Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 09:20:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 902 903 904 905 906 907 908 [909] 910 911 912 913 914 915 916 ... 958   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13205183 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45400 Dátum: 2018.07.07 szombat, 22:16:30 »

valahol kifúj még a turbócső rendszer.és az egr-t lekell dugózni.

Az EGR amióta nálam van le van dugózva.
A turbócsővek, mivel levoltak véve tisztitáshoz, mindegyik új saválló bilincset kapot + ujrabandázsolva mind és még alu szallaggal is körbe ragasztva teljesen.
Az auto megy mint veszedelem, ezzel nincs is baj, csak a fekete füst, ha hirtelen gyorsitok.

ezért kérdeztem, mi okozhat még fekete füstöt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45401 Dátum: 2018.07.07 szombat, 22:25:16 »

Az EGR amióta nálam van le van dugózva.
A turbócsővek, mivel levoltak véve tisztitáshoz, mindegyik új saválló bilincset kapot + ujrabandázsolva mind és még alu szallaggal is körbe ragasztva teljesen.
Az auto megy mint veszedelem, ezzel nincs is baj, csak a fekete füst, ha hirtelen gyorsitok.

ezért kérdeztem, mi okozhat még fekete füstöt

ökölszabály.
Fekete füst: kevés levegő,sok üzemanyag.

Ha mindet kizártad,kezd előről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #45402 Dátum: 2018.07.08 vasárnap, 09:53:36 »

Az EGR amióta nálam van le van dugózva.
A turbócsővek, mivel levoltak véve tisztitáshoz, mindegyik új saválló bilincset kapot + ujrabandázsolva mind és még alu szallaggal is körbe ragasztva teljesen.
Az auto megy mint veszedelem, ezzel nincs is baj, csak a fekete füst, ha hirtelen gyorsitok.

ezért kérdeztem, mi okozhat még fekete füstöt
Tükörből látod hogy nyom egy pamacsot, vagy mögötte egy  másik kocsiból figyeled?
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #45403 Dátum: 2018.07.08 vasárnap, 11:15:23 »

Sziasztok!

2.0 tdci 2002 FMBA. Tegnap teljes nagynyomású rendszer felújításon esett át az autó, plusz szíjak, plusz vezérlés csere.
Az autó működése hibátlan viszont kopogó hangot hallok a légszűrőházból, kézzel is érezhető a ház tetején a kopogás.
Csavarok fellazításával erősödik a hang. Egyenlőre még forró a motor és környéke a behatóbb vizsgálathoz, addig ötlet valakinek
mi lehet a baj?
Köszi
Márk
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45404 Dátum: 2018.07.08 vasárnap, 18:11:59 »

Tükörből látod hogy nyom egy pamacsot, vagy mögötte egy  másik kocsiból figyeled?

Tükörből látom a füstöt, ahogy rálépek a gázra (pici padló) rögtön látom
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45405 Dátum: 2018.07.08 vasárnap, 23:10:56 »

Sziasztok.
Egy elobbi bejegyzesemben kertem velemenyt egy erdekes jelensegrol: turbitisztitas utan eros gaztalepesnel eros ciripelo-visito hang hallatszik. Ehhez tarsul egy rangatas ugy 1700-2000 korul. Javasoltatok vigyem vissza a szerelohoz. Megtettem, leszedtuk ugyanis azt tippeltek tobben, hogy elfuj valahol. Talaltunk egy kormos reszt ahovacwgy fem pakolas jar azt javitottuk deca hang maradt. Kozben ujra villogo malacfarok mar inditozastol, P 242F hibakoddal, ez ugyebar reszecskeszuro. Nem tudvan mit tegyunk leakasztottuk a kis kart a turbo elektronikarol es egy csapasra megszunt a rangatas es az a hang. Elhuztuk a kart kezzel teljesen a masik pozicioba es azonnal megjelent az a hang es a rangatas is. Szerintetek ujittassam fel a turbot? Ja es folytonos meg a P0488 hiba is. Ez miota nalam van folytotosan visszajon.
Koszonom valaszaitokat.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45406 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 06:07:45 »

