Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:19:18
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
718
719
720
721
722
723
724
[
725
]
726
727
728
729
730
731
732
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14655348 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36200 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 11:06:37 »
Idézetet írta: mendoza - 2015.01.24 szombat, 21:59:01
Sziasztok,
Valószínüleg cserélnem kell majd egy-két csúcsot, így elkezdtem nézegetni a kínálatot.
OLX-on találtam, az eladó ezt írta: "502Z van egy hibátlan bevizsgált garnitúrám 35000Ft/db"
Ez jó ár?
Bevizsgált azt jelenti, hogy ehhez van/kell lenni valami hivatalos papír/mérési eredménynek?
Ez most használt és bevizsgált, vagy teljesen felújított? Előbbiért nem adnék pénzt. Utóbbi esetben kell legyen minden csúcshoz egy új programozási kód.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Latat
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 50
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36201 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 15:51:33 »
Idézetet írta: mendoza - 2015.01.24 szombat, 21:59:01
Sziasztok,
Valószínüleg cserélnem kell majd egy-két csúcsot, így elkezdtem nézegetni a kínálatot.
OLX-on találtam, az eladó ezt írta: "502Z van egy hibátlan bevizsgált garnitúrám 35000Ft/db"
Ez jó ár?
Bevizsgált azt jelenti, hogy ehhez van/kell lenni valami hivatalos papír/mérési eredménynek?
nekem 50e-ért újították fel darabját a csúcsoknak. De a csúcs felújítása nem elég, meg kell nézni, hogy nincs-e fémdarabka a szűrőben, mert a csúcsot a nagynyomású szivattyú belsejéből leváló fémdarabok teszik tönkre, úgyhogy ha meg is csinálod a csúcsot, de nem foglalkozol a probléma forrásával, könnyen ugyanoda lyukadhatsz ki egy-két hét alatt....
Nem olcsó egy ilyen komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. 300-400e alatt ne számíts rá, ha a nagynyomásút is fel kell újítani... Ebben persze az összes porlasztó felújítása is benne van.
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36202 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 20:25:46 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.01.25 vasárnap, 11:06:37
Ez most használt és bevizsgált, vagy teljesen felújított? Előbbiért nem adnék pénzt. Utóbbi esetben kell legyen minden csúcshoz egy új programozási kód.
AndyA
Hasznalt, bevizsgalt
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36203 Dátum:
2015.01.25 vasárnap, 20:27:56 »
Idézetet írta: Latat - 2015.01.25 vasárnap, 15:51:33
nekem 50e-ért újították fel darabját a csúcsoknak. De a csúcs felújítása nem elég, meg kell nézni, hogy nincs-e fémdarabka a szűrőben, mert a csúcsot a nagynyomású szivattyú belsejéből leváló fémdarabok teszik tönkre, úgyhogy ha meg is csinálod a csúcsot, de nem foglalkozol a probléma forrásával, könnyen ugyanoda lyukadhatsz ki egy-két hét alatt....
Nem olcsó egy ilyen komplett üzemanyagellátó rendszer felújítása. 300-400e alatt ne számíts rá, ha a nagynyomásút is fel kell újítani... Ebben persze az összes porlasztó felújítása is benne van.
Ok, meglatjuk mi lesz...
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Sanci83, szerintem ide írj!
«
Új hozzászólás #36204 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 22:51:20 »
Itt tedd fel a kérdésedet...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sanci83
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36205 Dátum:
2015.01.26 hétfő, 23:04:25 »
Sziasztok!! Valaki megtudná mondani mondeo 2003 faceliftes 115 lovas TDCI mondeomnak vezérmütengely jeladonak a cik számát?
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36206 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 18:48:39 »
Jo estet.
Par nappal ezelott megprobaltam a Liqui-Moly u.a.rendszer tisztitast.
Mentem utana kb 50 km-t.
Masnap probalom inditani,nem indul,mivel van masik auto nem foglalkoztam vele.
Tegnap es ma probaltam mindent de start spry nelkul nem indul.
Mit birtam elrontani?
Hibakod nincs.
Startspry utan szependolgozik jol megy.
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36207 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 19:03:39 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.01.29 csütörtök, 18:48:39
Jo estet.
