Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:44:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621396 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4450 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:39:17 »

Mit szólsz ehhez:
Rárakom a felfogatást a csöre,kicsit túl nyomom és elperemeztetem,szintbe hozom,tömités a saválló lemez elé és mögé!?
akár jó is lehet...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4451 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:42:49 »

akár jó is lehet...
Ideglenes megoldásként....
De hogy is fogom szerinted véglegesen orvosolni??
csere az a csö egészben??
Vic-kel még nem tudtam beszélni,nem értem ma el!
Volt már ezzel kapcsolatban dolgod?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #4452 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 17:49:57 »

Tisztelt Fórumtársak! Szeretném veletek  megosztani tapasztalataimat a Mondeo kesztyütartózárral kapcsolatban,hogy megkiméljelek benneteket egy nem várt kellemetlenségtől. A kesztyütartóajtózár egy a végtelenségig kikönnyitett igen gyenge szerkezet mely a legváratlanabb helyzetekben mondja fel a szolgálatot. Igy jártam én is, és kb 1 órás küzdelem után sikerült sérülés mentesen kinyitnom a kesztyütartó ajtaját,egy vékony spaklival aminek a végét kb 60 fokban 5 mm hosszban meghajlitottam. Jelentem a zár nem javitható (a kikönnyitések miatt) igy kénytelen voltam kemény 7700 ft megvenni. Az új zárat a leggyengébb pontjain megerősitettem amit képekkel is ilusztrálok. Anyag szügséglet: 6 mm átmérőjü aluminium függöny tartó cső, amiből 4 mm hosszu gyürüket vágtam. az eggyiket fel kell majd hasitani. Ragasztónak kétkomponensü 5 perc alatt száradót használtam. A zárat  mozgató müanyagnyelvet is kitöltöttem ragasztóval. A megerősitések 10 perc alatt elvégezhetők. Remélem ezek után mindenkinek jól müködik mint nekem.
  - Komplett zár
    - Zárbetét
Tisztelettel László!                                                                                                 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4453 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 20:00:45 »

Ideglenes megoldásként....
De hogy is fogom szerinted véglegesen orvosolni??
csere az a csö egészben??
Vic-kel még nem tudtam beszélni,nem értem ma el!
Volt már ezzel kapcsolatban dolgod?
A végső megoldásnak én már nem cserélgetném!
Csináltass még 1 záródugót és tedd be a kipuff felől,és csak a lezáró lapot csavarozd fel a cső két vége helyére,a csövet pedig dobd ki a francba a kukába!!!!!!!
Oda is ugyan akkora lemezt kell készíteni ,mint az egr dugó! wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #4454 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 20:02:19 »

hali!
mit gondoltok igaz lehet hogy a 2.0 tdci-hez üzemanyag nyomás szabályzó szelep külön nincs csak a szivattyúval együtt? Jelentősen megdrágítja ha igy van... szoltak a klubtársak itt kérdezzek... worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4455 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 20:03:38 »

hali!
mit gondoltok igaz lehet hogy a 2.0 tdci-hez üzemanyag nyomás szabályzó szelep külön nincs csak a szivattyúval együtt? Jelentősen megdrágítja ha igy van... szoltak a klubtársak itt kérdezzek... worship
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg514061#msg514061
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4456 Dátum: 2010.08.16 hétfő, 20:18:58 »

hali!
mit gondoltok igaz lehet hogy a 2.0 tdci-hez üzemanyag nyomás szabályzó szelep külön nincs csak a szivattyúval együtt? Jelentősen megdrágítja ha igy van... szoltak a klubtársak itt kérdezzek... worship
Nem igaz,mert kilehet belőle venni.Nekem már kivették mikor a hibát keresték.Kb35000ft az ára.Mikor kiszedték,olyan vákumosan jött ki.Erősen kell húzni,kis gázolaj is kifog folyni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4457 Dátum: 2010.08.17 kedd, 20:04:48 »

Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki , hogy az üzemanyag nyomástartó szelep meghibásodása esetén az autó hogyan reagál(nehezen indul vagy nem is?) Milyen tünetek vannak? Wink
Mert ha elindul netán akkor az alapjárat gyönyörű nagyobb gázadás nélkül szépen lehet vele közlekedni , de egy hirtelen gázfröccs  akár 20 km/h nál és már villog is az izzítás jelző. Ez összefüggésben lehet e a nyomástartóval?
Köszönöm előre is.
Jah és egy pici lökésre egyböl indul:
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4458 Dátum: 2010.08.17 kedd, 20:07:45 »

Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki , hogy az üzemanyag nyomástartó szelep meghibásodása esetén az autó hogyan reagál(nehezen indul vagy nem is?) Milyen tünetek vannak? Wink
Mert ha elindul netán akkor az alapjárat gyönyörű nagyobb gázadás nélkül szépen lehet vele közlekedni , de egy hirtelen gázfröccs  akár 20 km/h nál és már villog is az izzítás jelző. Ez összefüggésben lehet e a nyomástartóval?
Köszönöm előre is.
Jah és egy pici lökésre egyböl indul:
inkább csúcs probléma,diagnosztizálni kellene,és a hibakódok!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4459 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:21:33 »

Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki , hogy az üzemanyag nyomástartó szelep meghibásodása esetén az autó hogyan reagál(nehezen indul vagy nem is?) Milyen tünetek vannak? Wink
Mert ha elindul netán akkor az alapjárat gyönyörű nagyobb gázadás nélkül szépen lehet vele közlekedni , de egy hirtelen gázfröccs  akár 20 km/h nál és már villog is az izzítás jelző. Ez összefüggésben lehet e a nyomástartóval?
Köszönöm előre is.
Jah és egy pici lökésre egyböl indul:
Nem karakterisztikus hiba. Ha a porlasztók rendben vannak (visszafolyás ok, porlasztási kép ok) de még sem jó a nyomás, akkor az vagy szivattyú vagy szelep.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4460 Dátum: 2010.08.17 kedd, 22:46:19 »

Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki , hogy az üzemanyag nyomástartó szelep meghibásodása esetén az autó hogyan reagál(nehezen indul vagy nem is?) Milyen tünetek vannak? Wink
Mert ha elindul netán akkor az alapjárat gyönyörű nagyobb gázadás nélkül szépen lehet vele közlekedni , de egy hirtelen gázfröccs  akár 20 km/h nál és már villog is az izzítás jelző. Ez összefüggésben lehet e a nyomástartóval?
Köszönöm előre is.
Jah és egy pici lökésre egyböl indul:
Hibakód olvasás után egy próbát megér,ha a visszafolyás jó a csúcsoknál akkor még lehet,hogy próbapadon rosszak a csúcsok.Elviheted beméretni./4000ftdb/.Csak egy ötlet mert más is a p csúcsot gondolja hibának.Viszont ha rossz azonnal csere,mert nagyobb galibát is okozhat!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4461 Dátum: 2010.08.18 szerda, 12:13:01 »

No a szerdán zsír új csúcsokkal és teljes üzemanyagrendszeri tisztítással elhozott autóm motorja kinyomja a go-t a csúcsoknál...nem tudom, hogy konkrétan honnan szökik az üzemanyag...de jön...érezni bent is a szagát, s nagyobb terhelésnél...mondjuk az már jó nagy, vészüzibe is dobja az autót. Volt valakinek ilyen? Mondjuk garanciális a dolog, ugyhogy viszem a jövőhéten vissza, csak kvra idegesít, hogy kifizet az ember 4 kilot, s ezt kapja...

No ahogy sejtettük...a rail elosztóhoz menő cső felfogató csavarjánál szivárgott a go...azt kellett jobban meghúzni...legalábbis eddig úgy néz ki. Ma reggel voltam a szervízben, letisztították a motort...s próbálgattuk... 3000-res fordulatról egy hirtelen nagy gázfröccsnél jóadagot kinyomott onnan...majd ráhúzás...majd megint,s semmi. Most a mai napra próba van, s ha üzemi hőmérsékletnél se jelentkezik akkor jó! Smiley  taps
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #4462 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:02:11 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni, hogy az autómban hol találom az elektromos kiegészítő fűtést? Rámértem és ki vannak égve a fütőszálak, csere, csak épp nem találom Smiley.

