Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:30:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 807 808 809 810 811 812 813 [814] 815 816 817 818 819 820 821 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14663800 alkalommal)
0 Felhasználó és 161 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40650 Dátum: 2016.06.21 kedd, 12:30:17 »

Délutánra talán meglesz (A volt szíved csücskéről van szó , tudod a HSX-450  nyes )

Mennyi km van benne azóta?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40651 Dátum: 2016.06.21 kedd, 12:47:53 »

Mennyi km van benne azóta?

AndyA

Nem lett agyonhajtva 193000 van benne. Wink
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40652 Dátum: 2016.06.21 kedd, 12:57:53 »

Nem lett agyonhajtva 193000 van benne. Wink

Smiley

Közel 200 ekm már sajnos az a kategória, ahol a magyar GO hátrányai már megmutatkozhatnak... De azért reméljük a legjobbakat.

Nézd meg a CMP jeladót a biztonság kedvéért, hogy milyen színű. Bár attól nem villogna, hanem simán nem indulna. FL előtti példányokban célszerű kicserélni, ha még nem volt. Arra sajnos nem emlékszem, hogy én cseréltem-e benne. Akartam, de nem tudom, ejutottam-e odáig végül.

Itt találod:

http://www.hubbardmediagroup.com/images/sensor%201.jpg

Ha jól emlékszem, a fekete az első szériás, elromlásra hajlamos, a szürke a javított, jó fajta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40653 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:19:58 »

Smiley

Közel 200 ekm már sajnos az a kategória, ahol a magyar GO hátrányai már megmutatkozhatnak... De azért reméljük a legjobbakat.

Nézd meg a CMP jeladót a biztonság kedvéért, hogy milyen színű. Bár attól nem villogna, hanem simán nem indulna. FL előtti példányokban célszerű kicserélni, ha még nem volt. Arra sajnos nem emlékszem, hogy én cseréltem-e benne. Akartam, de nem tudom, ejutottam-e odáig végül.

Itt találod:

http://www.hubbardmediagroup.com/images/sensor%201.jpg



Ha jól emlékszem, a fekete az első szériás, elromlásra hajlamos, a szürke a javított, jó fajta.

AndyA





Köszi a tippet. Auto csak csütörtökön lesz , mert az asszony elrabolta )
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40654 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:25:03 »

Nem lett agyonhajtva 193000 van benne. Wink

óra szerint...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40655 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:26:59 »

óra szerint...

AndyA -tól vettem. Megbízható arcnak tünt(tűnik)  Wink
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #40656 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:28:48 »

AndyA -tól vettem. Megbízható arcnak tünt(tűnik)  Wink

És ő volt az első tulaj?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40657 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:37:52 »

És ő volt az első tulaj?

Amennyiben jól tudom a 2.
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40658 Dátum: 2016.06.21 kedd, 14:42:51 »

És ő volt az első tulaj?

Én sem olyan neppertől vettem, mint te szoktad a tieidet. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mike1
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



WWW E-mail
« Új hozzászólás #40659 Dátum: 2016.06.21 kedd, 16:05:34 »

Tegnap voltam Filep-nél, készségesek voltak, rádugták diagra az autót. Annak ellenére, hogy múlthét pénteken villogtatott, most hétfőn nem volt benne hibakód. A rail nyomás, a turbó nyomás, az összes szenzor, a csúcsok adatai...stb a diag szerint rendben van, végig mutogattak mindent. Egyenlőre patt helyzet, bár azóta nem villogott a sárga vacak. Azt mondták, hogy járjak ele, aztán amint megint előfordul...akár többször, azonnal menjek hozzájuk. Egyenlőre ez van.
Vettem egy ELM327-et...majd próbálkozom én is, ha villog...hátha valamit mutat....

Ez a legjobb amikor teljesen ad-hoc csinálja a bajt egy autó, összefüggések nélkül és nem megfoghatóan...



