Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 00:51:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14683686 alkalommal)
0 Felhasználó és 38 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7800 Dátum: 2011.02.05 szombat, 14:12:04 »

Sziasztok! A kérdésem a következő. Behalt a főtengely szíjtárcsám és a cromaxon van klímás és klíma nélküli, az árban van némi különbség. Melyiket vegyem meg, ha az autóm digit klímás, de viszont szabadonfutóssá lett alakítva a generátorom és a feszítőm is "örök életű" lett? Jelent ez a változtatás valamit ezen két alkatrész jelentősége közt?
én úgy tudom,hogy az összes mk3ban van klíma.ez alapján klímásat kell venni,illetve csak a klímás létezhet a mondiba.A klíma nélküli max a tranyókban van,gyakran egy cikkszám alatt fut a 2autó alkatrésze.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7801 Dátum: 2011.02.05 szombat, 14:55:03 »

milyen csövet nézzek meg rajta? meg minek?
ami a nyomáslabdára megy a turbóról. ha az ki van hasadva, akkor szabályzás nélkül megy a turbód
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #7802 Dátum: 2011.02.05 szombat, 15:47:57 »

ami a nyomáslabdára megy a turbóról. ha az ki van hasadva, akkor szabályzás nélkül megy a turbód

biztos hogy nincs kihasadva, nyugodjál meg...tiszta stressz vagy eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7803 Dátum: 2011.02.05 szombat, 18:41:52 »

biztos hogy nincs kihasadva, nyugodjál meg...tiszta stressz vagy eplus2
ha neked jó, akkor nekem is

dobj be egy nyomásmérőt és kiderül
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7804 Dátum: 2011.02.05 szombat, 19:22:03 »

FIGYELEM: Ebben a gépkocsiban a tüzelőanyag-rendszert úgy tervezték, hogy megakadályozzák a tüzelőanyag-tartály kiürülését. Amikor a tüzelőanyag-tartály eléri az előre beállított határértéket, miután az alacsony tüzelőanyagszintet jelző figyelmeztető lámpa már felgyulladt, a motor vezérlés a motor egyenetlen járását okozza, ezzel jelezve a nagyon alacsony tüzelőanyagszintet. A tüzelőanyag-rendszer ekkor történő feltöltésének elmulasztása, ha a tüzelőanyag-rendszert hagyják kiürülni, a tüzelőanyag-befecskendezés részegységeinek károsodását okozza.

A common rail tüzelőanyag-rendszerben található tüzelőanyagszűrő-betétet úgy tervezték, hogy a tüzelőanyag-ellátás során sokkal kisebb részecskéket is ki tud szűrni mint a hagyományos tüzelőanyagszűrők.

A tüzelőanyag szivattyú felé áramló tüzelőanyag-ellátás rendkívüli gyors felmelegedése miatt, a tüzelőanyag-szűrő egy hőmérséklet-érzékeny visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszeleppel van felszerelve.

50°C alatti hőmérsékleteken a megkerülőszelep teljesen nyitva van és a visszafolyt tüzelőanyag nagy része a tüzelőanyag-szűrőn keresztül kering vissza a tüzelőanyag-szivattyúhoz.

Amikor a tüzelőanyag-szűrőben a tüzelőanyag hőmérséklete 50°C fölötti hőmérsékletet ér el, a visszafolyó-tüzelőanyag megkerülőszelep bezár és a visszafolyt tüzelőanyag visszaszállításra kerül a tüzelőanyag-tartályba.

Nem megengedett, hogy a visszafolyó tüzelőanyag 50°C fölött továbbra is a tüzelőanyag-szűrőn keresztül keringjen, mivel a tüzelőanyag ilyen nagy nyomásra történő sűrítésekor keletkező hőmérséklet, a tüzelőanyag túlmelegedését okozná. Amikor a tüzelőanyag visszafolyik a tüzelőanyag-tartályba, a tüzelőanyag-vezeték, mely az alváz mentén továbbítja a tüzelőanyagot, eléggé lehűti a tüzelőanyagot ahhoz, hogy megelőzze a túlmelegedést.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #7805 Dátum: 2011.02.05 szombat, 19:24:21 »

A tüzelőanyagot egy tápszivattyú szívja a tüzelőanyag-tartályból a tüzelőanyag-szűrőn keresztül. A tápszivattyú be van építve a nagynyomású szivattyúba és a nagynyomású szivattyú bemenőtengelye működteti.

