Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:59:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 800 801 802 803 804 805 806 [807] 808 809 810 811 812 813 814 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654672 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40300 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 06:06:50 »

A vezermulancot mikor kell cserelni? Az autoban van 216000km.A kormany alatt van egy zold gomb amin azt irja auto az mire szolgal?Az auto konyvebben nics rola leiras.

valami utólagos cucc.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #40301 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 06:58:05 »



2 Nálam lineáris a mutató, tehát félnél tényleg félig van.
Megtehető: a nagyátlag alapján számítja ki, és ahogy mész az autóval, az aktuális fogyival hozzáátlagol.
Ha neked csökken a megtehető, akkor többet eszik, mint szokott.
Nekem általában 960-1100 között van a megtehető telitankoláskor. Aztán lemegyek vele mondjuk 950-et, és még marad a tankban valamennyi.
Nagyjából hozza azt, amit az elején jósolt.
Most amikor tankoltam, nem emlékszem mennyit jósolt, de már lementem 800-at, és kb 300-at ír ki még megtehetőként.
Ergo, most kevesebbet falt, mint szokott (felraktam a nyárit).

cserélted a műszeregységet vagy gyárilag voltál szerencsés, hogy ilyen műszeregységet kaptál

egyszer ezt írtad


A faceliftnél úgymond teljesen lineáris az üzemanyagmutató. Vagyis ott már 100 kilométernél is megmozdul, vagy még előbb.
Nekem egyébként 950 és 1000 feletti számokat saccol a szgép, és kb 950-et szoktam lemenni.


nekem is faceliftes, de 250 km-ig meg se moccan, általában 750-880 között szokott mutatni telitanknál,
aztán elmegyek 250 km-t és újfent 750 környékit mutat

Akkor most lineáris vagy nem a mutató és ha igen, akkor melyik évjárattól
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40302 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 07:12:48 »



Akkor most lineáris vagy nem a mutató és ha igen, akkor melyik évjárattól
nincs ilyen.csak neki. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40303 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 08:24:20 »

Sziasztok,
lenne pár kérdésem:

1. (víz)
a vízhőfok mutatóm hideg motornál/ gyujtáson is (kb 20-25c-fokos motor)megindul 50-55c-kot mutat de a műszerteszt szerint 40c , ha bemelegszik a motor akkor mindkettö középállás/84c és jólmutat
ez mitől lehet?

2. (üa tank)
Telitanknál kb 900km mutat, de megyekvele 25-20km-tert és 820-850km-t mutat (pedig kímélem).  (kijelző szerint 6,2-6,3 fogyasztás)
A mutató pl: fél állás alá esik bőven (hátralévő: 400 km megtett 350km) és 20-23 litert tudok tankolni bele.

Köszi


Ne foglalkozz ezekkel Cheesy Ez ilyen, szokd meg, autózz vidáman Smiley
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40304 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 08:57:10 »

1 a hőmérő ha középen van, az üzemi hőmérséklet, azaz mondjuk 80-105-ig. Ennyi a szerepe. Jó is, hogy nem mozog, ahogy kapcsolgat ki-be a termosztát.

2 Nálam lineáris a mutató, tehát félnél tényleg félig van.
Megtehető: a nagyátlag alapján számítja ki, és ahogy mész az autóval, az aktuális fogyival hozzáátlagol.
Ha neked csökken a megtehető, akkor többet eszik, mint szokott.
Nekem általában 960-1100 között van a megtehető telitankoláskor. Aztán lemegyek vele mondjuk 950-et, és még marad a tankban valamennyi.
Nagyjából hozza azt, amit az elején jósolt.
Most amikor tankoltam, nem emlékszem mennyit jósolt, de már lementem 800-at, és kb 300-at ír ki még megtehetőként.
Ergo, most kevesebbet falt, mint szokott (felraktam a nyárit).
lehet, hogy gyárilag lineárisnak szánták, nekem volt olyan a tdci-m, hogy felet mutatott és 20liternél többet nem tudtam beleeröltetni. 2-3 hónap után amikor már párszor így fullra raktam utána már fél állásnál 35l ment bele. és nem dugulás vagy ilyesmi volt, mert minden tankkal 850-900km-t tudtam menni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40305 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 13:54:01 »

Nem igazán kell láncot cserélni 210 nél, a duplájánál már elgondolkodtató.