Par nappal ezelott megprobaltam a Liqui-Moly u.a.rendszer tisztitast.
Mentem utana kb 50 km-t.
Masnap probalom inditani,nem indul,mivel van masik auto nem foglalkoztam vele.
Tegnap es ma probaltam mindent de start spry nelkul nem indul.
Mit birtam elrontani?
Hibakod nincs.
Startspry utan szependolgozik jol megy.
Abban a orosz hidegben le se állítanám tavaszig
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36208 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 19:08:53 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.29 csütörtök, 19:03:39
Abban a orosz hidegben le se állítanám tavaszig
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36209 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 19:45:26 »
Sziasztok!
Segitségeteket szeretném kérni. Túl vagyok már jónéhány szervizen, egy halom pénzt kidobva. Focus ( bocsi
) 2.0 TDCi siemens rendszeres piezzos motorral. A két hibakód: üzemanyag mennyiség szabályozás előírt tartományon kívül, üzemanyag/rail nyomás előírt tartományon kívül. 388ezer van az autóban. Eddig 1 porlasztót kellett cserélnem mert nem volt jó az alapjárati porlasztása, es tavaly év végén történt.
Szóval a probléma:
Kicserélték az 1 injektort, utána tapasztaltam hogy lecsökkent az autó teljesítménye kb 80%-ra. Végsebesség max 195. Vissza vittem ugyanoda, végül kicserélték a szivattyúm KISNYOMÁSÚ részét a két jeladóval együtt. Azóta még gyengébb az autó. Pont ma mértem 50-150 19mp. (15mp volt)
Ismét vissza vittem végül azt mondta a szerelő hogy vegyek 3 uj injektort meg egy szivattyút és jó lesz... (padon mérte ismét az injektorokat az1 amit cserélt ok, a másik 3 is határon belül van)
hibakódok ugyanugy benne vannak. Füst nincs. Valakinek esetleg tapasztalat? Nagyon köszönöm
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36210 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:12:38 »
Idézetet írta: eric20 - 2015.01.29 csütörtök, 19:45:26
Sziasztok!
Segitségeteket szeretném kérni. Túl vagyok már jónéhány szervizen, egy halom pénzt kidobva. Focus ( bocsi
) 2.0 TDCi siemens rendszeres piezzos motorral. A két hibakód: üzemanyag mennyiség szabályozás előírt tartományon kívül, üzemanyag/rail nyomás előírt tartományon kívül. 388ezer van az autóban. Eddig 1 porlasztót kellett cserélnem mert nem volt jó az alapjárati porlasztása, es tavaly év végén történt.
Szóval a probléma:
Kicserélték az 1 injektort, utána tapasztaltam hogy lecsökkent az autó teljesítménye kb 80%-ra. Végsebesség max 195. Vissza vittem ugyanoda, végül kicserélték a szivattyúm KISNYOMÁSÚ részét a két jeladóval együtt. Azóta még gyengébb az autó. Pont ma mértem 50-150 19mp. (15mp volt)
Ismét vissza vittem végül azt mondta a szerelő hogy vegyek 3 uj injektort meg egy szivattyút és jó lesz... (padon mérte ismét az injektorokat az1 amit cserélt ok, a másik 3 is határon belül van)
hibakódok ugyanugy benne vannak. Füst nincs. Valakinek esetleg tapasztalat? Nagyon köszönöm
Nem jó helyen jársz.
Az mk3 Mondeo üa rendszere nem olyan, mint a tied.
Arról kicsit részletesebben írhatnál, hogy ki és hogyan állapította meg, hogy 1 befecskendezőnek nem jó az alapjárati porlasztása. (Szerintem már a diagnosztikánál nem voltak elég körültekintőek.)
Valamint milyen hibajelenségek voltak ekkor észlelhetők. Volt-e már akkor is teljesítmény csökkenés vagy csak alapjáraton volt probléma.
Aztán miután ezt kicserélték elmúlt-e a hiba, ami miatt ki kellett (?) cserélni azt az egy befecskendezőt?
Ha az elmúlt, akkor maradt csak a teljesítmény csökkenés?
Miután kicserélték a két jeladót, utána csak annyi volt a változás, hogy még rosszabb lett?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36211 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:35:05 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 20:12:38
Nem jó helyen jársz.
