Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:10:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14621962 alkalommal)
0 Felhasználó és 101 vendég van a témában
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2010.08.12 csütörtök, 23:37:05 »

Hali!

Ma bekerült a gépsárkányba az átalakított ékszíjfeszítő (szilentek helyett tömör alu). Semmi hangja, szóval egyelőre jól működik. A tanulság egyelőre az, hogy az egészet jobban is meg tudnám csinálni, szóval most ez foglalkoztat...
A költségek: 20-as köralu 10 cm 270 Ft, esztergálás 200 Ft.
Kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja. A gumiszilent 35e km-t bírt, ennek többet kéne.

Üdv:

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2010.08.13 péntek, 06:35:34 »

Hali!

Ma bekerült a gépsárkányba az átalakított ékszíjfeszítő (szilentek helyett tömör alu). Semmi hangja, szóval egyelőre jól működik. A tanulság egyelőre az, hogy az egészet jobban is meg tudnám csinálni, szóval most ez foglalkoztat...
A költségek: 20-as köralu 10 cm 270 Ft, esztergálás 200 Ft.
Kíváncsi vagyok, hogy meddig bírja. A gumiszilent 35e km-t bírt, ennek többet kéne.

Üdv:

Gabe
taps
Engem is érdekel ez a dolog.
Nincs kép ?
Ezek szerint mind a kettőt meg lehet így csinálni?
Naplózva
Herceg
Vendég
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2010.08.13 péntek, 11:24:16 »

füst és többet kajol.ezen kívül hosszútávon nem jó a turbónak...(sokszáz-ezer km ről beszélek)

köszi! Adagoló nem lehet? vagy porlasztócsúcs? Aggódom... hétfőn megyek a szerelőmhöz...
Naplózva
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2010.08.13 péntek, 15:05:14 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCI mondeoban mennyi a csereperiódusa részecskeszűrőnek?
Igaz az, hogy az ára kb 200e ft?
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2010.08.13 péntek, 15:13:59 »

Megtörtént az olajcserém szürök stb....
A gázolajszürő cserénél nagyon találékonyak voltak,merevitö le szürő ki,új be és akkor jött a csoda:
zsiguli ac!!!!!
rátette a kifelé nyílra és indult a pumpálás!!!
amikor egyenletesen folyt az olaj kifele akkor levette és már mehettem is....
okos megoldás tetszett....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2010.08.13 péntek, 15:35:00 »

Sziasztok!

2006-os 2.0 TDCI mondeoban mennyi a csereperiódusa részecskeszűrőnek?
Igaz az, hogy az ára kb 200e ft?

A tiédben van?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Nec
Vendég
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2010.08.13 péntek, 15:53:51 »

A tiédben van?

Nem tudom...nemrég vettem. Most van benne 77 e km. Leinfóztam, elvileg vezetve van a szervízkönyv. Most szóltam egy ismerősömnek, hogy jelentse be a szervízbe. Ott az volt az első kérdés, hogy 60e-nél volt e cserélve? Mert lehet, hogy azért adták el mert nem volt...
Honnan tudhatom, hogy van e benne. Ez a 130Le-s 6 gangos változat.
Naplózva
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:19:19 »

sziasztok!

Nemrég vettem egy 2003-as kombi mondeot, kb 1000 km mentem vele gond nélkül, de ma munkábol hazafele elkezdett villogni az izzításjelző és elgyengült az autó, hazáig 1500-1600 fordulattal jöttem, nem mertem jobban nyomni neki( kb 3 km jöttem így). Hazaértem motor leállítottam, kicsit vártam, majd indult pöccre, azóta nem mentem vele, majd holnap reggel!
Mi lehet a probléma oka?
Köszi előre is
Válaszokat e-mailben is küldhettek
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:31:13 »

sziasztok!

