Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.07 vasárnap, 02:42:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 750 751 752 753 754 755 756 [757] 758 759 760 761 762 763 764 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13884461 alkalommal)
0 Felhasználó és 49 vendég van a témában
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #37800 Dátum: 2015.08.14 péntek, 18:26:26 »

Nem biztos, hogy korom. Fekete üledék az olajban. Szépen szeparálódik. A mérete olyan pici, hogy a mikroszkópban olyan hajszálnál kisebb átmérőjű. Az sem kizárt, hogy a kiszereléskor jutott be. Az összmennyiség annyi volt, hogy a befőttes üveg alján éppen meglátszott.

Korom?  Shocked
Az hogyan is jutott oda?  fejvakaras
Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #37801 Dátum: 2015.08.15 szombat, 12:10:05 »

2002 -es 2.0 tdci 130 le problemam hogy a motor kicsit razza a kasztnit... hosszutavon zavaro, minden fordulatnal...
cserelve:

szijtarcsa
generator felujitva szabadonfutoval
szijak
kettomegu
valtobak

mi okozhatja
tapasztalat
neha ingadozik picit az alapjarat....
koszi a segito hozaszolasokat
Naplózva

Mr.Windd
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37802 Dátum: 2015.08.15 szombat, 12:17:33 »

2002 -es 2.0 tdci 130 le problemam hogy a motor kicsit razza a kasztnit... hosszutavon zavaro, minden fordulatnal...
cserelve:

szijtarcsa
generator felujitva szabadonfutoval
szijak
kettomegu
valtobak

mi okozhatja
tapasztalat
neha ingadozik picit az alapjarat....
koszi a segito hozaszolasokat


Dugózd le az EGR-t, ha még nincs (meg pucold is ki közben, esetleg a szívósorral együtt).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37803 Dátum: 2015.08.15 szombat, 18:36:24 »

Nem tudja egészen véletlenül valaki, hogy mekkora csapágy kell a klímakompresszor görgőjébe a generátor szíjkörben?

De ha van elfekvőben valakinek egy ilyen görgője, amit kölcsön tud adni megnézni, az sem lenne rossz kör.

THX!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #37804 Dátum: 2015.08.15 szombat, 18:57:46 »

Nem tudja egészen véletlenül valaki, hogy mekkora csapágy kell a klímakompresszor görgőjébe a generátor szíjkörben?

De ha van elfekvőben valakinek egy ilyen görgője, amit kölcsön tud adni megnézni, az sem lenne rossz kör.

THX!

AndyA

Szerintem van ilyenem kiszerelve, holnap vagy hétfőn tudom megnézni ha addig még ráér.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #37805 Dátum: 2015.08.15 szombat, 18:59:00 »

2.2 TDCI, szürke CMP-jeladóval van szerelve. Ezt cseréljem, vagy már volt?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26997


E-mail
« Új hozzászólás #37806 Dátum: 2015.08.15 szombat, 19:18:50 »

Szerintem van ilyenem kiszerelve, holnap vagy hétfőn tudom megnézni ha addig még ráér.

GSR-rel kellene majd egymásra találjatok a csapágyméret végett.

Köszi!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #37807 Dátum: 2015.08.15 szombat, 21:20:17 »

2.2 TDCI, szürke CMP-jeladóval van szerelve. Ezt cseréljem, vagy már volt?

Kispusi írta az elektromos topicban nem rég, hogy a szürke a jó.  eljen
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37808 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 03:37:20 »

Sziasztok,

Kicsit off, bar asszem a motor technologiaja nem ter el komolyan.
Szal off 2005-ös automata 1.6 TDCi C-Max:
Erőtlen, kormol nagyon durvan... Csak varosban mentek vele mostanaban.
Meghajtottam kicsit autopalyan, de kopp gazon is csak 120--130-ig tudtam felcsiklandozni nagy nehezen.
Fustoles elmult tole, de menni nem nagyon akar. 1-esben indulaskor szenved.
Fogyija az ora szerint majdnem 9l...
Alapjaraton szepen, egyenletesen jar, indul.

Tudom nem sok az info, de esetleg otlet???
EGR, porlasztocsucs?

Thx
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 12:24:45 írta Levis » Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37809 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 07:11:58 »

Sziasztok,

Kicsit off, bar asszem a motor technologiaja nem ter el komolyan.
Szal off 2008-as automata Tdci C-Max:
Erőtlen, kormol nagyon durvan... Csak varosban mentek vele mostanaban.
Meghajtottam kicsit autopalyan, de kopp gazon is csak 120--130-ig tudtam felcsiklandozni nagy nehezen.
Fustoles elmult tole, de menni nem nagyon akar. 1-esben indulaskor szenved.
Fogyija az ora szerint majdnem 9l...
Alapjaraton szepen, egyenletesen jar, indul.

