Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:18:34
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
170
171
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
183
184
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653228 alkalommal)
0 Felhasználó és 153 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8800 Dátum:
2011.03.15 kedd, 15:36:34 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.15 kedd, 15:33:03
Akkor is dugózhat csak égnifog a motor lámpa.
Reméljük égni nem fog, csak világítani
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8801 Dátum:
2011.03.15 kedd, 15:37:13 »
Idézetet írta: varanus - 2011.03.15 kedd, 11:07:03
Bocsi Sziasztok !!
MKIII 130le tdci indításkor kb 10-15mp fehéren füstöl és dadrizik utána kisimul semmi baja a porlasztók gyárik és most voltak ultrahangos mosáson azt mondták semmi bajuk (szerintem tévedtek) de mégsem milehet a baja hőmérőre gondoltam még vagy izzítóra nem tudom semmi hibát nem produkál eger szelep jó ha valaki tud okosat mondani az eladáson kivül meg köszönöm
Az ultrahangos tisztítás sem segít ha gond van vele.Be is mérték tudja-e az értékeket.Vigyázz nehogy elkezdjen hugyozni úgymond mert akkor a dugót is tönkreteheti amelyik kezd rossz lenni.
Na eladni nem kell megoldani viszont minnél előbb.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8802 Dátum:
2011.03.15 kedd, 15:38:40 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.15 kedd, 15:36:34
Reméljük égni nem fog, csak világítani
Szépkijavítás de tudod mire gondoltam.Ott a pont azért.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lacibaka2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8803 Dátum:
2011.03.15 kedd, 16:03:04 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.15 kedd, 15:21:54
A programozást ebben a sorrendben kell:1-3-4-2.Ha a motor szépen megy akkor jó.Ha rossz akkor az gond és nem megy a motor szépen de úgy is éreznéd.
A programozási sorrendet értem 1-3-4-2 így is ajánlja fel a formidable.
Ha jol tudom az 1-es henger a váltó felé esik a 4-es a lánchoz ?
A konkrét kérdésem az lett volna,hogy a nyilazott képen bal oldalon első injektort amit az injektor 1-hez húztam azt a programozásnál hova kellene írni?
Másképpen: A váltó felől első injektor kódjait kell az injektor 1 mezőbe beírni, vagy a lánchoz legközelebbit?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8804 Dátum:
2011.03.15 kedd, 16:05:58 »
Idézetet írta: lacibaka2 - 2011.03.15 kedd, 16:03:04
A programozási sorrendet értem 1-3-4-2 így is ajánlja fel a formidable.
Ha jol tudom az 1-es henger a váltó felé esik a 4-es a lánchoz ?
A konkrét kérdésem az lett volna,hogy a nyilazott képen bal oldalon első injektort amit az injektor 1-hez húztam azt a programozásnál hova kellene írni?
Másképpen: A váltó felől első injektor kódjait kell az injektor 1 mezőbe beírni, vagy a lánchoz legközelebbit?
most komolyan, ha szépen jár, akkor jól van felprogramozva (szerintem), akkor meg minek akarod átírni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8805 Dátum:
2011.03.15 kedd, 16:12:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.15 kedd, 16:05:58
most komolyan, ha szépen jár, akkor jól van felprogramozva (szerintem), akkor meg minek akarod átírni??
:worship
Ugyan ezt mondtam.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
lacibaka2
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8806 Dátum:
2011.03.15 kedd, 16:15:21 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.15 kedd, 16:12:13
:worship
Ugyan ezt mondtam.
Nem akarom programozni
csak had tudjam a helyes megoldást
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8807 Dátum:
2011.03.15 kedd, 18:45:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2011.03.15 kedd, 15:38:40
Szépkijavítás de tudod mire gondoltam.Ott a pont azért.
Nincs harag azért a hülye poénért?
