Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 05:13:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 918 919 920 921 922 923 924 [925] 926 927 928 929 930 931 932 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13291055 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46200 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 09:20:00 »

etekefiloz, Nyírimondi köszönöm a választ. worship Beszerzés folyamatban, aztán beépítés.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46201 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 11:49:00 »

Főtengely szíjtárcsa kérdés:
Kivettük az autóból a tárcsát, de hogy hibás-e, abban segítséget kérnék.
Képek: https://photos.app.goo.gl/zG1WAztMyH7PbbBPA
Ami feltűnt: az egyik képen látható A és B távolság szemmel láthatóan nem egyforma. Ez okozhatja a videókon látható szíjrángatást és a kerregő hangot? Így a súlypont változik a forgás során.
Másik kérdés: ahol a kéz fogja a tárcsát, azon a képen látható a tárcsa két része között egy váll, amiben van valami 2,5-3 cm méretű valami. Az a valami a kialakított vállrészen nem középen van, hanem 80-20% arányban el van tolódva a vállrész egyik vége felé. Ez a normális helyzete?
A szíjtárcsa működés közben oldalról nézve még szembetűnőbben írja a 8-asokat.
A fentieken kívül semmi törést, repedést, hibát nem véltünk felfedezni.
Ja igen: a generátor elvileg szabadonfutósítva van.
Köszönöm a válaszokat.


Az is egy egyszerű próba, hogy leteszed valami kőre, betonra az élére, és felborítod. Csúnyán fog csörögni, ha kukás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gent
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #46202 Dátum: 2019.04.08 hétfő, 21:25:23 »

A motorolaj fogyhat, ha a turbó tengelye megvan kopva, és több a résolaj,amit a moci megzabál.Miután a turbó tengelyén nincs klasszikus tömítés a kenőolajnak.

Persze, indításkor még lehetnek apró légbuborékok a go rendszerben, amit később kidolgozik magából.Repedt,szakadt Ó gyűrű okozhat ilyet a csatlakozókban.Megtalálni csak a csere alkalmával lehet,mert amit kiszedsz, már nem érdemes visszatenni.

Köszi a segítséget, ha jutottunk valamire megosztom veletek!

Üdv
Naplózva

Gent MK3. 2.2 TDCI Ghia 2004. QJBA.
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46203 Dátum: 2019.04.09 kedd, 06:33:59 »

Az is egy egyszerű próba, hogy leteszed valami kőre, betonra az élére, és felborítod. Csúnyán fog csörögni, ha kukás.

AndyA
Köszönöm a tippet, kíváncsiságból felborítom majd.  worship
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46204 Dátum: 2019.04.11 csütörtök, 08:46:12 »

Köszönöm a tippet, kíváncsiságból felborítom majd.  worship
Még mindig kerregés a témám...  szomoru1
Naszóval, szíjtárcsa csere nem oldotta meg a kerregést, ugyanaz a hang maradt továbbra is. Így (nem megfogadva HZsolt előzetes tanácsát), kénytelen vagyok futni egy kört a többi forgó alkatrész cseréjének ügyében.
Rajz: https://ford.7zap.com/hu/car/99/code.3p,2.21224,6.38920/2/1510/15085/65440/
A generátor szabadonfutós már, hang alapján a 4es feszítőgörgő és/vagy az 5-ös számú szíjfeszítőn lesz a probléma (elvileg a 3as számút cserélhette ki 2 hete a szerelőm, de szemrevételezem majd azt is, mert a bizalmam elszállt).
Kérdés: (perpill. itt böngészgetek: https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/vezeto-feszito-alkatreszek?sid=46410809 )
-az 5-ös számú feszítőn lévő csapágy/görgő cserélhető külön? Ha nem muszáj, nem venném meg az egész alkatrészt. Ha igen, melyikre a fentiek közül? Vagy másmilyen szükséges bele?
-a 4-es helyére kell az SKF MVKM34031?
-a 3-as helyére az SKF MVKM34030?
-olvasva a http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s -t, úgy nézem ezt is célszerű lenne kivitelezni, mert ez is okozhat szíjrezgést.
Köszönöm a válaszokat.
(A végén még eljutok oda, hogy majd én egyedül bele merek nyúlni az autó motorterébe valami szerszámmal...)
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.11 csütörtök, 08:53:16 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46205 Dátum: 2019.04.11 csütörtök, 18:05:33 »

