Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.19 péntek, 14:14:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 916 917 918 919 920 921 922 [923] 924 925 926 927 928 929 930 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13288999 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46100 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 19:14:50 »

Sziasztok!

Ma elvittem motormosásra az autót. Délután faszán szemügyre vettem és ezt vettem észre a szíjon:



Ezt cserélni kell, ugye? Lehet emiatt van a recsegés? Mert megszalad a szíj?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #46101 Dátum: 2019.03.11 hétfő, 22:13:03 »

Sziasztok!

Ma elvittem motormosásra az autót. Délután faszán szemügyre vettem és ezt vettem észre a szíjon:


Ezt cserélni kell, ugye? Lehet emiatt van a recsegés? Mert megszalad a szíj?
így ezzel a garázsból nem állnék ki. ha meg szalad, akkor futni kell utána vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46102 Dátum: 2019.03.12 kedd, 07:08:21 »

Sziasztok!

Ma elvittem motormosásra az autót. Délután faszán szemügyre vettem és ezt vettem észre a szíjon:

https://bakeronline.hu/Baker/Mondeo_szij.jpg

Ezt cserélni kell, ugye? Lehet emiatt van a recsegés? Mert megszalad a szíj?
ez xar, de ez nem recseg. Ha a szíj csúszik, az visít. De ha ez megcsúszik, az bizony le is ég...
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.12 kedd, 08:07:44 írta AndyA » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46103 Dátum: 2019.03.13 szerda, 05:16:31 »

ez xar, de ez nem recseg. Ha a szíj csúszik, az visít. De ha ez megcsúszik, az bizony le is ég...

Ha tényleg nem ez csinálja, akkor ok.  eljen Azóta van ez, mióta rámentem egy szilikátkőre jobb első oldallal. De nem értem, miért ad olyan hülye "kuszulós" hangot és recsegést/ropogást. Olyan, mintha a jobb első kerékhez belülről hozzáérne valami, aminek nem kellene, ezáltal elkezd zötykölődni az autó és ilyen hangot ad ki. Na nem baj, ma egyeztetek időpontot a szervizzel, beviszem az autót és megnézik mihamarabb.  hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46104 Dátum: 2019.03.13 szerda, 09:25:03 »

Ha tényleg nem ez csinálja, akkor ok.  eljen Azóta van ez, mióta rámentem egy szilikátkőre jobb első oldallal. De nem értem, miért ad olyan hülye "kuszulós" hangot és recsegést/ropogást. Olyan, mintha a jobb első kerékhez belülről hozzáérne valami, aminek nem kellene, ezáltal elkezd zötykölődni az autó és ilyen hangot ad ki. Na nem baj, ma egyeztetek időpontot a szervizzel, beviszem az autót és megnézik mihamarabb.  hehe
fordítsd ki a kormány, legalább a rugótörést ellenőrizd, mert durrdefekt is lehet a vége-ha az van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
djwoonyy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46105 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 17:05:42 »

sziasztok segítség kellene! először is 3 as mondeo a hibakódok p1631 pcm főrelé de ritkán dobja be, p1246 generátor terhelés alacsony bemenet és emiatt vilantja a töltés lámpát viszont van töltés 14.5v végig. A kábeleket megnéztem elméletileg nem szakadtak. A kérdés az hogy ezt mi okozhatja hogy világít a töltésjelző esetleg van e vmi biztosíték amit megnézzek és még anyit hogy az alapjárat is ingadozik kicsit kb 800 850 között. Válaszokat előre köszönöm.
Naplózva
djwoonyy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46106 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 17:11:49 »

sziasztok lenne egy problémám és nem tudom mi okozza. A töltés jelző lámpa világít indítás után kb 30-40 mp után, hibakodok generátor terhelés alacsony bemenet, pcm főrelé p 1631 de ezt nem mindig adja. Töltés van, 14.4 v végig a kábeleket megnéztem a csatiknál nincs szakadás. Mi lehet a hiba? Még anyit hogy az alapjárat hidegen 800 850 körul van és kicsit ingadozik. Köszi a válaszokat!
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46107 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 17:16:55 »

