Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 12:18:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 746 747 [748] 749 750 751 752 753 754 755 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13858981 alkalommal)
Scratch és 20 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37350 Dátum: 2015.06.13 szombat, 20:51:54 »

Köszi a választ. Időközben én is rájöttem, hogy hidraulikus. Visszatöltöttem bele hidraulika olajat, és leragasztottam a lukat. Satuban működött, egyenlőre az autón is szépen megy. Meglátjuk mennyit bír.

Egyébként neked mennyit bír egy alupogácsás átalakítással.

Kösz.
nekem az már a régmúlt.kb 2évet bírt ki,aztán az is szétment.a szabadonfutó megoldotta az összes problémát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37351 Dátum: 2015.06.13 szombat, 20:52:51 »

Az mitől lehet, hogy az autó szinte mindig másképp indul el??
Néha simán beindul, néha lassabban teker, néha lassabban megy fel a fordulatszámmérő, néha úgy érzem erőlködne kicsit...néha beremeg kicsit indításkor.

Ez lehet valami probléma előjele? vagy ez ilyen. így kell szeretni?
elfelejtetted feltenni kérdésben a varázs szót.szerintetek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #37352 Dátum: 2015.06.13 szombat, 21:07:04 »

elfelejtetted feltenni kérdésben a varázs szót.szerintetek?

Ez természetes, hogy a ti véleményetek érdekel  nyes
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37353 Dátum: 2015.06.13 szombat, 21:07:54 »

nekem az már a régmúlt.kb 2évet bírt ki,aztán az is szétment.a szabadonfutó megoldotta az összes problémát.

Majd ha gond lesz a generátorral majd én is teszek rá szabadonfutót.

Még egy kérdés: a különálló támasztógörgőt, hogy kell leszedni? mert nem fér ki a motor és a váz között. A motortartó bakot lelazítottam és feszítettem el a blokkot de még kellett volna kb 1cm hogy ki tudjam venni.
Mi a trükk?

Kösz.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37354 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 06:02:32 »

Majd ha gond lesz a generátorral majd én is teszek rá szabadonfutót.

Még egy kérdés: a különálló támasztógörgőt, hogy kell leszedni? mert nem fér ki a motor és a váz között. A motortartó bakot lelazítottam és feszítettem el a blokkot de még kellett volna kb 1cm hogy ki tudjam venni.
Mi a trükk?

Kösz.
előre kell húzni a motort kb 8cm..... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #37355 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 07:30:24 »

Ez szerintem nem a porlasztó típusa!
ez a porlasztó fordos alkatrész száma
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37356 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 07:32:43 »

Majd ha gond lesz a generátorral majd én is teszek rá szabadonfutót.

Még egy kérdés: a különálló támasztógörgőt, hogy kell leszedni? mert nem fér ki a motor és a váz között. A motortartó bakot lelazítottam és feszítettem el a blokkot de még kellett volna kb 1cm hogy ki tudjam venni.
Mi a trükk?

Kösz.
Tisztelt Fórumtárs!
A motortartó bak alatt lévő nyomógörgő kiszerelésének menete a következő.
1. A rögzítőcsavart oldod.
2, A csapágyon lévő vékony fémlemez alátétet a végén derékszögűre hajlított szerszámmal, vagy egy megfelelően hosszú csavarhúzóval lefeszíted.
3. Laza mozdulattal a csapágyat leemeled a tengelyről, úgy, hogy a közbetét darab a tőcsavaron maradjon. A közdarab nélkül a csapágy simán levehető.
4 visszaszerelés fordított sorrendben.
Ezzel a megoldással nem kell a motortartóbakot leszerelni és a motort kimozdítani a helyéből. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.14 vasárnap, 08:35:21 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37357 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 20:28:22 »

ne aggodj azt mar reg kicsereltek benne. Egy 10 eves dizelben nem 200 van...
Az enyem 11 eves volt par hete es 212 van benne Cheesy
Most kezd csak el bele porogni a km...
Naplózva
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #37358 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 20:30:25 »