A tápszivattyúból jövő tüzelőanyag a nagynyomású szivattyú alacsony nyomású tüzelőanyag-szívó csatornán keresztül a nagynyomású tüzelőanyag-szivattyú kamrába jut.

A nagynyomású szivattyú alacsony nyomású tüzelőanyag-szívó csatornában található egy tüzelőanyag-adagolószelep. A tüzelőanyag-adagolószelepet az IDM/PCM vezérli. A tüzelőanyag-nyomás érzékelő bemenőjelét az IDM/PCM arra használja fel, hogy a tüzelőanyag-adagolószelep által kívánt helyzetet, mellyel eléri a kívánt tüzelőanyag-elosztócső nyomást, kiszámítsa. A tüzelőanyag-adagolószelep csökkenti a nagynyomású szivattyú alacsony nyomású tüzelőanyag-szívó csatorna keresztmetszeti területét, így csökkentve a tüzelőanyag mennyiségét, mely eléri a nagynyomású tüzelőanyag-szivattyú kamrát.

A tüzelőanyag-szivattyú hátsó részében található egy tüzelőanyag-hőmérséklet érzékelő, mely felügyeli a tüzelőanyag tápszivattyú szállítási hőmérsékletét. Az érzékelő információját az IDM/PCM arra használja fel, hogy utánaállítsa a tüzelőanyag-adagolószelepet, így kompenzálva a hideg tüzelőanyag-ellátási értékeket.

Ha a tüzelőanyag-hőmérséklet érzékelő vagy a vele kapcsolatos áramkörök zárlatossá válnak a test felé, a motor le fog állni és nem indul újra.

Ha a tüzelőanyag-hőmérséklet érzékelő vagy a vele kapcsolatos áramkörök megszakadnak, a motorvezérlő-rendszer 39°C hibás értékre fog beállni és ez a hidegindítási jellemzőkre befolyással lesz.

Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7806 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 10:11:48 »

az még egy benzinestöl is becsületes fogyasztás....ottan valami probléma lesz...

tudom, hogy valami nem stimmel a fogyasztássommal. a p.csúcsokat nyáron csinálták meg, 1 vadi új, a gép nem füstöl, amiből arra következtetek, hogy nem rossz a turbó környéke sem. Van erő is a gépben. Viszont Hallok kis sípolást a motor felől még így télen is felhúzott ablakkal. Lehet mégis valami apró lyuk a turbó körül. Lehet bemérni valahogy a turbót, hogy elmegy e valami minimális levegő valahol valamelyik csövön?? Illetve lehet e a fogyasztás ilyen magas, mondjuk erősen kopott motortól, és azt lehet e valahogy diagnosztizálni, hogy az enyém mennyire jó még???  help

Most már muszáj azt hiszem utána járnom ennek a nagy fogyasztásnak, mert ez tényleg nem normális és a gatyám is rámegy az üa.ra.
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7807 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 10:34:01 »

tudom, hogy valami nem stimmel a fogyasztássommal. a p.csúcsokat nyáron csinálták meg, 1 vadi új, a gép nem füstöl, amiből arra következtetek, hogy nem rossz a turbó környéke sem. Van erő is a gépben. Viszont Hallok kis sípolást a motor felől még így télen is felhúzott ablakkal. Lehet mégis valami apró lyuk a turbó körül. Lehet bemérni valahogy a turbót, hogy elmegy e valami minimális levegő valahol valamelyik csövön?? Illetve lehet e a fogyasztás ilyen magas, mondjuk erősen kopott motortól, és azt lehet e valahogy diagnosztizálni, hogy az enyém mennyire jó még???  help

