Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:46:56
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
720
721
722
723
724
725
726
[
727
]
728
729
730
731
732
733
734
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648499 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36300 Dátum:
2015.02.04 szerda, 21:44:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.04 szerda, 20:55:36
Inkább előtte szórd fel valamivel az autó körül, mielőtt nekiesel.
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36301 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 12:01:17 »
Sokszor irtak mar itt, hogy amikor befosnak a csucsok, akkor villog a malacfarok.
A kerdesem, hogy pontosan hogyan?
Amikor felvillan, akkor ugy is marad, aztan ha leallitod es ujrainditod akkor elalszik, vagy CSAK gazadas/intenziv kigyorsitas alatt villog, majd haelveszed a gazt, akkor elalszik?
Koszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36302 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 12:29:32 »
Idézetet írta: mendoza - 2015.02.05 csütörtök, 12:01:17
Sokszor irtak mar itt, hogy amikor befosnak a csucsok, akkor villog a malacfarok.
A kerdesem, hogy pontosan hogyan?
Amikor felvillan, akkor ugy is marad, aztan ha leallitod es ujrainditod akkor elalszik, vagy CSAK gazadas/intenziv kigyorsitas alatt villog, majd haelveszed a gazt, akkor elalszik?
Koszi!
Csak motor leó és újraindításra alszik el (egy darabig, ha szerencséd van).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36303 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 13:11:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.05 csütörtök, 12:29:32
Csak motor leó és újraindításra alszik el (egy darabig, ha szerencséd van).
AndyA
Koszi,
Tehat, ha malacfarok van, akkor az folyamatosan vilagit, ha elveszem a gazt, ha nem.
Akkor csak kaprazott a szemem... Remelem...
Mert bal oldalon ma vilagitott az ablakmosofolyadek ikon, meg a hopihe pirosan, aztan a szemem sarkBol, mintha mast is lattam volna., de valoszinuleg csak optikai csalodas volt
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36304 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 13:40:59 »
Idézetet írta: mendoza - 2015.02.05 csütörtök, 13:11:39
Koszi,
Tehat, ha malacfarok van, akkor az folyamatosan vilagit, ha elveszem a gazt, ha nem.
Akkor csak kaprazott a szemem... Remelem...
Mert bal oldalon ma vilagitott az ablakmosofolyadek ikon, meg a hopihe pirosan, aztan a szemem sarkBol, mintha mast is lattam volna., de valoszinuleg csak optikai csalodas volt
Mármint folyamatosan villog, ha baj van.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36305 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 14:55:03 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.05 csütörtök, 13:40:59
Mármint folyamatosan villog, ha baj van.
AndyA
Ferstehen!
Akkor csak a napsutes zavarhatott be. Vagy az LSD-re nem kellett volna annyi abszintet inni.
Koszi!
Naplózva
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36306 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 18:39:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.05 csütörtök, 12:29:32
Csak motor leó és újraindításra alszik el (egy darabig, ha szerencséd van).
AndyA
Bár azt nem igazán értem, hogy ha malacfarok villogás jelentkezik valakinél miért kell azonnal a csúcsokra asszociálni!
Hála isten egyáltalán nem biztos, hogy a csúcsokkal van a gond!
Vagy igen?! Az esetek nagy részében akkor a csúcsokkal van valami probléma?! Azért egy autó összetettebb annál, hogy csakis ott lehet a hiba...
Remélem nem ott van...nekem volt 3-4 alkalommal villogás. Amióta gázolajszűrőt cseréltem nincs, illetve meg sem torrpan az autó! (le is kopogom)
Pedig mindent csináltam vele...2-esben padló (4-ezres fordulat), 3-asban is volt padló, 4-esben is...nincs villogás, tiltás.
Remélem a gázolajszűrő volt a ludas.
Tehát akinek villog a malacfarok lehet nem kell azonnal 200-300-et gyűjteni, lehet csak 10.000 ft.
Naplózva
lali87
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 895
06307605924
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36307 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 18:47:44 »
Üdv mindenkinek kis segítség kellene van egy Mondi 2005.08.havi 2.2 TDCI 155le de nem elektromos turbós milyen EURO besorolásba tartozik bele?
