Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:19:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 754 755 756 757 758 759 760 [761] 762 763 764 765 766 767 768 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14661470 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38000 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 15:10:14 »

Ha nem bízol meg egy szervizben, ne menj oda. Ilyen egyszerű ez, kérem.
Azt azért érzed, hogy a "bárhogy javítanak" nem azt jelenti, hogy éppen mivel kennek le egy menetet.
Elég nagy sarkítás, hogy attól lenne olcsóbb, mert nem (azzal, amit a gyártó ajánl) kezelik le az izzítógyertya menetet.
Vannak sokkal komolyan kerámia spray-k, ami akár jobb a gyári kenőcsnél is. Lehet ilyen a szervizekben.
Én pl. sok esetben más tömítőpasztákat használok, mint amit a gyári program hoz az autóhoz. Mert vagy nincs a márkaszervizben sem raktáron vagy aránytalanul drága. Amikor van sok segédanyag gyártó termékei között -gyári előírásoknak megfelelő- akár jobb minőségű segédanyag is.

Ennyi erővel "elvárhatnád", hogy csakis a gyári WDS(IDS)-el vizsgálják mindenhol az autód és a gyári célszerszámokkal (azonos, de nem gyári már nem is jó) és a gyári szervizben használt márkanevű szerszámokkal javítsák az autót....stb.
Ez így egy vicc.
Én kiszálltam.
Kedves Tibor!
Be se kellett volna szállnod a vitába és egy lavinát elindítani. Csupán arról van szó, hogy a szervizekben kivesző félben van a tisztességes munkavégzés, az aránytalanul magas óradíjjak mellett. Én a probléma megelőzése végett említettem az izzítógyertya kenőzsír szükségességét. Az, hogy te milyen anyagot használsz berágódás ellen az a te magánügyed és ebbe senki nem szólt bele. Természetesen a megrendelő megfelelő normális hangnemben közölheti az elvárásait a szervizzel. Ezért nem sértődhet meg egy szerelő vagy munka felvevő sem. Elvégre a szervizek vannak a megrendelőkért és nem fordítva. Senkit nem akarok megbántani a fórumon. Viszont a szakmai ismereteket figyelembe véve, szerintem vannak még olyan fórumtársak, akik nem tudták hogy a kérdéses meneteket beépítés előtt kezelni kell. Ha a  hozzászólásommal valakinek ráléptem volna akaratom ellenére a tyúkszemére, az nézze el nekem. Nem volt szándékos. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.27 csütörtök, 15:48:13 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38001 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 15:46:24 »

Tisztelt László!

Ha a kiemelt részeket próbálja erőltetni, akkor hamar kialakul az a helyzet, hogy a legtöbb szervizben nem történik munkafelvétel.
Az ilyen okoskodó ügyfeleknek hamar felajánlják azt a lehetőséget, hogy akkor szépen el lehet végezni magának otthon a cserét.
Nem igazán az ügyfél szokta megmondani, hogy mit és hogyan, mivel csináljanak.
Orvoshoz sem úgy megy az ember, hogy kioktatja az orvost a vizsgálat, műtét, kezelés...stb. előtt.


ui: Az izzítógyertya meghúzási nyomatékából kifolyólag nem történhet a menetnél probléma. Nyilván a könnyebb becsavarás érdekében célszerű kenőanyaggal ellátni.
    A probléma a záró kúp tömítetlensége és/vagy a rossz izzítógyertyára rárakodó kokszosodása miatt keletkezik.



Tisztelettel:
Tibor


Kedves  Tibor!
A hsz-ed utóiratát olvasva, nem állhatom meg szó nélkül. smile Az általam említett kenőzsírt ha nagyon pontosak akarunk lenni akkor ki kell igazítsalak. A zsír az eltérő anyagból készült menetek között létre jövő helyi elemből adódó menetberágódást akadályozza meg. Továbbá. A zsírral a gyertya szárát is kezelik így akadályozzák meg a koksz korom képződést a gyertya falon. Ennek hiányában valóban kialakul egy szennyező réteg a gyertya falán ami azután megnehezíti, vagy teljesen megakadályozza a cserét. Az izzítógyertya becsavarásával nem szokott gond lenni. A kivétel az, ami nem megfelelő karbantartás esetén okozhat gondot. Pl: Csere előtt nem tisztítják ki megfelelően a gyertya furatot, a lerakodott égéstermékektől. Nem alkalmaznak menetjavítást vagy felújítást, ha szükséges. Itt jön be az, hogy sok szerelő örül ha nem törte bele a gyertyát csere alkalmával, és nem törődik avval, mi lesz a következő alkalommal. Tudok olyan szervizről ahol nem vállalják a cserét az esetleges rizikó miatt, csak úgy hogy törés esetén a tulaj fizeti a további javítási költséget. Természetesen tisztelet a kivételnek! Ettől függetlenül továbbra is nagy tisztelőd vagyok. wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.27 csütörtök, 15:51:27 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tuning94
Vendég
« Új hozzászólás #38002 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 17:09:17 »

Sziasztok!
tudja esetleg valaki, hogy a rendszer milyen körülmények között kezdi el tisztítani a részecskeszűrőt?
Köszönöm!
2006 mondeo 2.0 tdci
 worship
Ja és meg valami... Kb. Mennyit bír ki? Mert olvasgattam neten hogy változó.  Van amelyikben 100.000km, van ahol 200.000km ( típustól függetlenül írtak) mert nekünk 380.000 van benne. 
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.27 csütörtök, 17:12:52 írta tuning94 » Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38003 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 17:16:57 »

