Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 22:34:59
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
920
921
922
923
924
925
926
[
927
]
928
929
930
931
932
933
934
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14623506 alkalommal)
0 Felhasználó és 43 vendég van a témában
mp7a1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46300 Dátum:
2019.05.10 péntek, 08:46:59 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.10 péntek, 07:30:08
kérd meg Zsolteey-t, hogy nézze meg neked a gyári alkatrész programban.
Igy már világos.Köszi.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46301 Dátum:
2019.05.10 péntek, 09:20:18 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.09 csütörtök, 20:21:35
egy angol oldal forrása szerint igen.
Interchange Part Number:
9307-501B ,9307-501C,9307 Z523B
Bár picicicában kellene megnézetni valakivel az egyezést,biztos ami biztos.
Ez vélhetően nem a Fordos cikkszáma az alkatrésznek. Picicica nem talál rájuk semmit semmilyen tagolásban.
Ha valaki leírja, hogy ez hol-merre lakik, akkor megpróbálom az ábrákon megkeresni.
Szerk.:
13?
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.10 péntek, 09:29:24 írta Zsolteey
»
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46302 Dátum:
2019.05.10 péntek, 10:05:30 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.05.10 péntek, 09:20:18
Ez vélhetően nem a Fordos cikkszáma az alkatrésznek. Picicica nem talál rájuk semmit semmilyen tagolásban.
Ha valaki leírja, hogy ez hol-merre lakik, akkor megpróbálom az ábrákon megkeresni.
Szerk.:
13?
[img]https://i.ibb.co/6NGGg8D/13.jpg
igen
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46303 Dátum:
2019.05.10 péntek, 10:13:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.10 péntek, 10:05:30
igen
1329098 a Finis kódja. Tecdoc szerint Delphiből a 9109-903 felel meg ennek.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
mp7a1
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46304 Dátum:
2019.05.10 péntek, 10:18:25 »
Idézetet írta: Zsolteey - 2019.05.10 péntek, 10:13:56
1329098 a Finis kódja. Tecdoc szerint Delphiből a 9109-903 felel meg ennek.
Igen a 13 as az amiröl érdeklödtem.
Köszönöm mindenkinek!
Naplózva
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46305 Dátum:
2019.05.11 szombat, 18:00:11 »
Üdv Fanok!
Múlt héten GO szűrőt cseréltem az autón. Azóta nem megy.
A részletek.
Gyári gázolajszűrő a mondeowikin található leírás alapján cserélve. A szűrő feltöltve került a helyére. Utána beindítottam a gépet, kb 8-10 másodperc tekerés után be is röffent, és gyönyörűen járt a motor.
Hagytam kb 3-5 percig ketyegni, mindennel meg voltam elégedve. Örötté-bódottá!
Aztán másnap reggel indultam volna a kocsival, pöcc-röff indult, mint mindíg, majd kb 100 méter megtétele után megállt. Indítóztam párszor, de nem röffent be.
Kocsi hazatol, és elkezdődik a hibakeresés.
Amit, persze nem találtam meg.
Annyit sikerült kideríteni, hogy a sárkány addig ketyeg, amig a GO szűrőben nafta van.
Ekkor már ketten vakartunk a fejünket a kocsi fölött, egy "amatőr" szerelő barátommal, aki nagy ívben kerüli a dízeleket. (abból főzünk, ami van.
)
Kézi pumpát több féle variációban is bekötöttük, hogy ellenőrizhessük, hol levegősödhet a rendszer, mert nyilvánvaló, hogy levegősödik.
Az eredmény, hogy konkrétan sehol.
Összeraktuk a rendszert úgy, hogy átlátszó csövek legyenek mindenhol. A szűrőtől a tank felé nem ejti vissza a naftát, viszont, ha jár a motor, akkor mégsem szívaj a tankból az anyagot! (
) A harmadik hengernél a porlasztóm felújítandó, mert magas a résolajveszteség, és furcsa zizegő hangot ad, aminek ritmusában a motor is meg-megremeg. Feltételezem, hogy a kapcsolószelep haldoklik.
A szerelő egyből rávágta, hogy az lesz a gond. Mármint, akkora a résolaj visszafolyás, hogy aszűrő felé egy saját kis üzemanyagkört hoz létre, a tankot kihagyva. a visszafolyó résolaj kevesebb, mint amit a motor igényelne a járáshoz, ez miatt egy idő után az üzemanyag rendszerben kritikus pont alá esik a nyomás és a motor leáll.
Kérdem én: ez lehetséges?
Valamiért nem tudom elfogadni ezt a lehetőséget, főleg, hogy csak a szűrő volt cserélve, addig viszont a kocsi minden kulcsfordításra késlekedés nélkül indult, és úgy ment, mint az illés szekere.