Most már muszáj azt hiszem utána járnom ennek a nagy fogyasztásnak, mert ez tényleg nem normális és a gatyám is rámegy az üa.ra.
Nézd át a csöveket nincs-e valahol olajpára illettve nemérzed mikor odarugsz neki,hogy csökken az erő mert ha elmegy a nyomás akkoaz erő is csökken.Ahol olajpára van ott kifúj.Tisztitsd ki a szívósort lehet kevés levegőt kap mert televan kosszal EGR tisztítás illettve ha lehet dugózd le.Ha ledugózod akkor hibát fog dobni mert azthiszem az évjáratból elektromos.Azért a pcsúcsokat poharaztasd meg újraHA egy vadi új közülük akkor a többi felújított??
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.06 vasárnap, 10:35:59 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7808 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 11:40:36 »

tudom, hogy valami nem stimmel a fogyasztássommal. a p.csúcsokat nyáron csinálták meg, 1 vadi új, a gép nem füstöl, amiből arra következtetek, hogy nem rossz a turbó környéke sem. Van erő is a gépben. Viszont Hallok kis sípolást a motor felől még így télen is felhúzott ablakkal. Lehet mégis valami apró lyuk a turbó körül. Lehet bemérni valahogy a turbót, hogy elmegy e valami minimális levegő valahol valamelyik csövön?? Illetve lehet e a fogyasztás ilyen magas, mondjuk erősen kopott motortól, és azt lehet e valahogy diagnosztizálni, hogy az enyém mennyire jó még???  help

Most már muszáj azt hiszem utána járnom ennek a nagy fogyasztásnak, mert ez tényleg nem normális és a gatyám is rámegy az üa.ra.

Persze,hogy lehet diagnosztizálni.Vidd el egy motordiagnosztikára pld: Bosch diesel szervízbe vagy a Ford hoz.
Ott mérnek kompressziót-veszteséget-túrbónyomást stb.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7809 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 13:58:04 »

Nézd át a csöveket nincs-e valahol olajpára illettve nemérzed mikor odarugsz neki,hogy csökken az erő mert ha elmegy a nyomás akkoaz erő is csökken.Ahol olajpára van ott kifúj.Tisztitsd ki a szívósort lehet kevés levegőt kap mert televan kosszal EGR tisztítás illettve ha lehet dugózd le.Ha ledugózod akkor hibát fog dobni mert azthiszem az évjáratból elektromos.Azért a pcsúcsokat poharaztasd meg újraHA egy vadi új közülük akkor a többi felújított??

igen a többi felújított. 1 nagyon gáz volt azt cseréltem. akkor azt hiszem elviszem valahova motor diagnosztikára. Ha kicsit kifúj attól lehet ennyivel nagyobb a fogyasztás?? ha az EGR-t dugózzuk vagy mi, akkor az mit iktatunk ki, vagy hogy befolyásolja a dolgokat??
hogyan tudok ide képet felrakni??? ??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7810 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 15:27:11 »

igen a többi felújított. 1 nagyon gáz volt azt cseréltem. akkor azt hiszem elviszem valahova motor diagnosztikára. Ha kicsit kifúj attól lehet ennyivel nagyobb a fogyasztás?? ha az EGR-t dugózzuk vagy mi, akkor az mit iktatunk ki, vagy hogy befolyásolja a dolgokat??
hogyan tudok ide képet felrakni??? ??
Az EGR-tha ledugózod tiszta levegőt kap a motor és aszívósor nem megy tele sáros trutyival.A képet ,a képfeltöltés.hu-n keresztül tudsz feltenni.A motordiaggal kezd utána meg ezeket nézd átVan katalizátorod,azt is nézd,mert mosz egy benzines kolléga is ilyen tulajdonságokkal küzd,hogy többlet fogyasztás.Mindent alaposan nézzetek át
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7811 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:01:53 »



Na szuper. Szóval a hőfokom ennél magasabbra városban nem erőltethető. ez kb 5-6 km megtétele után van így, ami lassú közlejedésben kb 10 perc. Országúton leteheht autóval (utánfutó + több személy) tudom függőleges közelébe erőltetni, amint lassítok ismét visszamegy valamelyest.
 