Naplózva
MKIII 2.5 V6 170PS
MK3 2.2 TDCI 155LE TITANIUM X ST PACKET
06307605924
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36308 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 18:48:44 »
Idézetet írta: lali87 - 2015.02.05 csütörtök, 18:47:44
Üdv mindenkinek kis segítség kellene van egy Mondi 2005.08.havi 2.2 TDCI 155le de nem elektromos turbós milyen EURO besorolásba tartozik bele?
euro 3
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36309 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 18:49:23 »
Idézetet írta: lali87 - 2015.02.05 csütörtök, 18:47:44
Üdv mindenkinek kis segítség kellene van egy Mondi 2005.08.havi 2.2 TDCI 155le de nem elektromos turbós milyen EURO besorolásba tartozik bele?
Ide beírod az alvázszámát és meglátod.
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36310 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 18:50:41 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.05 csütörtök, 18:49:23
Ide beírod az alvázszámát és meglátod.
http://www.etis.ford.com/vehicleSelection.do
mondom!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36311 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 19:26:56 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.04 szerda, 20:55:36
Inkább előtte szórd fel valamivel az autó körül, mielőtt nekiesel.
Nem volt mit szetszornom,ezert nem estem neki.
Ugy dontottem ma sorozok. (Tuborg)
Naplózva
Jaki
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 20
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36312 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 19:39:23 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.02.05 csütörtök, 18:39:36
Bár azt nem igazán értem, hogy ha malacfarok villogás jelentkezik valakinél miért kell azonnal a csúcsokra asszociálni!
Hála isten egyáltalán nem biztos, hogy a csúcsokkal van a gond!
Vagy igen?! Az esetek nagy részében akkor a csúcsokkal van valami probléma?! Azért egy autó összetettebb annál, hogy csakis ott lehet a hiba...
Remélem nem ott van...nekem volt 3-4 alkalommal villogás. Amióta gázolajszűrőt cseréltem nincs, illetve meg sem torrpan az autó! (le is kopogom)
Pedig mindent csináltam vele...2-esben padló (4-ezres fordulat), 3-asban is volt padló, 4-esben is...nincs villogás, tiltás.
Remélem a gázolajszűrő volt a ludas.
Tehát akinek villog a malacfarok lehet nem kell azonnal 200-300-et gyűjteni, lehet csak 10.000 ft.
Miután hozzám került az autó előfordult a malacfarok villogás többször is.Ki lett cserélve a go szűrő,azóta egyszer sem volt.Pont,mint nálad(kop-kop).Elméletileg 12000 km-t futott ezzel a szűrővel,ami Filtron volt.Bosch lett belerakva.Tehát nem mindegy milyen go szűrőt használunk.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 Ghia 2.0 TDCI ferdehátú,FMBA,6 gang,2005.09
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36313 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 20:09:55 »
üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.
már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé...
most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.
Naplózva
gyuszo
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36314 Dátum:
2015.02.05 csütörtök, 20:58:43 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.05 csütörtök, 20:09:55
üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.
már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé...
most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.
Nekem azt mondta régebben a porlasztós, amikor az Opelomba berottyantak a pcsúcsok, hogy OMV-s GO-t javasol, tapasztalata szerint aki rendszeresen azt tankol kevesebb a gond, ezt azóta más szerelő is mondta. Persze biztos van, aki megcáfol, de én azóta azt nyomom a Mondeóba igaz a prémiumot. Korábban volt egy 99-es tdci Focusom, télen volt, hogy a shellel alig indult, OMV-vel, és Arallal pöccre, és jóval több utat tett meg ugyanannyi üzemanyaggal.
Naplózva
MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36315 Dátum:
2015.02.06 péntek, 14:30:16 »
Helo mindenkinek.
Milyen meretu O gumik kellenek a szuronel levo csatlakozokhoz?
Naplózva
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36316 Dátum:
2015.02.06 péntek, 14:59:41 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.05 csütörtök, 20:09:55
üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.
már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé...
most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.
Sztem ez hülyeség.Ha igy is lenne,marha egyedi eset lenne. Másgondra fogadnék.
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36317 Dátum:
2015.02.06 péntek, 17:09:48 »
Idézetet írta: waver - 2015.02.05 csütörtök, 20:09:55
üdv.
