Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.01 hétfő, 15:21:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 785 786 787 788 789 790 791 [792] 793 794 795 796 797 798 799 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13831548 alkalommal)
0 Felhasználó és 88 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39550 Dátum: 2016.02.13 szombat, 21:50:08 »

Udv
A CMP merre talalhato??

a szívósor felett középe a hf-ben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #39551 Dátum: 2016.02.13 szombat, 22:45:19 »

szerintem a szivattyúnak is megvan a pozíciója. Roll Eyes

jelre lett rakva, de abból gondolom hogy nem kell pozicionálni, mivel nem "fokolható" rajta a kerék és leszúrni se tudtam. de ha jelre kell rakni, és nem lehet leszúrni, akkor a problémát akár egy lánc nyúlás is okozhat. Ezért lenne ésszerű, hogy le lehessen szúrni, és a kerék is állítható legyen.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39552 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 06:00:02 »

jelre lett rakva, de abból gondolom hogy nem kell pozicionálni, mivel nem "fokolható" rajta a kerék és leszúrni se tudtam. de ha jelre kell rakni, és nem lehet leszúrni, akkor a problémát akár egy lánc nyúlás is okozhat. Ezért lenne ésszerű, hogy le lehessen szúrni, és a kerék is állítható legyen.
és a főtengely is jelen volt,és lerögzítettétek?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #39553 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 08:11:03 »

és a főtengely is jelen volt,és lerögzítettétek?
   



Persze. De ugye a lényeg h összerakás után beindult. Annyit járt amennyi gázolaj volt a nagynyomásúba.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39554 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 09:29:43 »

   



Persze. De ugye a lényeg h összerakás után beindult. Annyit járt amennyi gázolaj volt a nagynyomásúba.
akkor indítsátok kannából-ejtőtartályosan.lehet,hogy nem tudja felszippantani vagy piszkosul levegősödik valahol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #39555 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 10:51:45 »

Sziasztok! Eltelt megint fél év tökéletes turbóműködéssel, de megint jött a KRAKK rinya 100-120 as tempónál elment a turbó, villog az izzítás jelző lámpa. Újraindításnál alapjáraton nem villog de az első komolyabb gázadásnál amikor életre kellene kelnie a turbónak már egyből villog és trabant erejű lesz a gép. Próbáltam menet közben levenni a gyújtást és vissza, úgy a turbó elindul meghúzza a vasat kb 3 mp ig, és torpanás, villogás. Melyik alkatrész a rossz?  A diagnosztika turbó nyomás szabályzó szelepet ír, de mondtátok már itt, hogy ennyire komoly baj nincs. Gőzöm sincs hova forduljak, hogy normális anyagi keretek között legyen ez a probléma orvosolva. Nincs valami házipraktika ideiglenesen? Emlékszem valami írásra innen, hogy valami csuszka letapad a turbónál, és ha az meg van mozgatva, akkor esély van a turbóműködésre. Segítsetek légyszives ha tudtok. Köszi előre is!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39556 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 11:01:48 »

Sziasztok! Eltelt megint fél év tökéletes turbóműködéssel, de megint jött a KRAKK rinya 100-120 as tempónál elment a turbó, villog az izzítás jelző lámpa. Újraindításnál alapjáraton nem villog de az első komolyabb gázadásnál amikor életre kellene kelnie a turbónak már egyből villog és trabant erejű lesz a gép. Próbáltam menet közben levenni a gyújtást és vissza, úgy a turbó elindul meghúzza a vasat kb 3 mp ig, és torpanás, villogás. Melyik alkatrész a rossz?  A diagnosztika turbó nyomás szabályzó szelepet ír, de mondtátok már itt, hogy ennyire komoly baj nincs. Gőzöm sincs hova forduljak, hogy normális anyagi keretek között legyen ez a probléma orvosolva. Nincs valami házipraktika ideiglenesen? Emlékszem valami írásra innen, hogy valami csuszka letapad a turbónál, és ha az meg van mozgatva, akkor esély van a turbóműködésre. Segítsetek légyszives ha tudtok. Köszi előre is!
Valószínűsítem,hogy euro4-es mocid van,így elektromos a vezérlője.Javítható-akár otthon is. Wink



http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

http://www.talkford.com/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ati777
Vendég
« Új hozzászólás #39557 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 11:19:32 »

Valószínűsítem,hogy euro4-es mocid van,így elektromos a vezérlője.Javítható-akár otthon is. Wink

