Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:28:51
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
87
88
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
100
101
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14626379 alkalommal)
0 Felhasználó és 84 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4650 Dátum:
2010.09.01 szerda, 10:54:54 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.09.01 szerda, 10:29:51
Köszi, megnyugtattál
sajnálom.
két dolgot tehetsz: pénzt tartalékolsz porlasztó cserére és jó adás-vételi szerződést kötsz. A kezdődő és nem azonnali leállással járó porlasztó problémáknak van átmeneti tünetmentesítési módja, a kereskedések előszeretettel alkalmazzák ezt (is) a hibátlan, sérülésmentes autók létrehozására és extraprofit termelésre. A másik a km óra visszatekerése.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zsolti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4651 Dátum:
2010.09.01 szerda, 11:39:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 10:54:54
sajnálom.
két dolgot tehetsz: pénzt tartalékolsz porlasztó cserére és jó adás-vételi szerződést kötsz. A kezdődő és nem azonnali leállással járó porlasztó problémáknak van átmeneti tünetmentesítési módja, a kereskedések előszeretettel alkalmazzák ezt (is) a hibátlan, sérülésmentes autók létrehozására és extraprofit termelésre. A másik a km óra visszatekerése.
Az nem okozhatja ezt a problémát(alapjárat indításkor 1-2 másodpercig 500 és utána ugrik csak fel a 750es fordulatra), hogy amikor kijövök az udvarból párszor felült a kipufogóm és azóta kicsit fura hangja van a motornak.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4652 Dátum:
2010.09.01 szerda, 14:34:11 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.09.01 szerda, 11:39:33
Az nem okozhatja ezt a problémát(alapjárat indításkor 1-2 másodpercig 500 és utána ugrik csak fel a 750es fordulatra), hogy amikor kijövök az udvarból párszor felült a kipufogóm és azóta kicsit fura hangja van a motornak.
nem.
Ha csináltatsz diagnosztikát, kérd meg az illetőt két dologra:
- nézze meg, hogy a porlasztó nyakán lévő kalibrációs kódok be vannak-e állítva az ECU-ben.
- nézze meg a porlasztók alkatrészkódját
+1: próbáld meg megkeresni a gyári porlasztó kód matricát. Elvileg a szelepdeklin kell lennie. Az azon szereplő kódokkal is érdemes összenézni a porlasztó nyakán lévőt ill. az ECU-ben lévőt.
Ez mutatja, hogy volt-e cserélve már porlasztó a gépben.
Az enyém akkor csinálta az 500-as alapjárattal indulást, amikor nem belevaló, sufnifelújított porlasztók megkoptak (az előző tulajt beledumálták felújított porlasztókba).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zsolti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4653 Dátum:
2010.09.01 szerda, 14:45:41 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 14:34:11
nem.
Az enyém akkor csinálta az 500-as alapjárattal indulást, amikor nem belevaló, sufnifelújított porlasztók megkoptak (az előző tulajt beledumálták felújított porlasztókba).
azt a múltkor nézték még a gyári csúcsok vannak benne!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4654 Dátum:
2010.09.01 szerda, 15:12:37 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.09.01 szerda, 14:45:41
azt a múltkor nézték még a gyári csúcsok vannak benne!
nem fognak rajta hibát találni.
Adj neki pro-tec-et hátha segít.
Az van, hogy nem elegendő az indítási nyomás a porlasztók állapotához képest. Csináltass ECU software frissítést (ezt már írtam), az szokott segíteni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Zsolti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4655 Dátum:
2010.09.01 szerda, 15:50:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.01 szerda, 15:12:37
Az van, hogy nem elegendő az indítási nyomás a porlasztók állapotához képest. Csináltass ECU software frissítést (ezt már írtam), az szokott segíteni.
Igen, ezt szeretném, de azért gondolom egy diagnosztikát érdemes mindenképp csinálni.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: 1kérdés
«
Új hozzászólás #4656 Dátum:
2010.09.01 szerda, 16:02:30 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2010.08.31 kedd, 11:36:59
Szia!
