Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 12:05:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 738 739 740 741 742 743 744 [745] 746 747 748 749 750 751 752 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13858888 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37200 Dátum: 2015.05.19 kedd, 20:51:44 »

Esetleg valaki tudja véletlenül a 2.2 tdci motor termosztátjainak a fordos kódjait.
Főköri ,olajköri.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37201 Dátum: 2015.05.19 kedd, 21:00:10 »

Esetleg valaki tudja véletlenül a 2.2 tdci motor termosztátjainak a fordos kódjait.
Főköri ,olajköri.


főköri: 1096283
olajköri: 1128018
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37202 Dátum: 2015.05.20 szerda, 09:26:02 »

fogadott ma egy p2337, kitörölni sem tudom. tipp, hogy mit próbáljak? vigyor3 a benzines kannán kívül vigyor3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37203 Dátum: 2015.05.20 szerda, 10:39:43 »

Nem teljesen idevaló téma, de hátha... Smiley

TDCi motor felső műanyag burkolat hangszigetelő szivacs szinte teljesen elporladt. Kellene egy másik! Tudunk beszerzési forrást CSAK SZIVACS tárgyában elérhető áron, vagy felejtős és faragjak bele valamit házilag? Ha házi barkács, akkor szívesen olvasnék arról, hogy ki-hogyan oldotta meg. Gondolom, nem egyedi a problémám!

 worship
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37204 Dátum: 2015.05.20 szerda, 10:41:12 »

Nem teljesen idevaló téma, de hátha... Smiley

TDCi motor felső műanyag burkolat hangszigetelő szivacs szinte teljesen elporladt. Kellene egy másik! Tudunk beszerzési forrást CSAK SZIVACS tárgyában elérhető áron, vagy felejtős és faragjak bele valamit házilag? Ha házi barkács, akkor szívesen olvasnék arról, hogy ki-hogyan oldotta meg. Gondolom, nem egyedi a problémám!

 worship
sehogy.úgy hagyod a pitsába. vigyor3
vagy házi barkács....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37205 Dátum: 2015.05.20 szerda, 10:42:38 »

fogadott ma egy p2337, kitörölni sem tudom. tipp, hogy mit próbáljak? vigyor3 a benzines kannán kívül vigyor3 vigyor3
próbáld cserélni azt a csúcsot..... vigyor3 Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37206 Dátum: 2015.05.20 szerda, 10:48:39 »

Nem teljesen idevaló téma, de hátha... Smiley

TDCi motor felső műanyag burkolat hangszigetelő szivacs szinte teljesen elporladt. Kellene egy másik! Tudunk beszerzési forrást CSAK SZIVACS tárgyában elérhető áron, vagy felejtős és faragjak bele valamit házilag? Ha házi barkács, akkor szívesen olvasnék arról, hogy ki-hogyan oldotta meg. Gondolom, nem egyedi a problémám!

 worship
egyik kezeddel a fogod a műanyagot, a másikkal a szivacsot és kitéped belőle. kb ennyi a házibarkács megoldás. nekem már évek őta ki van tépve mind2 tddi-ből a tdci-ből meg eleve hiányzott már amikor vettem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37207 Dátum: 2015.05.20 szerda, 10:49:50 »

próbáld cserélni azt a csúcsot..... vigyor3 Wink
újra kódoltam, most semmilyen körülmény között nem jön vissza. majd látjuk, de valszeg az lesz, korrekciós értékben a C az melyik henger lenne?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #37208 Dátum: 2015.05.20 szerda, 11:18:56 »

egyik kezeddel a fogod a műanyagot, a másikkal a szivacsot és kitéped belőle. kb ennyi a házibarkács megoldás. nekem már évek őta ki van tépve mind2 tddi-ből a tdci-ből meg eleve hiányzott már amikor vettem


Én is így oldottam meg.  nyes
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37209 Dátum: 2015.05.20 szerda, 11:49:54 »

Köszönöm a segítséget!  worship A megoldás sokkal olcsóbb, mint gondoltam.  vigyor3
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37210 Dátum: 2015.05.20 szerda, 13:21:43 »

újra kódoltam, most semmilyen körülmény között nem jön vissza. majd látjuk, de valszeg az lesz, korrekciós értékben a C az melyik henger lenne?
3as
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37211 Dátum: 2015.05.20 szerda, 13:37:54 »

3as
fizikai vagy porlasztási sorrendben?  vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37212 Dátum: 2015.05.20 szerda, 15:49:47 »

Nem teljesen idevaló téma, de hátha... Smiley

TDCi motor felső műanyag burkolat hangszigetelő szivacs szinte teljesen elporladt. Kellene egy másik! Tudunk beszerzési forrást CSAK SZIVACS tárgyában elérhető áron, vagy felejtős és faragjak bele valamit házilag? Ha házi barkács, akkor szívesen olvasnék arról, hogy ki-hogyan oldotta meg. Gondolom, nem egyedi a problémám!