Még mindig kerregés a témám...  szomoru1
Naszóval, szíjtárcsa csere nem oldotta meg a kerregést, ugyanaz a hang maradt továbbra is. Így (nem megfogadva HZsolt előzetes tanácsát), kénytelen vagyok futni egy kört a többi forgó alkatrész cseréjének ügyében.
Rajz: https://ford.7zap.com/hu/car/99/code.3p,2.21224,6.38920/2/1510/15085/65440/
A generátor szabadonfutós már, hang alapján a 4es feszítőgörgő és/vagy az 5-ös számú szíjfeszítőn lesz a probléma (elvileg a 3as számút cserélhette ki 2 hete a szerelőm, de szemrevételezem majd azt is, mert a bizalmam elszállt).
Kérdés: (perpill. itt böngészgetek: https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2003/2_0/D/motor-es-segedberendezesei/ekszij-hosszbordasszij-es-alkatreszeik/vezeto-feszito-alkatreszek?sid=46410809 )
-az 5-ös számú feszítőn lévő csapágy/görgő cserélhető külön? Ha nem muszáj, nem venném meg az egész alkatrészt. Ha igen, melyikre a fentiek közül? Vagy másmilyen szükséges bele?
-a 4-es helyére kell az SKF MVKM34031?
-a 3-as helyére az SKF MVKM34030?
-olvasva a http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s -t, úgy nézem ezt is célszerű lenne kivitelezni, mert ez is okozhat szíjrezgést.
Köszönöm a válaszokat.
(A végén még eljutok oda, hogy majd én egyedül bele merek nyúlni az autó motorterébe valami szerszámmal...)

A szíjfeszítőn  is lehet csak a görgőt cserélni , nem kell megvenni a komplett feszítőt
A 3-s és a szíjfeszítőn ( 5-s ) levő egyforma  , a 4-s meg a bordás

én nem variálnék a feszítő rugóval, nem éri meg , elég olcsón lehet venni újat is
http://www.wrcauto.hu/?3740,hosszbordasszijfeszitorugofordmondeotransit1125419
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46206 Dátum: 2019.04.11 csütörtök, 19:59:35 »

A szíjfeszítőn  is lehet csak a görgőt cserélni , nem kell megvenni a komplett feszítőt
A 3-s és a szíjfeszítőn ( 5-s ) levő egyforma  , a 4-s meg a bordás

én nem variálnék a feszítő rugóval, nem éri meg , elég olcsón lehet venni újat is
http://www.wrcauto.hu/?3740,hosszbordasszijfeszitorugofordmondeotransit1125419

Köszönöm  worship.

A feszítőn lévő sima görgőre egy Magneti Marellit találtam: MM331316170162

Ez a blokk oldalán lévő sima: Gates GAT36124
Elvileg ebből is ki lehet venni a támaszt, és olyan lesz, mint a feszítőn lévő. Ezt nem próbáltam, csak hallottam, hogy így van.

Ez meg a generátor konzolján lévő bordás vezetőgörgő: SKF MVKM34031, INA532047110

AndyA

Vagyis, ha jól értelmezem, akkor az a támasz egy szimpla persely, amit ha leveszek, akkor lesz jó a szíjfeszítőre?
A 3-as feszítőgörgőt úgy tudom kivenni a helyéről, hogy a motortartó bakot leszerelem, motort meg kell emelni annyira, hogy a rögzítőanya letekerése után kiférjen a görgő, vagy egyéb trükkje van? Esetleg a helyén le tudom pattintani a persely részét, mert jelenleg (a motor és bak a helyén) amiatt nem tudom levenni a tengelyről.
Ma meló után oda jutottunk, hogy generátort kivéve a 3-as görgőt kivéve szét van szedve ez a rész.
Csak ugye panelok között a parkolóban nem annyira haladós a dolog...

A görgők, csapágyak cseréjére mi az ajánlott márka? SKF, Gates, INA, egyéb?
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46207 Dátum: 2019.04.11 csütörtök, 21:05:17 »

Köszönöm  worship.

Vagyis, ha jól értelmezem, akkor az a támasz egy szimpla persely, amit ha leveszek, akkor lesz jó a szíjfeszítőre?
A 3-as feszítőgörgőt úgy tudom kivenni a helyéről, hogy a motortartó bakot leszerelem, motort meg kell emelni annyira, hogy a rögzítőanya letekerése után kiférjen a görgő, vagy egyéb trükkje van? Esetleg a helyén le tudom pattintani a persely részét, mert jelenleg (a motor és bak a helyén) amiatt nem tudom levenni a tengelyről.
Ma meló után oda jutottunk, hogy generátort kivéve a 3-as görgőt kivéve szét van szedve ez a rész.
Csak ugye panelok között a parkolóban nem annyira haladós a dolog...

A görgők, csapágyak cseréjére mi az ajánlott márka? SKF, Gates, INA, egyéb?

A 3-as görgőhöz, ha ügyesen benyúlsz egy alkalmas kulccsal, miközben kicsit elfeszíted egy pajszerral a motorblokkot a sárvédőtől, akkor ki tudod tekerni. Nőgyógyász meló, de meg lehet spórolni a motortartó leszedését, aminek viszont lehetnek buktatói. Ott van két csavar, ami az aluöntvénybe megy bele, és nem mindig hagyja az anyát letekerni a csavar végéről. Ha az anyánál fogva a csavart kitekered onnan, előfordul, hogy a menet is jön vele együtt, mert az alu és a vas szeretnek összeragadni korrózióilag. Ne kérdezd, honnan tudom...  falbav falbav falbav falbav falbav

Olyat vegyél, amilyet kapsz... Smiley Mindegy, nem ezen fog múlni, ezen a szinten kb. egyformán jó mind.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
forest
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #46208 Dátum: 2019.04.12 péntek, 05:01:48 »

Sziasztok!