A porlasztó felújítás már tervbe volt véve, mert alkalmanként eljátszotta a malacfarok problémát, meg kicsit füstölött is a drágám.
Valakinek volt már ilyen problémája? Lehetséges, hogy a porlasztó miatt jár csak a szűrő kiürüléséig a motor? De akkor hol jut be a levegő? Tudtommal ez egy nyomás alatt lévő zárt rendszer, tehát a porlasztónál nem juthat be. A tank felől nem láttunk buborékot jönni, főleg, hogy nem is jön arról az anyag (de nem is esik vissza). Üza.csövek tömítései elvileg jók.
A kézi pumpával "betonkeményre" lehet pumpálni a rendszert.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46306 Dátum:
2019.05.11 szombat, 19:23:24 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.11 szombat, 18:00:11
Üdv Fanok!
Múlt héten GO szűrőt cseréltem az autón. Azóta nem megy.
A részletek.
Gyári gázolajszűrő a mondeowikin található leírás alapján cserélve. A szűrő feltöltve került a helyére. Utána beindítottam a gépet, kb 8-10 másodperc tekerés után be is röffent, és gyönyörűen járt a motor.
Hagytam kb 3-5 percig ketyegni, mindennel meg voltam elégedve. Örötté-bódottá!
Aztán másnap reggel indultam volna a kocsival, pöcc-röff indult, mint mindíg, majd kb 100 méter megtétele után megállt. Indítóztam párszor, de nem röffent be.
Kocsi hazatol, és elkezdődik a hibakeresés.
Amit, persze nem találtam meg.
Annyit sikerült kideríteni, hogy a sárkány addig ketyeg, amig a GO szűrőben nafta van.
Ekkor már ketten vakartunk a fejünket a kocsi fölött, egy "amatőr" szerelő barátommal, aki nagy ívben kerüli a dízeleket. (abból főzünk, ami van.
)
Kézi pumpát több féle variációban is bekötöttük, hogy ellenőrizhessük, hol levegősödhet a rendszer, mert nyilvánvaló, hogy levegősödik.
Az eredmény, hogy konkrétan sehol.
Összeraktuk a rendszert úgy, hogy átlátszó csövek legyenek mindenhol. A szűrőtől a tank felé nem ejti vissza a naftát, viszont, ha jár a motor, akkor mégsem szívaj a tankból az anyagot! (
) A harmadik hengernél a porlasztóm felújítandó, mert magas a résolajveszteség, és furcsa zizegő hangot ad, aminek ritmusában a motor is meg-megremeg. Feltételezem, hogy a kapcsolószelep haldoklik.
A szerelő egyből rávágta, hogy az lesz a gond. Mármint, akkora a résolaj visszafolyás, hogy aszűrő felé egy saját kis üzemanyagkört hoz létre, a tankot kihagyva. a visszafolyó résolaj kevesebb, mint amit a motor igényelne a járáshoz, ez miatt egy idő után az üzemanyag rendszerben kritikus pont alá esik a nyomás és a motor leáll.
Kérdem én: ez lehetséges?
Valamiért nem tudom elfogadni ezt a lehetőséget, főleg, hogy csak a szűrő volt cserélve, addig viszont a kocsi minden kulcsfordításra késlekedés nélkül indult, és úgy ment, mint az illés szekere.
A porlasztó felújítás már tervbe volt véve, mert alkalmanként eljátszotta a malacfarok problémát, meg kicsit füstölött is a drágám.
Valakinek volt már ilyen problémája? Lehetséges, hogy a porlasztó miatt jár csak a szűrő kiürüléséig a motor? De akkor hol jut be a levegő? Tudtommal ez egy nyomás alatt lévő zárt rendszer, tehát a porlasztónál nem juthat be. A tank felől nem láttunk buborékot jönni, főleg, hogy nem is jön arról az anyag (de nem is esik vissza). Üza.csövek tömítései elvileg jók.
A kézi pumpával "betonkeményre" lehet pumpálni a rendszert.
Dugózd le a visszafolyó ágat a GO-szűrőnél, hogy mindenképpen a tankból kelljen az anyagot szívnia, a visszatérő ágat meg addig fogd fel egy üvegben. Ha így rendben működik, akkor igaza lehet a szerelődnek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46307 Dátum:
2019.05.11 szombat, 19:48:16 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.11 szombat, 18:00:11
Üdv Fanok!
Múlt héten GO szűrőt cseréltem az autón. Azóta nem megy.
A részletek.