 worship
Tisztelt Fórumtárs!
Egy kedves barátom és a saját kocsim motorvédő burkolatát felújítottam. Mégpedig a burkolaton elporladt szivacs szerű anyagot lecseréltem egy 5-8 mm vastag hőszigetelőként beépített "filchez" hasonló anyagra, és az elkészített bélést pontosan méretre szabva, beragasztva a motor burkolatba, az egész belső felületet lefújtam égésgátló spray-vel "Flammenschutz" a fenyőfákat fújják le vele hogy ne gyulladjon meg a csillagszórótól, végül az egészet lefújtam fekete hőálló sprayvel. Így biztosítva vagyon a tűzállósága is a belső burkolatnak. Eredmény! Észre vehetően csillapítja a motorzajt és egy kisebb hővédelemmel is szolgál. A hűvösebb napokon kifejezetten jól érzékelhető a hőszigetelő hatás. Nem hűl le olyan hamar a motor. Elkészítését csak ajánlani tudom mindenkinek. wave[url=http://kepfeltoltes.hu/view/150520/IMG_2679_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.20 szerda, 16:34:41 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Steve
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



E-mail
« Új hozzászólás #37213 Dátum: 2015.05.20 szerda, 18:52:07 »

Szevasztok!
Ma elvittem a kocsimat egy porlasztó javítással foglalkozó szerelőhöz. Az utóbbi időben csúnyán kerreg a motor és füstfelhőket hagyok magam után, gondoltam megnézetem milyen állapotban vannak a porlasztóim. A szerelő kiszerelte és megvizsgálta a porlasztókat, majd azt mondta bizony fel kell újítani, amiért 200 ezret kért. Elhoztam a kocsit, de teljesen elhagyta az erő, alig tudok elindulni vele a pirosnál. Azt mondta a csávó, nem tett jót a porlasztóknak hogy kivették-visszarakták. Volt itt valakinek hasonló tapasztalata porlasztókkal? Mennyibe fáj egy teljes porlasztó felújítás?
Naplózva

2006 Mondeo 2.0 TDCI 115 Le
K&N direktszűrő, Fóliázott ablak
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37214 Dátum: 2015.05.20 szerda, 19:11:07 »



főköri: 1096283
olajköri: 1128018

Köszi Zoleex   worship
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #37215 Dátum: 2015.05.20 szerda, 20:46:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egy kedves barátom és a saját kocsim motorvédő burkolatát felújítottam. Mégpedig a burkolaton elporladt szivacs szerű anyagot lecseréltem egy 5-8 mm vastag hőszigetelőként beépített "filchez" hasonló anyagra, és az elkészített bélést pontosan méretre szabva, beragasztva a motor burkolatba, az egész belső felületet lefújtam égésgátló spray-vel "Flammenschutz" a fenyőfákat fújják le vele hogy ne gyulladjon meg a csillagszórótól, végül az egészet lefújtam fekete hőálló sprayvel. Így biztosítva vagyon a tűzállósága is a belső burkolatnak. Eredmény! Észre vehetően csillapítja a motorzajt és egy kisebb hővédelemmel is szolgál. A hűvösebb napokon kifejezetten jól érzékelhető a hőszigetelő hatás. Nem hűl le olyan hamar a motor. Elkészítését csak ajánlani tudom mindenkinek. wave[url=http://kepfeltoltes.hu/view/150520/IMG_2679_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
Tisztelettel László! worship

Szia László,
Nem tudom mi az az anyag amit használtál, én hasonló célra a motorok átmenős dobjához használt kipufogógyapotot használnám, ez eleve tűzálló.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd/100720030/Kipufogo-hangtompito-GYAPOT-100720030-TABLAS-600x3
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37216 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 10:44:25 »

Szia László,
Nem tudom mi az az anyag amit használtál, én hasonló célra a motorok átmenős dobjához használt kipufogógyapotot használnám, ez eleve tűzálló.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd/100720030/Kipufogo-hangtompito-GYAPOT-100720030-TABLAS-600x3
Tisztelt Fórumtárs!
Ne kérdezd, hogy mi az anyag neve. Valamikor szőnyegáruházban vettem valami nemez vagy mi a szösz. Nagyon olcsó volt, és a régi Fordomba használtam a belső kárpit alá hangszigetelőnek. A tűzállósággal semmi gond, mivel már egy éve teszi a dolgát kifogástalanul a motorburkolaton. A motorhőmérsékletet meg lazán elviseli. Egyébként kipróbáltam, és sprayivel történő kezelés után, nyílt lángon percekig nem volt hajlandó meggyulladni. Én ezt a hőállólemezt nagyon jónak tartom, csak egy kicsit húzós az ára a méretéhez képest. Viszont a hő és hangszigetelés miatt érdemes a feladattal megküzdeni. Én nem bántam meg, hogy rászántam azt a kis időt, amíg elkészültem vele. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.05.21 csütörtök, 13:44:14 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37217 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 14:44:59 »

Tisztelt Fórumtársak!
Akinek ablaktörlőlapát csere esedékes, annak csak ajánlani tudom a főoldalon preferált www.ablaktorlok.hu web oldalon található céget, mely kedvezményt is biztosít a clubtagok számára. A náluk vásárolt lapátok minősége minden igényt kielégít, és emellett nagyon kedvező árfekvéssel dolgoznak. Nem utolsó sorban megjegyezném, a precíz pontos udvarias ügyintézést, még az esetleges garanciális ügyekben is. Megbízható korrekt cég csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37218 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 19:16:16 »

Sziasztok Fórumozók!