Gyárilag hivatalosan 400-nál kell, ha jól emlékszem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40306 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 14:02:36 »

Gyárilag hivatalosan 400-nál kell, ha jól emlékszem.

AndyA

Nekem az rémlik, hogy a motor élettartamára van tervezve gyárilag. De ha tényleg 400, akkor én 80ezerrel el vagyok késve. Mondjuk még nincs hangja  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40307 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 14:26:07 »

Nekem az rémlik, hogy a motor élettartamára van tervezve gyárilag. De ha tényleg 400, akkor én 80ezerrel el vagyok késve. Mondjuk még nincs hangja  vigyor3

Lehet, hogy csak ajánlás, nem előírás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40308 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 14:48:37 »

Lehet, hogy csak ajánlás, nem előírás.

AndyA

Meg lehet nézni azt, hogy a feszítő mennyire van kint anélkül, hogy az egészet le kéne bontani?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40309 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 15:16:21 »

Meg lehet nézni azt, hogy a feszítő mennyire van kint anélkül, hogy az egészet le kéne bontani?

Annyira én még nem szedtem szét. Nem is akarom... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40310 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 15:42:55 »

Meg lehet nézni azt, hogy a feszítő mennyire van kint anélkül, hogy az egészet le kéne bontani?

Nem.  A feszítő a burkolat mögött van. Szelepfedél levételével csak azt lehet szemrevételezni, mennyire nyúlt meg a lánc, de az nem jelenti azt, hogy a feszítő teljesen kint van.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40311 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 16:44:56 »

Meg lehet nézni azt, hogy a feszítő mennyire van kint anélkül, hogy az egészet le kéne bontani?
Miért akarod annyira megnézni?
Csörög, zakatol, mi történt?
A lánc és a hozzá tartozó alkatrészek szinte tovább tartanak mint maga az autó.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40312 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 17:16:14 »

Miért akarod annyira megnézni?
Csörög, zakatol, mi történt?
A lánc és a hozzá tartozó alkatrészek szinte tovább tartanak mint maga az autó.

Mert 480 ezer km van a motorban, és mert kíváncsi ember vagyok  Smiley
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #40313 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 17:45:40 »

Mert 480 ezer km van a motorban, és mert kíváncsi ember vagyok  Smiley
Szedd szét.Sokan kiváncsiak vagyunk.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40314 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 18:43:33 »

Szedd szét.Sokan kiváncsiak vagyunk.

Én szét fogom, de csak jövőre.  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40315 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 21:11:14 »

Mert 480 ezer km van a motorban, és mert kíváncsi ember vagyok  Smiley
480 ezer az személyautóban az szép kilométerfutás worship
 
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
sandoar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #40316 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 21:23:22 »

Sziasztok.
Hűtőfolyadék csere esetén, hol bontsam meg a rendszert? Zárt termosztát esetén hogyan folyik ki a lé a motor mellől? Kell-e lejtőre állni? Üdv.
Naplózva

2002 TDCi 2,0 FMBA ghia+vajbőr Oyster Silver Metal
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40317 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 21:50:22 »

480 ezer az személyautóban az szép kilométerfutás worship
 

Sokban van annyi, csak az órájuk mást mutat...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40318 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 22:43:57 »

Szedd szét.Sokan kiváncsiak vagyunk.