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.06 vasárnap, 18:04:44 írta mahder » Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7812 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:04:07 »


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ez a hőfok mellett-felett mi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7813 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:05:54 »

Ez a hőfok mellett-felett mi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

Na szuper. Szóval a hőfokom ennél magasabbra városban nem erőltethető. ez kb 5-6 km megtétele után van így, ami lassú közlejedésben kb 10 perc. Országúton leterheht autóval (utánfutó + több személy) tudom függőleges közelébe erőltetni, amint lassítok ismét visszamegy valamelyest.

Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7814 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:06:14 »

Ez a hőfok mellett-felett mi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
az automata váltó sebességi fokozatát rakja ki oda
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7815 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:07:03 »

Ez a hőfok mellett-felett mi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

nem tudom, hogy ez normális-e, vagy a termosztát is kuka Sad
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7816 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:07:09 »

Na szuper. Szóval a hőfokom ennél magasabbra városban nem erőltethető. ez kb 5-6 km megtétele után van így, ami lassú közlejedésben kb 10 perc. Országúton leterheht autóval (utánfutó + több személy) tudom függőleges közelébe erőltetni, amint lassítok ismét visszamegy valamelyest.


termosztátok voltak cserélve??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7817 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:08:08 »

az automata váltó sebességi fokozatát rakja ki oda

igen, az 1-es az a sebességi fokozat, ha manuálban vagyok, akkor mutatja
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7818 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:08:59 »

termosztátok voltak cserélve??

még nálam nem... ezen agyaltam a napokban, hogy ez valszeg nem jó így...
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7819 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:12:16 »

még nálam nem... ezen agyaltam a napokban, hogy ez valszeg nem jó így...
van akinek utána se lesz jó...nekem tartósan csak pályán marad 90'-on vagyis függőlegesen ha lehajtok vagy lassítok nekem is visszamegy
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7820 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:15:34 »

van akinek utána se lesz jó...nekem tartósan csak pályán marad 90'-on vagyis függőlegesen ha lehajtok vagy lassítok nekem is visszamegy

és ezek szerint neked már volt cserélve mind a két termosztát??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7821 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:16:09 »

van akinek utána se lesz jó...nekem tartósan csak pályán marad 90'-on vagyis függőlegesen ha lehajtok vagy lassítok nekem is visszamegy
nekem ezen a télen kezdte ezt játszani, eddig mindig függőlegesen maradt, most a legkissebb lassításnál is elkezd visszahülni. ősszel nekem is cserés lesz, 2db gyári fog bele menni...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7822 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:21:38 »

és ezek szerint neked már volt cserélve mind a két termosztát??
nekem nem is volt cserélve csak itt hallottam hogy volt aki cserélt és nem lett neki jó
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7823 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:22:04 »

nekem ezen a télen kezdte ezt játszani, eddig mindig függőlegesen maradt, most a legkissebb lassításnál is elkezd visszahülni. ősszel nekem is cserés lesz, 2db gyári fog bele menni...
de ha nem cserélem ki akkor elképzelhető hogy nyáron meg melege lesz és a venti fog menni egyfolytában?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7824 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:22:12 »

nekem ezen a télen kezdte ezt játszani, eddig mindig függőlegesen maradt, most a legkissebb lassításnál is elkezd visszahülni. ősszel nekem is cserés lesz, 2db gyári fog bele menni...

utána kérdeztem, 6 és 8 e pénz a két termosztát. De elvileg szerelő meg tudja mondani melyik ment tönkre. Szóval előtte neked hamar elérte a függőlegeset városban is, és onnantól kezdve ott állt mint Katiban a gyerek??? Tongue
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7825 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:25:38 »

utána kérdeztem, 6 és 8 e pénz a két termosztát. De elvileg szerelő meg tudja mondani melyik ment tönkre. Szóval előtte neked hamar elérte a függőlegeset városban is, és onnantól kezdve ott állt mint Katiban a gyerek??? Tongue
jah, 5-6 km után üzemmeleg volt nálam
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7826 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:28:39 »

nekem nem is volt cserélve csak itt hallottam hogy volt aki cserélt és nem lett neki jó
Pl nekem,csere utrán uo szv@r bár mostanában közelit a függőhöz,de most meleg van.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7827 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:31:34 »