Hát...: A 131 LE azért odab.sz, a 115 azért nem.
Ez jó
Azért nincs olyan nagy különbség szvsz. Én ültem 115 lóerősben ami tök jól ment, meg ültem olyan 130 lovasban ami meg kicsit betegeskedett
Mindkét teljesítményű motor nagyon jó, ha figyelnek rá.
OFF:
A 6-ban forog a kerék dolgon meg még most is mosolygok
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: 1kérdés
«
Új hozzászólás #4657 Dátum:
2010.09.01 szerda, 16:23:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.09.01 szerda, 16:02:30
Ez jó
Azért nincs olyan nagy különbség szvsz. Én ültem 115 lóerősben ami tök jól ment, meg ültem olyan 130 lovasban ami meg kicsit betegeskedett
Mindkét teljesítményű motor nagyon jó, ha figyelnek rá.
OFF:
A 6-ban forog a kerék dolgon meg még most is mosolygok
nekem is forog 1-5-ig a kerék, sőt még R-ben is, max nem el
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4658 Dátum:
2010.09.01 szerda, 17:02:49 »
Idézetet írta: alf - 2010.08.11 szerda, 18:36:45
...Mert akkor eu3 öszvér,mint Francoe autója.Az övé is eu3as és mégis dob egr hibát!...
Az enyém mondom, hogy nem dob hibát
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4659 Dátum:
2010.09.01 szerda, 17:05:45 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.01 szerda, 17:02:49
Az enyém mondom, hogy nem dob hibát
semmi gond
amikor én úgy döntöttem, hogy ledugózom, csináltam képet, hogy milyen az egr-em, és mondták, hogy olyan, mint a tied, téged pedig megkérdeztelek, hogy dob-e hibát, mondtad, hogy nem, én pedig ezért mertem neki kezdeni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Wah
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4660 Dátum:
2010.09.01 szerda, 17:36:52 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.01 szerda, 17:02:49
Az enyém mondom, hogy nem dob hibát
s
szóval az öszvér egészen 20e km alatt nem dobott hibát, vélhetően miközben magában szépen nyitogatott, csukogatott csak úgy tönkrement az elektronika, és itt jön be a dugó szerepe(!) ha nem lett volna ledugózv a gép, valószínüleg füstölögve le is állt volna a szabályozatlanul az égéstérbe kerülő kipuffogógáztól.....
engem rohadtúl zavar, hogy most hibakódott dob és világít a műszerfalon a MIL, ha tud valaki ócson egr-t, akkor azért szóljon!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4661 Dátum:
2010.09.01 szerda, 18:08:15 »
Idézetet írta: francoe - 2010.09.01 szerda, 17:02:49
Az enyém mondom, hogy nem dob hibát
én nem a check engine lámpát mondom.emlékszem,amikor turbócsőveztünk,és utána diagoltunk,volt egy eltárol hibakódod egr-ről.
Majd másnap írtad,hogy csak a vákuumcső volt lefelejtve róla.Ezért mondom,hogy dob hibát-hibakódot!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szabogaby
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4662 Dátum:
2010.09.01 szerda, 22:00:02 »
Szerintetek ez milyen lehet?:
http://www.deutz.de/live_deutz_com/file/8a85818a26933754012805de80ab1715.en.0/2010-03-26+flyer+additive_en.pdf
Merjem beletenni a TDCi-be? Első nézésre hasonló mint a ProTec.
Naplózva
1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4663 Dátum:
2010.09.01 szerda, 22:10:51 »
Idézetet írta: szabogaby - 2010.09.01 szerda, 22:00:02
Szerintetek ez milyen lehet?:
http://www.deutz.de/live_deutz_com/file/8a85818a26933754012805de80ab1715.en.0/2010-03-26+flyer+additive_en.pdf
Merjem beletenni a TDCi-be? Első nézésre hasonló mint a ProTec.
Protec
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csabii
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4664 Dátum:
2010.09.03 péntek, 00:06:10 »
Sziasztok!
Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni??
Naplózva
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4665 Dátum:
2010.09.03 péntek, 00:30:26 »
Idézetet írta: Csabii - 2010.09.03 péntek, 00:06:10
Sziasztok!
Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni??
Szia.
Ez az uzemanyag szivatyu lessz,ami hatul,a tank melett van.Holmegy ,holnem megy.Ezt mar en is kicsereltem a tddi men,es nem csak en hanem mar sokan masok.Ez nem draga cucc,csak draga mulatcsag lehet akkor,ha sokat indittozod szarazon go nelkul a nagynyomasu szivatyut,sot meg a porlasztoknak sem hasznal.
Ha bebujsz az auto ala,a kkor a uzemanyag tartaly melett megtalalod (mind eggy 0,5 L pet) es nem is nehez leszerelni.Lszereled,es megprobalod direktbe kotni az aksira.De vigyazat mert csaloka lehet,mert soknal ugy csinal ,h holmegy holnem megy.utogesd meg ,nyomjal at got rajta ha eliondul.Ha meg nem akkor kuka.Es ha veletlenul neha mindha lealna,akkor abszolut kuka,vissza ne tedd,mert hanem dragamulatcsag lessz.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
Zsolti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4666 Dátum:
2010.09.03 péntek, 07:54:47 »
Idézetet írta: Csabii - 2010.09.03 péntek, 00:06:10
Sziasztok!
Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni??
Sokan ki is iktatják azt a szivattyút!
Naplózva
Csabii
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4667 Dátum:
2010.09.03 péntek, 08:19:42 »
Sziasztok! :wave:Köszi eddig!de az lehet,hogy gyárilag nincs rajta???Van olyan tipus??Mert votunk aknába alatta és nem láttuk!
Naplózva
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4668 Dátum:
2010.09.03 péntek, 10:13:49 »
Sziasztok!
Segítséget kérnék Tőletek. Az autóm 1-2 hónapja furcsán indul reggelente hidegen. Kb. fél perces időtartam az egész. Elindítom és elég csúnya csattogás szerű hang jön belőle inkább a hosszú hosszbordásszíj oldaláról. Ez egy fél percen belül fokozatosan elhalkul, majd megszünik. Ha rálépek a gázra és egy picit emelem a fordulatszámot, vagy beteszem hátramenetbe és úgy emeli a fordulatot, azonnal megszűnik a hang. Ez tapasztalható volt melegben is amikor reggel nem kellet magasabb fordulat (750f/p) és most is, amikor kb. 800-850-en melegítette magát. Az alapjáratom meg se rezdül.
Az autó 2004-es TDcI, 116LE. Üzemanyagrendszer: DELPHI.
Segítségeteket előre is köszönöm: fgabor
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4669 Dátum:
2010.09.03 péntek, 10:46:10 »
Idézetet írta: Csabii - 2010.09.03 péntek, 00:06:10
Sziasztok!
Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni??
1) TDCi-ben nincs a tankban üzemanyag szivattyú. Az üa. ellátásért a CR pumpa felelős
2) a tünetek alapján
a hiba oka CMP jeladó,
ezt mutatják a tünetek és a hibakód is. 5-6eFt ellenében megvehető, csere max 10perc és egy 8-as (vagy 10-es) crova. A szívósor alatt van, a blokk elején.
3) a 2002-es TDCi-ben nem 130eKm van a tapasztalatok szerint, hanem 260ekm minimum.
4) 1 hónapja cserélt porlasztóval normális tulaj nem adja el a gépet, így javaslom, hogy nézesd meg azokat a prolasztókat.
5) ha hiba miatt cserélték a porlasztókat, kellett kódokat is törölniük, akkor meg nem kellene benne porlasztó hibára utaló kódnak lennie.
6) azért nem jön a hollandernél a nyál, mert az ecu a cmp jeladó hibája miatt letiltja a CR szivattyút.