Az mk3 Mondeo üa rendszere nem olyan, mint a tied.
Arról kicsit részletesebben írhatnál, hogy ki és hogyan állapította meg, hogy 1 befecskendezőnek nem jó az alapjárati porlasztása. (Szerintem már a diagnosztikánál nem voltak elég körültekintőek.)
Valamint milyen hibajelenségek voltak ekkor észlelhetők. Volt-e már akkor is teljesítmény csökkenés vagy csak alapjáraton volt probléma.
Aztán miután ezt kicserélték elmúlt-e a hiba, ami miatt ki kellett (?) cserélni azt az egy befecskendezőt?
Ha az elmúlt, akkor maradt csak a teljesítmény csökkenés?
Miután kicserélték a két jeladót, utána csak annyi volt a változás, hogy még rosszabb lett?
bocsi az evjaratbol indultam ki. Szoval alapjáraton dadogott, füstölt fehéres kéken. Teljesítménnyel nem volt gond. Szegedi Bosch szerviz volt. Kicserélte az 1 porlasztot es az a hiba megszűnt. Onnantól kezdődött a teljesítmény csökkenés. Ezutan jott a szivattyú felújítás. Na azóta még ugy sem megy, es pl 120-nal 7,6-ot eszik...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36212 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:45:40 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.01.29 csütörtök, 18:48:39
Jo estet.
Par nappal ezelott megprobaltam a Liqui-Moly u.a.rendszer tisztitast.
Mentem utana kb 50 km-t.
Masnap probalom inditani,nem indul,mivel van masik auto nem foglalkoztam vele.
Tegnap es ma probaltam mindent de start spry nelkul nem indul.
Mit birtam elrontani?
Hibakod nincs.
Startspry utan szependolgozik jol megy.
levegős maradt a rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36213 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 20:59:03 »
Idézetet írta: eric20 - 2015.01.29 csütörtök, 20:35:05
bocsi az evjaratbol indultam ki. Szoval alapjáraton dadogott, füstölt fehéres kéken. Teljesítménnyel nem volt gond. Szegedi Bosch szerviz volt. Kicserélte az 1 porlasztot es az a hiba megszűnt. Onnantól kezdődött a teljesítmény csökkenés. Ezutan jott a szivattyú felújítás. Na azóta még ugy sem megy, es pl 120-nal 7,6-ot eszik...
Tehát a befecskendező cserével elmúlt az egyenetlen alapjárat és a füst.
Egyből kezdődött a teljesítmény csökkenés vagy volt amikor még ment rendesen a csere után? Ha egyből jelentkezett a teljesítmény csökkenés, el sem kellett volna hozni a szervizből a kocsit. Ha nem sokkal az elhozás után jelentkezett, akkor szépen vissza kellett volna gurulni, hogy srácok valami nem lett az igazi....
Nem áll össze a kép.
Van egy befecskendező, ami nem zár megfelelően alapjáraton. Fordulaton oké és a teljesítmény rendben.
Befecskendező cserélve, füst elmúlt. De gyenge a kocsi. (Előtte ugye még füstölve is meg volt a teljesítmény!)
Majd cserére mondták azokat az alkatrészeket, amikkel azelőtt nem volt probléma! Viszont azok cseréje után sem lett jó!
Ezután mondták a 3 befecskendezőt és a pumpát, amiknek szintán nem volt bajuk azelőtt.
Gyakorlatilag volt egy jó motorod, ami alapjáraton egyenetlenül járt és kicsit füstölt.
Most gondolom van egy egyenletes alapjáratú, nem fürtölő motorod, ami teljesítményben elszegényedett.
Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Majd elvinni egy olyan helyre, ahol rendesen diagnosztizálják az autót és meg is javítják rendesen.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 07:34:50 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Rob
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36214 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:09:41 »
Sziasztok!
Vettem egy tdci Mondeót, hatsebességes és tízéves. A kérdésem, hogy mekkora teljesítményű a motor benne (feltéve, hogy nem több teljesítménvariáció van)?
