Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:08:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 719 720 721 722 723 724 725 [726] 727 728 729 730 731 732 733 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654977 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #36250 Dátum: 2015.01.31 szombat, 17:04:09 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az autóm 60-90km/h között, ha a gázpedált fixen tartom, egy kis idő után elkezd az autó remegni, ha adok, vagy elveszek egy kis gázt a probléma ideiglenesen megszűnik, de néhány száz méter után visszajön. Ha így megyek vele csúnya kék füstöt kezd eregetni.
Az EGR szelepet ledugóztuk, de a jelenség nem szűnt meg.
Van valakinek valami ötlete hol keressék a mesterek a hibát?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36251 Dátum: 2015.01.31 szombat, 18:19:30 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az autóm 60-90km/h között, ha a gázpedált fixen tartom, egy kis idő után elkezd az autó remegni, ha adok, vagy elveszek egy kis gázt a probléma ideiglenesen megszűnik, de néhány száz méter után visszajön. Ha így megyek vele csúnya kék füstöt kezd eregetni.
Az EGR szelepet ledugóztuk, de a jelenség nem szűnt meg.
Van valakinek valami ötlete hol keressék a mesterek a hibát?
izzításjelző nem villog?ez akár komoly probléma is lehet..... a kék füst nem jó Ómen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #36252 Dátum: 2015.01.31 szombat, 18:23:46 »

izzításjelző nem villog?ez akár komoly probléma is lehet..... a kék füst nem jó Ómen.

Semmi hibajel, se az izzításjelző, se hibakód.
A legkisebb gázmozdulatra megszűnik.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #36253 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 03:43:11 »

Semmi hibajel, se az izzításjelző, se hibakód.
A legkisebb gázmozdulatra megszűnik.
Nekem ugyanez van, de ha jol tudom kek fust nelkul. :O
En ugy vettem eszre, hogy 50-80 km/h kozott csinalja, es neha 120-130 kornyeken is.

Naplózva
mobster
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 633



E-mail
« Új hozzászólás #36254 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 04:46:33 »

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem.
Az autóm 60-90km/h között, ha a gázpedált fixen tartom, egy kis idő után elkezd az autó remegni, ha adok, vagy elveszek egy kis gázt a probléma ideiglenesen megszűnik, de néhány száz méter után visszajön. Ha így megyek vele csúnya kék füstöt kezd eregetni.
Az EGR szelepet ledugóztuk, de a jelenség nem szűnt meg.
Van valakinek valami ötlete hol keressék a mesterek a hibát?
Nekem turbócső repedéskor rángatott. Kéken nem füstölt csak feketén, de mint az állat. Cső csere után tökéletes lett. Nem tudom, lehet a tiéd is repedt, de a kék füst nem igazán illik ebbe a képbe...  Huh?
Naplózva

2005 MK3 4 door/2.0 TDCi/ghia/ford p-box/163Le 380nm/tempomat/6 gang/esp/egr off/black eye/ túl a 260 ezren
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36255 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 13:00:12 »

Üdv mindenki.
egy kis segitségre lenne szükségem.a napokban elkezdett elég komolyan kormolni a gép.eddig csak komolyabb gázadáskor adott egy kis pamacsot de enyi.most meg minden gyorsitáskor kormol mint a fene.a turböcső ép.nemrég lett cserélve.gyengébb se lett a kocsi.megvan a teljesitmény is.izzitás jelzö sem villog padlogáznál sem.levettem egr-t...de tiszta.elöször arra gondoltam hogy a dugo égett át a csönél és azért kezdett el kormolni.de nem.egr szivosor tiszta...a szilikoncső is ép.mi lehet a gond?turbó?de a teljesitmény megvan...diag szerint a nyomás értékek is jok...
help...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36256 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 14:06:10 »

Üdv mindenki.
egy kis segitségre lenne szükségem.a napokban elkezdett elég komolyan kormolni a gép.eddig csak komolyabb gázadáskor adott egy kis pamacsot de enyi.most meg minden gyorsitáskor kormol mint a fene.a turböcső ép.nemrég lett cserélve.gyengébb se lett a kocsi.megvan a teljesitmény is.izzitás jelzö sem villog padlogáznál sem.levettem egr-t...de tiszta.elöször arra gondoltam hogy a dugo égett át a csönél és azért kezdett el kormolni.de nem.egr szivosor tiszta...a szilikoncső is ép.mi lehet a gond?turbó?de a teljesitmény megvan...diag szerint a nyomás értékek is jok...
help...