Az Auto-Brandnél csak Bölecz Gáborral tárgyalj. Ő tudja, miről beszél. Azért is az övé a fele. Smiley

AndyA

Megfogadom a tanácsod.
Am mint kiderült ezt a baromságot az az emberke mondta aki szervizvezetőként dolgozik ott  vigyor3
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37359 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 20:32:40 »

Erre valaki esetleg?  worship

23-an viszem az autot a novothautohoz, aki nyomasszabalyzora gyanakszik mint bunosre, ami a rangatast okozza.
ha esetleg ez a baj, akkor van esetleg valakinek ilyen "keszleten"?
Vagy honnan tudok jo arban azonnal szerezni?
kossszi!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37360 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 20:42:53 »

Erre valaki esetleg?  worship


Cromaxnál, Nagyautónál kérdezd meg, náluk sokkal olcsóbban nem hiszem hogy kapsz. Ha azonnal nem is, de egy munkanapra szinte biztosan tudnak hozni.
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37361 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 21:06:13 »

Tisztelt Fórumtárs!
A motortartó bak alatt lévő nyomógörgő kiszerelésének menete a következő.
1. A rögzítőcsavart oldod.
2, A csapágyon lévő vékony fémlemez alátétet a végén derékszögűre hajlított szerszámmal, vagy egy megfelelően hosszú csavarhúzóval lefeszíted.
3. Laza mozdulattal a csapágyat leemeled a tengelyről, úgy, hogy a közbetét darab a tőcsavaron maradjon. A közdarab nélkül a csapágy simán levehető.
4 visszaszerelés fordított sorrendben.
Ezzel a megoldással nem kell a motortartóbakot leszerelni és a motort kimozdítani a helyéből. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm szépen! Jövő hétvégén kipróbálom a tecnikát.

Üdv: Ákos   worship worship worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37362 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 21:59:47 »

Cromaxnál, Nagyautónál kérdezd meg, náluk sokkal olcsóbban nem hiszem hogy kapsz. Ha azonnal nem is, de egy munkanapra szinte biztosan tudnak hozni.
Koszi szepen!
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #37363 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 23:00:00 »

Bármi lehetséges.  Volt már újonnan vásárolt autónál 40E km után behaltak a csúcsok. De itt az ellenpélda: az enyémben 328E km van és még eredeti a porlasztócsúcs a magasnyomású szivattyú a turbó a generátor  a vízpumpa a klímakompr. és a 4 lengéscsillapító. A komplett kuplunk és lendkerék 300E km nél volt cserélve.
 Németektől hozta haverom 3 évesen, ő mindig tett a gázolajhoz kenő adalékot.
Minden a gázolaj minőségén múlik. És az sem mindegy, hogy hol használják az autót. Az enyém 70%-ban autópályán volt használva. Ha ugyanezt városban tette volna meg minimum duplája lenne benne (mármint kopásban).
Viszont a hosszbordás szíj feszítő most ment tönkre másodszor. Ja és tegnap cseréltünk rajta főtengely ékszíjtárcsát, gyári volt rajta.

Ha minden kényeztetést megadsz neki és mindent időben cserélsz és raksz a gázolajba adalékot akkor sokat kibírnak ezek az autók.

Kellemes időtöltést!

Üdv: Ákos
Hali!
Milyen adalékot raksz a gázolajba?
Üdv.:Zsolt
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37364 Dátum: 2015.06.14 vasárnap, 23:45:36 »

Sziasztok!
 Szeretnék tapasztalatokról érdeklődni.
A hiba a következő:nagyobb tempónál izzitó lámpa villog,motor leáll, majd kb.10 perc állás után beindul(azonnal nem).
Szerintetek hol keressem a hibát?
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37365 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 06:04:54 »

Sziasztok!
 Szeretnék tapasztalatokról érdeklődni.
A hiba a következő:nagyobb tempónál izzitó lámpa villog,motor leáll, majd kb.10 perc állás után beindul(azonnal nem).
Szerintetek hol keressem a hibát?
Köszönöm.
üzemanyagrendszer,és ha elektromos a turbó,akkor az is esélyes.hibakódolvasás segít.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37366 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 07:21:02 »

Köszönöm szépen! Jövő hétvégén kipróbálom a tecnikát.

