Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:43:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
156
157
[
158
]
159
160
161
162
163
164
165
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643274 alkalommal)
0 Felhasználó és 106 vendég van a témában
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7850 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 18:32:23 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 18:27:42
Így van... azt mindenképp kicserélem, bár csak azt szerettem volna, amelyik tutira tönkrement, de mivel itt a szerelők nem tudják megmondani melyik a rossz, ezért valszeg muszáj lesz mindkettőt cserélni. Bár ettől még nem fog 3-4 l rel kevesebbet fogysztani a gép az tuti.
Vik, vagy Gábor merre laknak ők?? Akiket itt ajánlottatok. Én a nyugati végen lakok sz.helyen. Ők??
VIK Bp, Gabor nem tudom...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7851 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 18:34:35 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 18:27:42
Így van... azt mindenképp kicserélem, bár csak azt szerettem volna, amelyik tutira tönkrement, de mivel itt a szerelők nem tudják megmondani melyik a rossz, ezért valszeg muszáj lesz mindkettőt cserélni. Bár ettől még nem fog 3-4 l rel kevesebbet fogysztani a gép az tuti.
Vik, vagy Gábor merre laknak ők?? Akiket itt ajánlottatok. Én a nyugati végen lakok sz.helyen. Ők??
vik pesten van,
Gergő balatonfüreden
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7852 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:04:47 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 18:29:12
Gondolom a tiéd manuális, és nem csak városi használatról beszélsz, ugye? Bár országúton sem tudom 6,8 alá hozni a legkímélőbb menettel sem.
igen manuális 6-os nem város,de a bükkben lakom majd ugyan az.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7853 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:13:00 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.07 hétfő, 19:04:47
igen manuális 6-os nem város,de a bükkben lakom majd ugyan az.
azért nem teljesen, mert városban fékezgetünk össze-vissza, te meg gurulsz lefele a lejtőkön. én is szoktam hegyekben használni nem igazán kimélő üzemmódban és meg sem közelíti a városi fogyasztásomat
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7854 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:28:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.07 hétfő, 19:13:00
azért nem teljesen, mert városban fékezgetünk össze-vissza, te meg gurulsz lefele a lejtőkön. én is szoktam hegyekben használni nem igazán kimélő üzemmódban és meg sem közelíti a városi fogyasztásomat
Tapsztalatom szerint mindig it a faluban és környékén nő meg a fogyi Miskolchoz,Egerhez képest mindig fentebb megy 2tizeddel,ha kiruccanok szinte mindig visszanyerem azt a kicsit.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7855 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:50:05 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.07 hétfő, 19:28:37
Tapsztalatom szerint mindig it a faluban és környékén nő meg a fogyi Miskolchoz,Egerhez képest mindig fentebb megy 2tizeddel,ha kiruccanok szinte mindig visszanyerem azt a kicsit.
én ha kiruccanok akkor 5,5-6L között városban 8-9liter
nagyon nem tütyörögve sehol sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7856 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 19:53:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.07 hétfő, 19:50:05
én ha kiruccanok akkor 5,5-6L között városban 8-9liter
nagyon nem tütyörögve sehol sem
Igaz városban nem szoktam sokat,tartósan autózni.Mivel nem ott lakom.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7857 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:05:01 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 16:40:41
Ma voltam a fordnál... kértem csináljanak motordiagnosztikát, meg nézzék meg a turbó körül minden rendben van-e!??
Mentek vele egy kört, mondták, hogy nem megy valami jól, a turbó nyomást megnézték géppel 2 bar ig ment fel, vagy mi amikor odaléptek neki. Erre azt mondták a turbónak semmi baja. Megnézték a csöveket is, úgy látták, nem fúj ki sehol.
Annyit tudtak mondani, hogy cseréljek levegőszűrőt, néha kormozzam ki a katalizátort, meg tankoljak máshol. Eddig Agip-nél tankoltam, nem hinnéám, hoghy az nem lenne megfelelő. Megnéztem a légszűrőt, középkoszos, csere lesz, de szerintem ez nem fog nagyot csökkenteni a fogyin...
akkor mi lehet még a gond??? porlasztókan nyáron csinálták azzal nem lehet gond...