7) húzásra nem fog beindulni a villogó izzításjelzővel álló tdci motor , mert az üzemanyag rendszere számítógép vezérelt, arra meg nem hat a vontatás. Gépkönyvben is benne van asszem, hogy nem lehet behúzatni a gépet.
izzításjelző villog? vagy leragasztották neked is fekete szigszalaggal?
+1: az előző tulaj biztos tudta, hogy mi van a géppel. Nyugodtan keresd meg és kérj tőle egy kevés pénzt a javításra.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4670 Dátum:
2010.09.03 péntek, 10:47:26 »
Idézetet írta: Csabii - 2010.09.03 péntek, 08:19:42
Sziasztok! :wave:Köszi eddig!de az lehet,hogy gyárilag nincs rajta???Van olyan tipus??Mert votunk aknába alatta és nem láttuk!
persze. nincs benne. gyárilag. mert nem kell bele.
Válts gyorsan szerelőt, mert ha sokáig matatják a gépedet, még a végén cserés lesz a nagynyomású üzemanyagpupmpa is a sok üresen járatás és próbálgatás miatt.!!!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4671 Dátum:
2010.09.03 péntek, 10:47:54 »
Idézetet írta: Zsolti - 2010.09.03 péntek, 07:54:47
Sokan ki is iktatják azt a szivattyút!
ja. leginkább gyárilag van kiiktatva.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4672 Dátum:
2010.09.03 péntek, 10:49:28 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.03 péntek, 10:13:49
Sziasztok!
Segítséget kérnék Tőletek. Az autóm 1-2 hónapja furcsán indul reggelente hidegen. Kb. fél perces időtartam az egész. Elindítom és elég csúnya csattogás szerű hang jön belőle inkább a hosszú hosszbordásszíj oldaláról. Ez egy fél percen belül fokozatosan elhalkul, majd megszünik. Ha rálépek a gázra és egy picit emelem a fordulatszámot, vagy beteszem hátramenetbe és úgy emeli a fordulatot, azonnal megszűnik a hang. Ez tapasztalható volt melegben is amikor reggel nem kellet magasabb fordulat (750f/p) és most is, amikor kb. 800-850-en melegítette magát. Az alapjáratom meg se rezdül.
Az autó 2004-es TDcI, 116LE. Üzemanyagrendszer: DELPHI.
Segítségeteket előre is köszönöm: fgabor
hosszbordás szíj, feszítő, feszítőgörgők, kéttömegű szíjtárcsa csere. + generátor szabadonfutósítása javallott a hibakiújulás elkerülése végett.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4673 Dátum:
2010.09.03 péntek, 11:04:02 »
Idézetet írta: Csabii - 2010.09.03 péntek, 00:06:10
Sziasztok!
Új vagyok itt,bár nem az első mondeom.3 napja jutottam 1 tdci 130le 2002es mondihoz 130000km.Sajna már az első nap olyan volt,hogy kb15x indítottam,jöttem-mentem vele,1x csak nem indult!kb fél órát indítgattam,akksi épp,hogy tekert,mire mintha mi se történt vna szépen beröffent!Tegnap ugyan ez,azzal tarkítva,hogy 1x menet közben is megállt,de akkor elsőre be is indúlt!Ma viszont töbször nem indúlt mint igen!3x fél óra indítózás,minden módon,gázzal,gáz nélkül,röviden,hosszan,kulcs ki-be stb!Amikor indítózok,1et,2öt pöffen,de azt se mindig.Húztuk is,akkor se indúlt!Töbször volt,hogy nem indúlt csak 5,6.ikra!Menetközbe is leállt 3x!De ha elindúl,mintha semmi se történt vna,megy mint az ördög stb!Előző tulaj csúcsokat cseréltetett kb 1 hónapja!Azt mondta nálla ilyet sose csinált még(én is ezt mondanám)!Hiba kiolvasáskor(ma) be volt írva 1,2,3,4porlasztó,+vmi főrelé+vmi tengelyen érzékelő(sajna ezt nem tom pontosan)!Még meg lett lazítva a potlasztónál a hollander is de ü.a nem spriccelt,tekeréskor is csak köpködött.Volt 1 2003as tdci 115le mondim 2 évig,de azzal soha semmi nem volt!!Ezzel mi lehet??Tud Valaki segíteni??
