Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 15:36:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 784 785 786 787 788 789 790 [791] 792 793 794 795 796 797 798 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13831762 alkalommal)
0 Felhasználó és 86 vendég van a témában
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39500 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 10:23:57 »

40 t írtak régen itt nekem is

Igen a leírásban is 1640 van.  Befűzni a szíjat csak a feszítő levételével lehet? Nem lehet alábújtatni a görgőnek?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39501 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 10:29:52 »

Igen a leírásban is 1640 van.  Befűzni a szíjat csak a feszítő levételével lehet? Nem lehet alábújtatni a görgőnek?
Sajnos nem :/ generátort leszedtem es ugy lett kicserelve
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39502 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:11:35 »

Sajnos nem :/ generátort leszedtem es ugy lett kicserelve
Most egyenlőre hagyom a szíjat. Nincs kitöredezve, nem látni rajta hibát.
Megint szét kéne döntenem az egészet, annyira most nincs időm rá Sad
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39503 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:16:36 »

Most egyenlőre hagyom a szíjat. Nincs kitöredezve, nem látni rajta hibát.
Megint szét kéne döntenem az egészet, annyira most nincs időm rá Sad

En a te helyedben az automata feszítő olajos részét megnézném. En akkor láttam meg a hibát rajta mikor a kezembe volt. Kicsereltem es azóta jo.
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39504 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:24:49 »

En a te helyedben az automata feszítő olajos részét megnézném. En akkor láttam meg a hibát rajta mikor a kezembe volt. Kicsereltem es azóta jo.
Mit látni rajta?
A gumi szilentek jók, a görgők jók.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39505 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 12:54:25 »

Mit látni rajta?
A gumi szilentek jók, a görgők jók.

Ment üzenet
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
denar30
Vendég
« Új hozzászólás #39506 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 13:41:37 »

Sziasztok, 2004 tdci 130L hez kellene nekem generátor szíj feszítő. ha lenne valakinek jó áron vevő lennék rá. E-mail: denair@freemail.hu
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39507 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:05:56 »

Sziasztok, 2004 tdci 130L hez kellene nekem generátor szíj feszítő. ha lenne valakinek jó áron vevő lennék rá. E-mail: denair@freemail.hu
Ha csak a kis olajos rugós része a rossz akkor 20 körül tudsz venni újat
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39508 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:09:44 »

Sziasztok, 2004 tdci 130L hez kellene nekem generátor szíj feszítő. ha lenne valakinek jó áron vevő lennék rá. E-mail: denair@freemail.hu

Profil, fórum profil információ, alá íráshoz írd be a kocsi adatait es könyebb a segítség
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
denar30
Vendég
« Új hozzászólás #39509 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:20:25 »

Igen csak a rugós része a rosz, de azt külön nem találok sehol. honnan lehet azt beszerezni?
Naplózva
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39510 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 14:26:47 »

Igen csak a rugós része a rosz, de azt külön nem találok sehol. honnan lehet azt beszerezni?

https://alkatreszek.hu
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39511 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:04:28 »


Náluk csak rugós tagot nem találtam.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39512 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:06:49 »

Náluk csak rugós tagot nem találtam.

Van Smiley
Innen vettem en is Smiley
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39513 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 15:07:46 »

Náluk csak rugós tagot nem találtam.


https://alkatreszek.hu/533_0092_10_la
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39514 Dátum: 2016.02.07 vasárnap, 18:44:56 »


Köszi! Mondeohoz kerestem én, ez ugyanaz?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39515 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 02:39:46 »

Köszi! Mondeohoz kerestem én, ez ugyanaz?

Szia bocsi csak közben ki jöttem nemetbe.
Igen ez az en is ezt vettem meg es ez lett bele építve ( tökéletes, es a szerelő mondta vegyem meg nyugodtan)
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
beni2101
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14



E-mail
« Új hozzászólás #39516 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 11:53:22 »

Sziasztok:)
2004/10 2.2 TDCi Mondeokon tudja valaki hány "Ah"-s generátor van?
Köszi előre is:)
Naplózva

2004.10 2.2 TDCI ST
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #39517 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 12:02:30 »

Sziasztok:)
2004/10 2.2 TDCi Mondeokon tudja valaki hány "Ah"-s generátor van?
Köszi előre is:)