(Még nem vettem át, csak ajánlatot tettem az autóra, hogy amennyit
a bontó
a nepper adna érte, annyit én is adok. A porlasztógondjain már túl van a kicsike. Eddig ugyanaz a szerelő szerelte, aki a mostani kicsikémet.)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36215 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 21:46:45 »
Idézetet írta: Rob - 2015.01.29 csütörtök, 21:09:41
Sziasztok!
Vettem egy tdci Mondeót, hatsebességes és tízéves. A kérdésem, hogy mekkora teljesítményű a motor benne (feltéve, hogy nem több teljesítménvariáció van)?
(Még nem vettem át, csak ajánlatot tettem az autóra, hogy amennyit
a bontó
a nepper adna érte, annyit én is adok. A porlasztógondjain már túl van a kicsike. Eddig ugyanaz a szerelő szerelte, aki a mostani kicsikémet.)
Nézd meg a forgalmid.
115 LE vagy ~130 LE
Talán elterjedtebb a ~130 LE-s
Motorkódból kiderül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36216 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 22:04:38 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 20:59:03
Tehát a befecskendező cserével elmúlt az egyenetlen alapjárat és a füst.
Egyből kezdődött a teljesítmény csökkenés vagy volt amikor még ment rendesen a csere után? Ha egyből jelentkezett a teljesítmény csökkenés, el sem kellett volna hozni a szervizből a kocsit. Ha nem sokkal az elhozás után jelentkezett, akkor szépen vissza kellett volna gurulni, hogy srácok valami nem lett az igazi....
Nem áll össze a kép.
Van egy befecskendező, ami nem zár megfelelően alapjáraton. Fordulaton oké és a teljesítmény rendben.
Befecskendező cserélve, füst elmúlt. De gyenge a kocsi. (Előtte ugye még füstölve is meg volt a teljesítmény!)
Majd cserére mondták azokat az alkatrészeket, amikkel azelőtt nem volt probléma! Viszont azok cseréje után sem lett jó!
Ezután mondták a 3 befecskendezőt és a pumpát, amiknek szintán nem volt bajuk azelőtt.
Gyakorlatilag volt egy jó motorod, ami alapjáraton egyenetlenül járt és kicsit füstölt.
Most gondolom van egy egyenletes alapjáratú, nem fürtölő motorod, ami teljesítményben elszegényedett.
Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Szóval: Régebben is előfordult hogy vissza lassult 6-ikban az autó, de évente 1-2 szer nagyon melegben, de akkor nem foglalkoztam vele.
-Tavaly nyaraláson viszont észre vettem hogy alapjáraton füstöl. (Teljesítmény probléma ugyan volt, de csak néha és nagyon minimális, gyorsítok minden oké, megint gyorsítok kb 90% van aztán megint jo. Ezzel nem is nagyon törődtem) Szóval az alapjárati füst miatt elvittem a szervizbe. A 2 hibakód ekkor már majd 1 éve visszatérő jelenség volt, de ugye mivel különösebb baj nem volt nem mozgatott a dolog. Az alapjárat ingadozás és füst volt a panaszom is. Erre kiszedték mind a 4 porlasztót, és mondta a szerelő hogy 1-et kell cserélni a másik 3 sem új, de azokkal nincs gond (35 körül van a másik 3ban a résolaj, azt mondta a szerelő ez még így oké.) Kicserélte azt az 1-et ami rossz volt.
-Elhoztam az autót, alapjárat jó csak néha ránt be picit, füst nincs, de egyből éreztem hogy jelentősen csökkent a teljesítmény.(nem csak néha és picit, hanem folyamatosan és jelentősen)
-Vissza mentem hogy valami nem jó mert nem megy a kocsi. Rádugta gépre látta a 2 hibakódot (ami ugye már régóta benne van-egyébként ezt tudta ő is már az injektor csere előtt mert beszéltük, hogy van hibakód de nem foglalkozunk vele mert minden oké). Mondta hogy a 2 hibakódból arra gyanakodnak hogy mivel az injektorok okék ezért a szivattyú a rossz. Szétszedték, volt benne némi minimális kopás, javasolta cseréljük ki a kisnyomású részét és a 2 szelepet, mert más hibát nem lát. Meg is csinálták 140 ezerért, elhoztam újra az autót, azóta még rosszabbul megy, és 70%-al többet eszik, mint szivattyú felújítás előtt. Valamint az alapjárat ismét nem oké (bár csak picit rángat és néha, valamint füst sincs), sőt most már fix sebességnél is köhög néha.