Turbócső lukadás.máshol.6 helyen is kitud lukadni....megkell keresni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36257 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 20:48:48 »

Turbócső lukadás.máshol.6 helyen is kitud lukadni....megkell keresni.

erre gondoltam én is...de 20ezret nem bir ki a csö?akkor cseréltem.de akkor teljesitmény visszaesés lenne nem?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36258 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 20:53:50 »

erre gondoltam én is...de 20ezret nem bir ki a csö?akkor cseréltem.de akkor teljesitmény visszaesés lenne nem?

Ha csak nagyobb nyomásnál nyílik szét/ereszt, akkor alatta nincs teljesítmény vesztés. Viszont abban a kis pillanatban kevés levegő jut be a befecskendezett gázolajmennyiséghez.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36259 Dátum: 2015.02.01 vasárnap, 20:57:22 »

Ha csak nagyobb nyomásnál nyílik szét/ereszt, akkor alatta nincs teljesítmény vesztés. Viszont abban a kis pillanatban kevés levegő jut be a befecskendezett gázolajmennyiséghez.

aha.köszönöm a segitsget...megnézem.valoszinü ez lesz.vagyis remélem...mert nem szeretném ha a turbo adná be a kulcsot...
Naplózva
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #36260 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 12:02:32 »

Sziasztok!
A mondeomban rosszak a csúcsok,sok a résolaj.Azt kérdezném,hogy ha a tankban nincs fémreszelék,akkor is kiszedessem a nagynyomású szivattyút isfeltétlenül,és beméressem?
Az egyik szerelő azt mondja igen,a másik azt ,hogy nem szedné ki,mert akkor valószínűleg csak a kosztól akadnak a csúcsok és a szivattyú nem rossz.
Kb 3-4 hónapja járok így vele óvatosan.Eddig gyűjtöttem a pénzt rá.Változatlanok a jelenségek: hidegen csak spray-vel indul és néha remeg alapjáraton,4.ben nagy fordulaton letilt(P0251 hiba).Azért nem mindegy a munkadíj és a diag miatt...Köszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36261 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 12:17:43 »

Sziasztok!
A mondeomban rosszak a csúcsok,sok a résolaj.Azt kérdezném,hogy ha a tankban nincs fémreszelék,akkor is kiszedessem a nagynyomású szivattyút isfeltétlenül,és beméressem?
Az egyik szerelő azt mondja igen,a másik azt ,hogy nem szedné ki,mert akkor valószínűleg csak a kosztól akadnak a csúcsok és a szivattyú nem rossz.
Kb 3-4 hónapja járok így vele óvatosan.Eddig gyűjtöttem a pénzt rá.Változatlanok a jelenségek: hidegen csak spray-vel indul és néha remeg alapjáraton,4.ben nagy fordulaton letilt(P0251 hiba).Azért nem mindegy a munkadíj és a diag miatt...Köszi.

Azt nem mondta az a "másik", hogy az a kosz honnan került a befecskendezőkhöz?
Általában a nagynyomásúból kerül a gázolaj (is) a befecskendezőkhöz....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #36262 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 12:30:35 »

Azt nem mondta az a "másik", hogy az a kosz honnan került a befecskendezőkhöz?
Általában a nagynyomásúból kerül a gázolaj (is) a befecskendezőkhöz....

Értelek,ő is azt mondta,hogy az a 100%-os,de akkor a szivattyú nem reszelte le "magát" ,ha nincs fémreszelék.Józan par. ésszel én affelé hajlok,hogy minden legyen ellenőrizve,csak a véleményetekre kíváncsi voltam.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36263 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 12:34:11 »

Értelek,ő is azt mondta,hogy az a 100%-os,de akkor a szivattyú nem reszelte le "magát" ,ha nincs fémreszelék.Józan par. ésszel én affelé hajlok,hogy minden legyen ellenőrizve,csak a véleményetekre kíváncsi voltam.