Fejlemény...
a napokban irtam a kocsirol hogy füstöl feketén...mindenki irta hogy biztos lyukas valamelyik csö.
ma átesett vizsgálaton a kocsi.
kipuff gáz mérésen elvérzett...ha ma lett volna a müszaki akkor bukta.de...
az összes csö hibátlan.ellenőrizve...résolajtesz hibátlan...nyomások hibátlan...turbo tölt...motor egyenletesen szépen jár...olaj nem hiáynzik...erő megvan a verdában.
már több ötlet hiján azt mondták hogy *** az üzemanyag amit beletankoltam..köszönöm ŐŐŐjemvééé...
most kiváncsi leszek ha kifogy és máshol teleba...om golajjal akkor elmulik e...
üdv.
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem hiszem, hogy a gázolaj minőségi problémája miatt fűstől sajnálatos módon a gépezeted. A fekete füst, elsősorban üzemanyag feleslegre és levegő hiányra utal. Ha már ilyen sok mindent leellenőriztetek, nem ártana megnézni a levegőszűrőt. Egy eltömődött, elpiszkolódott levegőszűrő is tud ilyen jelenséget produkálni. Azonkívül meg kéne még nézni, hogy a motor fogyasztja e az olajat. Egy törött lehúzógyűrű szintén hasonló jelenséget produkál. Próba cseresznye.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.06 péntek, 17:15:27 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36318 Dátum:
2015.02.06 péntek, 18:57:39 »
Idézetet írta: László - 2015.02.06 péntek, 17:09:48
Tisztelt Fórumtárs!
Én nem hiszem, hogy a gázolaj minőségi problémája miatt fűstől sajnálatos módon a gépezeted. A fekete füst, elsősorban üzemanyag feleslegre és levegő hiányra utal. Ha már ilyen sok mindent leellenőriztetek, nem ártana megnézni a levegőszűrőt. Egy eltömődött, elpiszkolódott levegőszűrő is tud ilyen jelenséget produkálni. Azonkívül meg kéne még nézni, hogy a motor fogyasztja e az olajat. Egy törött lehúzógyűrű szintén hasonló jelenséget produkál. Próba cseresznye.
Tisztelettel László!
üdv.
a levegöszürömben 3000km van..és 5000ként cserélem akármi van.ellenőriztem...viszonylag tiszta.motorbol egy csepp olaj se hiányzik.minden nap ellenörzöm azota.diag szerint turbonyámás hibátlan.csövek...hibátlan.ellenőrizve az összes.ha meg törött lenne vmelyik gyürü akkor az emár jelentkezett volna esetleg alapjáratban..esetleg ingadozo motorjárásban ée esetleg erö hiányba.
ezért nem értem én se és a szerelők se...ezért lett ráfogva hogy üzemanyag.másra én se tudok gondolni...
elöbb utobb majd kiderül..
üdv...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36319 Dátum:
2015.02.07 szombat, 10:43:14 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.02.06 péntek, 14:30:16
Helo mindenkinek.
Milyen meretu O gumik kellenek a szuronel levo csatlakozokhoz?
kiscsavarhúzóval kiszeded és elmész az Ó gyűrű boltba
és veszel.A lényeg,hogy Viton gyűrű legyen.az olajálló,és hőálló.Na az sem örök élet,de sokkal tovább tart.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36320 Dátum:
2015.02.07 szombat, 10:56:12 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 10:43:14
kiscsavarhúzóval kiszeded és elmész az Ó gyűrű boltba
és veszel.A lényeg,hogy Viton gyűrű legyen.az olajálló,és hőálló.Na az sem örök élet,de sokkal tovább tart.
Vagy még egyszerűbb: beviszed a kocsit egy márkaszervizbe
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36321 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:00:57 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.07 szombat, 10:56:12
Vagy még egyszerűbb: beviszed a kocsit egy márkaszervizbe
Ha jól emlékszem Árpád éppen itt van.
https://www.google.hu/maps/place/Kaz%C3%A1n,+Tat%C3%A1rf%C3%B6ld,+Oroszorsz%C3%A1g/@55.7955015,49.073303,4z/data=
!4m2!3m1!1s0x415ead2b7caccd99:0x7fcb77b9b5ad8c65?hl=hu
Sok lehetőség nincs márkaszervizre. De egy O gyűrűt azért ki lehet cserélni otthon is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36322 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:20:33 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 11:00:57
Ha jól emlékszem Árpád éppen itt van.
https://www.google.hu/maps/place/Kaz%C3%A1n,+Tat%C3%A1rf%C3%B6ld,+Oroszorsz%C3%A1g/@55.7955015,49.073303,4z/data=
!4m2!3m1!1s0x415ead2b7caccd99:0x7fcb77b9b5ad8c65?hl=hu
Sok lehetőség nincs márkaszervizre. De egy O gyűrűt azért ki lehet cserélni otthon is.