sziasztok segítség kellene! először is 3 as mondeo a hibakódok p1631 pcm főrelé de ritkán dobja be, p1246 generátor terhelés alacsony bemenet és emiatt vilantja a töltés lámpát viszont van töltés 14.5v végig. A kábeleket megnéztem elméletileg nem szakadtak. A kérdés az hogy ezt mi okozhatja hogy világít a töltésjelző esetleg van e vmi biztosíték amit megnézzek és még anyit hogy az alapjárat is ingadozik kicsit kb 800 850 között. Válaszokat előre köszönöm.

Ha 5 percenként beírod, NEM lesz hamarabb válasz attól, pici TÜRELEM, míg jön a válaszadó
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
djwoonyy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #46108 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 17:30:57 »

nem direkt véletlen volt azt hittem elveszett. Bocsi hogy 2x írtam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46109 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 17:46:27 »

nem direkt véletlen volt azt hittem elveszett. Bocsi hogy 2x írtam.
vigyor3 írtam a privát üzire.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46110 Dátum: 2019.03.18 hétfő, 20:45:04 »

fordítsd ki a kormány, legalább a rugótörést ellenőrizd, mert durrdefekt is lehet a vége-ha az van.

Öcsém...tegnap jobban szemügyre vettem a dolgot és meg kellett igazítanom a jobb első kerék mögött lévő műanyag burkolatot, ami a vezérművet védi. Kipróbáltam a kanyarodást minden irányban és most nem volt baj. Valszeg' a szilikátkő elferdíthette vagy megnyomhatta az alsó motorvédő burkolatot és így forduláskor hozzáérhetett a kerékhez.
Naplózva
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #46111 Dátum: 2019.03.19 kedd, 20:37:19 »

Létezik még eredeti gyári nagynyomású szivatyú? Mert még a ford szervízben is kérik a régit, wow1 amit majd állítólag németországban felújítanak! Nos akkor?
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46112 Dátum: 2019.03.20 szerda, 11:38:35 »

Létezik még eredeti gyári nagynyomású szivatyú? Mert még a ford szervízben is kérik a régit, wow1 amit majd állítólag németországban felújítanak! Nos akkor?

Sok ilyen cucc van, az ú.n. cserefeláras termékek.

Ami ilyen bonyolultabb holmi, azt nem érdemes folyton a semmiből előállítani, hanem érdemes a főbb elemeket a használt, visszaadott cuccból kitermelni, és a szükséges forgó-kopó alkatrészek cseréjével "újat" varázsolni belőle. Váltó is ilyen, ha Ford szervizben cserélteted. Így a cseredarab olcsóbb lesz, de a régit le kell add érte. Vagy kifizeted a teljes árat, és akkor megtarthatod.

Volt egy ember anno a Petrányinál, elképzelte jól, hogy neki majd fillérekért berakja a Ford az új váltót az autójába, és majd elviszi a régit felújíttatni, azután ha eladja, még keresett is a dolgon. Csak éppen a cserefelár mibenlétével nem volt tisztában, így hiába ment oda az ügyvédjével együtt nagy arccal, hogy ő bizony viszi a régi váltóját, jól pofára esett. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Flandy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32


E-mail
« Új hozzászólás #46113 Dátum: 2019.03.21 csütörtök, 14:47:35 »

Sziasztok! 2002-es Tdci Fmba motorkód vákumos turbó típusszámát meg tudnátok mondani? Tudtommal az összes Fmba mocin ugyanaz a turbó van.
Naplózva
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #46114 Dátum: 2019.03.22 péntek, 21:45:24 »

Sok ilyen cucc van, az ú.n. cserefeláras termékek.