Szia!
A sógorom járt igy igaz opel vectrával 3 napig lehetőséged van visszavinni az autot vagy kifizetetni a javitás árát.Jogodban áll feljelenteni,én tuti leorditanám a haját.A sogornak opel szervizben meghengerfejezték az autót.Nézz utánna milyen jogaid vannak utánna egyezkedj a tulajjal.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4674 Dátum:
2010.09.03 péntek, 12:35:09 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.03 péntek, 10:49:28
hosszbordás szíj, feszítő, feszítőgörgők, kéttömegű szíjtárcsa csere. + generátor szabadonfutósítása javallott a hibakiújulás elkerülése végett.
Üdv!
A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4675 Dátum:
2010.09.03 péntek, 12:39:41 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.03 péntek, 12:35:09
Üdv!
A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
Feszítő maga lett cserélve? (a kikopott szilentjei nagyon tudnak zörögni
)
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4676 Dátum:
2010.09.03 péntek, 14:19:57 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.03 péntek, 12:35:09
Üdv!
A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
csak azokat a dolgokat cserélték, amiknek majdnem mindegy (kiv. generátor).
A kéttömegű tárcsát és a feszítőt nem? pedig a hang azok függvénye.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
fgabor
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4677 Dátum:
2010.09.03 péntek, 14:58:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.03 péntek, 14:19:57
csak azokat a dolgokat cserélték, amiknek majdnem mindegy (kiv. generátor).
A kéttömegű tárcsát és a feszítőt nem? pedig a hang azok függvénye.
A koplett feszítőt cserélték. A kéttömegű tárcsánál az osztott lendkerékre gondolsz?
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.03 péntek, 14:59:58 írta fgabor
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4678 Dátum:
2010.09.03 péntek, 15:26:26 »
Idézetet írta: szbela - 2010.09.03 péntek, 00:30:26
Szia.
Ez az uzemanyag szivatyu lessz,ami hatul,a tank melett van.Holmegy ,holnem megy.Ezt mar en is kicsereltem a tddi men,es nem csak en hanem mar sokan masok.Ez nem draga cucc,csak draga mulatcsag lehet akkor,ha sokat indittozod ***azon go nelkul a nagynyomasu szivatyut,sot meg a porlasztoknak sem hasznal.
Ha bebujsz az auto ala,a kkor a uzemanyag tartaly melett megtalalod (mind eggy 0,5 L pet) es nem is nehez leszerelni.Lszereled,es megprobalod direktbe kotni az aksira.De vigyazat mert csaloka lehet,mert soknal ugy csinal ,h holmegy holnem megy.utogesd meg ,nyomjal at got rajta ha eliondul.Ha meg nem akkor kuka.Es ha veletlenul neha mindha lealna,akkor abszolut kuka,vissza ne tedd,mert hanem dragamulatcsag lessz.
Mivel TDCI-t írtál azon nincs a tanknál szivattyú!!!!!!!!!Csak elől a nagynyomású.Amiről te beszélsz az csak a TDDi-n van!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4679 Dátum:
2010.09.03 péntek, 20:59:10 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.03 péntek, 14:58:17
A koplett feszítőt cserélték. A kéttömegű tárcsánál az osztott lendkerékre gondolsz?
Nem arra gondol, hanem az ékszíjtárcsára a főtengelyen. Az is kéttömegű. Az és a szíjfeszítő együtt zörög. De a csere is csak ideig-óráig segít. Be kell építeni a szabadonfutó szíjtárcást a generátorra, és attól csönd lesz.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
szbela
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Henry-Ford
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4680 Dátum:
2010.09.03 péntek, 21:51:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2010.09.03 péntek, 15:26:26
Mivel TDCI-t írtál azon nincs a tanknál szivattyú!!!!!!!!!Csak elől a nagynyomású.Amiről te beszélsz az csak a TDDi-n van!!!!