üdv,
Páky
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4463 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:11:58 »

Szia egy hete ugyanezen jelenségel találkoztam, turbócsőrepedés volt. Mivel turbót és EGR-t cseréltek és azóta van probléma valoszínű, hogy nem huztak meg egy csövet. Több mint biztos, hogy az EGR-re csatlakozó függőleges gumicső.

köszi Lego! valóban, kilukadt a turbócsövem... ez volt a baj. jelenleg le van ragasztva erős ragasztószalaggal, és keresem a megoldást. az új turbócsőre 18e (!!!) Ft-ot mondtak... hol lehet használtat/olcsóbbat nézni? tudtok segíteni?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4464 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 16:16:14 »

köszi Lego! valóban, kilukadt a turbócsövem... ez volt a baj. jelenleg le van ragasztva erős ragasztószalaggal, és keresem a megoldást. az új turbócsőre 18e (!!!) Ft-ot mondtak... hol lehet használtat/olcsóbbat nézni? tudtok segíteni?

már valószínű a ragasztó is kiszakadt...

Keresd Alf-ot, ill. Relhistet, továbbá kérj árajánlatot a Nagyautó-s topikban.

Használtat venni nem nagyon javasolt, mert 2 indítás után lehet az is elpukkan...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4465 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 17:41:50 »

köszi Lego! valóban, kilukadt a turbócsövem... ez volt a baj. jelenleg le van ragasztva erős ragasztószalaggal, és keresem a megoldást. az új turbócsőre 18e (!!!) Ft-ot mondtak... hol lehet használtat/olcsóbbat nézni? tudtok segíteni?
Melyik?  A függőleges ami az egr-re megy?Vagy másik?
Asszem a cromaxnál 13ért adják.....
De ha másik kell,azt tudok neked adni,mert még van a hatból 4db sérülésmentes levetettem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4466 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 17:44:22 »

Sziasztok!

Tudnátok segíteni, hogy az autómban hol találom az elektromos kiegészítő fűtést? Rámértem és ki vannak égve a fütőszálak, csere, csak épp nem találom Smiley.

üdv,
Páky
Bal láb ahova tapos,ott kell nézni,csak kívülről! nyes
De komolyan!Kb pont ott van a tűzfal-alatt kívül a motortérben,ahol a bal lábad tartod a kuplung pedálon.Aláfekszel az autónak,el sem tudod téveszteni!
De hol mértél rá,ha nem tudod merre vannak? Roll Eyes  Lehet,hogy csak a csatija esett le róla..... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #4467 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 17:55:31 »

Bal láb ahova tapos,ott kell nézni,csak kívülről! nyes
De komolyan!Kb pont ott van a tűzfal-alatt kívül a motortérben,ahol a bal lábad tartod a kuplung pedálon.Aláfekszel az autónak,el sem tudod téveszteni!
De hol mértél rá,ha nem tudod merre vannak? Roll Eyes  Lehet,hogy csak a csatija esett le róla..... smile

Köszi, már menek is talajgyakorlatozni a vashoz Cheesy . Kivettem mindkét relét a motortérben és ott mértem rá arra az ágakra ami a fütőszálakra megy és végtelen volt az ellenállás, szóval..jah. Remélem tényleg csak lecsúszott valami.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4468 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:01:26 »

Köszi, már menek is talajgyakorlatozni a vashoz Cheesy . Kivettem mindkét relét a motortérben és ott mértem rá arra az ágakra ami a fütőszálakra megy és végtelen volt az ellenállás, szóval..jah. Remélem tényleg csak lecsúszott valami.
Nekem azt is kispórolták a digók! duhos2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4469 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:21:19 »

Sziasztok!

A mai nap egy olyan hibával találkoztam, ami nagyon súlyos gondokra enged következtetni. Kérem a segítségeteket...
Autópályán menet közben 120-nál elkezdett villogni az izzítógyertya vissza jelzője és egyben vissza esett a motor teljesítménye. Megálltam, leállítottam, majd beindítottam, normálisan indult. Majd elindultam, egy kicsit később újra jelentkezett a hiba, majd újra mindent előről, igy mentem vele kb 200 km, de egyre kisebb sebességeket engedett menni, majd leállt és nem is indul azóta. A motordiagnosztikai lámpa világít.
Gondoltam az üzemanyagszűrőre, de ez a reményem tuti, hogy nagyon messze lesz a valóságtól...
2005.09 havi 2.0 tdci
Szerintetek?

