Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 21:03:53
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
807
808
809
810
811
812
813
[
814
]
815
816
817
818
819
820
821
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14664684 alkalommal)
0 Felhasználó és 143 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40650 Dátum:
2016.06.21 kedd, 12:30:17 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.21 kedd, 11:42:36
Délutánra talán meglesz (A volt szíved csücskéről van szó , tudod a HSX-450
)
Mennyi km van benne azóta?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40651 Dátum:
2016.06.21 kedd, 12:47:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.21 kedd, 12:30:17
Mennyi km van benne azóta?
AndyA
Nem lett agyonhajtva 193000 van benne.
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40652 Dátum:
2016.06.21 kedd, 12:57:53 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.21 kedd, 12:47:53
Nem lett agyonhajtva 193000 van benne.
Közel 200 ekm már sajnos az a kategória, ahol a magyar GO hátrányai már megmutatkozhatnak... De azért reméljük a legjobbakat.
Nézd meg a CMP jeladót a biztonság kedvéért, hogy milyen színű. Bár attól nem villogna, hanem simán nem indulna. FL előtti példányokban célszerű kicserélni, ha még nem volt. Arra sajnos nem emlékszem, hogy én cseréltem-e benne. Akartam, de nem tudom, ejutottam-e odáig végül.
Itt találod:
http://www.hubbardmediagroup.com/images/sensor%201.jpg
Ha jól emlékszem, a fekete az első szériás, elromlásra hajlamos, a szürke a javított, jó fajta.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40653 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:19:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.21 kedd, 12:57:53
Közel 200 ekm már sajnos az a kategória, ahol a magyar GO hátrányai már megmutatkozhatnak... De azért reméljük a legjobbakat.
Nézd meg a CMP jeladót a biztonság kedvéért, hogy milyen színű. Bár attól nem villogna, hanem simán nem indulna. FL előtti példányokban célszerű kicserélni, ha még nem volt. Arra sajnos nem emlékszem, hogy én cseréltem-e benne. Akartam, de nem tudom, ejutottam-e odáig végül.
Itt találod:
http://www.hubbardmediagroup.com/images/sensor%201.jpg
Ha jól emlékszem, a fekete az első szériás, elromlásra hajlamos, a szürke a javított, jó fajta.
AndyA
Köszi a tippet. Auto csak csütörtökön lesz , mert az asszony elrabolta )
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40654 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:25:03 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.21 kedd, 12:47:53
Nem lett agyonhajtva 193000 van benne.
óra szerint...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40655 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:26:59 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.21 kedd, 14:25:03
óra szerint...
AndyA -tól vettem. Megbízható arcnak tünt(tűnik)
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40656 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:28:48 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.21 kedd, 14:26:59
AndyA -tól vettem. Megbízható arcnak tünt(tűnik)
És ő volt az első tulaj?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40657 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:37:52 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.21 kedd, 14:28:48
És ő volt az első tulaj?
Amennyiben jól tudom a 2.
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40658 Dátum:
2016.06.21 kedd, 14:42:51 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.21 kedd, 14:28:48
És ő volt az első tulaj?
Én sem olyan neppertől vettem, mint te szoktad a tieidet.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mike1
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 254
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40659 Dátum:
2016.06.21 kedd, 16:05:34 »
Tegnap voltam Filep-nél, készségesek voltak, rádugták diagra az autót. Annak ellenére, hogy múlthét pénteken villogtatott, most hétfőn nem volt benne hibakód. A rail nyomás, a turbó nyomás, az összes szenzor, a csúcsok adatai...stb a diag szerint rendben van, végig mutogattak mindent. Egyenlőre patt helyzet, bár azóta nem villogott a sárga vacak. Azt mondták, hogy járjak ele, aztán amint megint előfordul...akár többször, azonnal menjek hozzájuk. Egyenlőre ez van.
Vettem egy ELM327-et...majd próbálkozom én is, ha villog...hátha valamit mutat....
Ez a legjobb amikor teljesen ad-hoc csinálja a bajt egy autó, összefüggések nélkül és nem megfoghatóan...