Gyári gázolajszűrő a mondeowikin található leírás alapján cserélve. A szűrő feltöltve került a helyére. Utána beindítottam a gépet, kb 8-10 másodperc tekerés után be is röffent, és gyönyörűen járt a motor.
Hagytam kb 3-5 percig ketyegni, mindennel meg voltam elégedve. Örötté-bódottá!
Aztán másnap reggel indultam volna a kocsival, pöcc-röff indult, mint mindíg, majd kb 100 méter megtétele után megállt. Indítóztam párszor, de nem röffent be.
Kocsi hazatol, és elkezdődik a hibakeresés.
Amit, persze nem találtam meg.
Annyit sikerült kideríteni, hogy a sárkány addig ketyeg, amig a GO szűrőben nafta van.
Ekkor már ketten vakartunk a fejünket a kocsi fölött, egy "amatőr" szerelő barátommal, aki nagy ívben kerüli a dízeleket. (abból főzünk, ami van.
)
Kézi pumpát több féle variációban is bekötöttük, hogy ellenőrizhessük, hol levegősödhet a rendszer, mert nyilvánvaló, hogy levegősödik.
Az eredmény, hogy konkrétan sehol.
Összeraktuk a rendszert úgy, hogy átlátszó csövek legyenek mindenhol. A szűrőtől a tank felé nem ejti vissza a naftát, viszont, ha jár a motor, akkor mégsem szívaj a tankból az anyagot! (
) A harmadik hengernél a porlasztóm felújítandó, mert magas a résolajveszteség, és furcsa zizegő hangot ad, aminek ritmusában a motor is meg-megremeg. Feltételezem, hogy a kapcsolószelep haldoklik.
A szerelő egyből rávágta, hogy az lesz a gond. Mármint, akkora a résolaj visszafolyás, hogy aszűrő felé egy saját kis üzemanyagkört hoz létre, a tankot kihagyva. a visszafolyó résolaj kevesebb, mint amit a motor igényelne a járáshoz, ez miatt egy idő után az üzemanyag rendszerben kritikus pont alá esik a nyomás és a motor leáll.
Kérdem én: ez lehetséges?
Valamiért nem tudom elfogadni ezt a lehetőséget, főleg, hogy csak a szűrő volt cserélve, addig viszont a kocsi minden kulcsfordításra késlekedés nélkül indult, és úgy ment, mint az illés szekere.
A porlasztó felújítás már tervbe volt véve, mert alkalmanként eljátszotta a malacfarok problémát, meg kicsit füstölött is a drágám.
Valakinek volt már ilyen problémája? Lehetséges, hogy a porlasztó miatt jár csak a szűrő kiürüléséig a motor? De akkor hol jut be a levegő? Tudtommal ez egy nyomás alatt lévő zárt rendszer, tehát a porlasztónál nem juthat be. A tank felől nem láttunk buborékot jönni, főleg, hogy nem is jön arról az anyag (de nem is esik vissza).
Üza.csövek tömítései elvileg jók.
A kézi pumpával "betonkeményre" lehet pumpálni a rendszert.
Gyakorlatilag is jónak kell lenniük és a tömítésüknek is.
Az autó a szűrő csere előtt jó volt. Utána nem. Tehát a csere közben történt valami..... Nem ördöngősség egy szűrő csere (persze nem akármilyenre), sokan úgy gondolják megcsinálják maguk.... Aztán meg valami mégse lesz jó.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46308 Dátum:
2019.05.11 szombat, 21:02:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.05.11 szombat, 19:23:24
Dugózd le a visszafolyó ágat a GO-szűrőnél, hogy mindenképpen a tankból kelljen az anyagot szívnia, a visszatérő ágat meg addig fogd fel egy üvegben. Ha így rendben működik, akkor igaza lehet a szerelődnek.
AndyA
Ezt próbáltuk, nem volt jó úgy sem. Viszont a talány, hogy egy hete áll így a kocsi. Ma beindítom, pöcc-röff indul. 40 percig ketyegett, amíg le nem állítottam...
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46309 Dátum:
2019.05.11 szombat, 21:12:30 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.11 szombat, 19:48:16
Gyakorlatilag is jónak kell lenniük és a tömítésüknek is.
Az autó a szűrő csere előtt jó volt. Utána nem. Tehát a csere közben történt valami..... Nem ördöngősség egy szűrő csere (persze nem akármilyenre), sokan úgy gondolják megcsinálják maguk.... Aztán meg valami mégse lesz jó.