Sziasztok!
A kívácsiságotokat kielégítendő csatolok egy pár képet a lánccserémről. Nekem 410.000Km-nél már nagyon csörgött és a szétszedés után láttuk meg, hogy mennyire meg volt már nyúlva. Belevert a borítólemezbe. Ja, ha mindent ki szeretnél cserélni, akkor 390.000Ft-ra lesz nagyságrendileg szükséged.

http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_104650_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_104650_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_104703_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_160103_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_160115_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_181051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_181210_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_195300_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150116_115753_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150116_163119_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150116_163129_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_195627_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/160505/IMG_20150115_195313_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

« Utoljára szerkesztve: 2016.05.06 péntek, 12:44:20 írta AndyA » Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Cs12
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #40319 Dátum: 2016.05.05 csütörtök, 23:17:56 »

Sziasztok!
A kívácsiságotokat kielégítendő csatolok egy pár képet a lánccserémről. Nekem 410.000Km-nél már nagyon csörgött és a szétszedés után láttuk meg, hogy mennyire meg volt már nyúlva. Belevert a borítólemezbe. Ja, ha mindent ki szeretnél cserélni, akkor 390.000Ft-ra lesz nagyságrendileg szükséged.


 taps

a képeket felhasználva írhatnál egy kis leírást a FAQba.
Szerintem sokakat érdekelne. Keresd meg alf, Zsolteey fórumtársunk, ha megcsináltad. Ők majd feltöltik a leírást!  worship
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40320 Dátum: 2016.05.06 péntek, 10:48:00 »

480 ezer az személyautóban az szép kilométerfutás worship
 

Tranzit motor, azok meg erre vannak kitalálva  eljen

Sokban van annyi, csak az órájuk mást mutat...

Szerintem is. A 10+ éves dízel középkategóriás autó 150ezres futásteljesítménnyel az csak a használtautó-vásárlók által kergetett vágyálom  nyes

Sziasztok!
A kívácsiságotokat kielégítendő csatolok egy pár képet a lánccserémről. Nekem 410.000Km-nél már nagyon csörgött és a szétszedés után láttuk meg, hogy mennyire meg volt már nyúlva. Belevert a borítólemezbe. Ja, ha mindent ki szeretnél cserélni, akkor 390.000Ft-ra lesz nagyságrendileg szükséged.


Ebből mennyi a munka és mennyi az alkatrész? De ennyiért sosem fogom cserélni, olcsóbb ha megvárom míg elszakad, és feszek egy bontott fűzött blokkot, és azt berakatom  vigyor3
Naplózva
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40321 Dátum: 2016.05.06 péntek, 19:18:09 »

Tranzit motor, azok meg erre vannak kitalálva  eljen

Szerintem is. A 10+ éves dízel középkategóriás autó 150ezres futásteljesítménnyel az csak a használtautó-vásárlók által kergetett vágyálom  nyes

Ebből mennyi a munka és mennyi az alkatrész? De ennyiért sosem fogom cserélni, olcsóbb ha megvárom míg elszakad, és feszek egy bontott fűzött blokkot, és azt berakatom  vigyor3

Az anyag 330.000Ft volt. Ebben az olajszivattyú lánca és a feszítője is benne van. (ha más csináljuk, csináljuk alaposan.)
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #40322 Dátum: 2016.05.06 péntek, 20:32:22 »

Sokban van annyi, csak az órájuk mást mutat...
Ez sajnos igaz, nagy "DIVAT" az óra tekergetés.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40323 Dátum: 2016.05.06 péntek, 22:03:33 »

Ez sajnos igaz, nagy "DIVAT" az óra tekergetés.
piaci igényekre válaszoltak. ha nem akarnának 10ből 11en 150ekm-es full extrás 10 éves autót a valós árának feléért, akkor nem lenne ilyen gond
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #40324 Dátum: 2016.05.06 péntek, 22:07:29 »

piaci igényekre válaszoltak. ha nem akarnának 10ből 11en 150ekm-es full extrás 10 éves autót a valós árának feléért, akkor nem lenne ilyen gond
ha nem lehetne tekergetni, akkor mind a 11 rájött volna, már a keresés elején, hogy illúziókat kerget
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40325 Dátum: 2016.05.07 szombat, 12:14:34 »

Sziasztok!