90.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #39518 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 14:44:21 »

Szia bocsi csak közben ki jöttem nemetbe.
Igen ez az en is ezt vettem meg es ez lett bele építve ( tökéletes, es a szerelő mondta vegyem meg nyugodtan)

Te kimentél németországba xar fékekkel b+?? Nyugtass meg!
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.08 hétfő, 14:46:11 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #39519 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 15:05:58 »

Te kimentél németországba xar fékekkel b+?? Nyugtass meg!
Aki fékez az veszít.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39520 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 20:19:51 »

Aki fékez az veszít.

 taps nyes

En nem fekeztem  eplus2
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39521 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 20:22:15 »

Te kimentél németországba xar fékekkel b+?? Nyugtass meg!

fek kesz van. Rendes szerelő kicserélte. 25 km lakik tőlem.
 worship
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #39522 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:04:59 »

fek kesz van. Rendes szerelő kicserélte. 25 km lakik tőlem.
 worship

Na azért.  Wink afro1 Már megijedtem.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
lali002
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66


E-mail
« Új hozzászólás #39523 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:07:27 »

Sziasztok,

 érdeklődni szeretnék, hogy a gyári Xenon izzó hányas Kelvin-nel rendelkezik a Mondeo-ban? Még a gyári 11 éves van benne, már alig látni vele! Smiley


Köszönöm az infót!

Naplózva

2006. Mondeo 2.2 ST Tdci (Performance Blue)
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #39524 Dátum: 2016.02.08 hétfő, 21:09:05 »

Na azért.  Wink afro1 Már megijedtem.
Smiley
Köszi Smiley
De végre a kattogo hang is meg lett mi az. Talpas gomb fej vagy mi :/ de meg nincs nagy baj
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #39525 Dátum: 2016.02.09 kedd, 18:07:52 »

Sziasztok,

 érdeklődni szeretnék, hogy a gyári Xenon izzó hányas Kelvin-nel rendelkezik a Mondeo-ban? Még a gyári 11 éves van benne, már alig látni vele! Smiley


Köszönöm az infót!



Szia!  wave

Ha jól tudom 3500-4000 k a gyári. De nem biztos ,h sokat fog javulni a fényerő.
Lehet ,h a foncsorodat kellene felújítani  szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #39526 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:29:41 »

Szia!  wave

Ha jól tudom 3500-4000 k a gyári. De nem biztos ,h sokat fog javulni a fényerő.
Lehet ,h a foncsorodat kellene felújítani  szomoru1

4300K a legalacsonyabb, utána 6500K a következő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #39527 Dátum: 2016.02.09 kedd, 19:38:30 »

4300K a legalacsonyabb, utána 6500K a következő.

AndyA


Csak 6000 és létezik még 5100K-s is.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #39528 Dátum: 2016.02.11 csütörtök, 21:23:20 »

Nagy-mesterektől érdeklődnék, ha a 2.0 TDCi-mben kicserélném a motort 2.2-esre, akkor a motorvezérlőn kívül mit kellene még cserélnem, illetve ez megoldható-e egy kb. motor ki, motor be művelettel?
(Manuális 6os váltóm van.)
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #39529 Dátum: 2016.02.12 péntek, 01:24:58 »

Nagy-mesterektől érdeklődnék, ha a 2.0 TDCi-mben kicserélném a motort 2.2-esre, akkor a motorvezérlőn kívül mit kellene még cserélnem, illetve ez megoldható-e egy kb. motor ki, motor be művelettel?
(Manuális 6os váltóm van.)

Vegyél inkább kapásból egy 2.2-est, oszt' jó' van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39530 Dátum: 2016.02.12 péntek, 06:22:42 »

Nagy-mesterektől érdeklődnék, ha a 2.0 TDCi-mben kicserélném a motort 2.2-esre, akkor a motorvezérlőn kívül mit kellene még cserélnem, illetve ez megoldható-e egy kb. motor ki, motor be művelettel?
(Manuális 6os váltóm van.)
ennyi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39531 Dátum: 2016.02.12 péntek, 06:40:16 »

4300K a legalacsonyabb, utána 6500K a következő.