Tényleg nem ördöngösség a szűrőcsere. Nem is az okozott gondot. Eddig az összes autómat magam szereltem, eddig minden problémával megbírkóztam. H valami nem volt tiszta, akkor kérdeztem mint most is. Nekem az a része nem tiszta, hogy a porlasztó okozhatja-e ezt a problémát. Mint már írtam a porlasztóm a végét járja. Nem fordulhat-e elő esetleg, hogy az új szűrőnek más az áteresztő képessége, és erre már durvábban reagál a rosszalkodó porlasztó?
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46310 Dátum:
2019.05.11 szombat, 21:38:55 »
Idézetet írta: Saphran3k - 2019.05.11 szombat, 21:12:30
Tényleg nem ördöngösség a szűrőcsere. Nem is az okozott gondot. Eddig az összes autómat magam szereltem, eddig minden problémával megbírkóztam. H valami nem volt tiszta, akkor kérdeztem mint most is. N
ekem az a része nem tiszta, hogy a porlasztó okozhatja-e ezt a problémát.
Mint már írtam a porlasztóm a végét járja. Nem fordulhat-e elő esetleg, hogy az új szűrőnek más az áteresztő képessége, és erre már durvábban reagál a rosszalkodó porlasztó?
Nos, ahogy korábban írtam és ugye úgy is volt, miszerint a szűrő csere előtt problémamentes volt az autó.
Tehát nem reális, hogy egy szűrő cserétől ill. egy szűrő csere után megy tönkre egy befecskendező.
A befecskendező nem érző lélek, így nem tud sehogyan reagálni egy szűrőre.
Nem tudom milyen szűrő került fel, esetleg ócska vagy olcsó utángyártott...nem igazán jó választás! Erre utaltam korábban, hogy nem mindegy milyen szűrőt használunk! Meg kell venni a gyárit vagy a gyári beszállítóit. Végül is az olcsó dízel megspórolja, nem?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Saphran3k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46311 Dátum:
2019.05.12 vasárnap, 07:02:13 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.11 szombat, 21:38:55
Nos, ahogy korábban írtam és ugye úgy is volt, miszerint a szűrő csere előtt problémamentes volt az autó.
Tehát nem reális, hogy egy szűrő cserétől ill. egy szűrő csere után megy tönkre egy befecskendező.
A befecskendező nem érző lélek, így nem tud sehogyan reagálni egy szűrőre.
Nem tudom milyen szűrő került fel, esetleg ócska vagy olcsó utángyártott...nem igazán jó választás! Erre utaltam korábban, hogy nem mindegy milyen szűrőt használunk! Meg kell venni a gyárit vagy a gyári beszállítóit. Végül is az olcsó dízel megspórolja, nem?
Szerintem nem olvasod el rendesen amit írok.
Gyári szűrő került fel.
Nem írtam ilyet, hogy ettől ment volna tönkre a befecskendező.
Azt írtam, hogy a befecskendező már rosszalkodik, javításra vár. Eddig egy ratyi, noname szűrő volt benne. ezért volt az egyik tipp a szűrők különböző áteresztőképessége.
Most viszont, hogy AndyA-nak írt válaszomban is írtam az az új talány, hogy nem csináltam semmit egy hétig az autóval. Beültem, beindítottam, és pöfögött jó sokáig. Azóta mentem vele egy 10 km-es próbakört is. Nem áll le.
A hiba okát így nem sikerült felderíteni, de nem vagyok nyugodt, mert nem tudom, mi okozhatta a problémát, mitől lett jó úgy, hogy semmit nem csináltunk vele. Előtte viszont három napig nem lehetett életet lehelni bele.
Csövek végignézve, nyomás alatt is, és nem találtunk szivárgást. A három napnyi tesztelés során viszont eléggé egyértelmű volt, hogy nem szívja a tankból az üzemanyagot.
Az előző tulaj (vagy a szerelője)nem nagyon foglalkozott azzal, hogy minőségi alkatrészeket rakjanak bele. Amit eddig tapasztaltam, az alapján még el is hanyagolhatta.
Naplózva
2005 Mondeo kombi TDCI 2.0 116LE HJBB
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46312 Dátum:
2019.05.15 szerda, 20:31:19 »
Sziasztok!
Keresek 4db. felújított vagy új Delphi 504z porlasztót.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46313 Dátum:
2019.05.15 szerda, 21:17:21 »
Idézetet írta: Umbro75 - 2019.05.15 szerda, 20:31:19
Sziasztok!
Keresek 4db. felújított vagy új Delphi 504z porlasztót.
Rendben.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
gabiervin
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46314 Dátum:
2019.05.16 csütörtök, 22:16:15 »
Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a mondeómmal kapcsolatban.
A járgány 2004 es Tdci , gyári 130 lovas. 358 ezer van benne.