Idézetet írta: Kispusi - 2016.06.17 péntek, 20:54:54
Majd ha végeztél a Filepéknél, írd meg légyszi mi a fak van....
Naplózva
2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit,
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(
http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104
)
Atys
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40660 Dátum:
2016.06.21 kedd, 21:20:21 »
Köszönöm a segítségeteket nekem a turbó középső szabályzó része égett szét ezt javították és nincs sárga villogó izzitó jelem.
Nem a szabályzó elektronika volt a hibás.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40661 Dátum:
2016.06.21 kedd, 21:21:20 »
Idézetet írta: mike1 - 2016.06.21 kedd, 16:05:34
Tegnap voltam Filep-nél, készségesek voltak, rádugták diagra az autót. Annak ellenére, hogy múlthét pénteken villogtatott, most hétfőn nem volt benne hibakód. A rail nyomás, a turbó nyomás, az összes szenzor, a csúcsok adatai...stb a diag szerint rendben van, végig mutogattak mindent. Egyenlőre patt helyzet, bár azóta nem villogott a sárga vacak. Azt mondták, hogy járjak ele, aztán amint megint előfordul...akár többször, azonnal menjek hozzájuk. Egyenlőre ez van.
Vettem egy ELM327-et...majd próbálkozom én is, ha villog...hátha valamit mutat....
Ez a legjobb amikor teljesen ad-hoc csinálja a bajt egy autó, összefüggések nélkül és nem megfoghatóan...
Csak nagyon komoly esetben ír be tárolt hibakódot.
Ha villog, leállítás, gyújtás levétele nélkül kell kódot olvasni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40662 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 18:22:47 »
P1664
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40663 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 19:46:17 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.23 csütörtök, 18:22:47
P1664
P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
synaptic
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40664 Dátum:
2016.06.23 csütörtök, 20:09:05 »
Idézetet írta: alf - 2016.06.23 csütörtök, 19:46:17
P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés
Igen ott is ezt mondták
. Mennyi ideid bírhatja még ha 2-3 hetente 1x jön csak elő a hiba ? (tudom elég hülye kérdés)
Naplózva
Mondeo 3 TDCI 2002/6
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40665 Dátum:
2016.06.24 péntek, 11:32:36 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.23 csütörtök, 20:09:05
Igen ott is ezt mondták
. Mennyi ideid bírhatja még ha 2-3 hetente 1x jön csak elő a hiba ? (tudom elég hülye kérdés)
Használd addig amíg meg nem áll teljesen! Csak akkor meg a p.csúcsok miatt aggódnék.....
Lehet, h tönkrevágja a sok fémpor ami a nagynyomású hibás működéséből adódóan elszabadulhat a rendszerben.....
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Jenci82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 553
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40666 Dátum:
2016.06.24 péntek, 21:43:39 »
Üdv.Kis segítséget szeretnék kérni.Dpf-es autómat szeretném alakítani dpf nélkülire.Cseréltem már vezérlőt+porlasztókat elektromos turbós dpf nélkülibe valókra.Kulcs tanítva stb,viszont nem indul a kocsi.Hibakódok minden porlasztóra+abs,esp modullal sem kommunikál a vezérlő.Valószinű h más a dpf-es és a dpf nélküli autónak a kábelkötege.Valaki nem találkozott még hasonlóval?Hátha nem kéne komplett köteget cserélni (amit nem is nagyon találok eladót balkormányost).köszi a választ
Naplózva
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40667 Dátum:
2016.06.25 szombat, 12:18:22 »
Idézetet írta: synaptic - 2016.06.23 csütörtök, 20:09:05
Igen ott is ezt mondták
. Mennyi ideid bírhatja még ha 2-3 hetente 1x jön csak elő a hiba ? (tudom elég hülye kérdés)
Én mérnék egy résolaj veszteséget.Akkor is ezt dobja be hibának ha sok a résolaj...
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40668 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 21:05:37 »
Sziasztok!