Pl nekem,csere utrán uo szv@r bár mostanában közelit a függőhöz,de most meleg van.
milyet tettél bele??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7828 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 18:36:49 »

milyet tettél bele??
Gyárit a cromax-ból.Ja mindkettöből.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7829 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 19:00:59 »

utána kérdeztem, 6 és 8 e pénz a két termosztát. De elvileg szerelő meg tudja mondani melyik ment tönkre. Szóval előtte neked hamar elérte a függőlegeset városban is, és onnantól kezdve ott állt mint Katiban a gyerek??? Tongue
Mind a kettőt cseréld egyszerre és nevegyél rűá mérget.Ha visszakeresel a régebbi írásokra ez nagyon kilett vesézve.nem mindenkinek lett utána jó.Viszont tegnap 10-12 fok volt Pécsen kikapcsoltam a fűtést és a városban már mejdnem középen volt.Nekem amióta itt a hideg első vonalnál nem megy feljebb.Majd a következő télen megpróbálom, de amíg megmozdul jó és fűt.De próbáld meg de mind kettőt cseréld.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7830 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 19:08:43 »

Ez a hőfok mellett-felett mi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?


Főleg az olajköri termosztát a felelős a visszahűlésért.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
mondeo111
Vendég
« Új hozzászólás #7831 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 19:12:13 »

Én is csak gyárit ajánlok, mert már 2 utángyártott nagy termosztátot dobtam ki belőle. Az egyik kb. 1500 km.-ert bírt ki, a másik újonnan is rossz volt, úgyhogy vettem bele gyárit, azóta -15 fokban is felmegy középre a mutató.
Azt meg ki lehet szűrni hogy az olajköri termosztát rossz-e!!! taps Kicserélni meg nem dolog egyiket sem, itt nagyon jó leírás van róla.


Mind a kettőt cseréld egyszerre és nevegyél rűá mérget.Ha visszakeresel a régebbi írásokra ez nagyon kilett vesézve.nem mindenkinek lett utána jó.Viszont tegnap 10-12 fok volt Pécsen kikapcsoltam a fűtést és a városban már mejdnem középen volt.Nekem amióta itt a hideg első vonalnál nem megy feljebb.Majd a következő télen megpróbálom, de amíg megmozdul jó és fűt.De próbáld meg de mind kettőt cseréld.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7832 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 19:23:32 »

Én is csak gyárit ajánlok, mert már 2 utángyártott nagy termosztátot dobtam ki belőle. Az egyik kb. 1500 km.-ert bírt ki, a másik újonnan is rossz volt, úgyhogy vettem bele gyárit, azóta -15 fokban is felmegy középre a mutató.
Azt meg ki lehet szűrni hogy az olajköri termosztát rossz-e!!! taps Kicserélni meg nem dolog egyiket sem, itt nagyon jó leírás van róla.


eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7833 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 19:48:12 »

Mennyi lehet az élettartama a termosztátoknak?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #7834 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 19:51:22 »

Mennyi lehet az élettartama a termosztátoknak?

Látod valaki mmegveszi és már akkor nem jó,valakinek elmegy 5-6 évet.Nekem másik kocsim 18 éve alatt 3db-ot cseréltem mert nem nyitott ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7835 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 20:06:50 »

Látod valaki mmegveszi és már akkor nem jó,valakinek elmegy 5-6 évet.Nekem másik kocsim 18 éve alatt 3db-ot cseréltem mert nem nyitott ki.

Nekem 10 éves.Az olajköri tavaly halt meg.A másik még jó.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7836 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 22:43:46 »

ilyen a mi turbonk is??

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/turbo/garrett_turbo_mercedes_benz_e211_1438478519.html
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7837 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 22:45:18 »

nem, nekünk egybe van a csonkkal. mit tervezel??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #7838 Dátum: 2011.02.06 vasárnap, 23:15:07 »

nem, nekünk egybe van a csonkkal. mit tervezel??
semmit csak hasonlított így ránézésre...az elektronikájával meg minden...chip-ig én nem tervezek sokat...sajnos  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7839 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 11:48:43 »

Ez a következő:

0 és + 4 fok közöss sárga a hópehely,
0 fok alatt pedig piros.

azt jelenti ogy tél van, figyelj oda mert csúszik az út!