Ami ilyen bonyolultabb holmi, azt nem érdemes folyton a semmiből előállítani, hanem érdemes a főbb elemeket a használt, visszaadott cuccból kitermelni, és a szükséges forgó-kopó alkatrészek cseréjével "újat" varázsolni belőle. Váltó is ilyen, ha Ford szervizben cserélteted. Így a cseredarab olcsóbb lesz, de a régit le kell add érte. Vagy kifizeted a teljes árat, és akkor megtarthatod.

Volt egy ember anno a Petrányinál, elképzelte jól, hogy neki majd fillérekért berakja a Ford az új váltót az autójába, és majd elviszi a régit felújíttatni, azután ha eladja, még keresett is a dolgon. Csak éppen a cserefelár mibenlétével nem volt tisztában, így hiába ment oda az ügyvédjével együtt nagy arccal, hogy ő bizony viszi a régi váltóját, jól pofára esett. Smiley

AndyA

Köszi a felvilágosítást, van benne logika, és akkor valóban gyári!
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.22 péntek, 21:49:16 írta Cimbi » Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #46115 Dátum: 2019.03.22 péntek, 22:30:27 »

Az MP Diesel-hez vittem be a nagynyomásút, mert a gyári felújítottra 420 ezret nem áldoznék! Az MP-től telefonon azt az infót kaptam, hogy a nagynyomásúnak KO, és vagy bevizsgált bontott 95-ért 1-hónap garival, vagy az általuk felújított 145-ért 6-hónap garanciával. Aki vágja a témát mit tanácsolna, a bevizsgált ér valamit? És vajon a felújítottban hány kilométer lehet amit innentől tudna? A másik meg a tank tisztítás, az MP-s szaki szerint kihagyhatatlan  szivattyú cserénél mivel tele van a régi szivattyú parányi részecskéivel. A gázolajszűrőt szétszedtem, de semmi fémszármazékot nem találtam benne, valóban indokolt a tank tisztítás?
Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46116 Dátum: 2019.03.23 szombat, 08:14:02 »

Az MP Diesel-hez vittem be a nagynyomásút, mert a gyári felújítottra 420 ezret nem áldoznék! Az MP-től telefonon azt az infót kaptam, hogy a nagynyomásúnak KO, és vagy bevizsgált bontott 95-ért 1-hónap garival, vagy az általuk felújított 145-ért 6-hónap garanciával. Aki vágja a témát mit tanácsolna, a bevizsgált ér valamit? És vajon a felújítottban hány kilométer lehet amit innentől tudna? A másik meg a tank tisztítás, az MP-s szaki szerint kihagyhatatlan  szivattyú cserénél mivel tele van a régi szivattyú parányi részecskéivel. A gázolajszűrőt szétszedtem, de semmi fémszármazékot nem találtam benne, valóban indokolt a tank tisztítás?

Semmi nem biztos. Ha 1 hónapon belül meghal, kapsz másikat, ennyi.

ANdyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46117 Dátum: 2019.03.23 szombat, 18:25:40 »

Sziasztok! Ezt produkálta ma a vas. :/ Szerintetek mi lehet a baj? Mindig balra kanyarodáskor jön elő, vagy hosszabb, egyenletes tempó után kezd el így tekerni. A videóban hallható, hogy kanyar után rázendít, majd elmegy a motor ereje és csak gurul az autó. Még jó, hogy nem a sínen álltam meg. Leállítottam, kiszálltam, megnéztem a motorteret, nem találtam semmit, visszaszálltam, beindítottam és mentem is tovább, mintha mi sem történt volna. Ez mi a faszom már megint? Kb. 1 hónapja csinálja ezt, a mai nap volt idáig a legkomolyabb, hogy egyszerűen megállt (nem leállt motorikusan!) alattam az autó.

https://youtu.be/YrmUccSgRig
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.23 szombat, 18:27:33 írta Nyírimondi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46118 Dátum: 2019.03.23 szombat, 23:13:12 »