Kedves  Tibor!
A hsz-ed utóiratát olvasva, nem állhatom meg szó nélkül. smile Az általam említett kenőzsírt ha nagyon pontosak akarunk lenni akkor ki kell igazítsalak. A zsír az eltérő anyagból készült menetek között létre jövő helyi elemből adódó menetberágódást akadályozza meg. Továbbá. A zsírral a gyertya szárát is kezelik így akadályozzák meg a koksz korom képződést a gyertya falon. Ennek hiányában valóban kialakul egy szennyező réteg a gyertya falán ami azután megnehezíti, vagy teljesen megakadályozza a cserét. Az izzítógyertya becsavarásával nem szokott gond lenni. A kivétel az, ami nem megfelelő karbantartás esetén okozhat gondot. Pl: Csere előtt nem tisztítják ki megfelelően a gyertya furatot, a lerakodott égéstermékektől. Nem alkalmaznak menetjavítást vagy felújítást, ha szükséges. Itt jön be az, hogy sok szerelő örül ha nem törte bele a gyertyát csere alkalmával, és nem törődik avval, mi lesz a következő alkalommal. Tudok olyan szervizről ahol nem vállalják a cserét az esetleges rizikó miatt, csak úgy hogy törés esetén a tulaj fizeti a további javítási költséget. Természetesen tisztelet a kivételnek! Ettől függetlenül továbbra is nagy tisztelőd vagyok. wave
Tisztelettel László! worship  

Kedves László!

A kiemelt részt én sem tudom szó nélkül hagyni.
A gyertya szárát is kezelik a zsírral, hogy megakadályozzák a koksz, korom képződést?  wow1
Ez ugye most valami vicc, László?
A gyertya szára -nem a vége, ahol a korom, koksz rátapad.....úgy látszik nem volt tisztám érthető, hogy hova kerül a korom, koksz....- az sosem érintkezik az égéstérrel. Ezzel kapcsolatban írtam, hogy a tömítő kúp minősége, állapota fontos!
Ha oda a szárra bejut bármi is, mert a kúp nem tömít, akkor teljesen mindegy, hogy van-e ott zsír vagy nincs. Be fog állni a koksz, koromtól.
Néhány prémium autóból is vettem már ki izzítógyertyát -is-. Egyikben sem volt semmi a gyertyákon, gyertya furatban....sehol.
Kár, hogy ezek a gyártók nem ismerik a csoda zsírt.  Undecided

Amire én azt írtam, hogy a nem működő gyertya végre rárakódik a koksz....az az égéstérbe beérő gyertya vég. Ez ugye egy pár tizeddel nagyon furaton lóg be az égéstérbe. Ha nem tud ön-tisztulni a gyertya, mert rossz.....akkor ez a minimális hézag szépen beépül koksszal és valamivel nagyobb lesz a gyertya vége, mint a furat. Na ezért nem jönnek ki a gyertyák.

De felőlem bárki, bármiben hihet és gondolhat. Attól ezek a dolgok így működnek.....de nem kötelező elfogadni, csak tudomásul kell venni.

Kinek kellene vállalnia a megbontás közben keletkezett problémák helyreállítását? A berohadt, berágott, megszorult...stb. izzítógyertya -és egyéb alkatrészek- kinek a tulajdonát képezik? Az ügyélét, ugye. Ő így hozta.

Egy megbontás közbeni "kár"-ért sosem a szerviz a hibás.  De ez már egy másik jogi történet. Kár is erről itt beszélni.  wave



Tisztelettel: Tibor
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38004 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 17:35:46 »


Ez így egy vicc.
Én kiszálltam.
a legjobb, amit tehetsz fenntarthatatlan álláspont esetén.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38005 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 18:18:40 »

Kedves László!

A kiemelt részt én sem tudom szó nélkül hagyni.
A gyertya szárát is kezelik a zsírral, hogy megakadályozzák a koksz, korom képződést?  wow1
Ez ugye most valami vicc, László?
A gyertya szára -nem a vége, ahol a korom, koksz rátapad.....úgy látszik nem volt tisztám érthető, hogy hova kerül a korom, koksz....- az sosem érintkezik az égéstérrel. Ezzel kapcsolatban írtam, hogy a tömítő kúp minősége, állapota fontos!
Ha oda a szárra bejut bármi is, mert a kúp nem tömít, akkor teljesen mindegy, hogy van-e ott zsír vagy nincs. Be fog állni a koksz, koromtól.
Néhány prémium autóból is vettem már ki izzítógyertyát -is-. Egyikben sem volt semmi a gyertyákon, gyertya furatban....sehol.
Kár, hogy ezek a gyártók nem ismerik a csoda zsírt.  Undecided

Amire én azt írtam, hogy a nem működő gyertya végre rárakódik a koksz....az az égéstérbe beérő gyertya vég. Ez ugye egy pár tizeddel nagyon furaton lóg be az égéstérbe. Ha nem tud ön-tisztulni a gyertya, mert rossz.....akkor ez a minimális hézag szépen beépül koksszal és valamivel nagyobb lesz a gyertya vége, mint a furat. Na ezért nem jönnek ki a gyertyák.