Köszönöm!

Csaba
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.19 csütörtök, 18:23:35 írta Glasstiger » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4470 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:27:52 »

Sziasztok!

A mai nap egy olyan hibával találkoztam, ami nagyon súlyos gondokra enged következtetni. Kérem a segítségeteket...
Autópályán menet közben 120-nál elkezdett villogni az izzítógyertya vissza jelzője és egyben vissza esett a motor teljesítménye. Megálltam, leállítottam, majd beindítottam, normálisan indult. Majd elindultam, egy kicsit később újra jelentkezett a hiba, majd újra mindent előről, igy mentem vele kb 200 km, de egyre kisebb sebességeket engedett menni, majd leállt és nem is indul azóta. A motordiagnosztikai lámpa világít.
Gondoltam az üzemanyagszűrőre, de ez a reményem tuti, hogy nagyon messze lesz a valóságtól...
2005.09 havi 2.0 tdci
Szerintetek?

Köszönöm!

Csaba

Mindenképpen diagnosztikát kéne csináltass,mert addig csak vaktában lövöldözés.
Ha eu4-es a motorod,akkor lehetett a vészüzem a turbó elektronika miatt is,és az is,hogy már végképp nem indul.
De sajnos lehet üzemanyagrendszeri hiba is,ami sokkal költségesebb is lehet.
Diag legyen az első,és gyere vissza a hibakódokkal,mert ha pl a turbó elektronikád halt be,azt már emberi áron lehet javíttatni garanciával..
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4471 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:36:45 »

Mindenképpen diagnosztikát kéne csináltass,mert addig csak vaktában lövöldözés.
Ha eu4-es a motorod,akkor lehetett a vészüzem a turbó elektronika miatt is,és az is,hogy már végképp nem indul.
De sajnos lehet üzemanyagrendszeri hiba is,ami sokkal költségesebb is lehet.
Diag legyen az első,és gyere vissza a hibakódokkal,mert ha pl a turbó elektronikád halt be,azt már emberi áron lehet javíttatni garanciával..

Köszönöm Alf!
Amint hazahozom szlovéniából, ez lesz az első. Szerintem keddre itthon lesz. Egy megkérdezett azt mondta, hogy készüljek fel, mert ez porlasztócsúcs csere meg valami magasnyomású valami és mindjárt 500eft körül emlegette a javítást. Enyhén legörbült a szám...
Naplózva
paky
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 272


2.0 TDCI Amb. 2011


« Új hozzászólás #4472 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:38:28 »

Nekem azt is kispórolták a digók! duhos2

hmmmm, nekem is csak egy csődarabbal van össztoldva a gumicső ott, mellette szépen ledugózva a fűtés csatija.  falbav   gun
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4473 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:41:07 »

hmmmm, nekem is csak egy csődarabbal van össztoldva a gumicső ott, mellette szépen ledugózva a fűtés csatija.  falbav   gun
Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4474 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:41:30 »

Köszönöm Alf!
Amint hazahozom szlovéniából, ez lesz az első. Szerintem keddre itthon lesz. Egy megkérdezett azt mondta, hogy készüljek fel, mert ez porlasztócsúcs csere meg valami magasnyomású valami és mindjárt 500eft körül emlegette a javítást. Enyhén legörbült a szám...
Tréler?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4475 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 18:58:39 »

Tréler?

Igen, viszont valószínűleg nem autómentő, hanem én bérelek egy kisbuszt és egy trélert és kimegyek érte.
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4476 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 19:14:49 »

Nem lenne olcsóbb hazahúzni?