Sziasztok! Ezt produkálta ma a vas. :/ Szerintetek mi lehet a baj? Mindig balra kanyarodáskor jön elő, vagy hosszabb, egyenletes tempó után kezd el így tekerni. A videóban hallható, hogy kanyar után rázendít, majd elmegy a motor ereje és csak gurul az autó. Még jó, hogy nem a sínen álltam meg. Leállítottam, kiszálltam, megnéztem a motorteret, nem találtam semmit, visszaszálltam, beindítottam és mentem is tovább, mintha mi sem történt volna. Ez mi a faszom már megint? Kb. 1 hónapja csinálja ezt, a mai nap volt idáig a legkomolyabb, hogy egyszerűen megállt (nem leállt motorikusan!) alattam az autó.

https://youtu.be/YrmUccSgRig
talán cmp hiba...hibakódolvasás talán közelebb visz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46119 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 09:08:34 »

Köszi, akkor veszek egy hibakódolvasót.  email pias
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46120 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 09:22:50 »

Köszi, akkor veszek egy hibakódolvasót.  email pias

gyere le hozzám és kiolvassuk
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46121 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 09:24:50 »

Nem tudtam, hogy Neked is van, zaklatni meg már nem akartalak telón. Cheesy Mindjárt hívlak!
Naplózva
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #46122 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 19:36:21 »

talán cmp hiba...hibakódolvasás talán közelebb visz.

Minden fasza, minden jó volt.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46123 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 20:23:57 »

talán cmp hiba...hibakódolvasás talán közelebb visz.

Nem nem vitte, semmilyen hibakód nem volt tárolva
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Cimbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


Szikla


E-mail
« Új hozzászólás #46124 Dátum: 2019.03.24 vasárnap, 20:37:16 »

Na túl vagyok a tank tisztításon, többször átöblítve tiszta gázolajjal az előzőek leszívása után, majd szárazra törölve, kiszárítva majd ismét áttörölve és kiporszívózva. Szívó cső, visszafolyó cső, betöltő cső azok is átmosva tiszta gázolajjal. Hááát ahogy a go szűrőben úgy a tankban sem volt sok szennyeződés, sőt elenyészőnek mondanám, a mágnes teszt  10-15 db 0,2-1 mm-es fekete fémszemcsét szedett össze amik töredezett felületű éleikkel biztosan nem kopás következében kerültek a tankba, a go szűrőben meg egyáltalán nem volt belőle.A művelet nagy odafigyelést és alaposságot igényel az újraszennyeződést elkerülendő!  Rail cső nagynyomású csövekkel együtt megy ultrahangos tisztításra. Úgy érzem ha idő előtt behalna a felújított szivattyú, azt nem lehet a szutykos go rendszerre fogni! Innentől majd  2T-t is adagolni fogok a gázolajba. Tegnap láttam egy Lengyel videót a youtub-on // NAPRAWA USZKODZONEJ POMPY CR FORD MONDEO P1211 P0251 TDCI MK3 DELPHI DIESEL  // Bocsi de linkelni nem tudok. Nem gondoltam hogy a szivattyú ennyire egyszerű felépítésű, és ilyen könnyű a felújítása! Egy lapátos meg egy dugattyús szivattyú egybeépítve Ha előbb látom a videót megvettem volna a felújító készletet és én újítom fel! Úgy még azt is tudnám mi benne az új falbav és olcsóbban is megúszom! Gyakorló mezőgépszerelő révén szerintem egy soros adagoló ehhez képest egy óramű, ott nem csak össze kell rakni, ott beállítási értékek vannak amit csak padon lehet elvégezni, mert azon nincs elektronika ami a nyomáson kívül mindent megcsinál!

https://www.youtube.com/watch?v=q2tqAiL4DAo
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.24 vasárnap, 21:05:58 írta AndyA » Naplózva

MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI  130 LE 2005
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46125 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 19:05:42 »