Tudom nem sok az info, de esetleg otlet???
EGR, porlasztocsucs?

Thx


Szia!

Úgy tudom a c-max-ban nem ez a motor van.

Hibakód van?

Egyéblént lehet sok minden:
1. EGR szelep és szívósor eltömődés.
2. Gázolajszűrő dugulás
3. Légtömegmérő koszolódás
4. turbócső lyukadás

És még sorolhatnám.

De máskor minimum írd le, hogy milyen motor van benne, mert így elég nehéz bármi okosat mondani.

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #37810 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 08:29:02 »

2.2 TDCI, szürke CMP-jeladóval van szerelve. Ezt cseréljem, vagy már volt?

Kivetted már és úgy nézted meg a színét vagy csak ránéztél  nagyjából, berakott állapotban?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37811 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 09:28:58 »

Sziasztok!

Tegnap már negyedszer volt tiltás és vészüzem P132B hibakóddal. És mindig ugyan úgy, erőltetett tempóban 3.-ban gyorsításkor mikor már váltanék 4-be erő elmegy + malacfarok.

Amikor megvettem az autót akkor meg lett nézve a turbó állítókar, szépen lazán járt. Most megint megnéztem és sajnos akadozva járt. Kézzel megjárattam, szépen elmúlt belőle az akadozás. Most simán jár.

A vicc az egészben, hogy ömv prémium gázolajjal jártam, hogy a maximumot megadjam a gépnek.  Most ilyenkor mi van? A prémium üzemanyag árt az autónak?

Most egyenlőre teli tankoltam sima gázolaj + piros spuri keverékével. Érzésre sokkal jobb mint a prémium diesel. Halkabb a motor, egyenletesebben lehet gyorsítani, és remélem kitakarít minden sz@rt amit a prémium diesel okozott.

Egyébként régebben próbáltam a kék spurit is de azzal nem volt jó, sokkal hangosabb lett a motor, és úgy füstölt feketén, hogy szégyelltem menni az autóval.

Van valakinek tapasztalata a prémium gázolajjal kapcsolatban?

Üdv: Ákos

« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 09:57:55 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37812 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 11:29:21 »

Sziasztok!

Tegnap már negyedszer volt tiltás és vészüzem P132B hibakóddal. És mindig ugyan úgy, erőltetett tempóban 3.-ban gyorsításkor mikor már váltanék 4-be erő elmegy + malacfarok.

Amikor megvettem az autót akkor meg lett nézve a turbó állítókar, szépen lazán járt. Most megint megnéztem és sajnos akadozva járt. Kézzel megjárattam, szépen elmúlt belőle az akadozás. Most simán jár.

A vicc az egészben, hogy ömv prémium gázolajjal jártam, hogy a maximumot megadjam a gépnek.  Most ilyenkor mi van? A prémium üzemanyag árt az autónak?

Most egyenlőre teli tankoltam sima gázolaj + piros spuri keverékével. Érzésre sokkal jobb mint a prémium diesel. Halkabb a motor, egyenletesebben lehet gyorsítani, és remélem kitakarít minden sz@rt amit a prémium diesel okozott.

Egyébként régebben próbáltam a kék spurit is de azzal nem volt jó, sokkal hangosabb lett a motor, és úgy füstölt feketén, hogy szégyelltem menni az autóval.

Van valakinek tapasztalata a prémium gázolajjal kapcsolatban?

Üdv: Ákos


adalékolás kérdése tankolj lukoilon az nem magyar anyag! én csak lukon tankolok ha lehet, mert olcsó, vagy itthon tartályból és hidd el ez nem prémium anyag  vigyor3
ha szarakodik a turbóvezérlő akkor csináltasd meg mert előbb utóbb úgyis tönkremegy!
spuri is csak parasztvakítás, tölts minden teli tankhoz 2dl 2t motorolajat mert ha valaminek akkor legalább annak van értelme
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 11:31:11 írta FrancoNero » Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #37813 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 12:33:32 »

Szia!

Úgy tudom a c-max-ban nem ez a motor van.

Hibakód van?

Egyéblént lehet sok minden:
1. EGR szelep és szívósor eltömődés.
2. Gázolajszűrő dugulás
3. Légtömegmérő koszolódás
4. turbócső lyukadás

És még sorolhatnám.

De máskor minimum írd le, hogy milyen motor van benne, mert így elég nehéz bármi okosat mondani.