Porlasztót hol érdemes felújítattni?Elsősorban veszprémhez közel.Az lenne a legjobb ha a régieket ott tudnám hagyni és adnak felújítottakat mert nem tudok heteket várni mire elkészülnek.Köszönöm!
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #40326 Dátum: 2016.05.07 szombat, 15:40:53 »

Sziasztok!

Porlasztót hol érdemes felújítattni?Elsősorban veszprémhez közel.Az lenne a legjobb ha a régieket ott tudnám hagyni és adnak felújítottakat mert nem tudok heteket várni mire elkészülnek.Köszönöm!

Szia!

Székesfehérvár Filep Diesel...másikat tuti nem tudnak adni de pár nap alatt megvan.Mikor én vittem nekik az enyémeket és eljöttem tőlük mire hazaértem ~100km már megvolt a bevizsgálás és talán két nap múlva küldték is őket.Persze vissza lehet menni érte személyesen de utánvéttel ki is postázzák.
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40327 Dátum: 2016.05.07 szombat, 17:59:33 »

Sziasztok!

Porlasztót hol érdemes felújítattni?Elsősorban veszprémhez közel.Az lenne a legjobb ha a régieket ott tudnám hagyni és adnak felújítottakat mert nem tudok heteket várni mire elkészülnek.Köszönöm!
Én a helyedben vennék bontottat bele,mint rákölteni egy vagyont.
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40328 Dátum: 2016.05.07 szombat, 19:06:58 »

Én a helyedben vennék bontottat bele,mint rákölteni egy vagyont.

Az a baj a bontottal nem tudod mennyit megy el.Nem biztos hogy mind a 4 cserélnem kell.Két porlasztó tuti gyári még és 300 ezer van bennük a másik kettőben meg 200 ezer.Elindulásnál van csattogó hangja fordulaton semmi probléma megy szépen.
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #40329 Dátum: 2016.05.07 szombat, 19:34:56 »

Amit írtam a Filepnél nekem úgy volt hogy bevizsgálták mind a négyet...kettő nagyon *** volt kettö meg csak kevésbé ***...én döntésem volt, hogy mindent csinálják e vagy nem.Viszont ha csak kettőt csináltattam volna meg a maradék kettőnek még szerintem a bevizsgálási díját elkérték volna.Mindenkinek a saját döntése hogy hogyan és mennyit csináltat de szerintem úgy üzemel jól és összehangoltan ha mind jó.Ezt hozzáértés nélkül csak véleményként mondom.Gondolkodtam bontottba én is de az is lutri...elmehetsz vele sokat is de lehet 10000 után letérdel az is.
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #40330 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 10:25:17 »

Szia!

Székesfehérvár Filep Diesel...másikat tuti nem tudnak adni de pár nap alatt megvan.Mikor én vittem nekik az enyémeket és eljöttem tőlük mire hazaértem ~100km már megvolt a bevizsgálás és talán két nap múlva küldték is őket.Persze vissza lehet menni érte személyesen de utánvéttel ki is postázzák.

Látom neked is hasonló évjáratú a géped, mint az enyém, tehát valószínű, hogy 504Z-s van benne. Én most kaptam Filepéktől egy 220ezres ajánlatot a 4-re. Inkább beraktam azt a 4-et, amit 2 éve vettem mk2-től 75ezerért és szépen ketyeg vele a járgány.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #40331 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 11:11:04 »

Látom neked is hasonló évjáratú a géped, mint az enyém, tehát valószínű, hogy 504Z-s van benne. Én most kaptam Filepéktől egy 220ezres ajánlatot a 4-re. Inkább beraktam azt a 4-et, amit 2 éve vettem mk2-től 75ezerért és szépen ketyeg vele a járgány.