Megrendeltem a motorolajat a kocsiba, mert 11000km van benne, és úgy gondolom jobb időben cserélni inkább. Sokat használtam rövid távokra. Bosch olajszűrővel jön majd.
Üzemanyagszűrőt még nem kell cserélnem ennyi idő alatt nem? Elég 2 olajcserénként?
Rendeltem új görgőket is a generátor oldalra, SKF, Gates, Dexwal.
Megrendeltem az INA feszítő rugóstagot is.
A klíma kompresszoromnak a tárcsája rossz az hogyan deríthető ki, ha az kelepel? Ha a gumija elöregedett.
Meg lehet nézni a helyén?
Köszönöm!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40669 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 22:54:03 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.26 vasárnap, 21:05:37
Sziasztok!
Megrendeltem a motorolajat a kocsiba, mert 11000km van benne, és úgy gondolom jobb időben cserélni inkább. Sokat használtam rövid távokra. Bosch olajszűrővel jön majd.
Üzemanyagszűrőt még nem kell cserélnem ennyi idő alatt nem? Elég 2 olajcserénként?
Rendeltem új görgőket is a generátor oldalra, SKF, Gates, Dexwal.
Megrendeltem az INA feszítő rugóstagot is.
A klíma kompresszoromnak a tárcsája rossz az hogyan deríthető ki, ha az kelepel? Ha a gumija elöregedett.
Meg lehet nézni a helyén?
Köszönöm!
Gyári előírás szerint az üzemanyagszűrőt 60e km-enként kell cserélni. Én két olajcserénként szoktam, ezen ne múljon.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40670 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 09:22:19 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.26 vasárnap, 21:05:37
Sziasztok!
Megrendeltem a motorolajat a kocsiba, mert 11000km van benne, és úgy gondolom jobb időben cserélni inkább. Sokat használtam rövid távokra. Bosch olajszűrővel jön majd.
Üzemanyagszűrőt még nem kell cserélnem ennyi idő alatt nem? Elég 2 olajcserénként?
Rendeltem új görgőket is a generátor oldalra, SKF, Gates, Dexwal.
Megrendeltem az INA feszítő rugóstagot is.
A klíma kompresszoromnak a tárcsája rossz az hogyan deríthető ki, ha az kelepel? Ha a gumija elöregedett.
Meg lehet nézni a helyén?
Köszönöm!
GO-szűrő: gyári előírás 60 ezrenként, de sokan minden olajcserénél (20 ezer) cserélik. Ahogy kedv és pénztárca engedi, ártani nem fogsz vele.
Ha kapcsolod a klímát és hallod, hogy más a hangja, az már alapos gyanúra ad okot.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40671 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 10:38:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.27 hétfő, 09:22:19
GO-szűrő: gyári előírás 60 ezrenként, de sokan minden olajcserénél (20 ezer) cserélik. Ahogy kedv és pénztárca engedi, ártani nem fogsz vele.
Ha kapcsolod a klímát és hallod, hogy más a hangja, az már alapos gyanúra ad okot.
AndyA
Nem mindig, de van hogy klíma kikapcsolásnál abbamarad. De van olyan amikor hiába kapcsolom.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40672 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 11:02:15 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.27 hétfő, 10:38:35
Nem mindig, de van hogy klíma kikapcsolásnál abbamarad. De van olyan amikor hiába kapcsolom.
Akkor az az lesz. Ne kérdezd, honnan tudom...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40673 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 11:39:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.27 hétfő, 11:02:15
Akkor az az lesz. Ne kérdezd, honnan tudom...
AndyA
És hogy tudom leellenőrizni, lötyög vagy mi? Leveszem a szíjat és úgy meg tudom nézni?
Tárcsát lehet külön kapni?
Köszi!
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40674 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 13:11:30 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.27 hétfő, 11:39:39
És hogy tudom leellenőrizni, lötyög vagy mi? Leveszem a szíjat és úgy meg tudom nézni?
Tárcsát lehet külön kapni?
Köszi!
Ellenőrzést nem tudom.
