Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:58:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
734
735
736
737
738
739
740
[
741
]
742
743
744
745
746
747
748
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14648841 alkalommal)
0 Felhasználó és 110 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37000 Dátum:
2015.04.15 szerda, 23:38:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.04.15 szerda, 19:40:43
erre mondjon valaki okosat:
fmba 130le automata, régi termosztáttal a mutatót nem lehetett kimozdítani a lenti állásából, csak 20fok feletti külső hőmérsékletnél és pályatempónál.
ma kapott új termosztátot, a helyzet jobb, de egy rendes megkergetés után műszerteszt után is csak 60 fokos a víz
a mutató legalább mostmár 1/3-ig feljön.
a hűtő és a rámenő cső meleg, kézzel fogva szerintem több is, mint a kijelzett 60 fok. létezne, hogy a hőfokjeladó ***? vagy valakinek valami más ötlete? köszi
ahogy László mondja: olajköri termosztát az olajhűtő környékén.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37001 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 06:43:23 »
Idézetet írta: H. Balázs - 2015.04.15 szerda, 22:17:33
?
a 3as 4es távozott az elők sorából....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37002 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 10:10:44 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.04.15 szerda, 08:48:47
Szia alf. Meg néztem a szijat. Én úgy nézem hogy a belső fele ami a motorhoz van közelebb hogy ott kopotabb a szíj ( fényes) akkor ezzel én tudok valamit kezdeni? Vagy a szerelő? Válaszod előre is köszönöm
http://kepfeltoltes.hu/view/150415/DSC_0283_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
nem a szíjon kll a fényesedést keresni,hanem a feszítő alumínium tartóján,ahol elfut a szíj....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37003 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 10:13:23 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.04.15 szerda, 19:29:44
Elvittem ezt a sza.os autót egy másik szerelőhöz, azt mondta hogy lehet az aksiban nincs elég töltés, és hirtelen sok áramot kell a generátornak termelni, kenjem be szappannal a szijat majd be kopik a szíj. Feszesege jó azt mondta, nézte a szijat mikor el indítom le állítom, meg nyomkodta. Ez se tudja.
nem ez okozza a nyikkanást.az is lehet,hogy valamelyik görgő van beállva,és indításkor sír...lekell a szíjat dobni és ellenőrizni a görgöket.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37004 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 15:45:14 »
Rég jártam már itt. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem volt gond a kocsival
2.0 és 2.2 nagynyomású szivattyú között van különbség?
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37005 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 19:02:00 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.16 csütörtök, 10:13:23
nem ez okozza a nyikkanást.az is lehet,hogy valamelyik görgő van beállva,és indításkor sír...lekell a szíjat dobni és ellenőrizni a görgöket.
Az egyik görgő ad hangot. Hétfőn csere remélem az megoldja a problémát. Köszönöm
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37006 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 19:14:07 »
Sziasztok,
Tegnap sikerult eljutnom Ervinhez, persze az autopalyan jelentkezett a rangatas (1700 fordulat, illetve 2200 fordulatok kornyeken), de mikor Ervinhez megerkeztem, onnantol minden rendben volt az autoval, nem produkalta a hibat...
Tehat elso korben megpoharazta a csucsokat, a 2-es injektor, azaz a 3-as henger injektora 3-4 ml-rel tobbet engedett vissza, mint a tobbi, de Ervin azt mondta, hogy latott ennel mar sokkal-sokkal rosszabbat is.
Radugta a fordiagot, es ugyanazt mutatta ott is, hogy a 2-es injektor jo nagyokat korrigalt, neha ki is akadt.
Ezutan megpiszkalta a nyomas-szenzor csatijat, meg az osszes kis stekkert szethuzta, megpucolta, befujogatta.
Atnezte az osszes turbocsovet, sehol egy luk. De lyuk sem
Viszont kiszurta, hogy az olajszuro fedelet nem huztam meg rendesen...
Mentunk par kort, de minden rendben volt az autoval.
Visszaertunk, megszolalt a kis szijkor gorgoje...
Kicserelte szijjal egyutt, aztan ujrairta a befecskendezok kodjait es elkoszontunk.