Nemrég vettem egy 2003-as kombi mondeot, kb 1000 km mentem vele gond nélkül, de ma munkábol hazafele elkezdett villogni az izzításjelző és elgyengült az autó, hazáig 1500-1600 fordulattal jöttem, nem mertem jobban nyomni neki( kb 3 km jöttem így). Hazaértem motor leállítottam, kicsit vártam, majd indult pöccre, azóta nem mentem vele, majd holnap reggel!
Mi lehet a probléma oka?
Köszi előre is
Válaszokat e-mailben is küldhettek
üzemanyagrendszeri hiba.
Hibakódot olvastass!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
lepy
Vendég
« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2010.08.13 péntek, 17:46:58 »

üzemanyagrendszeri hiba.
Hibakódot olvastass!

Köszi
Komárom Esztergom megyében hol lehet és mennyiért olvastatni?
De azért lehet velem még ovatosan menni, vagy valami komoly, mert szerintem csak jövő hét közepe fele tudnám elvinni megnézetni, csak nem tudom hova.
Naplózva
arrabonus
Vendég
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2010.08.13 péntek, 19:43:54 »

Köszi
Komárom Esztergom megyében hol lehet és mennyiért olvastatni?
De azért lehet velem még ovatosan menni, vagy valami komoly, mert szerintem csak jövő hét közepe fele tudnám elvinni megnézetni, csak nem tudom hova.

Megtippelem: 0251 és esetleg: 1211

Ha átjössz Pest megyébe, kiolvasom Neked.

Én is ezzel küzdök. ezsolt kollegának egy intenzív tisztító-adalék kezelés megoldotta. Vik és Relhist szerint porlasztócsúcs probléma. Én ezt nem akarom elhinni, mert nekem pcs. csere után pár ezer km. után is jelentkezett. Lehet a nyomásszabályzó szelep hibája, de az is, hogy valahol levegősödik az üza. rendszer.


Tapasztalatokat, megoldásokat várok én is.  help


Arrabonus
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.13 péntek, 19:45:34 írta arrabonus » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:09:59 »

Megtippelem: 0251 és esetleg: 1211

Ha átjössz Pest megyébe, kiolvasom Neked.

Én is ezzel küzdök. ezsolt kollegának egy intenzív tisztító-adalék kezelés megoldotta. Vik és Relhist szerint porlasztócsúcs probléma. Én ezt nem akarom elhinni, mert nekem pcs. csere után pár ezer km. után is jelentkezett. Lehet a nyomásszabályzó szelep hibája, de az is, hogy valahol levegősödik az üza. rendszer.


Tapasztalatokat, megoldásokat várok én is.  help


Arrabonus

a levegőtől le is állna,és nem csak vészüzem lenne.Akkor inkább a nyomásszabályzó.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2010.08.13 péntek, 20:13:54 »

Köszi
Komárom Esztergom megyében hol lehet és mennyiért olvastatni?
De azért lehet velem még ovatosan menni, vagy valami komoly, mert szerintem csak jövő hét közepe fele tudnám elvinni megnézetni, csak nem tudom hova.
valamelyik service-ben.kb 6e ft.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2010.08.13 péntek, 22:25:07 »

taps
Engem is érdekel ez a dolog.
Nincs kép ?
Ezek szerint mind a kettőt meg lehet így csinálni?
Valamelyik írásban /régebbiben/megtalálod,és fényképeket is mutatnak róla.Pontosan nem tudom melyikben,de én is láttam.Sőt az én szerelőm is már csinált ilyet.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
BTomi
Vendég
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2010.08.13 péntek, 22:36:16 »

Megtörtént az olajcserém szürök stb....
A gázolajszürő cserénél nagyon találékonyak voltak,merevitö le szürő ki,új be és akkor jött a csoda:
zsiguli ac!!!!!
rátette a kifelé nyílra és indult a pumpálás!!!
amikor egyenletesen folyt az olaj kifele akkor levette és már mehettem is....
okos megoldás tetszett....

