosan próbáltam tartani a 2000-es motorfordulatot hogy "melegedjen" a motor.
Van tipp ? Lehet ezt jobban csinálni ? (biztos) Tipus jellegzetesség ? Esetleg termosztát csere ?
Köszönet előre is...
FD.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36266 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 15:37:03 »
Idézetet írta: FokaDriver - 2015.02.02 hétfő, 14:07:55
TDCI motor bemelegítésével lenne egy kérdésem a gázolajos gurukhoz. Ismerős gázolajos 1.5 tdci új fiestáját vezettem, és baromi lassan kezdett meleg levegőt fújni.
Elmondása szerint sok kolléga (céges flotta) panaszkodik rá. Szerintem a 25. kilométernél kezdett meleg levegő jönni a fűtésből, úgy hogy az első pár percben kikapcsolva tartottam a ventillációt, és folyamatosan próbáltam tartani a 2000-es motorfordulatot hogy "melegedjen" a motor.
Van tipp ? Lehet ezt jobban csinálni ? (biztos) Tipus jellegzetesség ? Esetleg termosztát csere ?
Köszönet előre is...
FD.
Semmi.
Modern dízel, kicsi a hővesztesége. Kb. így normális.
Ha fázol, vigyél magaddal egy feltöltött akksit meg egy villanyrezsót...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36267 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 15:42:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.02 hétfő, 15:37:03
Semmi.
Modern dízel, kicsi a hővesztesége. Kb. így normális.
Ha fázol, vigyél magaddal egy feltöltött akksit meg egy villanyrezsót...
AndyA
Régen meg pont az volt a gáz hogy mindig szaunázni lehetett a dieselben
Ezek szerint biztosra mentek,viz nélkül se legyen baja a motornak.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36268 Dátum:
2015.02.02 hétfő, 22:15:50 »
Idézetet írta: czövekpeti - 2015.02.02 hétfő, 12:02:32
Sziasztok!
A mondeomban rosszak a csúcsok,sok a résolaj.Azt kérdezném,hogy ha a tankban nincs fémreszelék,akkor is kiszedessem a nagynyomású szivattyút isfeltétlenül,és beméressem?
Az egyik szerelő azt mondja igen,a másik azt ,hogy nem szedné ki,mert akkor valószínűleg csak a kosztól akadnak a csúcsok és a szivattyú nem rossz.
Kb 3-4 hónapja járok így vele óvatosan.Eddig gyűjtöttem a pénzt rá.Változatlanok a jelenségek: hidegen csak spray-vel indul és néha remeg alapjáraton,4.ben nagy fordulaton letilt(P0251 hiba).Azért nem mindegy a munkadíj és a diag miatt...Köszi.
Akkor ahoz vidd amelyik kiszedné meg a szivattyút is megcsinálja.nekem is ez volt a gond és ment minden a kukába és jött az uj
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
czövekpeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36269 Dátum:
2015.02.03 kedd, 14:11:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.02 hétfő, 22:15:50
Akkor ahoz vidd amelyik kiszedné meg a szivattyút is megcsinálja.nekem is ez volt a gond és ment minden a kukába és jött az uj
Köszi a választ.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36270 Dátum:
2015.02.03 kedd, 15:25:07 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.01 vasárnap, 20:53:50
Ha csak nagyobb nyomásnál nyílik szét/ereszt, akkor alatta nincs teljesítmény vesztés. Viszont abban a kis pillanatban kevés levegő jut be a befecskendezett gázolajmennyiséghez.
üdv.
átnéztem a kocsit...jelentem nem a csö ment szét.hibátlan.a turbom jo.nyomás megvan mindenhol..csö is dagad szépen a töltéstöl.szoval nem tudni mia baja eddig.csütörtökön viszem ismét szervizbe...továbbra is szép feketén dobálja a pamacsot...csinálok videot rola majd...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36271 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:29:57 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.03 kedd, 15:25:07
üdv.
átnéztem a kocsit...jelentem nem a csö ment szét.hibátlan.a turbom jo.nyomás megvan mindenhol..csö is dagad szépen a töltéstöl.szoval nem tudni mia baja eddig.csütörtökön viszem ismét szervizbe...továbbra is szép feketén dobálja a pamacsot...csinálok videot rola majd...