Nagyon köszi worship
De arra még tudsz valami választ adni, hogy mivel már 3 x volt ez a hiba, de mindig 1-2 nap alatt magátol meggyógyult és hónapokig megy rendesen hiba nékül. Legutóbb is fél évet ment. Én ezt nem értem.........
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39558 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 13:05:19 »

Nagyon köszi worship
De arra még tudsz valami választ adni, hogy mivel már 3 x volt ez a hiba, de mindig 1-2 nap alatt magátol meggyógyult és hónapokig megy rendesen hiba nékül. Legutóbb is fél évet ment. Én ezt nem értem.........
persze.közel sem biztos,hogy a turbóvezérlővel van a gond.Bár ha elkormolódnak a lapátok a turbóban,az megtud szivatni rendesen.

Amikor villog a malacfarok,akkor kell hibakódot olvasni,és akkor lesz tuti a diagnosztika.addig csak találgatás.pl egy map szenzor csatlakozási hiba szivat......érted.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
robag79
Vendég
« Új hozzászólás #39559 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 13:26:18 »

Sziasztok! Szakértő véleményre lenne szüksegem. Jelenleg egy 2005-ös kombi 115 lovas tdci-t nyúzok, illetve nyúznék. Egy hete ültem bele, miután eladtam az előző 2006-os mondeómat. Sajnos nem sokáig élvezhettem a változást, mert kb 3-400 km után elkezdte forralni a vizet. A kiegyenlítő üres volt. Fel lett töltve, fél napig ketyegett a szerelőnél, szivárgás sehol nem látszott. Ezután elkezdett villogni a malacfarok. Diag azt mondta, hogy beállt a turbo. Ki lett mozgatva a geo, de a hiba üzemmeleg restartnál újra előjött. Most ismét a szerelőnél pihen... De ami jobban nyugtalanít, hogy a fagyálló kb. 100 km után ismét újratöltést igényelt. Ilyen szintű fogyást mi eredményezhet? A szerelőm szerint ezekre a motorokra nem jellemző a hengerfej probléma. A motor szépen, egyenletesen jár, a hangja is jónak tűnik. Egy olyan embertől vettem, aki állítólag nem hajtotta a sárkányt, valósnak tűnő 156000 km-rel. Kezdhetek félni, hogy belenyúltam a tutiba, vagy van remény?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39560 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 14:00:29 »

Sziasztok! Szakértő véleményre lenne szüksegem. Jelenleg egy 2005-ös kombi 115 lovas tdci-t nyúzok, illetve nyúznék. Egy hete ültem bele, miután eladtam az előző 2006-os mondeómat. Sajnos nem sokáig élvezhettem a változást, mert kb 3-400 km után elkezdte forralni a vizet. A kiegyenlítő üres volt. Fel lett töltve, fél napig ketyegett a szerelőnél, szivárgás sehol nem látszott. Ezután elkezdett villogni a malacfarok. Diag azt mondta, hogy beállt a turbo. Ki lett mozgatva a geo, de a hiba üzemmeleg restartnál újra előjött. Most ismét a szerelőnél pihen... De ami jobban nyugtalanít, hogy a fagyálló kb. 100 km után ismét újratöltést igényelt. Ilyen szintű fogyást mi eredményezhet? A szerelőm szerint ezekre a motorokra nem jellemző a hengerfej probléma. A motor szépen, egyenletesen jár, a hangja is jónak tűnik. Egy olyan embertől vettem, aki állítólag nem hajtotta a sárkányt, valósnak tűnő 156000 km-rel. Kezdhetek félni, hogy belenyúltam a tutiba, vagy van remény?
1. a turbóelektronika is meghibásodhatott.Javítható,de előtte érdemes diagnosztizálni,és akkor nincs mellényúlás.
2.a vízpumpa szokott folyatni,és azért nem találod meg,mert az önindítóra folyik,onnan meg elpárolog gyorsan.A kezedet ha végighúzod a vízpumpa alján és ha vizes lesz,akkor erről van szó.
3.Az olajat érdemes ellenőrizni a nívóálcán,nem-e olajos,illetve a kiegyenlítő tartályban nincs-e olaj,és vagy nem buborékozik a visszatérőben a tartály.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #39561 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 15:50:19 »

Jelentem cmp kicserélve...
Voltam próbaúton...
A helyzet javult de nem lett jó de most már pontosan le tudom írni mi történik.
Mivel forscannal laptoppal autózom Smiley
Jó tempóban megteszek kb 50 km-t.
Egyszer csak mintha mintha leállna a motor és beír egy p1211-es hibakódot.
Eltelik pár másodperc és feléled a motor, villogó izzítás jelző, és beír egy  P0251-et
Cmp csere előtt ugye le is állt a motor.
Most nem áll le vészüzemben megyünk tovább...
A P1211-et nem értem trottle position... Lehet a gázpedálom szarakszik ? De 50 km után nagy tempónál ?