220ezer? 260ezerért maga a Delphi által felújított szettet lehet kapni.
Amúgy miben tartottad a 2 éve vett porlasztókat? Ha jól tudom gyárilag valami nitrogénnel, vagy hasonló inert gázzal töltött tasakban jönnek.
Naplózva
monyi85
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #40332 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 12:46:32 »

Látom neked is hasonló évjáratú a géped, mint az enyém, tehát valószínű, hogy 504Z-s van benne. Én most kaptam Filepéktől egy 220ezres ajánlatot a 4-re. Inkább beraktam azt a 4-et, amit 2 éve vettem mk2-től 75ezerért és szépen ketyeg vele a járgány.

Igen a csúcsok megegyeznek.Megmondom az őszintét, hogy én is gondolkodtam bontós megoldásban de tavaly Augusztusban valahogy senkinek nem volt..pedig felhívtam mindenkit akit lehtett.Nem örültem én sem, hogy ennyibe került a móka de az autó meg sajna kellett melóba járáshoz is.Ez egy megoldás de mindenki máshogy csinálja...azt kívánom, hogy a lehető legtöbbet menjem mindkettőnk autója hibamentesen Wink
Naplózva

MKIII TDCI 2006 HJBC,115LE+chip,6 seb,tempomat
Waterminator
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 177


30-9333-485


E-mail
« Új hozzászólás #40333 Dátum: 2016.05.08 vasárnap, 15:03:12 »

Igen a csúcsok megegyeznek.Megmondom az őszintét, hogy én is gondolkodtam bontós megoldásban de tavaly Augusztusban valahogy senkinek nem volt..pedig felhívtam mindenkit akit lehtett.Nem örültem én sem, hogy ennyibe került a móka de az autó meg sajna kellett melóba járáshoz is.Ez egy megoldás de mindenki máshogy csinálja...azt kívánom, hogy a lehető legtöbbet menjem mindkettőnk autója hibamentesen Wink

Szia! Nekem Csomádon csinálták és 116.000Ft volt tavaly novemberben. Csak a felújítás volt ennyi, a szerelőm 10.000Ft szedte ki és rakta be. 4 napig nem volt autóm,de meg vagyok elégedve a munkájukkal.
Naplózva

2005.MK3. 2.0 TDCI Ghia. sedan FMBA 6 seb. 131 le 490.000Km
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40334 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 13:10:05 »

Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt, bár egy ideje már olvasgatom a forumot.
Tavaly összel vettem egy 2001-es MK3 Ghia kombit 2.0TDCI 130 LE FMBA motorkoddal.
Reméltem, hogy soha nem kell majd ideírnom. Tegnapig.
Kb. 3000Km mentem csak a mondeoval, mert még volt müszaki a régi F-es astramon.
A napokban terveztem rajta elvégezni a szükséges szevizelést (szürök, olaj csere), de lehet elkéstem vele. Szombathelyről mentem haza, amikor pár rövid kigyorsítás után elment a kocsi ereje. Elöször azt hittem, a turboval lehet gond. A müszerfalon az izzítólámpa villog folyamatosan azóta is.
Félreálltam, vártam néhány percet, hátha csak valami múló rosszullét, de nem. Hazajöttem gyengébb teljesítménnyel, a motor simán járt villogó malacfarokkal,nem nyomtam neki,  de 100 felett is engedett, de elözni nem mertem.
Gondolom ez volt a vészüzem, ami megakarja óvni a motor a nagyobb bajtól.
A terv az volt, hogy ma elviszem kiolvasatni a hibakódot az aszonyt meg elküldöm a templomba imádkozni. Az asszony nem ment el imádkozni, a kocsi meg nem indult el. Illetve pöcre beröffent, de rögtön le is állt mielött bármi fordulatszám felépült volna. Öt probálkozás után feladtam és komolyan elkezdtem idegeskedni. Kijött egy helyi öreg szaki, ismerős mondta olcsobban megúszom, mintha szervizest hívok. Mielött hozzányúlt volna indítok és láss csodát a motor hatalmas füsttel beindult. Egy próba nem próba, minden alkalommal.
Jólvan mondom, de az izzítás csak villog, a motor fordulatszáma akadozik gázadásra, ha már itt van olvassa ki a hibakódot. Tíz perc után feladta, nem találta meg, hol kell rákapcsolodni az autó számítógépére. Nem vicc. Az mondta nem fér az utcán hozzá. Kért 3000F-ot és elment, ha akarom a mühelyben megnézi. Már értem: az auto megijedt tőle és beindult, mint fogorvosnál a fog.
Új terv: üzemanyagszürő csere majd szakszerviz hibakód kiolvasás.
Mit gondoltok, mi lesz a diagnosztika?
Bocs. hogy ilyen körülményes voltam.
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40335 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 13:25:35 »

