Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.06.29 szombat, 14:49:51 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 787 788 789 790 791 792 793 [794] 795 796 797 798 799 800 801 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13813842 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39650 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 13:05:57 »

Legalább valami rendes kedvezménnyel?

AndyA

pszt  hehe 35-38 lesz az egész
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39651 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 14:23:28 »

Tisztelt Fórumtársak!
Érdeklődnék, hogy hol lehet külön beszerezni TDCI porlasztó nyakán lévő, résolaj visszavezető csatlakozót. Csak a csatlakozót keresem. Interneten eddig nem találtam, csak komplett kész csöveket.
Cserébe közzé teszem, hogy a www.ko-csi.hu  web oldalon az üzemanyagpumpa tartozékok menüpont alatt, külön beszerezhető a gázolajszűrőre menő csatlakozó anya és apa ami 10 mm-es méretű. Én már használtam és kifogástalan. eljen
A válaszotok előre is köszönöm. wave
Tisztelettel László! worship
csak egyben létezik.

https://cromax.hu/uzemanyagrendszer/uzemanyag_tartaly_cso_szuro/uzemanyagcso/visszafolyo_cso_ford_transit_2002-2006_mondeo_2002-2007_15648
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39652 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 15:02:46 »

Kedves alf!
Csak reménykedni mertem, hogy nem ez lesz a válasz rinya
Amikor kerestem gázolajszűrőre menő csatlakozót, akkor több hivatásos szakember is azt mondta nem létezik külön csatlakozó csak a csővel együtt. Egy egyszerű üzemanyag cső a 2 db csatlakozóval 23-27 ezer között kezdődik. Az általam felfedezett csatlakozó kialakítása mint a gyári, csak utána gyártott és db-ja mindössze 1650 Ft. Így az általam készített üzemanyagcső + 2 db csatlakozóval sem éri el a 4000 Ft-ot. Azért ez nagyon nem mindegy. Arról nem is beszélve, hogy az eredeti üzemanyagcső semmivel nem hajlítható utólag. Az általam készített üzemanyagcsövet meg úgy és oda vezeted ahogy neked tetszik, mivel a cső anyaga üzemanyagálló gumi.
Ha nem lesz más, megint ki kell valamit találni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #39653 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 18:22:42 »

tedd az egr-re azt,mert az úgyis levan dugózva,és húzd le ról a a csatit.

Szia Alf!

A lehúzott csati miatt nem lesz hibaüzenet?

« Utoljára szerkesztve: 2016.02.29 hétfő, 18:32:25 írta MOSTOHA » Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39654 Dátum: 2016.02.29 hétfő, 19:16:26 »

Kedves alf!
Csak reménykedni mertem, hogy nem ez lesz a válasz rinya
Amikor kerestem gázolajszűrőre menő csatlakozót, akkor több hivatásos szakember is azt mondta nem létezik külön csatlakozó csak a csővel együtt. Egy egyszerű üzemanyag cső a 2 db csatlakozóval 23-27 ezer között kezdődik. Az általam felfedezett csatlakozó kialakítása mint a gyári, csak utána gyártott és db-ja mindössze 1650 Ft. Így az általam készített üzemanyagcső + 2 db csatlakozóval sem éri el a 4000 Ft-ot. Azért ez nagyon nem mindegy. Arról nem is beszélve, hogy az eredeti üzemanyagcső semmivel nem hajlítható utólag. Az általam készített üzemanyagcsövet meg úgy és oda vezeted ahogy neked tetszik, mivel a cső anyaga üzemanyagálló gumi.
Ha nem lesz más, megint ki kell valamit találni. wave
Tisztelettel László! worship

Én ebay-en találtam múltkor, ha erről van szó:
http://www.ebay.com/itm/Ford-Mondeo-2-0-TDCi-Delphi-Common-Rail-Diesel-Injector-Leak-Off-Pipe-Connector-/281078501497?hash=item4171959079:g:Eo0AAMXQySpRQkfx

Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #39655 Dátum: 2016.03.01 kedd, 06:20:50 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nagyon köszönöm a segítséged, igen erre gondoltam és erre a csatlakozóra van szükségem. Csinálni akarok egy résolaj tesztert. A szerszám piacon elég borsos az ára, viszont ha elfogadható áron beszerzem a csatlakozókat, akkor a többi már gyerekjáték. Hitelesített mérőhengert is be lehet szerezni elfogadható áron, és akkor a teszter a piaci ár töredékéből előállítható. Ha összeáll a rendszer akkor készítek belőle egy cikket a FAQ topikba fotókkal illusztrálva. Még egyszer nagyon köszönöm. eljen eljen eljen wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39656 Dátum: 2016.03.01 kedd, 08:38:04 »

tedd az egr-re azt,mert az úgyis levan dugózva,és húzd le ról a a csatit.