Egy pár hónapja kezdett fogyni a hűtővíz belőle, aztán ez felgyorsult. Most a héten 450 km megtétele után 1 liter
folyadék tűnt el. Már egy ideje figyelgetem, hol lehet vízfolyás, de semmi jele, hogy elfolyna.
Pár hete volt kuplungozva, szinte mindent lehetett látni ,de még akkor sem tudtunk felfedezni semmit, hogy hova mehet a víz.
Most kikötöttem e hőcserélőt, de úgy sem szűnt meg a fogyás.
A tágulási tartály tiszta, nincs benne megnövekedett nyomás. A motorolaj is hibátlan.
Nyilván eszembe jutott a hengerfej is, de annyira jó a motor, hogy hihetetlen lenne számomra , hogy le kell venni a hengerfejet.
Van-e valakinek hasonló tapasztalata, használható ötlete ?
Esetleg hogyan lehetne kiszűrni a hiba okát?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46315 Dátum:
2019.05.16 csütörtök, 22:55:14 »
Idézetet írta: gabiervin - 2019.05.16 csütörtök, 22:16:15
Sziasztok!
Segítségre volna szükségem a mondeómmal kapcsolatban.
A járgány 2004 es Tdci , gyári 130 lovas. 358 ezer van benne.
Egy pár hónapja kezdett fogyni a hűtővíz belőle, aztán ez felgyorsult. Most a héten 450 km megtétele után 1 liter
folyadék tűnt el. Már egy ideje figyelgetem, hol lehet vízfolyás, de semmi jele, hogy elfolyna.
Pár hete volt kuplungozva, szinte mindent lehetett látni ,de még akkor sem tudtunk felfedezni semmit, hogy hova mehet a víz.
Most kikötöttem e hőcserélőt, de úgy sem szűnt meg a fogyás.
A tágulási tartály tiszta, nincs benne megnövekedett nyomás. A motorolaj is hibátlan.
Nyilván eszembe jutott a hengerfej is, de annyira jó a motor, hogy hihetetlen lenne számomra , hogy le kell venni a hengerfejet.
Van-e valakinek hasonló tapasztalata, használható ötlete ?
Esetleg hogyan lehetne kiszűrni a hiba okát?
Vízpumpa környékét nézd meg. Lehet, hogy ott enged és elpárolog mindjárt a forró blokkról. (Rosszabb esetben a szervonak is okozhat gondot, mert egy tengelyen vannak).
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46316 Dátum:
2019.05.17 péntek, 00:12:50 »
Sziasztok.
Engemis elért a vízpumpa és a szervószivattyú közötti víz szivárgás. Amit kellett megvettem, csak 1 dolgot nem kaptam meg A tengely végi kenőzsírt.
a leírások alapján (WSS-M12A4-A2) lehet más típusú zsírra cserélni. mert az autósboltban nem tudtak megfelelőt ajánlani (nemvolt találat a katalógusban
).
Vagy írány a legközelebbi FORD szervíz és nézzem meg ott?
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46317 Dátum:
2019.05.17 péntek, 07:05:26 »
Idézetet írta: barnab - 2019.05.17 péntek, 00:12:50
Sziasztok.
Engemis elért a vízpumpa és a szervószivattyú közötti víz szivárgás. Amit kellett megvettem, csak 1 dolgot nem kaptam meg A tengely végi kenőzsírt.
a leírások alapján (WSS-M12A4-A2) lehet más típusú zsírra cserélni. mert az autósboltban nem tudtak megfelelőt ajánlani (nemvolt találat a katalógusban
).
Vagy írány a legközelebbi FORD szervíz és nézzem meg ott?
ha sima réz sprével befújod az is jó.Nem oldja semmi, a korróziót is megakadályozza, és megfelelően ken.
De vehetsz hozzávalót is, csak talán felesleges annyi energiát beleölni,amire megszerzed.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
barnab
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 71
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46318 Dátum:
2019.05.17 péntek, 09:11:56 »
Idézetet írta: alf® - 2019.05.17 péntek, 07:05:26
ha sima réz sprével befújod az is jó.Nem oldja semmi, a korróziót is megakadályozza, és megfelelően ken.
De vehetsz hozzávalót is, csak talán felesleges annyi energiát beleölni,amire megszerzed.
Köszi. Az pont van itthon
Naplózva
FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46319 Dátum:
2019.05.17 péntek, 09:31:36 »
Idézetet írta: barnab - 2019.05.17 péntek, 00:12:50
Sziasztok.
Engemis elért a vízpumpa és a szervószivattyú közötti víz szivárgás. Amit kellett megvettem, csak 1 dolgot nem kaptam meg A tengely végi kenőzsírt.
a leírások alapján (WSS-M12A4-A2) lehet más típusú zsírra cserélni. mert az autósboltban nem tudtak megfelelőt ajánlani (nemvolt találat a katalógusban
).