Mi van még??? Én nem tudok mire gondolni
khmmm-khmmm.a turbónyomás kevés.Ami nem azt jelenti,hogy rossz lenne,csak talán valahol mégis csak van rés a "pajzson"!
2,5barnak kellene lennie teljes terhelésen,amit egyébként csak menet közben lehet mérni,és pontosan diagnosztizálni,mert álló autónál nem tölt többet 1,7nél.
De van egy ford specifikus vizsgálat is a turbónyomás mérésre ami a következő.
Ha vákumos a turbód,akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7858 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:12:43 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.07 hétfő, 20:05:01
khmmm-khmmm.a turbónyomás kevés.Ami nem azt jelenti,hogy rossz lenne,csak talán valahol mégis csak van rés a "pajzson"!
2,5barnak kellene lennie teljes terhelésen,amit egyébként csak menet közben lehet mérni,és pontosan diagnosztizálni,mert álló autónál nem tölt többet 1,7nél.
...
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan!
Én nem is értem ezeket a Ford szervizeseket(tisztelet a kivételnek) Ők megveszik jó dárgán a progit, a tudást és b***nak használni mi meg így-úgy megszerezzük és próbáljuk használni, segíteni egymást. Nem kéne egy szervízt nyitni magunknak? Minden hétvégén összjönnénk és közösen meggyógítanánk a picikéket
Közben sörözgetnénk, grilleznénk meg ilyenek...
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7859 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:15:29 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.07 hétfő, 20:12:43
Én nem is értem ezeket a Ford szervizeseket(tisztelet a kivételnek) Ők megveszik jó dárgán a progit, a tudást és b***nak használni mi meg így-úgy megszerezzük és próbáljuk használni, segíteni egymást. Nem kéne egy szervízt nyitni magunknak? Minden hétvégén összjönnénk és közösen meggyógítanánk a picikéket
Közben sörözgetnénk, grilleznénk meg ilyenek...
ok. a sörözgetést vállalom......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7860 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:18:15 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.07 hétfő, 20:15:29
ok. a sörözgetést vállalom......
A sörözésben én is benne vagyok
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7861 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:21:42 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.07 hétfő, 20:15:29
ok. a sörözgetést vállalom......
Azt gondolom, egyébként én is így gondoltam.
Lenne egy rámpa, vagy egy csápos felemelnénk a kocsit akié az autó az dolgozna rajta, mi meg körülötte kempingszékben ülve szürcsölgetnénk a hideg sört, és ösztanánk az észt, hogy ne úgy- hanem amúgy csináld, mer' az úgy lesz jó. A csajok meg sütnék a husokat
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7862 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:23:48 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.07 hétfő, 20:21:42
Azt gondolom, egyébként én is így gondoltam.
Lenne egy rámpa, vagy egy csápos felemelnénk a kocsit akié az autó az dolgozna rajta, mi meg körülötte kempingszékben ülve szürcsölgetnénk a hideg sört, és ösztanánk az észt, hogy ne úgy- hanem amúgy csináld, mer' az úgy lesz jó. A csajok meg sütnék a husokat
már csak egy közös pont kellene az országban,mert elég szerteágazó a társaság lelőhelye....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7863 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:26:51 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.07 hétfő, 20:23:48
már csak egy közös pont kellene az országban,mert elég szerteágazó a társaság lelőhelye....
Vándorolhatnánk is. Minden hétvégén máshol lennénk. Ez lenne a 2011-es Nagy Ford Mondeo Szervíz Túrné. vagy valami ilyesmi.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7864 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 20:27:34 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.07 hétfő, 20:26:51
Ez lenne a 2011-es Nagy Ford Mondeo Szervíz Túrné.
.....rendben,de a Lagzi Lajcsit nem hííjjuk meg!
OFF!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7865 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 21:06:40 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.07 hétfő, 20:27:34
.....rendben,de a Lagzi Lajcsit nem hííjjuk meg!