2.0, 6-os váltó kuplung-lendkerék cserét hol ajánlanátok most Pesten? Valahol mintha írta volna valaki, jobban megéri márkaszervizben, mint függetlennél, és talán van is fórumos az Auto-Fort Ford-nál...?
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia 2004
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #46209 Dátum: 2019.04.12 péntek, 06:46:37 »

Köszönöm  worship.

Vagyis, ha jól értelmezem, akkor az a támasz egy szimpla persely, amit ha leveszek, akkor lesz jó a szíjfeszítőre?
A 3-as feszítőgörgőt úgy tudom kivenni a helyéről, hogy a motortartó bakot leszerelem, motort meg kell emelni annyira, hogy a rögzítőanya letekerése után kiférjen a görgő, vagy egyéb trükkje van? Esetleg a helyén le tudom pattintani a persely részét, mert jelenleg (a motor és bak a helyén) amiatt nem tudom levenni a tengelyről.
Ma meló után oda jutottunk, hogy generátort kivéve a 3-as görgőt kivéve szét van szedve ez a rész.
Csak ugye panelok között a parkolóban nem annyira haladós a dolog...

A görgők, csapágyak cseréjére mi az ajánlott márka? SKF, Gates, INA, egyéb?

Én kivettem a 3-st is motortartó bak kiszedése nélkül, de nem volt egyszerű, mondjuk nekem nem anya van a 3-nál hanem átmenő csavar és a barátomén is átmenő csavar volt
a csavart kilazítottam és utána szétpattintottam a görgőt a perselytől és akkor kivettem a csavart , a perselyt és a görgőt , ha jól emlékszem a sorrendre
ha neked anya van rajta , lehet akkor kicsit macerásabb lesz
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46210 Dátum: 2019.04.12 péntek, 07:16:55 »

Olyat vegyél, amilyet kapsz... Smiley Mindegy, nem ezen fog múlni, ezen a szinten kb. egyformán jó mind.
Köszönöm. Az anyát le tudtam tekerni, csak a feszítőt nem tudtam levenni a tengelyről, mert a sárvédőtől nem fért ki a perselyes része. Úgy néztem, maga a görgő kiférne. Bár itt jönne az, hogy a görgő cseréje után a persely részt is vissza kéne pattintani magára a görgőre. Undecided

s utána szétpattintottam a görgőt a perselytől és akkor kivettem a csavart , a perselyt és a görgőt , ha jól emlékszem a sorrendre
Köszönöm.
Hogyan van rögzítve a persely a görgőre? Egy csavarhúzóval szét tudom pattintani a helyén? És az összeszerelésnél ugyanígy össze is pattintható?

Jelenleg itt rekedtem meg vele: https://photos.app.goo.gl/R4HZEWWHsxytKTmM6
(Visszakanyarodva a szerelő által elvégzett görgőcseréhez: azt látom, hogy levette a motortartó bakot és a feszítőrugó alját is kicsavarozta (ezeken látszik friss kulcs karistolás), és a szíj új. Elvileg egy görgőt cserélt ezen az oldalon. A többi alkatrész a kezemben van, egyik sem új, ez a fenti, ahogy a képen is látszik viszont koszos belül. Ez nem a szerelés óta megtett 15km következménye...  gun)
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46211 Dátum: 2019.04.12 péntek, 08:41:46 »

Köszönöm. Az anyát le tudtam tekerni, csak a feszítőt nem tudtam levenni a tengelyről, mert a sárvédőtől nem fért ki a perselyes része. Úgy néztem, maga a görgő kiférne. Bár itt jönne az, hogy a görgő cseréje után a persely részt is vissza kéne pattintani magára a görgőre. Undecided
Köszönöm.
Hogyan van rögzítve a persely a görgőre? Egy csavarhúzóval szét tudom pattintani a helyén? És az összeszerelésnél ugyanígy össze is pattintható?

Jelenleg itt rekedtem meg vele: https://photos.app.goo.gl/R4HZEWWHsxytKTmM6
(Visszakanyarodva a szerelő által elvégzett görgőcseréhez: azt látom, hogy levette a motortartó bakot és a feszítőrugó alját is kicsavarozta (ezeken látszik friss kulcs karistolás), és a szíj új. Elvileg egy görgőt cserélt ezen az oldalon. A többi alkatrész a kezemben van, egyik sem új, ez a fenti, ahogy a képen is látszik viszont koszos belül. Ez nem a szerelés óta megtett 15km következménye...  gun)

Picit eltolod pajszerral a blokkot, ki szokott jönni, enged annyit a felfüggesztés.

Általában még kézzel is ki tudod pattintani a távtartót, alig valami rögzíti a helyén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46212 Dátum: 2019.04.12 péntek, 08:53:26 »

Picit eltolod pajszerral a blokkot, ki szokott jönni, enged annyit a felfüggesztés.

Általában még kézzel is ki tudod pattintani a távtartót, alig valami rögzíti a helyén.