Üdv: Ákos

Szia,

teljesen jogos amit írsz, mostmár tudok adatokat, bár a motorkódot még nem...
2005-ös, 1.6 TDCi motor, hibakód nincs, semmi hibát nem jelez a fedkomp.
Én is EGR-re gondoltam egyből..
Ma megnézem a légtömeg mérőt.
Turbócső lyukadásom volt a Mondeomnál, most viszont nem hallok olyan szuszógó hangot mint akkor, meg kis hajtás után a kormolás is megszűnt.

Minden esetre jövőhéten megy szervízbe, egy ellenőrzésre..

köszi  worship
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37814 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 12:56:04 »

adalékolás kérdése tankolj lukoilon az nem magyar anyag! én csak lukon tankolok ha lehet, mert olcsó, vagy itthon tartályból és hidd el ez nem prémium anyag  vigyor3
ha szarakodik a turbóvezérlő akkor csináltasd meg mert előbb utóbb úgyis tönkremegy!
spuri is csak parasztvakítás, tölts minden teli tankhoz 2dl 2t motorolajat mert ha valaminek akkor legalább annak van értelme

Stealt szerint a normál üzemanyagot 150 kilométernél távolabbra nem viszik tengelyen. Persze hajón jöhetne, de ez mind pluszköltség.
Az itthoni üzemanyagot is ellenőrzik, és szerinte az is megfelel minden szabványnak, annyira, hogy sokszor az osztrákokhoz is innen viszik (a határhoz közel, mert itt olcsóbb a finomítás).
Azt már végképp nem értem, a prémium vagy az übertuti normál anyag hogy fogja megjavítani a lekormolódott turbót.
A 2T az biztos jó kenés szempontjából, meg az is biztos, hoz hozzásegít a korom keletkezéséhez. Persze, nagyon minimális szempontból, de inkább +0, minthogy csökkentené a kormolódást.
Ervin szokott tisztogatni turbót. Én elvinném hozzá, és a prémium és egyéb üzemanyagokat meg meghagynám annak, aki beveszi a maszlagot.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37815 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 15:28:16 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy kb. 1 hónapja - mióta nagy melegek is vannak de ezzel lehet nem függ össze - azt tapasztalom, hogy minden első indítási kísérlet 90%ban sikertelen, önindító teker de mintha nem kapna üzemanyagot, ekkor gyújtás vissza majd ha újra gyújtást adok jön a villogó izzításjelző "malacfarok" a műszerfalon. Ezt követően a hibajelzés alatt ugye nem indítok úgyse indulna, a gyújtás újra le majd vissza hibajelzés megszűnik és a 2. indítás 100%ban sikeres.

Szerintetek merre induljak el hol keressem a hibát? Annyit próbáltunk ismerőssel, hogy a GO szűrőnél lévő csöveket megmozgattuk azóta talán jobb %ban indul mondjuk 70% de koránt sem tökéletes.

Ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy egy 2002-es MK3 Tdci 115LE facelift előtti Mondeo esetében, hogyan lehetne otthon is hibakódot olvasni, milyen csatlakozóval programmal kompatibilis, vmi olyan emlékeim vannak hogy ebben kicsit kényes és a 2004 évtől a facelift modellek már amik egyszerűbb történetek!

Válaszokat, ötleteket előre is köszönöm!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37816 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 16:42:11 »

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy kb. 1 hónapja - mióta nagy melegek is vannak de ezzel lehet nem függ össze - azt tapasztalom, hogy minden első indítási kísérlet 90%ban sikertelen, önindító teker de mintha nem kapna üzemanyagot, ekkor gyújtás vissza majd ha újra gyújtást adok jön a villogó izzításjelző "malacfarok" a műszerfalon. Ezt követően a hibajelzés alatt ugye nem indítok úgyse indulna, a gyújtás újra le majd vissza hibajelzés megszűnik és a 2. indítás 100%ban sikeres.

Szerintetek merre induljak el hol keressem a hibát? Annyit próbáltunk ismerőssel, hogy a GO szűrőnél lévő csöveket megmozgattuk azóta talán jobb %ban indul mondjuk 70% de koránt sem tökéletes.

Ehhez kapcsolódóan kérdezném, hogy egy 2002-es MK3 Tdci 115LE facelift előtti Mondeo esetében, hogyan lehetne otthon is hibakódot olvasni, milyen csatlakozóval programmal kompatibilis, vmi olyan emlékeim vannak hogy ebben kicsit kényes és a 2004 évtől a facelift modellek már amik egyszerűbb történetek!

Válaszokat, ötleteket előre is köszönöm!