De felőlem bárki, bármiben hihet és gondolhat. Attól ezek a dolgok így működnek.....de nem kötelező elfogadni, csak tudomásul kell venni.

Kinek kellene vállalnia a megbontás közben keletkezett problémák helyreállítását? A berohadt, berágott, megszorult...stb. izzítógyertya -és egyéb alkatrészek- kinek a tulajdonát képezik? Az ügyélét, ugye. Ő így hozta.

Egy megbontás közbeni "kár"-ért sosem a szerviz a hibás.  De ez már egy másik jogi történet. Kár is erről itt beszélni.  wave



Tisztelettel: Tibor
Kedves Tibor!
A leírtakkal kapcsolatban nem szoktam viccelni. Elhiheted nekem, hogy egy pár izzítógyertyát kicseréltem már életemben és van fogalmam arról, hogy néz ki és mi a funkciója. Konkrétan tudom mi a feladata a kúpos válnak strb...stb. Amit a zsírról írtam avval kapcsolatban olvasd el a BERU honlapján lévő evvel kapcsolatos műszaki leírásokat és ajánlásokat. Nem a kisujjamból szoptam, hogy még a gyertya 8 mm vastag 65 mm hosszú szárát is kenjük be vékonyan a zsírral. Ezután jön az 5 mm vastag 35 mm hosszú izzító felület ami konkrétan érintkezik a hengerben lévő robbanó eleggyel. Na ezt a részt már nem kell bekenni. A gyertya megszorulásának egyik oka a nem működő gyertyavég elkokszosodása a másik, hogy az acél gyertya és az alumínium hengerfej között kialakuló elektrokémiai helyi-elem, komoly berágódást képes kialakítani, a menetek között. Egyébként már egy jó pár hónappal ezelőtt ajánlottam itt a topikban a fórumtársaknak a Német Metaflux 71-30 kerámia alapú kenőanyagot a gyertya meneteinek kezelésére. Ami megfelelő áron beszerezhető és igen jól alkalmazható a kérdéses probléma megakadályozására. Azt sajnálom, hogy ez ügyben senki nem keresett meg. A halandó ember azért viszi a gépsárkányát gyertya cserére a szagszervizbe, mert bízik benne, hogy a szerelő többet tud mi ő, és a szerviz szerszámozottsága is jobb a sufniban lévő kalapácsnál és csavarhúzónál. Ha netán tévednék akkor is neked van igazad. Úgy érzem a problémát elég részletesen kielemeztük. Mint írtam továbbra is nagy tisztelőd vagyok még akkor is ha néha "csipkelődős" hangulatban vagy. Ha legközelebb válaszolsz légy olyan kedves megírni, cseréltél e már mondeon alsó, tartó, trapézgömbfejet a lengőkar kiszerelése nélkül. Ti a futómű topikban hiába kérdeztem nem reagált rá senki.wave
Tisztelettel László! worship  
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.28 péntek, 06:24:08 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #38006 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 20:48:01 »

Sziasztok! A minap vásároltam egy 2.2 TDCI Titanium ST packetet Smiley Volna egy kis problémám, biztos már volt hasonló írás a fórumon, de azért megkérdezem. Alapjárat szép, nem ingazozik, fordulatról szépen megy vissza alapjáratra, ezzel nincs gond. Viszont egy erősebb gyorsítás után el kezd villogni az izzításjelző, van hogy néha a motor lámpa is, a teljesítményt visszaveszi megy tovább az autó. Leállítom, újraindítom eltűnik a hiba mindaddig amíg nem lépek erősebben rá a gázra. Nos hibakiolvasásra majd holnap megyek elvileg, de addig is hátha van valami ötlet. Jah és az autóban van egy kevés kilóméter Cheesy 768 ezer Cheesy de a felét letagadhatja Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38007 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 20:57:35 »

Sziasztok! A minap vásároltam egy 2.2 TDCI Titanium ST packetet Smiley Volna egy kis problémám, biztos már volt hasonló írás a fórumon, de azért megkérdezem. Alapjárat szép, nem ingazozik, fordulatról szépen megy vissza alapjáratra, ezzel nincs gond. Viszont egy erősebb gyorsítás után el kezd villogni az izzításjelző, van hogy néha a motor lámpa is, a teljesítményt visszaveszi megy tovább az autó. Leállítom, újraindítom eltűnik a hiba mindaddig amíg nem lépek erősebben rá a gázra. Nos hibakiolvasásra majd holnap megyek elvileg, de addig is hátha van valami ötlet. Jah és az autóban van egy kevés kilóméter Cheesy 768 ezer Cheesy de a felét letagadhatja Cheesy
attakúva...768e km.az szép. eljen
Most viszont az első,hogy hibakódot kell olvasni.Vidd el diagra,vagy kérj meg valakit itt a fórumon a közeledben,hogy nézzen rá elm327-el egy forscannel.