AndyA
Köszönöm ismét  worship.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
micerkoc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #46213 Dátum: 2019.04.16 kedd, 12:25:55 »

Hello! Az autómba a turbó nyomás érzékelő elektronika kezdi megadni magát(műszerfal ki is jelezte,rálett kötve a laptop és az írta ki hogy mi is a probléma)
Érdeklődni szeretnék hogy bontótatt éri meg jóbban megvenni vagy esetleg felújitatni?
Ford mondeo(ferdehátú) MK3 2.0TDCI 131l 2006
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46214 Dátum: 2019.04.16 kedd, 13:30:16 »

Hello! Az autómba a turbó nyomás érzékelő elektronika kezdi megadni magát(műszerfal ki is jelezte,rálett kötve a laptop és az írta ki hogy mi is a probléma)
Érdeklődni szeretnék hogy bontótatt éri meg jóbban megvenni vagy esetleg felújitatni?
Ford mondeo(ferdehátú) MK3 2.0TDCI 131l 2006

várjál csak.turbó nyomás érzékelő elektronika?Mi a hibakód?
1.a MAP az egy érzékelő,tudsz bontottat is venni
2. a MAP jelét a PCM dolgozza fel, abból is tudsz bontottat venni, de azt illeszteni kell az autódhoz
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46215 Dátum: 2019.04.16 kedd, 13:45:09 »

várjál csak.turbó nyomás érzékelő elektronika?Mi a hibakód?
1.a MAP az egy érzékelő,tudsz bontottat is venni
2. a MAP jelét a PCM dolgozza fel, abból is tudsz bontottat venni, de azt illeszteni kell az autódhoz

Szerintem megint egy elektromos turbó szabályzó hiba lett jó alaposan félre értve  nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46216 Dátum: 2019.04.16 kedd, 14:09:19 »

Szerintem megint egy elektromos turbó szabályzó hiba lett jó alaposan félre értve  nyes
igazad lehet, hiszen 2006-os.Ezért is fontos a hibakód.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
micerkoc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #46217 Dátum: 2019.04.16 kedd, 15:38:10 »

Lehet én értettem félre
Elektronika ami szabályoza nyomást én igy értelmeztem
bocsánat tudom nem mindegy,ha szükséges a hibakód akkor holnap megprobálom megnézetni
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46218 Dátum: 2019.04.16 kedd, 17:26:39 »

Na a mai napon megörvendeztetett a mondeo egy leállással - nem indulással - malacfarok villogással, a Budapesti csúcsforgalomban Cheesy
Szerencsére 20 másodperc múlva már indult is, és elvitt hazáig. P0340, vezérműtengely jeladó. Még az eredeti fekete van benne. Élt 15 évet és 525ezer km-t.

Cromaxnál néztem hogy Noname, Era, Hella van raktáron. Az első kettő nem is jutna eszembe, kérdés, hogy a Hella megbízható-e, van-e valakinek tapasztalata vele, vagy csak a gyárit (esetleg Delphit) szabad venni ebből. Az autóval mennem kéne holnap is, és jó lenne ezt letudni, és nem várni egy munkanapot az alkatrészre, mert így végig összeszorított farpofákkal mennék, az meg hosszú távon nem kényelmes  vigyor3
Ha meg megáll akkor drága is az autómentő.

Cserével kapcsolatban meg ahogy néztem nem vészes helyen van, talán csak az izzítók vezetéke van kicsit útban, Van valami amit feltétlenül tudnom kéne a cseréhez?

Lehet én értettem félre
Elektronika ami szabályoza nyomást én igy értelmeztem
bocsánat tudom nem mindegy,ha szükséges a hibakód akkor holnap megprobálom megnézetni

Mindig dobja a hibát, vagy csak ha kihúzatod a motort? Ettől függ, hogy mennyire súlyos a helyzet.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46219 Dátum: 2019.04.16 kedd, 17:35:11 »

Cserével kapcsolatban meg ahogy néztem nem vészes helyen van, talán csak az izzítók vezetéke van kicsit útban, Van valami amit feltétlenül tudnom kéne a cseréhez?
Szerintem nincs, még én is ki tudtam cserélni probléma nélkül.

Klikk: https://www.youtube.com/watch?v=8hSra6WbrTw

Szerk.: ha megállt az autó emiatt, akkor kb 1-2 perc állás után egyből indult (ha indítgattam az autót, az nem segített neki, várni kellett). Mondjuk előzés közben necces helyzetet okozhat egy megállás...
« Utoljára szerkesztve: 2019.04.16 kedd, 17:39:14 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
gaborp5
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #46220 Dátum: 2019.04.16 kedd, 17:40:37 »

Tisztelt Klubtagok!

Megtörtént a 2.0 TDCi üzemanyagrendszer felújítás Csomádon. Amikor tegnap visszakaptam, éreztem, hogy valami nem jó. Gondoltam képzelődök, de nincs normális nyomaték, teljesítmény, nem is akar 130 km/h-nál jobban menni. Nyilván reklamálom, de mi lehet ennek az oka, lehet hogy csak programozás? A magasnyomású üzemanyag szivattyú fel lett újítva, a 4 db befecskendező felújítva, új porlasztócsúcsokat építettek be. Kissé izgulok... Amikor kezdett leállogatni a motor, nehezen indult, akkor is nagyon könnyedén gyosult 160-ig akár tovább, a kezdettől nyomatékkal.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel
Gáborp
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46221 Dátum: 2019.04.16 kedd, 17:42:13 »

Szerintem nincs, még én is ki tudtam cserélni probléma nélkül.