Gyorig minden oke volt, megaltam tapert a mekibe, aztan fel az autobahn-ra es par perccel kesobb mar megint berangatott 2100-2200 kornyeken.
Azota beszeltunk, neki sincs ra mas otlete, minthogy csucs.
502Z van benne, meg minden gyari, sajnos a CMP jelado is, abbol kell egy masik, hogy nehogy lealljon...
Szoval a kerdesem, hogy esetleg valakinek volna meg otlete, vagy tapasztalata, vagy ez 100%, hogy csucs lesz?
Esetleg erdemes lenne ahhoz a hengerhez egy uj nyomocsovet is beszerezni?
Vagy az felesleges?
Koszi,
T
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.16 csütörtök, 19:18:38 írta tebow
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37007 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 19:40:24 »
Idézetet írta: siky - 2015.04.16 csütörtök, 15:45:14
Rég jártam már itt. Persze ez nem azt jelenti, hogy nem volt gond a kocsival
2.0 és 2.2 nagynyomású szivattyú között van különbség?
szerinted?mérföldek....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37008 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 19:40:39 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.04.16 csütörtök, 19:02:00
Az egyik görgő ad hangot. Hétfőn csere remélem az megoldja a problémát. Köszönöm
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37009 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 19:55:19 »
Idézetet írta: Relhist - 2015.04.15 szerda, 23:38:31
ahogy László mondja: olajköri termosztát az olajhűtő környékén.
az a termosztát a vízpumpán van, nem?
de én még mindig nem arra gyanakodnék, mert
-a műszer szerinti alacsony hőfok ellenére is meleg a vízhűtő és a termosztátról jövő cső. ha valóban 60fok körüli lenne a víz, akkor nem lehetne meleg a termosztáttól jövő vízcső.
-a napközbeni 30 fokokban már bőven be kéne melegedni termoszát nélkül is.
merre van helyileg az a jeladó? gondolom a vízjáratban megy, és ha kitekerem, akkor folyni fog a víz, ugye?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37010 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 20:48:58 »
Ervin felé félúton...
https://vimeo.com/125169095
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37011 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 20:56:07 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.04.16 csütörtök, 19:55:19
az a termosztát a vízpumpán van, nem?
de én még mindig nem arra gyanakodnék, mert
-a műszer szerinti alacsony hőfok ellenére is meleg a vízhűtő és a termosztátról jövő cső. ha valóban 60fok körüli lenne a víz, akkor nem lehetne meleg a termosztáttól jövő vízcső.
-a napközbeni 30 fokokban már bőven be kéne melegedni termoszát nélkül is.
merre van helyileg az a jeladó? gondolom a vízjáratban megy, és ha kitekerem, akkor folyni fog a víz, ugye?
Szervópumpát hajtó vezérműtengely-szíjtárcsa mögött.
Naplózva
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37012 Dátum:
2015.04.16 csütörtök, 21:00:10 »
Gázolajszűrő cromaxos cikkszámát tudja valaki?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37013 Dátum:
2015.04.17 péntek, 01:17:16 »
Idézetet írta: Kispusi - 2015.04.16 csütörtök, 21:00:10
Gázolajszűrő cromaxos cikkszámát tudja valaki?
A gyári Finis kódja: 1532171
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37014 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:00:42 »
Sziasztok,
Rövid diagnosztika után Vik szerint a nagynyomású szivattyúm rossz, ezért nincs elegendő üzemanyagnyomás.
Sokan javasoljátok ilyenkor a Filep dízelt, de úgy tudom, hogy oda csak kiszerelt szivattyút lehet vinni, ők nem foglalkoznak kiszereléssel.
Tudtok esetleg más, megbízható szervízt, ahol megcsinálják a ki-beszerelést is?
Előre is köszönöm az ötleteket!
Üdv,
Andor
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37015 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:05:57 »
Idézetet írta: tebow - 2015.04.16 csütörtök, 19:14:07
Tehat elso korben megpoharazta a csucsokat, a 2-es injektor, azaz a 3-as henger injektora 3-4 ml-rel
Radugta a fordiagot, es ugyanazt mutatta ott is, hogy a 2-es injektor jo nagyokat korrigalt, neha ki is akadt.