OFF!
Jó. Ezt leszögezhetjük.
Sorsolással eldönthetjük,hogy kinek az autóját javítjuk meg.
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7866 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 21:33:51 »
Az enyémet?
Csak a kihívás miatt.
Idézetet írta: soho001 - 2011.02.07 hétfő, 21:06:40
Jó. Ezt leszögezhetjük.
Sorsolással eldönthetjük,hogy kinek az autóját javítjuk meg.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7867 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 23:37:52 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2011.02.07 hétfő, 11:48:43
Ez a következő:
0 és + 4 fok közöss sárga a hópehely,
0 fok alatt pedig piros.
azt jelenti ogy tél van, figyelj oda mert csúszik az út!
Köszi de ezt én is tudtam,csak rossz volt a kérdés,de HZSOLT92 egyedül rájött mit szerettem volna kérdezni csak így kellett volna feltenni:Mi az a külsöhőmérséklet mellett a jel???A választ ő adta meg ami az automataváltó fokozatát jelenti.Bocsánat a rosszul feltett kérdésért.Akkor örülök ha nem kell őket látnom mint ma mert végre nagyon plussz volt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7868 Dátum:
2011.02.07 hétfő, 23:48:36 »
Idézetet írta: NemTom - 2011.02.07 hétfő, 20:12:43
Én nem is értem ezeket a Ford szervizeseket(tisztelet a kivételnek) Ők megveszik jó dárgán a progit, a tudást és b***nak használni mi meg így-úgy megszerezzük és próbáljuk használni, segíteni egymást. Nem kéne egy szervízt nyitni magunknak? Minden hétvégén összjönnénk és közösen meggyógítanánk a picikéket
Közben sörözgetnénk, grilleznénk meg ilyenek...
Az én problémám mikor tavaly volt ALF-nak leírtam és a kocsi volt gazdájának is elmondtam.A lényeg mire rájöttek egy jókis idő elment.A FORD szervizben ahol a régi gazdája lakik neki aztmondta a régi szerelője nekik erre nincs idejük,hogy alapossan átnézzék.Amit kiír a diag ha kell cserélik vagy nem és ha jó vagy nem ez van.Kiindulásnak jó a diag az vitathatatlan,de azért kell egy szerelő tallonban aki 10-es kulccsal tanult meg tizedeket állítani mert ez a kettős tuti siker.Na hálaisten nekem megvolt ez a kettős és most nincs is gondom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7869 Dátum:
2011.02.08 kedd, 00:00:49 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.07 hétfő, 23:48:36
Az én problémám mikor tavaly volt ALF-nak leírtam és a kocsi volt gazdájának is elmondtam.A lényeg mire rájöttek egy jókis idő elment.A FORD szervizben ahol a régi gazdája lakik neki aztmondta a régi szerelője nekik erre nincs idejük,hogy alapossan átnézzék.Amit kiír a diag ha kell cserélik vagy nem és ha jó vagy nem ez van.Kiindulásnak jó a diag az vitathatatlan,de azért kell egy szerelő tallonban aki 10-es kulccsal tanult meg tizedeket állítani mert ez a kettős tuti siker.Na hálaisten nekem megvolt ez a kettős és most nincs is gondom.
Mert, mi volt a gondod? Csak az a fránya kíváncsiság...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7870 Dátum:
2011.02.08 kedd, 00:20:25 »
Idézetet írta: gabe - 2011.02.08 kedd, 00:00:49
Mert, mi volt a gondod? Csak az a fránya kíváncsiság...