Olyan kérdésem lenne hogy vettem egy 2006. 2.2 tdci.
Az lenne a problémám hogy párnapja fura búgó hang lett mikor fordulaton van a motor. És nagyon kormol. Meg némi teljesítmény vesztés.
Nekem azt mondták hogy az EGR meg a Részecske szürő a hiba. Szerintetek is megálja a helyét. Sajnos kezdő dieseles vagyok. Köszönöm előre is a segítséget.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46126 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 19:29:44 »

Olyan kérdésem lenne hogy vettem egy 2006. 2.2 tdci.
Az lenne a problémám hogy párnapja fura búgó hang lett mikor fordulaton van a motor. És nagyon kormol. Meg némi teljesítmény vesztés.
Nekem azt mondták hogy az EGR meg a Részecske szürő a hiba. Szerintetek is megálja a helyét. Sajnos kezdő dieseles vagyok. Köszönöm előre is a segítséget.

ha feketén füstül, akkor lehet turbócső lukadásod van és az adhat ki hangot is
ellenőrizni kellene a turbó csövet főleg azt amelyik az egr-re megy, az szokott kilukadni
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46127 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:00:46 »

Igen feketén kormol és nagy fokozatban is meg nagyobb sebességnél is.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46128 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:03:48 »

Olyan kérdésem lenne hogy vettem egy 2006. 2.2 tdci.
Az lenne a problémám hogy párnapja fura búgó hang lett mikor fordulaton van a motor. És nagyon kormol. Meg némi teljesítmény vesztés.
Nekem azt mondták hogy az EGR meg a Részecske szürő a hiba. Szerintetek is megálja a helyét. Sajnos kezdő dieseles vagyok. Köszönöm előre is a segítséget.
2.2ben volt pdf? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46129 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:09:12 »

2.2ben volt pdf? Roll Eyes
Portable Document Format?  wow1
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46130 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:12:28 »

Elvileg akárhány szerelővel beszéltem mindenki azt mondta hogy van benne dpf.
De sajnos kezdő dieseles vagyok. Úgy hogy remélem nem át baszni akartak.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46131 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:22:16 »

Portable Document Format?  wow1
az.megint.
Doc.Port.Format…. nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46132 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:22:40 »

2.2ben volt pdf? Roll Eyes

Sose nem hallottam még róla.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46133 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:23:34 »

Elvileg akárhány szerelővel beszéltem mindenki azt mondta hogy van benne dpf.
De sajnos kezdő dieseles vagyok. Úgy hogy remélem nem át baszni akartak.
lehet benne.Mondasz egy alvázszámot,megnézem neked etisben.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46134 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 20:33:38 »

WF4XXGBB46A57937
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46135 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 21:26:45 »

WF4XXGBB46A57937
Ebben bizony nincs DPF.


Mondeo 2001-2007, Duratorq DI 2.2 (150PS/160PS), Sea Grey (metál)
Alvázszám (VIN):
WF04XXGBB46A57937

 

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
22.11.2006
Gépkocsi típus:
Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:
4 ajtós limuzin
Változat:
50-es sorozat
Motor:
Duratorq DI 2.2 (150PS/160PS)
Váltó:
6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:
LHD FWD
Tengely áttétel:
4.071/2.850
Emisszió:
Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:
automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:
(+)"HU"
Fényezés:
Sea Grey (metál)
Belső szín:
Camel Belső
Belső anyag:
Aras