Amire számíthatsz:
vagy a turbód szaraxik-ha elektromos
vagy az üzemanyagrendszerben van hiba,ami már költségesebb.
A motorkontroll meg talán egr hibára utalhat,de felesleges találgatni.diag.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #38008 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 21:06:02 »

EURO3 motor asszem abban nem elektromos a turbo, meg egész szépen húz addig amíg ki nem dobja a hibát, hangja is szép. Holnap diagnostic
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38009 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 21:08:10 »

EURO3 motor asszem abban nem elektromos a turbo, meg egész szépen húz addig amíg ki nem dobja a hibát, hangja is szép. Holnap diagnostic
akkor bizony tuti a pcsúcs,és vagy a nagynyomású......de a diag a legfontosabb most.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #38010 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 21:28:32 »

Kedves "Kollégák" !
Köszönöm a segítségeteket és hogy ennyien próbáltatok a melegben lassulós hibában segíteni. Most hoztam el a szervizből az autót, kitisztíttattam a hűtőket (Nem igazán tudott átmenni a levegő a vízhűtőn se elől se hátul) Valamint a turbo körüli kipuff tömítéseket kicseréltettem, katalizátor száránál el volt törve (kiszedettem a belét ha már ott volt és sima cső megy tovább  nyes  de nagyon jó a hangja még úgy is , hogy a hátsó dobom megmaradt.) Igaz azóta nem próbáltam, de úgy érzem jó lehet a kocsi. Ja és 3 liter hűtőfolyadék volt benne  Roll Eyes ami az érdekes, olyan hülye alakú a tartály hogy úgy látom szinten van de a másik fele magasabb és bele sem folyik. Na mindegy nagyon úgy néz ki a kevés hűtővíz és az eltömődött hűtő okozhatta a visszalassulást, gondolom elvette a teljesítményt, hogy ne forrjon fel. Bízom benne, hogy most jó lett.  smile
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #38011 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 21:38:22 »

Sziasztok! A minap vásároltam egy 2.2 TDCI Titanium ST packetet Smiley Volna egy kis problémám, biztos már volt hasonló írás a fórumon, de azért megkérdezem. Alapjárat szép, nem ingazozik, fordulatról szépen megy vissza alapjáratra, ezzel nincs gond. Viszont egy erősebb gyorsítás után el kezd villogni az izzításjelző, van hogy néha a motor lámpa is, a teljesítményt visszaveszi megy tovább az autó. Leállítom, újraindítom eltűnik a hiba mindaddig amíg nem lépek erősebben rá a gázra. Nos hibakiolvasásra majd holnap megyek elvileg, de addig is hátha van valami ötlet. Jah és az autóban van egy kevés kilóméter Cheesy 768 ezer Cheesy de a felét letagadhatja Cheesy

Aztakvvvaa, ez már szép futásteljesítmény. Lassan újra 0 km-es lesz Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38012 Dátum: 2015.08.27 csütörtök, 22:37:08 »

Sziasztok! A minap vásároltam egy 2.2 TDCI Titanium ST packetet Smiley Volna egy kis problémám, biztos már volt hasonló írás a fórumon, de azért megkérdezem. Alapjárat szép, nem ingazozik, fordulatról szépen megy vissza alapjáratra, ezzel nincs gond. Viszont egy erősebb gyorsítás után el kezd villogni az izzításjelző, van hogy néha a motor lámpa is, a teljesítményt visszaveszi megy tovább az autó. Leállítom, újraindítom eltűnik a hiba mindaddig amíg nem lépek erősebben rá a gázra. Nos hibakiolvasásra majd holnap megyek elvileg, de addig is hátha van valami ötlet. Jah és az autóban van egy kevés kilóméter Cheesy 768 ezer Cheesy de a felét letagadhatja Cheesy
ez a hahu-s 550-es fehérvárról?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #38013 Dátum: 2015.08.28 péntek, 09:31:48 »

Szia, igen 550ért fehérvárról Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38014 Dátum: 2015.08.28 péntek, 09:41:04 »

Sziasztok! A minap vásároltam egy 2.2 TDCI Titanium ST packetet Smiley Volna egy kis problémám, biztos már volt hasonló írás a fórumon, de azért megkérdezem. Alapjárat szép, nem ingazozik, fordulatról szépen megy vissza alapjáratra, ezzel nincs gond. Viszont egy erősebb gyorsítás után el kezd villogni az izzításjelző, van hogy néha a motor lámpa is, a teljesítményt visszaveszi megy tovább az autó. Leállítom, újraindítom eltűnik a hiba mindaddig amíg nem lépek erősebben rá a gázra. Nos hibakiolvasásra majd holnap megyek elvileg, de addig is hátha van valami ötlet. Jah és az autóban van egy kevés kilóméter Cheesy 768 ezer Cheesy de a felét letagadhatja Cheesy

Nyilván nem ez a legfontosabb, de szerintem nincs titanium ST.
Vagy egyik vagy másik...
ST packett nincs, mármint olyan szempontból, hogy valamihez rendeled.
Ez egy felszereltségi szint, a 3.0-ás vagy a 2.2-es motor jár hozzá. De olyan nincs, hogy teszem azt a 2.0-ás motorhoz kéred.
Titániummal együtt biztosan nincs.
A kilométerekről meg annyit, hogy sok mk3-ban van már ennyi, csak esetleg az óra kevesebbet mutat  Wink
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38015 Dátum: 2015.08.28 péntek, 10:27:56 »

Szia, igen 550ért fehérvárról Smiley
mi baja van egyébként a kocsinak? én is gondolkodtam rajta, hogy értemegyek, csak hát nem a szomszédban van, meg már van itthon 3 vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #38016 Dátum: 2015.08.28 péntek, 19:43:30 »

