Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 04:06:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 901 902 [903] 904 905 906 907 908 909 910 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13331534 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #45100 Dátum: 2018.05.09 szerda, 13:09:47 »

Vegyél egy jót, azt meg már tudod, hogyan kell kicserélni...  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Annak hátha megy a tompított visszajelzője is?  hehe taps
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45101 Dátum: 2018.05.09 szerda, 13:12:45 »

Annak hátha megy a tompított visszajelzője is?  hehe taps

Ha nem raksz bele LED-et, akkor biztosan!!! Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45102 Dátum: 2018.05.09 szerda, 16:58:10 »

A km számláló amúgy az óracsoportban van, vagy máshol is tárolja a mondeo?
Focusnál cseréltem óracsoportot olyanra amiben duplaannyi volt a km és eepromot kellett cserélnem, hogy annyit mutasson az óra mint ami a rossz óracsoportban volt.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45103 Dátum: 2018.05.09 szerda, 17:02:26 »

A km számláló amúgy az óracsoportban van, vagy máshol is tárolja a mondeo?
Focusnál cseréltem óracsoportot olyanra amiben duplaannyi volt a km és eepromot kellett cserélnem, hogy annyit mutasson az óra mint ami a rossz óracsoportban volt.

csak ott. írható a km-de csak előre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45104 Dátum: 2018.05.09 szerda, 17:03:30 »

csak ott. írható a km-de csak előre.

Aha, de akkor egy sima óra csere aztán már nem is annyi a km? Ez ellen azért tehettek volna valamit akkoriban már.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45105 Dátum: 2018.05.09 szerda, 17:16:25 »

Aha, de akkor egy sima óra csere aztán már nem is annyi a km? Ez ellen azért tehettek volna valamit akkoriban már.
de annál az esetben komoly dokumentálási háttérrel módosítják a km óra állást a szervízben.A fekete piacon meg 10ért... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45106 Dátum: 2018.05.09 szerda, 19:05:32 »

Annak hátha megy a tompított visszajelzője is?  hehe taps

Kezdek elbizonytalanodni, hogy te is a Mondeo-ról beszélsz....
Sosem volt MK3-ban tompított visszajelző.
Helyzetjelző és reflektor.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Attila925
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 108



E-mail
« Új hozzászólás #45107 Dátum: 2018.05.11 péntek, 17:10:54 »

Sziasztok.
A tompítottat nekem mutatja, ha fel van kapcsolva.  smile
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCi 2004 131LE N7BA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45108 Dátum: 2018.05.11 péntek, 17:51:46 »

Sziasztok.
A tompítottat nekem mutatja, ha fel van kapcsolva.  smile

Az már akkor is világít mikor a helyzetjelzőt felkapcsolod!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45109 Dátum: 2018.05.11 péntek, 18:23:09 »

Sziasztok.
A tompítottat nekem mutatja, ha fel van kapcsolva.  smile

Kizárt.
A műszercsoportban (nem a szemléltető képen) az a zöld bal-jobbra lámpa a helyzetjelző és csak az világít a tompítottnál is.
Valamint van reflektor visszajelző.

« Utoljára szerkesztve: 2018.05.11 péntek, 20:34:59 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45110 Dátum: 2018.05.11 péntek, 20:11:50 »

Kizárt.
Az a zöld bal-jobbra lámpa a helyzetjelző és csak az világít a tompítottnál is.


Én azt kéknek látom! eplus2 eplus2
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45111 Dátum: 2018.05.11 péntek, 20:33:22 »

Én azt kéknek látom! eplus2 eplus2

Enyhe színtévesztés!  hehe
Ha ennyire belemegyünk, akkor fekete, kék háttérrel.  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45112 Dátum: 2018.05.11 péntek, 21:50:58 »

Enyhe színtévesztés!  hehe
Ha ennyire belemegyünk, akkor fekete, kék háttérrel.  Cool

Azt tudod, hogy nincsennek színek, hanem minden fekete! beka3
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #45113 Dátum: 2018.05.12 szombat, 06:54:43 »

Sziasztok!

Tudtok mondani olyan céget Budapest környékén aki gyári géppel állít elő porlasztó kódokat?

Már több helyről kaptam olyan információt, hogy nem mindegy a kódolás minősége. Ezt nem értem hogyan lehet de erősítsetek meg, hogy így van-e.

Egy Budapesti cég 19Ezer/ porlasztó áron kódolná de irreálisnak tartom az árat. Ők azt mondják, hogy azért ennyi mert gyári gépük van és csak ezzel lessz jó az autó.