Szia Alf!

A lehúzott csati miatt nem lesz hibaüzenet?


a vákumszelepnek nincs visszacsatolása az ecuba.nem lesz hibaüzenet.
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 08:41:06 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joc83
Vendég
« Új hozzászólás #39657 Dátum: 2016.03.01 kedd, 12:43:35 »

Sziasztok.még új vagyok a klubban.Egy 2004-es 2.2 tdci GHIA van a tulajdonomban.A wikin található módosítások egy részét már sikerült abszolválnom,de most segítségre lenne szükségem.A generátor szabadonfutósításban és a szervó szíjfeszítő átalakításban ha valaki tudna segíteni,hogy hol tudnám elvégeztetni,vagy valaki megcsinálná nekem(természetesen nem ingyen),azt megköszönném.Megvan hozzá mindenem(INA szabadonfutó,csapágy+ új szíjak)csak az a baj,hogy se aknám,se helyem nincs hozzá itthon,a szervizek meg nem igazán vállalják be.választ majd légyszi vagy privátba,vagy    redzsi1983@freemail.hu-ra.a segítséget előre is köszi.

« Utoljára szerkesztve: 2016.03.01 kedd, 12:56:28 írta joc83 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26991


E-mail
« Új hozzászólás #39658 Dátum: 2016.03.01 kedd, 13:25:44 »

Sziasztok.még új vagyok a klubban.Egy 2004-es 2.2 tdci GHIA van a tulajdonomban.A wikin található módosítások egy részét már sikerült abszolválnom,de most segítségre lenne szükségem.A generátor szabadonfutósításban és a szervó szíjfeszítő átalakításban ha valaki tudna segíteni,hogy hol tudnám elvégeztetni,vagy valaki megcsinálná nekem(természetesen nem ingyen),azt megköszönném.Megvan hozzá mindenem(INA szabadonfutó,csapágy+ új szíjak)csak az a baj,hogy se aknám,se helyem nincs hozzá itthon,a szervizek meg nem igazán vállalják be.választ majd légyszi vagy privátba,vagy    redzsi1983@freemail.hu-ra.a segítséget előre is köszi.

A szekered adatait írd be az aláírásodba, ahogyan sokunknál látod. Meg mondjuk az is sokat segítene, ha vagy megírnád vagy a profilodban beállítanád, merrefelé is laksz. Smiley

A kis szíjkörben a görgő cseréjét csapágyra tíz perc alatt megcsinálom neked akár én is, az nem nagy ügy.

A generátor és társai ügyében Bp. környékén keresd GSR fórumtársat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #39659 Dátum: 2016.03.01 kedd, 17:38:27 »

a vákumszelepnek nincs visszacsatolása az ecuba.nem lesz hibaüzenet.

Nagyon szépen köszönöm a segítséget.

Üdv: Zsolt
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
Sasah
Vendég
« Új hozzászólás #39660 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:06:38 »

Sziasztok
Meg új vagyok itt a csopotvan fórum ban.
Ma vettem egy mondeot kombi 2.0 tdci 131le
Olyan kerdesem lenne, h álló autó járó motornal kb 750es alapjaraton olyan erzesem van mintha valaki lokdosne az autot, v h is irjam le mint egy v8as mikor megporgeted es megrazza a kasznit...
Mi lehet a problema? Jelzem meg semilyen olaj szurok nincsenek cserelve...
2.
Autopalyan hazafelé tartav véletlenül megynyomtam a gazpedalt es 160 folott az izzitas jelző villogni kezdett es elment a turbonyomas,
Megaltam ujrainditottam es a hiba elmúlt de nem kiserleteztem vele h ujra megkergetem...
Mi lehet a megoldás?
Koszi a valaszokat...