Vagy írány a legközelebbi FORD szervíz és nézzem meg ott?
https://cromax.hu/autofelszerelestartozek/javitasi_szerelesi_anyagok/vizpumpa_beszereleshez_zsir/vizpumpa_beszereleshez_zsir_26695
Nem olcsó.
Ha kiváltod valamivel akkor szerintem inkább valami molibdén diszulfidos zsír legyen mint rezes.
Naplózva
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46320 Dátum:
2019.05.17 péntek, 21:00:04 »
Sziasztok!
Információt kérnék, a Delphi 504z és az 501z porlasztó kompatibilis egymással?
Nekem 4db. 504z volt benne (2.0 tdci 2005). Vettem egy készletet felújítottat amiben 2db. 501z és 2db. 504z van.
Ez így jól fog működni?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46321 Dátum:
2019.05.17 péntek, 21:04:03 »
Idézetet írta: Umbro75 - 2019.05.17 péntek, 21:00:04
Sziasztok!
Információt kérnék, a Delphi 504z és az 501z porlasztó kompatibilis egymással?
Nekem 4db. 504z volt benne (2.0 tdci 2005). Vettem egy készletet felújítottat amiben 2db. 501z és 2db. 504z van.
Ez így jól fog működni?
Előre is köszönöm a segítséget.
Egy motorban minden hengernek azonosan kell működnie. Ez alap feltétel, törekvés.
Ebből azért következik, hogy amiből lehet 4 egyforma alkatrészt javasolt felhasználni.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46322 Dátum:
2019.05.18 szombat, 22:22:52 »
Sziasztok!
Ma hibakód olvasásnál találtunk egy P007F hibakódot, ami imo hibaként szerepel a vezérlőben, de azt olvasom, hogy töltőlevegő hiba.
Akkor ez most hogy is van, a tányér nem egyenes, vagy a leves görbe?
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46323 Dátum:
2019.05.18 szombat, 22:38:42 »
Idézetet írta: bihu - 2019.05.18 szombat, 22:22:52
Sziasztok!
Ma hibakód olvasásnál találtunk egy P007F hibakódot, ami imo hibaként szerepel a vezérlőben, de azt olvasom, hogy töltőlevegő hiba.
Akkor ez most hogy is van, a tányér nem egyenes, vagy a leves görbe?
Mivel olvastátok ki?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
bihu
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 175
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46324 Dátum:
2019.05.18 szombat, 22:43:29 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.18 szombat, 22:38:42
Mivel olvastátok ki?
Azt hiszem Delphi, de ez nem biztos.
Forscan nem látott semmit.
Naplózva
2002 130LE 2.0 TDCI Automata 6,42 l/100km
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46325 Dátum:
2019.05.19 vasárnap, 17:34:54 »
Valaki rakott már 2.2 tdci turbót 2.0 tdci-re? Van vele tapasztalt hogy milyen lesz? Mármint hogy nem csak magasabb fordulaton fog rendesen felpörögni, vagy ilyesmi?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46326 Dátum:
2019.05.19 vasárnap, 20:08:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.05.19 vasárnap, 17:34:54
Valaki rakott már 2.2 tdci turbót 2.0 tdci-re? Van vele tapasztalt hogy milyen lesz? Mármint hogy nem csak magasabb fordulaton fog rendesen felpörögni, vagy ilyesmi?
nincs közte hatalmas különbség.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46327 Dátum:
2019.05.19 vasárnap, 20:55:02 »
Sziasztok!
Lehetséges ,hogy felújítás után az 501z porlasztó 504z legyen?
Kicseréltek benne mindent. Nekem azt mondták így jó.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46328 Dátum:
2019.05.19 vasárnap, 21:16:48 »
Idézetet írta: Umbro75 - 2019.05.19 vasárnap, 20:55:02
Sziasztok!
Lehetséges ,hogy felújítás után az 501z porlasztó 504z legyen?
Kicseréltek benne mindent. Nekem azt mondták így jó.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1163788#msg1163788
Péntek óta ez nem változott, kedden sem fog és a jövőhét hétvégén sem.
Mind egyforma kell legyen. Vagy 501z vagy 504z, de egyforma!
Akik felújították vagy eladták és azt mondták, hogy nem gond ha nem egyformák....hát a hozzáértésüket bizonyították és neked meg el akarták adni a ...