Te se jársz erre Eger felé, meg kéne hallgatni a verdát, mert cseresznye kolléga elveszett..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8808 Dátum:
2011.03.15 kedd, 19:03:11 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.15 kedd, 18:45:20
Nincs harag azért a hülye poénért?
Te se jársz erre Eger felé, meg kéne hallgatni a verdát, mert cseresznye kolléga elveszett..
Mért lenne,de nemjárok arra.!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8809 Dátum:
2011.03.15 kedd, 20:57:03 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.14 hétfő, 22:26:09
Kedves kollégák. 2 honpja, hogy ledugóztam a ledugózandót. Az a tapasztalatom, hogy az óta mintha jobban
/ hangosabban / és hosszabb ideig kopogna. Lehet attól, hogy nem keveredik a hideg levegőhoz 1 kis meleg
füst, és így az égés tovább van teljesen hideg térben? Elég zavaró / idegesítő / tud lenni az a motortérbe
költözött kovácsműhely.
Erre semmi válasz
Talán majd ALF kolléga, ha előkerül.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8810 Dátum:
2011.03.15 kedd, 23:04:27 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.15 kedd, 20:57:03
Erre semmi válasz
Talán majd ALF kolléga, ha előkerül.
én ma dugóztam
de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor
ami érdekös
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8811 Dátum:
2011.03.15 kedd, 23:15:26 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 23:04:27
én ma dugóztam
de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor
ami érdekös
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról
Csak, hogy megnyugodj, kb 1,5 hétig sikáltam a kacsóimat utána. Nem a semmiért írta itt valaki, hogy a tisztítás
legfontosabb kelléke az orvosi gumikesztyű.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8812 Dátum:
2011.03.15 kedd, 23:17:24 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.15 kedd, 23:15:26
Csak, hogy megnyugodj, kb 1,5 hétig sikáltam a kacsóimat utána. Nem a semmiért írta itt valaki, hogy a tisztítás
legfontosabb kelléke az orvosi gumikesztyű.
Na...Ervin pont tegnap mondta...még akart adni is egy párat
én meg csupasz kézzel bátran...De most biztos jólesz a mocinak
Már megérte retkesnek lenni!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8813 Dátum:
2011.03.15 kedd, 23:21:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 23:17:24
Na...Ervin pont tegnap mondta...még akart adni is egy párat
én meg csupasz kézzel bátran...De most biztos jólesz a mocinak
Már megérte retkesnek lenni!!
Bátran, mint acigány lova, amelyik neki ment a falnak? Arra azt mondta a cigány, hogy nem vak az a ló
csak bátor.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8814 Dátum:
2011.03.15 kedd, 23:28:48 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.15 kedd, 23:21:54
Bátran, mint acigány lova, amelyik neki ment a falnak? Arra azt mondta a cigány, hogy nem vak az a ló
csak bátor.
vazeee
de kb. így!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
OzzyCar
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8815 Dátum:
2011.03.16 szerda, 12:44:15 »
Naaaaah. Az izzítógyertya kicsit erős volt kopogáselhárításra!
Viccet félretéve, hidegen a motor fémesen kopog, nyomatékon melegen is hallani kicsit.
Nálam is volt télen bedadogás indításkor, de kapott egy injektortisztítót és el is felejtette...
Másik: valaki tapasztalt morajló kerregést persze nem folyamatosan, hanem össze-vissza alapjáraton? ---csinálja hidegen-melegen, én az ékszíjfeszítőre gondolok, remélve, hogy nem kell lendkereket cserélnem...
Vélemények?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8816 Dátum:
2011.03.16 szerda, 13:20:29 »
Idézetet írta: OzzyCar - 2011.03.16 szerda, 12:44:15
Naaaaah. Az izzítógyertya kicsit erős volt kopogáselhárításra!
Viccet félretéve, hidegen a motor fémesen kopog, nyomatékon melegen is hallani kicsit.