Ez valamelyik holtpont jeladó is lehet, de mindenképpen hibakódot kellene olvasni.

ELM327 bluetooth vagy usb olvasó + forscan program.

Az ELM327-es kütyükkel vigyázni kell mert sokféle kínai van és sok nem működik, nem kompatibilis.

Van BP. IV. kerületben egy srác aki árul mindenfélét és ki lehet nála próbálni mielőtt megveszed. Nagyon rendes, becsületes, csak ajánlani tudom. Én 4000 Ft-ért vettem nála egy bluetooth-ost és kiválóan működik. 

ELM327:http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_mini_bluetooth_hibakodolvaso_elm_327_akcio_2107251560.html

forscan: http://forscan.org/download.html

Sok sikert!

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37817 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 17:39:44 »

Ez valamelyik holtpont jeladó is lehet, de mindenképpen hibakódot kellene olvasni.

ELM327 bluetooth vagy usb olvasó + forscan program.

Az ELM327-es kütyükkel vigyázni kell mert sokféle kínai van és sok nem működik, nem kompatibilis.

Van BP. IV. kerületben egy srác aki árul mindenfélét és ki lehet nála próbálni mielőtt megveszed. Nagyon rendes, becsületes, csak ajánlani tudom. Én 4000 Ft-ért vettem nála egy bluetooth-ost és kiválóan működik.  

ELM327:http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_mini_bluetooth_hibakodolvaso_elm_327_akcio_2107251560.html

forscan: http://forscan.org/download.html

Sok sikert!

Üdv: Ákos

Köszi a választ, BP messze van nekem a teszthez, ritkán járok arra.

De a közelben 10km-re találtam egy ilyet ez jó lehet:
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/auto_hibakod_olvaso_es_diagnosztika_bluetooth_os_2107102079.html

Vagy egy másik helyben:
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/mini_elm_327_bluetooth_garancia_szamla_raktarrol_2105812376.html

Ha más nem egy tesztet megérne, megpróbálom leegyeztetni az eladókkal!
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 18:03:19 írta khorvat » Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37818 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 17:50:26 »

Stealt szerint a normál üzemanyagot 150 kilométernél távolabbra nem viszik tengelyen. Persze hajón jöhetne, de ez mind pluszköltség.
Az itthoni üzemanyagot is ellenőrzik, és szerinte az is megfelel minden szabványnak, annyira, hogy sokszor az osztrákokhoz is innen viszik (a határhoz közel, mert itt olcsóbb a finomítás).
Azt már végképp nem értem, a prémium vagy az übertuti normál anyag hogy fogja megjavítani a lekormolódott turbót.
A 2T az biztos jó kenés szempontjából, meg az is biztos, hoz hozzásegít a korom keletkezéséhez. Persze, nagyon minimális szempontból, de inkább +0, minthogy csökkentené a kormolódást.
Ervin szokott tisztogatni turbót. Én elvinném hozzá, és a prémium és egyéb üzemanyagokat meg meghagynám annak, aki beveszi a maszlagot.
Az üzemanyagok pontos forrásáról nincsen tudomásom csak hallottam ezt azt, így biztosan Stealt tudja jobban, viszont nincsenek rossz tapasztalataim a lukos gázolajjal!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37819 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 18:02:53 »

sziasztok segicseget szeretnek kerni ford mondeo 2003 2000 diesel 131 lovas miert fustol hideg motoral feheret fustol kb 4  5 percig utana nem fustol es a motorolaj fogy latoma nivo palcan es hideg motoral zakatol a motor ford formula f 5w30 olaj van bene es most 10 napja ujba rakva a motor kicserel uj gyuruk hajtokar csapajgy 350 kilometert jartam vele meg mitol lehet? es 8 litres fogyasztas az picit soknak gondolom  ha valaki tud segiteni akarmiben szojon elore is koszonom.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 18:08:07 írta szabika9393 » Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37820 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 19:11:08 »


Jó lehet de próbáld ki személyesen mert sokfélét gyártanak a kínaiak és nem mind jó.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37821 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 19:13:41 »

sziasztok segicseget szeretnek kerni ford mondeo 2003 2000 diesel 131 lovas miert fustol hideg motoral feheret fustol kb 4  5 percig utana nem fustol es a motorolaj fogy latoma nivo palcan es hideg motoral zakatol a motor ford formula f 5w30 olaj van bene es most 10 napja ujba rakva a motor kicserel uj gyuruk hajtokar csapajgy 350 kilometert jartam vele meg mitol lehet? es 8 litres fogyasztas az picit soknak gondolom  ha valaki tud segiteni akarmiben szojon elore is koszonom.