A nagyon finom a fémreszelék, az pont elég a befecskendezőknek, de lehet szemmel még nem látod.
Ha még nem kopott "hibásra" a pumpa, akkor majd fog. Ekkor viszont viszi magával újra a befecskendezőket is.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #36264 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 12:46:13 »

A nagyon finom a fémreszelék, az pont elég a befecskendezőknek, de lehet szemmel még nem látod.
Ha még nem kopott "hibásra" a pumpa, akkor majd fog. Ekkor viszont viszi magával újra a befecskendezőket is.


Köszi.
Naplózva
FokaDriver
Vendég
« Új hozzászólás #36265 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 14:07:55 »

TDCI motor bemelegítésével lenne egy kérdésem a gázolajos gurukhoz.  Ismerős gázolajos 1.5 tdci új fiestáját vezettem, és baromi lassan kezdett meleg levegőt fújni.
Elmondása szerint sok kolléga (céges flotta) panaszkodik rá. Szerintem a 25. kilométernél kezdett meleg levegő jönni a fűtésből, úgy hogy az első pár percben kikapcsolva tartottam a ventillációt, és folyamatosan próbáltam tartani a 2000-es motorfordulatot hogy "melegedjen" a motor.

Van tipp ? Lehet ezt jobban csinálni ? (biztos) Tipus jellegzetesség ? Esetleg termosztát csere ?

Köszönet előre is...
FD.
 
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36266 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 15:37:03 »

TDCI motor bemelegítésével lenne egy kérdésem a gázolajos gurukhoz.  Ismerős gázolajos 1.5 tdci új fiestáját vezettem, és baromi lassan kezdett meleg levegőt fújni.
Elmondása szerint sok kolléga (céges flotta) panaszkodik rá. Szerintem a 25. kilométernél kezdett meleg levegő jönni a fűtésből, úgy hogy az első pár percben kikapcsolva tartottam a ventillációt, és folyamatosan próbáltam tartani a 2000-es motorfordulatot hogy "melegedjen" a motor.

Van tipp ? Lehet ezt jobban csinálni ? (biztos) Tipus jellegzetesség ? Esetleg termosztát csere ?

Köszönet előre is...
FD.
 

Semmi.

Modern dízel, kicsi a hővesztesége. Kb. így normális.

Ha fázol, vigyél magaddal egy feltöltött akksit meg egy villanyrezsót... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #36267 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 15:42:36 »

Semmi.

Modern dízel, kicsi a hővesztesége. Kb. így normális.

Ha fázol, vigyél magaddal egy feltöltött akksit meg egy villanyrezsót... Smiley

AndyA

Régen meg pont az volt a gáz hogy mindig szaunázni lehetett a dieselben  smile
Ezek szerint biztosra mentek,viz nélkül se legyen baja a motornak. smile
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #36268 Dátum: 2015.02.02 hétfő, 22:15:50 »

Sziasztok!
A mondeomban rosszak a csúcsok,sok a résolaj.Azt kérdezném,hogy ha a tankban nincs fémreszelék,akkor is kiszedessem a nagynyomású szivattyút isfeltétlenül,és beméressem?
Az egyik szerelő azt mondja igen,a másik azt ,hogy nem szedné ki,mert akkor valószínűleg csak a kosztól akadnak a csúcsok és a szivattyú nem rossz.
Kb 3-4 hónapja járok így vele óvatosan.Eddig gyűjtöttem a pénzt rá.Változatlanok a jelenségek: hidegen csak spray-vel indul és néha remeg alapjáraton,4.ben nagy fordulaton letilt(P0251 hiba).Azért nem mindegy a munkadíj és a diag miatt...Köszi.
Akkor ahoz vidd amelyik kiszedné meg a szivattyút is megcsinálja.nekem is ez volt a gond és ment minden a kukába és jött az uj
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
czövekpeti
Vendég
« Új hozzászólás #36269 Dátum: 2015.02.03 kedd, 14:11:41 »

Akkor ahoz vidd amelyik kiszedné meg a szivattyút is megcsinálja.nekem is ez volt a gond és ment minden a kukába és jött az uj

Köszi a választ.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36270 Dátum: 2015.02.03 kedd, 15:25:07 »

Ha csak nagyobb nyomásnál nyílik szét/ereszt, akkor alatta nincs teljesítmény vesztés. Viszont abban a kis pillanatban kevés levegő jut be a befecskendezett gázolajmennyiséghez.