Gondolom ezért kérdezte a méretét, és nem azt hogy hova vigye a kiszerelt O gyűrűt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36323 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:26:12 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.07 szombat, 11:20:33
Gondolom ezért kérdezte a méretét, és nem azt hogy hova vigye a kiszerelt O gyűrűt.
Amúgy márkaszervizben biztosan nincs odavaló O gyűrű.
Megrendelik az a csövet, amiben van. Nincs külön gyűrű, ecat-ban sem.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36324 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:32:42 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 11:26:12
Amúgy márkaszervizben biztosan nincs odavaló O gyűrű.
Megrendelik az a csövet, amiben van. Nincs külön gyűrű, ecat-ban sem.
Persze, ok, értem. A mondandóm lényege az lett volna, hogy teljesen nem a kérdésére válaszolok. Nyilván azt ő is tudja, hogy minta alapján kap.
A méretét kérdezte.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36325 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:43:34 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.07 szombat, 11:20:33
Gondolom ezért kérdezte a méretét, és nem azt hogy hova vigye a kiszerelt O gyűrűt.
és gondolod nekem 1xűbb kiszerelni megmérni azt az Ó gyűtűt mint neki?
Olyan vagy mint Timi.Belekötsz az élő fába is.Egy 10ft-os gyűrűcseréjé ennyire nem bonyolult dolog,hogy előre-pontos méret megadásával kelljen megvásárolni mint egy kuplungszettet.
Múltkor simán vett ott oroszországban is fékcsöveket kapásból,pedig annak is kérdezte a méretét.Egy Ó gyűrű sem lesz nagyobb probléma neki....
Pláne,hogy a lényeget tudja:Viton legyen.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36326 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:50:15 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 11:43:34
és gondolod nekem 1xűbb kiszerelni megmérni azt az Ó gyűtűt mint neki?
Olyan vagy mint Timi.Belekötsz az élő fába is.Egy 10ft-os gyűrűcseréjé ennyire nem bonyolult dolog,hogy előre-pontos méret megadásával kelljen megvásárolni mint egy kuplungszettet.
Múltkor simán vett ott oroszországban is fékcsöveket kapásból,pedig annak is kérdezte a méretét.Egy Ó gyűrű sem lesz nagyobb probléma neki....
Pláne,hogy a lényeget tudja:Viton legyen.
Nem vagyok olyan (vagy lehet, nem ismerem Timit). Szerintem azt gondolta, valaki kapásból mondja a méretet. Így meg tudná venni előre.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36327 Dátum:
2015.02.07 szombat, 11:53:13 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.02.07 szombat, 11:50:15
Nem vagyok olyan (vagy lehet, nem ismerem Timit). Szerintem azt gondolta, valaki kapásból mondja a méretet. Így meg tudná venni előre.
.....
Igaz lehet,de az a megoldás sem sokkal bonyolultabb,hogy kiszedi,és elmegy venni egyet.....valahogy a leszekadt fékcsövéért is elment....
És miután nemsokan tudják ezt a méretet csípőből,így marad neki ez a megoldás.ez van.most ennyire tellik.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36328 Dátum:
2015.02.07 szombat, 12:02:26 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 11:53:13
.....
Igaz lehet,de az a megoldás sem sokkal bonyolultabb,hogy kiszedi,és elmegy venni egyet.....valahogy a leszekadt fékcsövéért is elment....
És miután nemsokan tudják ezt a méretet csípőből,így marad neki ez a megoldás.ez van.most ennyire tellik.
Naplózva
Michael91
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36329 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:23:59 »
Sziasztok !
Valaki olyat tapasztalt már hogy a motortér kis ezüst darabkákkal van tele, ami a hosszbordás szíj környékéről repül ki.