Tudtok mondani olyan helyet ahol jól megcsinálják és nem aranyáron? Filepdieselt nem lehet elérni se telefonon se e-mailben. Ez kilőve.

Köszönöm előre is! 
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45114 Dátum: 2018.05.12 szombat, 09:53:16 »

Sziasztok!

Tudtok mondani olyan céget Budapest környékén aki gyári géppel állít elő porlasztó kódokat?

Már több helyről kaptam olyan információt, hogy nem mindegy a kódolás minősége. Ezt nem értem hogyan lehet de erősítsetek meg, hogy így van-e.

Egy Budapesti cég 19Ezer/ porlasztó áron kódolná de irreálisnak tartom az árat. Ők azt mondják, hogy azért ennyi mert gyári gépük van és csak ezzel lessz jó az autó.

Tudtok mondani olyan helyet ahol jól megcsinálják és nem aranyáron? Filepdieselt nem lehet elérni se telefonon se e-mailben. Ez kilőve.

Köszönöm előre is! 


Igaz nem pest, de nagykátán is van egy jó hely

Kalocsai József nullahathetvenkettőszáznyolchatvannégynyolcvankilenc

Nagyon rendes, én nála voltam gyári felujitott porlasztó cserére, komoly gépe van
kódolás után még tesztelik a porlasztót, kb 1000 km (gépen) és ha jó , csak akkor építik be és még ezután is 5000 km után vissza kell menni utóellenőrzésre
ráadásul miattam nyitott ki és rendelte be az emberét szombaton, mert máskor nem tudtam menni
csak ajánlani tudom
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45115 Dátum: 2018.05.12 szombat, 11:13:28 »

Sziasztok!

Tudtok mondani olyan céget Budapest környékén aki gyári géppel állít elő porlasztó kódokat?

Már több helyről kaptam olyan információt, hogy nem mindegy a kódolás minősége. Ezt nem értem hogyan lehet de erősítsetek meg, hogy így van-e.

Egy Budapesti cég 19Ezer/ porlasztó áron kódolná de irreálisnak tartom az árat. Ők azt mondják, hogy azért ennyi mert gyári gépük van és csak ezzel lessz jó az autó.

Tudtok mondani olyan helyet ahol jól megcsinálják és nem aranyáron? Filepdieselt nem lehet elérni se telefonon se e-mailben. Ez kilőve.

Köszönöm előre is! 


Injektor kódgenerálás felújítást követően csinálnak.
Nincs gyári illetve nem gyári gép. Ehhez a Ford-nak semmi közé.
Egy ilyen tesztert egész más cég készít. Azé a gyáré (gyári) a gép, ilyenekből nincs utángyártott.

Csak kódot generáltatni felesleges.
Ellenőtiztetni kell az injektorokat. Ha jók, mehetnek vissza a saját kódjukkal (rajtuk van, ha már felújított és nincs meg....pech).
Ha a teszt után nem jók az injektorok, felújítás szükséges. Akkor pedig kap új kódokat.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #45116 Dátum: 2018.05.13 vasárnap, 20:33:17 »

Szerintetek mire utalhat a következő jelenség?
- Kb. 2 hete volt teljes szűrőcsere (olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő), új olaj + nem volt semmilyen jelenség.
- Néhány napra rá hátulról belém jöttek, nem vészes, alig látszódik, csak a lökhárító oldala pattant ki.

Ennek ellenére azóta a következő jelenségekkel találkozom, nem tudom, hogy összefüggenek-e, de jó lenne valahogy megtalálni a probléma okát:
- hűtővizem folyamatosan eltűnik. A kipufogó mögé rakott tükör bepárásodik. A folyás általában menet közben lehet, gyanús az EGR-szelep hűtője. EGR ki van kötve amúgy. A hűtővíz normál hőmérsékletű, nem forr fel, motor 6.2-6.5-ös fogyasztású, semmilyen furcsa hang nem hallatszik menet közben, nem is érződik ilyen probléma. A hűtőrendszer álló motorhelyzetben terheléses próbának lett kitéve, sehol nem eresztett a csöveknél.
- emellett azt tapasztalom, hogy általában, ha hosszabb ideig (néhány óra) áll az autó, akkor indításkor elindul a motor, de nem ugrik fel 1000-1100-ra, hogy utána 900-ra visszaszabályozva szépen alapjáraton járjon, hanem azt csinálja, hogy időszakonként (random) a 800-at is alig éri el, aztán erőlködik, hogy elérje az alapjáratot. Ez néhány másodperc. Ha megy vele az ember és leállítja, majd néhány perc múlva újraindítja, vagy akár fél óra múlva, akkor egyből bepöccen gond nélkül. Egyszerűen vakarom a fejem. Nektek mi a véleményetek, merre kellene elindulni?
Okozhatja ezt a hátulról érkező ütközés erőhatása? Az autómba menet közben jöttek hátulról, de a km különbség kb. 20 km/h volt. (én 50, érkező max 70).
MK3 dízel, 85KW, 2003-as, 350 ezer km pont ma Smiley

