Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:51:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 903 904 905 906 907 908 909 [910] 911 912 913 914 915 916 917 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14648631 alkalommal)
0 Felhasználó és 128 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45450 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 18:46:09 »

Most vokt egy jaguaros fiú ugyanezzel a problémával neki neg segitett a kényszer regenerálas
Julinéninek fájt a feje a múlt héten. Most neked is. Neki kihúzták 2 fogát ezek után elmúlt a fejfájása. akkor most te is kihúzod 2 fogad?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45451 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 19:32:28 »

Julinéninek fájt a feje a múlt héten. Most neked is. Neki kihúzták 2 fogát ezek után elmúlt a fejfájása. akkor most te is kihúzod 2 fogad?

Ki az a Juli néni?  eplus2
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45452 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 21:53:35 »

Ki az a Juli néni?  eplus2

Akinek kihuztak a fogát!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45453 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 21:55:30 »

Julinéninek fájt a feje a múlt héten. Most neked is. Neki kihúzták 2 fogát ezek után elmúlt a fejfájása. akkor most te is kihúzod 2 fogad?

Nekem nem faj a fejem!  eplus2
Csak azt írtam(akartam) , hogy egy próbát megèrhet beka3
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #45454 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 21:58:48 »

Nekem nem faj a fejem!  eplus2
Csak azt írtam(akartam) , hogy egy próbát megèrhet beka3
kár általánosítani, egy jószándékú próbából lehet elég gondot is generálni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45455 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 22:04:34 »

kár általánosítani, egy jószándékú próbából lehet elég gondot is generálni

Ez igaz.
De ha faj a fejem es azt javaslod huzassam ki a fogam akkor elotte elmegyek a fogorvoshoz Wink worship wave
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45456 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 22:50:14 »

Ez igaz.
De ha faj a fejem es azt javaslod huzassam ki a fogam akkor elotte elmegyek a fogorvoshoz Wink worship wave

Nem kell misztifikálni. Diagnosztika kell, nem Uri Geller.
Naplózva
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45457 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 07:09:02 »

Azt javasolja a Forscan, semmikeppen ne csinaljak regeneralast. Gondolom csere kellene legyen, vagy kiiktatas. Elobbi kb. 400 €, utobbi 350€. Csak nem tudom melyik jobb valsztas.
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.23 hétfő, 07:14:16 írta keczka » Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45458 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 07:37:51 »

Nem kell misztifikálni. Diagnosztika kell, nem Uri Geller.

Csak egy történetet meseltem el, nem akartam rosszat wave
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45459 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 21:11:42 »

Nos ... ma rászántam magam egy kis kutakodásra. Gondoltam ledugózom az EGR szelepet. szétszedtük egy haverral, de irtó koszos volt a szelep. Leszereltük, de a szívótorok is nagyon tele volt olajos korommal. megtisztítottunk mindent és legnagyobb meglepetésemre eltűnt a motor alacsony fordulatú rángatása. aztán nem lévén más lehetőségem, alaphelyzetbe állítottam a DPF-et. Ez rövid időre kiütötte a részecskeszűrő hibát, a kocsi pedig megtáltosodott hirtelen. Legalább így tudom, hogy az új turbótöltő nem hibás. Persze itt felmerül egy újabb kérdés: mi okozta a sok kormot a rendszerben? A DPF, esetleg a hibás turbótöltő?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45460 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 21:46:39 »

Persze itt felmerül egy újabb kérdés: mi okozta a sok kormot a rendszerben? A DPF, esetleg a hibás turbótöltő?

A gázolaj..
 integet2
Naplózva
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45461 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 21:50:43 »

A gázolaj..
 integet2
Általában OMV-t kap. Mit javasolsz?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45462 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 21:56:06 »

Általában OMV-t kap. Mit javasolsz?

Egy benzines autót, lehetőleg szívócső befecskendezésest  eplus2
Naplózva
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45463 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 22:00:35 »

Egy benzines autót, lehetőleg szívócső befecskendezésest  eplus2
Vicces ... no de most komolyan, lehet a *** gázolaj?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45464 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 22:05:07 »

Vicces ... no de most komolyan, lehet a *** gázolaj?