Én is Mondeo tulaj lettem. Egyenlőre még nem tudok betelni vele. Nagyon szép, nagyon kényelmes, nagyon jól megy és a menetdinamikához képest csekély a fogyasztása.

Van egy pár hiba aminek a megoldására egyenlőre nem jöttem rá.

Az első amit észrevettem, hogy nem lehet vele lassan menni mert nagyon érzékeny a gázpedál. Ha álló helyzetben nyomom a gázt akkor 1000-ig tudom nyomni de utána már akármilyen finoman nyomom rögtön felugrik 1800-2000 -re.  Ennek ilyennek kell lenni? vagy rossz a gázpedál jeladóm?

A másik: ha terhelés nélkül megyek pl: Autópálya 70-80 km/h akkor néha olyan érzésem van mintha kihagyna a motor ( olyan érzés mintha beremegne vagy dadogna a motor, nagyon enyhe rángatás) de ha elveszem a gázról a lábam vagy egy picit is nyomom neki akkor semmi nincs.  Ez mi lehet?

A harmadik: Hidegen ha elindítom egy kicsit egyenetlenül jár a motor és nagyon enyhe szürkés füst van egy darabig. ilyenkor az alapjárat 750 de ha emelem egy hangyányit is a fordulatot akkor egyenletesen jár a motor és füst sincs. A kérdés, hogy nem kéne ennek hidegen megemelnie az alapjáratot? (mint minden más autónál).

A negyedik: nehezen melegszik be a motor. alig éri el a normál szint kezdetét a mutató. Termosztátot már cseréltem de nem javult meg a dolog. Egyébként néztem a hűtővíz csöveket és az a helyzet, hogy a termosztáttól ami megy cső a hűtőre az együtt melegszik a motorral. Én szerintem ennek csak akkor kellene melegedni ha kinyit a termosztát. Csak az a furcsa, hogy a gyári termosztát is ezt csinálta és az újnál is ez a jelenség.  Erre van valami magyarázat?

Az ötödik:  Az izzítás lámpa hidegen is és melegen is kb 5mp-ig világít. Kell melegen is izzítani? vagy itt is valami bibi van?

A hatodik: járó motornál nem lehet kinyitni a csomagtartót még a belső gombbal sem. Ez valami hiba? vagy ilyen? vagy át lehet programozni valahogy?

Egyébként az  autó jól megy hibát még nem mutatott a műszerfal ( malacfarok és motor jelzés).

Azért írtam ide mert látom, hogy itt komoly tudású szakemberek járnak. Hátha valaki megmondja kapásból a hibákra a megoldást.

Előre is köszönöm a segítséget mindenek aki segít.  worship worship worship

« Utoljára szerkesztve: 2015.05.21 csütörtök, 20:19:17 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37219 Dátum: 2015.05.21 csütörtök, 20:58:09 »


A másik: ha terhelés nélkül megyek pl: Autópálya 70-80 km/h akkor néha olyan érzésem van mintha kihagyna a motor ( olyan érzés mintha beremegne vagy dadogna a motor, nagyon enyhe rángatás) de ha elveszem a gázról a lábam vagy egy picit is nyomom neki akkor semmi nincs.  Ez mi lehet?

A negyedik: nehezen melegszik be a motor. alig éri el a normál szint kezdetét a mutató. Termosztátot már cseréltem de nem javult meg a dolog. Egyébként néztem a hűtővíz csöveket és az a helyzet, hogy a termosztáttól ami megy cső a hűtőre az együtt melegszik a motorral. Én szerintem ennek csak akkor kellene melegedni ha kinyit a termosztát. Csak az a furcsa, hogy a gyári termosztát is ezt csinálta és az újnál is ez a jelenség.  Erre van valami magyarázat?

Előre is köszönöm a segítséget mindenek aki segít.  worship worship worship

Szia,

Udv a klubban. Atvitt ertelemben is Cheesy Lasd lejjebb

"A másik": - Nekem is ugyanez a hibam, 70-80, illetve 120-130 kornyeken. A negy csucsom most volt padon, egyet kellett felujitani, a hiba maradt. Valaki kettomegu lendkerekt mond, valaki gorbult hajtokarra gyanakszik, valaki pedig nyomas-szenzorra... Egyik sem a legjobb es legolcsobb lehetseges hiba...
Nem akarlak megijeszteni, oszinten remelem, hogy neked valami egyszerubb es konnyebben orvosolhato hibad van...

"A negyedik": - Csereld az olajkori termosztatot is.

udv
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #37220 Dátum: 2015.05.22 péntek, 14:18:16 »


A másik: ha terhelés nélkül megyek pl: Autópálya 70-80 km/h akkor néha olyan érzésem van mintha kihagyna a motor ( olyan érzés mintha beremegne vagy dadogna a motor, nagyon enyhe rángatás) de ha elveszem a gázról a lábam vagy egy picit is nyomom neki akkor semmi nincs.  Ez mi lehet?


Üdv a klubban.