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45117 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 07:35:52 »

Szerintetek mire utalhat a következő jelenség?
- Kb. 2 hete volt teljes szűrőcsere (olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő), új olaj + nem volt semmilyen jelenség.
- Néhány napra rá hátulról belém jöttek, nem vészes, alig látszódik, csak a lökhárító oldala pattant ki.

Ennek ellenére azóta a következő jelenségekkel találkozom, nem tudom, hogy összefüggenek-e, de jó lenne valahogy megtalálni a probléma okát:
- hűtővizem folyamatosan eltűnik. A kipufogó mögé rakott tükör bepárásodik. A folyás általában menet közben lehet, gyanús az EGR-szelep hűtője. EGR ki van kötve amúgy. A hűtővíz normál hőmérsékletű, nem forr fel, motor 6.2-6.5-ös fogyasztású, semmilyen furcsa hang nem hallatszik menet közben, nem is érződik ilyen probléma. A hűtőrendszer álló motorhelyzetben terheléses próbának lett kitéve, sehol nem eresztett a csöveknél.
- emellett azt tapasztalom, hogy általában, ha hosszabb ideig (néhány óra) áll az autó, akkor indításkor elindul a motor, de nem ugrik fel 1000-1100-ra, hogy utána 900-ra visszaszabályozva szépen alapjáraton járjon, hanem azt csinálja, hogy időszakonként (random) a 800-at is alig éri el, aztán erőlködik, hogy elérje az alapjáratot. Ez néhány másodperc. Ha megy vele az ember és leállítja, majd néhány perc múlva újraindítja, vagy akár fél óra múlva, akkor egyből bepöccen gond nélkül. Egyszerűen vakarom a fejem. Nektek mi a véleményetek, merre kellene elindulni?
Okozhatja ezt a hátulról érkező ütközés erőhatása? Az autómba menet közben jöttek hátulról, de a km különbség kb. 20 km/h volt. (én 50, érkező max 70).
MK3 dízel, 85KW, 2003-as, 350 ezer km pont ma Smiley


a hűtővízzel nem szabad sokat vacilálni. ha hengerfejes a verda, akkor az nagyon nem jó.Ellenőriztesd le szerelővel.
A fordulat  inkább üza rendszeri probléma.de az nem biztos, hogy probléma. évjáratfüggően 750 vagy 900 az üzemmeleg alapjárati fordulat.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45118 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 19:41:06 »

Szerintetek mire utalhat a következő jelenség?
- Kb. 2 hete volt teljes szűrőcsere (olajszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő), új olaj + nem volt semmilyen jelenség.
- Néhány napra rá hátulról belém jöttek, nem vészes, alig látszódik, csak a lökhárító oldala pattant ki.

Ennek ellenére azóta a következő jelenségekkel találkozom, nem tudom, hogy összefüggenek-e, de jó lenne valahogy megtalálni a probléma okát:
- hűtővizem folyamatosan eltűnik. A kipufogó mögé rakott tükör bepárásodik. A folyás általában menet közben lehet, gyanús az EGR-szelep hűtője. EGR ki van kötve amúgy. A hűtővíz normál hőmérsékletű, nem forr fel, motor 6.2-6.5-ös fogyasztású, semmilyen furcsa hang nem hallatszik menet közben, nem is érződik ilyen probléma. A hűtőrendszer álló motorhelyzetben terheléses próbának lett kitéve, sehol nem eresztett a csöveknél.
- emellett azt tapasztalom, hogy általában, ha hosszabb ideig (néhány óra) áll az autó, akkor indításkor elindul a motor, de nem ugrik fel 1000-1100-ra, hogy utána 900-ra visszaszabályozva szépen alapjáraton járjon, hanem azt csinálja, hogy időszakonként (random) a 800-at is alig éri el, aztán erőlködik, hogy elérje az alapjáratot. Ez néhány másodperc. Ha megy vele az ember és leállítja, majd néhány perc múlva újraindítja, vagy akár fél óra múlva, akkor egyből bepöccen gond nélkül. Egyszerűen vakarom a fejem. Nektek mi a véleményetek, merre kellene elindulni?
Okozhatja ezt a hátulról érkező ütközés erőhatása? Az autómba menet közben jöttek hátulról, de a km különbség kb. 20 km/h volt. (én 50, érkező max 70).
MK3 dízel, 85KW, 2003-as, 350 ezer km pont ma Smiley