Sziasztok.
Egy elobbi bejegyzesemben kertem velemenyt egy erdekes jelensegrol: turbitisztitas utan eros gaztalepesnel eros ciripelo-visito hang hallatszik. Ehhez tarsul egy rangatas ugy 1700-2000 korul. Javasoltatok vigyem vissza a szerelohoz. Megtettem, leszedtuk ugyanis azt tippeltek tobben, hogy elfuj valahol. Talaltunk egy kormos reszt ahovacwgy fem pakolas jar azt javitottuk deca hang maradt. Kozben ujra villogo malacfarok mar inditozastol, P 242F hibakoddal, ez ugyebar reszecskeszuro. Nem tudvan mit tegyunk leakasztottuk a kis kart a turbo elektronikarol es egy csapasra megszunt a rangatas es az a hang. Elhuztuk a kart kezzel teljesen a masik pozicioba es azonnal megjelent az a hang es a rangatas is. Szerintetek ujittassam fel a turbot? Ja es folytonos meg a P0488 hiba is. Ez miota nalam van folytotosan visszajon.
Koszonom valaszaitokat.

Igen ujittasd fel, mert a lapátok beleérnek az állíthato geo kis lapátaiba
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45407 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 07:11:37 »

Igen ujittasd fel, mert a lapátok beleérnek az állíthato geo kis lapátaiba
Es ettol lehet a rangatas is? Meg a reszecskeszuro dugulasa? meg a P0488 hibakod? Kezdem azt erezni, hogy ocskavas az egesz auto. A reszecskeszurot most regeneraltattam, de leszerlve is ki volt tavaly.
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45408 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 08:44:18 »

Es ettol lehet a rangatas is? Meg a reszecskeszuro dugulasa? meg a P0488 hibakod? Kezdem azt erezni, hogy ocskavas az egesz auto. A reszecskeszurot most regeneraltattam, de leszerlve is ki volt tavaly.
ha kormol az autó a turbómiatt,természetes, hogy a DPF eldugul, de az nem annak a  hibája.Magszűnik a többlet füst, em lesz gond a részecskeszűrővel sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45409 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 13:35:29 »

Sziasztok,

Gyorsitasnal eléggé kormol az autom.
Teljesitmény csökkenés nincs.
Pár éve volt hasonló, akkor turbócső repedes volt de akkor nem is volt ereje,most minden jó,csak baromira kormol.
Tudtok tippet adni,mi lehet ?
Köszi
 
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #45410 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 13:47:17 »

Sziasztok,

Gyorsitasnal eléggé kormol az autom.
Teljesitmény csökkenés nincs.
Pár éve volt hasonló, akkor turbócső repedes volt de akkor nem is volt ereje,most minden jó,csak baromira kormol.
Tudtok tippet adni,mi lehet ?
Köszi
 

Igen, megint turbócső, csak másik/máshol/más hosszúságban repedt ki.
Naplózva
wmatyas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 173



E-mail
« Új hozzászólás #45411 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 14:06:48 »

Igen, megint turbócső, csak másik/máshol/más hosszúságban repedt ki.

Ez megnyugtato volna ha csak ez a baj csak a Balatonrol lesz *** ilyen kormolassal visszajutni a szervizbe..(
Naplózva

MKIII 2005 2.0 TDCI Turnier, Trend
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #45412 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 15:25:02 »

Sziasztok!

2.0 tdci 2002 FMBA. Tegnap teljes nagynyomású rendszer felújításon esett át az autó, plusz szíjak, plusz vezérlés csere.
Az autó működése hibátlan viszont kopogó hangot hallok a légszűrőházból, kézzel is érezhető a ház tetején a kopogás.
Csavarok fellazításával erősödik a hang. Egyenlőre még forró a motor és környéke a behatóbb vizsgálathoz, addig ötlet valakinek
mi lehet a baj?
Köszi
Márk


Egyszerűen nem találom a hibát, mostmár 1-2 ben füstpamacs is van többi fokozatban minimális füst!???
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #45413 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 15:35:59 »


Egyszerűen nem találom a hibát, mostmár 1-2 ben füstpamacs is van többi fokozatban minimális füst!???

Amikor nyomsz egy parkettát, egy füstpamacs az normális, ha akkora, hogy magad a tükörben nem is látod, csak a mögötted jövő. Ez egyszerűen egy hirtelen üzemállapot-váltás, ez így működik. Bajt akkor keress, ha már te is látod a tükörben, ill. ha a nyomva tartott gázpedált mellett folyamatos a ködösítés a mögötted jövőknek.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #45414 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 16:22:39 »

Amikor nyomsz egy parkettát, egy füstpamacs az normális, ha akkora, hogy magad a tükörben nem is látod, csak a mögötted jövő. Ez egyszerűen egy hirtelen üzemállapot-váltás, ez így működik. Bajt akkor keress, ha már te is látod a tükörben, ill. ha a nyomva tartott gázpedált mellett folyamatos a ködösítés a mögötted jövőknek.