Beszéltem tapasztalt emberrel, aki ért hozzá és azt mondja hogy a szíjfeszítő tárcsa darálja le a motor oldalát, ami oldalról ha a keréknél benézek látszik is, persze a csiszolós hanghatással együtt...
Felhívtam egy szerelőt, azt mondta 3-4 óra egy ilyet kicserélni és 15-18 ezer Ft. Ez szerintetek mennyire reális ? Mert hogy állítólag a motort is meg kell emelni hozzá.
Előre is köszi a válaszokat !
Üdv,
Miki
UI: 2003-as TDCI 2.0 Mondeo
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36330 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:35:34 »
Idézetet írta: Michael91 - 2015.02.07 szombat, 16:23:59
Sziasztok !
Valaki olyat tapasztalt már hogy a motortér kis ezüst darabkákkal van tele, ami a hosszbordás szíj környékéről repül ki.
Beszéltem tapasztalt emberrel, aki ért hozzá és azt mondja hogy a szíjfeszítő tárcsa darálja le a motor oldalát, ami oldalról ha a keréknél benézek látszik is, persze a csiszolós hanghatással együtt...
Felhívtam egy szerelőt, azt mondta 3-4 óra egy ilyet kicserélni és 15-18 ezer Ft. Ez szerintetek mennyire reális ? Mert hogy állítólag a motort is meg kell emelni hozzá.
Előre is köszi a válaszokat !
Üdv,
Miki
UI: 2003-as TDCI 2.0 Mondeo
Nem 5 perc, de nem is 3-4 óra.
Ajánlatos megvizsgálni a szíjrendszer többi alkatrészét is és szükség szerint cserélni a rossz alkatrészeket is.
Igazából a legjobb -és egyszeri szerelést igénylő- megoldás a komplett segédberendezéseket hajtó rendszerben lévő összes alkatrészt együtt cserélni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
romulus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36331 Dátum:
2015.02.07 szombat, 16:58:18 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beultem, inditottam (ment hibatlanul ahogy szokott) majd kb. fel perc utan leallt.
Utana nagyon nehezen indult csak be es iszonyuan fustolni kezdett (feheres fust). Viz nem hianyzik nem fogy.
Miutan beinditottam es kicsit bemelegedett utana ugy indult mintha minden rendben lenne, az alapjarat nem ingadozik, nem rangat, huz rendesen csak
iszonyuan fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a befecskendezoknel van egy tomites az szallt el.
Mar megrendeltem kb. 2 nap mulva erkezik, csak felek nem uszom meg ennyivel......
Halas lennek ha tudna valaki segiteni ebben, mert kint vagyok angliaban es itt porlaszto cserevel akarnak inditani
Koszonom!
Naplózva
romulus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36332 Dátum:
2015.02.07 szombat, 17:15:13 »
Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beulok, inditok, megy szepen ahogy szokott, kb.30 masodperc utan leall.
Nagynehezen ujrainditom iszonyuan fustol. (feheres fust, viz nem hianyzik) Alapjarat hibatlan, nem rangat, huz rendesen es miutan
bemelegedett a motor is tokeletesen indul csak nagyon fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a porlasztoknal van egy rez tomites es az szallt el.
Mar megrendeltem de felek nem uszom meg ennyivel. Halas lennek ha valaki tudna segiteni mert kint vagyok angliaban es itt porlasztocserevel
akarnak inditani.
Koszonom!
Naplózva
hspeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36333 Dátum:
2015.02.07 szombat, 17:38:15 »
Sziasztok! Keresek vezérműlánc takaró fedél. A motor elején az a nagy lemez. Sürgös lenne. Köszönöm
Naplózva
kupeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36334 Dátum:
2015.02.07 szombat, 18:55:07 »
Idézetet írta: romulus - 2015.02.07 szombat, 17:15:13
Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beulok, inditok, megy szepen ahogy szokott, kb.30 masodperc utan leall.
Nagynehezen ujrainditom iszonyuan fustol. (feheres fust, viz nem hianyzik) Alapjarat hibatlan, nem rangat, huz rendesen es miutan
bemelegedett a motor is tokeletesen indul csak nagyon fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a porlasztoknal van egy rez tomites es az szallt el.