Köszi
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #39562 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 15:55:19 »

Jahh közben nemzetközi fórumon azt mondják hogy tipikus porlasztó hiba..
Poharazzam meg valamelyik csúcsomnál túl nagy a veszteség...
Vélemény ?
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
robag79
Vendég
« Új hozzászólás #39563 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 17:03:20 »

1. a turbóelektronika is meghibásodhatott.Javítható,de előtte érdemes diagnosztizálni,és akkor nincs mellényúlás.
2.a vízpumpa szokott folyatni,és azért nem találod meg,mert az önindítóra folyik,onnan meg elpárolog gyorsan.A kezedet ha végighúzod a vízpumpa alján és ha vizes lesz,akkor erről van szó.
3.Az olajat érdemes ellenőrizni a nívóálcán,nem-e olajos,illetve a kiegyenlítő tartályban nincs-e olaj,és vagy nem buborékozik a visszatérőben a tartály.
Köszönöm a gyors választ. Sajnos vasárnap lévén zárva a műhely, de holnap meglátogatom a beteget és csekkolom. Gondolom, úgy értetted, hogy a nívópálca nem vizes-e...? Remélem, megúszom egy vízpumpa cserével.  Roll Eyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39564 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 17:25:43 »

Köszönöm a gyors választ. Sajnos vasárnap lévén zárva a műhely, de holnap meglátogatom a beteget és csekkolom. Gondolom, úgy értetted, hogy a nívópálca nem vizes-e...? Remélem, megúszom egy vízpumpa cserével.  Roll Eyes
persze-elírás volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39565 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 17:26:54 »

Jahh közben nemzetközi fórumon azt mondják hogy tipikus porlasztó hiba..
Poharazzam meg valamelyik csúcsomnál túl nagy a veszteség...
Vélemény ?
a p0251 üzemanyagrendszeri hiba.okozhatja egy szűrőtől kezdve,levegősödés,nagynyomású,és pcsúcs.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39566 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 17:30:32 »

Jelentem cmp kicserélve...
Voltam próbaúton...
A helyzet javult de nem lett jó de most már pontosan le tudom írni mi történik.
Mivel forscannal laptoppal autózom Smiley
Jó tempóban megteszek kb 50 km-t.
Egyszer csak mintha mintha leállna a motor és beír egy p1211-es hibakódot.
Eltelik pár másodperc és feléled a motor, villogó izzítás jelző, és beír egy  P0251-et
Cmp csere előtt ugye le is állt a motor.
Most nem áll le vészüzemben megyünk tovább...
A P1211-et nem értem trottle position... Lehet a gázpedálom szarakszik ? De 50 km után nagy tempónál ?

Köszi
az nem pedál hiba. Roll Eyes

P1211 Injector Control Pressure Higher/Lower Than Desired (engine running)
P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A


Üzemanyagrendszeri hibád van,az biztos.Keress fel egy szakműhelyt.Nem lesz olcsó.

pl:   www.filepdiesel.hu
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39567 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 17:44:32 »

Jahh közben nemzetközi fórumon azt mondják hogy tipikus porlasztó hiba..
Poharazzam meg valamelyik csúcsomnál túl nagy a veszteség...
Vélemény ?

egy felújítás előtt ezeket mind átkell ellenőrizni:


P0251 (Fuel metering valve (IMV) control error)
Symptoms:
* Extremely poor engine performance - glow plug warning lamp flashes.
* Engine cuts out - glow plug warning lamp flashes.
* Engine will not start.
Cause:
* The fuel rail pressure demanded by the system cannot be achieved without the IMV opening
beyond the tolerance specified for that pressure.
• NOTE:The fault descriptions listed below should be worked through in order.
1. Restriction in the low-pressure fuel system, which could be caused by a blockage of a fuel line
or the fuel filter, or a damaged fuel line.
2. Air in the low-pressure system: Check using transparent hoses or remote feed the fuel injection
pump with a filtered proprietary fuel supply to eliminate the vehicle low-pressure fuel system
entirely. Leaking fuel lines or connections can cause air in fuel.
• NOTE:When using transparent hoses a small amount of air in the fuel system is normal due to a
permanent bleed hole in the fuel filter.
Recirculation of fuel will occur through the fuel filter until the temperature of the return fuel is over
40°C (hence any air in the system will re-circulate until the fuel is above 40°C and is being
returned to the fuel tank).
3. Faulty fuel injection pump, transfer pump part, or pressure control valve. Fuel injection pump
internal transfer pressure needs to be at least 6 bar to achieve high pressure chamber filling (to
generate the required fuel rail pressure). Check the following (if the engine does not start):
• Remote feed the fuel injection pump with a filtered, proprietary fuel supply.
If the engine will start when the fuel supply is pressurized or held above the fuel injection pump
intake (gravity fed), but will not start when the fuel supply is not pressurized or held below the fuel
injection pump intake then it is likely that there is a fault with the internal transfer pump (i.e. not
able to draw fuel).
4. Faulty fuel injection pump - high-pressure part or inlet metering valve (IMV):
• Carry out a guided fuel pressure test diagnosis.
(symptom "No engine start" or "Poor driveability").
CAUTION: Do not crank the engine for more than 5 seconds. The fuel injection pump will be
damaged with long or repeated cranking and no transfer pressure.
• Check the fuel pressure (with the ignition ON, engine OFF) (it should fluctuate between 4 and
10 bar maximum). If a default fuel pressure of 2000 bar is displayed then there is an electrical
fault on the fuel pressure sensor (connector, wiring etc.).
• Check the fuel pressure at the moment the engine starts (target value = 300 bar ± 50 bar).
• Check the fuel pressure at idling (target value = 250 bar ± 40 bar).
5. Injectors:
• Perform a return quantity test. If high return quantities are experienced, check a sample of fuel
from the FIP return for black metallic swarf . Go to the next step.
6. Swarf in the system:
• Despite improved materials it is possible there may be swarf in the system, without the fuel
injection pump being defective.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #39568 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 18:25:00 »

Jelentem cmp kicserélve...
Voltam próbaúton...
A helyzet javult de nem lett jó de most már pontosan le tudom írni mi történik.
Mivel forscannal laptoppal autózom Smiley
Jó tempóban megteszek kb 50 km-t.
Egyszer csak mintha mintha leállna a motor és beír egy p1211-es hibakódot.
Eltelik pár másodperc és feléled a motor, villogó izzítás jelző, és beír egy  P0251-et
Cmp csere előtt ugye le is állt a motor.
Most nem áll le vészüzemben megyünk tovább...
A P1211-et nem értem trottle position... Lehet a gázpedálom szarakszik ? De 50 km után nagy tempónál ?

Köszi

Szia!

Olvasd el ezt: http://tadefanklub.atw.hu/izzitas.pdf
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #39569 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:37:49 »

1.6 tdci Fóka terhelésen rázza a kasznit teljes fordulatszám tartományban kb 80km/h fölött. Visszavett gáznál elmúlik. A féltengelyek nem lógnak, a jobbos tengely csapágyazása is jónak tűnik.

Járt már így valaki? Mi lehet a gond?

Még egy furcsaság: elöl féloldalt megemelve a levegőben lévő kerék forgása akadozik 1esben ráengedve a kuplngot, és a földön lévő kerék is meg-meg indulna. Közben furcsa hanghatások. Kipörgésgátló kikapcsolva. Direkt akarna zárni a difi, vagy pedig besz@rt?
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39570 Dátum: 2016.02.14 vasárnap, 19:46:59 »

1.6 tdci Fóka terhelésen rázza a kasznit teljes fordulatszám tartományban kb 80km/h fölött. Visszavett gáznál elmúlik. A féltengelyek nem lógnak, a jobbos tengely csapágyazása is jónak tűnik.

Járt már így valaki? Mi lehet a gond?