AndyA

Igen nem is a füst zavar igazából, és az autó működése is rendben van, csak mintha egy direkt szűrő lenne rajta.
Naplózva
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #45415 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 18:38:57 »

Igen nem is a füst zavar igazából, és az autó működése is rendben van, csak mintha egy direkt szűrő lenne rajta.

Megvan, hidrotőke.
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45416 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 19:09:56 »

Megvan, hidrotőke.

hidrotőke vagy a himba?
Milyen fordultaton hallatszott leginkább?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
szoszo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 197



E-mail
« Új hozzászólás #45417 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 20:19:38 »

Tükörből látom a füstöt, ahogy rálépek a gázra (pici padló) rögtön látom

Szia!

Mielőtt bármit is csinálnál, próbáld ki egy másik kúthálózat üzemanyagát.

Nálunk például a MOL- benzinkutak gázolaja használhatatlan, füstöl és erőtlen az autó. De ha OMV-n tankolok akkor minden rendben, nem füstöl és az erő is megvan.

Nagyon sokat számít az üzemanyag minősége.

Ajánlom még a Liqui Moly üzemanyag adalékát LM 8379 (bárdi-nál LM 1973) nagyon jó adalék, komplex adalék, van benne kopáscsökkentő, cetánszám növelő és tisztító adalék.

Én már ezzel járok egy ideje, nagyon megy az autó és nem tudok úgy gyorsítani, hogy füstöljön a gép (illetve a kipufogó  Grin)
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.09 hétfő, 20:21:35 írta szoszo » Naplózva

Ford Mondeo MK3 TDCI 2005 116 Le Euro4 Silver Kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45418 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 20:24:19 »

Naplózva
Marko09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #45419 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 20:28:15 »

hidrotőke vagy a himba?
Milyen fordultaton hallatszott leginkább?

Az egész fordulat tartományban már alapjáraton idegesítő
, legalbábis engem irritál de a fordulattal emelkedik a hanja is, kiderült, hogy mikor szétszedték a vezérlést, kiesett az egyik vezérműtengelyből a stifft és
mikor fellazították a csavarjait elmozdult a vezérműtengely. Visszaállították jelre de szétlökte a hidrotőkéket. Ezértt a kopogó hang
és ezért a kormolás. Ez az autó tisztább volt mint egy benzines, soha nem jött belőle füst(korom).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45420 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 22:03:15 »

img]http://lap.reklam.hu/kod/f2/jeryrit.gif[/img
te milyen mocsok vagy... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.09 hétfő, 22:16:59 írta Zsolteey » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45421 Dátum: 2018.07.09 hétfő, 23:00:52 »

te milyen mocsok vagy... nyes

Most kezdjem el megint, hogy ugyanabból a nyavalyás százhalombattai finomítóból viszi mindegyik kútra a klacskás vagy boniferes kamion a molos üzemanyagot?
Úgyse hiszi el.  falbav eplus2
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45422 Dátum: 2018.07.10 kedd, 07:29:28 »

Most kezdjem el megint, hogy ugyanabból a nyavalyás százhalombattai finomítóból viszi mindegyik kútra a klacskás vagy boniferes kamion a molos üzemanyagot?
Úgyse hiszi el.  falbav eplus2

Az lehet, de mégis van köztük érezhető külömbség MOL vs OMV

Lehet rajta mosolyogni, de már több ember leírta teljesen függetlenül és ismeretlenül egymástól , szerintem akkor csak van benne valami igazság
Saját tapasztalat is az hogy a MOL-s GO rosszabb mint az OMV-s
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #45423 Dátum: 2018.07.10 kedd, 07:36:26 »

Most kezdjem el megint, hogy ugyanabból a nyavalyás százhalombattai finomítóból viszi mindegyik kútra a klacskás vagy boniferes kamion a molos üzemanyagot?
Úgyse hiszi el.  falbav eplus2

Viszont utána mindegyik maga teszi bele (vagy nem, ugyebár...) azt az adalékot, amit előír neki az anyacége.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45424 Dátum: 2018.07.10 kedd, 07:50:04 »