Kisebb jellemzők
 első ajtó nemesacél borítás
 LESS REAR DOOR SILL PROTECTION
 Genkben készült
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Elect.stab.szabályozással
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 Hagyományos színezett üveggel
 Színezett üveg
 fűtött szélvédővel
 Kétszínű műszerfallal
 Textil lábszonyegek elöl
 Textil lábszonyeg hátul
 Szigetelővel
 Tetőcsomagtartó nélkül
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Kettos Motoros/Futött/Lámpás Tükör
 Hátsó közép könyöklő tárolóval
 Utas kézi deréktámasszal
 Hátsó Fűtött Ülés Nélkül
 Biztonsági öv figyel. zümmögővel
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 Vonóhorog nélkül
 króm csomagtérajtó fogantyúval
 Bor sebességváltó gomb
 Ajtózár-távirányítás - 2 kulcs
 Automata szélvédőtörlővel
 Fűtött mosó fúvókával
 napfénytető nélkül
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Deployable Anti-W'Lash Restr
 Smart utasoldali légzsákkal
 intell.utas légzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Pótkerék – mini acél
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 16" x 6.5 6 küllő könnyűfém felni
 Korlátozott felhaszn.mini pótkerék
 Standard felfüggesztéssel
 Leather Hand Brake - Chrome Button
 Fék vészsegítség nélkül
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 kipörgésgátló rendszerrel
 Szűrő Pollen
 Melegĺtő nélkül
 Borrel bevont kormánykerék
 Kiegészĺtő fűtés nélkül
 Szimbolum tüzeloany.komputerrel
 Normál teljesítményu akkumulátor
 Rádióelőkészítés nélkül
 Kiegészítő CD Lejátszó Nélkül
 Csak BT/VC telefon Interfész
 Felsőosztály CDX6/AM/FM Rádióval
 Ice Feature Pack 51
 Antenna nélkül
 4 mag.sor. hangszóró koaxiális
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Kormányról vez. Rádió PTT gombbal
 Szivargyújtóval
 Első ködlámpákkal
 Automata fényszóró be/ki-vel
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46136 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 21:34:18 »

Elvileg akárhány szerelővel beszéltem mindenki azt mondta hogy van benne dpf.
De sajnos kezdő dieseles vagyok. Úgy hogy remélem nem át baszni akartak.

Ha a katalizatort neztek dpfnek, akkor oda ne vidd tobbet
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46137 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 22:32:56 »

Annyit láttam mikor felemelték hogy hátul van csak egy dob a kipufogón. Onnantol elöre fel a motorig csak 1 cső megy. Ha van benne dpf az fel van tüntetve? Bocs a tudatlanságért de nem értek az autókhoz.
Naplózva
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46138 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 22:53:07 »

Akkor az egr okozhat teljesítmény vesztés ha eldugul meg túlzott kormolást. A morgó hangról nem is beszélve.
Naplózva
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46139 Dátum: 2019.03.25 hétfő, 22:57:22 »

Vagy esetleg tudtok olyan valakit aki ért a Mondeohoz és szerel is? Én helyileg Szentendrén vagyok.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #46140 Dátum: 2019.03.26 kedd, 00:02:49 »

Vagy esetleg tudtok olyan valakit aki ért a Mondeohoz és szerel is? Én helyileg Szentendrén vagyok.

Meg Győző.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Feco1988
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


E-mail
« Új hozzászólás #46141 Dátum: 2019.03.26 kedd, 05:05:54 »

Helyileg hol van?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46142 Dátum: 2019.03.26 kedd, 07:07:05 »

Helyileg hol van?
ott ahol te, de nem ott dolgozik,nem messze.írj neki privátot.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46143 Dátum: 2019.03.26 kedd, 12:44:10 »

2.2ben volt pdf? Roll Eyes

Persze. Abból is volt villanyos turbós, DPF-es, 701-es csúccsal, és 150 paci a 155 helyett.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46144 Dátum: 2019.03.26 kedd, 12:45:23 »

Helyileg hol van?

Szentendrén. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46145 Dátum: 2019.03.26 kedd, 12:45:47 »

ott ahol te, de nem ott dolgozik,nem messze.írj neki privátot.

De, Szentendrén dolgozik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46146 Dátum: 2019.03.26 kedd, 13:20:51 »

De, Szentendrén dolgozik.