Nálam is volt télen bedadogás indításkor, de kapott egy injektortisztítót és el is felejtette...
Másik: valaki tapasztalt morajló kerregést persze nem folyamatosan, hanem össze-vissza alapjáraton? ---csinálja hidegen-melegen, én az ékszíjfeszítőre gondolok, remélve, hogy nem kell lendkereket cserélnem...
Vélemények?
Ki kő cserélni az izzítókat oszt elmúlik a morajlás
össze-vissza az mit jelent? mondjuk a klimakompresszor munkálkodása alatt? vagy úgy össze-vissza, mint az index.. tudjátok a rendőz ellenőrzi a lámpákat és mondja a sofőrnek, hogy most jó, most nem jó, most jó...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8817 Dátum:
2011.03.16 szerda, 14:58:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 23:04:27
én ma dugóztam
de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor
ami érdekös
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról
Végülis előfordulhat, mert magasabb az égés hőmérséklete füstgázvisszavezetés nélkül.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8818 Dátum:
2011.03.16 szerda, 16:18:47 »
Idézetet írta: OzzyCar - 2011.03.16 szerda, 12:44:15
Naaaaah. Az izzítógyertya kicsit erős volt kopogáselhárításra!
Viccet félretéve, hidegen a motor fémesen kopog, nyomatékon melegen is hallani kicsit.
Nálam is volt télen bedadogás indításkor, de kapott egy injektortisztítót és el is felejtette...
Másik: valaki tapasztalt morajló kerregést persze nem folyamatosan, hanem össze-vissza alapjáraton? ---csinálja hidegen-melegen, én az ékszíjfeszítőre gondolok, remélve, hogy nem kell lendkereket cserélnem...
Vélemények?
kikell cserélni a generátoroldalon mindent,és szabadonfutósítani kell a generátort.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8819 Dátum:
2011.03.16 szerda, 16:20:09 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 23:04:27
én ma dugóztam
de ez nem lett kopogósabb, csak azt vettem észre, hogy 3km-alatt üzem meleg lett a motor
ami érdekös
Nemtudom befolyásolja e, mert mint máskor mostsem hajtottam meg mert hideg volta motor! De a azsívósor annyira retkes mocsadék volt hogy nem tudtam még lemosni magamról
nekem domestossal meg ultra dermmel lejött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8820 Dátum:
2011.03.16 szerda, 16:21:03 »
Idézetet írta: octavia1 - 2011.03.15 kedd, 20:57:03
Erre semmi válasz
Talán majd ALF kolléga, ha előkerül.
az egr dugó miatt nem lehet semmi hátrány.
a kopogás is hamarabb egy rosszabb minőségű gázolaj miatt....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8821 Dátum:
2011.03.16 szerda, 20:28:44 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2011.03.15 kedd, 23:17:24
Na...Ervin pont tegnap mondta...még akart adni is egy párat
én meg csupasz kézzel bátran...De most biztos jólesz a mocinak
Már megérte retkesnek lenni!!
Én tudtam mi vár rád, ezért akartam adni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
zsolt_z
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8822 Dátum:
2011.03.16 szerda, 20:39:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2011.03.16 szerda, 16:20:09
nekem domestossal meg ultra dermmel lejött
Probald meg dorzsolni citromsoval az is sokat segit. Elobb utobb szep lassan majd lekopik ne izgulj nem marad ott.
Naplózva
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8823 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:01:27 »
Idézetet írta: zsolt_z - 2011.03.16 szerda, 20:39:02
Elobb utobb szep lassan majd lekopik ne izgulj nem marad ott.
Nekem is lekopott hipp-hopp, milyen hamar eltelt az a 2 hónap.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
octavia1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 256
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8824 Dátum:
2011.03.16 szerda, 22:05:48 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.16 szerda, 16:21:03
az egr dugó miatt nem lehet semmi hátrány.
a kopogás is hamarabb egy rosszabb minőségű gázolaj miatt....