Kompressziómérés volt?  Szelepek be lettek csiszolva a felújításkor?  Izzítás megy? Izzítógyertyák jók?
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 19:15:36 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37822 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 19:33:56 »

kompreszio az jo volt merve szelepek nem letek csiszolva izogyertyaval szerintem nem lehet gond mert a muszerfalon nem ad elo semit
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37823 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 19:49:06 »

kompreszio az jo volt merve szelepek nem letek csiszolva izogyertyaval szerintem nem lehet gond mert a muszerfalon nem ad elo semit

Nincs izzítógyertya-ellenőrzés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37824 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:06:17 »

Nincs izzítógyertya-ellenőrzés.
mi lehet a gond eleg jol fogyot az olaj es csak hideg motoral nyomja a feher fustot
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37825 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:28:28 »

mi lehet a gond eleg jol fogyot az olaj es csak hideg motoral nyomja a feher fustot


Amikor hidegen füstöl akkor kihagy a motor? vagy egyenletesen jár?  Azt kellene tudni, hogy a füst az motorolaj vagy elégetlen gázolaj.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37826 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:36:09 »

Amikor hidegen füstöl akkor kihagy a motor? vagy egyenletesen jár?  Azt kellene tudni, hogy a füst az motorolaj vagy elégetlen gázolaj.
egyenletesen jar hideg motoral fustol kb 5 percig feheren majd kimarad a feher fust elindulok az autoval es picit enyhen rangat az auto mig bemelegszik es zakatol a motor amig benem melegszik kecetel a motoris a motorolajat aszt fogyasza csak nemtudom atol van e feher fust es atol zajose a motor vagy mi lehet a gond gazolajszuro is volt cserelve
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37827 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 20:37:39 »

egyenletesen jar hideg motoral fustol kb 5 percig feheren majd kimarad a feher fust elindulok az autoval es picit enyhen rangat az auto mig bemelegszik es zakatol a motor amig benem melegszik kecetel a motoris a motorolajat aszt fogyasza csak nemtudom atol van e feher fust es atol zajose a motor vagy mi lehet a gond gazolajszuro is volt cserelve
legalabis en ugyvetem eszre hogy egyenletesen jar hidegenis
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #37828 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 21:18:47 »

legalabis en ugyvetem eszre hogy egyenletesen jar hidegenis

Meg kellene szagolni a füstöt, én pl el tudom dönteni szag alapján hogy gázolaj vagy motorolaj de ezt elég nehéz lenne leírni.

Ha a motorolajat füstöli állás után akkor az szelepszár szimering szokott lenni.  A felújításnál ki voltak cserélve?

Összerakásnál a porlasztók csatlakozójánál le lett légtelenítve a rendszer?  Amikor össze lett rakva figyeltetek a tisztaságra? 1db homokszem tönkre tudja tenni a porlasztót.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.16 vasárnap, 21:23:42 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37829 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 21:30:57 »

aszt nemtudom mien szag motor olaj vagy gazolaj a vezermulanc boritojan let cserelve szimering mert csepeget az olaj ep most neztem a nivo palcan az olajszintet most meg tob let az olaj vagyis mindha nem fogyot volna az olajbol de a regel neztem akor meg sokal keveseb olaj volt a nivo palcan vagy lehet nem egyenesen alt az auto azert volt keveseb az olajszint a regel? a viz mindha picit fogyot volna
Naplózva
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37830 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 21:34:07 »

aszt nemtudom hogy kilete levegozve a porlaszto de viszont minden egyes porcikaja a motornak kilet mosva benzinel mindha uj lene ugy nez ki a bele
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #37831 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 21:45:30 »

sziasztok segicseget szeretnek kerni ford mondeo 2003 2000 diesel 131 lovas miert fustol hideg motoral feheret fustol kb 4  5 percig utana nem fustol es a motorolaj fogy latoma nivo palcan es hideg motoral zakatol a motor ford formula f 5w30 olaj van bene es most 10 napja ujba rakva a motor kicserel uj gyuruk hajtokar csapajgy 350 kilometert jartam vele meg mitol lehet? es 8 litres fogyasztas az picit soknak gondolom  ha valaki tud segiteni akarmiben szojon elore is koszonom.
akkor jól sikerült az "újbarakás". vidd vissza szerelőnek gyakoroljon rajta. de lehet az se árt, ha elkezdesz keresni egy bontott működő motort
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #37832 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 22:44:38 »

Kivetted már és úgy nézted meg a színét vagy csak ránéztél  nagyjából, berakott állapotban?