Kapni elvileg lehet. Állítólag nem is vészesen drága. Amit én találtam, az 100-120 dolláros kategória, amihez képest egy komplett új kompresszor már nem lehetetlenül sokkal több...
Ginjoy tippje volt, hogy a Cool4U forgalmaz ilyesmit. Ha csak a kuplung rész kell, az elég olcsón megúszható. A teljes szíjtárcsa-kuplung-tekercs kombó együtt cserélve 23 ezertől indul, de attól függően, hogy pontosan melyik kell bele, 30-35 ezer is lehet.
De ehhez is szét kell kapni és oda kell vinni nekik a mintát, akkor tudnak csak pont olyat adni. Semmi más, típus, méret stb. nem elég jó sajnos.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40675 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 14:33:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.27 hétfő, 13:11:30
Ellenőrzést nem tudom.
Kapni elvileg lehet. Állítólag nem is vészesen drága. Amit én találtam, az 100-120 dolláros kategória, amihez képest egy komplett új kompresszor már nem lehetetlenül sokkal több...
Ginjoy tippje volt, hogy a Cool4U forgalmaz ilyesmit. Ha csak a kuplung rész kell, az elég olcsón megúszható. A teljes szíjtárcsa-kuplung-tekercs kombó együtt cserélve 23 ezertől indul, de attól függően, hogy pontosan melyik kell bele, 30-35 ezer is lehet.
De ehhez is szét kell kapni és oda kell vinni nekik a mintát, akkor tudnak csak pont olyat adni. Semmi más, típus, méret stb. nem elég jó sajnos.
AndyA
Találtam én is közben.
De megnéztem és puhák a gumik, meg ha forgatom nem kotyog, nem lötyög. És én mintha a generátor felöl hallanám a ketyegő hangot.
Ami most csak ilyen 1000fordulat környékén jött elő. De utána meg nem hallottam már. Van amikor meg elég hangos és klímára megszünik.
Ha megjönnek a görgők majd szétkapom.
Klíma kompresszor eleje lejön a helyén is vagy ki kell venni a kompresszort?
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40676 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 14:36:00 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.27 hétfő, 14:33:24
Találtam én is közben.
De megnéztem és puhák a gumik, meg ha forgatom nem kotyog, nem lötyög. És én mintha a generátor felöl hallanám a ketyegő hangot.
Ami most csak ilyen 1000fordulat környékén jött elő. De utána meg nem hallottam már. Van amikor meg elég hangos és klímára megszünik.
Ha megjönnek a görgők majd szétkapom.
Klíma kompresszor eleje lejön a helyén is vagy ki kell venni a kompresszort?
Te mit találtál és hol?
Azt hiszem, le kell csavarozni, de a csövekről nem kell lekötni. De majd Hzsolt92 megmondja a tuttit.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40677 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 15:44:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.27 hétfő, 14:36:00
Te mit találtál és hol?
Azt hiszem, le kell csavarozni, de a csövekről nem kell lekötni. De majd Hzsolt92 megmondja a tuttit.
AndyA
Én ezt találtam:
http://www.ebay.com/itm/A-C-Clutch-Hub-Compressor-VISTEON-HALLA-FS10-122-00mm-Ford-/112010085259?hash=item1a1452438b:g:XKYAAOSwNsdXSYzr&vxp=mtr
Egy magyar oldalon kérdeztem meg ott 40000Ft-ot mondtak.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40678 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 15:46:52 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.27 hétfő, 15:44:19
Én ezt találtam:
http://www.ebay.com/itm/A-C-Clutch-Hub-Compressor-VISTEON-HALLA-FS10-122-00mm-Ford-/112010085259?hash=item1a1452438b:g:XKYAAOSwNsdXSYzr&vxp=mtr
Egy magyar oldalon kérdeztem meg ott 40000Ft-ot mondtak.