-Újra vissza vittem ismét pár napot szórakoztak vele minek a vége az lett hogy bár a 3 régi porlasztó padon értéken belül van, de összességében annyi a résolajuk hogy emiatt a nyomásprobléma. (A legelső porlasztó bevizsgálás és a második között kb 100km-t mentem a kocsival) Szóval cseréljem a maradék 3 porlasztót és a szivattyú nagynyomású részét is és akkor minden jó lesz.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.29 csütörtök, 22:11:01 írta eric20
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36217 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 22:16:26 »
Idézetet írta: eric20 - 2015.01.29 csütörtök, 22:04:38
Szóval: Régebben is előfordult hogy vissza lassult 6-ikban az autó, de évente 1-2 szer nagyon melegben, de akkor nem foglalkoztam vele.
-Tavaly nyaraláson viszont észre vettem hogy alapjáraton füstöl. (Teljesítmény probléma ugyan volt, de csak néha és nagyon minimális, gyorsítok minden oké, megint gyorsítok kb 90% van aztán megint jo. Ezzel nem is nagyon törődtem) Szóval az alapjárati füst miatt elvittem a szervizbe. A 2 hibakód ekkor már majd 1 éve visszatérő jelenség volt, de ugye mivel különösebb baj nem volt nem mozgatott a dolog. Az alapjárat ingadozás és füst volt a panaszom is. Erre kiszedték mind a 4 porlasztót, és mondta a szerelő hogy 1-et kell cserélni a másik 3 sem új, de azokkal nincs gond (35 körül van a másik 3ban a résolaj, azt mondta a szerelő ez még így oké.) Kicserélte azt az 1-et ami rossz volt.
-Elhoztam az autót, alapjárat jó csak néha ránt be picit, füst nincs, de egyből éreztem hogy jelentősen csökkent a teljesítmény.(nem csak néha és picit, hanem folyamatosan és jelentősen)
-Vissza mentem hogy valami nem jó mert nem megy a kocsi. Rádugta gépre látta a 2 hibakódot (ami ugye már régóta benne van-egyébként ezt tudta ő is már az injektor csere előtt mert beszéltük, hogy van hibakód de nem foglalkozunk vele mert minden oké). Mondta hogy a 2 hibakódból arra gyanakodnak hogy mivel az injektorok okék ezért a szivattyú a rossz. Szétszedték, volt benne némi minimális kopás, javasolta cseréljük ki a kisnyomású részét és a 2 szelepet, mert más hibát nem lát. Meg is csinálták 140 ezerért, elhoztam újra az autót, azóta még rosszabbul megy, és 70%-al többet eszik, mint szivattyú felújítás előtt. Valamint az alapjárat ismét nem oké (bár csak picit rángat és néha, valamint füst sincs), sőt most már fix sebességnél is köhög néha.
-Újra vissza vittem ismét pár napot szórakoztak vele minek a vége az lett hogy bár a 3 régi porlasztó padon értéken belül van, de összességében annyi a résolajuk hogy emiatt a nyomásprobléma. (A legelső porlasztó bevizsgálás és a második között kb 100km-t mentem a kocsival) Szóval cseréljem a maradék 3 porlasztót és a szivattyú nagynyomású részét is és akkor minden jó lesz.
Összefoglalva:
Volt egy hibás befecskendeződ, amit kicseréltek és emiatt tönkre ment a másik 3 is és a pumpa (szinte minden része)?
Csak nekem vannak kétségeim?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36218 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 22:33:06 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 22:16:26
Összefoglalva:
Volt egy hibás befecskendeződ, amit kicseréltek és emiatt tönkre ment a másik 3 is és a pumpa (szinte minden része)?
Csak nekem vannak kétségeim?
Valahogy nem csak neked Uram.... Ezért is érdeklődők itt, mielőtt ismét bele megyek felesleges kiadásba...