Ma jártam egy tdci Fusion motorterében.
Abba gyárilag(!) be van építve a kézi pumpedli!
Pislogtam rendesen, mikor megláttam!
Naplózva
eric20
Vendég
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2010.08.14 szombat, 12:16:05 »

sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel.     rinya rinya worship worship
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2010.08.14 szombat, 12:18:48 »

sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel.     rinya rinya worship worship
Csak egy topicba egy bejegyzés. a másikban már válaszoltam.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2010.08.14 szombat, 12:36:41 »

sziasztok.
ismét hozzátok fordulok 2 lityis diesel ügyben.
a következő a problémám:
van hogy mondjuk van 35 fok, tolom a gépnek gondol 1 et, nem megy, aztán mondjuk 1 perc mulva gondol még1et akkor megy.Elkezdek gyorsitani elindul, gondol 1 et levesz a teljesitményből, aztán megint vissza.Tehát melegben semm állandó a probléma, viszont csak ,melegben jelelntkezik.Ezért is zártak ki minden mechanikai hibát, mivel 10 fokos külső hőm különbség nem számit semmit se a porlasztónak, se a szivattyúnak se a turbónak.Viszont a hibakód: ismeretlen üzemanyag nyomás szint, tehátt ott érzi a gondot a Drágám is. Még annyi hozzá h a "nem megy" annyit jelent hogy ugyanúgy felpörög de mintha eltűnne 60-70 lóerő. Nem fordulatszám függő a jelenség. Mikor hogy érzi...
kérlek segytsetek ha tudtok a focus forumon nem igen van 2 lityis diesel.     rinya rinya worship worship
Nincs esetleg olyankor sárga izzítójel villogás?Vészüzem.Üzemanyag rendszeri nyomáshiba=Pcsúcs gyanús.
Mivel diagnosztizálták?Gyári cuccal vagy mezei elm-el?

Mértetek turbónyomást?Mert pl lehet egy repedés a turbócsövön,és megviccel.De akkor nincs sárga izzítójel villogás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2010.08.14 szombat, 19:44:37 »

Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2010.08.14 szombat, 20:32:42 »

Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi

Olvastatok hibakódot,de csak gyári müszerrel fog menni akkor pontossabban tudsz majd mindent.Nekem is ilyen volt a gondom,most ott tartunk,Diesel vezérlő modul ami a doblemezben van cserélni kellett.Az volt a hiba ,hogy programozni kellett az ECU-t,de nekem nem lehetett mert hibás volt a modul.De lehet,hogy nálad más van.Viszont nekem menetközben nem volt soha villogás,csak indításnál.Ez miatt lehet pcsúcs hiba is neked.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2010.08.14 szombat, 21:24:29 »

Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi

sprayvel?ez nem fiat tipo.Halottak a csúcsok.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2010.08.14 szombat, 21:30:42 »

Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi

Szia!
A spray-t wow1 felejtsd el szét k-rod a motort olyan szinten,hogy senki nem rakja össze inkább vidd el valami normális szerelöhöz.Ha meg irod merre laksz segiteni fognak. integet2
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2010.08.14 szombat, 21:36:20 »

Sziasztok!
2.0 tdci moneo 2002 es izzítás lámpa villog nagyobb gázadásnál (terhelésnél).
tank leszedve kitisztítva csövek kifújva nyomástartó szelepre gyanakszom vagy erg szelep.
nagyon nehezen indul valamikor csak sprayvel.
Tudnátok segíteni? köszi

bocs...kezd el egy go szűrő cserével.Aztán folytasd a spray elásásával,majd fejezd be a hibakódok törlésével.(de jegyezd fel a hibakódokat).és indítsd be az autót! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2010.08.14 szombat, 22:42:22 »

taps
Engem is érdekel ez a dolog.
Nincs kép ?
Ezek szerint mind a kettőt meg lehet így csinálni?

Szia!

Az az igazság, hogy nem sikerült valami jól, mert megint búg az a xar. Elrontottam azzal, hogy az alu pogácsa külső átmérője túl nagy lett, és nem tudott forogni a csészében, ezért a rögzítőcsavart nem lehetett teljesen meghúzni, végül menetrögzítővel került a helyére,hogy a csavaron mégis el tudjon fordulni.  falbav Persze az is igaz, hogy maga a feszítő is elég sokat futott, szóval nem vagyok biztos benne, hogy ettől búg megint...
A következő nekifutás 23.-án lesz, akkorra viszont átdolgozom egy kicsit a "konstrukciót".  nyes Meg végre belekerül a szabadonfutó is.

