Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:51:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
903
904
905
906
907
908
909
[
910
]
911
912
913
914
915
916
917
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14643576 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45450 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 18:46:09 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.07.22 vasárnap, 10:42:40
Most vokt egy jaguaros fiú ugyanezzel a problémával neki neg segitett a kényszer regenerálas
Julinéninek fájt a feje a múlt héten. Most neked is. Neki kihúzták 2 fogát ezek után elmúlt a fejfájása. akkor most te is kihúzod 2 fogad?
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45451 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 19:32:28 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.07.22 vasárnap, 18:46:09
Julinéninek fájt a feje a múlt héten. Most neked is. Neki kihúzták 2 fogát ezek után elmúlt a fejfájása. akkor most te is kihúzod 2 fogad?
Ki az a Juli néni?
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45452 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 21:53:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.22 vasárnap, 19:32:28
Ki az a Juli néni?
Akinek kihuztak a fogát!
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45453 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 21:55:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.07.22 vasárnap, 18:46:09
Julinéninek fájt a feje a múlt héten. Most neked is. Neki kihúzták 2 fogát ezek után elmúlt a fejfájása. akkor most te is kihúzod 2 fogad?
Nekem nem faj a fejem!
Csak azt írtam(akartam) , hogy egy próbát megèrhet
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45454 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 21:58:48 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.07.22 vasárnap, 21:55:30
Nekem nem faj a fejem!
Csak azt írtam(akartam) , hogy egy próbát megèrhet
kár általánosítani, egy jószándékú próbából lehet elég gondot is generálni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45455 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 22:04:34 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2018.07.22 vasárnap, 21:58:48
kár általánosítani, egy jószándékú próbából lehet elég gondot is generálni
Ez igaz.
De ha faj a fejem es azt javaslod huzassam ki a fogam akkor elotte elmegyek a fogorvoshoz
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45456 Dátum:
2018.07.22 vasárnap, 22:50:14 »
Idézetet írta: Lacko1984 - 2018.07.22 vasárnap, 22:04:34
Ez igaz.
De ha faj a fejem es azt javaslod huzassam ki a fogam akkor elotte elmegyek a fogorvoshoz
Nem kell misztifikálni. Diagnosztika kell, nem Uri Geller.
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45457 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 07:09:02 »
Azt javasolja a Forscan, semmikeppen ne csinaljak regeneralast. Gondolom csere kellene legyen, vagy kiiktatas. Elobbi kb. 400 €, utobbi 350€. Csak nem tudom melyik jobb valsztas.
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.23 hétfő, 07:14:16 írta keczka
»
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Lacko1984
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 923
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45458 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 07:37:51 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.22 vasárnap, 22:50:14
Nem kell misztifikálni. Diagnosztika kell, nem Uri Geller.
Csak egy történetet meseltem el, nem akartam rosszat
Naplózva
Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45459 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 21:11:42 »
Nos ... ma rászántam magam egy kis kutakodásra. Gondoltam ledugózom az EGR szelepet. szétszedtük egy haverral, de irtó koszos volt a szelep. Leszereltük, de a szívótorok is nagyon tele volt olajos korommal. megtisztítottunk mindent és legnagyobb meglepetésemre eltűnt a motor alacsony fordulatú rángatása. aztán nem lévén más lehetőségem, alaphelyzetbe állítottam a DPF-et. Ez rövid időre kiütötte a részecskeszűrő hibát, a kocsi pedig megtáltosodott hirtelen. Legalább így tudom, hogy az új turbótöltő nem hibás. Persze itt felmerül egy újabb kérdés: mi okozta a sok kormot a rendszerben? A DPF, esetleg a hibás turbótöltő?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45460 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 21:46:39 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.23 hétfő, 21:11:42
Persze itt felmerül egy újabb kérdés: mi okozta a sok kormot a rendszerben? A DPF, esetleg a hibás turbótöltő?
A gázolaj..
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45461 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 21:50:43 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.23 hétfő, 21:46:39
A gázolaj..
Általában OMV-t kap. Mit javasolsz?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45462 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 21:56:06 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.23 hétfő, 21:50:43
Általában OMV-t kap. Mit javasolsz?
Egy benzines autót, lehetőleg szívócső befecskendezésest
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45463 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 22:00:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.23 hétfő, 21:56:06
Egy benzines autót, lehetőleg szívócső befecskendezésest
Vicces ... no de most komolyan, lehet a *** gázolaj?
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45464 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 22:05:07 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.23 hétfő, 22:00:35
Vicces ... no de most komolyan, lehet a *** gázolaj?