Pesttől 550 km autópályán. Ez mellékúton szerintem még plusz 150 km. A pályán meg vadásznak a rendőrök ezekre a kis trükkökre. Ennyit húzni mind a két embernek igen kemény meló lenne. Gondoltam arra, hogy megkérek egy románt, hozza már haza, de azok meg mindig tele vannak, viszik haza az autókat (gondolom náluk nincs regadó...)
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4477 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 19:28:10 »

A barátomat Passauból húzták haza. Vonórúddal kell húzni, akkor nem nagy ügy. Ha a zsaru megállít, akkor pont néhány kilométerrel előbb robbant le, de a következő lejárónál természetesen le fogunk menni a pályáról  smile

Igen, a vonórúd is eszembe jutott, de egy sima autónak azért nem szerencsés egy ilyen tömeget órákon keresztül húzni. Olyan teljesítményű autót meg nem találtam amivel bátran merném húzni. Amit találtam ott egy 9 személyes tranzitot adnak 18eft-ért és ebben 400 km van benne, plusz 10ft/km, igy kb 25eft lesz a bérlése és 5600 ft a tlérer. Ettől nem találtam olcsóbb megoldást.
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4478 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 19:35:18 »

Te döntesz!  wave

Igen Smiley
A hibával kapcsolatban van ötleted? Vagy Te is azt mondod, mint Alf, hogy előbb hibakódolvasás, addig csak vaktában tapogatózás? Egyébként a hibakód kiolvasását szerintetek hol csináltassam?
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4479 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:03:42 »

Megbízható szerelővel csináltasd, mint pld Vik. A márkaszervizekben nagyon nincs munkájuk, így szeretnek a bolhából is elefántot csinálni, a bevétel érdekében.

Oké. Megkeresem privátba. Egyébként a tagok között talált Vik-re gondolsz, ha jól értem?
Naplózva
lego
Vendég
« Új hozzászólás #4480 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 20:58:15 »

köszi Lego! valóban, kilukadt a turbócsövem... ez volt a baj. jelenleg le van ragasztva erős ragasztószalaggal, és keresem a megoldást. az új turbócsőre 18e (!!!) Ft-ot mondtak... hol lehet használtat/olcsóbbat nézni? tudtok segíteni?
Szívesen, én a szervízben vettem 14500-ért gyárit.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4481 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:03:50 »

Sziasztok!

A mai nap egy olyan hibával találkoztam, ami nagyon súlyos gondokra enged következtetni. Kérem a segítségeteket...
Autópályán menet közben 120-nál elkezdett villogni az izzítógyertya vissza jelzője és egyben vissza esett a motor teljesítménye. Megálltam, leállítottam, majd beindítottam, normálisan indult. Majd elindultam, egy kicsit később újra jelentkezett a hiba, majd újra mindent előről, igy mentem vele kb 200 km, de egyre kisebb sebességeket engedett menni, majd leállt és nem is indul azóta. A motordiagnosztikai lámpa világít.
Gondoltam az üzemanyagszűrőre, de ez a reményem tuti, hogy nagyon messze lesz a valóságtól...
2005.09 havi 2.0 tdci
Szerintetek?

Köszönöm!

Csaba

Ez EUROIV-es gép. A check engine lámpa világítása ad némi reményt arra, hogy nem porlasztós a gép. Üzemanyag rendszer hibánál általában nem világít a check engine.  CMP hibánál viszont van izzító és check engine jelzés is.  Ha mész érte, szerelkezz föl egy CMP jeladóval, hátha haza jön lábon is.
Füstölés, rángatás, egyenetlen járás volt?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4482 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:09:52 »

Ma volt kis időm és megcsináltam a szervószíj feszítőjén a görgő->csapágy átalakítást. Az Alf-féle leírást követve sima ügy,  worship worship worship egyedül a távtartó alátéttel volt gondom, mert csak a szerelés közben esett le, hogy a 2mm-s alátét nem a csapágy alá, hanem a feszítő tengelyére kell.  falbav így a nagy műgonddal felhajtott 17mmes belső átmérőjű, 2mm vastag alátét kissé lötyögős lett a tengelyen, de attól még jó.
A régi görgő csapágya már eléggé a végét járta, terheletlenül pörgetve is hangos már.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4483 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:25:43 »

Ez EUROIV-es gép. A check engine lámpa világítása ad némi reményt arra, hogy nem porlasztós a gép. Üzemanyag rendszer hibánál általában nem világít a check engine.  CMP hibánál viszont van izzító és check engine jelzés is.  Ha mész érte, szerelkezz föl egy CMP jeladóval, hátha haza jön lábon is.
Füstölés, rángatás, egyenetlen járás volt?