Majd ha végeztél a Filepéknél, írd meg légyszi mi  a fak van.... 
Naplózva

2002/10 Ford Mondeo Turnier MK3 TDCI GHIA, f2 optika, 130LE 5 MT., Xenon, new PCS, EGR-off, SunGuard G35 fólia by Szunyi, Forge turbocső kit, 
www.streamaudio.hu
www.multi-room.hu
(http://mondeo.hu/index.php?action=mgallery;sa=item;id=104)
Atys
Vendég
« Új hozzászólás #40660 Dátum: 2016.06.21 kedd, 21:20:21 »

Köszönöm a segítségeteket nekem a turbó középső szabályzó része égett szét ezt javították és nincs sárga villogó izzitó jelem. Smiley Nem a szabályzó elektronika volt a hibás.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40661 Dátum: 2016.06.21 kedd, 21:21:20 »

Tegnap voltam Filep-nél, készségesek voltak, rádugták diagra az autót. Annak ellenére, hogy múlthét pénteken villogtatott, most hétfőn nem volt benne hibakód. A rail nyomás, a turbó nyomás, az összes szenzor, a csúcsok adatai...stb a diag szerint rendben van, végig mutogattak mindent. Egyenlőre patt helyzet, bár azóta nem villogott a sárga vacak. Azt mondták, hogy járjak ele, aztán amint megint előfordul...akár többször, azonnal menjek hozzájuk. Egyenlőre ez van.
Vettem egy ELM327-et...majd próbálkozom én is, ha villog...hátha valamit mutat....

Ez a legjobb amikor teljesen ad-hoc csinálja a bajt egy autó, összefüggések nélkül és nem megfoghatóan...

Csak nagyon komoly esetben ír be tárolt hibakódot.

Ha villog, leállítás, gyújtás levétele nélkül kell kódot olvasni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40662 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 18:22:47 »

P1664     falbav
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #40663 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 19:46:17 »

P1664     falbav
P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
synaptic
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #40664 Dátum: 2016.06.23 csütörtök, 20:09:05 »

P 1664 Befecskendező szivattyú hibás működés

Igen ott is ezt mondták   rinya .  Mennyi ideid bírhatja még ha 2-3 hetente 1x jön csak elő a hiba ? (tudom elég hülye kérdés)
Naplózva

Mondeo 3 TDCI 2002/6
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #40665 Dátum: 2016.06.24 péntek, 11:32:36 »

Igen ott is ezt mondták   rinya .  Mennyi ideid bírhatja még ha 2-3 hetente 1x jön csak elő a hiba ? (tudom elég hülye kérdés)

Használd addig amíg meg nem áll teljesen! Csak akkor meg a p.csúcsok miatt aggódnék.....
Lehet, h tönkrevágja a sok fémpor ami a nagynyomású hibás működéséből adódóan elszabadulhat a rendszerben..... szomoru1
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
Jenci82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 553


E-mail
« Új hozzászólás #40666 Dátum: 2016.06.24 péntek, 21:43:39 »

Üdv.Kis segítséget szeretnék kérni.Dpf-es autómat szeretném alakítani dpf nélkülire.Cseréltem már vezérlőt+porlasztókat elektromos turbós dpf nélkülibe valókra.Kulcs tanítva stb,viszont nem indul a kocsi.Hibakódok minden porlasztóra+abs,esp modullal sem kommunikál a vezérlő.Valószinű h más a dpf-es és a dpf nélküli autónak a kábelkötege.Valaki nem találkozott még hasonlóval?Hátha nem kéne komplett köteget cserélni (amit nem is nagyon találok eladót balkormányost).köszi a választ
Naplózva

MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40667 Dátum: 2016.06.25 szombat, 12:18:22 »

Igen ott is ezt mondták   rinya .  Mennyi ideid bírhatja még ha 2-3 hetente 1x jön csak elő a hiba ? (tudom elég hülye kérdés)

Én mérnék egy résolaj veszteséget.Akkor is ezt dobja be hibának ha sok a résolaj...
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40668 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 21:05:37 »

Sziasztok!

Megrendeltem a motorolajat a kocsiba, mert 11000km van benne, és úgy gondolom jobb időben cserélni inkább. Sokat használtam rövid távokra. Bosch olajszűrővel jön majd.
Üzemanyagszűrőt még nem kell cserélnem ennyi idő alatt nem? Elég 2 olajcserénként?

Rendeltem új görgőket is a generátor oldalra, SKF, Gates, Dexwal.
Megrendeltem az INA feszítő rugóstagot is.

A klíma kompresszoromnak a tárcsája rossz az hogyan deríthető ki, ha az kelepel? Ha a gumija elöregedett.
Meg lehet nézni a helyén?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #40669 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 22:54:03 »

Sziasztok!