Tisztelettel: Sasah
Naplózva
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #39661 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:11:18 »

Sziasztok
Meg új vagyok itt a csopotvan fórum ban.
Ma vettem egy mondeot kombi 2.0 tdci 131le
Olyan kerdesem lenne, h álló autó járó motornal kb 750es alapjaraton olyan erzesem van mintha valaki lokdosne az autot, v h is irjam le mint egy v8as mikor megporgeted es megrazza a kasznit...
Mi lehet a problema? Jelzem meg semilyen olaj szurok nincsenek cserelve...
2.
Autopalyan hazafelé tartav véletlenül megynyomtam a gazpedalt es 160 folott az izzitas jelző villogni kezdett es elment a turbonyomas,
Megaltam ujrainditottam es a hiba elmúlt de nem kiserleteztem vele h ujra megkergetem...
Mi lehet a megoldás?
Koszi a valaszokat...

Tisztelettel: Sasah

Szerintem valamelyik izzitógyertya vacak. Ki kéne cserélni mind a 4-et, ha most vetted az autót és hosszútávra kell.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Sasah
Vendég
« Új hozzászólás #39662 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:22:10 »

Ugyan az a problema lehet akkor a nagy sebességnél villogo izzitasra is?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39663 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:24:05 »

Sziasztok
Meg új vagyok itt a csopotvan fórum ban.
Ma vettem egy mondeot kombi 2.0 tdci 131le
Olyan kerdesem lenne, h álló autó járó motornal kb 750es alapjaraton olyan erzesem van mintha valaki lokdosne az autot, v h is irjam le mint egy v8as mikor megporgeted es megrazza a kasznit...
Mi lehet a problema? Jelzem meg semilyen olaj szurok nincsenek cserelve...
2.
Autopalyan hazafelé tartav véletlenül megynyomtam a gazpedalt es 160 folott az izzitas jelző villogni kezdett es elment a turbonyomas,
Megaltam ujrainditottam es a hiba elmúlt de nem kiserleteztem vele h ujra megkergetem...
Mi lehet a megoldás?
Koszi a valaszokat...

Tisztelettel: Sasah

Az alapjárati remegés az kettőstömegű is lehet...  szomoru1
Autópályán meg ne nyomkodd véletlenül a gázpedált...  hehe

Nem csúszik a kuplungja?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #39664 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:24:41 »

Ugyan az a problema lehet akkor a nagy sebességnél villogo izzitasra is?

Ebben nem vagyok biztos, majd a kollégák megmondják a tutit, de gyanús.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39665 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:24:45 »

Ugyan az a problema lehet akkor a nagy sebességnél villogo izzitasra is?

Várjál csak, milyen évjárat?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #39666 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:25:56 »

Szerintem valamelyik izzitógyertya vacak. Ki kéne cserélni mind a 4-et, ha most vetted az autót és hosszútávra kell.

Ez mekkora hülyeség... 750-es alapjárat már meleg motornál van... Sok köze már nincs az izzitógyertyának...

Regelj le.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sasah
Vendég
« Új hozzászólás #39667 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:31:05 »

Az évjárat 2004 11 23.
A kulunk nen csuszik, jó...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39668 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:31:47 »

Ugyan az a problema lehet akkor a nagy sebességnél villogo izzitasra is?
nem.az vagy üzemanyagrendszeri probléma,vagy (ha elektromos-eu4)turbó elektronika.
Ez komolyabb költségesebb hibára is utalhat.Vedd fel a kapcsolatot az eladóval,hogy van egy ilyen problémád,és ha lesznek ezzel kapcsolatos költségeid,akkor abba szálljon be.De ha kiderül,hogy üzarendszeri felújítás előtt állsz,akkor jobb ha visszaviszed az autót,és kérd vissza a pénzed.Annyit már nem ér az autód.
Amikor villog az izzításjelző,akkor kell hibakódot olvasni.Foglalkozz a dologgal,mert nagyon beszívhatsz vele.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39669 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:32:32 »

Az évjárat 2004 11 23.
A kulunk nen csuszik, jó...

akkor okozhatja turbóelektronika hiba is a vészüzemet(izzítóvillogás menet közben).
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #39670 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:37:22 »

akkor okozhatja turbóelektronika hiba is a vészüzemet(izzítóvillogás menet közben).