A 900-as alapjárat, és a 85kW alapján TDDi
Melegen nehezen indulást az adagoló mechanikus kopása okozza.
Felújítás, csere (lutri) bontottra, együtt élés.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45119 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 20:07:40 »

A 900-as alapjárat, és a 85kW alapján TDDi
Melegen nehezen indulást az adagoló mechanikus kopása okozza.
Felújítás, csere (lutri) bontottra, együtt élés.


nezze " Sziasztok! Egy nagyon érdekes dologgal szembesültem, kérlek adjatok tanácsot, mert a szerelő is tanácstalan.
Az autóm: MK3 Mondeo, 2003-as, 2.0Tdci, 85KW, 115LE, manuális, 5 sebességes."

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3854;sa=showPosts
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #45120 Dátum: 2018.05.14 hétfő, 20:28:53 »

nezze " Sziasztok! Egy nagyon érdekes dologgal szembesültem, kérlek adjatok tanácsot, mert a szerelő is tanácstalan.
Az autóm: MK3 Mondeo, 2003-as, 2.0Tdci, 85KW, 115LE, manuális, 5 sebességes."

http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3854;sa=showPosts
Na minden bokorban "ellent" látok  Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Latat
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 50


« Új hozzászólás #45121 Dátum: 2018.05.15 kedd, 06:58:40 »

a hűtővízzel nem szabad sokat vacilálni. ha hengerfejes a verda, akkor az nagyon nem jó.Ellenőriztesd le szerelővel.
A fordulat  inkább üza rendszeri probléma.de az nem biztos, hogy probléma. évjáratfüggően 750 vagy 900 az üzemmeleg alapjárati fordulat.

TDCi, ez biztos, mivel facelift-es, azonkívül van magasnyomású szivattyú benne, tudomásom szerint tddi-ben még nem volt. Az alapjáratot hidegen nem hozza, de csak induláskor, ha sokat állt előtte a kocsi és ha beáll, utána már nincs gond, de ez is random. Biztos, hogy nem hengerfejes, mert már közel 1000 km van benne a hiba megjelenése óta és a motor teljesen rendben jár és normális a fogyasztásom is.
Hengerfejhibára utaló tüneteim meg abszolút nincsenek, a szerelő is kizárja a motorhibát.
Tünetek alatt ezt értem: http://www.szgm.hu/hirek/a-hengerfej-hiba-jelei/
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45122 Dátum: 2018.05.15 kedd, 09:04:59 »

TDCi, ez biztos, mivel facelift-es, azonkívül van magasnyomású szivattyú benne, tudomásom szerint tddi-ben még nem volt. Az alapjáratot hidegen nem hozza, de csak induláskor, ha sokat állt előtte a kocsi és ha beáll, utána már nincs gond, de ez is random. Biztos, hogy nem hengerfejes, mert már közel 1000 km van benne a hiba megjelenése óta és a motor teljesen rendben jár és normális a fogyasztásom is.
Hengerfejhibára utaló tüneteim meg abszolút nincsenek, a szerelő is kizárja a motorhibát.
Tünetek alatt ezt értem: http://www.szgm.hu/hirek/a-hengerfej-hiba-jelei/

Nem a vízpumpádnál folyik el? Ott úgy tudom el is párolog így nehéz észrevenni.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45123 Dátum: 2018.05.15 kedd, 09:07:51 »

Nem a vízpumpádnál folyik el? Ott úgy tudom el is párolog így nehéz észrevenni.