Az lehet, de mégis van köztük érezhető külömbség MOL vs OMV

Lehet rajta mosolyogni, de már több ember leírta teljesen függetlenül és ismeretlenül egymástól , szerintem akkor csak van benne valami igazság
Saját tapasztalat is az hogy a MOL-s GO rosszabb mint az OMV-s

Persze. Hidd ezt. Ha neked így jobb.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45425 Dátum: 2018.07.10 kedd, 07:55:50 »

Viszont utána mindegyik maga teszi bele (vagy nem, ugyebár...) azt az adalékot, amit előír neki az anyacége.

AndyA

Mélységes tisztelettel: Andy, a kúton semmit nem tesz bele senki. A tartálykocsiba senki nem tesz bele semmit. Dunatárban keverik bele az ügyfél által igényelt adalékokat, de az alap az ugyanaz.
Az omv a határmenti kutakra időnként szállít Schwehatról, de ez nem túl sok kút. A prémiumokat mm100 mmdizel (mm95 nem) azokat kintről hozza.
Van szó róla, hogy egy duna melletti tárat épít majd az omv, de ez még nem készült el.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #45426 Dátum: 2018.07.10 kedd, 08:01:11 »

Mélységes tisztelettel: Andy, a kúton semmit nem tesz bele senki. A tartálykocsiba senki nem tesz bele semmit. Dunatárban keverik bele az ügyfél által igényelt adalékokat, de az alap az ugyanaz.
Az omv a határmenti kutakra időnként szállít Schwehatról, de ez nem túl sok kút. A prémiumokat mm100 mmdizel (mm95 nem) azokat kintről hozza.
Van szó róla, hogy egy duna melletti tárat épít majd az omv, de ez még nem készült el.

Itt írta korábban valaki, ha jól emlékszem, aki maga is a finomítóban dolgozott. Vagy rosszul emlékszem valamire, de mindegy is.

Az viszont tény, hogy amikor a zósan kútnál tankoltam Bécsbe indulva, úgy zörgött az autó, hogy rossz volt hallgatni, és még kifelé menet rátankoltam az első OMV kútnál az osztrák oldalon. És lőn csoda, nem zörgött tovább olyan rondán.

Tudom, az osztrák OMV nem Battáról hozza a GO-t... Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45427 Dátum: 2018.07.10 kedd, 08:07:32 »

Itt írta korábban valaki, ha jól emlékszem, aki maga is a finomítóban dolgozott. Vagy rosszul emlékszem valamire, de mindegy is.

Az viszont tény, hogy amikor a zósan kútnál tankoltam Bécsbe indulva, úgy zörgött az autó, hogy rossz volt hallgatni, és még kifelé menet rátankoltam az első OMV kútnál az osztrák oldalon. És lőn csoda, nem zörgött tovább olyan rondán.

Tudom, az osztrák OMV nem Battáról hozza a GO-t... Cheesy

AndyA

Óceánnál gyakorlatilag adalékolatlan nyálat kapsz. Azért is olyan occsó
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #45428 Dátum: 2018.07.10 kedd, 13:40:58 »

Óceánnál gyakorlatilag adalékolatlan nyálat kapsz. Azért is olyan occsó

Miért, nekik ki szállít?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45429 Dátum: 2018.07.10 kedd, 14:09:14 »

Miért, nekik ki szállít?

ahol épp a legolcsóbb, onnan veszik.
Lukoil szállítgat még saját magának, meg mol is hoz néha szlovákiából, de az is részben mol tulajdon.
Naplózva
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45430 Dátum: 2018.07.10 kedd, 14:15:13 »

Amikor nyomsz egy parkettát, egy füstpamacs az normális, ha akkora, hogy magad a tükörben nem is látod, csak a mögötted jövő. Ez egyszerűen egy hirtelen üzemállapot-váltás, ez így működik. Bajt akkor keress, ha már te is látod a tükörben, ill. ha a nyomva tartott gázpedált mellett folyamatos a ködösítés a mögötted jövőknek.