Kérlek szépen Benneteket, menjetek át az MKIII/tdci motorok topikba, mert Jani rendszeresen itt mazsolázik és téves következtetéseket fog levonni!  eplus2 eplus2

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Sasah
Vendég
« Új hozzászólás #39671 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:38:06 »

Várjál csak, milyen évjárat?


2004 11 23
Kuplung nem csúszik...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39672 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 16:43:21 »

Köszi
Hiba orvoslása?
Mindenek előtt hibakódolvasás,lehetőleg akkor amikor villog az izzításjelző.
Aztán jöhet a javítás-vagy legalább is elgondolkodni rajta.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sasah
Vendég
« Új hozzászólás #39673 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 17:41:19 »

akkor okozhatja turbóelektronika hiba is a vészüzemet(izzítóvillogás menet közben).


Mi a teendo? Menyire fajna az nekem?

Nemtudom! Nem ertek hozzá! Lehet h hulyeseget irogatok de h ha lelovi nekem a turbot attol meg megy az auto es ha ujra inditom megszunik a hibajel (most eloszor fordult elő) akkor olyan nagy kart nem tesz az autoban...
Ugye v tenyleg hülyeség? finom
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.03 csütörtök, 18:13:53 írta Sasah » Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39674 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 18:40:39 »


Mi a teendo? Menyire fajna az nekem?

Nemtudom! Nem ertek hozzá! Lehet h hulyeseget irogatok de h ha lelovi nekem a turbot attol meg megy az auto es ha ujra inditom megszunik a hibajel (most eloszor fordult elő) akkor olyan nagy kart nem tesz az autoban...
Ugye v tenyleg hülyeség? finom

hibakódolvasásig felesleges találgatni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
adam12212
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #39675 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 22:40:16 »

Sziasztok!
Már egyszer irtam nemrégiben, ugye porlasztót cseréltek az mk3 as 2.0 tdci mondeomba eleinte fura hangja volt a motornak mostanra csemdes lett viszont egy kereplő hang megmaradt. Ez a porlasztó miatt van ? És ha igrn mi a teendő vele??
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39676 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 23:22:53 »

hibakódolvasásig felesleges találgatni
Maximálisan egyetértek.  eljen

Példa:
Van egy kolégám, kérdezi nemrég, hogy golf5höz drága-e a lambda szonda, néztünk is gyorsan a bárdiban, jajjgatott is, erre megkérdeztem, hogy honnan tudja, hogy az a baj? Aszondja, világít a sárga lámpa, és a felhasználói szerint az lambda szonda.... amúgy tényleg az volt többek közt beleírva. Mondom ember wazze, legalább olvassuk ki a kocsit, elmentünk hozzá, rádugtam a bt-elm olvasót, kiolvastuk torque-val, hát a kis gonosz nem valami vákumszelep hibát mondott.... kitöröltük, hátha.. ez két hete volt, azóta is ok a kocsi.
Szóval ennyit a találgatásról.
Egy mezei szervíz is tud hibakódot olvasni, elkér érte max 5ezret. Felesleges urigellert játszani.
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #39677 Dátum: 2016.03.03 csütörtök, 23:55:25 »


Mi a teendo? Menyire fajna az nekem?

Nemtudom! Nem ertek hozzá! Lehet h hulyeseget irogatok de h ha lelovi nekem a turbot attol meg megy az auto es ha ujra inditom megszunik a hibajel (most eloszor fordult elő) akkor olyan nagy kart nem tesz az autoban...
Ugye v tenyleg hülyeség? finom


Nem találgatni akarok de attól hogy az autó vészüzembe kapcsol és nem dolgozik a turbó attól még megy a kocsi igen...viszont nem tesz neki jót...kijavítanak ha hülyeséget irok de ha a turbód mondjuk olyan mint nekem volt...tele van mocsokkal és csak a geo szorul meg az hazavághatja az elektronikát.Szóval ne erőltesd.Minél előbb hibaolvasás aztán javítás.Szerintem...
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #39678 Dátum: 2016.03.04 péntek, 15:51:31 »

a vákumszelepnek nincs visszacsatolása az ecuba.nem lesz hibaüzenet.