Ez sajnos nekem is megvan, és még nem tudtak rájönni az okára.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37221 Dátum: 2015.05.22 péntek, 18:24:47 »

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata a közös nyomócsőre csatlakoztatható tuningbox-ról?
Arra gondoltam, hogy beújítok egy ilyent:
http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37222 Dátum: 2015.05.22 péntek, 19:06:11 »

Sziasztok,

Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek tapasztalata a közös nyomócsőre csatlakoztatható tuningbox-ról?
Arra gondoltam, hogy beújítok egy ilyent:
http://tuning-box.hu/ford-tuningbox-tuning-box/194-ford-mondeo-tuningbox.html

Inkább keresd Bunyeket és ő intéz neked tuningot személyre szabva.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2567



WWW
« Új hozzászólás #37223 Dátum: 2015.05.23 szombat, 06:05:35 »


A másik: ha terhelés nélkül megyek pl: Autópálya 70-80 km/h akkor néha olyan érzésem van mintha kihagyna a motor ( olyan érzés mintha beremegne vagy dadogna a motor, nagyon enyhe rángatás) de ha elveszem a gázról a lábam vagy egy picit is nyomom neki akkor semmi nincs.  Ez mi lehet?


Üdv a klubban.

Ez sajnos nekem is megvan, és még nem tudtak rájönni az okára.


Nekem is megvolt ez a hiba, aztán sok-sok kilométer múlva kopogott is valami a motorban.
motor csere után megszűnt a hiba tehát a lendkerék biztos nem okozza.

Mértünk kompressziót is és két hengerben alacsonyabb volt a normális érténél.
Hajtókar, dugattyú volt az elképzelhető diagnózis, aztán vettem egy bontott motort...
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37224 Dátum: 2015.05.23 szombat, 06:29:43 »

Tisztelt Fórumtárs!
Egy kedves barátom és a saját kocsim motorvédő burkolatát felújítottam. Mégpedig a burkolaton elporladt szivacs szerű anyagot lecseréltem egy 5-8 mm vastag hőszigetelőként beépített "filchez" hasonló anyagra, és az elkészített bélést pontosan méretre szabva, beragasztva a motor burkolatba, az egész belső felületet lefújtam égésgátló spray-vel "Flammenschutz" a fenyőfákat fújják le vele hogy ne gyulladjon meg a csillagszórótól, végül az egészet lefújtam fekete hőálló sprayvel. Így biztosítva vagyon a tűzállósága is a belső burkolatnak. Eredmény! Észre vehetően csillapítja a motorzajt és egy kisebb hővédelemmel is szolgál. A hűvösebb napokon kifejezetten jól érzékelhető a hőszigetelő hatás. Nem hűl le olyan hamar a motor. Elkészítését csak ajánlani tudom mindenkinek. wave[url=http://kepfeltoltes.hu/view/150520/IMG_2679_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]
Tisztelettel László! worship

Elnézést, hogy csak most reagálok, de egy kicsit felfordulás van nálunk. Smiley

Valami ilyesmire gondoltam én is, de én ipari hangszigetelő szivaccsal szeretném megoldani. Ezek a szivacsok jó benzin és olajálló képességűek, elvileg a hőállóságuk sem rossz, bár a gyári szivacs is úgy ég mint a huzat. Smiley
Szóval, találtam egy pár fajtát, az alábbi linkeken megtekinthetők.

http://www.mcgoat.com/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=28&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7069&category_id=97

http://techfoam.hu/hangelnyelo-szivacsok

http://www.gumex.hu/hangelnyelo_szivacsok.html#Hullámmintás, nyíltcellás PU habszivacs

Ezek általában öntapadósak, de ha szóróragasztóval megerősítjük, akkor biztos stabilan lehet rögzíteni a felületre. Valamelyik megoldást  meg fogom csinálni, mert szerintem szivacs nélkül olyan doboz hangja van az egésznek.

Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37225 Dátum: 2015.05.23 szombat, 06:55:53 »

Elnézést, hogy csak most reagálok, de egy kicsit felfordulás van nálunk. Smiley

Valami ilyesmire gondoltam én is, de én ipari hangszigetelő szivaccsal szeretném megoldani. Ezek a szivacsok jó benzin és olajálló képességűek, elvileg a hőállóságuk sem rossz, bár a gyári szivacs is úgy ég mint a huzat. Smiley
Szóval, találtam egy pár fajtát, az alábbi linkeken megtekinthetők.

http://www.mcgoat.com/index.php?option=com_virtuemart&Itemid=28&page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=7069&category_id=97

http://techfoam.hu/hangelnyelo-szivacsok

http://www.gumex.hu/hangelnyelo_szivacsok.html#Hullámmintás, nyíltcellás PU habszivacs

Ezek általában öntapadósak, de ha szóróragasztóval megerősítjük, akkor biztos stabilan lehet rögzíteni a felületre. Valamelyik megoldást  meg fogom csinálni, mert szerintem szivacs nélkül olyan doboz hangja van az egésznek.