AndyA

Én ekkor dugóztam le az EGR-t és megszűnt a ködösítés. Lehet, hogy csak piszés de mintha az ereje is jobb lenne.
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45431 Dátum: 2018.07.10 kedd, 14:20:15 »

leveszed a motorburkolatot és vagy telefonnal vagy tükörrel meglehet nézni a tipust

504z biztosan nincs benne, mert az EU4-s motorba elektromos turbónál van , ha jól tudom (nekem ilyen van)

Mostmár isten bizony megnézem mi van benne. Nekem FMBA 2003-as és elektromos turbó. De úgy tudom hogy ez még EURO3-as.
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45432 Dátum: 2018.07.10 kedd, 20:15:04 »

Sziasztok!

Volt már valakinek olyan problémája, hogy a szelephimba vagy a veztengely megkopott volna?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Durel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #45433 Dátum: 2018.07.10 kedd, 20:19:21 »

Sziasztok Smiley először is had köszönjem meg hogy csatlakozhattam! lassan 2 éve van a tulajdonomban egy 2005 ös 2,2 tdci ghia mondi ,imádjuk baja nem volt németből hozták,ottani papírok szerint egy tulaja volt előttem és a motorkraftos papírok alapján a km óra állás is stimmel,de mostanság csinál fura dolgokat,főleg alacsony fordulaton váltás után mikor vissza lépek a gázra vagy csak gurulok levéve a lábam a gázról és visszalépek rá/ez utóbbit megcsinálja 100 felett is/ berángat,néha még csörög is kicsit,hiba jelzés nincs tárolt dtc nincs/bár csak alap hibakód kiolvasás történt/sajnos most komoly diagra nem tudom vinni mert folyamatosan kell a kocsi egészségügyi problémák miatt, szerelőm nem márka szervizes,azt mondotta hogy amíg nem dob hibajelzést nem tud mit kezdeni vele,de nagy baj nem lehet,nem füstöl csak mikor rángat olyankor de 2-3 mp és kilő megy mint a mérgezett egér fogyasztásom  városban 6.5 körül jön ki országúton/nem pályán mert asszony pánikbeteg nem bírja/6 alá is csúszik de csak nyáron téli gumival azért az is több itt olvasgatva rászántam magam és kipucoltam az egr szelepet nem javult,ma lekaptam a csatit a lég tömegmérőről,és simán ment,semmi rángatás csörgés.most akk megnyugodhatok és megvan a probléma vagy csak beállt egy középértékre azért volt jó lég tömegmérő nélkül? miután visszatettem a csatit a probléma újra ott van. sajnos pénteken temetésre kell mennünk közel 850 km,és kissé tartok az úttól de adok nálam okosabbak véleményére ezért kérdeztem meg mi a meglátásotok,amennyiben lehetséges,és úgy látjátok hogy ez a problémám kulcsa akk kérném a segítségetek abban is hogy ha valakinek akadna elfekvőben egy ilyen sensor /nagyon/baráti áron kérem szóljon, előre is köszönöm
Naplózva

ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45434 Dátum: 2018.07.10 kedd, 20:47:47 »

Sziasztok Smiley először is had köszönjem meg hogy csatlakozhattam! lassan 2 éve van a tulajdonomban egy 2005 ös 2,2 tdci ghia mondi ,imádjuk baja nem volt németből hozták,ottani papírok szerint egy tulaja volt előttem és a motorkraftos papírok alapján a km óra állás is stimmel,de mostanság csinál fura dolgokat,főleg alacsony fordulaton váltás után mikor vissza lépek a gázra vagy csak gurulok levéve a lábam a gázról és visszalépek rá/ez utóbbit megcsinálja 100 felett is/ berángat,néha még csörög is kicsit,hiba jelzés nincs tárolt dtc nincs/bár csak alap hibakód kiolvasás történt/sajnos most komoly diagra nem tudom vinni mert folyamatosan kell a kocsi egészségügyi problémák miatt, szerelőm nem márka szervizes,azt mondotta hogy amíg nem dob hibajelzést nem tud mit kezdeni vele,de nagy baj nem lehet,nem füstöl csak mikor rángat olyankor de 2-3 mp és kilő megy mint a mérgezett egér fogyasztásom  városban 6.5 körül jön ki országúton/nem pályán mert asszony pánikbeteg nem bírja/6 alá is csúszik de csak nyáron téli gumival azért az is több itt olvasgatva rászántam magam és kipucoltam az egr szelepet nem javult,ma lekaptam a csatit a lég tömegmérőről,és simán ment,semmi rángatás csörgés.most akk megnyugodhatok és megvan a probléma vagy csak beállt egy középértékre azért volt jó lég tömegmérő nélkül? miután visszatettem a csatit a probléma újra ott van. sajnos pénteken temetésre kell mennünk közel 850 km,és kissé tartok az úttól de adok nálam okosabbak véleményére ezért kérdeztem meg mi a meglátásotok,amennyiben lehetséges,és úgy látjátok hogy ez a problémám kulcsa akk kérném a segítségetek abban is hogy ha valakinek akadna elfekvőben egy ilyen sensor /nagyon/baráti áron kérem szóljon, előre is köszönöm
1.soha ne vedd le a lábad a gázról.
2.kimaradt úgy 30-40 pont és vessző.Én nem érteni magyar...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Durel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #45435 Dátum: 2018.07.10 kedd, 21:02:13 »