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36219 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 22:43:51 »
Idézetet írta: eric20 - 2015.01.29 csütörtök, 22:33:06
Valahogy nem csak neked Uram.... Ezért is érdeklődők itt, mielőtt ismét bele megyek felesleges kiadásba...
Pár üresüveg, némi benzin meg egy pár rongy amit költenék a helyedben. Majd a szervizben kilátásba helyezném az orosz úriember látogatását.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36220 Dátum:
2015.01.29 csütörtök, 23:23:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.01.29 csütörtök, 22:43:51
Pár üresüveg, némi benzin meg egy pár rongy amit költenék a helyedben. Majd a szervizben kilátásba helyezném az orosz úriember látogatását.
Ez hülyeség.
Van ennek megoldása, írtam is korábban.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36221 Dátum:
2015.01.30 péntek, 07:33:37 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 23:23:00
Ez hülyeség.
Van ennek megoldása, írtam is korábban.
És mi lenne az? Azt nem irtam le, hogy masodik alkalommal mikor a szivattyút szerelték szét, kifejezetten kértem hogy az legyen az utolsó...erre 2 napig nem tudtak infót adni mi van a kocsival, 3-ki nap mondták szét szedték a szivattyút...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36222 Dátum:
2015.01.30 péntek, 07:37:10 »
Idézetet írta: eric20 - 2015.01.30 péntek, 07:33:37
És mi lenne az? Azt nem irtam le, hogy masodik alkalommal mikor a szivattyút szerelték szét, kifejezetten kértem hogy az legyen az utolsó...erre 2 napig nem tudtak infót adni mi van a kocsival, 3-ki nap mondták szét szedték a szivattyút...
"#36245 Dátum: Tegnap - 20:59:03 »
Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Majd elvinni egy olyan helyre, ahol rendesen diagnosztizálják az autót és meg is javítják rendesen."
Naplózva
Imádom a dízeleket!
eric20
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36223 Dátum:
2015.01.30 péntek, 07:47:00 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.30 péntek, 07:37:10
"#36245 Dátum: Tegnap - 20:59:03 »
Ennél még jobb volt az alap felállás is.
Megkérném őket, hogy akkor az eredeti állapotot állítsák vissza! Természetesen nem a te költségeden. Még az is jobb volt, mint a "javítás" után.
Majd elvinni egy olyan helyre, ahol rendesen diagnosztizálják az autót és meg is javítják rendesen."
Valamiert azt gondolom, hogy nem fogják vissza rakni a régi alkatrészeket. A pénzt meg pláne nem kapom vissza... Pereskedhetünk is, csak semmi papírt nem adtak egy alkalommal sem. Viszont vannak egyéb bizonyítékaim..
Ja és ki lenne az akire rá tudnám bízni ugy az autót, hogy tenyleg nem tippre cserélteti velem az alkatrészeket?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.01.30 péntek, 07:52:24 írta eric20
»
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36224 Dátum:
2015.01.30 péntek, 08:13:13 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.29 csütörtök, 21:46:45
Nézd meg a forgalmid.
115 LE vagy ~130 LE
Talán elterjedtebb a ~130 LE-s
Motorkódból kiderül.
Köszi szépen! Sajnos még nincs nálam az autó, a forgalmi sem, az ára sem lett átadva, csak a vételi ajánlat és az ígéret, hogy nekem adja az autót az ismerős. Az autót ismerem, utasként már ezer kilométer körül mentem benne. Inkább 130 ló lehet benne, ha a mostani, még 20 év után is még mindig egyben levő 136 tagú méneshez hasonlítom.
Az autó akkor lesz az enyém, ha az ismerős eladja a házát és tud venni egy ÚJ mondeót. Nyárra már jó lenne megszerezni.
Naplózva
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36225 Dátum:
2015.01.30 péntek, 08:24:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.29 csütörtök, 20:45:40
levegős maradt a rendszer.
Ma kell mennem kb 100 km-t remelem kilevegozteti magat.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36226 Dátum:
2015.01.30 péntek, 08:40:26 »
Idézetet írta: Arpad - 2015.01.30 péntek, 08:24:09
Ma kell mennem kb 100 km-t remelem kilevegozteti magat.
hát.....ha elindul.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Arpad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36227 Dátum:
2015.01.30 péntek, 09:05:07 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.30 péntek, 08:40:26
hát.....ha elindul.....