Nem. Bár az auchant kerülném.
Dízel, ennyit tud, kormol, az egr meg megeteti vele, a kartergázt is megetetik vele, a korommal egész jó kis elegyet alkotnak, valahol le kell rakódnia.
Naplózva
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45465 Dátum:
2018.07.23 hétfő, 22:14:00 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.07.23 hétfő, 22:05:07
Nem. Bár az auchant kerülném.
Dízel, ennyit tud, kormol, az egr meg megeteti vele, a kartergázt is megetetik vele, a korommal egész jó kis elegyet alkotnak, valahol le kell rakódnia.
Amit meg nem tud megenni az megy a DPF-be.
Mesés.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45466 Dátum:
2018.07.24 kedd, 07:12:05 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.23 hétfő, 21:50:43
Általában OMV-t kap. Mit javasolsz?
Dugózd le az EGR-t, és akkor nem fér oda a mocsok a szívósorhoz...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wofer
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3727
Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45467 Dátum:
2018.07.24 kedd, 07:21:49 »
Idézetet írta: keczka - 2018.07.23 hétfő, 21:11:42
Nos ... ma rászántam magam egy kis kutakodásra. Gondoltam ledugózom az EGR szelepet. szétszedtük egy haverral, de irtó koszos volt a szelep. Leszereltük, de a szívótorok is nagyon tele volt olajos korommal. megtisztítottunk mindent és legnagyobb meglepetésemre eltűnt a motor alacsony fordulatú rángatása. aztán nem lévén más lehetőségem, alaphelyzetbe állítottam a DPF-et. Ez rövid időre kiütötte a részecskeszűrő hibát, a kocsi pedig megtáltosodott hirtelen. Legalább így tudom, hogy az új turbótöltő nem hibás. Persze itt felmerül egy újabb kérdés: mi okozta a sok kormot a rendszerben? A DPF, esetleg a hibás turbótöltő?
Amit irtál látszik eddig nem volt még diesel autód,igy ezeket az alap dolgokat most fogod összeszedni...
mint hogy a kipufogógáz vissza van vezetve, hamarabb bemelegedjen a motor (meg utána is X%).
Igen ezek a DPF dolgok, normális müszaki gondolkodású embernek felfoghatatlanok.
(( a lakásban összeszeded a szemetet gondosan,aztán leviszed az utcára és kiöntöd a földre...kb
))
Naplózva
https://audioshop.hu/
Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45468 Dátum:
2018.07.24 kedd, 07:43:07 »
Idézetet írta: wofer - 2018.07.24 kedd, 07:21:49
Amit irtál látszik eddig nem volt még diesel autód,igy ezeket az alap dolgokat most fogod összeszedni...
mint hogy a kipufogógáz vissza van vezetve, hamarabb bemelegedjen a motor (meg utána is X%).
Igen ezek a DPF dolgok, normális müszaki gondolkodású embernek felfoghatatlanok.
(( a lakásban összeszeded a szemetet gondosan,aztán leviszed az utcára és kiöntöd a földre...kb
))
Elsősorban nem a melegedés miatt vezetik vissza, hanem azért, hogy a kipufogógázban lévő NO-k mennyiségét csökkentsék, de ez a lényegen mit sem változtat.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45469 Dátum:
2018.07.24 kedd, 10:49:27 »
Sziasztok,
elfáradt a függőleges turbőcsövem, a szemből nézve a motor bal oldalán elől... Az elmúlt 10 év alatt, most harmadjára.
Egyelőre megy a gép, de eléggé szuszogós lett a hangja.
Sajna Auto-fort csak jövőhét végére tudná vállalni, ezért kéne vmi gyorsabb megoldás...
Tudtok vmi gyors szervízt, ahol ki tudnák cserélni?
Köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45470 Dátum:
2018.07.24 kedd, 11:05:39 »
Idézetet írta: Levis - 2018.07.24 kedd, 10:49:27
Sziasztok,
elfáradt a függőleges turbőcsövem, a szemből nézve a motor bal oldalán elől... Az elmúlt 10 év alatt, most harmadjára.
Egyelőre megy a gép, de eléggé szuszogós lett a hangja.
Sajna Auto-fort csak jövőhét végére tudná vállalni, ezért kéne vmi gyorsabb megoldás...
Tudtok vmi gyors szervízt, ahol ki tudnák cserélni?