Üdv: Ákos   worship worship worship worship worship
Tisztelt Fórumtárs!
Még annyit a görgőcserével kapcsolatban. Sorozattól függően vannak gépek, ahol a motortartó bakon található egy külön rezgéscsillapító elem, amit 2 db csavar rögzít. Ezt az elemet is célszerű leszerelni a görgőcsere előtt a jobb hozzáférés érdekében. Természetesen a csere első lépése kell legyen, a szíj lelazítása. Legegyszerűbb módja a főtengely ékszíjtárcsa 2 db csavarjának kicsavarása és a harmadik oldása után a tárcsa elfordítása. Megoldható légkulccsal vagy megfelelő hosszú T kulccsal. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37367 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 11:31:32 »

Köszönöm!
A XVI.kerületben lakom, esetleg valaki a környéken válalná,hogy ránéz a verdára?
Naplózva
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37368 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 17:54:50 »

Na voltam kiolvasni és P0340 vezérműtengely érzékelőt írt be áramköri hibának.
A kérdésem az, hogy ettől miért nem indul be, mikor a lendkeréken is van egy érzékelő!
Köszönöm!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37369 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 18:01:34 »

Na voltam kiolvasni és P0340 vezérműtengely érzékelőt írt be áramköri hibának.
A kérdésem az, hogy ettől miért nem indul be, mikor a lendkeréken is van egy érzékelő!
Köszönöm!


A főtengely érzékelőből nem tudja, hogy melyik hengernek van a munkaüteme az 1-4 és a 2-3 párosból. Tehát a motor ilyenkor nem működőképes.
Naplózva
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37370 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 18:38:48 »

Nincs véletlenül valakinek a polcon egy eladó vez.tengely jeladó?
Naplózva
atesz86
Vendég
« Új hozzászólás #37371 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 20:18:05 »

Az a korábbi autó volt, most tdci-vel járok. Csak még nem módositottam az adatokat a profilomban

Voltam ma szervizben, semmi hibakód nem volt tárolva. Aztán kipróbáltuk terhelés alatt is. Ismerős az a kellemetlen érzés mikor próbálod meggyőzni a szerelőt, hogy igenis valami nem működik rendesen, és közben az autó legjobb formáját hozza?Turbónyomás volt, elég szépen,2000-es fordulatról elkezdett emelkedni,  felment 2,5barig....na mondom, ez sem fog hinni nekem.
aztán a 20. kilométer után jött az, amit vártam: fordulatszám 2300-on, turbónyomás semmi, alig 1 bar, hiába padlóztam, nem akart megindulni, majd nagynehezen 3000-es fordulatnál elérte a 2,5 bart.
Az ürge azt mondta, valószinű, hogy a turbó vezérlésével lesz gond, és hogy járjak vele, amig valami hibát nem dob, mert igy, hogy nem produkálja állandóan, igy nincs semmi kiindulópontja, hogy hol keresse a meghibásodást.

Ha van ötletetek, akkor kérlek, osszátok meg velem is.

Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37372 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 21:18:11 »

Voltam ma szervizben, semmi hibakód nem volt tárolva. Aztán kipróbáltuk terhelés alatt is. Ismerős az a kellemetlen érzés mikor próbálod meggyőzni a szerelőt, hogy igenis valami nem működik rendesen, és közben az autó legjobb formáját hozza?Turbónyomás volt, elég szépen,2000-es fordulatról elkezdett emelkedni,  felment 2,5barig....na mondom, ez sem fog hinni nekem.
aztán a 20. kilométer után jött az, amit vártam: fordulatszám 2300-on, turbónyomás semmi, alig 1 bar, hiába padlóztam, nem akart megindulni, majd nagynehezen 3000-es fordulatnál elérte a 2,5 bart.
Az ürge azt mondta, valószinű, hogy a turbó vezérlésével lesz gond, és hogy járjak vele, amig valami hibát nem dob, mert igy, hogy nem produkálja állandóan, igy nincs semmi kiindulópontja, hogy hol keresse a meghibásodást.