Egyébként hol lehet olyan spéci kulcsot szerezni, amivel meg lehet húzni a szabadonfutót?  help
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2010.08.14 szombat, 22:53:48 »


Egyébként hol lehet olyan spéci kulcsot szerezni, amivel meg lehet húzni a szabadonfutót?  help

pl ebay
de minek az neked? Meghúzni nem kell elég kézzel rátekerni utána rászorítja úgy is magát. Az hogy hogy szereled majd le ha cserélni kell? Na az más kérdés addig lesz idő rendelni leszedőt  vigyor3
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2010.08.14 szombat, 23:08:41 »

pl ebay
de minek az neked? Meghúzni nem kell elég kézzel rátekerni utána rászorítja úgy is magát. Az hogy hogy szereled majd le ha cserélni kell? Na az más kérdés addig lesz idő rendelni leszedőt  vigyor3

Azt mondod, ráhúzza magát? Menetrögzítő kell?
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 01:50:41 »

Azt mondod, ráhúzza magát? Menetrögzítő kell?
semmi, csak kézzel rátekerni
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 07:08:37 »

pl ebay
de minek az neked? Meghúzni nem kell elég kézzel rátekerni utána rászorítja úgy is magát. Az hogy hogy szereled majd le ha cserélni kell? Na az más kérdés addig lesz idő rendelni leszedőt  vigyor3
majd 1x valaki beruház 1 ilyenre,és akkor lesz mindenkinek.... Roll Eyes
http://www.lincos.hu/hu/generator/generator-szerelo-keszlet-13db-os-ka-1615
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bandika
Vendég
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 08:25:13 »

Szia!

Az az igazság, hogy nem sikerült valami jól, mert megint búg az a xar. Elrontottam azzal, hogy az alu pogácsa külső átmérője túl nagy lett, és nem tudott forogni a csészében, ezért a rögzítőcsavart nem lehetett teljesen meghúzni, végül menetrögzítővel került a helyére,hogy a csavaron mégis el tudjon fordulni.  falbav Persze az is igaz, hogy maga a feszítő is elég sokat futott, szóval nem vagyok biztos benne, hogy ettől búg megint...
A következő nekifutás 23.-án lesz, akkorra viszont átdolgozom egy kicsit a "konstrukciót".  nyes Meg végre belekerül a szabadonfutó is.

Egyébként hol lehet olyan spéci kulcsot szerezni, amivel meg lehet húzni a szabadonfutót?  help

worship
Szia
Várom a fejleményeket.
Dobj majd egy e-mailt légyszi.
köszi
 taps
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 12:52:12 »

No a szerdán zsír új csúcsokkal és teljes üzemanyagrendszeri tisztítással elhozott autóm motorja kinyomja a go-t a csúcsoknál...nem tudom, hogy konkrétan honnan szökik az üzemanyag...de jön...érezni bent is a szagát, s nagyobb terhelésnél...mondjuk az már jó nagy, vészüzibe is dobja az autót. Volt valakinek ilyen? Mondjuk garanciális a dolog, ugyhogy viszem a jövőhéten vissza, csak kvra idegesít, hogy kifizet az ember 4 kilot, s ezt kapja...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 12:56:35 »

No a szerdán zsír új csúcsokkal és teljes üzemanyagrendszeri tisztítással elhozott autóm motorja kinyomja a go-t a csúcsoknál...nem tudom, hogy konkrétan honnan szökik az üzemanyag...de jön...érezni bent is a szagát, s nagyobb terhelésnél...mondjuk az már jó nagy, vészüzibe is dobja az autót. Volt valakinek ilyen? Mondjuk garanciális a dolog, ugyhogy viszem a jövőhéten vissza, csak kvra idegesít, hogy kifizet az ember 4 kilot, s ezt kapja...
a nagynyomású fémszakaszokat és a résolajcsöveket cserélték?
Ha nem, akkor várhatóan a résolajcső nyakán lévő O gyűrű a ludas. Ha a hollandinál eresztene a porlasztó tetején, még a hátsó rendszámod is gázolajos lenne. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
hambrus
Vendég
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 13:47:03 »