Igen volt mind a kettő. A végén úgy adta meg magát. Rángatott egy kicsit és végül leállt. CMP jeladó? Elég járatlan vagyok ezen a téren, ne haragudj. Ez valami olyan amit ki lehet rajta cserélni? Hol lehet ilyet beszerezni? Nagy meló kicserélni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4484 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:35:30 »

Igen volt mind a kettő. A végén úgy adta meg magát. Rángatott egy kicsit és végül leállt. CMP jeladó? Elég járatlan vagyok ezen a téren, ne haragudj. Ez valami olyan amit ki lehet rajta cserélni? Hol lehet ilyet beszerezni? Nagy meló kicserélni?
CMP jeladó 5-6eFt ford alkatrészeseknél. Kicserélni 10 perc és egy 10-es (vagy 8-as) csavar fogja, a blokk elején, a szívósor alatt van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4485 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:44:40 »

CMP jeladó 5-6eFt ford alkatrészeseknél. Kicserélni 10 perc és egy 10-es (vagy 8-as) csavar fogja, a blokk elején, a szívósor alatt van.

Ha ez hozott ilyen remek helyzetbe akkor egyszerre kettőt fogok bele tenni Smiley
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4486 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 21:59:25 »

Sziasztok!

A mai nap egy olyan hibával találkoztam, ami nagyon súlyos gondokra enged következtetni. Kérem a segítségeteket...
Autópályán menet közben 120-nál elkezdett villogni az izzítógyertya vissza jelzője és egyben vissza esett a motor teljesítménye. Megálltam, leállítottam, majd beindítottam, normálisan indult. Majd elindultam, egy kicsit később újra jelentkezett a hiba, majd újra mindent előről, igy mentem vele kb 200 km, de egyre kisebb sebességeket engedett menni, majd leállt és nem is indul azóta. A motordiagnosztikai lámpa világít.
Gondoltam az üzemanyagszűrőre, de ez a reményem tuti, hogy nagyon messze lesz a valóságtól...
2005.09 havi 2.0 tdci
Szerintetek?

Köszönöm!

Csaba

Nézesd előbb meg a diagnosztikát de valószínű, hogy beállt az EGR-ed
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4487 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:04:48 »

Nézesd előbb meg a diagnosztikát de valószínű, hogy beállt az EGR-ed

Ez egy újabb alkatrész, amiről nem tudom, hogy hol van és hogy ha ez a baja, mennyibe kerül. Bár most eszembe jutott valami, hogy mintha olvastam volna valamit amit tisztítani szoktak, ez az?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4488 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:11:41 »

Ez egy újabb alkatrész, amiről nem tudom, hogy hol van és hogy ha ez a baja, mennyibe kerül. Bár most eszembe jutott valami, hogy mintha olvastam volna valamit amit tisztítani szoktak, ez az?
Az Euro IV-es motoroknál az EGR beállása okozzá ezt a mókolást hogy dobálja a chek engine lámpát és egy idő után be se indul. kb 57eFt egy egyszerű tányér ülékes öntisztulásra képtelen vacak szelep ami a kipufogó gázt vezeti vissza az égéstérbe hogy alacsonyabb hőmérsékletű legyen az égés ezzel csökkentve a NOX  kibocsájtást. Felesleges vacak. Tisztitani nehéz és felesleges mert pár 10km után a korom újból teszi a dolgát. Le kell dugózni ha sikerül kitisztítani vagy cserélni és kész.
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4489 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:21:22 »

Az Euro IV-es motoroknál az EGR beállása okozzá ezt a mókolást hogy dobálja a chek engine lámpát és egy idő után be se indul. kb 57eFt egy egyszerű tányér ülékes öntisztulásra képtelen vacak szelep ami a kipufogó gázt vezeti vissza az égéstérbe hogy alacsonyabb hőmérsékletű legyen az égés ezzel csökkentve a NOX  kibocsájtást. Felesleges vacak. Tisztitani nehéz és felesleges mert pár 10km után a korom újból teszi a dolgát. Le kell dugózni ha sikerül kitisztítani vagy cserélni és kész.