A helyén néztem, nem vettem ki. Ha kell, lefotózom.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #37833 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 22:45:42 »

Kispusi írta az elektromos topicban nem rég, hogy a szürke a jó.  eljen

köszönöm
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37834 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 22:57:07 »

akkor jól sikerült az "újbarakás". vidd vissza szerelőnek gyakoroljon rajta. de lehet az se árt, ha elkezdesz keresni egy bontott működő motort

Ha egy Mondeo eszi az olajat,akkor az már rég rossz...Szerintem is dobjad csak ki a kukába azt amit a szerelőd sikeresen elb*szott... integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37835 Dátum: 2015.08.16 vasárnap, 23:09:50 »

akkor jól sikerült az "újbarakás". vidd vissza szerelőnek gyakoroljon rajta. de lehet az se árt, ha elkezdesz keresni egy bontott működő motort

Szerintem is jobban járna egy bontott motorral. Annyi van belőle, mint a fene.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37836 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 14:15:49 »

nem akarok bontot motrot ez ujba van teve kivan pucolva meg uj gyuruk uj sik csapajgy van bene eszt a fustot nemertem mitol lehet
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37837 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 14:21:58 »

sziasztok segicseget szeretnek kerni ford mondeo 2003 2000 diesel 131 lovas miert fustol hideg motoral feheret fustol kb 4  5 percig utana nem fustol es a motorolaj fogy latoma nivo palcan es hideg motoral zakatol a motor ford formula f 5w30 olaj van bene es most 10 napja ujba rakva a motor kicserel uj gyuruk hajtokar csapajgy 350 kilometert jartam vele meg mitol lehet? es 8 litres fogyasztas az picit soknak gondolom  ha valaki tud segiteni akarmiben szojon elore is koszonom.
Bepisilnek a porlasztók . Olajtól szerintem szürkés/kékes füst van. Az ingadozó olaj szint is lehet a motorolajba keveredő gázolaj miatt. (A srác már a bontott motort nyűvi, inkább szerelőt kellene cserélnie)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37838 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 15:10:46 »

turbócsöveim jók, erő van amennyi eddig is volt de egy mélyebb gázadásra nagyon feketén füstölünk  vigyor3
eddig is volt kis korom meg pamacsok de ennyire nem...tiszta smoke&charm-ba illő a dolog!
mitől van ez így?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #37839 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 15:21:20 »

turbócsöveim jók, erő van amennyi eddig is volt de egy mélyebb gázadásra nagyon feketén füstölünk  vigyor3
eddig is volt kis korom meg pamacsok de ennyire nem...tiszta smoke&charm-ba illő a dolog!
mitől van ez így?
gázolaj?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37840 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 15:23:46 »

gázolaj?
szokásos
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Tibor69
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 785


ktibor69@gmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #37841 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 16:16:55 »

Feleségem 2003-as Mondeoja (2.0TDci) nagyobb gázadáskor elég jól füstöl. Mi okozhatja a kelleténél nagyobb füstöt? Hogyan orvosolható?
Az autó jól gyorsul, nem fogyasztja az olajat, fogyasztása 5,8l/100km, kb 200ekm lehet benne, egy éve cseréltük a görgősort a szíjjakkal együtt + generátorfelújítás is volt.
Menet közben nem okádja a füstöt, csak intenzív gyorsuláskor.  
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.17 hétfő, 16:32:27 írta Tibor69 » Naplózva

Mondeóink voltak: MK3 fekete, MK4 fekete, MK4 lunar sky, MK5 ruby red
Feleségem: Nissan Leaf 2020 N-connecta + LED, Vivid Blue
Én: Tesla Model 3 LR, Deep Blue Metallic
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #37842 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 16:34:08 »

Sziasztok!
Sajnos megint baj van Sad
Pedig mar lassan elhittem, hogy alakul az autóm.
Korkép: 2. alkalommal nem indult az auto! Mai nap lefulladt, es nem indult ujra! Olyan hangja volt mint amikor az önindító nem tekeri be...csak berregett, tekerte monoton. Majd egymás utan indítottam vagy 15-ször. Semmi eredmény, néha mar majdnem megtekerte, de nem. Es 70%-ban inditozaskor elkezdett a malacfarok villogni. Es villogott míg le nem vettem a gyújtást. Es egyszer csak elindult, kb 4-5 perc próbálkozás utan. Utána minden olyan volt mint előtte. Húz, nem torpan meg, nem füstöl. Nem hallanám, hogy kihagyna motor.
De eléggé megijeszt, mi van ha a kereszteződésben vagy a vasúti atjaron áll meg? Mert ma egy sima lassítás alkalmával állt meg Sad
Szerintetek merre induljak? Tudom...hibakód olvasás, de mire utal ez a jelenség?
Várom megtisztelő segítségetek!?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #37843 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 16:48:04 »