Sziasztok, Lenne egy kérdésem. Ha teljesen elfordítom a kormányt, bármely irányba, a szervószivattyú csattog. Ha  megfogom, érzem is a kezemmel, de nem tudom, hogy a sziattyú, vagy a rajta lévő szíjtárcsa a rossz.Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a gond, és merjek-e így járni vele? Köszönöm.
Naplózva
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:11:47 »

a nagynyomású fémszakaszokat és a résolajcsöveket cserélték?
Ha nem, akkor várhatóan a résolajcső nyakán lévő O gyűrű a ludas. Ha a hollandinál eresztene a porlasztó tetején, még a hátsó rendszámod is gázolajos lenne. Smiley


Mindent cseréltek hozzá, mert csak úgy érvényes rá a garancia, még go szűrőt is pedig azt 2 héttel elötte cseréltettem...de a garancia csak akkor él, ha együtt cserlélik...nekem is valami olyan gyanúm van, hogy valami nem jól lett meghúzva, vagy hogy valami rés van valahol...ez a O gyűrű merre van?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:21:38 »

Mindent cseréltek hozzá, mert csak úgy érvényes rá a garancia, még go szűrőt is pedig azt 2 héttel elötte cseréltettem...de a garancia csak akkor él, ha együtt cserlélik...nekem is valami olyan gyanúm van, hogy valami nem jól lett meghúzva, vagy hogy valami rés van valahol...ez a O gyűrű merre van?
ha mindent cseréltek, akkor a résolajcső nem lehet probléma.
A porlasztókon a felső hollandikat kellene meghúzni szvsz.
Vidd vissza a szervizbe, hogy nézzék meg. Ne barkácsold, mert ráfogják, hogy azért nem működik, mert hozzányúltál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:23:58 »

SOS!!!!!!nincs turbó...
Elment az eröm az autóból!!!!!
A coolernál a bal és a jobb oldali csö is puha!!!!
izzitó nem világit,minden más rendben müködik!!
Olyan a hangja mintha a kipuff lukas lenne valahol,turbocsö,coolercsö??
segitsetek mert holnap indulnék nyaralni falbav falbav falbav
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:24:46 »

Vagy a turbóm halt meg teljesen?Huh???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:33:53 »

ha mindent cseréltek, akkor a résolajcső nem lehet probléma.
A porlasztókon a felső hollandikat kellene meghúzni szvsz.
Vidd vissza a szervizbe, hogy nézzék meg. Ne barkácsold, mert ráfogják, hogy azért nem működik, mert hozzányúltál.


Nem barkácsoltam, csak megnéztem, hogy nem lazák-e a csavarok a csöveknél...de nem mozogtak...
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:40:50 »

Nem barkácsoltam, csak megnéztem, hogy nem lazák-e a csavarok a csöveknél...de nem mozogtak...
1600bar mellett elég egy kevés kosz, ami miatt az önzáró hollandi nem zár teljesen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:41:48 »

SOS!!!!!!nincs turbó...
Elment az eröm az autóból!!!!!
A coolernál a bal és a jobb oldali csö is puha!!!!
izzitó nem világit,minden más rendben müködik!!
Olyan a hangja mintha a kipuff lukas lenne valahol,turbocsö,coolercsö??
segitsetek mert holnap indulnék nyaralni falbav falbav falbav
MI az hogy puha? állóhelyzetben puhák, mert nem tölt a turbó.
Köszörülő hang? visítás? füst?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mjoey
Vendég
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 17:53:53 »

1600bar mellett elég egy kevés kosz, ami miatt az önzáró hollandi nem zár teljesen.

