Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:53:44
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684895 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8750 Dátum:
2011.03.12 szombat, 21:13:18 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.12 szombat, 09:13:44
Emberek, én nagyon oda voltam korábban az olyan adalékokért, amelyek csökkentik a fogyasztást! De mára rádöbbentem, hogy engem a legkevésbé sem érdekel a fogyasztás. Ha adalék, akkor olyan legyen, ami a magasnyomású szivattyút, a porlasztókat óvja és védi. Na ilyet tudtok nekem ajánlani?
Tudom, mindegyikre rá van írva.. De bizonyosságot akarok! Szúrjuk bele az oldalába a kést, hogy valóban vérzik-e!
Jó, tudom.. Erre sincs bizonyíték.
Metabond megasel.De szerintem olvass utánna nekem ez volt a leg szimpatikusabb.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8751 Dátum:
2011.03.12 szombat, 21:19:14 »
Mégegyszer kösz a választ de nekem üzem meleg motornál is kb 850 körül szokott lenni. nemrég voltam vele megint 1 körön most is üzem meleg állapotban 850-volt. ritkán szokott 750-körül lenni. én go. szűrőre gondoltam de majd meglátjuk. ha tovább csinálja cserélek még1 szűrőt.
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8752 Dátum:
2011.03.12 szombat, 21:25:18 »
Idézetet írta: haccsek - 2011.03.12 szombat, 21:19:14
Mégegyszer kösz a választ de nekem üzem meleg motornál is kb 850 körül szokott lenni. nemrég voltam vele megint 1 körön most is üzem meleg állapotban 850-volt. ritkán szokott 750-körül lenni. én go. szűrőre gondoltam de majd meglátjuk. ha tovább csinálja cserélek még1 szűrőt.
Pucold ki a Maf szenzort is veszteni nem vesztesz.Ha ingadozik az alapjárat ez is bejátszik.Nézd meg a Youtoube-n hogy kell ha nem csináltál még ilyet.Ezt a légszürőház végén találod azon a csőn melyik megy a turbóra.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8753 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 02:31:18 »
Idézetet írta: haccsek - 2011.03.12 szombat, 21:19:14
Mégegyszer kösz a választ de nekem üzem meleg motornál is kb 850 körül szokott lenni. nemrég voltam vele megint 1 körön most is üzem meleg állapotban 850-volt. ritkán szokott 750-körül lenni. én go. szűrőre gondoltam de majd meglátjuk. ha tovább csinálja cserélek még1 szűrőt.
Nem olvastam sokat vissza, de ha alapjáratról van szó akkor nekem 800 állandóan! Ezekben a jóidőkben indításkor is stabil 800, műszerteszttel néztem!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8754 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 09:17:51 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.13 vasárnap, 02:31:18
Nem olvastam sokat vissza, de ha alapjáratról van szó akkor nekem 800 állandóan! Ezekben a jóidőkben indításkor is stabil 800, műszerteszttel néztem!
Te Néró! Lehet 2.2-es mondid van, csak még nem tudsz róla
Azoknak ennyi az alapjárata
(Vagy 850
)
Mindegy, korán van még ehhez..
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.13 vasárnap, 09:21:05 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
grinics
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8755 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 13:45:31 »
Sziasztok!
Gondolkodok egy 2007 -es Galaxy 2.0 Tdci megvételén, de eddig csak japán autóim voltak. Olvasom hogy van 1-2 típushibája a Tdci motoroknak. Ez mennyire jellemző? Hosszú távra szeretnék autót venni és nagyon megtetszett a Galaxy,de nem tudok róla semmit. Érdemes vele foglalkozni? 100e km-es futás teljesítményűeket nézegetek. Tudtok ajánlani egy jó szervízt ahova ellehet vinni átnézetni Budapesten?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8756 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 13:55:34 »
Idézetet írta: grinics - 2011.03.13 vasárnap, 13:45:31
Sziasztok!
Gondolkodok egy 2007 -es Galaxy 2.0 Tdci megvételén, de eddig csak japán autóim voltak. Olvasom hogy van 1-2 típushibája a Tdci motoroknak. Ez mennyire jellemző? Hosszú távra szeretnék autót venni és nagyon megtetszett a Galaxy,de nem tudok róla semmit. Érdemes vele foglalkozni? 100e km-es futás teljesítményűeket nézegetek. Tudtok ajánlani egy jó szervízt ahova ellehet vinni átnézetni Budapesten?
mk4 tdci topicba írj, abban már más motor van, mint mk3 mondikban. azokkal nincs annyi baj...