Ha van ötletetek, akkor kérlek, osszátok meg velem is.

Köszi!
100%os módszer.amikor villog a vészüzem,akkor gurulj oda,és ne vedd le a gyujtást.ott lesz a hibakód.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37373 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 21:19:51 »

Köszönöm!
A XVI.kerületben lakom, esetleg valaki a környéken válalná,hogy ránéz a verdára?
Vik biztos. Keruleti o is. En is.
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37374 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 21:50:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Még annyit a görgőcserével kapcsolatban. Sorozattól függően vannak gépek, ahol a motortartó bakon található egy külön rezgéscsillapító elem, amit 2 db csavar rögzít. Ezt az elemet is célszerű leszerelni a görgőcsere előtt a jobb hozzáférés érdekében. Természetesen a csere első lépése kell legyen, a szíj lelazítása. Legegyszerűbb módja a főtengely ékszíjtárcsa 2 db csavarjának kicsavarása és a harmadik oldása után a tárcsa elfordítása. Megoldható légkulccsal vagy megfelelő hosszú T kulccsal. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm szépen az ötleteket. Ma 1 óra alatt sikerült kicserélni a görgőt, minden a terv szerint ment. Szíjfeszítő kulcsom van, úgyhogy könnyen ment a dolog. A görgő is könnyen lejött a megadott módszerrel kb 5 perc volt konkrétan a görgő csere.

Köszi még egyszer!   worship worship worship worship worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #37375 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 22:00:47 »

Sziasztok kellene 1 kis segítség.

Ritkán előforduló villogó izzítás jelzöm volt, diag (forcan),beszéltem Ervinnel ,valszeg a elektronika halt meg ,de nem bizti,azt mondta vegyem le a kart az elekronikárol ,és próbáljam  megmozgatni  a kart  mozog-e,ha nem akkor akad a geo,kicsit nehezen de megidult , elég hosszú úton jár,pár nap használat semmi hiba nincs egyenlőre,volt még  2 hiba kod p0401-5 ez oké egr dugom van,  Kód: P0488 na ő kicsoda vélemény ?  
===PCM DTC P132B===
Kód: P132B - Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Hiba jelentés a REA által.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Hibás turbotöltő

Mechanizmus ragadhat.

Forgó elektromos beavatkozótag

Cserélje ki a következőket:

Változtatható lapátállású turbófeltöltő

===END PCM DTC P132B===

===PCM DTC P132B===
Kód: P132B - Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Hiba jelentés a REA által.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Hibás turbotöltő

Mechanizmus ragadhat.

Forgó elektromos beavatkozótag

Cserélje ki a következőket:

Változtatható lapátállású turbófeltöltő

===END PCM DTC P132B===



Kód: P0405 - EGR érzékelo A áramkör alacsony

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

EGR érzékelo A áramkör alacsony

Ha bármely más DTC jelen van, akkor kezdje az elsővel.

Ezen gépkocsin lehet, hogy nem áll rendelkezésre az összes felsorolt alkatrész.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Az áramkör zárlatos a testhez

: Sérült vagy szennyezett csatlakozó

Elzáródott vákuum tömlők

EVP érzékelő

===END PCM DTC P0405===

===PCM DTC P0488===
Kód: P0488 - Szívócsonk-fojtószelep vezérlés helyzet teljesítmény vagy tartomány hiba

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Szívócsonk-fojtószelep vezérlés helyzet teljesítmény vagy tartomány hiba

ellenőrizni a P0487-et, ha jelen van a P0487, akkor először ezt kell kijavítani

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Sérült vagy lekötött vákuum cső.

stuckbore%I

mechndamage%I

Ellenőrizze a koromlerakódást, ami megakadályozhatja a fojtószelep nyitását.

checorrposkeyoff%I

További diagnosztikai információért lásd az eTIS idevonatkozó fejezetét.