Köszi,
Levis
Vegyél háromrétegű szilikont, az nem fog többé kidurranni. Amíg megjön, addig meg szedd le, és tekerd körbe egymással keresztben két réteg szöveg ragasztószalaggal:
https://eshop.wurth.hu/Termek-kategoriak/Polieszter-szoevet-ragasztoszalag/31323004050101.cyid/3132.cgid/hu/HU/HUF/
Ideiglenes megoldásnak addig jó lesz, de földkörüli útra ne mostanában indulj az autóval.
Figyulim! Felszólít! Duck tape és hasonló nem jó!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45471 Dátum:
2018.07.24 kedd, 11:21:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.07.24 kedd, 11:05:39
Vegyél háromrétegű szilikont, az nem fog többé kidurranni. Amíg megjön, addig meg szedd le, és tekerd körbe egymással keresztben két réteg szöveg ragasztószalaggal:
https://eshop.wurth.hu/Termek-kategoriak/Polieszter-szoevet-ragasztoszalag/31323004050101.cyid/3132.cgid/hu/HU/HUF/
Ideiglenes megoldásnak addig jó lesz, de földkörüli útra ne mostanában indulj az autóval.
Figyulim! Felszólít! Duck tape és hasonló nem jó!
AndyA
Miért nem jó a Duct(!) Tape ilyenre?
Túl széles és/vagy nem elég rugalmas?
«
Utoljára szerkesztve: 2018.07.24 kedd, 11:47:15 írta Ferqo
»
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45472 Dátum:
2018.07.24 kedd, 12:22:57 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.24 kedd, 11:21:35
Miért nem jó a Duct(!) Tape ilyenre?
Túl széles és/vagy nem elég rugalmas?
elolvad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45473 Dátum:
2018.07.24 kedd, 12:23:49 »
Idézetet írta: Ferqo - 2018.07.24 kedd, 11:21:35
Miért nem jó a Duct(!) Tape ilyenre?
Túl széles és/vagy nem elég rugalmas?
https://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape
Szóval duck tape is.
Megolvadhat a motortérben a melegben. A polietilén már 115 fok körül olvad.
Egyébként ennek a bandázsolásnak éppen az a célja, hogy kicsi se legyen rugalmas, mert akkor újra szétnyílhat a repedés. Ezért is jobb a szövet szigszalag.
Ha nincs jobb kéznél, még a Leukoplaszt is játszik, tökéletes a feladatra. Persze előtte gondos zsírtalanítás, különben baxhatod, sose fog rendesen felragadni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2813
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45474 Dátum:
2018.07.24 kedd, 13:37:04 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.07.24 kedd, 12:23:49
https://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape
Szóval duck tape is.
Megolvadhat a motortérben a melegben. A polietilén már 115 fok körül olvad.
Egyébként ennek a bandázsolásnak éppen az a célja, hogy kicsi se legyen rugalmas, mert akkor újra szétnyílhat a repedés. Ezért is jobb a szövet szigszalag.
Ha nincs jobb kéznél, még a Leukoplaszt is játszik, tökéletes a feladatra. Persze előtte gondos zsírtalanítás, különben baxhatod, sose fog rendesen felragadni.
AndyA
Értem.
Naplózva
MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45475 Dátum:
2018.07.25 szerda, 08:53:24 »
Idézetet írta: AndyA - 2018.07.24 kedd, 11:05:39
Vegyél háromrétegű szilikont, az nem fog többé kidurranni. Amíg megjön, addig meg szedd le, és tekerd körbe egymással keresztben két réteg szöveg ragasztószalaggal:
https://eshop.wurth.hu/Termek-kategoriak/Polieszter-szoevet-ragasztoszalag/31323004050101.cyid/3132.cgid/hu/HU/HUF/
Ideiglenes megoldásnak addig jó lesz, de földkörüli útra ne mostanában indulj az autóval.
Figyulim! Felszólít! Duck tape és hasonló nem jó!
AndyA
Köszi
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
keczka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 158
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45476 Dátum:
2018.07.25 szerda, 22:34:17 »
Idézetet írta: wofer - 2018.07.24 kedd, 07:21:49
Amit irtál látszik eddig nem volt még diesel autód,igy ezeket az alap dolgokat most fogod összeszedni...
mint hogy a kipufogógáz vissza van vezetve, hamarabb bemelegedjen a motor (meg utána is X%).
Igen ezek a DPF dolgok, normális müszaki gondolkodású embernek felfoghatatlanok.