Klikk: https://www.youtube.com/watch?v=8hSra6WbrTw

Szerk.: ha megállt az autó emiatt, akkor kb 1-2 perc állás után egyből indult (ha indítgattam az autót, az nem segített neki, várni kellett). Mondjuk előzés közben necces helyzetet okozhat egy megállás...

Nem kell előzgetni, amíg sánta az autód. Tudod, egylábú embernek sem jó ötlet indulni a segbberúgóversenyen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46222 Dátum: 2019.04.16 kedd, 17:43:35 »

Nem kell előzgetni, amíg sánta az autód. Tudod, egylábú embernek sem jó ötlet indulni a segbberúgóversenyen.

AndyA
Tudom, tanácsnak szántam én is  wave.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
micerkoc
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Új hozzászólás #46223 Dátum: 2019.04.16 kedd, 19:07:22 »

Folyamatosan "ég" úgy mond a motorhiba jelző
Ritkán húzatom,(2hetente 1x)viszont 2500fordulat felett már nem csinál semmit eléri a 2500s fordulatott hiába nyomja padlóig az ember semmi értelme mert nem húzz,pedig amig kinem gyulladt a lámpa addig semmi gond nem volt vele
Ezért nagyon nem húzatom
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46224 Dátum: 2019.04.16 kedd, 19:52:01 »

Folyamatosan "ég" úgy mond a motorhiba jelző
Ritkán húzatom,(2hetente 1x)viszont 2500fordulat felett már nem csinál semmit eléri a 2500s fordulatott hiába nyomja padlóig az ember semmi értelme mert nem húzz,pedig amig kinem gyulladt a lámpa addig semmi gond nem volt vele
Ezért nagyon nem húzatom


Akkor elsőnek ki kell takarítani a geometriát. Ervin itt talán még aktív a témában. És utána az elektronikát ha továbbra is vészüzembe áll.

Tisztelt Klubtagok!

Megtörtént a 2.0 TDCi üzemanyagrendszer felújítás Csomádon. Amikor tegnap visszakaptam, éreztem, hogy valami nem jó. Gondoltam képzelődök, de nincs normális nyomaték, teljesítmény, nem is akar 130 km/h-nál jobban menni. Nyilván reklamálom, de mi lehet ennek az oka, lehet hogy csak programozás? A magasnyomású üzemanyag szivattyú fel lett újítva, a 4 db befecskendező felújítva, új porlasztócsúcsokat építettek be. Kissé izgulok... Amikor kezdett leállogatni a motor, nehezen indult, akkor is nagyon könnyedén gyosult 160-ig akár tovább, a kezdettől nyomatékkal.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdvözlettel
Gáborp

Nem, a programozástól nem lehet ennyire rossz.
Vidd vissza, oldják meg ha már elrontották.

Szerintem nincs, még én is ki tudtam cserélni probléma nélkül.

Klikk: https://www.youtube.com/watch?v=8hSra6WbrTw

Szerk.: ha megállt az autó emiatt, akkor kb 1-2 perc állás után egyből indult (ha indítgattam az autót, az nem segített neki, várni kellett). Mondjuk előzés közben necces helyzetet okozhat egy megállás...

 worship

M2-n fogok menni, és ott nem előzgetnék, és Vác felé még lenne is hova húzódni, de a Bp felé menő oldalon sok helyen sehova sem lehet menekülni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #46225 Dátum: 2019.04.17 szerda, 08:52:57 »

Ma reggel ki is cseréltem. Hella-t vettem, a műanyagban ott van a Ford logó és a gyári cikkszám helye, csak ki van gravírozva. Szóval remélem gyárival megegyező, vagy ahhoz hasonló minőség.
Naplózva
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #46226 Dátum: 2019.04.17 szerda, 13:54:13 »

Sziasztok!
 Turbónál, ha megszorul a geometria, milyen látható jelei vannak? Hibaüzenet nincs, vészüzemmód nincs, cooler csövek ok. A jelenség a következő, ma reggel részterhelés alatt rántott kettőt a vas, azóta gyengébb és feketén kormol.
Köszönöm.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46227 Dátum: 2019.04.17 szerda, 14:18:55 »

Sziasztok!
 Turbónál, ha megszorul a geometria, milyen látható jelei vannak? Hibaüzenet nincs, vészüzemmód nincs, cooler csövek ok. A jelenség a következő, ma reggel részterhelés alatt rántott kettőt a vas, azóta gyengébb és feketén kormol.
Köszönöm.
okozhat ilyet.de ha elektromos a turbó, akkor rendszerint vészüzemre is kiáll.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46228 Dátum: 2019.04.17 szerda, 15:23:56 »

okozhat ilyet.de ha elektromos a turbó, akkor rendszerint vészüzemre is kiáll.

Bizony. De akkor (leállításig legalábbis) kell legyen beírt hibakód és malacfarok villogás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zooli74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


2004 TDCI Ghia, 2015 TDCI Titanium 2.0 , 180PS

z.acsadi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #46229 Dátum: 2019.04.17 szerda, 16:21:03 »

Bizony. De akkor (leállításig legalábbis) kell legyen beírt hibakód és malacfarok villogás.