Üdv mindenkinek!
Új vagyok itt, bár egy ideje már olvasgatom a forumot.
Tavaly összel vettem egy 2001-es MK3 Ghia kombit 2.0TDCI 130 LE FMBA motorkoddal.
Reméltem, hogy soha nem kell majd ideírnom. Tegnapig.
Kb. 3000Km mentem csak a mondeoval, mert még volt müszaki a régi F-es astramon.
A napokban terveztem rajta elvégezni a szükséges szevizelést (szürök, olaj csere), de lehet elkéstem vele. Szombathelyről mentem haza, amikor pár rövid kigyorsítás után elment a kocsi ereje. Elöször azt hittem, a turboval lehet gond. A müszerfalon az izzítólámpa villog folyamatosan azóta is.
Félreálltam, vártam néhány percet, hátha csak valami múló rosszullét, de nem. Hazajöttem gyengébb teljesítménnyel, a motor simán járt villogó malacfarokkal,nem nyomtam neki,  de 100 felett is engedett, de elözni nem mertem.
Gondolom ez volt a vészüzem, ami megakarja óvni a motor a nagyobb bajtól.
A terv az volt, hogy ma elviszem kiolvasatni a hibakódot az aszonyt meg elküldöm a templomba imádkozni. Az asszony nem ment el imádkozni, a kocsi meg nem indult el. Illetve pöcre beröffent, de rögtön le is állt mielött bármi fordulatszám felépült volna. Öt probálkozás után feladtam és komolyan elkezdtem idegeskedni. Kijött egy helyi öreg szaki, ismerős mondta olcsobban megúszom, mintha szervizest hívok. Mielött hozzányúlt volna indítok és láss csodát a motor hatalmas füsttel beindult. Egy próba nem próba, minden alkalommal.
Jólvan mondom, de az izzítás csak villog, a motor fordulatszáma akadozik gázadásra, ha már itt van olvassa ki a hibakódot. Tíz perc után feladta, nem találta meg, hol kell rákapcsolodni az autó számítógépére. Nem vicc. Az mondta nem fér az utcán hozzá. Kért 3000F-ot és elment, ha akarom a mühelyben megnézi. Már értem: az auto megijedt tőle és beindult, mint fogorvosnál a fog.
Új terv: üzemanyagszürő csere majd szakszerviz hibakód kiolvasás.
Mit gondoltok, mi lesz a diagnosztika?
Bocs. hogy ilyen körülményes voltam.

üzemanyagrendszeri hiba.ezen belül bármi.szűrő,nagynyomású,pcsúcs.valszeg eladásra csak újralettek kódolva a csúcsok..... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40336 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 15:12:54 »

Hibakód kiolvasás diagnosztikai készülék nélkülről néztem egy youtube videot.
-sluszkulcs be
-napi kilometerszámláló benyom és tart
-kulcs 0-ból 1-es állásba
-reset gomb lenyomva tart míg a kijelzőn megjelenik test vagy olvasás (angolul v. némeül)
-ekkor resetgomb elenged, kiírja gage vagy valami hasonlót
-a 7. menüpont a hibaolvasás, tehát 7-szer megnyom reset
-ha nins hibakód none írt
-visszalépés lenyomva tart reset,míg számláló visszajön kulcs ki
Nem minden hibakod olvasható vele pl légzsákhiba
Müködik vagy próbálta már valaki?
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40337 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 15:47:58 »