Még egy furcsaság: elöl féloldalt megemelve a levegőben lévő kerék forgása akadozik 1esben ráengedve a kuplngot, és a földön lévő kerék is meg-meg indulna. Közben furcsa hanghatások. Kipörgésgátló kikapcsolva. Direkt akarna zárni a difi, vagy pedig besz@rt?
én a futómű átnézésével kezdeném.lengőkar szilentek okozhatják.Terhelésváltásra megszűnik.
Ezt viszont lelehet tesztelni.Kinyitott motorháztetnél álló motornál 4ik sebességben elkezded előre hátra ringatni az autót.Ha látod a lengőkart kottyanni,akkor az a hiba.De jó futóműves ingyen átvizsgálja és megmondj mit cserélj.Vagy beígéred neki,hogy vele akarod cseréltetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
robag79
Vendég
« Új hozzászólás #39571 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 13:06:42 »

1. a turbóelektronika is meghibásodhatott.Javítható,de előtte érdemes diagnosztizálni,és akkor nincs mellényúlás.
2.a vízpumpa szokott folyatni,és azért nem találod meg,mert az önindítóra folyik,onnan meg elpárolog gyorsan.A kezedet ha végighúzod a vízpumpa alján és ha vizes lesz,akkor erről van szó.
3.Az olajat érdemes ellenőrizni a nívóálcán,nem-e olajos,illetve a kiegyenlítő tartályban nincs-e olaj,és vagy nem buborékozik a visszatérőben a tartály.
Voltam a szervízben. A turbo szerelik szét jelenleg, tisztítás céljából. A víz rejtélye továbbra is fennáll. Kb. 8-10 km próbaút után üres volt a kiegyenlítő tartály. A motor szépen indul, gyönyörűen jár, semmi füst, vagy fagyálló gőz a kipufogóból. A vízpumpát még csekkolják, de jelenleg (álló motornál) nem tűnt vizesnek..... Tiszta x akták. Huh?  help
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39572 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 13:43:46 »

Voltam a szervízben. A turbo szerelik szét jelenleg, tisztítás céljából. A víz rejtélye továbbra is fennáll. Kb. 8-10 km próbaút után üres volt a kiegyenlítő tartály. A motor szépen indul, gyönyörűen jár, semmi füst, vagy fagyálló gőz a kipufogóból. A vízpumpát még csekkolják, de jelenleg (álló motornál) nem tűnt vizesnek..... Tiszta x akták. Huh?  help
nincs ebben x akta, csak szhar beismerni, egyszerűbb bízni abban, hogy nincs is semmi baja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mountvito
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39573 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 20:18:58 »

Sziasztok,
Töltéshiba jelzés végett nemrég ki lett cserélve a generátorom gyári felújítottra. És ha már így alakult, akkor a görgők és a szíjat is kicseréltettem.
Most viszont jobban berreg az autó,mint előtte.
Olvasgattam itt, hogy érdemes lenne a generátort egy szabadonfutóval felszerelni és akkor megszűnik. Illetve a szíjfeszítő lazasága is okozhatja a jelenséget.
Kérdés, hogy akkor melyiket lenne érdemes cserélni?
Előre is köszi az ötleteket,
Üdv!
Naplózva

Mondeo 2006 2.0tdci kombi futura-x
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #39574 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 20:24:47 »

Sziasztok,
Töltéshiba jelzés végett nemrég ki lett cserélve a generátorom gyári felújítottra. És ha már így alakult, akkor a görgők és a szíjat is kicseréltettem.
Most viszont jobban berreg az autó,mint előtte.
Olvasgattam itt, hogy érdemes lenne a generátort egy szabadonfutóval felszerelni és akkor megszűnik. Illetve a szíjfeszítő lazasága is okozhatja a jelenséget.
Kérdés, hogy akkor melyiket lenne érdemes cserélni?
Előre is köszi az ötleteket,
Üdv!

Szíj remegést, ami berreg, a gyengélkedő feszítő okozhat, ill. a szabadonfutó a generátoron segítheti a jól működő feszítő munkáját.

Mind a kettőt meg kell nézni, magában a szabadonfutó nem elég.

Andya
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #39575 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 22:53:52 »

én a futómű átnézésével kezdeném.lengőkar szilentek okozhatják.Terhelésváltásra megszűnik.
Ezt viszont lelehet tesztelni.Kinyitott motorháztetnél álló motornál 4ik sebességben elkezded előre hátra ringatni az autót.Ha látod a lengőkart kottyanni,akkor az a hiba.De jó futóműves ingyen átvizsgálja és megmondj mit cserélj.Vagy beígéred neki,hogy vele akarod cseréltetni.