Röviden:Izzító villogás és egyre nehezebben indult majd már nem indult el egyáltalán.Diaggal a hiba p csúcs.közös nyomó cső érzékelő diesel elektronika.Ezek közül lehetett választani,hogy melyik.Aztán Fordék azt mondták mikor kicseréltük újra a Diesel elktronikámat nem lehet újra programozni.Vissza vittük a szerelőmhöz és kutakotás után mindent kizártunk,hogy jó és a hiba a PCM modul a kocsi vezérlő elektronikája a ludas.Ez miatt változtak a hiba források.Modul ki szereztümk egy donort és rálett töltve az én szoftverem és kocsiba vissza és pöccre indult.Tehát mechanikus hiba volt a modulban.Rossz modullal mindig elengedte a csúcs a nyomást.Viszon ha elakartam indítani nemkaptak vezérlést a csúcsok.Ahogy ez bekerült a kocsiba az újjabb már nem volt hiba kód sehol és azóta kopp kopp tuti minden.De erre nem A Ford márkaszerviz jött rá.Na ezért írtam ebben a témában én is.Közte mindent kipróbáltunk ,hogy kiszűrjük a hibát és erre A márkaszerviz nemfordít ennyi időt,mert míg ezt keresi a hibát nemjön be pénz a gyors alkatrész cseréből.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Emunem
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7871 Dátum:
2011.02.08 kedd, 08:43:57 »
Jó reggelt.
Egy kérdésem lenne a mesterekhez.
Az lenne a kérdésem, hogy normális az, ha bő gázadásnál úgy növekszik a fordulatszám, mintha csúszna a kuplung, és a motor hangja hallagtja ezt a növekedést. Nekem olyat mondtak, hogy elektronika kíméli ezzel a motort. Ez normális, vagy pedig csak túl elővigyázatos az autó?
Igény szerint videot is feltöltök.
A választ előre is köszönom.
Üdv!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7872 Dátum:
2011.02.08 kedd, 09:11:23 »
Idézetet írta: Emunem - 2011.02.08 kedd, 08:43:57
Jó reggelt.
Egy kérdésem lenne a mesterekhez.
Az lenne a kérdésem, hogy normális az, ha bő gázadásnál úgy növekszik a fordulatszám, mintha csúszna a kuplung, és a motor hangja hallagtja ezt a növekedést. Nekem olyat mondtak, hogy elektronika kíméli ezzel a motort. Ez normális, vagy pedig csak túl elővigyázatos az autó?
Igény szerint videot is feltöltök.
A választ előre is köszönom.
Üdv!
csúszik a kuplung. Nem bírja már a nyomatékot 3-ban, 4-ben (főleg overboostnál).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7873 Dátum:
2011.02.08 kedd, 09:19:55 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.08 kedd, 00:20:25
Röviden:Izzító villogás és egyre nehezebben indult majd már nem indult el egyáltalán.Diaggal a hiba p csúcs.közös nyomó cső érzékelő diesel elektronika.Ezek közül lehetett választani,hogy melyik.Aztán Fordék azt mondták mikor kicseréltük újra a Diesel elktronikámat nem lehet újra programozni.Vissza vittük a szerelőmhöz és kutakotás után mindent kizártunk,hogy jó és a hiba a PCM modul a kocsi vezérlő elektronikája a ludas.Ez miatt változtak a hiba források.Modul ki szereztümk egy donort és rálett töltve az én szoftverem és kocsiba vissza és pöccre indult.Tehát mechanikus hiba volt a modulban.Rossz modullal mindig elengedte a csúcs a nyomást.Viszon ha elakartam indítani nemkaptak vezérlést a csúcsok.Ahogy ez bekerült a kocsiba az újjabb már nem volt hiba kód sehol és azóta kopp kopp tuti minden.De erre nem A Ford márkaszerviz jött rá.Na ezért írtam ebben a témában én is.Közte mindent kipróbáltunk ,hogy kiszűrjük a hibát és erre A márkaszerviz nemfordít ennyi időt,mert míg ezt keresi a hibát nemjön be pénz a gyors alkatrész cseréből.
ez azért nem stimmel így a ford szerviz részéről, mert általában a hibakeresési útvonalak végén ott van a PCM hiba lehetősége. Tehát ha végigcsinálják tisztességesen a TIS-ben leírtakat (ahogy azt Alf is írja), akkor lennének rendes válaszok. Persze akkor ki kellene tölteni a művelettel a ford által előírt normaidőt (vagy tudni kellene normaidőn belül megcsinálni) és nem csak kiszámlázni kellene. Ez persze csökkentené az időegység alatt szerzett bevételt....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7874 Dátum:
2011.02.08 kedd, 09:23:00 »
Idézetet írta: alf - 2011.02.07 hétfő, 20:05:01
khmmm-khmmm.a turbónyomás kevés.Ami nem azt jelenti,hogy rossz lenne,csak talán valahol mégis csak van rés a "pajzson"!