Hibakód kiolvasás diagnosztikai készülék nélkülről néztem egy youtube videot.
-sluszkulcs be
-napi kilometerszámláló benyom és tart
-kulcs 0-ból 1-es állásba
-reset gomb lenyomva tart míg a kijelzőn megjelenik test vagy olvasás (angolul v. némeül)
-ekkor resetgomb elenged, kiírja gage vagy valami hasonlót
-a 7. menüpont a hibaolvasás, tehát 7-szer megnyom reset
-ha nins hibakód none írt
-visszalépés lenyomva tart reset,míg számláló visszajön kulcs ki
Nem minden hibakod olvasható vele pl légzsákhiba
Müködik vagy próbálta már valaki?

nem működő dolog
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #40338 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 16:50:07 »

Hibakód kiolvasás diagnosztikai készülék nélkülről néztem egy youtube videot.
-sluszkulcs be
-napi kilometerszámláló benyom és tart
-kulcs 0-ból 1-es állásba
-reset gomb lenyomva tart míg a kijelzőn megjelenik test vagy olvasás (angolul v. némeül)
-ekkor resetgomb elenged, kiírja gage vagy valami hasonlót
-a 7. menüpont a hibaolvasás, tehát 7-szer megnyom reset
-ha nins hibakód none írt
-visszalépés lenyomva tart reset,míg számláló visszajön kulcs ki
Nem minden hibakod olvasható vele pl légzsákhiba
Müködik vagy próbálta már valaki?

műszerteszt.
Minden, ami a műszeregységben hibakód van, kiírja.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40339 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 17:18:36 »

Most, hogy megjött a jobb idő...klímával kapcsolatos kérdés.
Nem igazán akar hideg levegőt fújni a klíma. Mondhatni olyan 23 fokos a leghidegebb amit kiad magából. meleget mint az állat nyomja, de ha lenyomom a fokot 17 fokra akkor is langyos levegő jön. Ha arcra irányítóm talán valamivel hidegebbnek érzem, ha az ablakokra akkor langyos.
És ha 17 fokról elkezdem felfelé emelni a hőmérsékletet akkor sem érzem, hogy reagálna a műszeregység. majd amikor elérem a maximum meleget, akkor beindul és nyomja a forrót mint ha muszáj lenne...
Ez mi lehet? klímát fel kellene tölteni gázzal? vagy a klímakompresszor nem jó?
ötlete lenne valakinek?  worship worship
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40340 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 17:32:49 »

Most, hogy megjött a jobb idő...klímával kapcsolatos kérdés.
Nem igazán akar hideg levegőt fújni a klíma. Mondhatni olyan 23 fokos a leghidegebb amit kiad magából. meleget mint az állat nyomja, de ha lenyomom a fokot 17 fokra akkor is langyos levegő jön. Ha arcra irányítóm talán valamivel hidegebbnek érzem, ha az ablakokra akkor langyos.
És ha 17 fokról elkezdem felfelé emelni a hőmérsékletet akkor sem érzem, hogy reagálna a műszeregység. majd amikor elérem a maximum meleget, akkor beindul és nyomja a forrót mint ha muszáj lenne...
Ez mi lehet? klímát fel kellene tölteni gázzal? vagy a klímakompresszor nem jó?
ötlete lenne valakinek?  worship worship
nekem lenne, vidd el valakihez, hogy nézze meg. lehetőleg olyanhoz aki ért hozzá. ilyenre van 10 féle tippem, úgyse tudod mindegyiket magadnak leellenőrizni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40341 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 17:33:18 »

műszerteszt.
Minden, ami a műszeregységben hibakód van, kiírja.
abban az alacsony akksifeszültségen kívül mást még nem nagyon láttam vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40342 Dátum: 2016.05.09 hétfő, 21:48:35 »