AndyA
és melyik a "nem" szentendrén? A "nem messze"? taps hehe uglystupid2
Már súgtak, hogy a Fordban van... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46147 Dátum: 2019.03.30 szombat, 13:21:55 »

Segítséget szeretnék kérni:
Adott egy (óra szerint, a valóságot ki tudja) 287e km-t futott FMBA 2.0TDCi. Valamikor ezév elején a motor indításakor elkezdett kerregni valami, ami 1-2 perc után megszűnt. (A Focuson volt főtengelyszíjtárcsa cserélve, a hangja ahhoz hasonló.) Azóta mintha kicsit romlott volna a "kerregés hangja", így beszéltem a szokásos szerelőmmel, aki elvitte, kicserélt két feszítőgörgőt és a motor két oldalán lévő 1-1 szíjat. Namármost, mutatta, hogy a szíjak egyikének (azt hiszem, a rövidebbiknek) az egyik fele elkezdett rojtosodni, meglátása szerint vélhetően azért, mert a vezérlés kezdhet tönkremenni, lóghat. Azt megbeszéltük, hogy a vezérlés láncos. Viszont idő híján nem tudják ők elvégezni a vezérléscserét. Azt tanácsolta, hogy ne használjam az autót, mert bármikor átugorhat a vezérlés és akkor így jártam. Ez történt máig.
Kérdések:
-Akinek vezérléscserés volt az autója, annak milyen előjelei voltak?
-Fejér megyében (preferáltan Dunaújváros) ki megbízható és jó áron dolgozó szerelő?
-Biztosan ez lehet a hiba? Mert nem feltétlenül csengetnék ki 200e-t (saccra ennyit mondtak most), pláne, ha nem is biztos, hogy ez a hibaforrás.
-Laikusként én hogyan tudnám eldönteni, hogy nem-e másik csapágy, görgő a hiba forrása?
-Lánccserének milyen költsége van? Mert itt már számolnom kell, hogy érdemes-e rákölteni annyit, mert csak 15 éves az autó.
-Ha használom és neadjisten átugrik a vezérlés, akkor vajon gazdasági szempontból jobban jövök ki egy motorcserével?
Köszönöm.

Szerk.: elfelejtettem írni: most, a csere után is megvan a kerregő hang (bár mintha halkabb lenne).
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.30 szombat, 13:37:04 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46148 Dátum: 2019.03.30 szombat, 13:45:06 »

Segítséget szeretnék kérni:
Adott egy (óra szerint, a valóságot ki tudja) 287e km-t futott FMBA 2.0TDCi. Valamikor ezév elején a motor indításakor elkezdett kerregni valami, ami 1-2 perc után megszűnt. (A Focuson volt főtengelyszíjtárcsa cserélve, a hangja ahhoz hasonló.) Azóta mintha kicsit romlott volna a "kerregés hangja", így beszéltem a szokásos szerelőmmel, aki elvitte, kicserélt két feszítőgörgőt és a motor két oldalán lévő 1-1 szíjat. Namármost, mutatta, hogy a szíjak egyikének (azt hiszem, a rövidebbiknek) az egyik fele elkezdett rojtosodni, meglátása szerint vélhetően azért, mert a vezérlés kezdhet tönkremenni, lóghat. Azt megbeszéltük, hogy a vezérlés láncos. Viszont idő híján nem tudják ők elvégezni a vezérléscserét. Azt tanácsolta, hogy ne használjam az autót, mert bármikor átugorhat a vezérlés és akkor így jártam. Ez történt máig.
Kérdések:
-Akinek vezérléscserés volt az autója, annak milyen előjelei voltak?
-Fejér megyében (preferáltan Dunaújváros) ki megbízható és jó áron dolgozó szerelő?
-Biztosan ez lehet a hiba? Mert nem feltétlenül csengetnék ki 200e-t (saccra ennyit mondtak most), pláne, ha nem is biztos, hogy ez a hibaforrás.
-Laikusként én hogyan tudnám eldönteni, hogy nem-e másik csapágy, görgő a hiba forrása?
-Lánccserének milyen költsége van? Mert itt már számolnom kell, hogy érdemes-e rákölteni annyit, mert csak 15 éves az autó.
-Ha használom és neadjisten átugrik a vezérlés, akkor vajon gazdasági szempontból jobban jövök ki egy motorcserével?
Köszönöm.