AndyA
Leszedtem a burkolatot, vákumos a lelkem és kézzel könnyen mozog.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46230 Dátum: 2019.04.17 szerda, 16:35:06 »

Leszedtem a burkolatot, vákumos a lelkem és kézzel könnyen mozog.
turbónyomást kell mérni diaggal,mert okozhatja egy lukas turbócső is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46231 Dátum: 2019.04.17 szerda, 17:50:50 »

Még mindig kerregés a témám...  szomoru1
Naszóval, szíjtárcsa csere nem oldotta meg a kerregést, ugyanaz a hang maradt továbbra is.
Többi előzmény fentebb.
Szétszedtük a szíj körül a dolgokat és a következő lett (remélhetőleg) a megoldás:
A feszítőn lévő 2 görgő szét lett szedve, ki lett takarítva és újra meg lett zsírozva, mert tapasztaltabb szem megnézte és azt mondta, nincs egyiknek sem baja, így (nem fillérb.szásból), de nem vettem új görgőket, hátha nem ezek okozzák a hibát.
Igenám, de hogy ezeket ki tudjuk venni, a generátort is ki kellett szerelni, ami szabadonfutós. A szabadonfutót megtekerve gyanús lett, hogy mintha picit akadna, súrlódna, de nem folyamatosan. Így ő lett a következő csereáldozat (Bárdinál 12e volt a wikiben is említett INA). Sógorom ismerősének a Skoda SuperB-je szintén szabadonfutós és a sajátjához van leszedőszerszáma, ami szerencsére tökéletesen passzolt az enyémbe. Új szabadonfutó felszerelése után hétfőn meló után összeraktuk. 2 nap "teszt" alatt teljesen megszűnt a kerregés. Remélhetőleg véglegesen.
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Ui: a szíjtárcsa feletti görgőt nem tudtuk kiszerelni, a fém perselyt nem sikerült lepattintani róla Sad. A motort pedig alulról megemelve továbbra sem fért ki. Mivel nincs konkrét tapasztalatunk, hogy meddig lehet emelni a motort, így azt békénhagytuk.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
ateeesz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Új hozzászólás #46232 Dátum: 2019.04.22 hétfő, 19:39:15 »

Sziasztok,
Az autó átesett egy generátor oldal felújitáson (görgők, szíjfeszítő,generátor frissen szabadonfutósítva INA).
Ezekután minden zörgés csörgés búgás megszünt, és arra lettem figyelmes hogy mind hidegen mint melegen mikor megálok például egy piros lámpánál leesik kicsit a fordulatszám és ilyenkor kicsit jobban rázkódik a motor hangja nem változki szépen ketyeg. Egyébként szépen megy jól gyorsul és hibakód sincs semmi. De ez az alapjárati kis rázkódás nem tudom mitől lehet.
Valakinek valami ötlete esetleg?
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva

MK3 2.2 TDCI 2005 Euro3 155hp
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46233 Dátum: 2019.04.23 kedd, 09:39:48 »

Többi előzmény fentebb.
Szétszedtük a szíj körül a dolgokat és a következő lett (remélhetőleg) a megoldás:
A feszítőn lévő 2 görgő szét lett szedve, ki lett takarítva és újra meg lett zsírozva, mert tapasztaltabb szem megnézte és azt mondta, nincs egyiknek sem baja, így (nem fillérb.szásból), de nem vettem új görgőket, hátha nem ezek okozzák a hibát.
Igenám, de hogy ezeket ki tudjuk venni, a generátort is ki kellett szerelni, ami szabadonfutós. A szabadonfutót megtekerve gyanús lett, hogy mintha picit akadna, súrlódna, de nem folyamatosan. Így ő lett a következő csereáldozat (Bárdinál 12e volt a wikiben is említett INA). Sógorom ismerősének a Skoda SuperB-je szintén szabadonfutós és a sajátjához van leszedőszerszáma, ami szerencsére tökéletesen passzolt az enyémbe. Új szabadonfutó felszerelése után hétfőn meló után összeraktuk. 2 nap "teszt" alatt teljesen megszűnt a kerregés. Remélhetőleg véglegesen.
Mindenkinek köszönöm a segítséget.
Ui: a szíjtárcsa feletti görgőt nem tudtuk kiszerelni, a fém perselyt nem sikerült lepattintani róla Sad. A motort pedig alulról megemelve továbbra sem fért ki. Mivel nincs konkrét tapasztalatunk, hogy meddig lehet emelni a motort, így azt békénhagytuk.

Nem alulról kell emelni, hanem egy pajszerral oldalt eltolni a sebváltó irányába.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #46234 Dátum: 2019.04.23 kedd, 09:54:42 »

Nem alulról kell emelni, hanem egy pajszerral oldalt eltolni a sebváltó irányába.