Feleségem 2003-as Mondeoja (2.0TDci) nagyobb gázadáskor elég jól füstöl. Mi okozhatja a kelleténél nagyobb füstöt? Hogyan orvosolható?
Az autó jól gyorsul, nem fogyasztja az olajat, fogyasztása 5,8l/100km, kb 200ekm lehet benne, egy éve cseréltük a görgősort a szíjjakkal együtt + generátorfelújítás is volt.
Menet közben nem okádja a füstöt, csak intenzív gyorsuláskor.  

énis ezt mondom itt éppen, pedig minden rendben a géppel látszólag  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


szabika9393
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104


E-mail
« Új hozzászólás #37844 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 20:02:49 »

Bepisilnek a porlasztók . Olajtól szerintem szürkés/kékes füst van. Az ingadozó olaj szint is lehet a motorolajba keveredő gázolaj miatt. (A srác már a bontott motort nyűvi, inkább szerelőt kellene cserélnie)
aszt mondod gazolaj lene a motorolajban? es atol ingadozik az olajszintem? de a porlasztokat is megnezetem a porlaszo javito muhejbe 4 tolcsert tet ra a porlasztokra es begyujtota az autot es minda 4 porlaszto egyszere fojt bele es aszt monta hogy a porlasztok tokeletesek de szerintem ahoz hogy megvizsgaja a porlasztokat kikelet volna vednie nem? es valami bajt tud e okozni ha igy jarok vele? a fogyasztasomis 8 ala nem megy semi kepen
es en feher fustot latok
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.17 hétfő, 20:07:30 írta szabika9393 » Naplózva
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37845 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 20:43:26 »

Ez valamelyik holtpont jeladó is lehet, de mindenképpen hibakódot kellene olvasni.

ELM327 bluetooth vagy usb olvasó + forscan program.

Az ELM327-es kütyükkel vigyázni kell mert sokféle kínai van és sok nem működik, nem kompatibilis.

Van BP. IV. kerületben egy srác aki árul mindenfélét és ki lehet nála próbálni mielőtt megveszed. Nagyon rendes, becsületes, csak ajánlani tudom. Én 4000 Ft-ért vettem nála egy bluetooth-ost és kiválóan működik. 

ELM327:http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_mini_bluetooth_hibakodolvaso_elm_327_akcio_2107251560.html

forscan: http://forscan.org/download.html

Sok sikert!

Üdv: Ákos

Sikerült beszereznem 4000ért egy bluetooth-os ELM327-es hibakód olvasót, leteszteltük sikeresen kapcsolódik az autóhoz a ForScan program androidos demo verziója.
Érdekes módon csak gyújtásra kapcsolt állapotban kapcsolódik a program az autóhoz, járó motornál nem ez nálatok is így van vagy ez a ForScan DEMO verzioja miatt van így az éles verzió megy járó motorral is?

Tehát a DEMO-val a következő 2 hiba kódot adja:

P0404 : EGR valve position control performance or range fault - ezen annyira nem is lepődök meg hiszen az EGR-em le van dugózva, ahogy sokaknak itt a fórumon es az én évjáratomban még a műszerfalon se okoz hibajelzést, tehát szerintem ez a hibakód erre a tényre utal. A nem indulás hibámmal nincs összefüggésben, de javítsatok ki ha tévedek.

P1664 : FIP malfunction - ez már inkább összefügg a nem indulással konkrétan itt lesz a kutya elásva, ezalapján a hibakód alapján merre induljak el?

Izzítógyertya csere, GO szűrő csere, jeladók ellenőrzése tesztelése vagy milyen lehetőségeket ajánlanátok?
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37846 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 20:56:12 »

Sikerült beszereznem 4000ért egy bluetooth-os ELM327-es hibakód olvasót, leteszteltük sikeresen kapcsolódik az autóhoz a ForScan program androidos demo verziója.
Érdekes módon csak gyújtásra kapcsolt állapotban kapcsolódik a program az autóhoz, járó motornál nem ez nálatok is így van vagy ez a ForScan DEMO verzioja miatt van így az éles verzió megy járó motorral is?

Tehát a DEMO-val a következő 2 hiba kódot adja:

P0404 : EGR valve position control performance or range fault - ezen annyira nem is lepődök meg hiszen az EGR-em le van dugózva, ahogy sokaknak itt a fórumon es az én évjáratomban még a műszerfalon se okoz hibajelzést, tehát szerintem ez a hibakód erre a tényre utal. A nem indulás hibámmal nincs összefüggésben, de javítsatok ki ha tévedek.