2,5barnak kellene lennie teljes terhelésen,amit egyébként csak menet közben lehet mérni,és pontosan diagnosztizálni,mert álló autónál nem tölt többet 1,7nél.
De van egy ford specifikus vizsgálat is a turbónyomás mérésre ami a következő.
Ha vákumos a turbód,akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan!
Kiegészítésként: a hiba lehet még repedt szívósor és hibás szívósor-blokk közötti tömítés is, ami miatt a blokk olajos a szívósor alatt.
A turbónak meg van saját mechanikai hibakeresése a TIS-ben.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7875 Dátum:
2011.02.08 kedd, 11:44:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.08 kedd, 09:19:55
ez azért nem stimmel így a ford szerviz részéről, mert általában a hibakeresési útvonalak végén ott van a PCM hiba lehetősége. Tehát ha végigcsinálják tisztességesen a TIS-ben leírtakat (ahogy azt Alf is írja), akkor lennének rendes válaszok. Persze akkor ki kellene tölteni a művelettel a ford által előírt normaidőt (vagy tudni kellene normaidőn belül megcsinálni) és nem csak kiszámlázni kellene. Ez persze csökkentené az időegység alatt szerzett bevételt....
Pedig nem tettem se hozzá se nem mondtam keveset.Én húztam el tőlük a szerelőmmel mert azt mondták amit leírtam.De hála isten túlvagyok rajta már egy rossz emlék.Azért még annyit hozzá teszek,akkor 1 hétig ott állt náluk és ez volt a válasz,nemtudunk vele mit csinálni nem indul be vigyük el és folytassuk mi.Mikor megvolt a hiba kijött tőlük a srác a gyári diaggal és 10 perc alatt újra programozta a diesel elektronikámat és indult.de a hibát más találta meg.Nézd meg a z egyik írásban a turbóra mit moindtak.Alf meg megmondta hogy kellett volna.Én hála isten kifogtam az én szerelőimet és azok rendesen ha kell időt nemsajnálva átnézik mindig .Remélem kevésszer lesz rá szükség.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7876 Dátum:
2011.02.08 kedd, 11:55:05 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.02.08 kedd, 11:44:28
Pedig nem tettem se hozzá se nem mondtam keveset.Én húztam el tőlük a szerelőmmel mert azt mondták amit leírtam.De hála isten túlvagyok rajta már egy rossz emlék.Azért még annyit hozzá teszek,akkor 1 hétig ott állt náluk és ez volt a válasz,nemtudunk vele mit csinálni nem indul be vigyük el és folytassuk mi.Mikor megvolt a hiba kijött tőlük a srác a gyári diaggal és 10 perc alatt újra programozta a diesel elektronikámat és indult.de a hibát más találta meg.Nézd meg a z egyik írásban a turbóra mit moindtak.Alf meg megmondta hogy kellett volna.Én hála isten kifogtam az én szerelőimet és azok rendesen ha kell időt nemsajnálva átnézik mindig .Remélem kevésszer lesz rá szükség.
legutóbb szerelőmnél 3órát állt a 2 autó és 5eft-ot kért munkadíjra, úgy hogy 2en dolgoztak rajta és folyamatosan csináltak valamit egymástól függetlenül....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7877 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:06:30 »
Sziasztok!
Hogyan lehet hozzájutni a tis vagy e-tis-hez?Köszi!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7878 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:28:30 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.08 kedd, 12:06:30
Sziasztok!
Hogyan lehet hozzájutni a tis vagy e-tis-hez?Köszi!!