Mindig ugyanott tankolok. Slovnaft benzinkút. Innen kapjáka a SHELL kutak is az alapot, meg hát a MOL is társtulajdonos a Pozsony-i finomítóban.
Naplózva
2004 nov. Mondeo turnier 2.0 TDCI 96kW autom. fekete "gyöngy" EGR Újra ON
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8825 Dátum:
2011.03.16 szerda, 23:18:42 »
Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8826 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 12:28:02 »
Idézetet írta: Peter01 - 2011.03.16 szerda, 23:18:42
Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?
A fordnál csinálnak ilyen vizsgálatot.Az ár 6-10/db kiszereléssel azt hiszem.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8827 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 16:09:20 »
Hú Srácok, le a kalappal előttetek!
Visszaolvastam az elmúlt 3 oldalt, és annyi okosat és fontosat tapasztalatot olvastam, hogy csak na
Alig várom már a következő hónapot, elkezdek én is egy átfogó (persze nem bonyolult) szervizt az autón, mivel szeptember óta van csak nálam, ki tudja mik lettek rajta kicserélve, hiába van folyamatos szervizkönyv róla..
Amiket tervezek:
- olaj + szűrő csere
- gázolaj szűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- klíma és szellőző tisztítás
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
- generátor szabadonfutósítás (itt még nagyon nem vagyok képben, ezt szerintem valami hozzáértővel fogom megcsináltatni)
- karosszéria hibák kijavítása (jövő héten viszem lakatos szemlére. sajna elég nagy shock volt, amikor észrevettem a hétvégén, hogy a vezető oldali ajtó kivételével mindegyik ajtó alja csúnyán korrodált..főleg a jobb első)
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni
- kormányszervó olaj csere (ha szükséges..még nem néztem meg)
- futómű átvizsgálás (valami nem stimmel a bal elejében, amikor lassan gurulok, olyan érzés mintha pici huplikra mennék rá folyamatosan a bal elejével + el is húz a kormány egy kicsit)
Más nem jut eszembe hirtelen. Ezeken kívül szerintetek miknek érdemes utána nézni/kicserélni házi körülmények között egy nem túl hozzáértőnek? A pdf-es segédletek óriási segítség!!!
Előre is elnézést, ha majd jövök zaklatni titeket a kérdéseimmel
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8828 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 16:53:18 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.17 csütörtök, 16:09:20
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni
vegyel 4 db 60-as szöget, dugd be a lyukakba, feszitsd egyszerre kifele (az ajtok iranyaba) es huzd ki. Koltseg: 12ft. Elmeny: megfizethetetlen
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8829 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 17:39:41 »
Idézetet írta: Peter01 - 2011.03.16 szerda, 23:18:42
Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?
a Filep diesel service-t szoktuk ajánlani.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8830 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 17:44:12 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.17 csütörtök, 16:09:20
Hú Srácok, le a kalappal előttetek!
Visszaolvastam az elmúlt 3 oldalt, és annyi okosat és fontosat tapasztalatot olvastam, hogy csak na
Alig várom már a következő hónapot, elkezdek én is egy átfogó (persze nem bonyolult) szervizt az autón, mivel szeptember óta van csak nálam, ki tudja mik lettek rajta kicserélve, hiába van folyamatos szervizkönyv róla..
Amiket tervezek:
- olaj + szűrő csere
- gázolaj szűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- klíma és szellőző tisztítás
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
- generátor szabadonfutósítás (itt még nagyon nem vagyok képben, ezt szerintem valami hozzáértővel fogom megcsináltatni)
- karosszéria hibák kijavítása (jövő héten viszem lakatos szemlére. sajna elég nagy shock volt, amikor észrevettem a hétvégén, hogy a vezető oldali ajtó kivételével mindegyik ajtó alja csúnyán korrodált..főleg a jobb első)
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni
- kormányszervó olaj csere (ha szükséges..még nem néztem meg)
- futómű átvizsgálás (valami nem stimmel a bal elejében, amikor lassan gurulok, olyan érzés mintha pici huplikra mennék rá folyamatosan a bal elejével + el is húz a kormány egy kicsit)
Más nem jut eszembe hirtelen. Ezeken kívül szerintetek miknek érdemes utána nézni/kicserélni házi körülmények között egy nem túl hozzáértőnek? A pdf-es segédletek óriási segítség!!!