P1664 : FIP malfunction - ez már inkább összefügg a nem indulással konkrétan itt lesz a kutya elásva, ezalapján a hibakód alapján merre induljak el?

Izzítógyertya csere, GO szűrő csere, jeladók ellenőrzése tesztelése vagy milyen lehetőségeket ajánlanátok?

Szégyentelenül lopva:
* P1664 and P1665 are still present after deleting them both.
Cause:
* A problem in the ground supply (Often between the battery and the body).
Check all ground connections.
* IDM/PCM power supply and ground connection.
* CAN connection to the PCM.
* On Mondeo 2001 (10/2000-) vehicles with the dual-module system it is possible that the wiring
harness may have been damaged in the area of the pollen filter after installing a new windscreen.

P1664-(Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side)
Vagyis levegőt szippant a nagynyomású. Ami megmagyarázza, hogy miért változott a dolog azután, hogy a csöveket piszkáltátok.

P0404 érdekes, P0401 szokott lenni dugózás után.
« Utoljára szerkesztve: 2015.08.17 hétfő, 21:07:42 írta tpmportal » Naplózva
khorvat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



WWW E-mail
« Új hozzászólás #37847 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 21:37:28 »

Szégyentelenül lopva:
* P1664 and P1665 are still present after deleting them both.
Cause:
* A problem in the ground supply (Often between the battery and the body).
Check all ground connections.
* IDM/PCM power supply and ground connection.
* CAN connection to the PCM.
* On Mondeo 2001 (10/2000-) vehicles with the dual-module system it is possible that the wiring
harness may have been damaged in the area of the pollen filter after installing a new windscreen.

P1664-(Fuel Injection Pump) malfunction (possible air ingress in low pressure fuel side)
Vagyis levegőt szippant a nagynyomású. Ami megmagyarázza, hogy miért változott a dolog azután, hogy a csöveket piszkáltátok.

P0404 érdekes, P0401 szokott lenni dugózás után.

Akkor ha jól értem elsőkörben a GO szűrő és a magasnyomású közötti csöveket érdemes átnézni, 13 év után talán elöregedtek és most a meleg miatt a mikro lyukak olyan méreteket vettek fel amik sok fars levegőt engednek bejutni az üzemanyaggal.
Remélem az alacsonynyomású oldalon lesz valóban a hiba, mert nem örülnék, ha a magasnyomású részhez hozzá kellene piszkálni:)

Még egy dolog, hogy lehet a ForScan programmal hibakódot törölni? Ehhez elég lehet a DEMO verzió? Vagy kellene a teljes verzió? Mondjuk Windows alá megvan a teljes verzió az ingyenes , holnap laptoppal letelepedek a kocsiba kicsit nézelődni!
Naplózva

MKIII - 2.0TDCI, 2002.12., 5 ajtós Trend - HJBB, EGR off, ZEN.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #37848 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 21:56:21 »

Akkor ha jól értem elsőkörben a GO szűrő és a magasnyomású közötti csöveket érdemes átnézni, 13 év után talán elöregedtek és most a meleg miatt a mikro lyukak olyan méreteket vettek fel amik sok fars levegőt engednek bejutni az üzemanyaggal.
Remélem az alacsonynyomású oldalon lesz valóban a hiba, mert nem örülnék, ha a magasnyomású részhez hozzá kellene piszkálni:)

Még egy dolog, hogy lehet a ForScan programmal hibakódot törölni? Ehhez elég lehet a DEMO verzió? Vagy kellene a teljes verzió? Mondjuk Windows alá megvan a teljes verzió az ingyenes , holnap laptoppal letelepedek a kocsiba kicsit nézelődni!

A GO szűrőnél a csőcsatlakozások tömítetlenségére gondolnék inkább (ha jól olvastam azokat mozgattátok), de persze lehet más is.

Próbáld ki a ForDTC-t, az ingyenes, és lehet vele a PCM hibakódjait törölni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=61.msg982971#msg982971
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #37849 Dátum: 2015.08.17 hétfő, 22:05:43 »

nem akarok bontot motrot ez ujba van teve kivan pucolva meg uj gyuruk uj sik csapajgy van bene eszt a fustot nemertem mitol lehet

Mit jelent az,hogy "újba van téve"? A füst attól lehet,hogy a szerelőd szarul dolgozott. Keress valami olyat,aki nem kontármunkát végez... integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 750 751 752 753 754 755 756 [757] 758 759 760 761 762 763 764 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.