Budapesten Vik, itt is tag
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
grinics
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8757 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 14:25:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.13 vasárnap, 13:55:34
mk4 tdci topicba írj, abban már más motor van, mint mk3 mondikban. azokkal nincs annyi baj...
Budapesten Vik, itt is tag
Köszi megkérdezem ott....
Naplózva
gyalogolo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8758 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 15:51:04 »
sziasztok segitséget szeretnék kérni 3-as mondeom van 115-le és 5-sebességben hirtelen gázadasnál kidobja vészüzembe szürő cserélve turbocső jo mi lehet a gon tud valaki segiteni köszi
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8759 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 15:54:14 »
Idézetet írta: gyalogolo - 2011.03.13 vasárnap, 15:51:04
sziasztok segitséget szeretnék kérni 3-as mondeom van 115-le és 5-sebességben hirtelen gázadasnál kidobja vészüzembe szürő cserélve turbocső jo mi lehet a gon tud valaki segiteni köszi
Szerintem olvastass hibakódot, de valszínű valami csúcsos dolog...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
tomeed
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8760 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 16:55:58 »
Hali!
Mi lehet az oka annak,hogy a 3. -ik injektornál áll a gázolaj, a vissza eresztő cső repedt volna meg?
Autónak semmi baja, megy, indul,gyorsul stb.
Néha olyat csinál, -100 fokba,hogy első indítás után néha leállt, kuplung benyomáskor, illetve mikor alapjáratra állt vissza az autó. Lehet,hogy ez betudható az izzító gyertyáknak?
Valahol olvastam, hogy hideg motornál ezeknek kell az alapjáratot biztosítaniuk.
Van valakinek ötlete?
Illetve volt még egy gond, de ez egyszer fordult elő.
Kettőstömegű és kuplung csere után autópályán elkezdett villogni az izzítás visszajelző, autóval megálltunk, leállít,majd újra indít, azóta semmi, ez kb 2 hete volt.
Ez is X akta számomra!
Naplózva
balkobalko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8761 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 17:32:18 »
Sziasztok!!
Tegnap hallottam,a srácnak 2005 ös 2.2 tdci-je van(taxi) 390000 van benne és még nem cserélt benne csúcsot
Kinevettem nagyon....................
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8762 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 17:44:32 »
Idézetet írta: balkobalko - 2011.03.13 vasárnap, 17:32:18
Sziasztok!!
Tegnap hallottam,a srácnak 2005 ös 2.2 tdci-je van(taxi) 390000 van benne és még nem cserélt benne csúcsot
Kinevettem nagyon....................
Miért nevetted ki? :O
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8763 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 17:49:54 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.13 vasárnap, 17:44:32
Miért nevetted ki? :O
én sem értem. nálunkis nyáron olyankor állandóan üzemmeleg a motor. így kopik a legkevesebbet!!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8764 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 17:58:37 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.13 vasárnap, 17:49:54
én sem értem. nálunkis nyáron olyankor állandóan üzemmeleg a motor. így kopik a legkevesebbet!!
Enyémben is 360 ezer van...És még semmi pcs csere... Kop-kop
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8765 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 19:54:28 »
Idézetet írta: tomeed - 2011.03.13 vasárnap, 16:55:58
Hali!
Mi lehet az oka annak,hogy a 3. -ik injektornál áll a gázolaj, a vissza eresztő cső repedt volna meg?
Autónak semmi baja, megy, indul,gyorsul stb.
Néha olyat csinál, -100 fokba,hogy első indítás után néha leállt, kuplung benyomáskor, illetve mikor alapjáratra állt vissza az autó. Lehet,hogy ez betudható az izzító gyertyáknak?
Valahol olvastam, hogy hideg motornál ezeknek kell az alapjáratot biztosítaniuk.
Van valakinek ötlete?
Illetve volt még egy gond, de ez egyszer fordult elő.
Kettőstömegű és kuplung csere után autópályán elkezdett villogni az izzítás visszajelző, autóval megálltunk, leállít,majd újra indít, azóta semmi, ez kb 2 hete volt.
Ez is X akta számomra!
Hibakódolvasás az első,addig csak találgatni lehet.Ha szivárog az olaj,akkor viszont esélyes,hogy fellevegősödik a rendszer,ha a résolajvisszavezető csőnél ereszt.Egy 20 ft-os Ó gyűrűcserével valszeg megoldható,vagy a cső cseréjével.