Az szerintem a komplett cucc.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40679 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 15:57:41 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.27 hétfő, 15:44:19
Én ezt találtam:
http://www.ebay.com/itm/A-C-Clutch-Hub-Compressor-VISTEON-HALLA-FS10-122-00mm-Ford-/112010085259?hash=item1a1452438b:g:XKYAAOSwNsdXSYzr&vxp=mtr
Egy magyar oldalon kérdeztem meg ott 40000Ft-ot mondtak.
Nem tudom, hogy a tiéd milyen állapotban van, de érdemes megnézni ezt a videót. Itt aligha segített volna egyedül a mondott darab cseréje...
https://www.youtube.com/watch?v=bgNBsfvCwKQ
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TonySpark
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40680 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 16:58:40 »
Sziasztok.
A hétvége folyamán egy nagyobb generál részeként kiszedtük a motort a mondiból. (TDCI)
Görgők, szíjak, feszítők, kuplung cserélve lesznek.
Viszont a vezérműláncot nem tudom hogy legyen-e cserélve. Nem hallottam csörgést. Meg lehet állapítani hogy mennyire van megkopva/megnyúlva?
Érdemes kompletten cserélni kerekeket, vezetőket, feszítőt?
A feszítőn látok rovátkákat, erről tud valaki valamit?
https://goo.gl/photos/5GPiadcpCyETyMUq7
«
Utoljára szerkesztve: 2016.06.28 kedd, 13:33:47 írta TonySpark
»
Naplózva
2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TD
CI
FMBA
130Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40681 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 17:37:41 »
Idézetet írta: TonySpark - 2016.06.27 hétfő, 16:58:40
Sziasztok.
A hétvége folyamán egy nagyobb generál részeként kiszedtük a motort a mondiból. (TDCI)
Görgők, szíjak, feszítők, kuplung cserélve lesznek.
Viszont a vezérműláncot nem tudom hogy legyen-e cserélve. Nem hallottam csörgést. Meg lehet állapítani hogy mennyire van megkopva/megnyúlva.
Érdemes kompletten cserélni kerekeket, vezetőket, feszítőt?
A feszítőn látok rovátkákat, erről tud valaki valamit?
https://goo.gl/photos/5GPiadcpCyETyMUq7
azért van rajta, hogy ne menjen bentebb mint ameddig kijött
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1640
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40682 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 17:47:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.27 hétfő, 17:37:41
azért van rajta, hogy ne menjen bentebb mint ameddig kijött
Szerintem arra gondolt, hogy ránézésre ez nagyon kint van e (nyúlt lánc), vagy nem (jó lánc).
Naplózva
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40683 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 17:53:40 »
Idézetet írta: Bleky - 2016.06.27 hétfő, 17:47:42
Szerintem arra gondolt, hogy ránézésre ez nagyon kint van e (nyúlt lánc), vagy nem (jó lánc).
aki ezt képről megmondja az hazudik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40684 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 19:20:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.27 hétfő, 15:57:41
Nem tudom, hogy a tiéd milyen állapotban van, de érdemes megnézni ezt a videót. Itt aligha segített volna egyedül a mondott darab cseréje...
https://www.youtube.com/watch?v=bgNBsfvCwKQ
AndyA
Ha klíma kapcsolásánál hallok egy hangot (megtorpan az alapjárat egy pillanatra) majd a klímás megnézte, kapcsoltatta ki-be a klímát és azt mondta, hogy a kuplung nem húz be rendesen.
És így nincs is értelme feltölteni a klímát.
Beszéltem villamossági szerelővel. pénteken kell vinnem.
Mire lehet számítani? anyagilag is, meg hiba szempontjából is.
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40685 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 20:22:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2016.06.27 hétfő, 15:57:41
Nem tudom, hogy a tiéd milyen állapotban van, de érdemes megnézni ezt a videót. Itt aligha segített volna egyedül a mondott darab cseréje...
https://www.youtube.com/watch?v=bgNBsfvCwKQ
AndyA
Megnéztem, jó videó.
Most ha megjönnek az alkatrészek akkor szétszedem, kicserélem az összes görgőt, és a feszítő patronját is.
A klíma kompresszort és a generátort is megnézem tüzetesen.