Nem. Bár az auchant kerülném.
Dízel, ennyit tud, kormol, az egr meg megeteti vele, a kartergázt is megetetik vele, a korommal egész jó kis elegyet alkotnak, valahol le kell rakódnia.
Naplózva
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45465 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 22:14:00 »

Nem. Bár az auchant kerülném.
Dízel, ennyit tud, kormol, az egr meg megeteti vele, a kartergázt is megetetik vele, a korommal egész jó kis elegyet alkotnak, valahol le kell rakódnia.
Amit meg nem tud megenni az megy a DPF-be.  taps Mesés.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45466 Dátum: 2018.07.24 kedd, 07:12:05 »

Általában OMV-t kap. Mit javasolsz?

Dugózd le az EGR-t, és akkor nem fér oda a mocsok a szívósorhoz...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #45467 Dátum: 2018.07.24 kedd, 07:21:49 »

Nos ... ma rászántam magam egy kis kutakodásra. Gondoltam ledugózom az EGR szelepet. szétszedtük egy haverral, de irtó koszos volt a szelep. Leszereltük, de a szívótorok is nagyon tele volt olajos korommal. megtisztítottunk mindent és legnagyobb meglepetésemre eltűnt a motor alacsony fordulatú rángatása. aztán nem lévén más lehetőségem, alaphelyzetbe állítottam a DPF-et. Ez rövid időre kiütötte a részecskeszűrő hibát, a kocsi pedig megtáltosodott hirtelen. Legalább így tudom, hogy az új turbótöltő nem hibás. Persze itt felmerül egy újabb kérdés: mi okozta a sok kormot a rendszerben? A DPF, esetleg a hibás turbótöltő?

Amit irtál látszik eddig nem volt még diesel autód,igy ezeket az alap dolgokat most fogod összeszedni...
mint hogy a kipufogógáz vissza van vezetve, hamarabb bemelegedjen a motor (meg utána is X%).
Igen ezek a DPF dolgok, normális müszaki gondolkodású embernek felfoghatatlanok.
(( a lakásban összeszeded a szemetet gondosan,aztán leviszed az utcára és kiöntöd a földre...kb hehe  szomoru1 ))
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45468 Dátum: 2018.07.24 kedd, 07:43:07 »

Amit irtál látszik eddig nem volt még diesel autód,igy ezeket az alap dolgokat most fogod összeszedni...
mint hogy a kipufogógáz vissza van vezetve, hamarabb bemelegedjen a motor (meg utána is X%).
Igen ezek a DPF dolgok, normális müszaki gondolkodású embernek felfoghatatlanok.
(( a lakásban összeszeded a szemetet gondosan,aztán leviszed az utcára és kiöntöd a földre...kb hehe  szomoru1 ))

Elsősorban nem a melegedés miatt vezetik vissza, hanem azért, hogy a kipufogógázban lévő NO-k mennyiségét csökkentsék, de ez a lényegen mit sem változtat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45469 Dátum: 2018.07.24 kedd, 10:49:27 »

Sziasztok,

elfáradt a függőleges turbőcsövem, a szemből nézve a motor bal oldalán elől... Az elmúlt 10 év alatt, most harmadjára.  rinya
Egyelőre megy a gép, de eléggé szuszogós lett a hangja.

Sajna Auto-fort csak jövőhét végére tudná vállalni, ezért kéne vmi gyorsabb megoldás...

Tudtok vmi gyors szervízt, ahol ki tudnák cserélni?

Köszi,
Levis
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45470 Dátum: 2018.07.24 kedd, 11:05:39 »

Sziasztok,

elfáradt a függőleges turbőcsövem, a szemből nézve a motor bal oldalán elől... Az elmúlt 10 év alatt, most harmadjára.  rinya
Egyelőre megy a gép, de eléggé szuszogós lett a hangja.

Sajna Auto-fort csak jövőhét végére tudná vállalni, ezért kéne vmi gyorsabb megoldás...