Előre is elnézést, ha majd jövök zaklatni titeket a kérdéseimmel
ha sony, akkor 4db dekopir fűrészlappal kijön a fejegység.
A sony6cd-nél sajnos tipusbetegségnek tűnik a lemezforgató motor gondja. Az enyém is ilyen volt. Betettem, nem forgatta, de ha megforgattam kézzel a lemezt, már lejátszotta. Elképzelhető, hogy a motorvezérlő IC problémás. A lemezt forgató motor egy brushless motor, így szénkefe gondja nem lehet.
Sajnos a sonynál más egysében is volt már gond a lemezmozgatással.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
odrika
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8831 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 19:06:01 »
Nem tud valaki 2001-es TDCi Mondeohoz porlasztócsúcsot?Gyárit vagy alkatrészt felújításhoz.Állitólag M.O.-on ehez a modellhez hiánycikk. Köszönöm
Naplózva
balagelp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8832 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 19:23:41 »
Hali,
Javasolnátok egy hozzáértő helyet Eger közelében?
TDCI 130LE 2002-es automata gép. A gondok vele hogy, olyan hangon kelepel, mint a rossz hidrotőke. De csak 1500-2000es fordulaton, illetve nagy terhelésnél 3000 környékén. Továbbá kihúzatás közepette botlik egyet a motor és villogni kezd a izzítólámpa. Ezután furcsán jár, megy tovább. Leállítás után pöccröff és ismét normálmód, majd ugyanez a játék. Ezidáig! Ma ugyanis folyamatos izzítóvillogás és 5-8 másodperc indítózás után felhőgyártás kiséretében indul be. Alapjárat ok, magas fordulatot is felveszi bár jó zajosan, de 1000-2000nél fulladozik és füstöl. (azért irtam le, hátha van/volt vkinek hasonló gond és mondana nekem vmi megnyugtatót.)
Kérésem, egy olyan szervíz, szerelő aki, nem találgat, okoskodik, (van belőle a padláson..) hanem megjavítja a gépsast mindenféle lerántás nélkül.
Előre is köszi mindenkinek.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8833 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 19:30:56 »
Idézetet írta: balagelp - 2011.03.17 csütörtök, 19:23:41
Hali,
Javasolnátok egy hozzáértő helyet Eger közelében?
TDCI 130LE 2002-es automata gép. A gondok vele hogy, olyan hangon kelepel, mint a rossz hidrotőke. De csak 1500-2000es fordulaton, illetve nagy terhelésnél 3000 környékén. Továbbá kihúzatás közepette botlik egyet a motor és villogni kezd a izzítólámpa. Ezután furcsán jár, megy tovább. Leállítás után pöccröff és ismét normálmód, majd ugyanez a játék. Ezidáig! Ma ugyanis folyamatos izzítóvillogás és 5-8 másodperc indítózás után felhőgyártás kiséretében indul be. Alapjárat ok, magas fordulatot is felveszi bár jó zajosan, de 1000-2000nél fulladozik és füstöl. (azért irtam le, hátha van/volt vkinek hasonló gond és mondana nekem vmi megnyugtatót.)
Kérésem, egy olyan szervíz, szerelő aki, nem találgat, okoskodik, (van belőle a padláson..) hanem megjavítja a gépsast mindenféle lerántás nélkül.