1.soha ne vedd le a lábad a gázról.
2.kimaradt úgy 30-40 pont és vessző.Én nem érteni magyar...
      mint írtam igen komoly egészségügyi problémák vannak/nem velem asszonnyal/nagyon komoly műtétre készül,pihen ezért sötétben írok csak a tv fénye van a hátam mögött úgyhogy bocs a hiányzó pontok és vesszők miatt nem keresgélek
Naplózva

ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #45436 Dátum: 2018.07.10 kedd, 22:30:40 »

     mint írtam igen komoly egészségügyi problémák vannak/nem velem asszonnyal/nagyon komoly műtétre készül,pihen ezért sötétben írok csak a tv fénye van a hátam mögött úgyhogy bocs a hiányzó pontok és vesszők miatt nem keresgélek

Magadtól kérj bocsánatot, ha nem egyértelmű amit írsz, vagy összefolyik, akkor ilyen válaszokat fogsz kapni. Inkább törekedj a lényegre, fecsegj kevesebbet, írj helyesen, jól érthetően. Ez nem egy VW fórum, ahol írástudatlanok írogatnak.Öregek vagyunk, talán a látásunk sem 100% (Alf-ra ez különösen igaz  eplus2 )

Feleségednek jobbulást.

Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #45437 Dátum: 2018.07.11 szerda, 06:26:39 »

Sziasztok Smiley először is had köszönjem meg hogy csatlakozhattam! lassan 2 éve van a tulajdonomban egy 2005 ös 2,2 tdci ghia mondi ,imádjuk baja nem volt németből hozták,ottani papírok szerint egy tulaja volt előttem és a motorkraftos papírok alapján a km óra állás is stimmel,de mostanság csinál fura dolgokat,főleg alacsony fordulaton váltás után mikor vissza lépek a gázra vagy csak gurulok levéve a lábam a gázról és visszalépek rá/ez utóbbit megcsinálja 100 felett is/ berángat,néha még csörög is kicsit,hiba jelzés nincs tárolt dtc nincs/bár csak alap hibakód kiolvasás történt/sajnos most komoly diagra nem tudom vinni mert folyamatosan kell a kocsi egészségügyi problémák miatt, szerelőm nem márka szervizes,azt mondotta hogy amíg nem dob hibajelzést nem tud mit kezdeni vele,de nagy baj nem lehet,nem füstöl csak mikor rángat olyankor de 2-3 mp és kilő megy mint a mérgezett egér fogyasztásom  városban 6.5 körül jön ki országúton/nem pályán mert asszony pánikbeteg nem bírja/6 alá is csúszik de csak nyáron téli gumival azért az is több itt olvasgatva rászántam magam és kipucoltam az egr szelepet nem javult,ma lekaptam a csatit a lég tömegmérőről,és simán ment,semmi rángatás csörgés.most akk megnyugodhatok és megvan a probléma vagy csak beállt egy középértékre azért volt jó lég tömegmérő nélkül? miután visszatettem a csatit a probléma újra ott van. sajnos pénteken temetésre kell mennünk közel 850 km,és kissé tartok az úttól de adok nálam okosabbak véleményére ezért kérdeztem meg mi a meglátásotok,amennyiben lehetséges,és úgy látjátok hogy ez a problémám kulcsa akk kérném a segítségetek abban is hogy ha valakinek akadna elfekvőben egy ilyen sensor /nagyon/baráti áron kérem szóljon, előre is köszönöm

Nézesd meg a turbód, lehet hogy lóg kicsit.
Nálam is igy kezdődöt csak nem rángatott, de alacsony fordulatnál becsörgöt és fekete füst is volt
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45438 Dátum: 2018.07.11 szerda, 10:26:18 »

      mint írtam igen komoly egészségügyi problémák vannak/nem velem asszonnyal/nagyon komoly műtétre készül,pihen ezért sötétben írok csak a tv fénye van a hátam mögött úgyhogy bocs a hiányzó pontok és vesszők miatt nem keresgélek

jobbulást neki.