Tudtok vmi gyors szervízt, ahol ki tudnák cserélni?

Köszi,
Levis

Vegyél háromrétegű szilikont, az nem fog többé kidurranni. Amíg megjön, addig meg szedd le, és tekerd körbe egymással keresztben két réteg szöveg ragasztószalaggal:

https://eshop.wurth.hu/Termek-kategoriak/Polieszter-szoevet-ragasztoszalag/31323004050101.cyid/3132.cgid/hu/HU/HUF/

Ideiglenes megoldásnak addig jó lesz, de földkörüli útra ne mostanában indulj az autóval.

Figyulim! Felszólít! Duck tape és hasonló nem jó!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45471 Dátum: 2018.07.24 kedd, 11:21:35 »

Vegyél háromrétegű szilikont, az nem fog többé kidurranni. Amíg megjön, addig meg szedd le, és tekerd körbe egymással keresztben két réteg szöveg ragasztószalaggal:

https://eshop.wurth.hu/Termek-kategoriak/Polieszter-szoevet-ragasztoszalag/31323004050101.cyid/3132.cgid/hu/HU/HUF/

Ideiglenes megoldásnak addig jó lesz, de földkörüli útra ne mostanában indulj az autóval.

Figyulim! Felszólít! Duck tape és hasonló nem jó!

AndyA


Miért nem jó a Duct(!) Tape ilyenre?
Túl széles és/vagy nem elég rugalmas?
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 11:47:15 írta Ferqo » Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45472 Dátum: 2018.07.24 kedd, 12:22:57 »

Miért nem jó a Duct(!) Tape ilyenre?
Túl széles és/vagy nem elég rugalmas?

elolvad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45473 Dátum: 2018.07.24 kedd, 12:23:49 »

Miért nem jó a Duct(!) Tape ilyenre?
Túl széles és/vagy nem elég rugalmas?

https://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape

Szóval duck tape is. Smiley

Megolvadhat a motortérben a melegben. A polietilén már 115 fok körül olvad.

Egyébként ennek a bandázsolásnak éppen az a célja, hogy kicsi se legyen rugalmas, mert akkor újra szétnyílhat a repedés. Ezért is jobb a szövet szigszalag.

Ha nincs jobb kéznél, még a Leukoplaszt is játszik, tökéletes a feladatra. Persze előtte gondos zsírtalanítás, különben baxhatod, sose fog rendesen felragadni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45474 Dátum: 2018.07.24 kedd, 13:37:04 »

https://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape

Szóval duck tape is. Smiley

Megolvadhat a motortérben a melegben. A polietilén már 115 fok körül olvad.

Egyébként ennek a bandázsolásnak éppen az a célja, hogy kicsi se legyen rugalmas, mert akkor újra szétnyílhat a repedés. Ezért is jobb a szövet szigszalag.

Ha nincs jobb kéznél, még a Leukoplaszt is játszik, tökéletes a feladatra. Persze előtte gondos zsírtalanítás, különben baxhatod, sose fog rendesen felragadni.

AndyA
Értem.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #45475 Dátum: 2018.07.25 szerda, 08:53:24 »

Vegyél háromrétegű szilikont, az nem fog többé kidurranni. Amíg megjön, addig meg szedd le, és tekerd körbe egymással keresztben két réteg szöveg ragasztószalaggal:

https://eshop.wurth.hu/Termek-kategoriak/Polieszter-szoevet-ragasztoszalag/31323004050101.cyid/3132.cgid/hu/HU/HUF/

Ideiglenes megoldásnak addig jó lesz, de földkörüli útra ne mostanában indulj az autóval.

Figyulim! Felszólít! Duck tape és hasonló nem jó!