AndyA

Kínai barátaink már elvileg 3000K-eseket is összehoztak, meg 5000-eseket is, de pl. GE-nek is van 5100K, az Osram CBI meg 5500K-s.
Naplózva
Taki
Vendég
« Új hozzászólás #39532 Dátum: 2016.02.12 péntek, 06:47:20 »

ennyi.

Köszönöm!
Akkor csak a motor + vezérlő elektronika. Turbót kell-e vagy a 2.0-s turbó elbír a 2.2-vel? (És/vagy úgy kell beszerezni a motort, hogy legyen rajta a hozzávaló turbó, aztán annyi...)
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39533 Dátum: 2016.02.12 péntek, 08:11:22 »

Köszönöm!
Akkor csak a motor + vezérlő elektronika. Turbót kell-e vagy a 2.0-s turbó elbír a 2.2-vel? (És/vagy úgy kell beszerezni a motort, hogy legyen rajta a hozzávaló turbó, aztán annyi...)
ugyan az van rajta.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gery0
Vendég
« Új hozzászólás #39534 Dátum: 2016.02.12 péntek, 17:50:55 »

Sziasztok,

Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baja az autómnak.

A gyújtást ráadta(nem indítottam be az autót) és mikor elaludt volna az összes lámpa,az izzításjelző lámpa villogott.
Elindítottam a kocsit és kicsit járattam,aztán leállítottam. A következő gyújtásra rakás után már nem villogot.
Hidegekben elég nehezen indult az utobbi időben. ( volt amikor 3x kellett újra indítani.)
Az izzítógyertyákra gyanakszom,de olvastam már üzemanyag rendszeri problémáról is.

Szerintetek melyik lehet nagyobb eséllyel?

2001 2.0TDCI kombi MK3
Előre is köszönöm!!
Geri
Naplózva
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #39535 Dátum: 2016.02.12 péntek, 19:46:19 »

Sziasztok,

Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baja az autómnak.

A gyújtást ráadta(nem indítottam be az autót) és mikor elaludt volna az összes lámpa,az izzításjelző lámpa villogott.
Elindítottam a kocsit és kicsit járattam,aztán leállítottam. A következő gyújtásra rakás után már nem villogot.
Hidegekben elég nehezen indult az utobbi időben. ( volt amikor 3x kellett újra indítani.)
Az izzítógyertyákra gyanakszom,de olvastam már üzemanyag rendszeri problémáról is.

Szerintetek melyik lehet nagyobb eséllyel?

2001 2.0TDCI kombi MK3
Előre is köszönöm!!
Geri

Szia!

Lehet bármi, de amikor villog az izzításjelző akkor hibakódot kell olvasni. Az izzítógyertyákat nem árt megnézni de a hibás izzítógyertyát nem jelzi, tehát nálad más gond lehet. A hibakód olvasásnál rögtön kiderül.

Üdv: Ákos
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Gery0
Vendég
« Új hozzászólás #39536 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:04:41 »

Szia!

Lehet bármi, de amikor villog az izzításjelző akkor hibakódot kell olvasni. Az izzítógyertyákat nem árt megnézni de a hibás izzítógyertyát nem jelzi, tehát nálad más gond lehet. A hibakód olvasásnál rögtön kiderül.

Üdv: Ákos




Köszi a választ.
Egyszer már csinálta. Kb 4 hónapja és azóta most elöször.
Mikor 90nél rálépek a gázra mintha megtorpanna. Olyan mint ha a turbó 2000nél működne. Tavaly cserélve volt benne.(lapát törés volt)

Geri
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39537 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:13:51 »

Sziasztok,

Szeretném megkérdezni,hogy mi lehet a baja az autómnak.

A gyújtást ráadta(nem indítottam be az autót) és mikor elaludt volna az összes lámpa,az izzításjelző lámpa villogott.
Elindítottam a kocsit és kicsit járattam,aztán leállítottam. A következő gyújtásra rakás után már nem villogot.
Hidegekben elég nehezen indult az utobbi időben. ( volt amikor 3x kellett újra indítani.)
Az izzítógyertyákra gyanakszom,de olvastam már üzemanyag rendszeri problémáról is.

Szerintetek melyik lehet nagyobb eséllyel?