Ezt hogy érted? Meg szeretnéd vásárolni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7879 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:39:15 »
Idézetet írta: GiN - 2011.02.08 kedd, 12:28:30
Ezt hogy érted? Meg szeretnéd vásárolni?
ÁÁÁÁ! Biztos van valami lehetőség.Legalábbm is remélem.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7880 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:53:18 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.08 kedd, 12:39:15
ÁÁÁÁ! Biztos van valami lehetőség.Legalábbm is remélem.
ezekről ALF-ot kérdezd meg!!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7881 Dátum:
2011.02.08 kedd, 12:55:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.08 kedd, 12:53:18
ezekről ALF-ot kérdezd meg!!!
Köszi de vannak kiválló forumtársak rögtön kaptam pü-ket!Ezuton is szeretném meg köszönni!!
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7882 Dátum:
2011.02.08 kedd, 13:03:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.08 kedd, 09:11:23
csúszik a kuplung. Nem bírja már a nyomatékot 3-ban, 4-ben (főleg overboostnál).
Mi aza overboost?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7883 Dátum:
2011.02.08 kedd, 13:16:28 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.08 kedd, 13:03:39
Mi aza overboost?
a geometriás turbókon az ecu olyankor fentebb engedi a nyomást. az oldalon lévő tddi vs. tdci cikkben találsz leírást
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7884 Dátum:
2011.02.08 kedd, 13:28:26 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.08 kedd, 12:55:54
Köszi de vannak kiválló forumtársak rögtön kaptam pü-ket!Ezuton is szeretném meg köszönni!!
Kuldjenek mar nekem is hasonlo PU-t a kivalo forumtarsak, engem is erdeklne a dolog... :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7885 Dátum:
2011.02.08 kedd, 13:36:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2011.02.08 kedd, 13:28:26
Kuldjenek mar nekem is hasonlo PU-t a kivalo forumtarsak, engem is erdeklne a dolog... :-)
AndyA
ide is jöhet ha tudtok olyan ami fut 32bites win7-en
bocs megint az OFF-ért
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7886 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:11:57 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 18:29:12
Gondolom a tiéd manuális, és nem csak városi használatról beszélsz, ugye? Bár országúton sem tudom 6,8 alá hozni a legkímélőbb menettel sem.
Jól gondolod, a tiéd automata. Azok többet esznek országúton kb. 1 literrel, városban meg kitudja mennyivel?
A kényelemért a kútnál kell fizetned.
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7887 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:14:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.08 kedd, 13:16:28
a geometriás turbókon az ecu olyankor fentebb engedi a nyomást. az oldalon lévő tddi vs. tdci cikkben találsz leírást
A fix. geos. adagolósnál is van overboost.
Naplózva
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7888 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:19:05 »
akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan!
[/quote]
Talán nem isk ell mondenom, de hát nem így csinálták...
Rákapcsolták a Computert, és nyomogatták üresben a gázpedált. Kb ahogy néztem olyan 3700-4000 ig nyomták fel, így mártek maximálisan 2 bárt
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7889 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:24:24 »
Idézetet írta: mahder - 2011.02.08 kedd, 15:19:05
akkor leveszik róla a vákuumcsövet,és egy kézi vákumszivattyúval addig "szippantják" a vákum membránt-és eközben beállítanak egy 3700as fordulatot a motornak -amíg a turbónyomásnak minimum 1,95bar-nak kell lennie!Ha ez megvan, akkor rálehet mondani,hogy a turbó és a turbócső rendszer is oké!
Persze a lényeg,hogy a lapátállítást addig húzzák,amíg felépül a kívánt nyomás.Ezt az elektromossal is meglehet csinálni más módszerral!
Na? Így csinálták?Mert ha nem,akkor mond meg nekik,hogy lapozgassák az e-tist szorgalmasan!
Talán nem isk ell mondenom, de hát nem így csinálták...