AndyA


Köszi  worship
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45476 Dátum: 2018.07.25 szerda, 22:34:17 »

Amit irtál látszik eddig nem volt még diesel autód,igy ezeket az alap dolgokat most fogod összeszedni...
mint hogy a kipufogógáz vissza van vezetve, hamarabb bemelegedjen a motor (meg utána is X%).
Igen ezek a DPF dolgok, normális müszaki gondolkodású embernek felfoghatatlanok.
(( a lakásban összeszeded a szemetet gondosan,aztán leviszed az utcára és kiöntöd a földre...kb hehe  szomoru1 ))
Volt nekem dízelem, egy 87-es Fiat Regata, csak bajom nem volt vele motorikusan. Az más, hogy lerohadt róla az oldala. Volt annak is turbó meg inetkóóóóler de tenyleg igénytelen volt. Aztán jött két benzines, de igazából mindig visszakívántam a dízelt. Most megkaptam. Amúgy ma csináltunk egy visszafolyó tesztet ami két porlasztót is hibásnak hozott ki. Ezt kicsit hanyagolom, először a DPF kipucoltatását végeztetem el. Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat, szívesen olvasom őket és segítenek is.  taps  worship
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolt997
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #45477 Dátum: 2018.07.31 kedd, 20:24:12 »

Sziasztok.lassan olaj csere előtt allok és arra lennék kiváncsi hogy a gyári Formula olajtol van jobb?2002 évi. 2000 tdci koszi a válaszokat
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #45478 Dátum: 2018.08.01 szerda, 07:40:03 »

Sziasztok.lassan olaj csere előtt allok és arra lennék kiváncsi hogy a gyári Formula olajtol van jobb?2002 évi. 2000 tdci koszi a válaszokat

Biztosan van, de minek? Csak drágább, de semmi pluszt nem ad hozzá a dologhoz cserébe a magasabb árért.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #45479 Dátum: 2018.08.01 szerda, 08:43:39 »

Sziasztok.lassan olaj csere előtt allok és arra lennék kiváncsi hogy a gyári Formula olajtol van jobb?2002 évi. 2000 tdci koszi a válaszokat

Pont jó a gyári.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45480 Dátum: 2018.08.01 szerda, 18:57:53 »

Srácok

A turbónyomásnak mennyinek kellene lenni-e alapjáraton és mennyinek mondjuk 3000-s fordulaton ?

választ előre is köszönöm


ui: nálam forscannel élőadattal obdll map résszel mérve 1 bár alapjáraton és 1.3 bár 3000-s fordulaton
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45481 Dátum: 2018.08.01 szerda, 19:36:13 »

Srácok

A turbónyomásnak mennyinek kellene lenni-e alapjáraton és mennyinek mondjuk 3000-s fordulaton ?

választ előre is köszönöm


ui: nálam forscannel élőadattal obdll map résszel mérve 1 bár alapjáraton és 1.3 bár 3000-s fordulaton
semmi jelentősége.turbo nyomást menet kozben lehet mérni.
Illetve kiakasztott állító karral a geon...TIS ben van hozzá bulletin.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolt997
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Új hozzászólás #45482 Dátum: 2018.08.01 szerda, 21:46:45 »

Köszönöm a válaszokat
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45483 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 17:45:52 »

semmi jelentősége.turbo nyomást menet kozben lehet mérni.
Illetve kiakasztott állító karral a geon...TIS ben van hozzá bulletin.

Na megmértem menetközben is a turbónyomást , de a plafon 2.2 bar volt , bármelyik fokozatban padlózva vagy csak simán finoman gyorsitva is

Amit még megfigyeltem, hogy 1900-2000-s fordulatnál kezdte igazán erejét érezni és akkor olyan 1.9-2 bar volt a nyomás
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45484 Dátum: 2018.08.02 csütörtök, 17:49:08 »

Na megmértem menetközben is a turbónyomást , de a plafon 2.2 bar volt , bármelyik fokozatban padlózva vagy csak simán finoman gyorsitva is

Amit még megfigyeltem, hogy 1900-2000-s fordulatnál kezdte igazán erejét érezni és akkor olyan 1.9-2 bar volt a nyomás
2.5bar a töltőnyomas maximuma. Valahol szelel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #45485 Dátum: 2018.08.04 szombat, 08:08:26 »

Sziasztok.
FMBA motorkódos TDCI. Motortartó bak mennyi, hogy néz ki, hol találom?
Köszi.  worship
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45486 Dátum: 2018.08.04 szombat, 10:58:43 »