===END PCM DTC P0488===


===PCM DTC P0401===
Kód: P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben

Ha bármely más DTC jelen van, akkor kezdje az elsővel.

Ezen gépkocsin lehet, hogy nem áll rendelkezésre az összes felsorolt alkatrész.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Eltömődött, szűk vagy beragadt EGR szelep vagy nyílás.

Sérült vagy lekötött vákuum cső.

EVR

« Utoljára szerkesztve: 2015.06.16 kedd, 22:28:01 írta H. Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37376 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 22:03:33 »

Hali!
Milyen adalékot raksz a gázolajba?
Üdv.:Zsolt


A haver akitől vettem BG DFC adalékkal járt. Én most spuri kék adalékot próbálok de még csak egy fél tanknyit mentem vele, még nincs tapasztalatom.

Állítólag még nagyon jó adalékok a DFT-1500, K Gard NF, Kleen-flo FLO991, de ezeket személy szerint nem próbáltam még.

Sok sikert a döntéshez.

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37377 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 22:09:29 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mérni vagy megmondani egy 115 lovas TDCI E4 rail nyomása mennyi kell legyen? pl alapjárat/2000 fordulat.

Mert az enyém 115 LE, elég recsegősen jár, és ma volt nálam egy 130 LE -s TDCI nagyon puhán járt, semmi csörgés-recsegés de annak a rail nyomása sokkal alacsonyabb volt mint az én autómé.

Köszönöm!  worship worship worship worship worship

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #37378 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 22:09:48 »

Köszönöm!
A XVI.kerületben lakom, esetleg valaki a környéken válalná,hogy ránéz a verdára?

GSR valahol a XV-ben dolgozik, ha jól emlékszem. Nem tudom, milyen messze van.

XVI-ban Vik rendel, otthon, a garázsában.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #37379 Dátum: 2015.06.15 hétfő, 23:44:39 »

A haver akitől vettem BG DFC adalékkal járt. Én most spuri kék adalékot próbálok de még csak egy fél tanknyit mentem vele, még nincs tapasztalatom.

Állítólag még nagyon jó adalékok a DFT-1500, K Gard NF, Kleen-flo FLO991, de ezeket személy szerint nem próbáltam még.

Sok sikert a döntéshez.

Üdv: Ákos
Köszi meg guglizom melyikről mit írnak.
Eddig sima Isuzu td-m volt abba nem kellett semmi adalék. A Mondeo közel 1 hónapja "családtag" ez ahhoz képest nagyonnnnnn megy, de macerásabb lesz...
Üdv.:Zsolt
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37380 Dátum: 2015.06.16 kedd, 06:02:17 »

Sziasztok!

Valaki meg tudná mérni vagy megmondani egy 115 lovas TDCI E4 rail nyomása mennyi kell legyen? pl alapjárat/2000 fordulat.

Mert az enyém 115 LE, elég recsegősen jár, és ma volt nálam egy 130 LE -s TDCI nagyon puhán járt, semmi csörgés-recsegés de annak a rail nyomása sokkal alacsonyabb volt mint az én autómé.