Szia Alf!

Sajnos kb 20km után lett hibaüzenet. kiolvastattam a Hibakód P0403 . Tehát csati vissza.
Azért köszi az ötletet.
Üdv: Zsolt
Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39679 Dátum: 2016.03.04 péntek, 16:03:24 »

Nem találgatni akarok de attól hogy az autó vészüzembe kapcsol és nem dolgozik a turbó attól még megy a kocsi igen...viszont nem tesz neki jót...kijavítanak ha hülyeséget irok de ha a turbód mondjuk olyan mint nekem volt...tele van mocsokkal és csak a geo szorul meg az hazavághatja az elektronikát.Szóval ne erőltesd.Minél előbb hibaolvasás aztán javítás.Szerintem...


hogy szorul-e a geo azt megnézheti, kb 2 perc kell hozzá, meg egy csavarhúzó.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39680 Dátum: 2016.03.04 péntek, 18:48:35 »

Szia Alf!

Sajnos kb 20km után lett hibaüzenet. kiolvastattam a Hibakód P0403 . Tehát csati vissza.
Azért köszi az ötletet.
Üdv: Zsolt

az nem a vákumszelephez tartozik.

P0403 Exhaust Gas Recirculation Control Circuit
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
MOSTOHA
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #39681 Dátum: 2016.03.04 péntek, 20:33:27 »

az nem a vákumszelephez tartozik.

P0403 Exhaust Gas Recirculation Control Circuit

Szia alf!

Ha lefordítom amit írtál (Kipufogógáz-visszavezetés vezérlő áramkör ) és figyelembe veszem ,
hogy most volt turbó cserém ( azóta is jól működik szerintem) akkor mi a fene okozhatja ezt a hibát ami miatt még a ledugózott
egr szabályzó szelepe is berreg? Előre is köszönöm a segítségedet.

Üdv: Zsolt
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.05 szombat, 10:36:21 írta MOSTOHA » Naplózva

Ford Mondeo MK3 Ghia, 2005, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1-->2
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #39682 Dátum: 2016.03.04 péntek, 22:33:33 »

Sziasztok!

Újra a segítségeteket szeretném kérni.
Jelenség: kb január közepén autópályán gyorsítósávban nem erős gyorsításra izzítólámpa kigyulladt, visszavett a teljesítményből ment tovább az autó. Autó újraindítása után tökéletes minden. A hiba utána talán 1-2 hétig nem jött elő, majd egyre gyakrabban, volt, hogy le is állt az autó menet közben plusz talán hideg motornál alapjáraton fulladozik az autó 400 és 1000-es fordulatszám között. P1211 és P0251 hibakódom van, illetve jobban belenézve a dolgokba a 4-es porlasztóra 0-ás értéket mutatott a comp. Nah most kb fél éve fel lett újítva mind a 4 porlasztó, de azért kiszedtem, elvittem bevizsgálásra és elvileg jó. Visszaszereltem a hiba ugyanez.

Valami ötletetek esetleg? Nagynyomású szivattyú?
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39683 Dátum: 2016.03.04 péntek, 23:47:12 »

Sziasztok!

Újra a segítségeteket szeretném kérni.
Jelenség: kb január közepén autópályán gyorsítósávban nem erős gyorsításra izzítólámpa kigyulladt, visszavett a teljesítményből ment tovább az autó. Autó újraindítása után tökéletes minden. A hiba utána talán 1-2 hétig nem jött elő, majd egyre gyakrabban, volt, hogy le is állt az autó menet közben plusz talán hideg motornál alapjáraton fulladozik az autó 400 és 1000-es fordulatszám között. P1211 és P0251 hibakódom van, illetve jobban belenézve a dolgokba a 4-es porlasztóra 0-ás értéket mutatott a comp. Nah most kb fél éve fel lett újítva mind a 4 porlasztó, de azért kiszedtem, elvittem bevizsgálásra és elvileg jó. Visszaszereltem a hiba ugyanez.

Valami ötletetek esetleg? Nagynyomású szivattyú?

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villogó_izzításjelző 
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #39684 Dátum: 2016.03.04 péntek, 23:56:13 »

hogy szorul-e a geo azt megnézheti, kb 2 perc kell hozzá, meg egy csavarhúzó.