AndyA
worship
Next time, bár remélem, nem kerül sor rá Smiley.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46235 Dátum: 2019.04.23 kedd, 11:27:31 »

Sziasztok,
Az autó átesett egy generátor oldal felújitáson (görgők, szíjfeszítő,generátor frissen szabadonfutósítva INA).
Ezekután minden zörgés csörgés búgás megszünt, és arra lettem figyelmes hogy mind hidegen mint melegen mikor megálok például egy piros lámpánál leesik kicsit a fordulatszám és ilyenkor kicsit jobban rázkódik a motor hangja nem változki szépen ketyeg. Egyébként szépen megy jól gyorsul és hibakód sincs semmi. De ez az alapjárati kis rázkódás nem tudom mitől lehet.
Valakinek valami ötlete esetleg?
Előre is köszönöm a segítséget!
megjött a jóidő, az alapjárat leesett 850-re.eddig normál.
 ha erősen rázkódik a motor, az már lehet más hiba.
ellenőrizni érdemes a motor és váltótartó bakokat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #46236 Dátum: 2019.04.23 kedd, 18:22:24 »

Sziasztok.
A következő problémával küzdök. Ki lett tisztítva a turbó geomeria, mert nem volt valami jó, nem bírt nyitni rendesen, aztán malacfarok és nincs erő. Szóval takraítás után kb 1800-1900-as fordulatig megvan halva az autó, fekete köd mögöttem és nem bír menni, eléri a z 1800-1900-as fordulatot amikor elkezd dolgozni a turbó, akkor meg megy rendesen, de utána ha visszaesik a fordulat megint haldoklik...  falbav  rinya
Valaki tudja mi lehet a baj???
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46237 Dátum: 2019.04.23 kedd, 19:46:30 »

Sziasztok.
A következő problémával küzdök. Ki lett tisztítva a turbó geomeria, mert nem volt valami jó, nem bírt nyitni rendesen, aztán malacfarok és nincs erő. Szóval takraítás után kb 1800-1900-as fordulatig megvan halva az autó, fekete köd mögöttem és nem bír menni, eléri a z 1800-1900-as fordulatot amikor elkezd dolgozni a turbó, akkor meg megy rendesen, de utána ha visszaesik a fordulat megint haldoklik...  falbav  rinya
Valaki tudja mi lehet a baj???
turbócsőlukadás,nincs a helyén valamelyik bilincs,és ha vákumos,akkor elereszti a vákumot-szakadt cső.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #46238 Dátum: 2019.04.23 kedd, 21:00:37 »

turbócsőlukadás,nincs a helyén valamelyik bilincs,és ha vákumos,akkor elereszti a vákumot-szakadt cső.

Köszönöm a választ!!!
Esetleg EGR szelep is lehet még a ludas?
Mert alacsony fordulaton nagyon rángat.
De azért átnézem a csöveket.
Elektromos a geo.
Köszönöm mégegyszer!  worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46239 Dátum: 2019.04.24 szerda, 07:05:47 »

Köszönöm a választ!!!
Esetleg EGR szelep is lehet még a ludas?
Mert alacsony fordulaton nagyon rángat.
De azért átnézem a csöveket.
Elektromos a geo.
Köszönöm mégegyszer!  worship
lehet az is.azt hittem már evidens, hogy az levan dugózva... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Karkarosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #46240 Dátum: 2019.04.24 szerda, 14:06:51 »

Sziasztok,

Olyan problémát produkál a kocsi, hogy nagyjából 1800-2000 fordulat magasságában 4-esben ha tartom a lábamat a pedálon (tehát nem gyorsít nem lassít) akkor ketyeg szépen, ha azonban elkezdek gyorsítani (nem padlógázzal, vagyis csak néha  nyes ) akkor elkezd rángatni a motor, mintha fulladozna. Nagyjából 1-2 másodperc után összeszedi magát, aztán megy minden normál üzemmódban.
Elméletben a kocsinak nincs baja, szerelő látta.

Másik furcsa dolog, hogy alacsony fordulaton (1200-1400) gyorsításnál hörög az autó, mintha lyukas lenne a turbó cső, de át lett nézve (talán már 5-ször), sehol nincs olaj, se repedés, bilincsek rendben. Ötlet esetleg?

És mivel három a magyar igazság... Smiley Csak nálam jelentkező probléma, hogy ha a kinti hőmérséklet 10C alá esik, akkor mindegy mit bűvölök a kocsin, egyszerűen nem megy fel a motor hőfok? Nagyjából 1/4-es állásnál feljebb az istennek nem megy a mutató, akkor sem ha szándékosan percekig 2500+on pörgetem a motort. Nyáron felmegy ahogy kell függőlegesbe a mutató, onnan nem mozdul egy tapodtat se.
Fűtés rendben, elég gyorsan melegít is, hőgombát már cseréltünk. Valakinek valami ötlet?
Naplózva

MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26968


E-mail
« Új hozzászólás #46241 Dátum: 2019.04.24 szerda, 14:14:37 »

Sziasztok,

Olyan problémát produkál a kocsi, hogy nagyjából 1800-2000 fordulat magasságában 4-esben ha tartom a lábamat a pedálon (tehát nem gyorsít nem lassít) akkor ketyeg szépen, ha azonban elkezdek gyorsítani (nem padlógázzal, vagyis csak néha  nyes ) akkor elkezd rángatni a motor, mintha fulladozna. Nagyjából 1-2 másodperc után összeszedi magát, aztán megy minden normál üzemmódban.
Elméletben a kocsinak nincs baja, szerelő látta.