(( a lakásban összeszeded a szemetet gondosan,aztán leviszed az utcára és kiöntöd a földre...kb
))
Volt nekem dízelem, egy 87-es Fiat Regata, csak bajom nem volt vele motorikusan. Az más, hogy lerohadt róla az oldala. Volt annak is turbó meg inetkóóóóler de tenyleg igénytelen volt. Aztán jött két benzines, de igazából mindig visszakívántam a dízelt. Most megkaptam. Amúgy ma csináltunk egy visszafolyó tesztet ami két porlasztót is hibásnak hozott ki. Ezt kicsit hanyagolom, először a DPF kipucoltatását végeztetem el. Mindenkinek köszönöm a hozzászólásokat, szívesen olvasom őket és segítenek is.
Naplózva
Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
Zsolt997
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45477 Dátum:
2018.07.31 kedd, 20:24:12 »
Sziasztok.lassan olaj csere előtt allok és arra lennék kiváncsi hogy a gyári Formula olajtol van jobb?2002 évi. 2000 tdci koszi a válaszokat
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45478 Dátum:
2018.08.01 szerda, 07:40:03 »
Idézetet írta: Zsolt997 - 2018.07.31 kedd, 20:24:12
Sziasztok.lassan olaj csere előtt allok és arra lennék kiváncsi hogy a gyári Formula olajtol van jobb?2002 évi. 2000 tdci koszi a válaszokat
Biztosan van, de minek? Csak drágább, de semmi pluszt nem ad hozzá a dologhoz cserébe a magasabb árért.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45479 Dátum:
2018.08.01 szerda, 08:43:39 »
Idézetet írta: Zsolt997 - 2018.07.31 kedd, 20:24:12
Sziasztok.lassan olaj csere előtt allok és arra lennék kiváncsi hogy a gyári Formula olajtol van jobb?2002 évi. 2000 tdci koszi a válaszokat
Pont jó a gyári.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45480 Dátum:
2018.08.01 szerda, 18:57:53 »
Srácok
A turbónyomásnak mennyinek kellene lenni-e alapjáraton és mennyinek mondjuk 3000-s fordulaton ?
választ előre is köszönöm
ui: nálam forscannel élőadattal obdll map résszel mérve 1 bár alapjáraton és 1.3 bár 3000-s fordulaton
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45481 Dátum:
2018.08.01 szerda, 19:36:13 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.08.01 szerda, 18:57:53
Srácok
A turbónyomásnak mennyinek kellene lenni-e alapjáraton és mennyinek mondjuk 3000-s fordulaton ?
választ előre is köszönöm
ui: nálam forscannel élőadattal obdll map résszel mérve 1 bár alapjáraton és 1.3 bár 3000-s fordulaton
semmi jelentősége.turbo nyomást menet kozben lehet mérni.
Illetve kiakasztott állító karral a geon...TIS ben van hozzá bulletin.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsolt997
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45482 Dátum:
2018.08.01 szerda, 21:46:45 »
Köszönöm a válaszokat
Naplózva
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45483 Dátum:
2018.08.02 csütörtök, 17:45:52 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.01 szerda, 19:36:13
semmi jelentősége.turbo nyomást menet kozben lehet mérni.
Illetve kiakasztott állító karral a geon...TIS ben van hozzá bulletin.
Na megmértem menetközben is a turbónyomást , de a plafon 2.2 bar volt , bármelyik fokozatban padlózva vagy csak simán finoman gyorsitva is
Amit még megfigyeltem, hogy 1900-2000-s fordulatnál kezdte igazán erejét érezni és akkor olyan 1.9-2 bar volt a nyomás
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45484 Dátum:
2018.08.02 csütörtök, 17:49:08 »
Idézetet írta: rstwingo - 2018.08.02 csütörtök, 17:45:52
Na megmértem menetközben is a turbónyomást , de a plafon 2.2 bar volt , bármelyik fokozatban padlózva vagy csak simán finoman gyorsitva is
Amit még megfigyeltem, hogy 1900-2000-s fordulatnál kezdte igazán erejét érezni és akkor olyan 1.9-2 bar volt a nyomás
2.5bar a töltőnyomas maximuma. Valahol szelel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45485 Dátum:
2018.08.04 szombat, 08:08:26 »
Sziasztok.
FMBA motorkódos TDCI. Motortartó bak mennyi, hogy néz ki, hol találom?
Köszi.
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45486 Dátum:
2018.08.04 szombat, 10:58:43 »
Idézetet írta: deezz - 2018.08.04 szombat, 08:08:26
Sziasztok.