Megrendeltem a motorolajat a kocsiba, mert 11000km van benne, és úgy gondolom jobb időben cserélni inkább. Sokat használtam rövid távokra. Bosch olajszűrővel jön majd.
Üzemanyagszűrőt még nem kell cserélnem ennyi idő alatt nem? Elég 2 olajcserénként?

Rendeltem új görgőket is a generátor oldalra, SKF, Gates, Dexwal.
Megrendeltem az INA feszítő rugóstagot is.

A klíma kompresszoromnak a tárcsája rossz az hogyan deríthető ki, ha az kelepel? Ha a gumija elöregedett.
Meg lehet nézni a helyén?

Köszönöm!

Gyári előírás szerint az üzemanyagszűrőt 60e km-enként kell cserélni. Én két olajcserénként szoktam, ezen ne múljon.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40670 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 09:22:19 »

Sziasztok!

Megrendeltem a motorolajat a kocsiba, mert 11000km van benne, és úgy gondolom jobb időben cserélni inkább. Sokat használtam rövid távokra. Bosch olajszűrővel jön majd.
Üzemanyagszűrőt még nem kell cserélnem ennyi idő alatt nem? Elég 2 olajcserénként?

Rendeltem új görgőket is a generátor oldalra, SKF, Gates, Dexwal.
Megrendeltem az INA feszítő rugóstagot is.

A klíma kompresszoromnak a tárcsája rossz az hogyan deríthető ki, ha az kelepel? Ha a gumija elöregedett.
Meg lehet nézni a helyén?

Köszönöm!

GO-szűrő: gyári előírás 60 ezrenként, de sokan minden olajcserénél (20 ezer) cserélik. Ahogy kedv és pénztárca engedi, ártani nem fogsz vele.

Ha kapcsolod a klímát és hallod, hogy más a hangja, az már alapos gyanúra ad okot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40671 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 10:38:35 »

GO-szűrő: gyári előírás 60 ezrenként, de sokan minden olajcserénél (20 ezer) cserélik. Ahogy kedv és pénztárca engedi, ártani nem fogsz vele.

Ha kapcsolod a klímát és hallod, hogy más a hangja, az már alapos gyanúra ad okot.

AndyA

Nem mindig, de van hogy klíma kikapcsolásnál abbamarad. De van olyan amikor hiába kapcsolom.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40672 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 11:02:15 »

Nem mindig, de van hogy klíma kikapcsolásnál abbamarad. De van olyan amikor hiába kapcsolom.

Akkor az az lesz. Ne kérdezd, honnan tudom... falbav falbav falbav falbav falbav

 vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40673 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 11:39:39 »

Akkor az az lesz. Ne kérdezd, honnan tudom... falbav falbav falbav falbav falbav

 vigyor3

AndyA

És hogy tudom leellenőrizni, lötyög vagy mi? Leveszem a szíjat és úgy meg tudom nézni?
Tárcsát lehet külön kapni?

Köszi!
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40674 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 13:11:30 »

És hogy tudom leellenőrizni, lötyög vagy mi? Leveszem a szíjat és úgy meg tudom nézni?
Tárcsát lehet külön kapni?

Köszi!

Ellenőrzést nem tudom.

Kapni elvileg lehet. Állítólag nem is vészesen drága. Amit én találtam, az 100-120 dolláros kategória, amihez képest egy komplett új kompresszor már nem lehetetlenül sokkal több...

Ginjoy tippje volt, hogy a Cool4U forgalmaz ilyesmit. Ha csak a kuplung rész kell, az elég olcsón megúszható. A teljes szíjtárcsa-kuplung-tekercs kombó együtt cserélve 23 ezertől indul, de attól függően, hogy pontosan melyik kell bele, 30-35 ezer is lehet.

De ehhez is szét kell kapni és oda kell vinni nekik a mintát, akkor tudnak csak pont olyat adni. Semmi más, típus, méret stb. nem elég jó sajnos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40675 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 14:33:24 »

Ellenőrzést nem tudom.

Kapni elvileg lehet. Állítólag nem is vészesen drága. Amit én találtam, az 100-120 dolláros kategória, amihez képest egy komplett új kompresszor már nem lehetetlenül sokkal több...

Ginjoy tippje volt, hogy a Cool4U forgalmaz ilyesmit. Ha csak a kuplung rész kell, az elég olcsón megúszható. A teljes szíjtárcsa-kuplung-tekercs kombó együtt cserélve 23 ezertől indul, de attól függően, hogy pontosan melyik kell bele, 30-35 ezer is lehet.