Előre is köszi mindenkinek.
ez porlasztóhiba lesz.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8834 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 20:17:21 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 19:30:56
ez porlasztóhiba lesz.
röviden....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8835 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 20:17:55 »
Idézetet írta: Peter01 - 2011.03.16 szerda, 23:18:42
Régebben olvastam itt a fórumon,hogy Székesfehérváron valahol be lehet vizsgáltatni a p.csúcsokat!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hol és hogy mennyi az ára?
www.filepdiesel.hu
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8836 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 20:19:01 »
Idézetet írta: balagelp - 2011.03.17 csütörtök, 19:23:41
Hali,
Javasolnátok egy hozzáértő helyet Eger közelében?
TDCI 130LE 2002-es automata gép. A gondok vele hogy, olyan hangon kelepel, mint a rossz hidrotőke. De csak 1500-2000es fordulaton, illetve nagy terhelésnél 3000 környékén. Továbbá kihúzatás közepette botlik egyet a motor és villogni kezd a izzítólámpa. Ezután furcsán jár, megy tovább. Leállítás után pöccröff és ismét normálmód, majd ugyanez a játék. Ezidáig! Ma ugyanis folyamatos izzítóvillogás és 5-8 másodperc indítózás után felhőgyártás kiséretében indul be. Alapjárat ok, magas fordulatot is felveszi bár jó zajosan, de 1000-2000nél fulladozik és füstöl. (azért irtam le, hátha van/volt vkinek hasonló gond és mondana nekem vmi megnyugtatót.)
Kérésem, egy olyan szervíz, szerelő aki, nem találgat, okoskodik, (van belőle a padláson..) hanem megjavítja a gépsast mindenféle lerántás nélkül.
Előre is köszi mindenkinek.
Németh Viktor (Vik) Auto Fort Lurdyházzal szemben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8837 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 20:21:52 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.17 csütörtök, 16:09:20
Hú Srácok, le a kalappal előttetek!
Visszaolvastam az elmúlt 3 oldalt, és annyi okosat és fontosat tapasztalatot olvastam, hogy csak na
Alig várom már a következő hónapot, elkezdek én is egy átfogó (persze nem bonyolult) szervizt az autón, mivel szeptember óta van csak nálam, ki tudja mik lettek rajta kicserélve, hiába van folyamatos szervizkönyv róla..
Amiket tervezek:
- olaj + szűrő csere
- gázolaj szűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- klíma és szellőző tisztítás
- légszűrő rendszer tisztítás + EGR dugózás
- generátor szabadonfutósítás (itt még nagyon nem vagyok képben, ezt szerintem valami hozzáértővel fogom megcsináltatni)
- karosszéria hibák kijavítása (jövő héten viszem lakatos szemlére. sajna elég nagy shock volt, amikor észrevettem a hétvégén, hogy a vezető oldali ajtó kivételével mindegyik ajtó alja csúnyán korrodált..főleg a jobb első)
- kormány kopogás kijavítása
- gyári 6CD-s rádió nem indítja el a cd-ket, ezt megnézetem ismerősömmel, csak még nem tudom, hogy kell kivenni
- kormányszervó olaj csere (ha szükséges..még nem néztem meg)
- futómű átvizsgálás (valami nem stimmel a bal elejében, amikor lassan gurulok, olyan érzés mintha pici huplikra mennék rá folyamatosan a bal elejével + el is húz a kormány egy kicsit)
Más nem jut eszembe hirtelen. Ezeken kívül szerintetek miknek érdemes utána nézni/kicserélni házi körülmények között egy nem túl hozzáértőnek? A pdf-es segédletek óriási segítség!!!