Aztán már csak a főtengely szíjtárcsa marad. De ez se mozog
Volt egy hét amikor hangos is volt, meg nem is maradt abba klímára. Most meg csak mikor beindítom csinálja, ha megyek többet a kocsival akkor abbamarad, vagy nagyon halk.
Amikor ráérnék megnézni akkor persze nem csinálja. A szerelő ismerősömhöz is elvittem és arra pont megszünt mire odaértem.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40686 Dátum:
2016.06.27 hétfő, 21:21:45 »
Idézetet írta: TonySpark - 2016.06.27 hétfő, 16:58:40
Sziasztok.
A hétvége folyamán egy nagyobb generál részeként kiszedtük a motort a mondiból. (TDCI)
Görgők, szíjak, feszítők, kuplung cserélve lesznek.
Viszont a vezérműláncot nem tudom hogy legyen-e cserélve. Nem hallottam csörgést. Meg lehet állapítani hogy mennyire van megkopva/megnyúlva.
Érdemes kompletten cserélni kerekeket, vezetőket, feszítőt?
A feszítőn látok rovátkákat, erről tud valaki valamit?
https://goo.gl/photos/5GPiadcpCyETyMUq7
Ki kell venni a feszítőt és megnézni hány kattanás van még vissza.Az megmondja mennyire nyúlott a lánc.
Naplózva
ubi93
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40687 Dátum:
2016.06.28 kedd, 13:53:37 »
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. Van egy 2004-es 2.2 TDCI Ghia Mondeom, aminél tegnap elinduláskor még semmi baj nem volt, szépen ment, húzott, ahogy kell, nem füstölt. Kb. 60-70 km megtétele után egyszer csak alacsony fordulaton elment az erő, ami abban nyilvánult meg, hogy kb. 2300-2600 fordulatszámig az autó alig gyorsul ( semmi erő ) és eközben korom fekete füstöt okád ki, majd amikor eléri a kb. 2500 fordulatot, akkor elkezd rendesen húzni, ahogy kell és a füst is gyengébb. Alapjáraton, illetve egyenletes sebességgel haladva semmit nem füstöl, csak ha elkezd erőlködni alacsony fordulaton. Indításnál simán indul, illetve semmilyen hibakódot nem ír.
Mi lehet a probléma? Mondtak már porlasztótól kezdve, turbóig, turbócsőig, EGR szelepig mindent.
Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40688 Dátum:
2016.06.28 kedd, 13:57:19 »
Idézetet írta: ubi93 - 2016.06.28 kedd, 13:53:37
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. Van egy 2004-es 2.2 TDCI Ghia Mondeom, aminél tegnap elinduláskor még semmi baj nem volt, szépen ment, húzott, ahogy kell, nem füstölt. Kb. 60-70 km megtétele után egyszer csak alacsony fordulaton elment az erő, ami abban nyilvánult meg, hogy kb. 2300-2600 fordulatszámig az autó alig gyorsul ( semmi erő ) és eközben korom fekete füstöt okád ki, majd amikor eléri a kb. 2500 fordulatot, akkor elkezd rendesen húzni, ahogy kell és a füst is gyengébb. Alapjáraton, illetve egyenletes sebességgel haladva semmit nem füstöl, csak ha elkezd erőlködni alacsony fordulaton. Indításnál simán indul, illetve semmilyen hibakódot nem ír.
Mi lehet a probléma? Mondtak már porlasztótól kezdve, turbóig, turbócsőig, EGR szelepig mindent.
Előre is köszönöm a segítséget!
Ha hibakód és villogó malacfarok nincs, akkor saccra elment a turbonyomásod. Keress repedést a turbocsöveken, esetleg helyéről leugrott csövet. Ja, és ne próbálgasd ilyenkor, mert a nyomásveszteséget pótolni akarja a turbo, és max. fordulaton max. geomatriával pörög, ami nem tesz jót neki hosszú távon, forszírozott menetnél.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ubi93
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40689 Dátum:
2016.06.28 kedd, 14:22:52 »
Nem nincs semmiféle hibakód, viszont a hiba bekövetkezése után mentem még az autóval kb. 300 km-ert, mivel nem otthon voltam és valahogy haza kellett érjek. Ezzel nagy hülyeséget csináltam?