De ehhez is szét kell kapni és oda kell vinni nekik a mintát, akkor tudnak csak pont olyat adni. Semmi más, típus, méret stb. nem elég jó sajnos.

AndyA


Találtam én is közben.
De megnéztem és puhák a gumik, meg ha forgatom nem kotyog, nem lötyög. És én mintha a generátor felöl hallanám a ketyegő hangot.
Ami most csak ilyen 1000fordulat környékén jött elő. De utána meg nem hallottam már. Van amikor meg elég hangos és klímára megszünik.
Ha megjönnek a görgők majd szétkapom.

Klíma kompresszor eleje lejön a helyén is vagy ki kell venni a kompresszort?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40676 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 14:36:00 »

Találtam én is közben.
De megnéztem és puhák a gumik, meg ha forgatom nem kotyog, nem lötyög. És én mintha a generátor felöl hallanám a ketyegő hangot.
Ami most csak ilyen 1000fordulat környékén jött elő. De utána meg nem hallottam már. Van amikor meg elég hangos és klímára megszünik.
Ha megjönnek a görgők majd szétkapom.

Klíma kompresszor eleje lejön a helyén is vagy ki kell venni a kompresszort?


Te mit találtál és hol?

Azt hiszem, le kell csavarozni, de a csövekről nem kell lekötni. De majd Hzsolt92 megmondja a tuttit. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40677 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 15:44:19 »

Te mit találtál és hol?

Azt hiszem, le kell csavarozni, de a csövekről nem kell lekötni. De majd Hzsolt92 megmondja a tuttit. Smiley

AndyA

Én ezt találtam: http://www.ebay.com/itm/A-C-Clutch-Hub-Compressor-VISTEON-HALLA-FS10-122-00mm-Ford-/112010085259?hash=item1a1452438b:g:XKYAAOSwNsdXSYzr&vxp=mtr

Egy magyar oldalon kérdeztem meg ott 40000Ft-ot mondtak.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40678 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 15:46:52 »


Az szerintem a komplett cucc.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40679 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 15:57:41 »


Nem tudom, hogy a tiéd milyen állapotban van, de érdemes megnézni ezt a videót. Itt aligha segített volna egyedül a mondott darab cseréje...

https://www.youtube.com/watch?v=bgNBsfvCwKQ

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
TonySpark
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #40680 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 16:58:40 »

Sziasztok.

A hétvége folyamán egy nagyobb generál részeként kiszedtük a motort a mondiból. (TDCI)

Görgők, szíjak, feszítők, kuplung cserélve lesznek.
Viszont a vezérműláncot nem tudom hogy legyen-e cserélve. Nem hallottam csörgést. Meg lehet állapítani hogy mennyire van megkopva/megnyúlva?
Érdemes kompletten cserélni kerekeket, vezetőket, feszítőt?
A feszítőn látok rovátkákat, erről tud valaki valamit?

https://goo.gl/photos/5GPiadcpCyETyMUq7
« Utoljára szerkesztve: 2016.06.28 kedd, 13:33:47 írta TonySpark » Naplózva

2005 MKIII Fehér Ghia / 2.0 TDCI FMBA 130Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40681 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 17:37:41 »

Sziasztok.

A hétvége folyamán egy nagyobb generál részeként kiszedtük a motort a mondiból. (TDCI)

Görgők, szíjak, feszítők, kuplung cserélve lesznek.
Viszont a vezérműláncot nem tudom hogy legyen-e cserélve. Nem hallottam csörgést. Meg lehet állapítani hogy mennyire van megkopva/megnyúlva.
Érdemes kompletten cserélni kerekeket, vezetőket, feszítőt?
A feszítőn látok rovátkákat, erről tud valaki valamit?

https://goo.gl/photos/5GPiadcpCyETyMUq7
azért van rajta, hogy ne menjen bentebb mint ameddig kijött
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #40682 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 17:47:42 »

azért van rajta, hogy ne menjen bentebb mint ameddig kijött

Szerintem arra gondolt, hogy ránézésre ez nagyon kint van e (nyúlt lánc), vagy nem (jó lánc).  Wink
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #40683 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 17:53:40 »