Előre is elnézést, ha majd jövök zaklatni titeket a kérdéseimmel
a balra húzás és a pici hupli érzés lehet lapos gumitól-felütött felnitől-szálszakadásos gumitól,ill ha kagylósra kopott a gumi.szóval talán nem futómű gond....
ezzel először gumishoz menj!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8838 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 20:29:01 »
Idézetet írta: odrika - 2011.03.17 csütörtök, 19:06:01
Nem tud valaki 2001-es TDCi Mondeohoz porlasztócsúcsot?Gyárit vagy alkatrészt felújításhoz.Állitólag M.O.-on ehez a modellhez hiánycikk. Köszönöm
Vik nemrég kutyátdobálni osztotta őket itt a fórumon.Használt ratyik voltak,de szerintem felújításhoz jó alanyok.
szerintem kérdezd meg van-e még neki!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balagelp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8839 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 20:34:59 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.17 csütörtök, 20:19:01
Németh Viktor (Vik) Auto Fort Lurdyházzal szemben!
köszönöm a válaszokat
Naplózva
Peter01
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 324
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8840 Dátum:
2011.03.17 csütörtök, 23:55:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 17:39:41
a Filep diesel service-t szoktuk ajánlani.
És nem tudod véletlenül,hogy mennyiért szokták ezt csinálni?
Naplózva
2009 MK4 Titánium turnier Red Candy
EX:1998 MK2 Mondeo 1.8TD sedan
EX: 2002 MK3 Mondeo Turnier 2.0 TDCI 8x elektromos Bézs bőr, 4x üllésfűtés, facelift belső
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8841 Dátum:
2011.03.18 péntek, 00:20:09 »
üdv mindenki.
egy ujabb jelenség ütötte fel a fejét...
reggel elsö inditás után gyönyörüen jár a moci hidegen.de amint kezd melegedni egyre kopogosabbá válik 1000-1500 között.ugyanez van akkor is ha egész nap áll a verda és csak este késön indulok utnak.amint kezd melegedni egyre jobban kopog ebben a tartományban.föleg elinduláskor.egr nincs dugozva(és nem is szeretném.hamarosan pocolva lesz).erö van,füst nincs.8000km el ezelött lett szervizelve.a téli nagy hidegekbe nem szokott igy kopogni.nem forditva kéne hogy legyen?hogy hidegen kopog és melegen nem?
szerintetek?
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8842 Dátum:
2011.03.18 péntek, 00:20:22 »
Idézetet írta: alf - 2011.03.17 csütörtök, 20:21:52
a balra húzás és a pici hupli érzés lehet lapos gumitól-felütött felnitől-szálszakadásos gumitól,ill ha kagylósra kopott a gumi.szóval talán nem futómű gond....
ezzel először gumishoz menj!
Köszi, úgy gondoltam én is. A gumik nem laposak ősszel és most 1-2 hete is ugyanannyi volt bennük, és elég jó állapotban vannak ránézésre (magas profil), viszonylag újak még. Legjobb esetben újra kell görgőzni a felnit, az talán olcsóbb lenne, mintha új gumit kéne vennem rá.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8843 Dátum:
2011.03.18 péntek, 00:22:50 »
Idézetet írta: Relhist - 2011.03.17 csütörtök, 17:44:12
ha sony, akkor 4db dekopir fűrészlappal kijön a fejegység.
A sony6cd-nél sajnos tipusbetegségnek tűnik a lemezforgató motor gondja. Az enyém is ilyen volt. Betettem, nem forgatta, de ha megforgattam kézzel a lemezt, már lejátszotta. Elképzelhető, hogy a motorvezérlő IC problémás. A lemezt forgató motor egy brushless motor, így szénkefe gondja nem lehet.
Sajnos a sonynál más egysében is volt már gond a lemezmozgatással.
Köszi!
Én is a lemezforgatóra gondoltam. Azt meg tudod mondani, hogy mi a menete a kiszedésnek röviden?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8844 Dátum:
2011.03.18 péntek, 07:12:01 »
Idézetet írta: Shad - 2011.03.18 péntek, 00:22:50
Köszi!
Én is a lemezforgatóra gondoltam. Azt meg tudod mondani, hogy mi a menete a kiszedésnek röviden?