De ereszthet még a hollander alól is,azt csak megkell húzni.
A leállást okozhatja pl ez is.De a cmp jeladó hibája is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8766 Dátum:
2011.03.13 vasárnap, 21:39:06 »
Idézetet írta: gyalogolo - 2011.03.13 vasárnap, 15:51:04
sziasztok segitséget szeretnék kérni 3-as mondeom van 115-le és 5-sebességben hirtelen gázadasnál kidobja vészüzembe szürő cserélve turbocső jo mi lehet a gon tud valaki segiteni köszi
Ha legközelebb villog akkor kell hibakódot olvasni de villogás közben mert azt ugyan nem írtad de újra indításnál törli????Nem áll a gázolaj a csúcsok tetején,az is okozhatja.Elképzelhető valamelyik csúcs kezdi megadni magát.EGR levan dugózva az is lehet hiba,hogy nem müködik jól???Nézesd meg és gyere vissza a hiba kóddal segítünk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8767 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 10:24:01 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.13 vasárnap, 17:49:54
én sem értem. nálunkis nyáron olyankor állandóan üzemmeleg a motor. így kopik a legkevesebbet!!
Én inkább azon nevettem nagyot, amikor az egyik kollégám büszkén mondja, hogy ő egy echte taxis famíliából származik (ez OK
), és az apja Mercedes-e 1M km-t ment. Ezért is elismerésem.
Aztán mondta, hogy azalatt az 1M km alatt négyszer volt cserélve a motor. Na, ezen már nevettem magamban.
Az azt jelenti, hogy 250e km / motor, ami luf@sz....
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 13:32:24 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8768 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 13:42:58 »
Kollégák! Cserélni fogom az ékszíjfeszítőt, ékszíjat és a görgőket is. Mivel egy ideje úgy járok az autóval, hogy berreg a szíj ezért arra gondoltam, hogy a főtengely ékszíjtárcsát is cserélni kellene.
Most már csak az a kérdés, hogy honnan tudom, hogy a tárcsa tönkre van? Látom rajta?
Aztán itt az új tárcsa dolga. A Cromax-nál 3 féle tárcsát árulnak, három különböző áron. A gyárit meg tudom szerezni kb. 30e Ft-ért, de ha jó az utángyártott tárcsa is, akkor nyilván az olcsóbbat venném. Szóval, jó az utángyártott tárcsa is?
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8769 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 15:26:50 »
Idézetet írta: rojam - 2011.03.14 hétfő, 14:00:37
Az, hogy utángyártott, tág fogalom. Vannak gagyi utángyártott alkatrészek, és vannak gyári beszállítók által saját néven forgalmazott cuccok. Ez utóbbiak semmivel sem rosszabbak a FORD logoval ellátottaknál.
OK, igazad van, alkatrésze, illetve gyártója válogatja. A Cromaxnál csak a gagyinak kinéző tárcsa olcsóbb az én áraimnál, szóval akkor lehet, hogy tényleg marad a gyári tárcsa...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8770 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 15:40:36 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.14 hétfő, 15:26:50
OK, igazad van, alkatrésze, illetve gyártója válogatja. A Cromaxnál csak a gagyinak kinéző tárcsa olcsóbb az én áraimnál, szóval akkor lehet, hogy tényleg marad a gyári tárcsa...
Nálam nem lenne kérdés!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8771 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 16:40:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.14 hétfő, 15:40:36
Nálam nem lenne kérdés!!!!!
Azért nem mindenből a gyári a legjobb, erre a féktárcsáknál jöttem rá...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8772 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 17:51:43 »
Idézetet írta: rojam - 2011.03.14 hétfő, 16:46:21
Nem tudod meggyőzni, FORD logo mániás
pedig a főtengejszíjtárcsából a spanyol u.gy. sokkal jobb mint a gyári!
ez a bak is spanyol(erről másik topiocban írtam)....de nem mondom 2x,bármelyik szilentező feltudná újítani!
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 17:57:20 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8773 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 19:25:02 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.14 hétfő, 17:51:43
pedig a főtengejszíjtárcsából a spanyol u.gy. sokkal jobb mint a gyári!
ez a bak is spanyol(erről másik topiocban írtam)....de nem mondom 2x,bármelyik szilentező feltudná újítani!