Tisztelt Fórumtárs!
Őszinte vagyok. Nem néztem szét a kínálati piacon, hanem áttúrtam egy kicsit a műhelyt és a képen látható anyagot találtam. Az általad javasolt korszerű anyagok még jobb hatásfokkal is működnek. A motorvédő burkolatba a gyár, nem véletlenül építette be azt a szivacs anyagot. Szerintem a hő és hangszigetelő funkciója miatt érdemes vele foglalkozni. A motor hangja is kulturáltabb általa. Köszönöm a linkeket. eljen Sok sikert a megvalósításhoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37226 Dátum: 2015.05.23 szombat, 07:46:48 »

Nekem is megvolt ez a hiba, aztán sok-sok kilométer múlva kopogott is valami a motorban.
motor csere után megszűnt a hiba tehát a lendkerék biztos nem okozza.

Mértünk kompressziót is és két hengerben alacsonyabb volt a normális érténél.
Hajtókar, dugattyú volt az elképzelhető diagnózis, aztán vettem egy bontott motort...

Köszönöm a sok hozzászólást, remélem nálam nincs kompresszió hiba és hajtókarcsapágy görbülés.

Viszont ami most már egyre jobban idegesít, hogy járó motornál nem lehet kinyitni a csomagtartót még a belső nyitógombbal sem.  rinya Huh?

Ez normális dolog, lehet valahogy programozni? Nem baj ha bezáródik csak a belső gombbal hagy nyissam már ki!

Nézzétek már meg, hogy nektek hogy működik ez a dolog!

Köszönöm szépen!  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #37227 Dátum: 2015.05.23 szombat, 14:42:31 »

Kis segítség kellene.

Megvolt a nagy műtét, 4 felújított injektor, nagynyomású szivattyú, minden kitisztítva, stb....
Értelemszerűen kiderült az ezt megelőző tesztelésnél,  hogy minden kuka, ezért kellett.
Viszont, az eredeti hiba nem szűnt meg :  2100 fordulat fölé küldve a motor leáll, malacfarok világít.
Következő gyújtásciklusnál pöcc röff, megy tovább. Ha megint felzavarom 2100 fölé, megint leáll.
A felújítás óta viszont nincs füst, szép a hangja. A szervízben, ahol összerakták ( tegnap hoztam el ) nem is derült ki, mert a forgalomtól csak lépésben
lehetett közlekedni.
Arra gondoltam, hogy valamelyik szenzor elfáradt.
Ha valaki esetleg találkozott már ilyesmivel, legyen olyan jó és meséljen róla !
Előre is köszönöm.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37228 Dátum: 2015.05.23 szombat, 14:59:32 »

Kis segítség kellene.

Megvolt a nagy műtét, 4 felújított injektor, nagynyomású szivattyú, minden kitisztítva, stb....
Értelemszerűen kiderült az ezt megelőző tesztelésnél,  hogy minden kuka, ezért kellett.
Viszont, az eredeti hiba nem szűnt meg :  2100 fordulat fölé küldve a motor leáll, malacfarok világít.
Következő gyújtásciklusnál pöcc röff, megy tovább. Ha megint felzavarom 2100 fölé, megint leáll.
A felújítás óta viszont nincs füst, szép a hangja. A szervízben, ahol összerakták ( tegnap hoztam el ) nem is derült ki, mert a forgalomtól csak lépésben
lehetett közlekedni.
Arra gondoltam, hogy valamelyik szenzor elfáradt.
Ha valaki esetleg találkozott már ilyesmivel, legyen olyan jó és meséljen róla !
Előre is köszönöm.
mi lenne, ha probalnatok hibakodot olvasni? Az lehet segítene...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #37229 Dátum: 2015.05.23 szombat, 15:12:25 »

mi lenne, ha probalnatok hibakodot olvasni? Az lehet segítene...

Jogos, de ez majd jövő hét. gondoltam, addig hátha kiderülhet egyéb módon valami.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
genid
Vendég
« Új hozzászólás #37230 Dátum: 2015.05.23 szombat, 15:34:43 »

Sziasztok,

Még új vagyok a Club-ban, remélem jó helyen járok ebben a fórumban. SEGÍTSÉGRE lenne szükségem. Most szedik darabokra gyönyörű, szeretett Mondeonkat (2006/2.0TDCI/B5Y) és sajnos félek baj lesz a porlasztócsúcsokkal. Induláskor (1/R) nagyon zörög, élesen hangos, olyan csapkodós hangot ad, mindezt leginkább 20fok alatti hőmérsékleten. Menet közben alacsony fordulatszámon 1400-1700-ig szintén furcsa, zörgő hangot ad, de ilyen mióta nálunk van. Az eddigi szerelővel nem mentem semmire, azt hiszem hanyagságával átb@szott mindvégig. Új szerelőnél van az autó, első diagnózis szerint ok, résolaj szint rendben, újra lettek programozva, de a helyzet változatlan. Zörög. El kell vinnem beméretni őket és félek rossz eredmény esetén mélyen zsebbe kell nyúlni és ráadásul valószínűleg a lendkerék is rottyon van, kuplung szettet is cserélni kell valamint most cseréltettem az összes féktárcsát és betétet.