2001 2.0TDCI kombi MK3
Előre is köszönöm!!
Geri
üzemanyagrendszeri hiba,és vagy elektromos jeladó hiba(cmp).Diagnosztika kell amikor villog a malacfarok.Máshogyan nem lesz meg a hiba,mert a gyujtás levétele után,ha nem áll fenn a hiba,az törlődik a tárolóból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gery0
Vendég
« Új hozzászólás #39538 Dátum: 2016.02.12 péntek, 20:36:25 »

üzemanyagrendszeri hiba,és vagy elektromos jeladó hiba(cmp).Diagnosztika kell amikor villog a malacfarok.Máshogyan nem lesz meg a hiba,mert a gyujtás levétele után,ha nem áll fenn a hiba,az törlődik a tárolóból.



Köszi a választ!
Hát azt nehéz lesz megcsípni. Nagy gond csak nincs ha már nem villog. Ha nem is fog akkor úgysem tudom meg miért volt. Csak ne jöjjön elő Smiley
Naplózva
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #39539 Dátum: 2016.02.12 péntek, 22:20:47 »

Sziasztok !


Alakul már az autóm de azért nem adja magát könnyen Smiley
Új produkció a lett ma.
Szépen jár, szépen indul, jó hangja van, nagyon jól megy.
De... Autópályán megyek vele kb 100km-t 130-140 -el
és úgy döntök hogy gyorsítanék akkor egyszerűen leáll a motor..
Nincs előjel semmi bevillan az izzítás és 1-2 mp és már áll is a motor.
Úgy menet közben leveszem a gyujtást ujra indítom és minden rendben megy
tovább mint ha nem történ volna semmi...
Míg egy következő gyorsításnál megint le nem áll...
Idegesítő és veszélyes hiba előzésben leáll a motor....
Forscannel olvasva TP szenzor hibát tárol be TP mint Throttle Position
Na most az a gondom hogy a tdci-nek tudtommal nincs folytó szelepe de akkor tp szenzor sincs ?!?!
Vajon ez lesz nálam a tipikus cmp jeladó hiba ? És a forscan tévesen kommenteli a hibát ?
Vagy az üzemanyag ellátó rendszeremben haldoklik valami ?
Valaki találkozott már hasonlóval ?

Köszönöm
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39540 Dátum: 2016.02.13 szombat, 06:19:41 »

Sziasztok !


Alakul már az autóm de azért nem adja magát könnyen Smiley
Új produkció a lett ma.
Szépen jár, szépen indul, jó hangja van, nagyon jól megy.
De... Autópályán megyek vele kb 100km-t 130-140 -el
és úgy döntök hogy gyorsítanék akkor egyszerűen leáll a motor..
Nincs előjel semmi bevillan az izzítás és 1-2 mp és már áll is a motor.
Úgy menet közben leveszem a gyujtást ujra indítom és minden rendben megy
tovább mint ha nem történ volna semmi...
Míg egy következő gyorsításnál megint le nem áll...
Idegesítő és veszélyes hiba előzésben leáll a motor....
Forscannel olvasva TP szenzor hibát tárol be TP mint Throttle Position
Na most az a gondom hogy a tdci-nek tudtommal nincs folytó szelepe de akkor tp szenzor sincs ?!?!
Vajon ez lesz nálam a tipikus cmp jeladó hiba ? És a forscan tévesen kommenteli a hibát ?
Vagy az üzemanyag ellátó rendszeremben haldoklik valami ?
Valaki találkozott már hasonlóval ?

Köszönöm


A TP szenzor dízelnél a gázpedálnál van, az nézi mennyire nyomod a gázt. Ezt ki lehet mérni multiméterrel elvileg.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39541 Dátum: 2016.02.13 szombat, 06:31:19 »

Sziasztok !