Szerintem arra gondolt, hogy ránézésre ez nagyon kint van e (nyúlt lánc), vagy nem (jó lánc).  Wink
aki ezt képről megmondja az hazudik vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #40684 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 19:20:30 »

Nem tudom, hogy a tiéd milyen állapotban van, de érdemes megnézni ezt a videót. Itt aligha segített volna egyedül a mondott darab cseréje...

https://www.youtube.com/watch?v=bgNBsfvCwKQ

AndyA

Ha klíma kapcsolásánál hallok egy hangot (megtorpan az alapjárat egy pillanatra) majd a klímás megnézte, kapcsoltatta ki-be a klímát és azt mondta, hogy a kuplung nem húz be rendesen.
És így nincs is értelme feltölteni a klímát.
Beszéltem villamossági szerelővel. pénteken kell vinnem.
Mire lehet számítani? anyagilag is, meg hiba szempontjából is.   worship
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40685 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 20:22:39 »

Nem tudom, hogy a tiéd milyen állapotban van, de érdemes megnézni ezt a videót. Itt aligha segített volna egyedül a mondott darab cseréje...

https://www.youtube.com/watch?v=bgNBsfvCwKQ

AndyA

Megnéztem, jó videó.

Most ha megjönnek az alkatrészek akkor szétszedem, kicserélem az összes görgőt, és a feszítő patronját is.

A klíma kompresszort és a generátort is megnézem tüzetesen.
Aztán már csak a főtengely szíjtárcsa marad. De ez se mozog Sad

Volt egy hét amikor hangos is volt, meg nem is maradt abba klímára. Most meg csak mikor beindítom csinálja, ha megyek többet a kocsival akkor abbamarad, vagy nagyon halk.
Amikor ráérnék megnézni akkor persze nem csinálja. A szerelő ismerősömhöz is elvittem és arra pont megszünt mire odaértem.


Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #40686 Dátum: 2016.06.27 hétfő, 21:21:45 »

Sziasztok.

A hétvége folyamán egy nagyobb generál részeként kiszedtük a motort a mondiból. (TDCI)

Görgők, szíjak, feszítők, kuplung cserélve lesznek.
Viszont a vezérműláncot nem tudom hogy legyen-e cserélve. Nem hallottam csörgést. Meg lehet állapítani hogy mennyire van megkopva/megnyúlva.
Érdemes kompletten cserélni kerekeket, vezetőket, feszítőt?
A feszítőn látok rovátkákat, erről tud valaki valamit?

https://goo.gl/photos/5GPiadcpCyETyMUq7

Ki kell venni a feszítőt és megnézni hány kattanás van még vissza.Az megmondja mennyire nyúlott a lánc.
Naplózva
ubi93
Vendég
« Új hozzászólás #40687 Dátum: 2016.06.28 kedd, 13:53:37 »

Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. Van egy 2004-es 2.2 TDCI Ghia Mondeom, aminél tegnap elinduláskor még semmi baj nem volt, szépen ment, húzott, ahogy kell, nem füstölt. Kb. 60-70 km megtétele után egyszer csak alacsony fordulaton elment az erő, ami abban nyilvánult meg, hogy kb. 2300-2600 fordulatszámig az autó alig gyorsul ( semmi erő ) és eközben korom fekete füstöt okád ki, majd amikor eléri a kb. 2500 fordulatot, akkor elkezd rendesen húzni, ahogy kell és a füst is gyengébb. Alapjáraton, illetve egyenletes sebességgel haladva semmit nem füstöl, csak ha elkezd erőlködni alacsony fordulaton. Indításnál simán indul, illetve semmilyen hibakódot nem ír.

Mi lehet a probléma? Mondtak már porlasztótól kezdve, turbóig, turbócsőig, EGR szelepig mindent.

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40688 Dátum: 2016.06.28 kedd, 13:57:19 »

Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. Van egy 2004-es 2.2 TDCI Ghia Mondeom, aminél tegnap elinduláskor még semmi baj nem volt, szépen ment, húzott, ahogy kell, nem füstölt. Kb. 60-70 km megtétele után egyszer csak alacsony fordulaton elment az erő, ami abban nyilvánult meg, hogy kb. 2300-2600 fordulatszámig az autó alig gyorsul ( semmi erő ) és eközben korom fekete füstöt okád ki, majd amikor eléri a kb. 2500 fordulatot, akkor elkezd rendesen húzni, ahogy kell és a füst is gyengébb. Alapjáraton, illetve egyenletes sebességgel haladva semmit nem füstöl, csak ha elkezd erőlködni alacsony fordulaton. Indításnál simán indul, illetve semmilyen hibakódot nem ír.