Valakinél produkált hasonló jelenséget a porlasztócsúcs vagy lehet tudni mi lehet az oka? Lehetséges pl., hogy csak valami kisebb alkatrész, tömítés kopott el vagy ilyesmi?
Mindig használok adalékot és alig több, mint 100e km van az autóban falbav... Köszönöm a segítséget.
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #37231 Dátum: 2015.05.23 szombat, 15:53:53 »

Szia,

Udv a klubban. Atvitt ertelemben is Cheesy Lasd lejjebb

"A másik": - Nekem is ugyanez a hibam, 70-80, illetve 120-130 kornyeken. A negy csucsom most volt padon, egyet kellett felujitani, a hiba maradt. Valaki kettomegu lendkerekt mond, valaki gorbult hajtokarra gyanakszik, valaki pedig nyomas-szenzorra... Egyik sem a legjobb es legolcsobb lehetseges hiba...
Nem akarlak megijeszteni, oszinten remelem, hogy neked valami egyszerubb es konnyebben orvosolhato hibad van...

"A negyedik": - Csereld az olajkori termosztatot is.

udv


Esetleg egy motorvezérlő frissítés nem oldaná meg a hibát? help
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37232 Dátum: 2015.05.23 szombat, 19:51:37 »

Sziasztok,

Még új vagyok a Club-ban, remélem jó helyen járok ebben a fórumban. SEGÍTSÉGRE lenne szükségem. Most szedik darabokra gyönyörű, szeretett Mondeonkat (2006/2.0TDCI/B5Y) és sajnos félek baj lesz a porlasztócsúcsokkal. Induláskor (1/R) nagyon zörög, élesen hangos, olyan csapkodós hangot ad, mindezt leginkább 20fok alatti hőmérsékleten. Menet közben alacsony fordulatszámon 1400-1700-ig szintén furcsa, zörgő hangot ad, de ilyen mióta nálunk van. Az eddigi szerelővel nem mentem semmire, azt hiszem hanyagságával átb@szott mindvégig. Új szerelőnél van az autó, első diagnózis szerint ok, résolaj szint rendben, újra lettek programozva, de a helyzet változatlan. Zörög. El kell vinnem beméretni őket és félek rossz eredmény esetén mélyen zsebbe kell nyúlni és ráadásul valószínűleg a lendkerék is rottyon van, kuplung szettet is cserélni kell valamint most cseréltettem az összes féktárcsát és betétet.

Valakinél produkált hasonló jelenséget a porlasztócsúcs vagy lehet tudni mi lehet az oka? Lehetséges pl., hogy csak valami kisebb alkatrész, tömítés kopott el vagy ilyesmi?
Mindig használok adalékot és alig több, mint 100e km van az autóban falbav... Köszönöm a segítséget.

Generátor oldali szíjrendszert szerintem nézzétek át mielőtt porlasztóztok, az is horribilis zörgést csörgést kattogást tud okozni, ha a végét járja.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #37233 Dátum: 2015.05.23 szombat, 21:33:19 »

Hali!
1 hete megfürdettem a MAF-ot féktisztítóban, de nem változott semmi az alapjáratomat illetően, most is érzek néha egy furcsa remegést az autón amikor állok a pirosnál. Furcsa, mert annyira minimális, hogy a fordulatszámmérő se mutat semmit, de még is olyan, mintha az alapjáratom nem lenne egyenletes. Hibakódom nincs, az autó kiválóan megy és fogyaszt így nincs ötletem, hogy mi okozhat ilyen jellegű problémát. Még az jutott eszembe, hogy lehet, hogy nem is motorikus a hiba, hanem a lendkereket lehet érezni? De akkor azt meg nem folyamatosan kellene?
Naplózva
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37234 Dátum: 2015.05.23 szombat, 22:10:06 »

Hali!
1 hete megfürdettem a MAF-ot féktisztítóban, de nem változott semmi az alapjáratomat illetően, most is érzek néha egy furcsa remegést az autón amikor állok a pirosnál. Furcsa, mert annyira minimális, hogy a fordulatszámmérő se mutat semmit, de még is olyan, mintha az alapjáratom nem lenne egyenletes. Hibakódom nincs, az autó kiválóan megy és fogyaszt így nincs ötletem, hogy mi okozhat ilyen jellegű problémát. Még az jutott eszembe, hogy lehet, hogy nem is motorikus a hiba, hanem a lendkereket lehet érezni? De akkor azt meg nem folyamatosan kellene?


Motortartó bakokat néztétek már? Volt már a miatt is remegés több fórumtagnak is. Olvass vissza.
Leginkább a jobb oldali bakkal volt gond, ha jól emlékszem.  Ha menet irány szerint állsz úgy nézd a jobb oldalt.
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
agocsrobert
Vendég
« Új hozzászólás #37235 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 10:02:58 »

Sziasztok kerlek segitsetek.
Van egy problema a 2.0 tdci 130 PS Mondeommal,az utobbi idoben nehanyszor elofordult ,hogy kivillant az izzitas jelzo az auton, villogot nem vilagitott es azonnal elszallt a turbom ,viszont amint megalltam es ujra inditottam az autot vigan ment tovabb.Otletem sincs h miert csinalhatja ,hibakod nincs benne nem dadog amikor villog az izzitast jelzo lampa semmi mast nem tapasztaltam egyszeruen mintha le lenne tiltva a turbo.Kerlek segitsetek aki talalkozott mar hasonloval.Igazabol volt egy muszerfal csere az autoban mert nem mukodott a Rev spiral ,es azota csinalja ritkan es amikor huzatom neki 3-4-be.
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #37236 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 10:42:15 »