Na ezt nem tudtam.Csak a hiba jelenseg,nagyon hasonlitott az enyemre.Az enyemnek meg ugyebar az x csereje volt a megoldas.
Elnezest mindenkitol,nem ferrevezetesbol,vagy okoskodasbol irtam,hanem probaltam 1 gyors valaszt adni,mielott meg telyesen kinyirnak a nagynyomasut.
Naplózva
MK3, 2.0 TDDI 115-ph,4 Ajtos, VP44
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4681 Dátum:
2010.09.03 péntek, 22:01:03 »
Idézetet írta: Sakos - 2010.09.03 péntek, 20:59:10
Nem arra gondol, hanem az ékszíjtárcsára a főtengelyen. Az is kéttömegű. Az és a szíjfeszítő együtt zörög. De a csere is csak ideig-óráig segít. Be kell építeni a szabadonfutó szíjtárcást a generátorra, és attól csönd lesz.
De még mennyire csend lesz! Ez a generátor szabadonfutó egy jó kis találmány, és nem is vészes a beszerelése. Én nagyon elégedett vagyok vele!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4682 Dátum:
2010.09.03 péntek, 22:41:57 »
Idézetet írta: gabe - 2010.09.03 péntek, 22:01:03
De még mennyire csend lesz! Ez a generátor szabadonfutó egy jó kis találmány, és nem is vészes a beszerelése. Én nagyon elégedett vagyok vele!
mennyibe kerül komplett???
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4683 Dátum:
2010.09.04 szombat, 08:43:49 »
Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4684 Dátum:
2010.09.04 szombat, 10:36:32 »
Idézetet írta: fgabor - 2010.09.03 péntek, 12:35:09
Üdv!
A hosszbordás szíjj, a vezető- és feszítő görgők és a generátor a hang előtt lettek kicserélve.
A kéttömegő főtengely szíjtárcsát is kellett volna cserélni,és a generátorra rádobni a szabadonfutó szíjtárcsát!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4685 Dátum:
2010.09.04 szombat, 12:56:18 »
Idézetet írta: Peter01 - 2010.09.04 szombat, 08:43:49
Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot
Hat mert hideg a motor
Olajat mikor cseréltél rajta?
Naplózva
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4686 Dátum:
2010.09.04 szombat, 12:59:59 »
Idézetet írta: Mad-V - 2010.09.04 szombat, 12:56:18
Hat mert hideg a motor
Olajat mikor cseréltél rajta?
2000-3000km-rel ezelőtt ...
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4687 Dátum:
2010.09.04 szombat, 13:02:49 »
Idézetet írta: Peter01 - 2010.09.04 szombat, 08:43:49
Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot
az ecu változtatja az üzanyomást ahogy melegszik a moci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4688 Dátum:
2010.09.04 szombat, 13:05:33 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.04 szombat, 13:02:49
az ecu változtatja az üzanyomást ahogy melegszik a moci.
Akkor ez teljesen normális???
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4689 Dátum:
2010.09.04 szombat, 15:36:57 »
őket ismeri valaki?
http://www.mpdiesel.hu/index.php
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csabii
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4690 Dátum:
2010.09.04 szombat, 16:03:59 »
Sziasztok!Már nézegettem(csak úgy) 1pár autós fórum oldalt,de sztem ez a number one!!!Relhistnek külön köszönöm a tippet,tanácsot
mert kicseréltem a cmp jeladót,még d.e. és azóta 10-15x indítottam,mentem szépen,csúnyán és a baj nem jött elő!!
Remélem így is marad!Jó lenne,ha mostanába tanácsér nem kellene belépnem,de ha bármi lesz,biztos,hogy előbb ide,aztán szerelő!!Egyébként izzító visszajelzőm volt,nincs leragasztva,szerelő nem csinált rajta semmit,mert mondtam a cmp-t
.Még 1x köszi!!