Ott a pont worship....de ha meg szorul neki akkor is csak ugyan az a felállás...ne erőltesse az autózgatást mert akkor a turbó elektronika bánja.
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Sasah
Vendég
« Új hozzászólás #39685 Dátum: 2016.03.05 szombat, 06:42:19 »

Ott a pont worship....de ha meg szorul neki akkor is csak ugyan az a felállás...ne erőltesse az autózgatást mert akkor a turbó elektronika bánja.

Hol talalom a geot es mikepp tudom ellenőrizni?
Köszi.....
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39686 Dátum: 2016.03.05 szombat, 08:34:01 »

Hol talalom a geot es mikepp tudom ellenőrizni?
Köszi.....
A turbó tetején az elektronikán van egy kar, arra egy zégergyűrü rögzíti, leveszed a gyűrüt és megmozgatod. Ha szorul megvan a gond. Ha nem, akkor még mindig lehet, hogy az elektronika nem mozog.
Naplózva
Sasah
Vendég
« Új hozzászólás #39687 Dátum: 2016.03.05 szombat, 09:53:27 »

A turbó tetején az elektronikán van egy kar, arra egy zégergyűrü rögzíti, leveszed a gyűrüt és megmozgatod. Ha szorul megvan a gond. Ha nem, akkor még mindig lehet, hogy az elektronika nem mozog.

Köszi
Naplózva
zsolesz7e
Vendég
« Új hozzászólás #39688 Dátum: 2016.03.05 szombat, 16:16:44 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy az autót, ha kihúzatom 2800-3000-ig, majd váltok egyel feljebb és visszaveszem a gázt, akkor olyan szinten kezd rángatni a kocsi, hogy utazhatatlan. Hozzá kell még azt is tenni, hogy a vízhőfok mutató nem megy fel csak kb. a skála negyedéig viszont, ha kihúzatom egy kicsit magasabb fordulatra, akkor felmegy középre majd elkezdi a rángatást és utána az erő is elszáll belőle. Egyébként az autó teljesen jól működik városban és 160-nál is szintén.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39689 Dátum: 2016.03.05 szombat, 16:20:33 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy az autót, ha kihúzatom 2800-3000-ig, majd váltok egyel feljebb és visszaveszem a gázt, akkor olyan szinten kezd rángatni a kocsi, hogy utazhatatlan. Hozzá kell még azt is tenni, hogy a vízhőfok mutató nem megy fel csak kb. a skála negyedéig viszont, ha kihúzatom egy kicsit magasabb fordulatra, akkor felmegy középre majd elkezdi a rángatást és utána az erő is elszáll belőle. Egyébként az autó teljesen jól működik városban és 160-nál is szintén.
Az olaj milyen? Vedd le az olajbeöntőt, nézd meg a nívópálcát, nem a látsz rajta fehér trutymót. Nézd meg a hűtőviztartályt, nem e trutymós olajos a víz, meg egyyáltalán van e benne.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39690 Dátum: 2016.03.05 szombat, 19:23:02 »

Sziasztok!

Találkozott már valaki olyan problémával, hogy az autót, ha kihúzatom 2800-3000-ig, majd váltok egyel feljebb és visszaveszem a gázt, akkor olyan szinten kezd rángatni a kocsi, hogy utazhatatlan. Hozzá kell még azt is tenni, hogy a vízhőfok mutató nem megy fel csak kb. a skála negyedéig viszont, ha kihúzatom egy kicsit magasabb fordulatra, akkor felmegy középre majd elkezdi a rángatást és utána az erő is elszáll belőle. Egyébként az autó teljesen jól működik városban és 160-nál is szintén.
vészüzem.gondolom az izzításjelző is villog olyankor.hibakódot kell olvasni,lehetőleg,amikor villog.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolesz7e
Vendég
« Új hozzászólás #39691 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 18:46:18 »

Az olaj milyen? Vedd le az olajbeöntőt, nézd meg a nívópálcát, nem a látsz rajta fehér trutymót. Nézd meg a hűtőviztartályt, nem e trutymós olajos a víz, meg egyyáltalán van e benne.

Minden normálisan néz ki és természetesen megvan minden.
Naplózva
zsolesz7e
Vendég
« Új hozzászólás #39692 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 18:47:40 »

vészüzem.gondolom az izzításjelző is villog olyankor.hibakódot kell olvasni,lehetőleg,amikor villog.

