Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:03:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
949
950
951
952
953
954
955
[
956
]
957
958
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14675828 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
stickys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47750 Dátum:
2022.12.28 szerda, 18:40:23 »
Minél inkább belemélyedek, annál gyanúsabb már minden
Tovább mérek, keresgélek hátha találok valamit, ha nem akkor inkább elviszem szerelőhöz. Aztán ha kiderül, hogy teljes generál kell akkor hát legyen, lélekben már felkészültem rá.
Nincs esetleg valami szervízkönyv amiben le vannak írva az optimális értékek, jelalakok, stb.?
Ha nem hibát keresnék, akkor is érdekelne a téma, szeretnék tanulni.
Köszönöm a segítséget!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47751 Dátum:
2022.12.28 szerda, 18:53:52 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 18:40:23
Minél inkább belemélyedek, annál gyanúsabb már minden
Tovább mérek, keresgélek hátha találok valamit, ha nem akkor inkább elviszem szerelőhöz. Aztán ha kiderül, hogy teljes generál kell akkor hát legyen, lélekben már felkészültem rá.
Nincs esetleg valami szervízkönyv amiben le vannak írva az optimális értékek, jelalakok, stb.?
Ha nem hibát keresnék, akkor is érdekelne a téma, szeretnék tanulni.
Köszönöm a segítséget!
Van egy hivatalos leírás a Ford TIS2004 es lemezen.Csak ezt kell megszerezned digitális formátumban.
Most 2dolog amit otthon is megtudsz tenni komolyabb ráfordítás nélkül.
Hibakódtörlés,és megnézni vissza jön-e a P0191 es hiba.Ha igen, keresd meg a kontakhiba okát,csati,vezetékelés.A szenzor a rail önvényre van szerelve.Ritkán megy tönkre.
A másik a csúcsok újraprogizása.Forscan-ben van róla leírás,de itt is kapsz itinert,ha nekiállsz.
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.28 szerda, 18:57:18 írta alf®
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stickys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47752 Dátum:
2022.12.28 szerda, 19:05:25 »
Töröltem, holnap reggel diag-olok megint egyet amikor rosszalkodik.
Olvasgattam külföldi fórumokon, a magasnyomásún lévő nyomásszabályzót írtak erre a hibára.
A rail nyomás értéke nekem 350-360 bar volt, lehet ez egy kicsit sok?
A csúcsok újraprogramozása alatt arra gondolsz, hogy megkeresem a gyári korrekciós értékeket a motortérben/porlasztókon és újra beírom az ECU-ba, hátha elfelejtette?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47753 Dátum:
2022.12.28 szerda, 23:00:07 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 19:05:25
Töröltem, holnap reggel diag-olok megint egyet amikor rosszalkodik.
Olvasgattam külföldi fórumokon, a magasnyomásún lévő nyomásszabályzót írtak erre a hibára.
A rail nyomás értéke nekem 350-360 bar volt, lehet ez egy kicsit sok?
A csúcsok újraprogramozása alatt arra gondolsz, hogy megkeresem a gyári korrekciós értékeket a motortérben/porlasztókon és újra beírom az ECU-ba, hátha elfelejtette?
Az is lehet,ha már biztos,hogy nem a rail szenzor vonal a hibás.És újra feldobja a hibakódot.Alapjáraton az a nyomás kb rendben van.
Nem azért kell újra beírni mert elfelejtette.Visszaállítod a gyári állapotra,majd az ecu újra tanulja a csúcsok működési értékeit.Rövid távon segíthet.
Még csak nem is kell megkeresni a kódokat,mert a forscan ki is tudja olvasni.Csak újra kell programozni őket.Mindenek előtt ments el a kiolvasott kódokat.
Hosszú távon a rossz csúcson csak a felújítás segít.De eddig még nem került semmibe....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47754 Dátum:
2022.12.29 csütörtök, 07:33:26 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.28 szerda, 19:05:25
Töröltem, holnap reggel diag-olok megint egyet amikor rosszalkodik.
Olvasgattam külföldi fórumokon, a magasnyomásún lévő nyomásszabályzót írtak erre a hibára.