Köszönöm!  worship worship worship worship worship

Üdv: Ákos
csak az alapjárat fix.az 240bar körül kell legyen(+-10bar).
a 2000es fordulaton minden sebességi fokozatban lehet más, terheléstől függően a pillanatnyi értéke.
a lágy járás titka lehet egy kis 2T szintetikus motorolaj a tankba(2dl).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37381 Dátum: 2015.06.16 kedd, 07:42:01 »

Üdv!
Ez az olaj a tankban dolog tényleg lágyít a járáson?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37382 Dátum: 2015.06.16 kedd, 08:39:30 »

Üdv!
Ez az olaj a tankban dolog tényleg lágyít a járáson?
Tisztelt Fórumtárs!
Nekem egy 115 LE 2.0 TDCI gépsárkányom van. Lassan 2 éve használom a 2T full szintetikus olajat a tankba. Az eredmény egy stabil, nagyon csendes, igen szép járású motorhang. Semmilyen negatív reakciót eddig nem tapasztaltam. A motor csendes járása a téli üzem alatt is megmaradt. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37383 Dátum: 2015.06.16 kedd, 08:50:36 »

Akkor kipróbálom mi baj lehet!
Köszi!
Naplózva
ferenc77
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


E-mail
« Új hozzászólás #37384 Dátum: 2015.06.16 kedd, 08:55:24 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nekem egy 115 LE 2.0 TDCI gépsárkányom van. Lassan 2 éve használom a 2T full szintetikus olajat a tankba. Az eredmény egy stabil, nagyon csendes, igen szép járású motorhang. Semmilyen negatív reakciót eddig nem tapasztaltam. A motor csendes járása a téli üzem alatt is megmaradt. Csak ajánlani tudom. wave
Tisztelettel László! worship

Szia,

Megvettem én is a 2T szintetikus olajat, nekem a Repsolt ajánlották.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyit szoktál egy tank gázolajhoz adagolni?

Köszi.
Naplózva

2006 2.0l  TDCI Ghia  130 LE   INA,EGR OFF,   425 000 KM
2003 1,4 Benzin Fiesta
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37385 Dátum: 2015.06.16 kedd, 09:27:33 »

Szia,

Megvettem én is a 2T szintetikus olajat, nekem a Repsolt ajánlották.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyit szoktál egy tank gázolajhoz adagolni?

Köszi.
2-3dl.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37386 Dátum: 2015.06.16 kedd, 16:02:25 »

Szia,

Megvettem én is a 2T szintetikus olajat, nekem a Repsolt ajánlották.
Az lenne a kérdésem, hogy mennyit szoktál egy tank gázolajhoz adagolni?

Köszi.
Tisztelt Fórumtárs!
Ebben a kérdésben megoszlanak a vélemények. Szerintem géptől is függ. Én speciel 2 dcl-t használok 1 teljesen tele tankhoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37387 Dátum: 2015.06.16 kedd, 16:15:07 »

Üdv!
Nem fog tőle füstőlni a motor?
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #37388 Dátum: 2015.06.16 kedd, 16:26:19 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ebben a kérdésben megoszlanak a vélemények. Szerintem géptől is függ. Én speciel 2 dcl-t használok 1 teljesen tele tankhoz. wave
Tisztelettel László! worship

én 1.25-1.5 dl tele tankhoz.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37389 Dátum: 2015.06.16 kedd, 18:28:33 »

csak az alapjárat fix.az 240bar körül kell legyen(+-10bar).
a 2000es fordulaton minden sebességi fokozatban lehet más, terheléstől függően a pillanatnyi értéke.
a lágy járás titka lehet egy kis 2T szintetikus motorolaj a tankba(2dl).

A 2000 furdulatot álló helyben mértük meleg motornál tehát ugyanolyan körülmények között.

Az enyém:  alapjárat: 274bar    2000 rpm: 647bar
A 130LE  :  alapjárat: 230bar    2000 rpm: 412bar

Akkor most ezek az értékek nem jók? Mit kell elsősorban megnéznem?

Kösz!  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #37390 Dátum: 2015.06.16 kedd, 18:53:48 »

Üdv!
Nem fog tőle füstőlni a motor?
Tisztelt Fórumtárs!
Kizárt dolognak tartom, hogy ettől 2 dcl-től füstöljön a gépsárkány. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48474



« Új hozzászólás #37391 Dátum: 2015.06.16 kedd, 21:10:01 »

A 2000 furdulatot álló helyben mértük meleg motornál tehát ugyanolyan körülmények között.