Mint ahogy itrtam start spry-el poccre indul es szepen megy
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36228 Dátum:
2015.01.30 péntek, 10:14:56 »
Idézetet írta: Rob - 2015.01.30 péntek, 08:13:13
Köszi szépen! Sajnos még nincs nálam az autó, a forgalmi sem, az ára sem lett átadva, csak a vételi ajánlat és az ígéret, hogy nekem adja az autót az ismerős. Az autót ismerem, utasként már ezer kilométer körül mentem benne. Inkább 130 ló lehet benne, ha a mostani, még 20 év után is még mindig egyben levő 136 tagú méneshez hasonlítom.
Az autó akkor lesz az enyém, ha az ismerős eladja a házát és tud venni egy ÚJ mondeót. Nyárra már jó lenne megszerezni.
Kérd el az alvázszámát, gépeld be ide:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=091DB2016134A3CBF3E5D6C03CB69A5D.fcvas510
Itt minden infot megkapsz.
Naplózva
laki64
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36229 Dátum:
2015.01.30 péntek, 10:59:12 »
Sziasztok.Annyi lenne a kérdésem,hogy 2005-ös 2 literes tdci motornak milyen vezérlése van ,láncos vagy vezérmüszíjjas? Elörre is köszönöm.Üdv:Gaben
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36230 Dátum:
2015.01.30 péntek, 10:59:45 »
Idézetet írta: laki64 - 2015.01.30 péntek, 10:59:12
Sziasztok.Annyi lenne a kérdésem,hogy 2005-ös 2 literes tdci motornak milyen vezérlése van ,láncos vagy vezérmüszíjjas? Elörre is köszönöm.Üdv:Gaben
minden mk3as mondeó láncos.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36231 Dátum:
2015.01.30 péntek, 11:04:16 »
Idézetet írta: laki64 - 2015.01.30 péntek, 10:59:12
Sziasztok.Annyi lenne a kérdésem,hogy 2005-ös 2 literes tdci motornak milyen vezérlése van ,láncos vagy vezérmüszíjjas? Elörre is köszönöm.Üdv:Gaben
Gaben, aki laki64 vagy laki64, aki Gaben?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36232 Dátum:
2015.01.30 péntek, 11:21:26 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.30 péntek, 11:04:16
Gaben, aki laki64 vagy laki64, aki Gaben?
Vagy netán Petike86???!!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36233 Dátum:
2015.01.30 péntek, 11:26:35 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.30 péntek, 11:21:26
Vagy netán Petike86???!!!
Dehogy, ő nem ilyen szépen összefoglalva, fogalmazva szokott kérdezni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36234 Dátum:
2015.01.30 péntek, 11:29:15 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.30 péntek, 11:26:35
Dehogy, ő nem ilyen szépen összefoglalva, fogalmazva szokott kérdezni.
Petike86 mindig lényegre törően szokott fogalmazni
És mindig őszintén, egyenesen
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36235 Dátum:
2015.01.30 péntek, 11:42:12 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.30 péntek, 11:29:15
Petike86 mindig lényegre törően szokott fogalmazni
És mindig őszintén, egyenesen
Te most is valaki más vagy Petike86 nickjével?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36236 Dátum:
2015.01.30 péntek, 11:47:35 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.30 péntek, 11:42:12
Te most is valaki más vagy Petike86 nickjével?
Nem szeretnéd te azt tudni
Naplózva
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36237 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:23:44 »
SZiasztok,
Szeretném megtudni, hogy a 2006-s 2.0 TDCI mondeóba (motorkód FMBA, N7BA ) vezérműszíj, vagy lánc van? és hogy ezt mikor kell cserélni??
köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36238 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:28:26 »
Idézetet írta: szucsis75 - 2015.01.30 péntek, 13:23:44
SZiasztok,
Szeretném megtudni, hogy a 2006-s 2.0 TDCI mondeóba (motorkód FMBA, N7BA ) vezérműszíj, vagy lánc van? és hogy ezt mikor kell cserélni??
köszi
lánc.soha.400e felett.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szucsis75
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36239 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:30:49 »
Köszönöm szépen!