Irány a Tesco, veszel egy készletnyi dekopír-fűrészlapot, aztán azokat szépen egyesével bedugod a fejegység 4 sarkén lévőkis nyílásokba. Ha jól raktad bele, akkor bekattan, és a fűrészlapoknál fogva ki tudod húzni a kleretből. Aztán leszeded a csatikat, és a kezedben van a fejegység. A fűrészlapokat utána ki tudod akasztani.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8845 Dátum:
2011.03.18 péntek, 10:11:27 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.18 péntek, 07:12:01
Irány a Tesco, veszel egy készletnyi dekopír-fűrészlapot, aztán azokat szépen egyesével bedugod a fejegység 4 sarkén lévőkis nyílásokba. Ha jól raktad bele, akkor bekattan, és a fűrészlapoknál fogva ki tudod húzni a kleretből. Aztán leszeded a csatikat, és a kezedben van a fejegység. A fűrészlapokat utána ki tudod akasztani.
befogóval előre kell bedugni a lapokat nem pedig a fűrészes részt. Egy harmadik kéz jól jön hozzá, mert húzni is kell, miközben nyomod egymás felé a lapokat. A gyári kiszedő is kifelé nyomja a körmök rögzítését, így ha bent vannak a lapok, azokat egymás felé kell húzni. Elég trükkös a rögzítője.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8846 Dátum:
2011.03.18 péntek, 10:55:24 »
ujra... :
üdv mindenki.
egy ujabb jelenség ütötte fel a fejét...
reggel elsö inditás után gyönyörüen jár a moci hidegen.de amint kezd melegedni egyre kopogosabbá válik 1000-1500 között.ugyanez van akkor is ha egész nap áll a verda és csak este késön indulok utnak.amint kezd melegedni egyre jobban kopog ebben a tartományban.föleg elinduláskor.egr nincs dugozva(és nem is szeretném.hamarosan pocolva lesz).erö van,füst nincs.8000km el ezelött lett szervizelve.a téli nagy hidegekbe nem szokott igy kopogni.nem forditva kéne hogy legyen?hogy hidegen kopog és melegen nem?
szerintetek?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8847 Dátum:
2011.03.18 péntek, 11:06:04 »
Idézetet írta: gabe - 2011.03.18 péntek, 07:12:01
Irány a Tesco, veszel egy készletnyi dekopír-fűrészlapot, aztán azokat szépen egyesével bedugod a fejegység 4 sarkén lévőkis nyílásokba. Ha jól raktad bele, akkor bekattan, és a fűrészlapoknál fogva ki tudod húzni a kleretből. Aztán leszeded a csatikat, és a kezedben van a fejegység. A fűrészlapokat utána ki tudod akasztani.
Ha nem találsz képet a mechanizmusról, este csinálhatok neked és megérted mit hova és miért kell nyomni/dugni a kiszedéshez..
nekem otthon ki van szedve..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8848 Dátum:
2011.03.18 péntek, 11:27:28 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.18 péntek, 11:06:04
Ha nem találsz képet a mechanizmusról, este csinálhatok neked és megérted mit hova és miért kell nyomni/dugni a kiszedéshez..
nekem otthon ki van szedve..
Hopp ezt nem neked céloztam, hanem Shadnak..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #8849 Dátum:
2011.03.18 péntek, 13:16:28 »
Idézetet írta: GiN - 2011.03.18 péntek, 11:06:04
Ha nem találsz képet a mechanizmusról, este csinálhatok neked és megérted mit hova és miért kell nyomni/dugni a kiszedéshez..
nekem otthon ki van szedve..
Rádióra gondolsz? Szerintem így már menni fog. 4 dekopir lapot betolni a négy résbe és azzal ki kell akasztani valamit.
Naplózva
Oldalak:
1
...
170
171
172
173
174
175
176
[
177
]
178
179
180
181
182
183
184
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