Mi lehet a probléma? Mondtak már porlasztótól kezdve, turbóig, turbócsőig, EGR szelepig mindent.

Előre is köszönöm a segítséget!

Ha hibakód és villogó malacfarok nincs, akkor saccra elment a turbonyomásod. Keress repedést a turbocsöveken, esetleg helyéről leugrott csövet. Ja, és ne próbálgasd ilyenkor, mert a nyomásveszteséget pótolni akarja a turbo, és max. fordulaton max. geomatriával pörög, ami nem tesz jót neki hosszú távon, forszírozott menetnél.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ubi93
Vendég
« Új hozzászólás #40689 Dátum: 2016.06.28 kedd, 14:22:52 »

Nem nincs semmiféle hibakód, viszont a hiba bekövetkezése után mentem még az autóval kb. 300 km-ert, mivel nem otthon voltam és valahogy haza kellett érjek. Ezzel nagy hülyeséget csináltam?
Köszönöm a segítséget, ha tényleg a turbócső repedt el, akkor az nem nagy költség a többihez képest.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #40690 Dátum: 2016.06.28 kedd, 14:47:22 »

Nem nincs semmiféle hibakód, viszont a hiba bekövetkezése után mentem még az autóval kb. 300 km-ert, mivel nem otthon voltam és valahogy haza kellett érjek. Ezzel nagy hülyeséget csináltam?
Köszönöm a segítséget, ha tényleg a turbócső repedt el, akkor az nem nagy költség a többihez képest.

Ha óvattal közlekedtél, akkor aligha lehet nagy baja. Csak kergetni nem szabad ilyenkor. Finoman, 2000-es fordulatig gyorsítva, és nem vinni fölé a fordulatot tartós menetben sem, nem előzgetni stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #40691 Dátum: 2016.06.28 kedd, 18:02:09 »

Sziasztok!

Megmakacsolta magát az autóm.A gond a következő:beindítás után pár másodperccel leáll a motor,az alapjárat egyenetlen és füstöl,főleg alulról.Ma mentem vele a mosóba (kézi),magasnyomással az alvázat is lemostam.Rendben haza is jöttem vele.Kissé nyikorog az ékszíj felöl,ezért minimális WD40-nel befújtam.
Egy órát állt kb.mire újra be akartam indítani és akkor jött a gond.Többször próbáltam indítani,de minden alkalommal leáll.
Valami ötlet?

Köszönöm
Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40692 Dátum: 2016.06.28 kedd, 20:19:07 »

Sziasztok!

Megmakacsolta magát az autóm.A gond a következő:beindítás után pár másodperccel leáll a motor,az alapjárat egyenetlen és füstöl,főleg alulról.Ma mentem vele a mosóba (kézi),magasnyomással az alvázat is lemostam.Rendben haza is jöttem vele.Kissé nyikorog az ékszíj felöl,ezért minimális WD40-nel befújtam.
Egy órát állt kb.mire újra be akartam indítani és akkor jött a gond.Többször próbáltam indítani,de minden alkalommal leáll.
Valami ötlet?

Köszönöm
Laci

wd40-el szijat ? nem csoda ha fustol...
Szerintem inkabb ne nyulj hozza, ugy nagyobb kart nem tehetsz benne. Mutasd meg egy szerelonek es csereltess szijat.
Naplózva

blah blah blah
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #40693 Dátum: 2016.06.28 kedd, 20:29:34 »

Sziasztok!

Megmakacsolta magát az autóm.A gond a következő:beindítás után pár másodperccel leáll a motor,az alapjárat egyenetlen és füstöl,főleg alulról.Ma mentem vele a mosóba (kézi),magasnyomással az alvázat is lemostam.Rendben haza is jöttem vele.Kissé nyikorog az ékszíj felöl,ezért minimális WD40-nel befújtam.
Egy órát állt kb.mire újra be akartam indítani és akkor jött a gond.Többször próbáltam indítani,de minden alkalommal leáll.
Valami ötlet?