Naplózva
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36240 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:34:31 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.30 péntek, 13:28:26
lánc.soha.400e felett.....
Én néha hallok a motortérből enyhe nyikorgást.
Az a láncvezérlés lehet, vagy a légkondival van összefüggésben?!
Én a légkondira gondolnék, mert akkor van amikor az megy.
Ha az, a légkondi melyik alkatrésze lehet a ludas?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36241 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:38:33 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.30 péntek, 13:34:31
Én néha hallok a motortérből enyhe nyikorgást.
Az a láncvezérlés lehet, vagy a légkondival van összefüggésben?!
Én a légkondira gondolnék, mert akkor van amikor az megy.
Ha az, a légkondi melyik alkatrésze lehet a ludas?
a klímakuplung csapágya.vagy a generátoré.vagy a feszítő görgőjé.vagy a többi szíjvezető görgőjé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36242 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:43:54 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.30 péntek, 13:38:33
a klímakuplung csapágya.vagy a generátoré.vagy a feszítő görgőjé.vagy a többi szíjvezető görgőjé.
Ezeket csak úgy lehet megnézni, ha szétszedjük az adott alkatrészeket?
Meg kell bontani az autót?
Vagy valami kézi módszer is van annak megállapítására, hogy melyik a ludas?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36243 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:49:07 »
Idézetet írta: Petike86 - 2015.01.30 péntek, 13:43:54
Ezeket csak úgy lehet megnézni, ha szétszedjük az adott alkatrészeket?
Meg kell bontani az autót?
Vagy valami kézi módszer is van annak megállapítására, hogy melyik a ludas?
nem.csak a generátorszíjat kell ledobni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36244 Dátum:
2015.01.30 péntek, 13:51:02 »
Idézetet írta: alf - 2015.01.30 péntek, 13:49:07
nem.csak a generátorszíjat kell ledobni.
Köszönöm szépen válaszod!
Naplózva
Rob
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36245 Dátum:
2015.01.30 péntek, 22:53:31 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.01.30 péntek, 10:14:56
Kérd el az alvázszámát, gépeld be ide:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=091DB2016134A3CBF3E5D6C03CB69A5D.fcvas510
Itt minden infot megkapsz.
Köszi! :-)
Naplózva
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36246 Dátum:
2015.01.31 szombat, 16:22:14 »
Hali!
Jelenség:- menet közben,mintha átállna vészüzemre. Gázadásra nem reagál, erő nuku. Nincs malacfarok. A porlasztők és nagynyomású rendbetétve. Régebben is csinálta már. Hibakódok. P0235 /forscan MAP szenzor hiba/ P0191. Cseréljek MAP szenzort?
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36247 Dátum:
2015.01.31 szombat, 16:41:01 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2015.01.31 szombat, 16:22:14
Hali!
Jelenség:- menet közben,mintha átállna vészüzemre. Gázadásra nem reagál, erő nuku. Nincs malacfarok. A porlasztők és nagynyomású rendbetétve. Régebben is csinálta már. Hibakódok. P0235 /forscan MAP szenzor hiba/ P0191. Cseréljek MAP szenzort?
Ha a csatlakozása és a vezetékek rendben, akkor igen valószínű.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
etekefiloz
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 347
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36248 Dátum:
2015.01.31 szombat, 16:42:29 »
Idézetet írta: GSR - 2015.01.31 szombat, 16:41:01
Ha a csatlakozása és a vezetékek rendben, akkor igen valószínű.
Már ki is takarítottuk egyszer, így valószínű, hogy a csatlakozás rendben.
Naplózva
2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF, Chip sok ló!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #36249 Dátum:
2015.01.31 szombat, 16:47:33 »
Idézetet írta: etekefiloz - 2015.01.31 szombat, 16:42:29
Már ki is takarítottuk egyszer, így valószínű, hogy a csatlakozás rendben.
Biztosra kellene menni, de akkor még ott vannak a vezeték problémák is.
Vagy ha neked egyszerűbb úgy, akkor egyből cseréld.
MAP-ot csak óvatosan tisztítani (akárcsak MAF-ot), mert ártani is könnyen lehet neki.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
718
719
720
721
722
723
724
[
725
]
726
727
728
729
730
731
732
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