Nem vagyok egy szaki, de ilyen hülyeséget tudok én is mondani, ha leakarom húzni a nem hozzáértőt
Ha szembe állsz az autóval a bal oldali a hosszbordás szíj (nagy szíj) , jobboldalt meg a szervószivattyú szíj ( kicsi ) egyiknek sincs köze a vezérműlánchoz vezérléshez
a hosszbordásnál 3 görgőt kellet volna cserélni, de az is lehet hogy tönkre ment a feszítő is és az tud adni kerepelős érdekes hangot, főleg meg ha a főtengelyszíjtárcsád is kezd tönkre menni és rángatja a feszítőt
ezt járó motornál tudod magad is ellenőrizni, hogy mennyire kóvályog a szíjtárcsa és a feszítő mennyire rugózik le fel

ha a bal szervő szíjad foszlik, akkor két lehetőség van, nem jól tették rá vagy nem jót tettek rá, más lehetőség nincs

javítva a bénaságom
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.30 szombat, 18:25:27 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46149 Dátum: 2019.03.30 szombat, 14:52:41 »

Ha szembe állsz az autóval a jobb oldali a hosszbordás szíj (nagy szíj) , baloldalt meg a szervószivattyú szíj ( kicsi ) egyiknek sincs köze a vezérműlánchoz vezérléshez
a hosszbordásnál 3 görgőt kellet volna cserélni, de az is lehet hogy tönkre ment a feszítő is és az tud adni kerepelős érdekes hangot, főleg meg ha a főtengelyszíjtárcsád is kezd tönkre menni és rángatja a feszítőt
Köszönöm a hozzászólást  wave.

Na nézzük: a kerregő hangot nem tudtam elcsípni, mert úgy vettem észre, hogy hidegebb időben tovább és hangosabban kerreg, persze most 20 fok van  falbav.
Viszont lementem és szemügyre vettem az általad leírtakat, én két gyanús dolgot láttam (én max a számítógépek nyomogatásához értek, az autószereléshez nem, így csak laikusként):
https://youtu.be/0SQ2b4EyVCQ

A fenti videón az anyósülés előtti szíj látszik. A vezetőülés előtti nekem nem tűnt problémásnak, nincs szíjugrálás.
Kerestem egy robbantott ábrát: https://ford.7zap.com/hu/car/99/code.3p,2.21224,6.38920/2/1510/15085/65440/
A videón lévőn nekem úgy tűnik, mintha 6-os ékszíjtárcsa és az attól balra fent, a V alakú fémen lévő görgő rezonálna. (Gondolkozom: ha az ékszíjtárcsa rezonál, akkor az rángathatja az előtte lévő görgőt.)

Még egy dolog: ha én szemben állok az autóval, akkor nekem bal oldalt, az anyósülés előtt van a hosszabb szíj, fordítva, mint te írtad (vagy félreértettem, félrenéztem valamit).

Szerk.: találtam egy videót, ami szerintem ugyanaz a hang, mint nálam, csak jóval hangosabb (nem a morgó, hanem a kerregő hang): https://www.youtube.com/watch?v=Vg3VaaSkRpw

És ha jól értelmezem a hozzászólásokat, akkor ékszíjtárcsát írnak többen is.

Szerk2.: a Focusnál le tudom venni a hosszbordás szíjat felülről mindenféle szerelgetés nélkül. Ennél is megoldható ez? Mert akkor legalább azt el tudom dönteni, hogy ebből a körből származik-e a hang.
« Utoljára szerkesztve: 2019.03.30 szombat, 15:05:10 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Oldalak: 1 ... 916 917 918 919 920 921 922 [923] 924 925 926 927 928 929 930 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.