Mar megrendeltem de felek nem uszom meg ennyivel. Halas lennek ha valaki tudna segiteni mert kint vagyok angliaban es itt porlasztocserevel
akarnak inditani.
Koszonom!
És jó ott kint angliában?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36335 Dátum:
2015.02.07 szombat, 19:58:40 »
Idézetet írta: romulus - 2015.02.07 szombat, 17:15:13
Sziasztok!
Van egy 2006-os Tdci-m. Reggel beulok, inditok, megy szepen ahogy szokott, kb.30 masodperc utan leall.
Nagynehezen ujrainditom iszonyuan fustol. (feheres fust, viz nem hianyzik) Alapjarat hibatlan, nem rangat, huz rendesen es miutan
bemelegedett a motor is tokeletesen indul csak nagyon fustol. Egy ismerosom azt mondta hogy a porlasztoknal van egy rez tomites es az szallt el.
Mar megrendeltem de felek nem uszom meg ennyivel. Halas lennek ha valaki tudna segiteni mert kint vagyok angliaban es itt porlasztocserevel
akarnak inditani.
Koszonom!
te meg kérdmeg őket először olvassanak hibakódot mert lehet,hogy EGR szelep is hibás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36336 Dátum:
2015.02.07 szombat, 19:59:50 »
Idézetet írta: Michael91 - 2015.02.07 szombat, 16:23:59
Sziasztok !
Valaki olyat tapasztalt már hogy a motortér kis ezüst darabkákkal van tele, ami a hosszbordás szíj környékéről repül ki.
Beszéltem tapasztalt emberrel, aki ért hozzá és azt mondja hogy a szíjfeszítő tárcsa darálja le a motor oldalát, ami oldalról ha a keréknél benézek látszik is, persze a csiszolós hanghatással együtt...
Felhívtam egy szerelőt, azt mondta 3-4 óra egy ilyet kicserélni és 15-18 ezer Ft. Ez szerintetek mennyire reális ? Mert hogy állítólag a motort is meg kell emelni hozzá.
Előre is köszi a válaszokat !
Üdv,
Miki
UI: 2003-as TDCI 2.0 Mondeo
1.5 óra minden egyszerre cserélve,és ahogy GSR kolléga is mondja mindent cserélj!!!!akkor jobban jársz.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.02.07 szombat, 22:47:44 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
hspeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36337 Dátum:
2015.02.07 szombat, 22:30:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.07 szombat, 19:59:50
'.5 óra minden egyszerre cserélve,és ahogy GSR kolléga is mondja mindent cserélj!!!!akkor jobban jársz.
nekem 4 óra volt szétszedni a motort. szíjfeszítő 24e Ft plusz a többi. cserélj mindent mert nagyobb bajt okoz mint amennyibe most fog kerülni. tapasztalat
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36338 Dátum:
2015.02.07 szombat, 22:48:22 »
Idézetet írta: hspeti - 2015.02.07 szombat, 22:30:58
nekem 4 óra volt szétszedni a motort. szíjfeszítő 24e Ft plusz a többi. cserélj mindent mert nagyobb bajt okoz mint amennyibe most fog kerülni. tapasztalat
Most néztem de javítottam az 1-es lemaradt az elejéről.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
romulus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36339 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 04:50:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2015.02.07 szombat, 19:58:40
te meg kérdmeg őket először olvassanak hibakódot mert lehet,hogy EGR szelep is hibás.
Szia!
Koszonom a valaszodat.
En laikus vagyok, ugy olvastam hogy az EGR szelepet akar ki is lehet kotni.
Amugy szerinted lehetseges hogy valoban (csak) a tomites okozza ezt a jelenseget, vagy van mas (EGR szelepen kivul)
ami ezt produkalja?
Naplózva
Michael91
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36340 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 11:39:35 »
Idézetet írta: GSR - 2015.02.07 szombat, 16:35:34
Nem 5 perc, de nem is 3-4 óra.
Ajánlatos megvizsgálni a szíjrendszer többi alkatrészét is és szükség szerint cserélni a rossz alkatrészeket is.
Igazából a legjobb -és egyszeri szerelést igénylő- megoldás a komplett segédberendezéseket hajtó rendszerben lévő összes alkatrészt együtt cserélni.
Köszi mindenkinek a válaszokat !