Az enyém:  alapjárat: 274bar    2000 rpm: 647bar
A 130LE  :  alapjárat: 230bar    2000 rpm: 412bar

Akkor most ezek az értékek nem jók? Mit kell elsősorban megnéznem?

Kösz!  worship
a tiéd 2005-ös,valszeg az alapjáratod sem 750,hanem 800.így ha 270bar az alapjárati nyomás az rendben is van.ez ennyi,ezen nincs sok minden néznivaló,rendben van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37392 Dátum: 2015.06.16 kedd, 21:19:18 »

Üdv!
Mennyit árthat egy alapos gőzborotvás mosás a motornak vagy inkább az elektromos csatiknak?
Köszönöm Wink
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #37393 Dátum: 2015.06.16 kedd, 21:44:00 »

Üdv!
Mennyit árthat egy alapos gőzborotvás mosás a motornak vagy inkább az elektromos csatiknak?
Köszönöm Wink
Szia.
Ha a tisztaság a fontos,akkor nem árt.De már régebben is volt róla pár szó,de nem emlékszem,hogy nagyon ajánlották volna. wow1
Én nem ajánlom. A te autód,a te döntésed. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.16 kedd, 21:47:07 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #37394 Dátum: 2015.06.16 kedd, 22:05:12 »

GSR valahol a XV-ben dolgozik, ha jól emlékszem. Nem tudom, milyen messze van.

XVI-ban Vik rendel, otthon, a garázsában.

AndyA
Lassu vagy, igyal tobb inglis teat Cheesy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #37395 Dátum: 2015.06.16 kedd, 22:16:50 »

Lassu vagy, igyal tobb inglis teat Cheesy

Napközben a melóhelyen nincs fórumozás, csak este jutok hozzá... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37396 Dátum: 2015.06.16 kedd, 22:26:20 »

Sziasztok

Döglöttek a csúcsaim, legalábbis a diagnosztika alapján, meg szépen nedvesedik a nagynyomású szivattyúm is...
Meg lehet mondani a befecskendezőfejről (porlasztócsúcsról), hogy melyik tipus van az autóban, kiszerelés nélkül?
Nem igazán merem/tudom kibontani a befecskendezőfejeket a helyükről... De jó lenne tudnom, hogy melyik tipust kell keresnem bele. Vagy veszek bontottat, vagy elviszem felújítani. A csúcsok pontos tipusában nem vagyok biztos, mert az autóm pont akkor készült, amikor mindent variáltak a TDCI motorokban...
2003.04 2.0 TDCI FMBA BWY 96kW 6 sebességes, vákumos geós turbóval...

Valaki megmondja biztosra, melyik az én csúcsaim tipusa?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #37397 Dátum: 2015.06.16 kedd, 22:28:22 »

Sziasztok kellene 1 kis segítség.

Ritkán előforduló villogó izzítás jelzöm volt, diag (forcan),beszéltem Ervinnel ,valszeg a elektronika halt meg ,de nem bizti,azt mondta vegyem le a kart az elekronikárol ,és próbáljam  megmozgatni  a kart  mozog-e,ha nem akkor akad a geo,kicsit nehezen de megidult , elég hosszú úton jár,pár nap használat semmi hiba nincs egyenlőre,volt még  2 hiba kod p0401-5 ez oké egr dugom van,  Kód: P0488 na ő kicsoda vélemény ?  
===PCM DTC P132B===
Kód: P132B - Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Hiba jelentés a REA által.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Hibás turbotöltő

Mechanizmus ragadhat.

Forgó elektromos beavatkozótag

Cserélje ki a következőket:

Változtatható lapátállású turbófeltöltő

===END PCM DTC P132B===

===PCM DTC P132B===
Kód: P132B - Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Turbófeltöltő/feltöltő A töltésvezérlés teljesítmény

Hiba jelentés a REA által.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Hibás turbotöltő

Mechanizmus ragadhat.