EGR nem koszos?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36272 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:50:16 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 18:29:57
EGR nem koszos?
patika tiszta.ledugozva.nincs átégve a savállo lemez sem.félek hogy porlaszto szarakodhat esetleg...de nem fogyaszt többet sem...olaj nem hiányzik.erö megvan..nem értem..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36273 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:57:28 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.03 kedd, 19:50:16
patika tiszta.ledugozva.nincs átégve a savállo lemez sem.félek hogy porlaszto szarakodhat esetleg...de nem fogyaszt többet sem...olaj nem hiányzik.erö megvan..nem értem..
Akkor neked időnként ez a jutalmad.
Füstöl, mert dízel. DPF-es vagy, gondolom.... Regenerál rendesen?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36274 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:09:09 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 19:57:28
Akkor neked időnként ez a jutalmad.
Füstöl, mert dízel. DPF-es vagy, gondolom.... Regenerál rendesen?
igen...idönként jön az ikon de van rá ketyerém amivel törlöm mindig.más hibakodom pedig nincs.és nem vagyok dpf-es...ebben nincs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36275 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:25:03 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.03 kedd, 20:09:09
igen...idönként jön az ikon de van rá ketyerém amivel törlöm mindig.más hibakodom pedig nincs.és nem vagyok dpf-es...ebben nincs.
Akkor azért pamacsolsz.....meg azért, mert dízel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36276 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:26:21 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 20:25:03
Akkor azért pamacsolsz.....meg azért, mert dízel.
csak az a baj hogy nem csak pamacsokat dobál hanem folyamatosan tolja gyorsitáskor a fekete füstöt...ennyire nem szabadna
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36277 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:35:44 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.03 kedd, 20:26:21
csak az a baj hogy nem csak pamacsokat dobál hanem folyamatosan tolja gyorsitáskor a fekete füstöt...ennyire nem szabadna
Ott akkor valami nem ok.
Csak városban használod?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36278 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:36:57 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 20:35:44
Ott akkor valami nem ok.
Csak városban használod?
kb 60-70% ban igen.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36279 Dátum:
2015.02.03 kedd, 20:37:49 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.03 kedd, 20:35:44
Ott akkor valami nem ok.
Csak városban használod?
...de mindig ki szoktam kormolni mert kell ennek is.
Naplózva
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36280 Dátum:
2015.02.04 szerda, 13:03:55 »
Kedves Fórumtársak!
Annak ellenére, hogy kicseréltem a főköri és az olajköri termosztátomat gyárira, nem igazán érzek változást, az autóm nagyon nehezen éri el az üzemhőmérsékletet. 4-5 fokban 20km országút után még kb félúton volt a mutató a középálláshoz képest. A főkörit ráadásul másodjára cserélem, kb 1 hónapja kapott utángyártottat, gondoltam a gyári hátha jobb, de nem. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi más lehet a gond?
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36281 Dátum:
2015.02.04 szerda, 13:21:16 »
Idézetet írta: gyuszo - 2015.02.04 szerda, 13:03:55
Kedves Fórumtársak!
Annak ellenére, hogy kicseréltem a főköri és az olajköri termosztátomat gyárira, nem igazán érzek változást, az autóm nagyon nehezen éri el az üzemhőmérsékletet. 4-5 fokban 20km országút után még kb félúton volt a mutató a középálláshoz képest. A főkörit ráadásul másodjára cserélem, kb 1 hónapja kapott utángyártottat, gondoltam a gyári hátha jobb, de nem. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi más lehet a gond?
Nekem a városi 50, néhol 70 mellett kell kb. 20-22 perc és 12-13 km ahhoz, hogy viszonylag biztosan középállásba kerüljön a mutató, és azzal a peremfeltétellel, hogy nemsokára kinn vagyok az M1-M7 közös szakaszon a 100-as limittel, hogy ne hűljön vissza, be lehet kapcsolni a fűtést (szintén 2.2-es).