FMBA motorkódos TDCI. Motortartó bak mennyi, hogy néz ki, hol találom?
Köszi.
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses motortartó bakból 3 db van a gépsárkányban.
1. Szemben állva a motorral a baloldalon a torony mellett.
2. A légszűrőház alatt a váltótartóval kombinálva.
3. A sebváltó alatt, a váltó és a bölcső közé beépített nyomaték tám. Vízszintesen van beépítve.
Az áruk nem olcsó, viszont jó drága.
A
www.alkatreszek.hu
web oldalon nézd meg őket, a motor alkatrészek fejezetben.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.04 szombat, 11:03:30 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45487 Dátum:
2018.08.04 szombat, 15:34:07 »
Sziasztok,
Gorogorszagban a palyan P132a hibakodot es veszuzemet kaptam.
Geot az elmult honapban ellenoriztem, illetve most kozben ismet, siman mozog.
Ujrainditast kovetoen neha kb fel percig jo, neha pedig azonnal tilt alapjaraton is.
Mit tanacsoltok, mehetek igy kb 1200km-t?
Koszonom
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.04 szombat, 18:48:45 írta bari012
»
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45488 Dátum:
2018.08.04 szombat, 23:41:00 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.08.04 szombat, 15:34:07
Sziasztok,
Gorogorszagban a palyan P132a hibakodot es veszuzemet kaptam.
Geot az elmult honapban ellenoriztem, illetve most kozben ismet, siman mozog.
Ujrainditast kovetoen neha kb fel percig jo, neha pedig azonnal tilt alapjaraton is.
Mit tanacsoltok, mehetek igy kb 1200km-t?
Koszonom
Nézd meg, hogy mozog e a geo karja indításkor/ gázadásra (valószinüleg nem fog)
Esélyes, hogy az elektronika elköszönt.
Én vennék egy pákát, multimétert egy barkácsboltban, és nekiállnék megjavítani. 1200 km-t vészüzembe biztos nem vállalnék be...
Naplózva
bari012
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 240
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45489 Dátum:
2018.08.05 vasárnap, 07:04:04 »
Idézetet írta: VZoli - 2018.08.04 szombat, 23:41:00
Nézd meg, hogy mozog e a geo karja indításkor/ gázadásra (valószinüleg nem fog)
Esélyes, hogy az elektronika elköszönt.
Én vennék egy pákát, multimétert egy barkácsboltban, és nekiállnék megjavítani. 1200 km-t vészüzembe biztos nem vállalnék be...
Köszi!
A geo karja csak akkor mozog, ha leakasztom az elektronikáról
Már 300at jöttem vele Bulgáriáig.
Nem teszek benne kár ha megyek még egy kicsit vele Budapestig?
Naplózva
2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm
Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
deezz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 39
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45490 Dátum:
2018.08.05 vasárnap, 08:29:56 »
Idézetet írta: László - 2018.08.04 szombat, 10:58:43
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses motortartó bakból 3 db van a gépsárkányban.
1. Szemben állva a motorral a baloldalon a torony mellett.
2. A légszűrőház alatt a váltótartóval kombinálva.
3. A sebváltó alatt, a váltó és a bölcső közé beépített nyomaték tám. Vízszintesen van beépítve.
Az áruk nem olcsó, viszont jó drága.
A
www.alkatreszek.hu
web oldalon nézd meg őket, a motor alkatrészek fejezetben.
Tisztelettel László!
Nagyon köszi! "Nem olcsó", de muszáj megnéznem, mivel az az érzésem hogy bemozdul a motor a helyén.
Naplózva
2.0 TDCI GHIA TURNIER 130LE 2002.
vzoli
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45491 Dátum:
2018.08.05 vasárnap, 08:57:21 »
Idézetet írta: bari012 - 2018.08.05 vasárnap, 07:04:04
Köszi!
A geo karja csak akkor mozog, ha leakasztom az elektronikáról
Már 300at jöttem vele Bulgáriáig.
Nem teszek benne kár ha megyek még egy kicsit vele Budapestig?
Vészüzemben? Hát te tudod. Én mentem egyszer így pestről fehérvárig, de nem volt ajándék. Alig vánszorog, erő kb mint egy trabantban, kormol és sokat eszik. Miután hazaértem, kb 30 percen belül meg volt javítva az a pár forrasztás ami elengedett az elektronikában.