«
Utoljára szerkesztve: 2010.09.04 szombat, 18:21:40 írta Csabii
»
Naplózva
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4691 Dátum:
2010.09.04 szombat, 17:01:44 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.04 szombat, 15:36:57
őket ismeri valaki?
http://www.mpdiesel.hu/index.php
Én vásároltam már náluk!
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4692 Dátum:
2010.09.04 szombat, 17:22:22 »
Idézetet írta: Csabii - 2010.09.04 szombat, 16:03:59
Sziasztok!Már nézegettem(csak úgy) 1pár autós fórum oldalt,de sztem ez a numer one!!!Relhistnek külön köszönöm a tippet,tanácsot
mert kicseréltem a cmp jeladót,még d.e. és azóta 10-15x indítottam,mentem szépen,csúnyán és a baj nem jött elő!!
Remélem így is marad!Jó lenne,ha mostanába tanácsér nem kellene belépnem,de ha bármi lesz,biztos,hogy előbb ide,aztán szerelő!!Egyébként izzító visszajelzőm volt,nincs leragasztva,szerelő nem csinált rajta semmit,mert mondtam a cmp-t
.Még 1x köszi!!
Köszönjük a visszajelzést a megoldásról, mert ez az új tagokat segíti az infógyűjtésben!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4693 Dátum:
2010.09.04 szombat, 17:23:36 »
Idézetet írta: Csabii - 2010.09.04 szombat, 16:03:59
Sziasztok!Már nézegettem(csak úgy) 1pár autós fórum oldalt,de sztem ez a numer one!!!Relhistnek külön köszönöm a tippet,tanácsot
mert kicseréltem a cmp jeladót,még d.e. és azóta 10-15x indítottam,mentem szépen,csúnyán és a baj nem jött elő!!
Remélem így is marad!Jó lenne,ha mostanába tanácsér nem kellene belépnem,de ha bármi lesz,biztos,hogy előbb ide,aztán szerelő!!Egyébként izzító visszajelzőm volt,nincs leragasztva,szerelő nem csinált rajta semmit,mert mondtam a cmp-t
.Még 1x köszi!!
A porlasztó hibakódok miatt kicsit nézesd át az üzemanyag rendszert, ne érjen meglepetés később, mikor már nem tudsz reklamálni az eladónál!
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4694 Dátum:
2010.09.04 szombat, 17:26:11 »
Idézetet írta: alf - 2010.09.04 szombat, 15:36:57
őket ismeri valaki?
http://www.mpdiesel.hu/index.php
50eFt+áfáért van náluk az 504-es TDCi injektor (eur4, 130LE).
Az nem rossz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4695 Dátum:
2010.09.04 szombat, 19:29:57 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.09.04 szombat, 17:26:11
50eFt+áfáért van náluk az 504-es TDCi injektor (eur4, 130LE).
Az nem rossz.
ha a fát elengedik,még jobb.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4696 Dátum:
2010.09.04 szombat, 19:31:29 »
Idézetet írta: Peter01 - 2010.09.04 szombat, 17:01:44
Én vásároltam már náluk!
mit? csúcsot?tényleg új?papírokkal?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
man76
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4697 Dátum:
2010.09.04 szombat, 21:02:07 »
Én javítattam náluk már,csak jót tudok róluk hirdetni,mindenkinek ajánlom őket, megbízhatók
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4698 Dátum:
2010.09.04 szombat, 22:13:23 »
Idézetet írta: Peter01 - 2010.09.04 szombat, 08:43:49
Miért van az hogy amíg hideg a motor elég "diesel" (kopogó) hangja van? Miután bemelegedett elhadja ezt a hangot
Azert, mert diesel !?
Naplózva
blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #4699 Dátum:
2010.09.04 szombat, 22:23:11 »
Hát én olyat hallottam hogy a himbáktól olyan csettegős a ford, főleg ha elkopnak a kis csapágyak rajta....de lehet hidegen is emiatt csattog....
Naplózva
Oldalak:
1
...
87
88
89
90
91
92
93
[
94
]
95
96
97
98
99
100
101
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