Köszönöm
Laci
falbav
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Laci74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #40694 Dátum: 2016.06.28 kedd, 21:33:16 »

wd40-el szijat ? nem csoda ha fustol...
Szerintem inkabb ne nyulj hozza, ugy nagyobb kart nem tehetsz benne. Mutasd meg egy szerelonek es csereltess szijat.
Közben megoldódott a probléma,most már megy szépen.Hirtelen rosszabbra gondoltam,de szerencsére nem volt nagy a gond.
Valószínű,hogy az alvázmosásnál került egy kis víz a rendszerbe és ez nem tetszett neki.A sorozatos indítási kisérleteknél meg kezdte kidolgozni magából.
Igen tudom a WD40-nel óvatosan kell bánni a motortérben,mert igaz,hogy sokmindenre jó,de nem mindenre.Egyébként csak ritkán használtam az ékszíjtárcsáknál,hogy a nyikorgást megszüntesse és eddig semmilyen problémát nem okozott.De inkább hagyom.

Laci
Naplózva

2009 2.5T Titanium-X 220LE manual 5 ajtós
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #40695 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 09:51:34 »

Sziasztok!

Főtengely ékszíjtárcsával kapcsolatos kérdésem lenne. Kovács Autónál nem tudom mi alapján de csillagozva vannak. A Swag 5 csillagos a Dayco meg csak 4, hogyan van ez?
Milyen márka a SWAG mert jót nem mondtak róla eddig.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #40696 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 17:01:03 »

Közben megoldódott a probléma,most már megy szépen.Hirtelen rosszabbra gondoltam,de szerencsére nem volt nagy a gond.
Valószínű,hogy az alvázmosásnál került egy kis víz a rendszerbe és ez nem tetszett neki.A sorozatos indítási kisérleteknél meg kezdte kidolgozni magából.
Igen tudom a WD40-nel óvatosan kell bánni a motortérben,mert igaz,hogy sokmindenre jó,de nem mindenre.Egyébként csak ritkán használtam az ékszíjtárcsáknál,hogy a nyikorgást megszüntesse és eddig semmilyen problémát nem okozott.De inkább hagyom.

Laci

Tehat vizgoz volt, nem fust. Ez jo hir!
Ha nyikorog akkor cserelni kell, nem fujkalni wd40-el. Nem csillios tetelrol van szo.
Naplózva

blah blah blah
Kispusi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 625


BLACK SMOKE & HIGH TORQUE


E-mail
« Új hozzászólás #40697 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 18:48:15 »

Srácok!

Transit fix főtengely szíjtárcsát valaki rakott már fel?
Tapasztalat?
Pontosan melyik Transit motor szíjtárcsája jó a mondihoz?
Naplózva

2.2 ST TDCi, 2004/9, MACHINE SILVER, DENSO navi, 6 GANG, EGéR-ke OFF, KATALYST OFF, INA, ,CHIP, STRAIGHT PIPE + BLACK SMOKE, FOCUS ST ELSŐ FÉKEK, EBC BETÉT,
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40698 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 18:57:12 »

Sziasztok!

Főtengely ékszíjtárcsával kapcsolatos kérdésem lenne. Kovács Autónál nem tudom mi alapján de csillagozva vannak. A Swag 5 csillagos a Dayco meg csak 4, hogyan van ez?
Milyen márka a SWAG mert jót nem mondtak róla eddig.
Tisztelt Fórumtárs!
A SWAG tárcsa német gyártmány. Egy közép kategóriás, jó ár/érték arányú, utána gyártott termék. Én többször használtam és építettem be mondeókba, de még eddig nem volt rájuk panasz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #40699 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 19:11:41 »

Srácok!

Transit fix főtengely szíjtárcsát valaki rakott már fel?
Tapasztalat?
Pontosan melyik Transit motor szíjtárcsája jó a mondihoz?
Kedves Attila!
Én még nem építettem be fix főtengely ékszíjtárcsát, de valószínű nem is fogok. A generátor oldal, amúgy is egy frekventált terület a káros rezonanciák szempontjából. Emlékezzél, hogy ezért építettük be a szabadon futót is. Ha most fix tárcsát alkalmazol, akkor kiiktatsz egy fontos csillapító elemet növelve evvel a káros rezonanciákat és lehet, később többe kerül a leves mint a hús. Természetesen a beépítés mindenkinek szíve joga. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Oldalak: 1 ... 807 808 809 810 811 812 813 [814] 815 816 817 818 819 820 821 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.