Teljes hajtórendszer berendezései alatt mit értetek ? mert akkor beszerzem a szükséges alkatrészeket.
Generátort érdemes szabadon futósítani egyuttal?
Köszi !
Miki
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36341 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 11:54:42 »
Idézetet írta: Michael91 - 2015.02.08 vasárnap, 11:39:35
Köszi mindenkinek a válaszokat !
Teljes hajtórendszer berendezései alatt mit értetek ? mert akkor beszerzem a szükséges alkatrészeket.
Generátort érdemes szabadon futósítani egyuttal?
Köszi !
Miki
Feszítő, 2db vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa, szíj. Érdemes a generátorra is felrakni egy szabadonfutót.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Michael91
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36342 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 15:14:40 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.08 vasárnap, 11:54:42
Feszítő, 2db vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa, szíj. Érdemes a generátorra is felrakni egy szabadonfutót.
Köszi !
Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?
Üdv,
Miki
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36343 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 15:21:50 »
Idézetet írta: Michael91 - 2015.02.08 vasárnap, 15:14:40
Köszi !
Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?
Üdv,
Miki
Ilyenekből biztos nem vennék bontottat.
Jó az (SKF, Gates) utángyártott, nekem Gates szett van fent, főtengely szíjtárcsából gyárit vettem, szabadonfutó INA.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36344 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 15:22:59 »
Idézetet írta: Michael91 - 2015.02.08 vasárnap, 15:14:40
Köszi !
Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?
Üdv,
Miki
Nem érdemes használtat venni mivel ki tudja mennyit futottak azok az alkatrészek A görgőket egyenként is be lehet szerezni feszítő pedig felújítható ha még nincs a rugó kifáradva itt vannak leírásik hogyan miképp lehet!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36345 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 17:41:08 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.02.08 vasárnap, 11:54:42
Feszítő, 2db vezetőgörgő, főtengely szíjtárcsa, szíj. Érdemes a generátorra is felrakni egy szabadonfutót.
Majdnem.
A 2 db vezetőgörgőből az egyik egy támasztógörgő (sima).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36346 Dátum:
2015.02.08 vasárnap, 17:42:09 »
Idézetet írta: Michael91 - 2015.02.08 vasárnap, 15:14:40
Köszi !
Ezekből jó az utángyártott ? vagy inkább gyári bontottat szerezzek ?
Üdv,
Miki
Csak újat.
Mennyire sürgős? Éppen folyamatban van a kísérleti darab, hogy a gyári méretnél jócskán masszívabb példányokra cseréljem ezeket a golyóscsapágyakat, amik árban kb. ugyanott vannak, de tartósságban utána örök élet, meg egy nap.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Michael91
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36347 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 01:18:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.02.08 vasárnap, 17:42:09
Csak újat.
Mennyire sürgős? Éppen folyamatban van a kísérleti darab, hogy a gyári méretnél jócskán masszívabb példányokra cseréljem ezeket a golyóscsapágyakat, amik árban kb. ugyanott vannak, de tartósságban utána örök élet, meg egy nap.
AndyA
Holnap viszem a szerelőhöz, megkérdem mik kellenek (gondolom látni hogy mi van jó és rossz állapotban) és beszerzem a cuccokat
Estére remélem menetkésznek tudhatom a kocsit.
Üdv,
Miki
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36348 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 09:38:03 »
Idézetet írta: Michael91 - 2015.02.09 hétfő, 01:18:58
Holnap viszem a szerelőhöz, megkérdem mik kellenek (gondolom látni hogy mi van jó és rossz állapotban) és beszerzem a cuccokat
Estére remélem menetkésznek tudhatom a kocsit.
Üdv,
Miki
Akkor sürgős volt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36349 Dátum:
2015.02.09 hétfő, 12:32:50 »
Idézetet írta: alf - 2015.02.07 szombat, 10:43:14
kiscsavarhúzóval kiszeded és elmész az Ó gyűrű boltba
és veszel.A lényeg,hogy Viton gyűrű legyen.az olajálló,és hőálló.Na az sem örök élet,de sokkal tovább tart.
Koszi,igy tortent. Kicsereltem
Naplózva
Oldalak:
1
...
720
721
722
723
724
725
726
[
727
]
728
729
730
731
732
733
734
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