Szoval a kerdesem, hogy esetleg valakinek volna meg otlete, vagy tapasztalata, vagy ez 100%, hogy csucs less?
Koszi,
T
Mennyi idobe telik 2 injektort felcserelni?
Mondjuk a 2-est a 4-essel?
Mert ha a hiba ezutan is a 2-es injektornal jelentkezne, akkor nem a csuccsal van baj, hanem massal.
A hozamszabalyzo szelep esetleg lehet hibas, vagy akkor az osszes injektornal lenne korrekcio?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37016 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:20:22 »
Idézetet írta: tamasia - 2015.04.17 péntek, 09:00:42
Sziasztok,
Rövid diagnosztika után Vik szerint a nagynyomású szivattyúm rossz, ezért nincs elegendő üzemanyagnyomás.
Sokan javasoljátok ilyenkor a Filep dízelt, de úgy tudom, hogy oda csak kiszerelt szivattyút lehet vinni, ők nem foglalkoznak kiszereléssel.
Tudtok esetleg más, megbízható szervízt, ahol megcsinálják a ki-beszerelést is?
Előre is köszönöm az ötleteket!
Üdv,
Andor
Filepék ki is szedik. Autót odaviszed, A-Z-ig intézik.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tamasia
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37017 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:26:45 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2015.04.17 péntek, 09:20:22
Filepék ki is szedik. Autót odaviszed, A-Z-ig intézik.
Köszi szépen!
Naplózva
Mondeo Turnier MKIII f2 2006/11
2.0
TD
Ci
96 kW N7BA
18" | Llumar | DLD 500+ | Flipkey | EGR off | tempomat
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37018 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:34:09 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.16 csütörtök, 19:40:24
szerinted?mérföldek....
Volt ahol azt írták, hogy mindkettőre jó. De ha nem, akkor felgyújtom
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37019 Dátum:
2015.04.17 péntek, 09:49:44 »
Idézetet írta: siky - 2015.04.17 péntek, 09:34:09
Volt ahol azt írták, hogy mindkettőre jó. De ha nem, akkor felgyújtom
Finis kódjuk biztos más
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37020 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:34:05 »
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/uzemanyag-rendszer/uzemanyag-szivattyu-es-alkatreszei/
Ez mi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37021 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:34:22 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.04.16 csütörtök, 20:56:07
Szervópumpát hajtó vezérműtengely-szíjtárcsa mögött.
köszi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37022 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:40:04 »
Idézetet írta: siky - 2015.04.17 péntek, 10:34:05
http://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatresz/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2005/2_2/DIESEL/uzemanyag-rendszer/uzemanyag-szivattyu-es-alkatreszei/
Ez mi?
Tddi AC a tanknál.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37023 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:47:26 »
Idézetet írta: siky - 2015.04.17 péntek, 09:34:09
Volt ahol azt írták, hogy mindkettőre jó. De ha nem, akkor felgyújtom
én is hallottam már olyat, hogy elvileg ugyan az
2.0 eu3 és eu4 között nincs különbésg, az tuti
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37024 Dátum:
2015.04.17 péntek, 10:51:09 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2015.04.17 péntek, 10:47:26
én is hallottam már olyat, hogy elvileg ugyan az
2.0 eu3 és eu4 között nincs különbésg, az tuti
a 2.0-nál.
picicica megmondja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37025 Dátum:
2015.04.17 péntek, 15:41:11 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.17 péntek, 10:51:09
a 2.0-nál.
picicica megmondja.
Valaki megnézi nekem, ha szépen nézek?
Naplózva
siky
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37026 Dátum:
2015.04.17 péntek, 15:41:36 »
Idézetet írta: Zoleex - 2015.04.17 péntek, 10:40:04
Tddi AC a tanknál.
Az jó, hogy a Bárdi, az enyémhez hozza
Naplózva
Ferenc74
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37027 Dátum:
2015.04.17 péntek, 18:51:51 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Az beteg Mondeo 2.0 TDCi, 6 sebességes 2007-es a következő tüneteket produkálja: folyamatosan erős dobogó hangot ad kis ha széthúzom a levegőszűrő házról a lefelé menő csövet (nem a turbo felé menőt), akkor a hang még erősebb lesz. Ezt vajon mi okozhatja?