Köszönöm a segítséget, ha tényleg a turbócső repedt el, akkor az nem nagy költség a többihez képest.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40690 Dátum:
2016.06.28 kedd, 14:47:22 »
Idézetet írta: ubi93 - 2016.06.28 kedd, 14:22:52
Nem nincs semmiféle hibakód, viszont a hiba bekövetkezése után mentem még az autóval kb. 300 km-ert, mivel nem otthon voltam és valahogy haza kellett érjek. Ezzel nagy hülyeséget csináltam?
Köszönöm a segítséget, ha tényleg a turbócső repedt el, akkor az nem nagy költség a többihez képest.
Ha óvattal közlekedtél, akkor aligha lehet nagy baja. Csak kergetni nem szabad ilyenkor. Finoman, 2000-es fordulatig gyorsítva, és nem vinni fölé a fordulatot tartós menetben sem, nem előzgetni stb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40691 Dátum:
2016.06.28 kedd, 18:02:09 »
Sziasztok!
Megmakacsolta magát az autóm.A gond a következő:beindítás után pár másodperccel leáll a motor,az alapjárat egyenetlen és füstöl,főleg alulról.Ma mentem vele a mosóba (kézi),magasnyomással az alvázat is lemostam.Rendben haza is jöttem vele.Kissé nyikorog az ékszíj felöl,ezért minimális WD40-nel befújtam.
Egy órát állt kb.mire újra be akartam indítani és akkor jött a gond.Többször próbáltam indítani,de minden alkalommal leáll.
Valami ötlet?
Köszönöm
Laci
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40692 Dátum:
2016.06.28 kedd, 20:19:07 »
Idézetet írta: Laci74 - 2016.06.28 kedd, 18:02:09
Sziasztok!
Megmakacsolta magát az autóm.A gond a következő:beindítás után pár másodperccel leáll a motor,az alapjárat egyenetlen és füstöl,főleg alulról.Ma mentem vele a mosóba (kézi),magasnyomással az alvázat is lemostam.Rendben haza is jöttem vele.Kissé nyikorog az ékszíj felöl,ezért minimális WD40-nel befújtam.
Egy órát állt kb.mire újra be akartam indítani és akkor jött a gond.Többször próbáltam indítani,de minden alkalommal leáll.
Valami ötlet?
Köszönöm
Laci
wd40-el szijat ? nem csoda ha fustol...
Szerintem inkabb ne nyulj hozza, ugy nagyobb kart nem tehetsz benne. Mutasd meg egy szerelonek es csereltess szijat.
Naplózva
blah blah blah
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40693 Dátum:
2016.06.28 kedd, 20:29:34 »
Idézetet írta: Laci74 - 2016.06.28 kedd, 18:02:09
Sziasztok!
Megmakacsolta magát az autóm.A gond a következő:beindítás után pár másodperccel leáll a motor,az alapjárat egyenetlen és füstöl,főleg alulról.Ma mentem vele a mosóba (kézi),magasnyomással az alvázat is lemostam.Rendben haza is jöttem vele.Kissé nyikorog az ékszíj felöl,ezért minimális WD40-nel befújtam.
Egy órát állt kb.mire újra be akartam indítani és akkor jött a gond.Többször próbáltam indítani,de minden alkalommal leáll.
Valami ötlet?
Köszönöm
Laci
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Laci74
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 78
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40694 Dátum:
2016.06.28 kedd, 21:33:16 »
Idézetet írta: zacci - 2016.06.28 kedd, 20:19:07
wd40-el szijat ? nem csoda ha fustol...
Szerintem inkabb ne nyulj hozza, ugy nagyobb kart nem tehetsz benne. Mutasd meg egy szerelonek es csereltess szijat.