Sziasztok.
FMBA motorkódos TDCI. Motortartó bak mennyi, hogy néz ki, hol találom?
Köszi.  worship
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses motortartó bakból 3 db van a gépsárkányban.
1. Szemben állva a motorral a baloldalon a torony mellett.
2. A légszűrőház alatt a váltótartóval kombinálva.
3. A sebváltó alatt, a váltó és a bölcső közé beépített nyomaték tám. Vízszintesen van beépítve.
Az áruk nem olcsó, viszont jó drága.
A www.alkatreszek.hu web oldalon nézd meg őket, a motor alkatrészek fejezetben. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.04 szombat, 11:03:30 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45487 Dátum: 2018.08.04 szombat, 15:34:07 »

Sziasztok,
Gorogorszagban a palyan P132a hibakodot es veszuzemet kaptam.
Geot az elmult honapban ellenoriztem, illetve most kozben ismet, siman mozog.
Ujrainditast kovetoen neha kb fel percig jo, neha pedig azonnal tilt alapjaraton is.
 Mit tanacsoltok, mehetek igy kb 1200km-t?
Koszonom
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.04 szombat, 18:48:45 írta bari012 » Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45488 Dátum: 2018.08.04 szombat, 23:41:00 »

Sziasztok,
Gorogorszagban a palyan P132a hibakodot es veszuzemet kaptam.
Geot az elmult honapban ellenoriztem, illetve most kozben ismet, siman mozog.
Ujrainditast kovetoen neha kb fel percig jo, neha pedig azonnal tilt alapjaraton is.
 Mit tanacsoltok, mehetek igy kb 1200km-t?
Koszonom
Nézd meg, hogy mozog e a geo karja indításkor/ gázadásra (valószinüleg nem fog)
Esélyes, hogy az elektronika elköszönt.
Én vennék egy pákát, multimétert egy barkácsboltban, és nekiállnék megjavítani. 1200 km-t vészüzembe biztos nem vállalnék be...
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #45489 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 07:04:04 »

Nézd meg, hogy mozog e a geo karja indításkor/ gázadásra (valószinüleg nem fog)
Esélyes, hogy az elektronika elköszönt.
Én vennék egy pákát, multimétert egy barkácsboltban, és nekiállnék megjavítani. 1200 km-t vészüzembe biztos nem vállalnék be...
Köszi!
A geo karja csak akkor mozog, ha leakasztom az elektronikáról Sad
Már 300at jöttem vele Bulgáriáig.
Nem teszek benne kár ha megyek még egy kicsit vele Budapestig? Smiley
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
deezz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


« Új hozzászólás #45490 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 08:29:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses motortartó bakból 3 db van a gépsárkányban.
1. Szemben állva a motorral a baloldalon a torony mellett.
2. A légszűrőház alatt a váltótartóval kombinálva.
3. A sebváltó alatt, a váltó és a bölcső közé beépített nyomaték tám. Vízszintesen van beépítve.
Az áruk nem olcsó, viszont jó drága.
A www.alkatreszek.hu web oldalon nézd meg őket, a motor alkatrészek fejezetben. wave
Tisztelettel László! worship

Nagyon köszi!  "Nem olcsó", de muszáj megnéznem, mivel az az érzésem hogy bemozdul a motor a helyén.  Wink
Naplózva

2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45491 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 08:57:21 »

Köszi!
A geo karja csak akkor mozog, ha leakasztom az elektronikáról Sad
Már 300at jöttem vele Bulgáriáig.
Nem teszek benne kár ha megyek még egy kicsit vele Budapestig? Smiley
Vészüzemben? Hát te tudod. Én mentem egyszer így pestről fehérvárig, de nem volt ajándék. Alig vánszorog, erő kb mint egy trabantban, kormol és sokat eszik. Miután hazaértem, kb 30 percen belül meg volt javítva az a pár forrasztás ami elengedett az elektronikában.
Naplózva
jános
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #45492 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 11:11:33 »

Sziasztok! 2006-os 2-es tdci mondeomból hogyan kell kiszerelni a kormányművet? (a porvédőbe megy az olaj) Tud valaki leírást adni? Ha valakinek van eladó,jó állapotú,érdekelne.







Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #45493 Dátum: 2018.08.05 vasárnap, 12:45:11 »

Nagyon köszi!  "Nem olcsó", de muszáj megnéznem, mivel az az érzésem hogy bemozdul a motor a helyén.  Wink

Tisztelt Fórumtárs!
Én legelőször a sebváltó alatt lévő nyomatéktámot nézném meg először. Ha a nyomatéktám ki van verődve, akkor sebességbe rakva induláskor minden esetben hallatszik egy gyenge vagy erősebb koppanó hang a sebváltó felől. A másik két motortartó bak gyenge állapota valóban okozhat akár jelentős motorelmozdulást is, indulás esetén. Szembe állva a motor bal oldalán lévő tartóbak, hidraulikus géllel töltött. Sok esetben látható a gél elfolyása. Ilyen esetben azonnal kuka és cserélendő a tartó bak. Szerencsére ezek a bakok ritkán hibásodnak meg. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.08.05 vasárnap, 14:40:37 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45494 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 13:30:09 »

Ez megnyugtato volna ha csak ez a baj csak a Balatonrol lesz *** ilyen kormolassal visszajutni a szervizbe..(

Nos, a turbócső rendben van. Nem azért kormol gyorsításkor. Hidegindításnál 1-2 percig dadog is a motor, tehát a szakember szerint valószínűleg porlasztócsúcs..Hibakód nincs.
Most Pro-tec adalékkal próbálkozunk kicsit kevesebbet kormol már azóta de ez még messze van a tökéletestől.(Eddig évek óta Liqui-moly-t használtam, úgy látszik hiába)

Szerintetek lehet esetleg mégis más a hiba oka?


 
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45495 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 15:10:00 »

Nos, a turbócső rendben van. Nem azért kormol gyorsításkor. Hidegindításnál 1-2 percig dadog is a motor, tehát a szakember szerint valószínűleg porlasztócsúcs..Hibakód nincs.
Most Pro-tec adalékkal próbálkozunk kicsit kevesebbet kormol már azóta de ez még messze van a tökéletestől.(Eddig évek óta Liqui-moly-t használtam, úgy látszik hiába)

Szerintetek lehet esetleg mégis más a hiba oka?


 
a turbócső rendben van-meg is mértétek a turbónyomást? 2,5bar helyett 2,3-nál már kormol.Nem biztos, hogy szemmel látszik a hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45496 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 15:17:58 »

a turbócső rendben van-meg is mértétek a turbónyomást? 2,5bar helyett 2,3-nál már kormol.Nem biztos, hogy szemmel látszik a hiba.

Csak annyit mondtak, hogy rendben van..( de valószínűleg nem, csak szemmel nézték végig )
Sokszor amúgy nem is fekete a füst már, hanem szürke. Nem tudom jelent-e ez vmit.

Köszi a tippet!
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45497 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 15:38:10 »

a turbócső rendben van-meg is mértétek a turbónyomást? 2,5bar helyett 2,3-nál már kormol.Nem biztos, hogy szemmel látszik a hiba.

Még egy kérdés : ha kevés a nyomás, hibakódot nem adna?
( vagy porlasztóhibánál? )

Köszi.
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45498 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 21:20:26 »

Még egy kérdés : ha kevés a nyomás, hibakódot nem adna?
( vagy porlasztóhibánál? )

Köszi.
nem.nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #45499 Dátum: 2018.08.06 hétfő, 21:21:44 »

Csak annyit mondtak, hogy rendben van..( de valószínűleg nem, csak szemmel nézték végig )
Sokszor amúgy nem is fekete a füst már, hanem szürke. Nem tudom jelent-e ez vmit.

Köszi a tippet!

igen.víz vagy olaj ég a hengerben... A csúcs vagy üzaprobléma fekete füsttel jár.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 903 904 905 906 907 908 909 [910] 911 912 913 914 915 916 917 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.093 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.