Annyira nem nehéz.
Nyomáspróba esetén is elkezdene szivárogni.
Ott marad a hűtőfolyadék színe (általában rózsaszín) az önindítón.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45124 Dátum: 2018.05.15 kedd, 14:10:16 »

Nem a vízpumpádnál folyik el? Ott úgy tudom el is párolog így nehéz észrevenni.
akár.illetve a kivett egr hűrőnél is folyathat az áthidalás-akár.de elrepedhetett a hűrőtartály is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #45125 Dátum: 2018.05.15 kedd, 18:43:47 »

Igaz nem pest, de nagykátán is van egy jó hely

Kalocsai József nullahathetvenkettőszáznyolchatvannégynyolcvankilenc

Nagyon rendes, én nála voltam gyári felujitott porlasztó cserére, komoly gépe van
kódolás után még tesztelik a porlasztót, kb 1000 km (gépen) és ha jó , csak akkor építik be és még ezután is 5000 km után vissza kell menni utóellenőrzésre
ráadásul miattam nyitott ki és rendelte be az emberét szombaton, mert máskor nem tudtam menni
csak ajánlani tudom

Köszönöm szépen!
Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #45126 Dátum: 2018.05.16 szerda, 17:54:08 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy nagyon kevés km-es (elméletileg 120 000) 2003 januári Ghia X 2,0 TDCI, ami nagyon erőtlen, illetve villog az izzításjelző lámpája. A vas kereskedőnél elérhető. Gyönyörű állapotú, jól felszerelt, szóval jó vételnek tűnik. A kérdésem az lene, hogy ELM327-tel kommunikál-e, illetve megtudhatom-e valahogy, hogy mi a hasfájása. A Wiki-ben utána olvastam (és láttam azt is hogy van egy beépített lehetőség is a hibakódok kiolvasására), de nem tudom, hogy egyáltalán ad-e valamilyen értékelhető hibakódot ebben az esetben.
Minden választ előre is köszönök!!
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45127 Dátum: 2018.05.16 szerda, 18:03:11 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy nagyon kevés km-es (elméletileg 120 000) 2003 januári Ghia X 2,0 TDCI, ami nagyon erőtlen, illetve villog az izzításjelző lámpája. A vas kereskedőnél elérhető. Gyönyörű állapotú, jól felszerelt, szóval jó vételnek tűnik. A kérdésem az lene, hogy ELM327-tel kommunikál-e, illetve megtudhatom-e valahogy, hogy mi a hasfájása. A Wiki-ben utána olvastam (és láttam azt is hogy van egy beépített lehetőség is a hibakódok kiolvasására), de nem tudom, hogy egyáltalán ad-e valamilyen értékelhető hibakódot ebben az esetben.
Minden választ előre is köszönök!!


Keress másikat!
Hidd el, ez legjobb tanács.  wave

15 év alatt 120.000 km egy ilyen méretű, kategóriájú dízel autótól....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #45128 Dátum: 2018.05.16 szerda, 18:33:04 »


Keress másikat!
Hidd el, ez legjobb tanács.  wave

15 év alatt 120.000 km egy ilyen méretű, kategóriájú dízel autótól....

Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák. Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45129 Dátum: 2018.05.16 szerda, 18:40:57 »

Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák. Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.

Csodák vannak de azért ne lepődj meg, mikor átvágottnak érzed magad később, amikor felkesz az álmaidból! beka3
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #45130 Dátum: 2018.05.16 szerda, 18:56:13 »

Csodák vannak de azért ne lepődj meg, mikor átvágottnak érzed magad később, amikor felkesz az álmaidból! beka3

Tényleg köszönöm, hogy féltitek a nyugodt álmomat, de akkor most tegyük félre a futásteljesítmény valós vagy akár nem valós tényét, mert a jármű állapota és ára mellett nagyjából teljesen mindegy nekem, hogy 120 vagy 300 000.
Ezek után tudna nekem valaki az eredeti kérdésre válaszolni?
Még egyszer köszönöm!
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45131 Dátum: 2018.05.16 szerda, 18:56:38 »

Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák. Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.


Jól sikerült a varázs-garázs!  taps
Szerintem már elég nagy vagy ahhoz, hogy higgy a mesékben!  wave

Szervizkönyv? Ennél sokkal komolyabb iratokat is hamisítanak, csinálnak már.....évek óta.  Cool

Úgy látom sikerült "kiszúrni a szemed" azokkal a dolgokkal, amikkel egy átlag vevőt meggyőznek és levesznek a lábáról.   taps

Csodák persze vannak a csodák palotájában!  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45132 Dátum: 2018.05.16 szerda, 18:59:25 »

Tényleg köszönöm, hogy féltitek a nyugodt álmomat, de akkor most tegyük félre a futásteljesítmény valós vagy akár nem valós tényét, mert a jármű állapota és ára mellett nagyjából teljesen mindegy nekem, hogy 120 vagy 300 000.
Ezek után tudna nekem valaki az eredeti kérdésre válaszolni?
Még egyszer köszönöm!