«
Utoljára szerkesztve: 2019.05.19 vasárnap, 22:07:00 írta Meg Győző
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Umbro75
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 25
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46329 Dátum:
2019.05.19 vasárnap, 22:09:01 »
Idézetet írta: Meg Győző - 2019.05.19 vasárnap, 21:16:48
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg1163788#msg1163788
Köszi a választ.
A készletben 2db. 501z és 2db.504z van. Az eladó szerint a 2db. 501z is felújítás után 504z lett.
Péntek óta ez nem változott, kedden sem fog és a jövőhét hétvégén sem.
Mind egyforma kell legyen. Vagy 501z vagy 504z, de egyforma!
Akik felújították és azt mondták, hogy nem gond ha nem egyformák....hát a hozzáértésüket bizonyították és neked meg el akarták adni a "munkájukat".
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46330 Dátum:
2019.05.20 hétfő, 06:59:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2019.05.19 vasárnap, 17:34:54
Valaki rakott már 2.2 tdci turbót 2.0 tdci-re? Van vele tapasztalt hogy milyen lesz? Mármint hogy nem csak magasabb fordulaton fog rendesen felpörögni, vagy ilyesmi?
Kb. pont ugyanúgy fog működni, mint a sajátjával.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46331 Dátum:
2019.05.21 kedd, 08:26:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.05.20 hétfő, 06:59:21
Kb. pont ugyanúgy fog működni, mint a sajátjával.
AndyA
Idézetet írta: HZsolt92 - 2019.05.19 vasárnap, 20:08:07
nincs közte hatalmas különbség.
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46332 Dátum:
2019.05.27 hétfő, 22:59:59 »
Sziasztok!
Poliuretánból gyártott szilent. Vélemények?
https://ibb.co/kgHwKMs
https://ibb.co/4Y0pXq2
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46333 Dátum:
2019.05.28 kedd, 07:28:05 »
Idézetet írta: gyurci - 2019.05.27 hétfő, 22:59:59
Sziasztok!
Poliuretánból gyártott szilent. Vélemények?
https://ibb.co/kgHwKMs
https://ibb.co/4Y0pXq2
Tisztelt Fórumtárs!
A poliuretán szilent rendkivül tartós, hosszú élettartamú. A futómű és a felfüggesztés, viszont érezhetően keményebbé válik. Magyarországon az ára indokolatlanul magas, és a választék is elég hiányos.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
xrobe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1292
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46334 Dátum:
2019.05.28 kedd, 07:33:01 »
Idézetet írta: László - 2019.05.28 kedd, 07:28:05
Tisztelt Fórumtárs!
A poliuretán szilent rendkivül tartós, hosszú élettartamú. A futómű és a felfüggesztés, viszont érezhetően keményebbé válik. Magyarországon az ára indokolatlanul magas, és a választék is elég hiányos.
Tisztelettel László!
Úgy látom a szíjfeszítőhöz szeretné használni, az lehet jó ötlet.
Naplózva
Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TD
CI
140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TD
CI
140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TD
CI
Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46335 Dátum:
2019.05.28 kedd, 07:35:06 »
Idézetet írta: gyurci - 2019.05.27 hétfő, 22:59:59
Sziasztok!
Poliuretánból gyártott szilent. Vélemények?
https://ibb.co/kgHwKMs
https://ibb.co/4Y0pXq2
Tisztelt Fórumtárs!
Nem néztem hova akarod beépíteni.
A kérdéses szíjfeszítő rugó esetében nem ajánlom. A gumi ágy végzi a rezgés csillapítást egy részét. Ide a poliuretán nagyon kemény, és a rendszer szétfogja verni a tartócsavarokat. Ezt tapasztaltam alupogácsázás esetén is.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46336 Dátum:
2019.05.28 kedd, 07:59:11 »
Idézetet írta: gyurci - 2019.05.27 hétfő, 22:59:59
Sziasztok!
Poliuretánból gyártott szilent. Vélemények?
https://ibb.co/kgHwKMs
https://ibb.co/4Y0pXq2
https://poliuretany.olkusz.pl/
Guglitranszlét segít. Most rendeltem teljes hátsó szettet kombihoz, ha érdekel, csinálok képet róla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46337 Dátum:
2019.05.28 kedd, 08:00:16 »
Idézetet írta: László - 2019.05.28 kedd, 07:35:06
Tisztelt Fórumtárs!
Nem néztem hova akarod beépíteni.
A kérdéses szíjfeszítő rugó esetében nem ajánlom. A gumi ágy végzi a rezgés csillapítást egy részét. Ide a poliuretán nagyon kemény, és a rendszer szétfogja verni a tartócsavarokat. Ezt tapasztaltam alupogácsázás esetén is.
Tisztelettel László!