Alakul már az autóm de azért nem adja magát könnyen Smiley
Új produkció a lett ma.
Szépen jár, szépen indul, jó hangja van, nagyon jól megy.
De... Autópályán megyek vele kb 100km-t 130-140 -el
és úgy döntök hogy gyorsítanék akkor egyszerűen leáll a motor..
Nincs előjel semmi bevillan az izzítás és 1-2 mp és már áll is a motor.
Úgy menet közben leveszem a gyujtást ujra indítom és minden rendben megy
tovább mint ha nem történ volna semmi...
Míg egy következő gyorsításnál megint le nem áll...
Idegesítő és veszélyes hiba előzésben leáll a motor....
Forscannel olvasva TP szenzor hibát tárol be TP mint Throttle Position
Na most az a gondom hogy a tdci-nek tudtommal nincs folytó szelepe de akkor tp szenzor sincs ?!?!
Vajon ez lesz nálam a tipikus cmp jeladó hiba ? És a forscan tévesen kommenteli a hibát ?
Vagy az üzemanyag ellátó rendszeremben haldoklik valami ?
Valaki találkozott már hasonlóval ?

Köszönöm

tipikus cmp

de ha forscan-nel diagolsz,és elolvasod a hibakód leírását,az dízelnél gázpedál helyzetérzékelőt jelent. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #39542 Dátum: 2016.02.13 szombat, 12:16:54 »

tipikus cmp

de ha forscan-nel diagolsz,és elolvasod a hibakód leírását,az dízelnél gázpedál helyzetérzékelőt jelent. Wink

Nálam annó ugyanez volt...mentem vele, gyorsítás...izzításjelző villog, motor leáll...simán újraindult eleinte! Aztán nem indult újra leállás után, csak 4-5 perc után, 10. indításra kb! De egyre gyakrabban jött elő a hiba!
Aztán elvittem szervizbe, CMP hibát mutatott, vettem bele egy szürke után gyártott szart...3 hónap múlva előjött újra...aztán vettem bele egy jó minőségűt, azóta hibátlan!! (le is kopogom)!
Naplózva
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #39543 Dátum: 2016.02.13 szombat, 13:16:37 »

Nálam annó ugyanez volt...mentem vele, gyorsítás...izzításjelző villog, motor leáll...simán újraindult eleinte! Aztán nem indult újra leállás után, csak 4-5 perc után, 10. indításra kb! De egyre gyakrabban jött elő a hiba!
Aztán elvittem szervizbe, CMP hibát mutatott, vettem bele egy szürke után gyártott szart...3 hónap múlva előjött újra...aztán vettem bele egy jó minőségűt, azóta hibátlan!! (le is kopogom)!

Én is teszek most egy kísérletet vettem egy cmp-t és cserélem...
Próbáltam minőséget szerezni de komoly kétségeim vannak.
Gyorsba hellát sikerült szereznem megörültem neki hogy az *** nem lehet de
a szép hellás csomagolást kibontva az alkatrészből szó szerint ki van csiszolva a valódi gyártó....
Mind1 berakom és rendelek egy gyárit....
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #39544 Dátum: 2016.02.13 szombat, 15:36:37 »

Én is teszek most egy kísérletet vettem egy cmp-t és cserélem...
Próbáltam minőséget szerezni de komoly kétségeim vannak.
Gyorsba hellát sikerült szereznem megörültem neki hogy az *** nem lehet de
a szép hellás csomagolást kibontva az alkatrészből szó szerint ki van csiszolva a valódi gyártó....
Mind1 berakom és rendelek egy gyárit....

Szerintem ne siesd el, a Hella nem éppen egy gagyi kínai gyártó.

Szerk: mármint abban az értelemben, hogy nem gondolom hogy hulladékhoz adja a nevét, ha nem is ő gyártja. Simán lehet, hogy a FoMoCo volt kicsiszolva belőle.
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.13 szombat, 15:57:12 írta tpmportal » Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #39545 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:04:11 »

Sziasztok, nagy problémám lenne. Hengerfejeztem egy 2.2es mondit. Összeraktam, beindult vagy 5mp-re aztán leállt. Azóta az istenért nem sikerül beindítani, gondolom fel levegősödött mint állat. Hogy kell ezt kilégteleníteni? A szűrőt "elvileg" felszipókáltam" de semmi. bikázva indítottam, hiába. Hibakódra beírja hogy a rail nyomás alacsony, néha azt hogy magas?! ezt mondjuk nem értem miért. a hibakódokat állandóan törlöm. Hogy tudnám ezt lelégteleníteni frankón? a hollandereket is fellazítottam már, ott spriccelt valamicskét, elzártam, de nem indul. Mi lehet a probléma? tudom hogy konkrétan bármi, mivel szinte teljesen szét volt szedve minden, de az talán leszűkíti a dolgot, h össze rakás után egy picit beindult. mennyit kell ezt fárasztani, mire kilégteleníti magát? Valamint ennél mindegy hogy a nagynyomású szivattyú hol áll a vezérléshez képest? elvileg jelen van, de a fene tudja. régi pezsó hdi-knél mind1 hol áll, csak az újaknál számít ahol van fordulatszám jel, de ezen szerintem ilyen még nincs? válaszokat előre is nagyon köszönöm.
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #39546 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:20:59 »