Látom nem hiszed el, hogy a villogó malacfarok lehet pár tízezres tétel is és lehet közel félmilliós is!
Mellesleg ha valóban 120e km lenne az autóban, akkor semmilyen ilyen jellegű problémának nem kellene lennie még!  Cool



Egyébiránt tanácsot kérni jöttél.... megkaptad. Nem tetszik!
Akkor menj a saját fejed után, bár akkor nem értem a kérdést sem....ha neked tetszik és eldöntötted.  wave




Beépített hibakód olvasás, felejtős. Lényegtelen dolgok....

Megfelelő ELM inteface-el és megfelelő szoftverrel tudsz hibatároló olvasás/törlést végezni -amennyiben törölhető hibák-, de azt nem fogja megmondani neked egy egyszerű műszer, hogy "mi a hasfájása".
Ahhoz diagnosztika kell és az nem csak a hibatároló kiolvasást jelenti.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.16 szerda, 19:04:30 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #45133 Dátum: 2018.05.16 szerda, 19:03:18 »

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy nagyon kevés km-es (elméletileg 120 000) 2003 januári Ghia X 2,0 TDCI, ami nagyon erőtlen, illetve villog az izzításjelző lámpája. A vas kereskedőnél elérhető. Gyönyörű állapotú, jól felszerelt, szóval jó vételnek tűnik. A kérdésem az lene, hogy ELM327-tel kommunikál-e, illetve megtudhatom-e valahogy, hogy mi a hasfájása. A Wiki-ben utána olvastam (és láttam azt is hogy van egy beépített lehetőség is a hibakódok kiolvasására), de nem tudom, hogy egyáltalán ad-e valamilyen értékelhető hibakódot ebben az esetben.
Minden választ előre is köszönök!!

A villogó izzító általában adagolórendszeri hibát szokott jelezni (mindegy, milyet), ami rohadtul nincs összhangban a 120 ezer km-rel.

Kb. homokot kellett volna a gázolajhoz tölteni, hogy 120 ezer alatt tönkremenjen az adagolás... Ennyire azért még a Delphi-rendszer sem xar.

Olvasd ki, hozd vissza a hibakódokat, és utána mondjuk, hogy mennyi csak ennek a javítása. Azután kalkuláld bele a többit is, kerékcsapágytól szilentig, féktárcsától betétig, generátor szíjkör, kuplung, kettős tömegű, ami sajnos túlságosan is jó eséllyel mind-mind nem 120 ezer km-t futott. Ha csak a hozzávalót kell megvedd, és mindent megcsinálsz magad, amit otthon lehet, akkor is 6-800 ezer mindezt rendbe tenni, márpedig elő fog jönni minden egyenként, apránként.

Nézz meg mindent alaposan. A legeldugottabb helyeken látható kopásnyomokat is keresd meg, pl. kormány küllőkről lejön az ezüst festék, ha sokat fogdossák, pedálok gumijai, váltógomb állapota, kilincsek, könyöklők és bennük az ajtó fogantyúk* majdnem nagyítóval szemrevételezése, ülés végigtapogatása, beleüléssel kipróbálása (kiült rugók/szivacsok!), szőnyegek, ill. alattuk az autó saját padlószőnyege, a vezető bal lábánál a kerékdobon a padlőszőnyegben lévő koptatóbetét állapota stb. Cs12 fórumtémájában találsz képeket, hogyan néz ki egy frissen bőrözött kormány ill. váltógomb. Ha ezeket végignézted, szerintem fogsz olyan nyomokat találni, hogy utána nehezen győzöd meg magad a 120 ezer km-ről. Smiley

* Az ajtócsukó fogantyúkon gyárilag egy vastagabb, puhább festékréteg van, ami ennyi idő alatt sérülhet, leválhat. Ez eléggé látszik. Ilyenkor szokták azt csinálni, hogy megfelelő oldószerrel lemossák, és az eredeti, festék alatt védett, karcmentes, csili-vili, de kemény és kopogós műanyagot látod. Hasonlítsd össze a négy ajtóét, hogy egyforma-e, ill. másik autóval is.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.16 szerda, 19:05:44 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45134 Dátum: 2018.05.16 szerda, 19:03:53 »