A fordulatszámot mindig tartsd 2000felett(inkább 2500körül),akkor nem rángat az autó be.Hibát nem keresgélnék,még így sem , hogy becsörög,mert valószínűleg alacsony a fordulat.Talán turbónyomást éredemes lenne mérni,de az is rendben lehet,mert nem kormol.MAF szenzor, ha rossz,annak van hibakódja,és lehet is tesztelni diaggal.Délpesten tudok neked segíteni ingyendiagban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Durel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #45439 Dátum: 2018.07.11 szerda, 19:54:31 »

jobbulást neki.

A fordulatszámot mindig tartsd 2000felett(inkább 2500körül),akkor nem rángat az autó be.Hibát nem keresgélnék,még így sem , hogy becsörög,mert valószínűleg alacsony a fordulat.Talán turbónyomást éredemes lenne mérni,de az is rendben lehet,mert nem kormol.MAF szenzor, ha rossz,annak van hibakódja,és lehet is tesztelni diaggal.Délpesten tudok neked segíteni ingyendiagban.
Köszönöm a jókívánságokat az asszony nevében!:) és a segítséget is. Alf ha lehet élnék az ajánlattal,ha adnál egy telószámot akk felhívnálak hogy megbeszéljük.Ám ma új fejlemény volt,Szigethalomról hazafelé,az 51 kereszteződésénél tolni kezdett egy Hondás,szép lila színe volt,150 ig tolt ,ahogy jött mögöttem a kocsi színének köszönhetően látszott hogy mégiscsak füstölök,bár talán nem olyan vészesen de folyamatosan.
Naplózva

ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45440 Dátum: 2018.07.11 szerda, 20:18:29 »

Köszönöm a jókívánságokat az asszony nevében!:) és a segítséget is. Alf ha lehet élnék az ajánlattal,ha adnál egy telószámot akk felhívnálak hogy megbeszéljük.Ám ma új fejlemény volt,Szigethalomról hazafelé,az 51 kereszteződésénél tolni kezdett egy Hondás,szép lila színe volt,150 ig tolt ,ahogy jött mögöttem a kocsi színének köszönhetően látszott hogy mégiscsak füstölök,bár talán nem olyan vészesen de folyamatosan.

írtam privát üzenetet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bitmester
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


« Új hozzászólás #45441 Dátum: 2018.07.12 csütörtök, 12:43:40 »

tapasztalatból mondják, hogy az egészet csináltasd,mert megcsinálsz 2-t,majd 2 hónap múlva a másik xarik,be,aztán a nagynyomású, és így tovább.De nem csak ők vannak, van egy felújító cég gödöllőn is.
A nagynyomásút is tesztelni kell próbapadon. Szóval szögelni is lehet darabonként, több gonddal és idővel és költséggel.
Az a 2 csúcs ahol magasabb a korrekciós érték,csak annyit mutat, hogy azok jobban kopottak,mint a másik 2,de valóban csak próbapados vizsgálat tudja meghatározni, hogy melyk rossz.
A korrekciós értéket, hogyan tudom kiolvasni Forscan-nal? nyomás és szállítási értékeket látok de korrekciósokat nem.
Nagy valószínűséggel rossz helyen keresem.
Naplózva

Ami van:
MK IV. 2008 1.6 Benzin. LX. Jobb kormányos.
Itt mindenkinek ezen az oldalon van a kormány.
Szürke - mert a szín fontos

Ami volt:
MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi Bal kormányos.
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26958


E-mail
« Új hozzászólás #45442 Dátum: 2018.07.12 csütörtök, 13:30:02 »

A korrekciós értéket, hogyan tudom kiolvasni Forscan-nal? nyomás és szállítási értékeket látok de korrekciósokat nem.
Nagy valószínűséggel rossz helyen keresem.