Sziasztok kerlek segitsetek.
Van egy problema a 2.0 tdci 130 PS Mondeommal,az utobbi idoben nehanyszor elofordult ,hogy kivillant az izzitas jelzo az auton, villogot nem vilagitott es azonnal elszallt a turbom ,viszont amint megalltam es ujra inditottam az autot vigan ment tovabb.Otletem sincs h miert csinalhatja ,hibakod nincs benne nem dadog amikor villog az izzitast jelzo lampa semmi mast nem tapasztaltam egyszeruen mintha le lenne tiltva a turbo.Kerlek segitsetek aki talalkozott mar hasonloval.Igazabol volt egy muszerfal csere az autoban mert nem mukodott a Rev spiral ,es azota csinalja ritkan es amikor huzatom neki 3-4-be.
Vagy szorúl a túrbó geometria állító karja (túrbótisztítás) vagy az elektronikája hibázik elvileg javítható.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
genid
Vendég
« Új hozzászólás #37237 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 11:43:57 »

Generátor oldali szíjrendszert szerintem nézzétek át mielőtt porlasztóztok, az is horribilis zörgést csörgést kattogást tud okozni, ha a végét járja.

Köszönöm. Ékszíjtárcsa és szíj is volt cserélve 1 éve. Valószínűleg nem gyári került bele, mert a szíjat most cseréltettem ismét (csúszott), de valószínűleg a tárcsát is kellene, mert "morog". A görgők rendben vannak állítólag. Szóval félek, hogy egy vagyonba kerül majd ez nekem... szomoru1
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37238 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 12:29:16 »

Köszönöm. Ékszíjtárcsa és szíj is volt cserélve 1 éve. Valószínűleg nem gyári került bele, mert a szíjat most cseréltettem ismét (csúszott), de valószínűleg a tárcsát is kellene, mert "morog". A görgők rendben vannak állítólag. Szóval félek, hogy egy vagyonba kerül majd ez nekem... szomoru1

A feszítőt is cserélték? Mert attól (is) tud össze-vissza csattogni, ha az nem áll a helyzet magaslatán. Az, hogy csúszott, szintén inkább a feszítő hibája, mint az egy éves szíjé.
Ha ez a hiba, akkor esetleg érdemes lehet szabadonfutót rakni a generátorra, az jelentős mértékben csökkenti a terhelést a többi komponensen.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #37239 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 13:36:04 »

Ehhez

Hát nagyon úgy néz ki, hogy meg kell látogassam Filepéket. A szitu úgy néz ki, hogy meleg motornál 1100-1500 fordulat környékén erős gázadásra eléggé erőteljes cirpogó hang hallatszik. Olyan, mintha kifújna valahol, de nem, illetve hidegen lehet érezni egy rángató érzést, ami melegen megszűnik. Erről vélemény?




Csináltam egy injektor korrekciós mérést. A "B" injektornál van, hogy felmegy 3-ra is. Ezt csak hidegen produkálja. Kb 1 perc múlva beáll vagy a képen látható értékre vagy még egy kicsit kisebb értékre is. A cirpogás elmúlt illetve jelentősen halkult. Egyelőre nem költök rá, mert a fogyasztás nem növekedett (csak autópálya+főút használatával 4,8l/100 km). Valaki erről tud mondani valamit?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #37240 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 16:29:04 »

Ehhez




Csináltam egy injektor korrekciós mérést. A "B" injektornál van, hogy felmegy 3-ra is. Ezt csak hidegen produkálja. Kb 1 perc múlva beáll vagy a képen látható értékre vagy még egy kicsit kisebb értékre is. A cirpogás elmúlt illetve jelentősen halkult. Egyelőre nem költök rá, mert a fogyasztás nem növekedett (csak autópálya+főút használatával 4,8l/100 km). Valaki erről tud mondani valamit?

Általában +/- 1 alatt nincs ok az aggodalomra, ha elhagyja a másfelet, pláne a kettőt, az már kicsit sok. Olyankor lehet lassan gyűjtögetni a felújításra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37241 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 20:39:47 »

Sziasztok!

Egy elég idegesítő dologra keresem a megoldást.  Az ablakok a gyújtás levétele után nem működnek. rinya Huh?
Lehet valahogy programozni, hogy pl a gyujtás levétele után még egy órát működjön, úgy mint a rádió?

Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37242 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 20:45:46 »

Sziasztok!

Egy elég idegesítő dologra keresem a megoldást.  Az ablakok a gyújtás levétele után nem működnek. rinya Huh?
Lehet valahogy programozni, hogy pl a gyujtás levétele után még egy órát működjön, úgy mint a rádió?

Köszönöm!  worship

Olyat lehet, hogy ha záráskor hosszan nyomod a távirányítón a gombot, akkor felhúzza az ablakokat.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #37243 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 21:01:40 »

Sziasztok!