üdv.
átnéztem a kocsit...jelentem nem a csö ment szét.hibátlan.a turbom jo.nyomás megvan mindenhol..csö is dagad szépen a töltéstöl.szoval nem tudni mia baja eddig.csütörtökön viszem ismét szervizbe...továbbra is szép feketén dobálja a pamacsot...csinálok videot rola majd...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36271 Dátum: 2015.02.03 kedd, 18:29:57 »

üdv.
átnéztem a kocsit...jelentem nem a csö ment szét.hibátlan.a turbom jo.nyomás megvan mindenhol..csö is dagad szépen a töltéstöl.szoval nem tudni mia baja eddig.csütörtökön viszem ismét szervizbe...továbbra is szép feketén dobálja a pamacsot...csinálok videot rola majd...

EGR nem koszos?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36272 Dátum: 2015.02.03 kedd, 19:50:16 »

EGR nem koszos?

patika tiszta.ledugozva.nincs átégve a savállo lemez sem.félek hogy porlaszto szarakodhat esetleg...de nem fogyaszt többet sem...olaj nem hiányzik.erö megvan..nem értem..
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36273 Dátum: 2015.02.03 kedd, 19:57:28 »

patika tiszta.ledugozva.nincs átégve a savállo lemez sem.félek hogy porlaszto szarakodhat esetleg...de nem fogyaszt többet sem...olaj nem hiányzik.erö megvan..nem értem..

Akkor neked időnként ez a jutalmad.


Füstöl, mert dízel. DPF-es vagy, gondolom.... Regenerál rendesen?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36274 Dátum: 2015.02.03 kedd, 20:09:09 »

Akkor neked időnként ez a jutalmad.


Füstöl, mert dízel. DPF-es vagy, gondolom.... Regenerál rendesen?


igen...idönként jön az ikon de van rá ketyerém amivel törlöm mindig.más hibakodom pedig nincs.és nem vagyok dpf-es...ebben nincs.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36275 Dátum: 2015.02.03 kedd, 20:25:03 »

igen...idönként jön az ikon de van rá ketyerém amivel törlöm mindig.más hibakodom pedig nincs.és nem vagyok dpf-es...ebben nincs.
Akkor azért pamacsolsz.....meg azért, mert dízel.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36276 Dátum: 2015.02.03 kedd, 20:26:21 »

Akkor azért pamacsolsz.....meg azért, mert dízel.  vigyor3


csak az a baj hogy nem csak pamacsokat dobál hanem folyamatosan tolja gyorsitáskor a fekete füstöt...ennyire nem szabadna
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36277 Dátum: 2015.02.03 kedd, 20:35:44 »


csak az a baj hogy nem csak pamacsokat dobál hanem folyamatosan tolja gyorsitáskor a fekete füstöt...ennyire nem szabadna

Ott akkor valami nem ok.
Csak városban használod?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36278 Dátum: 2015.02.03 kedd, 20:36:57 »

Ott akkor valami nem ok.
Csak városban használod?

kb 60-70% ban igen.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #36279 Dátum: 2015.02.03 kedd, 20:37:49 »

Ott akkor valami nem ok.
Csak városban használod?

...de mindig ki szoktam kormolni mert kell ennek is.
Naplózva
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36280 Dátum: 2015.02.04 szerda, 13:03:55 »

Kedves Fórumtársak!

Annak ellenére, hogy kicseréltem a főköri és az olajköri termosztátomat gyárira, nem igazán érzek változást, az autóm nagyon nehezen éri el az üzemhőmérsékletet. 4-5 fokban 20km országút után még kb félúton volt a mutató a középálláshoz képest. A főkörit ráadásul másodjára cserélem, kb 1 hónapja kapott utángyártottat, gondoltam a gyári hátha jobb, de nem. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi más lehet a gond?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #36281 Dátum: 2015.02.04 szerda, 13:21:16 »

Kedves Fórumtársak!