Forgó elektromos beavatkozótag

Cserélje ki a következőket:

Változtatható lapátállású turbófeltöltő

===END PCM DTC P132B===



Kód: P0405 - EGR érzékelo A áramkör alacsony

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

EGR érzékelo A áramkör alacsony

Ha bármely más DTC jelen van, akkor kezdje az elsővel.

Ezen gépkocsin lehet, hogy nem áll rendelkezésre az összes felsorolt alkatrész.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Az áramkör zárlatos a testhez

: Sérült vagy szennyezett csatlakozó

Elzáródott vákuum tömlők

EVP érzékelő

===END PCM DTC P0405===

===PCM DTC P0488===
Kód: P0488 - Szívócsonk-fojtószelep vezérlés helyzet teljesítmény vagy tartomány hiba

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Szívócsonk-fojtószelep vezérlés helyzet teljesítmény vagy tartomány hiba

ellenőrizni a P0487-et, ha jelen van a P0487, akkor először ezt kell kijavítani

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Sérült vagy lekötött vákuum cső.

stuckbore%I

mechndamage%I

Ellenőrizze a koromlerakódást, ami megakadályozhatja a fojtószelep nyitását.

checorrposkeyoff%I

További diagnosztikai információért lásd az eTIS idevonatkozó fejezetét.

===END PCM DTC P0488===


===PCM DTC P0401===
Kód: P0401 - Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben

Modul: Táplálási Soros Szabályozó Modul

Hibakódok részletesen (DTC)

Túl alacsony áramlás érzékelhető az EGR rendszerben

Ha bármely más DTC jelen van, akkor kezdje az elsővel.

Ezen gépkocsin lehet, hogy nem áll rendelkezésre az összes felsorolt alkatrész.

Ezt a DTCt a következők okozhatják :

Eltömődött, szűk vagy beragadt EGR szelep vagy nyílás.

Sérült vagy lekötött vákuum cső.

EVR


??
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ATiii
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 147


E-mail
« Új hozzászólás #37398 Dátum: 2015.06.16 kedd, 22:29:56 »

Sziasztok

Döglöttek a csúcsaim, legalábbis a diagnosztika alapján, meg szépen nedvesedik a nagynyomású szivattyúm is...
Meg lehet mondani a befecskendezőfejről (porlasztócsúcsról), hogy melyik tipus van az autóban, kiszerelés nélkül?
Nem igazán merem/tudom kibontani a befecskendezőfejeket a helyükről... De jó lenne tudnom, hogy melyik tipust kell keresnem bele. Vagy veszek bontottat, vagy elviszem felújítani. A csúcsok pontos tipusában nem vagyok biztos, mert az autóm pont akkor készült, amikor mindent variáltak a TDCI motorokban...
2003.04 2.0 TDCI FMBA BWY 96kW 6 sebességes, vákumos geós turbóval...

Valaki megmondja biztosra, melyik az én csúcsaim tipusa?

Szia!

Kiszerelés nélkül is meg tudod nézni. Van rajta egy címke, azon lesz rajta.

FMBA-ból, 2002-ből van egyébként még 2 db porlasztóm és egy nagynyomásúm is eladó. Ha érdekelhet, keress privátban Wink
Naplózva
o_tom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 241



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37399 Dátum: 2015.06.16 kedd, 22:47:37 »

Szia!

Kiszerelés nélkül is meg tudod nézni. Van rajta egy címke, azon lesz rajta.

FMBA-ból, 2002-ből van egyébként még 2 db porlasztóm és egy nagynyomásúm is eladó. Ha érdekelhet, keress privátban Wink
Hol keressem a matricát?
Naplózva

2007/1 Galaxy 2.0 TDCI Ternd 140LE
Oldalak: 1 ... 741 742 743 744 745 746 747 [748] 749 750 751 752 753 754 755 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.