Válaszod teljesen logikus, de mindketten tudjuk, vannak még csodák. Mellesleg a külső és belső állapot (gyári fényezés és a kormány, ülések, kárpitok stb kopása) alapján, el tudom hinni a 2018 januárig márkaszervíz által vezetett szervízkönyv adatait.
Ha egy lefingott szutykot beviszel egy profi autókozmetikába, garantáltan megkímélt állapotúnak fog kinézni amíg el nem kezded használni. Csodajó vegyszerek vannak.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #45135 Dátum: 2018.05.16 szerda, 19:17:02 »

Látom nem hiszed el, hogy a villogó malacfarok lehet pár tízezres tétel is és lehet közel félmilliós is!
Mellesleg ha valóban 120e km lenne az autóban, akkor semmilyen ilyen jellegű problémának nem kellene lennie még!  Cool



Egyébiránt tanácsot kérni jöttél.... megkaptad. Nem tetszik!
Akkor menj a saját fejed után, bár akkor nem értem a kérdést sem....ha neked tetszik és eldöntötted.  




Beépített hibakód olvasás, felejtős. Lényegtelen dolgok....

Megfelelő ELM inteface-el és megfelelő szoftverrel tudsz hibatároló olvasás/törlést végezni -amennyiben törölhető hibák-, de azt nem fogja megmondani neked egy egyszerű műszer, hogy "mi a hasfájása".
Ahhoz diagnosztika kell és az nem csak a hibatároló kiolvasást jelenti.  Cool


Egyáltalán nem volt szándékomban kétségbe vonni a hozzáértéseteket, hiszen azért jöttem ide kérdezni, mert korábban is kaptam már jó és hasznos tanácsokat válaszokat. 
 worship worship worshipworship
Köszönöm!
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #45136 Dátum: 2018.05.16 szerda, 19:34:22 »


Nézz meg mindent alaposan. A legeldugottabb helyeken látható kopásnyomokat is keresd meg, pl. kormány küllőkről lejön az ezüst festék, ha sokat fogdossák, pedálok gumijai, váltógomb állapota, kilincsek, könyöklők és bennük az ajtó fogantyúk* majdnem nagyítóval szemrevételezése, ülés végigtapogatása, beleüléssel kipróbálása (kiült rugók/szivacsok!), szőnyegek, ill. alattuk az autó saját padlószőnyege, a vezető bal lábánál a kerékdobon a padlőszőnyegben lévő koptatóbetét állapota stb. Cs12 fórumtémájában találsz képeket, hogyan néz ki egy frissen bőrözött kormány ill. váltógomb. Ha ezeket végignézted, szerintem fogsz olyan nyomokat találni, hogy utána nehezen győzöd meg magad a 120 ezer km-ről. Smiley

* Az ajtócsukó fogantyúkon gyárilag egy vastagabb, puhább festékréteg van, ami ennyi idő alatt sérülhet, leválhat. Ez eléggé látszik. Ilyenkor szokták azt csinálni, hogy megfelelő oldószerrel lemossák, és az eredeti, festék alatt védett, karcmentes, csili-vili, de kemény és kopogós műanyagot látod. Hasonlítsd össze a négy ajtóét, hogy egyforma-e, ill. másik autóval is.

AndyA


Nagyjából ezek alapján mertem azt írni, hogy a belsó alapján el tudom hinni az adatokat. A motorba nem látok bele, sőt még járni sem hallottam, de a kopott kárpitot, műanyagot vagy kormányt még megismerem. És ilyen értéknél, még egy kormányt sem érdemes újra cserélni, nem hogy egy padlókárpitot vagy ülést.
Minden esetre neked is köszönöm a válaszodat és ha valamit sikerül megtudnom a diaggal, úgy is itt fogok kérdezni.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45137 Dátum: 2018.05.17 csütörtök, 20:59:15 »

Sziasztok!

Van egy Eu4-es turbóm amit úgy szereztem, viszont nem tudom kivenni a középrészt az öntvényből.
Hiába fújtam rozsdaoldó sprayel.
Lángom nincs megmelegíteni.
Ötlet?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #45138 Dátum: 2018.05.18 péntek, 07:47:56 »

Sziasztok!

Van egy Eu4-es turbóm amit úgy szereztem, viszont nem tudom kivenni a középrészt az öntvényből.
Hiába fújtam rozsdaoldó sprayel.
Lángom nincs megmelegíteni.
Ötlet?