Most, hogy megjött a jobb idő...klímával kapcsolatos kérdés.
Nem igazán akar hideg levegőt fújni a klíma. Mondhatni olyan 23 fokos a leghidegebb amit kiad magából. meleget mint az állat nyomja, de ha lenyomom a fokot 17 fokra akkor is langyos levegő jön. Ha arcra irányítóm talán valamivel hidegebbnek érzem, ha az ablakokra akkor langyos.
És ha 17 fokról elkezdem felfelé emelni a hőmérsékletet akkor sem érzem, hogy reagálna a műszeregység. majd amikor elérem a maximum meleget, akkor beindul és nyomja a forrót mint ha muszáj lenne...
Ez mi lehet? klímát fel kellene tölteni gázzal? vagy a klímakompresszor nem jó?
ötlete lenne valakinek?  worship worship
"tedd a kezed a tévére!"  vigyor3

vagy gáz nincs,vagy gáz van,ha nem jó a kompresszor....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40343 Dátum: 2016.05.10 kedd, 07:31:06 »

"tedd a kezed a tévére!"  vigyor3

vagy gáz nincs,vagy gáz van,ha nem jó a kompresszor....

De ha nem jó a kompresszor akkor meleget sem fújna nem?! Mint laikus gondolom ezt...
Illetve akkor a szíjrendszernél is lennének gondok akár...vagy tévedek? Smiley
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40344 Dátum: 2016.05.10 kedd, 08:21:00 »

De ha nem jó a kompresszor akkor meleget sem fújna nem?! Mint laikus gondolom ezt...
Illetve akkor a szíjrendszernél is lennének gondok akár...vagy tévedek? Smiley

Tévedsz. Tessék Alfra hallgatni, nem ez az első hozzászólása a fórumon.  hehe A fűtés/külső levegő áramoltatása gond nélkül megy. Azt lapátok szabályozzák, nem a kompresszor. Tessék klímáshoz vinni és előtte este imádkozz a klímaistenséghez, hogy csak a gázt kelljen újratölteni.  wow1
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.10 kedd, 08:22:51 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40345 Dátum: 2016.05.10 kedd, 09:02:02 »

De ha nem jó a kompresszor akkor meleget sem fújna nem?! Mint laikus gondolom ezt...
Illetve akkor a szíjrendszernél is lennének gondok akár...vagy tévedek? Smiley
miért is?
A fűtést nem a klíma kompresszőr "készíti".
Lehet,hogy már voltak gondjaid a szíjrendszerben korábban,míg tönkre nem ment a kompresszor(csak feltételezem).
Ugye a berregés,a szíjfeszítő,a főtengelyszíjtárcsa.....érted?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Baleck
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


E-mail
« Új hozzászólás #40346 Dátum: 2016.05.10 kedd, 09:22:49 »

abban az alacsony akksifeszültségen kívül mást még nem nagyon láttam vigyor3

Kipróbáltam. Nem írt ki hibakódot a villogó izzólámpára.
Naplózva

2001 MK3 2.0 TDCI 130LE Mondeo kombi ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40347 Dátum: 2016.05.10 kedd, 09:38:07 »

Kipróbáltam. Nem írt ki hibakódot a villogó izzólámpára.

Villogó malacfarok hibakódját nem is a műszerblokk fogja megmondani, hanem a kódolvasás.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2016.05.10 kedd, 12:34:29 írta alf » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vadász
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #40348 Dátum: 2016.05.10 kedd, 14:25:56 »

Üdv Tagok!
Szerintetek a wikin lévő egr vakoló lemez mérete jó lehet a hátsó egr-es blokkhoz is?
Naplózva

2.0 TDCi 130 LE GHIA (2002)=egy ékszer
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40349 Dátum: 2016.05.10 kedd, 14:35:16 »

Üdv Tagok!
Szerintetek a wikin lévő egr vakoló lemez mérete jó lehet a hátsó egr-es blokkhoz is?

Szerintem ez jo lehet:

Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 800 801 802 803 804 805 806 [807] 808 809 810 811 812 813 814 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.098 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.