A rail nyomás értéke nekem 350-360 bar volt, lehet ez egy kicsit sok?
A csúcsok újraprogramozása alatt arra gondolsz, hogy megkeresem a gyári korrekciós értékeket a motortérben/porlasztókon és újra beírom az ECU-ba, hátha elfelejtette?
Valami 420-430 barig mehet fel alapjáraton, úgyhogy ez jónak tűnik. Az a gyanús, ha már ennyire felviszi a határértékre, mert akkor lehet, hogy túl sok a résolaj, eresztenek a porlasztók. De ez így OK-nak tűnik.
Igen, keresd meg a motorblokk oldalán a gyári korrekciós értékeket tartalmazó matricát, és abból írd újra a porlasztók kódjait. Vagy ha már nyúltak a rendszerhez, akkor ahhoz is kellett ilyet adjanak.
Nem az a lényeg, hogy "elfelejti", hanem folyamatosan, a működésben tapasztaltak szerint elkezdi módosítani az értékeket az ECU-ban. Ha visszaírod a gyári értéket, elkezdi újra "betanulni". Utána pár száz, esetleg 1-2 ezer km-en kicsit egyenetlenül jár, dadog egyet néha, ilyesmi lehet emiatt, attól ne ijedj meg.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2022.12.29 csütörtök, 07:35:36 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stickys
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47755 Dátum:
2022.12.29 csütörtök, 14:45:06 »
Beszereztem a Ford TIS-t, nagyon hasznos kis programnak tűnik
Akkor lehet megcsinálom az újra programozást, aztán meglátom mi történik.
Gyorsultam egyet, a MAP szenzor 3,57 V körül mozog(max. 3.78). Ha jól értelmezem, akkor ez 2,57 Bar?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47756 Dátum:
2022.12.29 csütörtök, 15:25:32 »
Idézetet írta: stickys - 2022.12.29 csütörtök, 14:45:06
Beszereztem a Ford TIS-t, nagyon hasznos kis programnak tűnik
Akkor lehet megcsinálom az újra programozást, aztán meglátom mi történik.
Gyorsultam egyet, a MAP szenzor 3,57 V körül mozog(max. 3.78). Ha jól értelmezem, akkor ez 2,57 Bar?
A MAP-nak van bar-os pidje is.Csak keresd meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47757 Dátum:
2023.01.03 kedd, 10:52:56 »
Sziasztok,
Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál hangos fütyülés kezdett jelentkezni. Ereje megvan. Intercooler csövek éppek. Turbó?
Tudnátok lelkiismeretes helyet ajánlani ahol értenek hozzá és korrektek?
Köszi,
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47758 Dátum:
2023.01.03 kedd, 12:42:14 »
Idézetet írta: molbar - 2023.01.03 kedd, 10:52:56
Sziasztok,
Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál hangos fütyülés kezdett jelentkezni. Ereje megvan. Intercooler csövek éppek. Turbó?
Tudnátok lelkiismeretes helyet ajánlani ahol értenek hozzá és korrektek?
Köszi,
Ennyiból még bármi is lehet.A fehér hollót keresed,de nem ártana nagyjából behatárolni a mozgástartományodat,hátha valaki tud ajánlani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47759 Dátum:
2023.01.03 kedd, 13:20:57 »
Idézetet írta: molbar - 2023.01.03 kedd, 10:52:56
Sziasztok,
Gázelvételnél, kuplung kinyomásnál hangos fütyülés kezdett jelentkezni. Ereje megvan. Intercooler csövek éppek. Turbó?
Tudnátok lelkiismeretes helyet ajánlani ahol értenek hozzá és korrektek?
Köszi,
Alf úgy érti, hogy kellene tudni, merre laksz. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47760 Dátum:
2023.01.04 szerda, 13:27:09 »
Idézetet írta: alf® - 2023.01.03 kedd, 12:42:14
Ennyiból még bármi is lehet.A fehér hollót keresed,de nem ártana nagyjából behatárolni a mozgástartományodat,hátha valaki tud ajánlani.