Nyilván nem ez a legfontosabb, de szerintem nincs titanium ST.
Vagy egyik vagy másik...
ST packett nincs, mármint olyan szempontból, hogy valamihez rendeled.
Ez egy felszereltségi szint, a 3.0-ás vagy a 2.2-es motor jár hozzá. De olyan nincs, hogy teszem azt a 2.0-ás motorhoz kéred.
Titániummal együtt biztosan nincs.
A kilométerekről meg annyit, hogy sok mk3-ban van már ennyi, csak esetleg az óra kevesebbet mutat  Wink


Hivatalosan Titanium X   a neve. Az angolok ragasztották rá az ST TDCI  nevet.
Nekem is ilyen van. Remélem nekem is 768 ezernél jönnek a p.csúcs hibák   Wink
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38017 Dátum: 2015.08.28 péntek, 20:05:27 »


Hivatalosan Titanium X   a neve. Az angolok ragasztották rá az ST TDCI  nevet.
Nekem is ilyen van. Remélem nekem is 768 ezernél jönnek a p.csúcs hibák   Wink


Lehet.....de hányadszorra?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #38018 Dátum: 2015.08.28 péntek, 20:09:46 »

Megérkezett a szilikoncső szett, jövő kedden szerelik be, akkor remélem az derül ki hogy jó lesz Smiley Eléggé vérszegény így a kocsi a megfelelő turbónyomás nélkül.
Egyébként a viper performancetől rendeltem hétfőn, és péntekre már itt is van.



Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #38019 Dátum: 2015.08.28 péntek, 21:13:12 »

Megérkezett a szilikoncső szett, jövő kedden szerelik be, akkor remélem az derül ki hogy jó lesz Smiley Eléggé vérszegény így a kocsi a megfelelő turbónyomás nélkül.
Egyébként a viper performancetől rendeltem hétfőn, és péntekre már itt is van.

[img width=800 height=450]http://i61.tinypic.com/2096efl.jpg


Mennyiért adták a szettet ?
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.29 szombat, 08:13:15 írta AndyA » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #38020 Dátum: 2015.08.28 péntek, 21:47:11 »

Üdv. mindenkinek.

Alsó motorvédő burkolat projekten dolgozom.  hehe Elég nagy különbség van a face előtti és utáni burkolatok között.
A face előtti burkolaton olyan légterelő rések vannak amik ráterelik a levegőt a váltóra.
Viszont a face utáni teljesen zárt. Szerintetek a váltónak kell a hűtés? Miért változtatták meg a burkolatot?
A teljesen zárt nem probléma? Nem tud "túlmelegedni" a váltó?
Kicsit félve raktam fel a teljesen zártat.....
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38021 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:15:13 »

Üdv. mindenkinek.

Alsó motorvédő burkolat projekten dolgozom.  hehe Elég nagy különbség van a face előtti és utáni burkolatok között.
A face előtti burkolaton olyan légterelő rések vannak amik ráterelik a levegőt a váltóra.
Viszont a face utáni teljesen zárt. Szerintetek a váltónak kell a hűtés? Miért változtatták meg a burkolatot?
A teljesen zárt nem probléma? Nem tud "túlmelegedni" a váltó?
Kicsit félve raktam fel a teljesen zártat.....
nem lesz semmi baja. azok azért vannak kivágva, mert az 5ös váltóval úgy férnek el. asszem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #38022 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:20:38 »

nem lesz semmi baja. azok azért vannak kivágva, mert az 5ös váltóval úgy férnek el. asszem

Na erre nem is gondoltam..... falbav
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
GG
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


WWW E-mail
« Új hozzászólás #38023 Dátum: 2015.08.28 péntek, 22:51:37 »

Üdv. mindenkinek.

Alsó motorvédő burkolat projekten dolgozom.  hehe Elég nagy különbség van a face előtti és utáni burkolatok között.
A face előtti burkolaton olyan légterelő rések vannak amik ráterelik a levegőt a váltóra.
Viszont a face utáni teljesen zárt. Szerintetek a váltónak kell a hűtés? Miért változtatták meg a burkolatot?
A teljesen zárt nem probléma? Nem tud "túlmelegedni" a váltó?
Kicsit félve raktam fel a teljesen zártat.....

2 éve van rajta nekem burkolat, nincs semmi jele a túlmelegedésnek.
Naplózva

diesel, 2004, 130le, 6seb., B5Y
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #38024 Dátum: 2015.08.28 péntek, 23:08:37 »

részlet kérdés az st tdci titanium stbstb Cheesy a lényeg, hogy P0251 a hibakód, miszerint a nagynyomású szivattyú nem tudja előállítani a nyomást ugye...hát megyünk tovább, hétfőn szétkapjuk, a szerelő javasolt Érden egy dieselest Jegyző utca környékén.
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38025 Dátum: 2015.08.28 péntek, 23:23:05 »

részlet kérdés az st tdci titanium stbstb Cheesy a lényeg, hogy P0251 a hibakód, miszerint a nagynyomású szivattyú nem tudja előállítani a nyomást ugye...hát megyünk tovább, hétfőn szétkapjuk, a szerelő javasolt Érden egy dieselest Jegyző utca környékén.
egy go szűrőt cserélj előtte. én is így jártam a tdci-vel, amikor megvettem, 2 nap után jött a kód, tettem bele egy bosch szűrőt, azóta nem jött elő akárhogy taposom, pedig chipet is kapott
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #38026 Dátum: 2015.08.29 szombat, 07:02:43 »

Üdv. mindenkinek.