És nem tudom, hogy összetartozik-e a két hiba, de 2000 fordulatnál erős kopogó hangja lesz a motornak, olyan mint egy traktor. Indulni rendesen indul, nem füstöl, olajat vizet nem használja, hibakód olvasáson minden rendben volt. EGR dugózva.Augusztusban lánccsere volt mindennel együtt. Ha valaki tud valami okosat mondani, megköszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37028 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:19:05 »
Idézetet írta: siky - 2015.04.17 péntek, 15:41:36
Az jó, hogy a Bárdi, az enyémhez hozza
hát,vegyél 1et!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37029 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:19:27 »
Idézetet írta: siky - 2015.04.17 péntek, 15:41:11
Valaki megnézi nekem, ha szépen nézek?
talán AndyA....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37030 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:35:47 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.17 péntek, 19:19:27
talán AndyA....
Mindjárt, most értem haza.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37031 Dátum:
2015.04.17 péntek, 19:47:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.17 péntek, 19:35:47
Mindjárt, most értem haza.
AndyA
No itten:
http://www.kephost.com/images/2015/04/17/CRszivattyu2.0TDCi.jpg
http://www.kephost.com/images/2015/04/17/CRszivattyu2.2TDCi.jpg
Vagyis a 2.2-esé biztosan passzos a 2.0-ba, de a 2.0-ban lehet gyárilag olyan, amit a 2.2-eshez nem listáz a mikromacska.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
akosm92
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 174
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37032 Dátum:
2015.04.18 szombat, 08:29:25 »
Sziasztok, úgy alakult, hogy lekel cserélnem a szervó tartályból a pumpa felé menő csövet mivel kikopott(kis klipsz ami távol tartja a turbó csőtől eltört és kikoptatták egymást). Tudtam szerezni egyet ami komplett és a mai napon cserélném, és a fordos boltban ilyen olajat adtak hozzá: Midland ATF M3 plus
http://www.motorolajkiraly.hu/index.php/motorolaj/olaj/Midland_ATF_M3_Plus_Automatavalto_es_szervokormany_olaj_1L/592
. Szerintetek megfelelő a cseréhez?
Naplózva
2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci
Pantherblack
EGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci fl
Pantherblack
*INA EGR off
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37033 Dátum:
2015.04.18 szombat, 15:21:17 »
Üdv!
Nem lényeges, amit most leírok, csak pár ember kérdésének igazolására írom le ezt:
2003-as 2.0 TDCi Mondeo 254 000 km-el előző tulaj által dugózott EGR-el (nagyon gagyi a dugózás, valami épp olyan széles hosszúkás lemezzel lett megoldva, ami túllógott, az elég csúnyán vissza van hajtva a szelepre), tegnap 2015.04.17 simán leműszakozott/zöldkártyázott, hisz a kettő együtt van.
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37034 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 15:26:54 »
Sziasztok. Valaki próbálta már hány km lehet elmenni egy tele tankal. Kb mennyit eszik autópályán 150 km/ h val? még kb 3 hét és irány vissza
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37035 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:04:57 »
Idézetet írta: Taki - 2015.04.18 szombat, 15:21:17
Üdv!
Nem lényeges, amit most leírok, csak pár ember kérdésének igazolására írom le ezt:
2003-as 2.0 TDCi Mondeo 254 000 km-el előző tulaj által dugózott EGR-el (nagyon gagyi a dugózás, valami épp olyan széles hosszúkás lemezzel lett megoldva, ami túllógott, az elég csúnyán vissza van hajtva a szelepre), tegnap 2015.04.17 simán leműszakozott/zöldkártyázott, hisz a kettő együtt van.
Szerintem ez csak a vizsga-állomástól függ, hogy észreveszik-e/mennyire ismerik a típust. NOx-ot meg nem mérnek, amit hivatott csökkenteni, amit mérnek (füst) arra meg pozitív hatással van.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37036 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:09:27 »
Idézetet írta: adrian007 - 2015.04.19 vasárnap, 15:26:54
Sziasztok. Valaki próbálta már hány km lehet elmenni egy tele tankal. Kb mennyit eszik autópályán 150 km/ h val? még kb 3 hét és irány vissza
1000-1100 km-t, vezetési stílustól függő.