Igen, most már eszembe jutott, hogy erről ment itt egy vita, hogy ledugózni vagy sem és füst vagy nem füst. Most már kíváncsi vagyok, hogy a sok tippelő közül ki találta el. Csodák ritkán fordulnak elő, de azért reménykedek egyben, hátha nem fog nagyon fájni ez az egész.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4490 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:45:21 »

Ez EUROIV-es gép. A check engine lámpa világítása ad némi reményt arra, hogy nem porlasztós a gép. Üzemanyag rendszer hibánál általában nem világít a check engine.  CMP hibánál viszont van izzító és check engine jelzés is.  Ha mész érte, szerelkezz föl egy CMP jeladóval, hátha haza jön lábon is.
Füstölés, rángatás, egyenetlen járás volt?
Annyi pontosítás, hogy többszöri P0251-es dtc után ad P1211-es hibakódot, ami már MIL-t gyújt. A kérdés így az, hogyaz izzítóval egyszerre vagy többszöri izzítójelzés után lett-e motorkontroll lámpa (MIL) jelzés.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4491 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:59:00 »

Annyi pontosítás, hogy többszöri P0251-es dtc után ad P1211-es hibakódot, ami már MIL-t gyújt. A kérdés így az, hogyaz izzítóval egyszerre vagy többszöri izzítójelzés után lett-e motorkontroll lámpa (MIL) jelzés.

Első pár alkalommal csak az izzító villogot. Ez azért is meglepett, mert arra gondoltam, hogy menet közben mi funkciója lenne az izzítónak, majd végül kijött a motorkontroll lámpa is.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4492 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 22:59:29 »

Igen, most már eszembe jutott, hogy erről ment itt egy vita, hogy ledugózni vagy sem és füst vagy nem füst. Most már kíváncsi vagyok, hogy a sok tippelő közül ki találta el. Csodák ritkán fordulnak elő, de azért reménykedek egyben, hátha nem fog nagyon fájni ez az egész.
Tudod ha tudnál hibakódot mondani akkor nem tippelgetnénk.  Wink Azért monitoron keresztül megmondani hogy mi egy kocsi baja azért elég necces. Bár az esetek zömében még így is jobban szokott sikerülni mint a szervízeknek akik előtt pedig van fizikailag is egy autó   falbav
Naplózva
Glasstiger
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #4493 Dátum: 2010.08.19 csütörtök, 23:08:00 »

Tudod ha tudnál hibakódot mondani akkor nem tippelgetnénk.  Wink Azért monitoron keresztül megmondani hogy mi egy kocsi baja azért elég necces. Bár az esetek zömében még így is jobban szokott sikerülni mint a szervízeknek akik előtt pedig van fizikailag is egy autó   falbav

Hidd el, ha kint lett volna netem, benneteket kérdeztelek volna meg elsőnek, mert szerintem is jobban rájöttök a megoldásra. Most pedig, hogy ne lövöldözzetek vaktába, addig zárjuk le a beszélgetést erről, amig nem tudok hibakódot. Még annyit kérdeznék, hogy érdemes a kicsi saját hibakód kiírását megnézni vagy inkább majd a szervízbe kiolvassák rendesen.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4494 Dátum: 2010.08.20 péntek, 08:37:31 »

Tisztelt Fórumtársak! Szeretném veletek  megosztani tapasztalataimat a Mondeo kesztyütartózárral kapcsolatban,hogy megkiméljelek benneteket egy nem várt kellemetlenségtől. A kesztyütartóajtózár egy a végtelenségig kikönnyitett igen gyenge szerkezet mely a legváratlanabb helyzetekben mondja fel a szolgálatot. Igy jártam én is, és kb 1 órás küzdelem után sikerült sérülés mentesen kinyitnom a kesztyütartó ajtaját,egy vékony spaklival aminek a végét kb 60 fokban 5 mm hosszban meghajlitottam. Jelentem a zár nem javitható (a kikönnyitések miatt) igy kénytelen voltam kemény 7700 ft megvenni. Az új zárat a leggyengébb pontjain megerősitettem amit képekkel is ilusztrálok. Anyag szügséglet: 6 mm átmérőjü aluminium függöny tartó cső, amiből 4 mm hosszu gyürüket vágtam. az eggyiket fel kell majd hasitani. Ragasztónak kétkomponensü 5 perc alatt száradót használtam. A zárat  mozgató müanyagnyelvet is kitöltöttem ragasztóval. A megerősitések 10 perc alatt elvégezhetők. Remélem ezek után mindenkinek jól müködik mint nekem.
 