Ott van az is ugyanazon a környéken. De csak alapjáraton mutat valamit, a legkisebb fordulatszám-emelésre azonnal nulla lesz, mert az ott szállított mennyiségekhez képest a korrekció gyakorlatilag elhanyagolható mértékű.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Durel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #45443 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 12:49:23 »

Szeretném megköszönni Alf segítségét!Nagyon hasznos volt,megvolt a nagy út így beteg mondival is:)) De a problem most az hogy aknára álltam végignéztem az összes turbócsövet,minden gumi cső puskapor száraz.Viszont a motor alatt futó fém cső/gyárilag ráhegesztett tartó konzol van rajta/ a tarto konzoljánál olajsaras akk lehet hogy a fém cső perforált?
Naplózva

ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45444 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 14:25:00 »

Szeretném megköszönni Alf segítségét!Nagyon hasznos volt,megvolt a nagy út így beteg mondival is:)) De a problem most az hogy aknára álltam végignéztem az összes turbócsövet,minden gumi cső puskapor száraz.Viszont a motor alatt futó fém cső/gyárilag ráhegesztett tartó konzol van rajta/ a tarto konzoljánál olajsaras akk lehet hogy a fém cső perforált?

simán.... a turbónyomás 2.2bar volt maximum.Valahol biztosan kifúj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Durel
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #45445 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 15:12:22 »

simán.... a turbónyomás 2.2bar volt maximum.Valahol biztosan kifúj.
már keresem a csöveket:)) amit nem írtam,hogy ha szembe állsz az autóval akk jobb oldali könyök az aksi alatt,na az viszont puhább mint a többi de az is száraz,repedést-lyukat nem éreztem rajta csak azt hogy nagyon lágy azt még leveszem megnézem tüzetesebben mert gyanús még,csak beszerzem a bilincseket,
Naplózva

ford mondeo mk3 2.2 tdci ghia executiv 155hp
Andi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 199



« Új hozzászólás #45446 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 12:53:11 »

Sziasztok. Keresek 301z működő porlasztót. Ha van valakinek ne tartsa magába. Köszi.
Naplózva

2002 MK3 kombi 2000 TDCi 130 Le, 2008 MK4 Titanium S Individual kombi 2.2 TDCi 175 Le
keczka
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 158



E-mail
« Új hozzászólás #45447 Dátum: 2018.07.20 péntek, 20:48:46 »

Sziasztok. Régebben írtam jónéhány problémát, többek között a turbót is. Kipicoltattam és visítani kezdett fémesen és egyre rémesebben. Vettem egy feljafeljavítottat, felraktuk és de még annyi ereje sincs mint a régivel. Fogalmam nincs mit tegyek, turbónyomást csak kézzel "mértünk", szerelő szerint nem elég.
Kérdések:
1. Forscannal lehet mérni?
2. A DPF hamulerakódás hibát jelez. Tilthatja a turbót?
Naplózva

Ford Mondeo mk4 2012/07 kombi Euro 5
Ex. Ford Mondeo mk3 2006/11 kombi Euro 4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #45448 Dátum: 2018.07.20 péntek, 21:12:03 »

Sziasztok. Régebben írtam jónéhány problémát, többek között a turbót is. Kipicoltattam és visítani kezdett fémesen és egyre rémesebben. Vettem egy feljafeljavítottat, felraktuk és de még annyi ereje sincs mint a régivel. Fogalmam nincs mit tegyek, turbónyomást csak kézzel "mértünk", szerelő szerint nem elég.
Kérdések:
1. Forscannal lehet mérni?
2. A DPF hamulerakódás hibát jelez. Tilthatja a turbót?
1.igen
2.igen,mert vészüzemben nincs turbó.először ezt kell megoldani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #45449 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 10:42:40 »

Sziasztok. Régebben írtam jónéhány problémát, többek között a turbót is. Kipicoltattam és visítani kezdett fémesen és egyre rémesebben. Vettem egy feljafeljavítottat, felraktuk és de még annyi ereje sincs mint a régivel. Fogalmam nincs mit tegyek, turbónyomást csak kézzel "mértünk", szerelő szerint nem elég.
Kérdések:
1. Forscannal lehet mérni?
2. A DPF hamulerakódás hibát jelez. Tilthatja a turbót?

Most vokt egy jaguaros fiú ugyanezzel a problémával neki neg segitett a kényszer regenerálas
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak: 1 ... 902 903 904 905 906 907 908 [909] 910 911 912 913 914 915 916 ... 958   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.076 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.