Köszi a választ, viszont lehet, hogy hozzá kellett volna tennem, hogy ez egy folyamatos erőteljes remegés gázadásra 80km/h felett. Valami kerékfordulatszámmal arányosan forgó erőátviteli alkatrészek kell itt bűnösnek lennie. Egyébként a szilentek jók, most leadták a féltengelyeket javításra, aztán meglátjuk.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

mountvito
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



E-mail
« Új hozzászólás #39576 Dátum: 2016.02.15 hétfő, 23:12:11 »

Szíj remegést, ami berreg, a gyengélkedő feszítő okozhat, ill. a szabadonfutó a generátoron segítheti a jól működő feszítő munkáját.

Mind a kettőt meg kell nézni, magában a szabadonfutó nem elég.

Andya

Értelek, köszi szépen. eljen
Naplózva

Mondeo 2006 2.0tdci kombi futura-x
Istvanhh
Vendég
« Új hozzászólás #39577 Dátum: 2016.02.16 kedd, 17:54:09 »

Nekem is ugyan ez a problémám mióta szijat cseréltem azóta berreg alapjáraton és rázkódik (vibrál) a feszitő is. mi tévő legyek szerintetek?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #39578 Dátum: 2016.02.16 kedd, 18:25:11 »

Nekem is ugyan ez a problémám mióta szijat cseréltem azóta berreg alapjáraton és rázkódik (vibrál) a feszitő is. mi tévő legyek szerintetek?
Általában mindent kell ilyenkor cserélni.Ha a szíjat cserélsz attól még a feszítő ha sokat ment nem lesz jobb hisz tapasztalod.A főptengely ékszíjtárcsa is rossz lehet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39579 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:03:32 »

Sziasztok.
Normális az ha hallom ahogy feltölt a turbó?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39580 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:17:15 »

Sziasztok.
Normális az ha hallom ahogy feltölt a turbó?
nem.lehet  kifúj valahol.persze egy idő után mindnek előjön a hangja,a tengely kopása miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39581 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:22:16 »

nem.lehet  kifúj valahol.persze egy idő után mindnek előjön a hangja,a tengely kopása miatt.
Olyan mintha kifújna valahol, de nem találok rossz csövet, meg nem füstöl.
Nem beleér a házba a lapát
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39582 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:24:40 »

Olyan mintha kifújna valahol, de nem találok rossz csövet, meg nem füstöl.
Nem beleér a házba a lapát
diaggal nyomásmérés.Aztán az olajos foltnál lesz a lik.6 gumicső szakasz van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39583 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:26:42 »

diaggal nyomásmérés.Aztán az olajos foltnál lesz a lik.6 gumicső szakasz van.
Holnap megnézem diaggal mit mutat az érzékelő.
Utána cső vizsgálat.
Mindenhol sima csőbilincs van?

Köszi  worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39584 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:26:49 »

diaggal nyomásmérés.Aztán az olajos foltnál lesz a lik.6 gumicső szakasz van.
Holnap megnézem diaggal mit mutat az érzékelő.
Utána cső vizsgálat.
Mindenhol sima csőbilincs van?

Köszi  worship
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39585 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:27:57 »

Holnap megnézem diaggal mit mutat az érzékelő.
Utána cső vizsgálat.
Mindenhol sima csőbilincs van?

Köszi  worship
tulajdonképpen,igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39586 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:30:43 »

tulajdonképpen,igen.
Akkor még ott is lehet gáz ha valamelyik laza, vagy rossz a bilincs.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39587 Dátum: 2016.02.18 csütörtök, 18:37:20 »

Akkor még ott is lehet gáz ha valamelyik laza, vagy rossz a bilincs.
igen,de az olajos folt akkor is árulkodó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39588 Dátum: 2016.02.19 péntek, 09:46:22 »

igen,de az olajos folt akkor is árulkodó.
Helló!
Megnéztem diaggal forscan-el. Gyorsan felépül a 2,5 bar, bármelyik sebességben. Már 1600 körül megvan(annyira nem tudtam pontosan figyelni).

A DTC-knél PCM-nél van P0401 hiba ez az EGR szelep.
Van még alacsony akkumulátor feszültség 9,6V és az anyós ülés övfeszítő hibája eltárolva.

Ezeket hogyan tudom kitörölni? Vagy ezek a tárolt hibák amik voltak valamikor?
OBD-nél nincs hibakód, és a hibajel se világít a műszerfalon.