Alsó motorvédő burkolat projekten dolgozom.  hehe Elég nagy különbség van a face előtti és utáni burkolatok között.
A face előtti burkolaton olyan légterelő rések vannak amik ráterelik a levegőt a váltóra.
Viszont a face utáni teljesen zárt. Szerintetek a váltónak kell a hűtés? Miért változtatták meg a burkolatot?
A teljesen zárt nem probléma? Nem tud "túlmelegedni" a váltó?
Kicsit félve raktam fel a teljesen zártat.....
Én nyáron le is szoktam venni had hűljön jobban a kánikulában.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #38027 Dátum: 2015.08.29 szombat, 08:30:44 »

egy go szűrőt cserélj előtte. én is így jártam a tdci-vel, amikor megvettem, 2 nap után jött a kód, tettem bele egy bosch szűrőt, azóta nem jött elő akárhogy taposom, pedig chipet is kapott

Szűrőt azt kapott, igaz ALCO-t..
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
norad8975
Vendég
« Új hozzászólás #38028 Dátum: 2015.08.29 szombat, 10:16:15 »

Mennyiért adták a szettet ?

132,5 font volt a szett, és 15 a szállítás.
Mostani árfolyamon 70 magyar pénz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38029 Dátum: 2015.08.29 szombat, 10:38:26 »

Szűrőt azt kapott, igaz ALCO-t..

Bár ez megint hitvita lesz, de GO-szűrőből csak Bosch (ami a gyári is) vagy Mann.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #38030 Dátum: 2015.08.29 szombat, 11:47:29 »

részlet kérdés az st tdci titanium stbstb Cheesy a lényeg, hogy P0251 a hibakód, miszerint a nagynyomású szivattyú nem tudja előállítani a nyomást ugye...hát megyünk tovább, hétfőn szétkapjuk, a szerelő javasolt Érden egy dieselest Jegyző utca környékén.
ez sok minden miatt lehet, mert nyomás van, csak Nem az elvártnak megfelelő. Nem biztos, hogy szivattyú. Van hozzá hibakeresési leírás.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38031 Dátum: 2015.08.29 szombat, 12:26:35 »

ez sok minden miatt lehet, mert nyomás van, csak Nem az elvártnak megfelelő. Nem biztos, hogy szivattyú. Van hozzá hibakeresési leírás.
Kifejtened bovebben a hibakeresesi leirast
Udv Balko
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38032 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:15:56 »

Bár ez megint hitvita lesz, de GO-szűrőből csak Bosch (ami a gyári is) vagy Mann.

AndyA
Kedves Endre!
Nem vagy egyedül. eljen Én is így gondolom. Egy páran már megszívták, az úgymond olcsó szűrővel. Különösen a szűrőbe beépített finom 2 mikronos szűrőpapíron és a bimetálon van a hangsúly, aminek télen vagy nagy jelentősége az üzemanyag előmelegítésében. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.29 szombat, 14:54:48 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38033 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:24:32 »

Bizonyíthatóan a gázolaj szűrű miatt "szívták meg"?  A megszívás mi volt? A visszaforgatott gázolaj nem megy át újra a szűrőbetéten, ha van benne valami szennyeződés, akkor az rövid körön újra bejut a motorba. Tehát a szűrő ebben a körben nem is játszik szerepet.

A levegőszűrő esetében hamarabb kopik a motor a nem gyári levegőszűrőtől?  Sosem lehet ilyet igazolni, de az ellenkezőjét sem.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alphatango
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


E-mail
« Új hozzászólás #38034 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:41:12 »

Tisztelt Sorstársak,

Kérdésem lenne, mielőtt felgyújtom az autót...

Teljes felújítás után vagyok ( 4 injektor felújítva+ nagynyomású szivattyú felújítva+ csőrendszer kimosva + tank levesz, sterilre tisztít + rail cső szintén sterilre + új injektorkódok + mindez márkaszervízben elvégezve) ,
ehhez képest elkezdett eszméletlenül füstölni - kigyorsításkor valamint tartós terhelés mellett ( pl. emelkedőn ) és elment belőle az erő.
2000 fordulat alatt konkrétan halott.
Gondoltam tönkrement turbóra, kirepedt turbócsőre, bekrepált EGR szelepre, hibás turbónyomás mérő szenzorra, meg minden egyébre, de fogalmam sincs,
mit is kellene megnézni, mi lenne az első, aminek nekiálljak.

Nagyon megköszönném ,ha  hasznos ismereteket, tapasztalatokat kérhetnék.
Naplózva

Mondeo 2.0 TDCI kombi 2005/12 facelift
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38035 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:43:04 »

Tisztelt Sorstársak,

Kérdésem lenne, mielőtt felgyújtom az autót...

Teljes felújítás után vagyok ( 4 injektor felújítva+ nagynyomású szivattyú felújítva+ csőrendszer kimosva + tank levesz, sterilre tisztít + rail cső szintén sterilre + új injektorkódok + mindez márkaszervízben elvégezve) ,
ehhez képest elkezdett eszméletlenül füstölni - kigyorsításkor valamint tartós terhelés mellett ( pl. emelkedőn ) és elment belőle az erő.
2000 fordulat alatt konkrétan halott.
Gondoltam tönkrement turbóra, kirepedt turbócsőre, bekrepált EGR szelepre, hibás turbónyomás mérő szenzorra, meg minden egyébre, de fogalmam sincs,
mit is kellene megnézni, mi lenne az első, aminek nekiálljak.