Annak ellenére, hogy kicseréltem a főköri és az olajköri termosztátomat gyárira, nem igazán érzek változást, az autóm nagyon nehezen éri el az üzemhőmérsékletet. 4-5 fokban 20km országút után még kb félúton volt a mutató a középálláshoz képest. A főkörit ráadásul másodjára cserélem, kb 1 hónapja kapott utángyártottat, gondoltam a gyári hátha jobb, de nem. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mi más lehet a gond?

Nekem a városi 50, néhol 70 mellett kell kb. 20-22 perc és 12-13 km ahhoz, hogy viszonylag biztosan középállásba kerüljön a mutató, és azzal a peremfeltétellel, hogy nemsokára kinn vagyok az M1-M7 közös szakaszon a 100-as limittel, hogy ne hűljön vissza, be lehet kapcsolni a fűtést (szintén 2.2-es).

Ha az a 20 km országút neked inkább a 80-90-es tempóról szól, akkor viszont ott valami gáz van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36282 Dátum: 2015.02.04 szerda, 13:43:03 »

Nekem a városi 50, néhol 70 mellett kell kb. 20-22 perc és 12-13 km ahhoz, hogy viszonylag biztosan középállásba kerüljön a mutató, és azzal a peremfeltétellel, hogy nemsokára kinn vagyok az M1-M7 közös szakaszon a 100-as limittel, hogy ne hűljön vissza, be lehet kapcsolni a fűtést (szintén 2.2-es).

Ha az a 20 km országút neked inkább a 80-90-es tempóról szól, akkor viszont ott valami gáz van.

AndyA

Köszönöm a gyors választ. De milyen egyéb gond lehet? Olvastam itt valahol, hogy az olajköri termosztátnál van valami tömítés, ami egy idő után átengedi a termosztát mellett a vizet. Gondolom, ez a termosztát tartozéka, és ha így van, cserélve lett. A szerelőnek nincs ötlete. Esetleg valakinek?
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #36283 Dátum: 2015.02.04 szerda, 13:50:49 »

Nekem a városi 50, néhol 70 mellett kell kb. 20-22 perc és 12-13 km ahhoz, hogy viszonylag biztosan középállásba kerüljön a mutató, és azzal a peremfeltétellel, hogy nemsokára kinn vagyok az M1-M7 közös szakaszon a 100-as limittel, hogy ne hűljön vissza, be lehet kapcsolni a fűtést (szintén 2.2-es).

Ha az a 20 km országút neked inkább a 80-90-es tempóról szól, akkor viszont ott valami gáz van.

AndyA

Akkor én is belekérdezek a témában...nyilván tudjátok, hogy nekem is cserélve lett mindkét termosztát  nyes , fel is megy a mutató középállásba szépen, ( álló helyzeten alapjáraton ha a fűtés folyamatosan megy nem igen akar mozdulni). Azonban ha felmegy, majd 90-100 helyett beérek városba, kényelmes 50-es tempónál visszamegy a mutató negyed állásba. Majd kiérek a városból, hamar visszamegy középállásba. Itt van valami bibi??? Vagy ez természetes?

Illetve még 1 kérdés: reggel hideg indításnál érdemes a klímahőmérsékletet magasabb fokra?! ( mert úgyse fog meleget fújni...lehet ha 23 fokon menne hamarabb melegedne a motor)
Vagy tévedek?
Naplózva
gyuszo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26


« Új hozzászólás #36284 Dátum: 2015.02.04 szerda, 14:15:36 »

Akkor én is belekérdezek a témában...nyilván tudjátok, hogy nekem is cserélve lett mindkét termosztát  nyes , fel is megy a mutató középállásba szépen, ( álló helyzeten alapjáraton ha a fűtés folyamatosan megy nem igen akar mozdulni). Azonban ha felmegy, majd 90-100 helyett beérek városba, kényelmes 50-es tempónál visszamegy a mutató negyed állásba. Majd kiérek a városból, hamar visszamegy középállásba. Itt van valami bibi??? Vagy ez természetes?

Illetve még 1 kérdés: reggel hideg indításnál érdemes a klímahőmérsékletet magasabb fokra?! ( mert úgyse fog meleget fújni...lehet ha 23 fokon menne hamarabb melegedne a motor)
Vagy tévedek?