Naplózva
jános
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45492 Dátum:
2018.08.05 vasárnap, 11:11:33 »
Sziasztok! 2006-os 2-es tdci mondeomból hogyan kell kiszerelni a kormányművet? (a porvédőbe megy az olaj) Tud valaki leírást adni? Ha valakinek van eladó,jó állapotú,érdekelne.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #45493 Dátum:
2018.08.05 vasárnap, 12:45:11 »
Idézetet írta: deezz - 2018.08.05 vasárnap, 08:29:56
Nagyon köszi! "Nem olcsó", de muszáj megnéznem, mivel az az érzésem hogy bemozdul a motor a helyén.
Tisztelt Fórumtárs!
Én legelőször a sebváltó alatt lévő nyomatéktámot nézném meg először. Ha a nyomatéktám ki van verődve, akkor sebességbe rakva induláskor minden esetben hallatszik egy gyenge vagy erősebb koppanó hang a sebváltó felől. A másik két motortartó bak gyenge állapota valóban okozhat akár jelentős motorelmozdulást is, indulás esetén. Szembe állva a motor bal oldalán lévő tartóbak, hidraulikus géllel töltött. Sok esetben látható a gél elfolyása. Ilyen esetben azonnal kuka és cserélendő a tartó bak. Szerencsére ezek a bakok ritkán hibásodnak meg.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2018.08.05 vasárnap, 14:40:37 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45494 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 13:30:09 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.07.09 hétfő, 14:06:48
Ez megnyugtato volna ha csak ez a baj csak a Balatonrol lesz *** ilyen kormolassal visszajutni a szervizbe..(
Nos, a turbócső rendben van. Nem azért kormol gyorsításkor. Hidegindításnál 1-2 percig dadog is a motor, tehát a szakember szerint valószínűleg porlasztócsúcs..Hibakód nincs.
Most Pro-tec adalékkal próbálkozunk kicsit kevesebbet kormol már azóta de ez még messze van a tökéletestől.(Eddig évek óta Liqui-moly-t használtam, úgy látszik hiába)
Szerintetek lehet esetleg mégis más a hiba oka?
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45495 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 15:10:00 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.08.06 hétfő, 13:30:09
Nos, a turbócső rendben van. Nem azért kormol gyorsításkor. Hidegindításnál 1-2 percig dadog is a motor, tehát a szakember szerint valószínűleg porlasztócsúcs..Hibakód nincs.
Most Pro-tec adalékkal próbálkozunk kicsit kevesebbet kormol már azóta de ez még messze van a tökéletestől.(Eddig évek óta Liqui-moly-t használtam, úgy látszik hiába)
Szerintetek lehet esetleg mégis más a hiba oka?
a turbócső rendben van-meg is mértétek a turbónyomást? 2,5bar helyett 2,3-nál már kormol.Nem biztos, hogy szemmel látszik a hiba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45496 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 15:17:58 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.06 hétfő, 15:10:00
a turbócső rendben van-meg is mértétek a turbónyomást? 2,5bar helyett 2,3-nál már kormol.Nem biztos, hogy szemmel látszik a hiba.
Csak annyit mondtak, hogy rendben van..( de valószínűleg nem, csak szemmel nézték végig )
Sokszor amúgy nem is fekete a füst már, hanem szürke. Nem tudom jelent-e ez vmit.
Köszi a tippet!
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
wmatyas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 173
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45497 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 15:38:10 »
Idézetet írta: alf® - 2018.08.06 hétfő, 15:10:00
a turbócső rendben van-meg is mértétek a turbónyomást? 2,5bar helyett 2,3-nál már kormol.Nem biztos, hogy szemmel látszik a hiba.
Még egy kérdés : ha kevés a nyomás, hibakódot nem adna?
( vagy porlasztóhibánál? )
Köszi.
Naplózva
MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45498 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 21:20:26 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.08.06 hétfő, 15:38:10
Még egy kérdés : ha kevés a nyomás, hibakódot nem adna?
( vagy porlasztóhibánál? )
Köszi.
nem.nem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Kormolas
«
Új hozzászólás #45499 Dátum:
2018.08.06 hétfő, 21:21:44 »
Idézetet írta: wmatyas - 2018.08.06 hétfő, 15:17:58
Csak annyit mondtak, hogy rendben van..( de valószínűleg nem, csak szemmel nézték végig )
Sokszor amúgy nem is fekete a füst már, hanem szürke. Nem tudom jelent-e ez vmit.
Köszi a tippet!
igen.víz vagy olaj ég a hengerben... A csúcs vagy üzaprobléma fekete füsttel jár.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
903
904
905
906
907
908
909
[
910
]
911
912
913
914
915
916
917
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