Egy elég idegesítő dologra keresem a megoldást.  Az ablakok a gyújtás levétele után nem működnek. rinya Huh?
Lehet valahogy programozni, hogy pl a gyujtás levétele után még egy órát működjön, úgy mint a rádió?

Köszönöm!  worship
2fázisú ajtónyitás beállítása (MK3) A központizár rendszer képes arra, hogy első nyitógomb nyomásra csak a vezető ajtaját nyissa ki, a másodikra pedig az összes többit. A 2 mód közül választhatunk, ha 4 másodpercig egyszerre nyomjuk a nyitó- és zárógombokat. Ha sikerült, az autó felvillantja az elakadásjelzőt.
Ablakok automatikus felhúzása (MK3) Az elektromos ablakok képesek egy gombnyomásra felhúzni az ablakot. Csak be kell programozzuk ezt minden ajtónál.
Gyújtás ON állapotba. Az ablakot húzzuk fel, majd nyomjuk meg megint a fel gombot és tartsuk még kb. 3 másodpercig. (Amikor másodjára nyomjuk meg a felfele gombot akkor halljuk és érezzük hogy az üveg jobban felfele fog zárni.) Ha megvolt, akkor ezt ismételjük meg a többi ablakkal is. Ha az összes ablak fel van programozva, a távirányítóval tudjuk működtetni az ablakokat is. Első nyomásra bezár a kp-i zár, második nyomásra bezár a kettős zár (retesz), ilyenkor nyomva tartjuk, akkor felhúzza az ablakokat is. Nyitáskor első nyomásra kinyit a zár, (a retesz is), második nyomásra, nyomva tartva nyílnak az ablakok
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37244 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 21:01:51 »

a gyujtás levétele után még egy órát működjön, úgy mint a rádió?

Azt hogyis kell beállítani?
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37245 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 21:20:41 »

Azt hogyis kell beállítani?

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!  Wink

Azt tudom, hogy a távirányítóval fel lehet húzni az ablakot.  De nekem az kellene, hogy álló helyzetben tudjam működtetni az ablakot.

Pl: megállok az autóval, mert várok valakit. Amikor látom, hogy jön, ki akarok szólni neki, de nem tudok mert nem tudom lehúzni az ablakot. Na most vagy gyújtásra rakom, hogy le tudjam húzni az ablakot vagy kinyitom az ajtót. Ez így elég gáz.

Nap mint nap belefutok ebbe a szituációba és már kezd nagyon idegesítő lenni. Nem hiszem, hogy egy ilyen kategóriájú autónak így kell működnie.

A rádiót a rádió menüjében lehet beállítani

Még mindíg nem jöttem rá a másik idegesítő hibára, mégpedig, hogy járó motornál nem lehet kinyitni a csomagtartót még a belső gombbal sem.  Huh?   Valaki tud erre megoldást?

Köszönöm!  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 935


E-mail
« Új hozzászólás #37246 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 21:51:49 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!  Wink

Azt tudom, hogy a távirányítóval fel lehet húzni az ablakot.  De nekem az kellene, hogy álló helyzetben tudjam működtetni az ablakot.

Pl: megállok az autóval, mert várok valakit. Amikor látom, hogy jön, ki akarok szólni neki, de nem tudok mert nem tudom lehúzni az ablakot. Na most vagy gyújtásra rakom, hogy le tudjam húzni az ablakot vagy kinyitom az ajtót. Ez így elég gáz.

Nap mint nap belefutok ebbe a szituációba és már kezd nagyon idegesítő lenni. Nem hiszem, hogy egy ilyen kategóriájú autónak így kell működnie.

A rádiót a rádió menüjében lehet beállítani

Még mindíg nem jöttem rá a másik idegesítő hibára, mégpedig, hogy járó motornál nem lehet kinyitni a csomagtartót még a belső gombbal sem.  Huh?   Valaki tud erre megoldást?

Köszönöm!  worship
Sajnos ez a béna tulajdonság létezik és nincs rá megoldás és engem is szokott bosszantani!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37247 Dátum: 2015.05.24 vasárnap, 23:57:25 »


Esetleg egy motorvezérlő frissítés nem oldaná meg a hibát? help
Az megvolt. azutan kezdte... Cheesy
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #37248 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 03:40:05 »

Az megvolt. azutan kezdte... Cheesy

Akkor ott kell keresgélni.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37249 Dátum: 2015.05.25 hétfő, 11:46:40 »

Sziasztok!

Megjött az obdII-es hibakód olvasóm de nem tudom beüzemelni. (ELM327 mini bluetooth)
Bluetooth kapcsolat megy, de nem tud csatlakozni az ECU-hoz.

A torque progi ezt írja ki: Unable to automatically find the ECU protocol, please check your ignition or send a log file to the developer!

A harmadik próbálkozásnál elkezdett villogni a malacfarok, na ezek után befejeztem a próbálkozást.

Valakinek van ötlete vagy tapasztalata, hogy mi van ilyenkor?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Oldalak: 1 ... 738 739 740 741 742 743 744 [745] 746 747 748 749 750 751 752 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.