Rákapcsolták a Computert, és nyomogatták üresben a gázpedált. Kb ahogy néztem olyan 3700-4000 ig nyomták fel, így mártek maximálisan 2 bárt
és állították a turbonyomásodat??
hogyan mérnek terhelés nélkül 2bart?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7890 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:29:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.02.08 kedd, 09:23:00
Kiegészítésként: a hiba lehet még repedt szívósor és hibás szívósor-blokk közötti tömítés is, ami miatt a blokk olajos a szívósor alatt.
A turbónak meg van saját mechanikai hibakeresése a TIS-ben.
Na ja... de ha ezt a fordnál nem tudják kiszűrni, hogy mi a gond, akkor hova vigyem én itt sombathelyen??? nem ismerek senkit, aki konkrétan értene ezekhez, és a technikai háttere is megvan hozzá?!!?
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7891 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:30:16 »
Idézetet írta: Zsiri - 2011.02.08 kedd, 15:14:13
A fix. geos. adagolósnál is van overboost.
én még nem vettem észre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7892 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:31:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.08 kedd, 15:30:16
én még nem vettem észre
én meg nem is tudom miaz...??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7893 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:33:52 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.08 kedd, 15:31:45
én meg nem is tudom miaz...??
egy rövid ideig nagyobb teljesítmény biztosít (asszem 10 másodpercre) hirtelen gyorsításkor
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mahder
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 211
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7894 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:35:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.02.08 kedd, 15:24:24
és állították a turbonyomásodat??
hogyan mérnek terhelés nélkül 2bart?
nem csináltak semmit, csak ült bent a srác a kocsiban, taposgatta a gázt egy egy másodpercre, és a grafikonon ez látszott is, ami egyből felugrott ilyenkor, és a grafikon balo oldalán mutatott egy számot, ami az addigi max nyomást mutatta, és ezt mutogatta nekem közben a gyerek, hogy 2,014 Bár volt.
Naplózva
Ford Modeo 2,0 TDCi Ghia Aut. 2004/9
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7895 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:37:31 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.08 kedd, 15:33:52
egy rövid ideig nagyobb teljesítmény biztosít (asszem 10 másodpercre) hirtelen gyorsításkor
akko pl. azért van hogy 90ről tök jól kilő a gép olyan 130-ig??
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7896 Dátum:
2011.02.08 kedd, 15:46:34 »
Az olajkörit úgy tudod megnézni hogy azt a vízcsövet ami ki megy belőle egy papagájfogóval elszorítod és ha akkor felmegy a víz, az a rossz.
Idézetet írta: mahder - 2011.02.07 hétfő, 16:35:18
Most voltam a ford-ban, nem tudták megmondani melyik rossz, vagy nem... 3adszorra is rákérdezve kinyögték, hogy csak akkor tudják melyik rossz, ha már ki van szedve... ezt a f***ságot... akkor megköszöntem és eljöttem. Majd aki konkrétan megmondja nekem melyik a rossz azt cseréltetem ki. Hogyan lehet megállapítani melyik nem műxik?
Naplózva
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7897 Dátum:
2011.02.08 kedd, 16:07:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.02.08 kedd, 13:16:28
a geometriás turbókon az ecu olyankor fentebb engedi a nyomást. az oldalon lévő tddi vs. tdci cikkben találsz leírást
Mindig vagy csak alacsony sebesség fokozatban mert most,hogy gondolkozom rajta kb 3-4-ben nyomok egy padlót olyan 2100-körül mintha picsán gudták vólna.Ez az lehet?
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7898 Dátum:
2011.02.08 kedd, 16:10:00 »
Idézetet írta: cseresznye - 2011.02.08 kedd, 16:07:53
Mindig vagy csak alacsony sebesség fokozatban mert most,hogy gondolkozom rajta kb 3-4-ben nyomok egy padlót olyan 2100-körül mintha picsán gudták vólna.Ez az lehet?
jah
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
mondeo111
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #7899 Dátum:
2011.02.08 kedd, 16:11:23 »
Szerelt már valaki turbónyomás mérőt a gépébe?? Hová lehet bekötni??
Naplózva
Oldalak:
1
...
151
152
153
154
155
156
157
[
158
]
159
160
161
162
163
164
165
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