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48469



« Új hozzászólás #39589 Dátum: 2016.02.19 péntek, 10:09:20 »

Helló!
Megnéztem diaggal forscan-el. Gyorsan felépül a 2,5 bar, bármelyik sebességben. Már 1600 körül megvan(annyira nem tudtam pontosan figyelni).

A DTC-knél PCM-nél van P0401 hiba ez az EGR szelep.
Van még alacsony akkumulátor feszültség 9,6V és az anyós ülés övfeszítő hibája eltárolva.

Ezeket hogyan tudom kitörölni? Vagy ezek a tárolt hibák amik voltak valamikor?
OBD-nél nincs hibakód, és a hibajel se világít a műszerfalon.

Köszi!
hibatörléssel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #39590 Dátum: 2016.02.19 péntek, 10:49:29 »

hibatörléssel.
Járó motornál persze hogy nem tudtam.  falbav
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.19 péntek, 11:25:44 írta Thomas8607 » Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Shydra
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59


E-mail
« Új hozzászólás #39591 Dátum: 2016.02.19 péntek, 18:32:11 »


Volt egy kis időm és megpoharaztam.
Kiderült hogy a kettes hengeremnél brutál résolaj veszteségem van.
A többi három szép egyforma volt.
A kettes csúcsban kapcsoló elemet cseréltünk és most már szép egyforma a résolaj.
120 sec alatt 17ml ami elvileg  teljesen korrekt.
Most már hasít a masina bírja a tempót Smiley
30e ft-ból orvosolva a probléma Smiley
Szóval a P1211 és P052 együtt valszeg valóban alacsony rail nyomásra utal.
Naplózva

2003 Mondeo 2.0 TDCI Tournier Ghia (aut)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39592 Dátum: 2016.02.20 szombat, 19:26:17 »

Merre van a turbógeó tisztításról a leírás?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39593 Dátum: 2016.02.20 szombat, 19:27:11 »

Merre van a turbógeó tisztításról a leírás?
szerintem sehol
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #39594 Dátum: 2016.02.20 szombat, 19:54:36 »

Merre van a turbógeó tisztításról a leírás?

Ervin fejében. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #39595 Dátum: 2016.02.20 szombat, 20:27:39 »

az pech. akkor nekem kell megcsinálnom.
Mit kell venni hozzá?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39596 Dátum: 2016.02.20 szombat, 20:39:50 »

az pech. akkor nekem kell megcsinálnom.
Mit kell venni hozzá?
lelkesedést. akkor fogod feladni amikor meglátod hogy jön le a turbo. ha netán sikerül levenned, akkor meg akkor fogod fogni a fejed, amikor a belsejét kell összerakni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39597 Dátum: 2016.02.20 szombat, 20:41:06 »

Ervin fejében. Smiley

AndyA
5-6 óra alatt megvan ha tudja az ember mit kell csinálnia és nem először csinálja. de én nem eröltetnám tapasztalat nélkül a próbálkozást
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26994


E-mail
« Új hozzászólás #39598 Dátum: 2016.02.20 szombat, 20:42:03 »

az pech. akkor nekem kell megcsinálnom.
Mit kell venni hozzá?

Mély lélegzetet, meg egy kocka sört, hogy legyen mibe fojtani a bánatod, ha nem sikerül...

Maga a takarítás nem rettentő bonyi. De amyg odáig eljutsz, hogy a kezedben a turbo, na az a szopás, nem a 40 év az esztergályosműhelyben. Akna nélkül neki se állnék. Mondom ezt úgy, hogy már kétszer láttam, Ervin mit és hogyan csinál, aki becsukott szemmel is végigcsinálja bármikor, annyit gyakorolta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23822


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #39599 Dátum: 2016.02.20 szombat, 20:46:24 »

Mély lélegzetet, meg egy kocka sört, hogy legyen mibe fojtani a bánatod, ha nem sikerül...

Maga a takarítás nem rettentő bonyi. De amyg odáig eljutsz, hogy a kezedben a turbo, na az a szopás, nem a 40 év az esztergályosműhelyben. Akna nélkül neki se állnék. Mondom ezt úgy, hogy már kétszer láttam, Ervin mit és hogyan csinál, aki becsukott szemmel is végigcsinálja bármikor, annyit gyakorolta.

AndyA
főleg, hogy 45km-re laknak egymástól eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 785 786 787 788 789 790 791 [792] 793 794 795 796 797 798 799 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.