Naplózva
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37037 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:39:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.19 vasárnap, 16:09:27
1000-1100 km-t, vezetési stílustól függő.
Nekem városban simán elmegy 1000 km-et a 8.0 TDCi...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37038 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 17:50:08 »
Idézetet írta: Taki - 2015.04.19 vasárnap, 16:39:36
Nekem városban simán elmegy 1000 km-et a 8.0 TDCi...
Nehezen hihető! ekkora kaszni mozgatása elindulás megállás stb. városban kijönne 6l alatt. Nemsokára megjelennek nálad az autógyártók, hogy lecseréljék a hibridhajtást mert ár érték arányban alig takarékosabbak mint az autód!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37039 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 18:17:58 »
12 éve vezetek ilyen autót. Immáron a másodikat.
Ennyi idő alatt egyszer tudtam vele 1040 km-t menni.
Minden más esetben 750 és 950 közé esett a megtehető km.
Valószínűleg megtehető vele 1100 km, csak szárazra kell fogyasztani a tankot, tükör sima, minta nélküli, kőkeményre fújt gumikkal kell járni és úgy kell vezetni, hogy mögötted mindenki kitépje minden szál haját.
Na szóval ilyen simán lehet vele 1100km-et menni "RENDSZERESEN"
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.19 vasárnap, 16:09:27
1000-1100 km-t, vezetési stílustól függő.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Taki
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37040 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 18:36:59 »
Idézetet írta: DomeSL - 2015.04.19 vasárnap, 18:17:58
12 éve vezetek ilyen autót. Immáron a másodikat.
Ennyi idő alatt egyszer tudtam vele 1040 km-t menni.
Minden más esetben 750 és 950 közé esett a megtehető km.
Valószínűleg megtehető vele 1100 km, csak szárazra kell fogyasztani a tankot, tükör sima, minta nélküli, kőkeményre fújt gumikkal kell járni és úgy kell vezetni, hogy mögötted mindenki kitépje minden szál haját.
Na szóval ilyen simán lehet vele 1100km-et menni "RENDSZERESEN"
Én elég dinamikusan hajtva 1000 elmegyek egy teletankkal, de akkor az nagyon tele van, és csak párszor volt ilyen, mert minden hónap elején tankolok, inkább nem kísértem a szerencsét, amit egy dizelszervizes cikkben olvastam totalcar-on...
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37041 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 20:27:27 »
Köszönöm a válaszokat akkor kB 900 km az biztos. Németbe megyek vele :/ nekem 6.6 ra jött ki a városba a fogyasztás
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Mjoey
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37042 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 10:32:20 »
Sziasztok!
Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):
Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.
Válaszokat köszi!
Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37043 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 10:36:46 »
Idézetet írta: Mjoey - 2015.04.20 hétfő, 10:32:20
Sziasztok!
Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):
Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.
Válaszokat köszi!
Üdv
generátor,töltés,akku,nagy fogyasztók zárlatban(pl izzítógyertyák).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37044 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 11:12:35 »
Idézetet írta: DomeSL - 2015.04.19 vasárnap, 18:17:58
12 éve vezetek ilyen autót. Immáron a másodikat.
Ennyi idő alatt egyszer tudtam vele 1040 km-t menni.
Minden más esetben 750 és 950 közé esett a megtehető km.
Valószínűleg megtehető vele 1100 km, csak szárazra kell fogyasztani a tankot, tükör sima, minta nélküli, kőkeményre fújt gumikkal kell járni és úgy kell vezetni, hogy mögötted mindenki kitépje minden szál haját.