Nem villog semmi. Hibát voltam olvastatni semmit nem találtak. Igaz hozzá kell tenni, hogy nem szakszervízbe. A jövőhéten tervezem elvinni egy szakszervízbe és ott megnézetni.
Naplózva
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #39693 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 22:36:47 »

Nem villog semmi. Hibát voltam olvastatni semmit nem találtak. Igaz hozzá kell tenni, hogy nem szakszervízbe. A jövőhéten tervezem elvinni egy szakszervízbe és ott megnézetni.
Amikor produkálja a rángatást akkor olvastattad a hibakódot? Vagy közben esetleg leállítottad a motort?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
zsolesz7e
Vendég
« Új hozzászólás #39694 Dátum: 2016.03.06 vasárnap, 23:34:11 »

Amikor produkálja a rángatást akkor olvastattad a hibakódot? Vagy közben esetleg leállítottad a motort?

Szervízben olvastak kódot, szóval ezt nem tudom.  Undecided
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39695 Dátum: 2016.03.08 kedd, 20:14:59 »

A névnapi ajándékom: a tdci megkapta a gondoskodást, összes szűrő, motor olaj, plusz 4 gyertya formájában.
Tulajdonképpen szerintem amióta megvan azóta nem volt jó mind a 4 gyertya. Most olyan puhán jár hidegen, mint egy pocsék állapotú benzines Cheesy
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39696 Dátum: 2016.03.09 szerda, 08:06:32 »

A névnapi ajándékom: a tdci megkapta a gondoskodást, összes szűrő, motor olaj, plusz 4 gyertya formájában.
Tulajdonképpen szerintem amióta megvan azóta nem volt jó mind a 4 gyertya. Most olyan puhán jár hidegen, mint egy pocsék állapotú benzines Cheesy
és még így is sokkal jobb! vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39697 Dátum: 2016.03.09 szerda, 08:19:00 »

és még így is sokkal jobb! vigyor3

Ha nem lenne elégséges mennyiségű "olcsó" gázolajom, már fent lenne a hahu-n Wink
Naplózva
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #39698 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 08:06:22 »

Sziasztok!
 Két kérdésem lenne:Az egyik, hogy öregebb sokat futott motorba lehet e tenni sürűbb motorolajat(10w-40), a másik, hogy kaptam egy nitro obd2 nevezetű teljesítménynövelő kütyüt.
Hallott már erről valaki, esetleg használta is van valakinek tapasztalata vele?
Köszönöm.
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39699 Dátum: 2016.03.13 vasárnap, 08:56:20 »

Sziasztok!
 Két kérdésem lenne:Az egyik, hogy öregebb sokat futott motorba lehet e tenni sürűbb motorolajat(10w-40), a másik, hogy kaptam egy nitro obd2 nevezetű teljesítménynövelő kütyüt.
Hallott már erről valaki, esetleg használta is van valakinek tapasztalata vele?
Köszönöm.

Szia!

Lehet, de nem érdemes! Ami kopott, az kopott és pont! Egyik oldalon lehetséges, hogy nyersz egy icipici kompressziót, de a másik oldalon pedig a motor romlását erősen felgyorsítod, hogy nem a megfelelő viszkozitású olajjal próbálod kenni, pl. a turbót.
Ezek a "tejesítménynövelő" kütyük egy dologra jók. Tölteni lehet velük.......kisebb kátyúkat, gödröket.  eplus2
Alapból annyit tesznek, (a nagy többségük) hogy átverik az üzemanyag hőmérséklet vagy a motorhőmérséklet szenzort, így motorvezérlő azt hiszi, hogy még hideg a motor és több üzemanyagot biztosít. De ettől ez még nem lesz chiptuning! El kell menni egy szakemberhez néhány Deák Feri társaságában, majd a Deákokat rá kell bízni a szakemberre, és ezért cserébe kapunk egy optimalizált szoftvert a járműhöz. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.03.13 vasárnap, 08:59:03 írta BDWTeam » Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Oldalak: 1 ... 787 788 789 790 791 792 793 [794] 795 796 797 798 799 800 801 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 20 lekéréssel.