Tisztelettel László!                                                                                                  

Nekem is széttört a zárszerkezet 1 éve. Szétszedtem, de nekem kicsit sok lett volna az ára, ezért kétkomponensű ragasztóval ragasztottam a törött részeket + a környékét a jobb tartás végett. 24 óra száradás után olyan lett, mint a beton. Azóta benne van és faxán műxik.  Wink
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #4495 Dátum: 2010.08.20 péntek, 08:40:21 »

Szia!

Az az igazság, hogy nem sikerült valami jól, mert megint búg az a xar. Elrontottam azzal, hogy az alu pogácsa külső átmérője túl nagy lett, és nem tudott forogni a csészében, ezért a rögzítőcsavart nem lehetett teljesen meghúzni, végül menetrögzítővel került a helyére,hogy a csavaron mégis el tudjon fordulni.  falbav Persze az is igaz, hogy maga a feszítő is elég sokat futott, szóval nem vagyok biztos benne, hogy ettől búg megint...
A következő nekifutás 23.-án lesz, akkorra viszont átdolgozom egy kicsit a "konstrukciót".  nyes Meg végre belekerül a szabadonfutó is.

Egyébként hol lehet olyan spéci kulcsot szerezni, amivel meg lehet húzni a szabadonfutót?  help


Nem a megadott méterűre esztergáltad az alugogit? Az alu-t hol vetted?
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.20 péntek, 09:31:24 írta Koniman » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Wah
Vendég
« Új hozzászólás #4496 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:03:06 »

általános topicba írtam, de a TDCI jóbban pörög, igy bemásolom ide is, hátha volt már valakinek hasonló problémája a fényszorómosval:


a vezető oldali lámpamosómnál elég erősen nyomja ki a vizet az ablakmosó feltöltése után, majd folyamatosan csöpög 2-3 napig is.
A csatlakozót ellenőriztem, a mosó müanyag házán van egy kis luk és abból jön...
csere vagy van valami tőmítés amit ki tudnák cserélni?

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4497 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:11:36 »

Hidd el, ha kint lett volna netem, benneteket kérdeztelek volna meg elsőnek, mert szerintem is jobban rájöttök a megoldásra. Most pedig, hogy ne lövöldözzetek vaktába, addig zárjuk le a beszélgetést erről, amig nem tudok hibakódot. Még annyit kérdeznék, hogy érdemes a kicsi saját hibakód kiírását megnézni vagy inkább majd a szervízbe kiolvassák rendesen.
nyes ezzel kezdtem!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4498 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:12:58 »

Ma volt kis időm és megcsináltam a szervószíj feszítőjén a görgő->csapágy átalakítást. Az Alf-féle leírást követve sima ügy,  worship worship worship egyedül a távtartó alátéttel volt gondom, mert csak a szerelés közben esett le, hogy a 2mm-s alátét nem a csapágy alá, hanem a feszítő tengelyére kell.  falbav így a nagy műgonddal felhajtott 17mmes belső átmérőjű, 2mm vastag alátét kissé lötyögős lett a tengelyen, de attól még jó.
A régi görgő csapágya már eléggé a végét járta, terheletlenül pörgetve is hangos már.

nyes Wink wave eljen pias
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyalak
Vendég
« Új hozzászólás #4499 Dátum: 2010.08.20 péntek, 09:58:54 »

Nem a megadott méterűre esztergáltad az alugogit? Az alu-t hol vetted?
Én anno mikor ezt csináltam nekem nem jött be az alu,hanem csapágy minőségü műanyagból csináltak bele csapágyat,sajnos fotóm nincs róla,de megnézem a telefonomban hátha lesz! Csak 1alternatíva ha nem jön be az alu.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.