Az általad leírt jelenséget is tapasztaltam, 300 km megtett út után is. Valami csak nincs rendben.
Naplózva

MKIII 2.2 TDCI, Titanium X, 114 KW, 2005.12., 140 000 km
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #36285 Dátum: 2015.02.04 szerda, 15:27:12 »

jajajajaj.... pias

http://www.bama.hu/baranya/kozelet/csovet-hegesztett-a-katalizator-helyere-593994
Naplózva
kupeti
Vendég
« Új hozzászólás #36286 Dátum: 2015.02.04 szerda, 18:01:45 »

Köszönöm a gyors választ. De milyen egyéb gond lehet? Olvastam itt valahol, hogy az olajköri termosztátnál van valami tömítés, ami egy idő után átengedi a termosztát mellett a vizet. Gondolom, ez a termosztát tartozéka, és ha így van, cserélve lett. A szerelőnek nincs ötlete. Esetleg valakinek?

Mostanában több helyről hallottam, hogy a gyári új olajköri termosztátokkal is baj van (sok a hibás, nem zárnak jól).
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #36287 Dátum: 2015.02.04 szerda, 18:46:38 »



  taps  Kinek van még ilyen szerelője?  hehe
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36288 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:26:15 »

Jo estet.
A Liqvi Moly-val megtortent ua rendszer tisztitas utan mentem kb 600 km-t.
Ha leallitom a motort kb 2 ora mulva nem indul,csak start spry segitsegevel.
Ma volt egy kis idom a hibakodok:
P-1211
P-1608
P-2291
Ha valakinek van otlete mi romlott el irja le batran.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36289 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:47:45 »

Jo estet.
A Liqvi Moly-val megtortent ua rendszer tisztitas utan mentem kb 600 km-t.
Ha leallitom a motort kb 2 ora mulva nem indul,csak start spry segitsegevel.
Ma volt egy kis idom a hibakodok:
P-1211
P-1608
P-2291
Ha valakinek van otlete mi romlott el irja le batran.


Tankba öntötted vagy azzal járattad? 
Levegősödés....
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36290 Dátum: 2015.02.04 szerda, 19:53:15 »



Tankba öntötted vagy azzal járattad? 
Levegősödés....
Azzal jarattam,hol keressem a hibat? Amikor beindul szepen megy nem rangat nem fustol
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36291 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:19:47 »

Jo estet.
A Liqvi Moly-val megtortent ua rendszer tisztitas utan mentem kb 600 km-t.
Ha leallitom a motort kb 2 ora mulva nem indul,csak start spry segitsegevel.
Ma volt egy kis idom a hibakodok:
P-1211   P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
P-1608   P1608 Watchdog Malfunction
P-2291   P2291 Injector Control Pessure Too Low - Engine Cranking
Ha valakinek van otlete mi romlott el irja le batran.
levegős még mindig.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36292 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:20:29 »

Azzal jarattam,hol keressem a hibat? Amikor beindul szepen megy nem rangat nem fustol
valahol falsot szív a rendszer.hol bontottad meg?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36293 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:21:12 »

levegős még mindig.
Ez elmulik vagy hol keressem a hibat?
Naplózva
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36294 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:23:37 »

valahol falsot szív a rendszer.hol bontottad meg?
A szurorol levettem a csatlakozot es puha gumicsovet gyugtam bele semmit nem vagtam vagy maszekoltam
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #36295 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:23:55 »

Ez elmulik vagy hol keressem a hibat?


Ott ahol megbontottad az üza. csöveket.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #36296 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:27:26 »

A szurorol levettem a csatlakozot es puha gumicsovet gyugtam bele semmit nem vagtam vagy maszekoltam
na akkor ott szív falsot.valszeg az Ó gyűrű xar már ott ahova a csövet dugtad vagy levetted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36297 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:28:13 »



Ott ahol megbontottad az üza. csöveket.


Ennyi  eljen  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Arpad
Vendég
« Új hozzászólás #36298 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:29:46 »

Koszi a segitseget holnap nekiesek.
Udv
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #36299 Dátum: 2015.02.04 szerda, 20:55:36 »

Koszi a segitseget holnap nekiesek.
Udv

Inkább előtte szórd fel valamivel az autó körül, mielőtt nekiesel.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 719 720 721 722 723 724 725 [726] 727 728 729 730 731 732 733 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.113 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.