Közben megoldódott a probléma,most már megy szépen.Hirtelen rosszabbra gondoltam,de szerencsére nem volt nagy a gond.
Valószínű,hogy az alvázmosásnál került egy kis víz a rendszerbe és ez nem tetszett neki.A sorozatos indítási kisérleteknél meg kezdte kidolgozni magából.
Igen tudom a WD40-nel óvatosan kell bánni a motortérben,mert igaz,hogy sokmindenre jó,de nem mindenre.Egyébként csak ritkán használtam az ékszíjtárcsáknál,hogy a nyikorgást megszüntesse és eddig semmilyen problémát nem okozott.De inkább hagyom.
Laci
Naplózva
2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Thomas8607
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 992
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40695 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 09:51:34 »
Sziasztok!
Főtengely ékszíjtárcsával kapcsolatos kérdésem lenne. Kovács Autónál nem tudom mi alapján de csillagozva vannak. A Swag 5 csillagos a Dayco meg csak 4, hogyan van ez?
Milyen márka a SWAG mert jót nem mondtak róla eddig.
Naplózva
Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40696 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 17:01:03 »
Idézetet írta: Laci74 - 2016.06.28 kedd, 21:33:16
Közben megoldódott a probléma,most már megy szépen.Hirtelen rosszabbra gondoltam,de szerencsére nem volt nagy a gond.
Valószínű,hogy az alvázmosásnál került egy kis víz a rendszerbe és ez nem tetszett neki.A sorozatos indítási kisérleteknél meg kezdte kidolgozni magából.
Igen tudom a WD40-nel óvatosan kell bánni a motortérben,mert igaz,hogy sokmindenre jó,de nem mindenre.Egyébként csak ritkán használtam az ékszíjtárcsáknál,hogy a nyikorgást megszüntesse és eddig semmilyen problémát nem okozott.De inkább hagyom.
Laci
Tehat vizgoz volt, nem fust. Ez jo hir!
Ha nyikorog akkor cserelni kell, nem fujkalni wd40-el. Nem csillios tetelrol van szo.
Naplózva
blah blah blah
Kispusi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 625
BLACK SMOKE & HIGH TORQUE
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40697 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 18:48:15 »
Srácok!
Transit fix főtengely szíjtárcsát valaki rakott már fel?
Tapasztalat?
Pontosan melyik Transit motor szíjtárcsája jó a mondihoz?
Naplózva
2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40698 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 18:57:12 »
Idézetet írta: Thomas8607 - 2016.06.30 csütörtök, 09:51:34
Sziasztok!
Főtengely ékszíjtárcsával kapcsolatos kérdésem lenne. Kovács Autónál nem tudom mi alapján de csillagozva vannak. A Swag 5 csillagos a Dayco meg csak 4, hogyan van ez?
Milyen márka a SWAG mert jót nem mondtak róla eddig.
Tisztelt Fórumtárs!
A SWAG tárcsa német gyártmány. Egy közép kategóriás, jó ár/érték arányú, utána gyártott termék. Én többször használtam és építettem be mondeókba, de még eddig nem volt rájuk panasz.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #40699 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 19:11:41 »
Idézetet írta: Kispusi - 2016.06.30 csütörtök, 18:48:15
Srácok!
Transit fix főtengely szíjtárcsát valaki rakott már fel?
Tapasztalat?
Pontosan melyik Transit motor szíjtárcsája jó a mondihoz?
Kedves Attila!
Én még nem építettem be fix főtengely ékszíjtárcsát, de valószínű nem is fogok. A generátor oldal, amúgy is egy frekventált terület a káros rezonanciák szempontjából. Emlékezzél, hogy ezért építettük be a szabadon futót is. Ha most fix tárcsát alkalmazol, akkor kiiktatsz egy fontos csillapító elemet növelve evvel a káros rezonanciákat és lehet, később többe kerül a leves mint a hús. Természetesen a beépítés mindenkinek szíve joga.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak:
1
...
807
808
809
810
811
812
813
[
814
]
815
816
817
818
819
820
821
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