1600 bar? az igen...akkor valószínűleg nem nagy a baj, csak valamit nem jól raktak vissza, és kifúj rajta a cucc?! Na majd jövőhéten meglátjuk...de remélem ott a helyszínen meg tudják csinálni, mert megint nem akarom otthagyni az autót napokra...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 18:21:24 »

SOS!!!!!!nincs turbó...
Elment az eröm az autóból!!!!!
A coolernál a bal és a jobb oldali csö is puha!!!!
izzitó nem világit,minden más rendben müködik!!
Olyan a hangja mintha a kipuff lukas lenne valahol,turbocsö,coolercsö??
segitsetek mert holnap indulnék nyaralni falbav falbav falbav
A fűggőleges csőszakaszt nézd meg,valszeg kilukadt a gumicső.Vagy a turbó utáni rövidszakasz valamelyikét letolta.....
Ha holnap mész nyaralni,akkor még de. vegyél csövet vagy a cromaxban vagy a nagyautónál.
Vagy ha nem kapsz gyorsba,nekem is megvan még a levetett készletem,kivéve a függőlegest,mert azt már postára adtam Ezsoltnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gyeni
Vendég
« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:00:02 »

sziasztok!
kicseréltem a go szűrőt, alapjárat frankó egyenletes
kipörög a motor de az indítás nehézkes tekertetni kell hogy elindiuljon elég sokat
többször és bevillan az izzítás jel
köszi

 
Naplózva
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:13:24 »

MI az hogy puha? állóhelyzetben puhák, mert nem tölt a turbó.
Köszörülő hang? visítás? füst?
Megvan a hiba!!!!!!!!
Az egr-nél ahol le van dugózva,az a fémcsö amin jön a kipuffgáz ki volt jöve a helyéröl!!!!NEM ÉRTEM.......
Ott fújt ki azért nem volt meg a nyomás...
Egyszerüen lejár a felfogatása!!!!!!!! wow1 wow1 wow1 wow1
Visszanyomtam a helyére és máris úgy müködött ahogy kell neki....
Holnap valahogy megszerelem:ötletek?Huh???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:14:49 »

A fűggőleges csőszakaszt nézd meg,valszeg kilukadt a gumicső.Vagy a turbó utáni rövidszakasz valamelyikét letolta.....
Ha holnap mész nyaralni,akkor még de. vegyél csövet vagy a cromaxban vagy a nagyautónál.
Vagy ha nem kapsz gyorsba,nekem is megvan még a levetett készletem,kivéve a függőlegest,mert azt már postára adtam Ezsoltnak.
Alf mit szólsz a hibához?Huh??
Érted??
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:17:24 »

Alf mit szólsz a hibához?Huh??
Érted??
Létezik ilyen?Huh?Huh???
Számomra hihetetlen mert semmi jelét nem látom annak,hogy az a kettö egybe volt!!!!! Huh? Huh? Huh? wow1 wow1
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:54:18 »

Létezik ilyen?Huh?Huh???
Számomra hihetetlen mert semmi jelét nem látom annak,hogy az a kettö egybe volt!!!!! Huh? Huh? Huh? wow1 wow1
eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 19:59:22 »

eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
Amivel rögzitem a csövet az egr-hez az külön vált a csötől!
és nem látom semmi jelét annak,hogy egybe lett volna.
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:07:15 »

eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
eltörhetett az egr cső rögzítése.Meg kell azt rendesen nézni.
Maga a csö vált el a rögzitéstöl ahol a dugó van!!!!!!!
ha visszanyomom akkor tökéletesen müködik.igy néz ki:
egr+dugó+tömités és a felfogatása a csönek+csö,és ez a csö kijött a felfogatásböl
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:19:34 »

Maga a csö vált el a rögzitéstöl ahol a dugó van!!!!!!!
ha visszanyomom akkor tökéletesen müködik.igy néz ki:
egr+dugó+tömités és a felfogatása a csönek+csö,és ez a csö kijött a felfogatásböl
hát facca. nem sok esélyed van így nyaralás előtt 1 nappal.... szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2010.08.15 vasárnap, 20:29:38 »

hát facca. nem sok esélyed van így nyaralás előtt 1 nappal.... szomoru1
Mit szólsz ehhez:
Rárakom a felfogatást a csöre,kicsit túl nyomom és elperemeztetem,szintbe hozom,tömités a saválló lemez elé és mögé!?
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.