Ez a hőfok mellett-felett mi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #7840 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 11:56:49 »

Ez a következő:

0 és + 4 fok közöss sárga a hópehely,
0 fok alatt pedig piros.

azt jelenti ogy tél van, figyelj oda mert csúszik az út!

A man 1-re gondolt  wave, de a hópihe definíciója is tökéletes  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7841 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 16:35:18 »

Nekem 10 éves.Az olajköri tavaly halt meg.A másik még jó.

Most voltam a ford-ban, nem tudták megmondani melyik rossz, vagy nem... 3adszorra is rákérdezve kinyögték, hogy csak akkor tudják melyik rossz, ha már ki van szedve... ezt a f***ságot... akkor megköszöntem és eljöttem. Majd aki konkrétan megmondja nekem melyik a rossz azt cseréltetem ki. Hogyan lehet megállapítani melyik nem műxik?
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7842 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 16:40:41 »

Persze,hogy lehet diagnosztizálni.Vidd el egy motordiagnosztikára pld: Bosch diesel szervízbe vagy a Ford hoz.
Ott mérnek kompressziót-veszteséget-túrbónyomást stb.

Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...

akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7843 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 16:51:24 »

Most voltam a ford-ban, nem tudták megmondani melyik rossz, vagy nem... 3adszorra is rákérdezve kinyögték, hogy csak akkor tudják melyik rossz, ha már ki van szedve... ezt a f***ságot... akkor megköszöntem és eljöttem. Majd aki konkrétan megmondja nekem melyik a rossz azt cseréltetem ki. Hogyan lehet megállapítani melyik nem műxik?


Szerintem ha rendesen felmelegszik, és utána nagyon könnyen visszahűl akkor az olajköri a rossz.
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #7844 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 17:17:34 »

Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...

akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni
Tudom, hogy felesleges mondani, de próbálj nyugodt maradni. Jó lesz a géped, meglátod!  wave
 Mondeo specifikus emberre van szükséged. Pl. Vikre (auto Fort). Mikor lesz elérhető, tudja vki, hazajött már? Roll Eyes
Mindenesetre az Agipnál nyugodtan tankolj továbbra is, a kút semmiről sem tehet.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #7845 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 17:20:20 »

szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...

fogyasztás csökkenést szerintem ne is várj addig, míg nem megy normálisan üzemi hőfokon

én a 2  termosztátcseréjével kezdeném
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #7846 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 17:24:49 »

Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...

akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni

Hát sok mindennel nem próbálkoztak a Fordnál.
Valóban bevált szakit kell keresni mint pld: Vik vagy Gergő./Lakhelytől függően/:
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #7847 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 17:26:29 »

fogyasztás csökkenést szerintem ne is várj addig, míg nem megy normálisan üzemi hőfokon

én a 2  termosztátcseréjével kezdeném
Nekem sz@r a termosztátom vagy is nem megy fel a viz hőfok mégis 5,5-6l körül eszik.
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7848 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 18:27:42 »

fogyasztás csökkenést szerintem ne is várj addig, míg nem megy normálisan üzemi hőfokon

én a 2  termosztátcseréjével kezdeném

Így van... azt mindenképp kicserélem, bár csak azt szerettem volna, amelyik tutira tönkrement, de mivel itt a szerelők nem tudják megmondani melyik a rossz, ezért valszeg muszáj lesz mindkettőt cserélni. Bár ettől még nem fog 3-4 l rel kevesebbet fogysztani a gép az tuti.

Vik, vagy Gábor merre laknak ők?? Akiket itt ajánlottatok. Én a nyugati végen lakok sz.helyen. Ők??
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
mahder
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


csabamahder@hotmail.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #7849 Dátum: 2011.02.07 hétfő, 18:29:12 »

Nekem sz@r a termosztátom vagy is nem megy fel a viz hőfok mégis 5,5-6l körül eszik.

Gondolom a tiéd manuális, és nem csak városi használatról beszélsz, ugye? Bár országúton sem tudom 6,8 alá hozni a legkímélőbb menettel sem.
Naplózva

Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 163 164 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.