Na szóval ilyen simán lehet vele 1100km-et menni "RENDSZERESEN"
Nem kötelező elhinni. Az 1000 km minden egyes tankolásnál meg van és nem száraz a tank, sőt a legtöbb esetben még a nyomorjelző sem világít. Ja és nem mondanám, hogy nagypapa stílusban vezetek. Ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, akkor láthatod a végén a vezetési stílustól függő részt is. Amúgy az autóm soha nem evett 6-6,2-nél többet (60-70% városi forgalom mellett). A 750 km 57 literes tankolásnál igen csak 7,6/100km, de ne tankolj annyit, hanem 55 litert, aminél még nem nagyon gyullad a lámpa, akkor is 7,3 liter/100km az átlag, ami valljuk be nem éppen kímélő vezetési stílusra utal.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.04.20 hétfő, 11:18:33 írta Lacika71
»
Naplózva
mendoza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37045 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 11:54:04 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.20 hétfő, 11:12:35
Nem kötelező elhinni. Az 1000 km minden egyes tankolásnál meg van és nem száraz a tank, sőt a legtöbb esetben még a nyomorjelző sem világít. Ja és nem mondanám, hogy nagypapa stílusban vezetek. Ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, akkor láthatod a végén a vezetési stílustól függő részt is. Amúgy az autóm soha nem evett 6-6,2-nél többet (60-70% városi forgalom mellett). A 750 km 57 literes tankolásnál igen csak 7,6/100km, de ne tankolj annyit, hanem 55 litert, aminél még nem nagyon gyullad a lámpa, akkor is 7,3 liter/100km az átlag, ami valljuk be nem éppen kímélő vezetési stílusra utal.
Nekem fent van spritmonitoron az auto, egr dugozas utan kb 0,5-1 literrel, majd szivosor takaritas utan egy picivel csokkent a fogyasztasa.
Viszont nagypapasan falvakon keresztul haladva ertem el a minimum fogyasztasomat, ami 5,5 volt.
Nekem kb 850km korul jelez a lampa, de azt sosem szoktam megvarni... Ebbol adodoan sosem mentem meg 1000-et egy tankkal
Biztos lehetseges, de az is lehet, hogy turatankod van
Naplózva
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37046 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 12:16:05 »
Idézetet írta: Mjoey - 2015.04.20 hétfő, 10:32:20
Sziasztok!
Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):
Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.
Válaszokat köszi!
Üdv
Néha nekem is szokta csinálni, pl ma reggel. De ma nem füstölt, csak rangatott ( dadogott) kb 2 vagy 5 másodpercig.
Meg úgy vettem észre hogy ha sokszor indítom és állítom le a városba. Ez lehetséges?? ( mintha nem tudná feltolteni rendesen az akut) mikor nincs hosszú út. vagy én vagyok bolond?
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37047 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 12:23:35 »
Idézetet írta: Mjoey - 2015.04.20 hétfő, 10:32:20
Sziasztok!
Tanácsot kérek a következőre, (mielőtt szervizbe vinném):
Indításkor a motor főleg hidegben rángatózik, és pár másodpercig büdös fehér füstöt nyom. utána a rángatás és a füst is megszűnik, valamint a múlt heti meleg időben már annyira nem is csinálta. Menetteljesítmény nem változott és csak első indításnál van.
Válaszokat köszi! :)Ez olyan levegősödés vagy izzítógyertya gyanús!
Üdv
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
adrian007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
Emailt irj ha kérdésed van.
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37048 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 14:10:29 »
Idézetet írta: alf - 2015.04.20 hétfő, 10:36:46
generátor,töltés,akku,nagy fogyasztók zárlatban(pl izzítógyertyák).
Ismét igazad lett alf
Elvittem a kocsit beméretni, és nekem az aksi jött ki hogy rossz.. Most vettem újat bele..
Nyikorgasra vissza terve, generátor szabadonfutósítását kell megcsinaltatom, meg feszítő csere. De azt mondta szerelő addig használjam így nyugodtan.
Naplózva
2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE kombi
dfeco
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #37049 Dátum:
2015.04.21 kedd, 08:44:48 »
Sziasztok!
Szerintetek lyukas a turbócsövem? Olajfoltot ugyan nem látok a csöveken.
Viszont kisebb gyorsításnál is porszívószerű, süvítő (nem fütyülő) hang jön a turbó irányából.
Az természetes, hogy álló helyzetben kisebb gázadásra is rögtön reagál a turbó geometriát állító kar?
Feri
Naplózva
MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
Oldalak:
1
...
734
735
736
737
738
739
740
[
741
]
742
743
744
745
746
747
748
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