PU-ja válogatja. Attól függ, milyen keményből csinálják.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46338 Dátum:
2019.05.28 kedd, 13:30:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.05.28 kedd, 08:00:16
PU-ja válogatja. Attól függ, milyen keményből csinálják.
AndyA
Ez a legkeményebb, zöld uretán rugó (sh95). De van ebből lágyabb is ( sh60; sh70; sh80; sh90)
Melyiket ajánlanátok?
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46339 Dátum:
2019.05.28 kedd, 14:25:03 »
Idézetet írta: gyurci - 2019.05.28 kedd, 13:30:17
Ez a legkeményebb, zöld uretán rugó (sh95). De van ebből lágyabb is ( sh60; sh70; sh80; sh90)
Melyiket ajánlanátok?
Konkrétan oda, a feszítőbe csak azt, ami nem keményebb a gyári guminál. Azaz max. sh70, de lehet, hogy csak a 60-ast.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46340 Dátum:
2019.05.28 kedd, 14:26:52 »
Idézetet írta: gyurci - 2019.05.28 kedd, 13:30:17
Ez a legkeményebb, zöld uretán rugó (sh95). De van ebből lágyabb is ( sh60; sh70; sh80; sh90)
Melyiket ajánlanátok?
Amúgy hol árulják, ha nem titok?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
czpeter3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46341 Dátum:
2019.05.28 kedd, 14:49:47 »
Sziasztok. Új tag vagyok itt, köszönöm. Segítséget vagy tippet, tanácsot szeretnék kérni. 2005.tdci 2.0 mondeom van. Az autó csinál olyat teljesen random, hogy nem indul be, csak tekeri, tekeri és semmi. Kb 3-4 hetente fordul elő a dolog. Volt, hogy hideg volt, hogy meleg motornál is. Féktisztítót fújtam a levegő csövek e utána néhány mp után indul is. Az alapjárat sima. Gázolajszűrő volt cserélve. Help.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46342 Dátum:
2019.05.28 kedd, 15:22:13 »
Idézetet írta: czpeter3 - 2019.05.28 kedd, 14:49:47
Sziasztok. Új tag vagyok itt, köszönöm. Segítséget vagy tippet, tanácsot szeretnék kérni. 2005.tdci 2.0 mondeom van. Az autó csinál olyat teljesen random, hogy nem indul be, csak tekeri, tekeri és semmi. Kb 3-4 hetente fordul elő a dolog. Volt, hogy hideg volt, hogy meleg motornál is. Féktisztítót fújtam a levegő csövek e utána néhány mp után indul is. Az alapjárat sima. Gázolajszűrő volt cserélve. Help.
0. pont, minden más előtt: a féktisztítós fújkálást felejtsd el, ha jót akarsz magadnak és a motornak!
Innentől jöhet a hibajavítás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
czpeter3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46343 Dátum:
2019.05.28 kedd, 15:26:01 »
Tudom, igazad van. Csak merrefelé kellene elindulni?
Naplózva
edk
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 692
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46344 Dátum:
2019.05.28 kedd, 15:47:46 »
Idézetet írta: czpeter3 - 2019.05.28 kedd, 15:26:01
Tudom, igazad van. Csak merrefelé kellene elindulni?
Hibakódolvasást kéne megpróbálni, hátha van valami, amin el lehet indulni.
Naplózva
Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
czpeter3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46345 Dátum:
2019.05.28 kedd, 15:51:35 »
Nincs hibakód...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46346 Dátum:
2019.05.28 kedd, 15:54:55 »
Idézetet írta: czpeter3 - 2019.05.28 kedd, 15:51:35
Nincs hibakód...
Akkor kell nézni, amikor nem indul, anélkül, hogy levennéd a gyújtást. Úgy sincs semmi?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
czpeter3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46347 Dátum:
2019.05.28 kedd, 16:00:23 »
Bocsánat a rutintalanságért, annyit tudok, hogy a malacfarok nem villog.
Naplózva
czpeter3
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46348 Dátum:
2019.05.28 kedd, 16:22:34 »
Megcsinálom azt, hátha kiolvas valamit és itt jelzem majd az eredményt. Van szerintetek ami kizárható hiba.?
Naplózva
gyurci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #46349 Dátum:
2019.05.28 kedd, 16:37:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2019.05.28 kedd, 14:26:52
Amúgy hol árulják, ha nem titok?
AndyA
Esztergáltattam apukámmal. Megpróbálom rávenni, hogy csinálja meg puhább pu-ból
Naplózva
MK3 2004 kombi GHIA 2.0 TDCI (FMBA 96kw)
Oldalak:
1
...
920
921
922
923
924
925
926
[
927
]
928
929
930
931
932
933
934
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