Ha az a 20 km országút neked inkább a 80-90-es tempóról szól, akkor viszont ott valami gáz van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36282 Dátum:
2015.02.04 szerda, 13:43:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.04 szerda, 13:21:16
Nekem a városi 50, néhol 70 mellett kell kb. 20-22 perc és 12-13 km ahhoz, hogy viszonylag biztosan középállásba kerüljön a mutató, és azzal a peremfeltétellel, hogy nemsokára kinn vagyok az M1-M7 közös szakaszon a 100-as limittel, hogy ne hűljön vissza, be lehet kapcsolni a fűtést (szintén 2.2-es).
Ha az a 20 km országút neked inkább a 80-90-es tempóról szól, akkor viszont ott valami gáz van.
AndyA
Köszönöm a gyors választ. De milyen egyéb gond lehet? Olvastam itt valahol, hogy az olajköri termosztátnál van valami tömítés, ami egy idő után átengedi a termosztát mellett a vizet. Gondolom, ez a termosztát tartozéka, és ha így van, cserélve lett. A szerelőnek nincs ötlete. Esetleg valakinek?
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36283 Dátum:
2015.02.04 szerda, 13:50:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.04 szerda, 13:21:16
Nekem a városi 50, néhol 70 mellett kell kb. 20-22 perc és 12-13 km ahhoz, hogy viszonylag biztosan középállásba kerüljön a mutató, és azzal a peremfeltétellel, hogy nemsokára kinn vagyok az M1-M7 közös szakaszon a 100-as limittel, hogy ne hűljön vissza, be lehet kapcsolni a fűtést (szintén 2.2-es).
Ha az a 20 km országút neked inkább a 80-90-es tempóról szól, akkor viszont ott valami gáz van.
AndyA
Akkor én is belekérdezek a témában...nyilván tudjátok, hogy nekem is cserélve lett mindkét termosztát
, fel is megy a mutató középállásba szépen, ( álló helyzeten alapjáraton ha a fűtés folyamatosan megy nem igen akar mozdulni). Azonban ha felmegy, majd 90-100 helyett beérek városba, kényelmes 50-es tempónál visszamegy a mutató negyed állásba. Majd kiérek a városból, hamar visszamegy középállásba. Itt van valami bibi??? Vagy ez természetes?
Illetve még 1 kérdés: reggel hideg indításnál érdemes a klímahőmérsékletet magasabb fokra?! ( mert úgyse fog meleget fújni...lehet ha 23 fokon menne hamarabb melegedne a motor)
Vagy tévedek?
Naplózva
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36284 Dátum:
2015.02.04 szerda, 14:15:36 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.02.04 szerda, 13:50:49
Akkor én is belekérdezek a témában...nyilván tudjátok, hogy nekem is cserélve lett mindkét termosztát
, fel is megy a mutató középállásba szépen, ( álló helyzeten alapjáraton ha a fűtés folyamatosan megy nem igen akar mozdulni). Azonban ha felmegy, majd 90-100 helyett beérek városba, kényelmes 50-es tempónál visszamegy a mutató negyed állásba. Majd kiérek a városból, hamar visszamegy középállásba. Itt van valami bibi??? Vagy ez természetes?
Illetve még 1 kérdés: reggel hideg indításnál érdemes a klímahőmérsékletet magasabb fokra?! ( mert úgyse fog meleget fújni...lehet ha 23 fokon menne hamarabb melegedne a motor)
Vagy tévedek?
Az általad leírt jelenséget is tapasztaltam, 300 km megtett út után is. Valami csak nincs rendben.
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36285 Dátum:
2015.02.04 szerda, 15:27:12 »
jajajajaj....
http://www.bama.hu/baranya/kozelet/csovet-hegesztett-a-katalizator-helyere-593994
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36286 Dátum:
2015.02.04 szerda, 18:01:45 »
Idézetet írta: gyuszo - 2015.02.04 szerda, 13:43:03
Köszönöm a gyors választ. De milyen egyéb gond lehet? Olvastam itt valahol, hogy az olajköri termosztátnál van valami tömítés, ami egy idő után átengedi a termosztát mellett a vizet. Gondolom, ez a termosztát tartozéka, és ha így van, cserélve lett. A szerelőnek nincs ötlete. Esetleg valakinek?