Udv
A CMP merre talalhato??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #39547 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:53:50 »

Én is teszek most egy kísérletet vettem egy cmp-t és cserélem...
Próbáltam minőséget szerezni de komoly kétségeim vannak.
Gyorsba hellát sikerült szereznem megörültem neki hogy az *** nem lehet de
a szép hellás csomagolást kibontva az alkatrészből szó szerint ki van csiszolva a valódi gyártó....
Mind1 berakom és rendelek egy gyárit....

Ha drága minőségi alaktrészt veszel, találkozhatsz ilyennel, hogy kivan csiszolva belőle valami. Mégpedig a gyári jel van kicsiszolva Csak átvan csomagolva.
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #39548 Dátum: 2016.02.13 szombat, 20:54:48 »

Sziasztok, nagy problémám lenne. Hengerfejeztem egy 2.2es mondit. Összeraktam, beindult vagy 5mp-re aztán leállt. Azóta az istenért nem sikerül beindítani, gondolom fel levegősödött mint állat. Hogy kell ezt kilégteleníteni? A szűrőt "elvileg" felszipókáltam" de semmi. bikázva indítottam, hiába. Hibakódra beírja hogy a rail nyomás alacsony, néha azt hogy magas?! ezt mondjuk nem értem miért. a hibakódokat állandóan törlöm. Hogy tudnám ezt lelégteleníteni frankón? a hollandereket is fellazítottam már, ott spriccelt valamicskét, elzártam, de nem indul. Mi lehet a probléma? tudom hogy konkrétan bármi, mivel szinte teljesen szét volt szedve minden, de az talán leszűkíti a dolgot, h össze rakás után egy picit beindult. mennyit kell ezt fárasztani, mire kilégteleníti magát? Valamint ennél mindegy hogy a nagynyomású szivattyú hol áll a vezérléshez képest? elvileg jelen van, de a fene tudja. régi pezsó hdi-knél mind1 hol áll, csak az újaknál számít ahol van fordulatszám jel, de ezen szerintem ilyen még nincs? válaszokat előre is nagyon köszönöm.


Volt 2 ilyen hibakód is P2288 P0191 illetve hogy a rail nyomás alacsony
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39549 Dátum: 2016.02.13 szombat, 21:49:16 »

Sziasztok, nagy problémám lenne. Hengerfejeztem egy 2.2es mondit. Összeraktam, beindult vagy 5mp-re aztán leállt. Azóta az istenért nem sikerül beindítani, gondolom fel levegősödött mint állat. Hogy kell ezt kilégteleníteni? A szűrőt "elvileg" felszipókáltam" de semmi. bikázva indítottam, hiába. Hibakódra beírja hogy a rail nyomás alacsony, néha azt hogy magas?! ezt mondjuk nem értem miért. a hibakódokat állandóan törlöm. Hogy tudnám ezt lelégteleníteni frankón? a hollandereket is fellazítottam már, ott spriccelt valamicskét, elzártam, de nem indul. Mi lehet a probléma? tudom hogy konkrétan bármi, mivel szinte teljesen szét volt szedve minden, de az talán leszűkíti a dolgot, h össze rakás után egy picit beindult. mennyit kell ezt fárasztani, mire kilégteleníti magát? Valamint ennél mindegy hogy a nagynyomású szivattyú hol áll a vezérléshez képest? elvileg jelen van, de a fene tudja. régi pezsó hdi-knél mind1 hol áll, csak az újaknál számít ahol van fordulatszám jel, de ezen szerintem ilyen még nincs? válaszokat előre is nagyon köszönöm.
szerintem a szivattyúnak is megvan a pozíciója. Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 784 785 786 787 788 789 790 [791] 792 793 794 795 796 797 798 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.