Nagyon megköszönném ,ha  hasznos ismereteket, tapasztalatokat kérhetnék.
legeslegelőször gépre kéne dugni és megnézni pár értéket, meg hogy van-e hibakód
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38036 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:43:43 »

Kifejtened bovebben a hibakeresesi leirast
Udv Balko
keresőbe beírod a hibakódot és kidobja. volt már párszor téma. de az emberek 99%-a úgyse tudja ezeket otthon megcsinálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #38037 Dátum: 2015.08.29 szombat, 14:58:31 »

Tisztelt Sorstársak,

Kérdésem lenne, mielőtt felgyújtom az autót...

Teljes felújítás után vagyok ( 4 injektor felújítva+ nagynyomású szivattyú felújítva+ csőrendszer kimosva + tank levesz, sterilre tisztít + rail cső szintén sterilre + új injektorkódok + mindez márkaszervízben elvégezve) ,
ehhez képest elkezdett eszméletlenül füstölni - kigyorsításkor valamint tartós terhelés mellett ( pl. emelkedőn ) és elment belőle az erő.
2000 fordulat alatt konkrétan halott.
Gondoltam tönkrement turbóra, kirepedt turbócsőre, bekrepált EGR szelepre, hibás turbónyomás mérő szenzorra, meg minden egyébre, de fogalmam sincs,
mit is kellene megnézni, mi lenne az első, aminek nekiálljak.

Nagyon megköszönném ,ha  hasznos ismereteket, tapasztalatokat kérhetnék.
mindenképpen lukat keress-olajos felületeket a turbócső rendszeren.esetleg nyitva ragadt egr szelep,inkább dugózd is le-ha még nincs.
ennyit otthon is megtudsz tenni,aztán pedig már írták a diagot,azzal pontosan meglehet határozni,ha hiányzik a turbónyomás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38038 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:11:32 »

Tisztelt Sorstársak,

Kérdésem lenne, mielőtt felgyújtom az autót...

Teljes felújítás után vagyok ( 4 injektor felújítva+ nagynyomású szivattyú felújítva+ csőrendszer kimosva + tank levesz, sterilre tisztít + rail cső szintén sterilre + új injektorkódok + mindez márkaszervízben elvégezve) ,
ehhez képest elkezdett eszméletlenül füstölni - kigyorsításkor valamint tartós terhelés mellett ( pl. emelkedőn ) és elment belőle az erő.
2000 fordulat alatt konkrétan halott.
Gondoltam tönkrement turbóra, kirepedt turbócsőre, bekrepált EGR szelepre, hibás turbónyomás mérő szenzorra, meg minden egyébre, de fogalmam sincs,
mit is kellene megnézni, mi lenne az első, aminek nekiálljak.

Nagyon megköszönném ,ha  hasznos ismereteket, tapasztalatokat kérhetnék.

Nekem is volt ilyen gondom, azt hittem hogy turbócső repedés de nem találtunk lukadást egyik csövön sem. Végül kiderült, hogy az egr szelep a rossz. Állandóan elengedte a turbónyomást és emiatt füstölt.

Egy próbát megér, fél óra alatt le lehet dugózni és rögtön kiderül, hogy ott van-e a hiba.

Légtömegmérőt 10 perc kitisztítani.

Gázolajszűrő volt cserélve?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #38039 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:12:48 »

Bár ez megint hitvita lesz, de GO-szűrőből csak Bosch (ami a gyári is) vagy Mann.

AndyA

Delphi gázolajszűrő miért nem jó?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38040 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:15:50 »

Bizonyíthatóan a gázolaj szűrű miatt "szívták meg"?  A megszívás mi volt? A visszaforgatott gázolaj nem megy át újra a szűrőbetéten, ha van benne valami szennyeződés, akkor az rövid körön újra bejut a motorba. Tehát a szűrő ebben a körben nem is játszik szerepet.

A levegőszűrő esetében hamarabb kopik a motor a nem gyári levegőszűrőtől?  Sosem lehet ilyet igazolni, de az ellenkezőjét sem.  wave
Kedves Tibor!
Szűrő és szűrő között van minőségi különbség. Én úgy tudom, hogy ezt a termék ára jellemzi leginkább. Ebben az esetben a szűrő belső kialakítása stabilitása a csatlakozó szemek megfelelő mérete stb...stb játszik közre. A legtöbb probléma a csatlakozók nem megfelelő tömítettségéből és a belső bimetál működési rendellenessége miatt volt a téli üzemben probléma. Érdekes módon a szűrő cseréjével a probléma megoldódott. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38041 Dátum: 2015.08.29 szombat, 15:28:08 »

Delphi gázolajszűrő miért nem jó?

/Csúcsos alufólia sapka on/
Mert ők gyártották az üzemanyag-rendszer alkatrészeit, és ezért az az érdekük, hogy a rossz szűrés miatt tönkre menjen minden, és ezért több cserealkatrészt adhassanak el a Fordnak és neked  vigyor3
/Csúcsos alufólia sapka off/

Jó az.
Naplózva
mendoza
Vendég
« Új hozzászólás #38042 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:01:48 »

Bár ez megint hitvita lesz, de GO-szűrőből csak Bosch (ami a gyári is) vagy Mann.