Tudsz szilentezőt? Mert én egyet se...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8774 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 19:34:51 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.14 hétfő, 19:25:02
Tudsz szilentezőt? Mert én egyet se...
http://szinter.webs.com/
http://www.autorugojavitas.hu/elerhetoseg/index.html
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.14 hétfő, 19:38:10 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8775 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 19:39:18 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.14 hétfő, 19:34:51
http://szinter.webs.com/
http://www.autorugojavitas.hu/elerhetoseg/index.html
Köszönöm!
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8776 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 22:26:09 »
Kedves kollégák. 2 honpja, hogy ledugóztam a ledugózandót. Az a tapasztalatom, hogy az óta mintha jobban
/ hangosabban / és hosszabb ideig kopogna. Lehet attól, hogy nem keveredik a hideg levegőhoz 1 kis meleg
füst, és így az égés tovább van teljesen hideg térben? Elég zavaró / idegesítő / tud lenni az a motortérbe
költözött kovácsműhely.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8777 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 22:42:38 »
Ja, ha az a holtpont bigyó szürke, akkor annak melyik része szürke? Mert mikor tisztítottam a szívo sort,
azt is megnéztem, de nem találtam rajta semmi szürke részt. / pedig meg is pucoltam /
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8778 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 22:44:20 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.14 hétfő, 22:42:38
Ja, ha az a holtpont bigyó szürke, akkor annak melyik része szürke? Mert mikor tisztítottam a szívo sort,
azt is megnéztem, de nem találtam rajta semmi szürke részt. / pedig meg is pucoltam /
asszem maga a ház szürke (az egész)
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
OzzyCar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8779 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 23:39:13 »
Ejj srácok. Előző oldalon kérdeztem vala a hidegen-melegen alapjáraton kopogó motorról. Senkinek nincs nagyobb futásteljesítménynél hasonló problémája?
Olajat cseréltem, nem lett sokkal halkabb, Írhonban pedig egy kisebb vagyon a motorfelújítás. Hidrotőkések a TDCi motorok vajh? Azt talán egyszerűbb lenne cseréltetnem...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8780 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 23:40:46 »
Idézetet írta: OzzyCar - 2011.03.14 hétfő, 23:39:13
Ejj srácok. Előző oldalon kérdeztem vala a hidegen-melegen alapjáraton kopogó motorról. Senkinek nincs nagyobb futásteljesítménynél hasonló problémája?
Olajat cseréltem, nem lett sokkal halkabb, Írhonban pedig egy kisebb vagyon a motorfelújítás. Hidrotőkések a TDCi motorok vajh? Azt talán egyszerűbb lenne cseréltetnem...
hidrotőkés jah! De miértnem kezded izzító cserével? Hidegen attól is kopoghat...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8781 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 23:47:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.14 hétfő, 22:44:20
asszem maga a ház szürke (az egész)
Így van az egész ház szürke.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8782 Dátum:
2011.03.14 hétfő, 23:53:15 »
Idézetet írta: OzzyCar - 2011.03.14 hétfő, 23:39:13
Ejj srácok. Előző oldalon kérdeztem vala a hidegen-melegen alapjáraton kopogó motorról. Senkinek nincs nagyobb futásteljesítménynél hasonló problémája?
Olajat cseréltem, nem lett sokkal halkabb, Írhonban pedig egy kisebb vagyon a motorfelújítás. Hidrotőkések a TDCi motorok vajh? Azt talán egyszerűbb lenne cseréltetnem...
A kopogás nem hidrotőke, az inkább csörögni szokott, ha leesik a fordulat alapjárat környékére. Nekem ez kb. 200e km-nél jelentkezett, először raktam az olajba spéci hidrotőketisztítót (wynns), aztán azóta is folyamatosan kapja a Metabondot, és elmúlt a hidrotőkés csörgés.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8783 Dátum:
2011.03.15 kedd, 00:16:42 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.14 hétfő, 23:40:46
hidrotőkés jah! De miértnem kezded izzító cserével? Hidegen attól is kopoghat...
nagy kaland. nálam melegen is ...amuyg tényleg lehet izzito hiba?azt hogy lehet ellenörizni?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8784 Dátum:
2011.03.15 kedd, 00:19:02 »
Idézetet írta: waver - 2011.03.15 kedd, 00:16:42
nagy kaland. nálam melegen is ...amuyg tényleg lehet izzito hiba?azt hogy lehet ellenörizni?
húú hát ezt is kitárgyalták itt már az okosok
Ki kell venni, deee óvatosan mert belezsakad és ha kivetted direktbe kötöd és ha felizzik, jó!