Mostanában több helyről hallottam, hogy a gyári új olajköri termosztátokkal is baj van (sok a hibás, nem zárnak jól).
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36287 Dátum:
2015.02.04 szerda, 18:46:38 »
Idézetet írta: Bunyek - 2015.02.04 szerda, 15:27:12
jajajajaj....
http://www.bama.hu/baranya/kozelet/csovet-hegesztett-a-katalizator-helyere-593994
Kinek van még ilyen szerelője?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36288 Dátum:
2015.02.04 szerda, 19:26:15 »
Jo estet.
A Liqvi Moly-val megtortent ua rendszer tisztitas utan mentem kb 600 km-t.
Ha leallitom a motort kb 2 ora mulva nem indul,csak start spry segitsegevel.
Ma volt egy kis idom a hibakodok:
P-1211
P-1608
P-2291
Ha valakinek van otlete mi romlott el irja le batran.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36289 Dátum:
2015.02.04 szerda, 19:47:45 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.02.04 szerda, 19:26:15
Jo estet.
A Liqvi Moly-val megtortent ua rendszer tisztitas utan mentem kb 600 km-t.
Ha leallitom a motort kb 2 ora mulva nem indul,csak start spry segitsegevel.
Ma volt egy kis idom a hibakodok:
P-1211
P-1608
P-2291
Ha valakinek van otlete mi romlott el irja le batran.
Tankba öntötted vagy azzal járattad?
Levegősödés....
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36290 Dátum:
2015.02.04 szerda, 19:53:15 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.04 szerda, 19:47:45
Tankba öntötted vagy azzal járattad?
Levegősödés....
Azzal jarattam,hol keressem a hibat? Amikor beindul szepen megy nem rangat nem fustol
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36291 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:19:47 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.02.04 szerda, 19:26:15
Jo estet.
A Liqvi Moly-val megtortent ua rendszer tisztitas utan mentem kb 600 km-t.
Ha leallitom a motort kb 2 ora mulva nem indul,csak start spry segitsegevel.
Ma volt egy kis idom a hibakodok:
P-1211
P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
P-1608
P1608 Watchdog Malfunction
P-2291
P2291 Injector Control Pessure Too Low - Engine Cranking
Ha valakinek van otlete mi romlott el irja le batran.
levegős még mindig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36292 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:20:29 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.02.04 szerda, 19:53:15
Azzal jarattam,hol keressem a hibat? Amikor beindul szepen megy nem rangat nem fustol
valahol falsot szív a rendszer.hol bontottad meg?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36293 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:21:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.04 szerda, 20:19:47
levegős még mindig.
Ez elmulik vagy hol keressem a hibat?
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36294 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:23:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.04 szerda, 20:20:29
valahol falsot szív a rendszer.hol bontottad meg?
A szurorol levettem a csatlakozot es puha gumicsovet gyugtam bele semmit nem vagtam vagy maszekoltam
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36295 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:23:55 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.02.04 szerda, 20:21:12
Ez elmulik vagy hol keressem a hibat?
Ott ahol megbontottad az üza. csöveket.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36296 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:27:26 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.02.04 szerda, 20:23:37
A szurorol levettem a csatlakozot es puha gumicsovet gyugtam bele semmit nem vagtam vagy maszekoltam
na akkor ott szív falsot.valszeg az Ó gyűrű xar már ott ahova a csövet dugtad vagy levetted.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36297 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:28:13 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.04 szerda, 20:23:55
Ott ahol megbontottad az üza. csöveket.
Ennyi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36298 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:29:46 »
Koszi a segitseget holnap nekiesek.
Udv
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36299 Dátum:
2015.02.04 szerda, 20:55:36 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.02.04 szerda, 20:29:46
Koszi a segitseget holnap nekiesek.
Udv
Inkább előtte szórd fel valamivel az autó körül, mielőtt nekiesel.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
719
720
721
722
723
724
725
[
726
]
727
728
729
730
731
732
733
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