AndyA
Good afternoon Sir,
Filepek a Delphi-t ajanlottak.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38043 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:05:55 »

Kedves Tibor!
Szűrő és szűrő között van minőségi különbség. Én úgy tudom, hogy ezt a termék ára jellemzi leginkább. Ebben az esetben a szűrő belső kialakítása stabilitása a csatlakozó szemek megfelelő mérete stb...stb játszik közre. A legtöbb probléma a csatlakozók nem megfelelő tömítettségéből és a belső bimetál működési rendellenessége miatt volt a téli üzemben probléma. Érdekes módon a szűrő cseréjével a probléma megoldódott. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Ez itt már megint a "hit" kérdése, akárcsak a tegyünk 2T olajat a gázolajhoz vagy ne tegyünk.
Egyik esetben sem bizonyított/bizonyítható egy azon motornál az előnye/hátránya.  wave


Tisztelettel: Tibor
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38044 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:15:59 »

Bizonyíthatóan a gázolaj szűrű miatt "szívták meg"?  A megszívás mi volt? A visszaforgatott gázolaj nem megy át újra a szűrőbetéten, ha van benne valami szennyeződés, akkor az rövid körön újra bejut a motorba. Tehát a szűrő ebben a körben nem is játszik szerepet.

Ez biztos? Mert ebben az esetben a legelső, CR-szivattyúból kiváló spén-darabka záros határidőn belül tönkre kellene tegye a PCS-ket, hiszen sosem szűrődik ki.

Meg hát akkor mi a harmadik cső a szűrőn? Egy GO be a tankból, egy GO ki a CR-szivattyú felé, a harmadik meg azért, hogy szimmetrikusan nézzen ki a szűrő?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #38045 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:17:38 »

Good afternoon Sir,
Filepek a Delphi-t ajanlottak.

Olyat én még nem láttam élőben. A másik két (három) félét igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #38046 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:18:34 »

Kedves László!

Ez itt már megint a "hit" kérdése, akárcsak a tegyünk 2T olajat a gázolajhoz vagy ne tegyünk.
Egyik esetben sem bizonyított/bizonyítható egy azon motornál az előnye/hátránya.  wave


Tisztelettel: Tibor
Kedves Tibor!
Valószínű van igazság az állításodban, de az embernek még is csak hinnie kell valamiben. Abban bízik az ember alkatrész vásárlás esetén, hogy a drágább vagy a nagy nevű cégek termékei mégis csak magas színvonalúak és az áruk a minőséget tükrözik. Természetesen a kivételek erősítik a szabályt. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #38047 Dátum: 2015.08.29 szombat, 16:43:52 »

Ez biztos? Mert ebben az esetben a legelső, CR-szivattyúból kiváló spén-darabka záros határidőn belül tönkre kellene tegye a PCS-ket, hiszen sosem szűrődik ki.

Meg hát akkor mi a harmadik cső a szűrőn? Egy GO be a tankból, egy GO ki a CR-szivattyú felé, a harmadik meg azért, hogy szimmetrikusan nézzen ki a szűrő?

AndyA

Ha kiszűrődne, akkor sosem tenné tönkre a befecskendezőket.  vigyor3


szerk.: Utánanéztem, bár teljesen jó képet nem találtam....de mintha valóban abba a térbe jutna a visszafolyó gázolaj -amikor nem a tankba megy- , amelyik a tanktól jön.
          Ebben az esetben valóban újra a szűrő elé jut.  wave
         
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #38048 Dátum: 2015.08.29 szombat, 18:19:13 »

Kedves Tibor!
Valószínű van igazság az állításodban, de az embernek még is csak hinnie kell valamiben. Abban bízik az ember alkatrész vásárlás esetén, hogy a drágább vagy a nagy nevű cégek termékei mégis csak magas színvonalúak és az áruk a minőséget tükrözik. Természetesen a kivételek erősítik a szabályt. wave
Tisztelettel László! worship
Hinni kell valamiben az igaz. El kell menni egy ilyen alkatrészgyártó multikulti céghez melózni, első körben szuper a minőség, másodikban is. Aztán mikor már átlátja az ember és jönnek a gondok problémák gyártás közben kiderül, hogy csak  a profit számít.  Igaz viszonylag jó gépekkel gyártatnak, de kínaiii alkatrészekből.   eplus2taps 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #38049 Dátum: 2015.08.29 szombat, 20:25:52 »

Kedves László!

Ez itt már megint a "hit" kérdése, akárcsak a tegyünk 2T olajat a gázolajhoz vagy ne tegyünk.
Egyik esetben sem bizonyított/bizonyítható egy azon motornál az előnye/hátránya.  wave


Tisztelettel: Tibor
az biztos. amikor megvettem a tdci-t féléve, akkor mentem mindig 2t olajért, meg öntögettem bele. de az égeyadta világon semmit nem vettem észre, szerintem még a hangja se változott, mint amiről sokan itt beszámolnak. úgyhogy le is álltam vele Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 754 755 756 757 758 759 760 [761] 762 763 764 765 766 767 768 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.107 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.