De azt is mondták hogy 120ezrenként illik cserélni! Én nemtom, nekem csak hidegen olyan minta kávédaráló...ha meleg akkor megy mintha villanymotor lenne
nemám! de majdnem
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8785 Dátum:
2011.03.15 kedd, 10:01:52 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.14 hétfő, 22:26:09
Kedves kollégák. 2 honpja, hogy ledugóztam a ledugózandót. Az a tapasztalatom, hogy az óta mintha jobban
/ hangosabban / és hosszabb ideig kopogna. Lehet attól, hogy nem keveredik a hideg levegőhoz 1 kis meleg
füst, és így az égés tovább van teljesen hideg térben? Elég zavaró / idegesítő / tud lenni az a motortérbe
költözött kovácsműhely.
javaslom a rezsó használatát hidegben
Amúgy izzítók cserélve voltak már? Nekem is ki kéne cserélnem, csak rettegek a beleszakítástól..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8786 Dátum:
2011.03.15 kedd, 10:43:11 »
nem teljesen ertem a fentieket, de ha azt gondoljatok, hogy az izzitogyertyak miatt jar kopogosan, azt hagyjuk mar...
Ha nincs benne izzitogyertya de beindul, akkor sem fog emiatt kopogosabban jarni. A gyertyak csak maganal az inditasnal szamitanak, de ebben a melegben mar azok sem, mert nincs izzitas (azt hiszem 4 fok felett)
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8787 Dátum:
2011.03.15 kedd, 10:45:03 »
Idézetet írta: Mad-V - 2011.03.15 kedd, 10:43:11
nem teljesen ertem a fentieket, de ha azt gondoljatok, hogy az izzitogyertyak miatt jar kopogosan, azt hagyjuk mar...
Ha nincs benne izzitogyertya de beindul, akkor sem fog emiatt kopogosabban jarni. A gyertyak csak maganal az inditasnal szamitanak, de ebben a melegben mar azok sem, mert nincs izzitas (azt hiszem 4 fok felett)
Ilyenkor jóhogy nem használ!! De akkor is kopogós a motor ha hideg...minden motornak csúnya a hangja hidegen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8788 Dátum:
2011.03.15 kedd, 10:47:02 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 10:45:03
Ilyenkor jóhogy nem használ!! De akkor is kopogós a motor ha hideg...minden motornak csúnya a hangja hidegen!
persze, de nem lesz jobb, ha az izzitogyertyad uj
Naplózva
varanus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8789 Dátum:
2011.03.15 kedd, 11:07:03 »
Bocsi Sziasztok !!
MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8790 Dátum:
2011.03.15 kedd, 11:08:05 »
Idézetet írta: varanus - 2011.03.15 kedd, 11:07:03
Bocsi Sziasztok !!
MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm
esetleg fellevegősödés??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8791 Dátum:
2011.03.15 kedd, 12:06:10 »
Idézetet írta: varanus - 2011.03.15 kedd, 11:07:03
Bocsi Sziasztok !!
MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm
Mikor a kocsid? Ha nem Euro4-es akkor dugózd le az EGR-t. Nekem is indításkor néha jött egy kis füst...
Naplózva
lacibaka2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8792 Dátum:
2011.03.15 kedd, 12:47:33 »
Üdv. mindenkinek! Már egy ideje én is boldog mondeo tulajdonos vagyok!
Rég óta olvasgatom a forumot NAGYON SUPER!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Ma leellenőríztem a porlasztók kódjait Formidable programmal.
Ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalon az első porlasztó kódja a injektor 1; 3.porlasztó kód injektor 3; 4.porlasztó kód injektor 4; 2.porlasztó kód injektor 2 helyen szerepel.(ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalról nézve).
Jó ez így, vagy rosszul lett felprogramozva???
Képet hogyan lehet beszúrni mert lefénykpeztem?
A pdf-t végigolvastam, de örülnék neki ha valaki úgy írná le nekem :
szembe állok a motorral:
bal első ---- formidable injektor (szám)?
második ---- formidable injektor (szám)?
harmadik ---- formidable injektor (szám)?
negyedik ---- formidable injektor (szám)?
Üdv mindenkinek !
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8793 Dátum:
2011.03.15 kedd, 12:48:50 »
Idézetet írta: lacibaka2 - 2011.03.15 kedd, 12:47:33
Üdv. mindenkinek! Már egy ideje én is boldog mondeo tulajdonos vagyok!
Rég óta olvasgatom a forumot NAGYON SUPER!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok.
Ma leellenőríztem a porlasztók kódjait Formidable programmal.
Ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalon az első porlasztó kódja a injektor 1; 3.porlasztó kód injektor 3; 4.porlasztó kód injektor 4; 2.porlasztó kód injektor 2 helyen szerepel.(ha szembe állok a motorral akkor a bal oldalról nézve).
Jó ez így, vagy rosszul lett felprogramozva???
Képet hogyan lehet beszúrni mert lefénykpeztem?
A pdf-t végigolvastam, de örülnék neki ha valaki úgy írná le nekem :
szembe állok a motorral:
bal első ---- formidable injektor (szám)?
második ---- formidable injektor (szám)?
harmadik ---- formidable injektor (szám)?
negyedik ---- formidable injektor (szám)?
Üdv mindenkinek !
www.kephost.hu
Ide tudsz képeket tölteni és ide belinkelni!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
lacibaka2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8794 Dátum:
2011.03.15 kedd, 12:55:44 »
Köszönöm a gyors reakciót, ime a kép!
http://kephost.hu/image-91ED_4D7F52C3.jpg
injektor 1 szembe állok a motorral bal első helyen van
injektor 3 szembe állok a motorral bal harmadik helyen van
injektor 4 szembe állok a motorral bal negyedik helyen van (váltóhoz legközelebb)
injektor 2 szembe állok a motorral bal második helyen van
Kérdés: Jó ez így!!!
Üdv mindenkinek!
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8795 Dátum:
2011.03.15 kedd, 13:41:37 »
Idézetet írta: lacibaka2 - 2011.03.15 kedd, 12:55:44
Köszönöm a gyors reakciót, ime a kép!
http://kephost.hu/image-91ED_4D7F52C3.jpg
injektor 1 szembe állok a motorral bal első helyen van
injektor 3 szembe állok a motorral bal harmadik helyen van
injektor 4 szembe állok a motorral bal negyedik helyen van (váltóhoz legközelebb)
injektor 2 szembe állok a motorral bal második helyen van
Kérdés: Jó ez így!!!
Üdv mindenkinek!
Te, ez nema gyűjtási sorrend? vagy mi itt a kérdés?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
lacibaka2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8796 Dátum:
2011.03.15 kedd, 13:50:19 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 13:41:37
Te, ez nema gyűjtási sorrend? vagy mi itt a kérdés?
A kérdés az, hogy az álltalam előzőekben leírtak szerint az injektor kódok passzolnak e az injektorokkal.
Tehát nem fordítva programozták e fel?
http://kephost.hu/share-2535_4D7F6898.html
A képen összenyilaztam, hogy melyik injektorhoz melyik kód tartozik a formidable szerint (az injektoron levő kódok stimmelnek a programozott kódokkal).
Tehát a kérdés: Jól van felprogramozva
?
«
Utoljára szerkesztve: 2011.03.15 kedd, 14:27:43 írta lacibaka2
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8797 Dátum:
2011.03.15 kedd, 15:21:54 »
Idézetet írta: lacibaka2 - 2011.03.15 kedd, 13:50:19
A kérdés az, hogy az álltalam előzőekben leírtak szerint az injektor kódok passzolnak e az injektorokkal.
Tehát nem fordítva programozták e fel?
http://kephost.hu/share-2535_4D7F6898.html
A képen összenyilaztam, hogy melyik injektorhoz melyik kód tartozik a formidable szerint (az injektoron levő kódok stimmelnek a programozott kódokkal).
Tehát a kérdés: Jól van felprogramozva
?
A programozást ebben a sorrendben kell:1-3-4-2.Ha a motor szépen megy akkor jó.Ha rossz akkor az gond és nem megy a motor szépen de úgy is éreznéd.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8798 Dátum:
2011.03.15 kedd, 15:33:03 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2011.03.15 kedd, 12:06:10
Mikor a kocsid? Ha nem Euro4-es akkor dugózd le az EGR-t. Nekem is indításkor néha jött egy kis füst...
Akkor is dugózhat csak égnifog a motor lámpa.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8799 Dátum:
2011.03.15 kedd, 15:34:27 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 10:45:03
Ilyenkor jóhogy nem használ!! De akkor is kopogós a motor ha hideg...minden motornak csúnya a hangja hidegen!
Is-is de az baj ha dadog még mínusz fokban.Annak azzonal bekell állni akkor jó.Na ez a jelenség nálam nagyon mínuszban sem volt télen.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
169
170
171
172
173
174
175
[
176
]
177
178
179
180
181
182
183
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