Másik furcsa dolog, hogy alacsony fordulaton (1200-1400) gyorsításnál hörög az autó, mintha lyukas lenne a turbó cső, de át lett nézve (talán már 5-ször), sehol nincs olaj, se repedés, bilincsek rendben. Ötlet esetleg?

És mivel három a magyar igazság... Smiley Csak nálam jelentkező probléma, hogy ha a kinti hőmérséklet 10C alá esik, akkor mindegy mit bűvölök a kocsin, egyszerűen nem megy fel a motor hőfok? Nagyjából 1/4-es állásnál feljebb az istennek nem megy a mutató, akkor sem ha szándékosan percekig 2500+on pörgetem a motort. Nyáron felmegy ahogy kell függőlegesbe a mutató, onnan nem mozdul egy tapodtat se.
Fűtés rendben, elég gyorsan melegít is, hőgombát már cseréltünk. Valakinek valami ötlet?

Az olajhűtőnél lévő termosztát vacakolása a leginkább esélyes. Erre több megoldás is van. Az egyik, hogy kicseréled. A másik, hogy megmókolod, ahogyan a FAQ-ban olvashatod. A harmadik, hogy hagyod a fenébe, és beépítesz az onnan induló csőbe egy 85 fokos VW automata váltó csőtermosztátot. Nekem ez az utóbbi van, kifogásmentes, és a kialakításából adódóan ez egyhamar ugyan nem fog tönkremenni. Azóta már Ervin is épített be ilyet, a tulajdonos teljes megelégedésére.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Karkarosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58


« Új hozzászólás #46242 Dátum: 2019.04.24 szerda, 14:17:42 »

Az olajhűtőnél lévő termosztát vacakolása a leginkább esélyes. Erre több megoldás is van. Az egyik, hogy kicseréled. A másik, hogy megmókolod, ahogyan a FAQ-ban olvashatod. A harmadik, hogy hagyod a fenébe, és beépítesz az onnan induló csőbe egy 85 fokos VW automata váltó csőtermosztátot. Nekem ez az utóbbi van, kifogásmentes, és a kialakításából adódóan ez egyhamar ugyan nem fog tönkremenni. Azóta már Ervin is épített be ilyet, a tulajdonos teljes megelégedésére.

AndyA

Ez mind a három problémámra válasz?  wow1
A gondom, hogy az én autószerelőm ilyen mókolós dolgokra nem vehető rá, én meg megvallom, hogy nem értek az autószereléshez. Békés megyében meg még nem találtam Mondeo gurut. Esetleg valami tipp, hogy nem annyira borzalmasmessze létezik olyan szerelő aki ilyen dolgokra rávehető?
Naplózva

MK3 2003 2.0/131 LE TDCI GHIA Ferdehátú
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #46243 Dátum: 2019.04.24 szerda, 18:56:34 »

lehet az is.azt hittem már evidens, hogy az levan dugózva... vigyor3

Átnéztem a csöveket, nincs lyuk sehol.
EGR tisztítva, könnyen működik.
De még mindig ugyanazt csinálja.
Valami egyéb ötlet?  Undecided
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46244 Dátum: 2019.04.24 szerda, 18:59:27 »

Átnéztem a csöveket, nincs lyuk sehol.
EGR tisztítva, könnyen működik.
De még mindig ugyanazt csinálja.
Valami egyéb ötlet?  Undecided
próbából zárd le az egr hűtőcsövet egy lemezzel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #46245 Dátum: 2019.04.24 szerda, 19:16:51 »

próbából zárd le az egr hűtőcsövet egy lemezzel.

Köszönöm, kifogom próbálni.  Wink worship
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #46246 Dátum: 2019.04.24 szerda, 20:28:33 »

Köszönöm, kifogom próbálni.  Wink worship

És ha a dugózás sem jön be?  szomoru1
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #46247 Dátum: 2019.04.24 szerda, 21:57:01 »

És ha a dugózás sem jön be?  szomoru1
akkor turbónyomást kell mérni terhelésen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #46248 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 11:24:47 »

Sziasztok!
Kit ajánlanátok  delphi injector felújításra? Olyan érdekelne aki esetleg nem csak 6 hónap garit vállal.
Pest megye +100km körzetből.
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
bjozsef
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #46249 Dátum: 2019.04.25 csütörtök, 11:27:48 »

Sziasztok!
Kit ajánlanátok  delphi injector felújításra? Olyan érdekelne aki esetleg nem csak 6 hónap garit vállal.
Pest megye +100km körzetből.
Köszönöm

Miklós:
+36 70 228 2888

Nekem ő csinálta, azóta már ketten is ellenőrizték az injektorokat (más miatt) és tökéletesek Smiley
Pesten van a szerviz a XIII. kerületben.

Üdv.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003 Ghia 2.0 TDCI kombi, 130LE
Oldalak: 1 ... 918 919 920 921 922 923 924 [925] 926 927 928 929 930 931 932 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.