Euro4-es turbó?
Az milyen? Amilyen a többi....  Roll Eyes

Nincs olyan, hogy Euri4-es turbó. Nem a turbó "okozza" az Euro4-es besorolást.  wave



Ötlet: Melegítsd hőlégfúvóval.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45139 Dátum: 2018.05.18 péntek, 08:34:09 »


Euro4-es turbó?
Az milyen? Amilyen a többi....  Roll Eyes

Nincs olyan, hogy Euri4-es turbó. Nem a turbó "okozza" az Euro4-es besorolást.  wave



Ötlet: Melegítsd hőlégfúvóval.

Megpróbálom
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45140 Dátum: 2018.05.18 péntek, 10:44:27 »


Euro4-es turbó?
Az milyen? Amilyen a többi....  Roll Eyes

Nincs olyan, hogy Euri4-es turbó. Nem a turbó "okozza" az Euro4-es besorolást.  wave



Ötlet: Melegítsd hőlégfúvóval.

Melegítettem gázégővel, de akkor se mozdul meg kifelé.
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45141 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:11:51 »

Csodás napot mindenkinek!

A kérdésem hogy a szívósornál cseréltem tömítést, de ugyan úgy jön ki mellette az olaj, illetve nem folyik  ez inkább olajgőz kartelgáz vagy nem tudom.
Tudna nekem valaki segíteni? Januárban volt turbójavítás azóta lehet látni ott szivárgást.
Köszönöm a segítséget minden jókat Áldás Békesség!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45142 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:55:47 »

Csodás napot mindenkinek!

A kérdésem hogy a szívósornál cseréltem tömítést, de ugyan úgy jön ki mellette az olaj, illetve nem folyik  ez inkább olajgőz kartelgáz vagy nem tudom.
Tudna nekem valaki segíteni? Januárban volt turbójavítás azóta lehet látni ott szivárgást.
Köszönöm a segítséget minden jókat Áldás Békesség!
lekell ellenőrizni.nem biztos,hogy onnan jön.lehet a szelepfedél alól,és vagy az egr-től is a szivárgás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


E-mail
« Új hozzászólás #45143 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 12:01:43 »

Csodás napot mindenkinek!

A kérdésem hogy a szívósornál cseréltem tömítést, de ugyan úgy jön ki mellette az olaj, illetve nem folyik  ez inkább olajgőz kartelgáz vagy nem tudom.
Tudna nekem valaki segíteni? Januárban volt turbójavítás azóta lehet látni ott szivárgást.
Köszönöm a segítséget minden jókat Áldás Békesség!
 Összerakásnál valószinüleg nem maradt a helyén valamelyik szilikon tömítés,akkor falsot tud szívni.
Le kell venni megint,a szívósort,és megigazítani ,ha megsérült  ki kell cserélni.De mielőtt szétszednéd nézd meg a szelep dekni körül olajos e mert lehet,hogy onnan folyik le az olaj,próbád meghúzni a csavarokat.
Lehet,hogy a tömítést ki kell cserélni.
Jaxi
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45144 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 12:07:23 »

köszönöm ránézek!
Naplózva
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45145 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 12:17:34 »

Üdvözöllek!

még egy kérdés az agr szelepem le van dugózva ezt most vettem észre. a fémcsőnél van egy alátét ami nem lukas ami belemegy közvetlen az agr szelepbe.
Ha veszek bele egy új Agr szelepet mert a régi az berohadt,  azzal működik az autó egyből? vagy hagyjam semmi értelme?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45146 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 12:21:59 »

Üdvözöllek!

még egy kérdés az agr szelepem le van dugózva ezt most vettem észre. a fémcsőnél van egy alátét ami nem lukas ami belemegy közvetlen az agr szelepbe.
Ha veszek bele egy új Agr szelepet mert a régi az berohadt,  azzal működik az autó egyből? vagy hagyjam semmi értelme?
itt a ford egr nek hívja.Az csak jó ha levan dugózva.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Borso76
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #45147 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 12:31:09 »

itt a ford egr nek hívja.Az csak jó ha levan dugózva.

Köszönöm akkor úgy hasít és nyalja az aszfaltot tovább !
Naplózva
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 990


E-mail
« Új hozzászólás #45148 Dátum: 2018.05.22 kedd, 08:23:39 »

Helló!

4.-ben 2100-as fordulaton megvan a 250kpa MAP érték Forscanben az jónak mondható?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #45149 Dátum: 2018.05.22 kedd, 10:03:20 »

Helló!

4.-ben 2100-as fordulaton megvan a 250kpa MAP érték Forscanben az jónak mondható?
1850nél megkell lennie a maximum nyomásnak.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 896 897 898 899 900 901 902 [903] 904 905 906 907 908 909 910 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.