Szia,
A mozgástartományom
Bp 3. ker Budakalász, Szentendre, esetleg Gyál és környéke.
Üdv,
molbar
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47761 Dátum:
2023.01.04 szerda, 14:09:10 »
Idézetet írta: molbar - 2023.01.04 szerda, 13:27:09
Szia,
A mozgástartományom
Bp 3. ker Budakalász, Szentendre, esetleg Gyál és környéke.
Üdv,
molbar
így már tudnak neked ajánlani segítséget Szentendrén, és Üllőn is.
AndyA írja majd neked...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47762 Dátum:
2023.03.01 szerda, 17:30:18 »
Sziasztok!
Mk3 TDCI 2006. 130LE Minap hidegben nehézkesen indult, pedig mindig pöcc-röffre szokott, gondoltam "vizes az üzemanyag szűrő "mondom leengedek az alján belőle hátha vizes a nafta. Leállított motornál. De hát nem, hogy jött volna belőle a leeresztőnél valami hanem még visszaszipákolt egy kis levegőt is a fenébe is. Ettöl függetlenül még indul de kérdéseim:
1. hogyan lehet légmentesíteni a rendszert üzemanyagszűrő csere utáni
(mit hová kell csatlakoztatni illetve milyen vákumpumpa kellhet hozzá hogy ismét pöccre induljon)
2. Ha beépítenék egy kézi pumpát (az a fekete 1500-2000ft-os) a körbe azt bírná a nagynyomású? illetve melyik részére építsem be?
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47763 Dátum:
2023.03.01 szerda, 20:02:11 »
Idézetet írta: molbar - 2023.01.04 szerda, 13:27:09
Szia,
A mozgástartományom
Bp 3. ker Budakalász, Szentendre, esetleg Gyál és környéke.
Üdv,
molbar
Szentendre, Ford márkaszerviz, GSR.
AndyA
(Kovács Tibor, ha a munkafelvevőnek mondod. :-) )
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47764 Dátum:
2023.03.01 szerda, 20:54:43 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.01 szerda, 17:30:18
Sziasztok!
Mk3 TDCI 2006. 130LE Minap hidegben nehézkesen indult, pedig mindig pöcc-röffre szokott, gondoltam "vizes az üzemanyag szűrő "mondom leengedek az alján belőle hátha vizes a nafta. Leállított motornál. De hát nem, hogy jött volna belőle a leeresztőnél valami hanem még visszaszipákolt egy kis levegőt is a fenébe is. Ettöl függetlenül még indul de kérdéseim:
1. hogyan lehet légmentesíteni a rendszert üzemanyagszűrő csere utáni
(mit hová kell csatlakoztatni illetve milyen vákumpumpa kellhet hozzá hogy ismét pöccre induljon)
2. Ha beépítenék egy kézi pumpát (az a fekete 1500-2000ft-os) a körbe azt bírná a nagynyomású? illetve melyik részére építsem be?
cserekor felkell tölteni a szűrőt go-val és ennyi.Majd elkapja és kinyomja a visszavezető csövön a levegőt.Nincs rajta semmi légtelenítő,hiszen vákum alatt van a tankból a nagynyomású szivattyúig.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47765 Dátum:
2023.03.01 szerda, 21:15:38 »
Idézetet írta: alf® - 2023.03.01 szerda, 20:54:43
cserekor felkell tölteni a szűrőt go-val és ennyi.Majd elkapja és kinyomja a visszavezető csövön a levegőt.Nincs rajta semmi légtelenítő,hiszen vákum alatt van a tankból a nagynyomású szivattyúig.
Köszönöm válaszod.
Egy kicsit összetettebb a dolog mert eddig szépen indúlt és most a hidegben -6 jött ki a 2-3 indítózásra indulás. Tavaly ősszel volt porlasztó felújítás és csúcs csere, nagynyomású felújítás, és komplett turbó felújítás.-húzós volt. És most olyan mintha levegő került volna a renszerbe, de megpróbálom szűrő cserével és feltöltéssel hátha csak ennyi a probléma.
? minek van az üzemanyagszűrőn légtelenítő/vízleengedő ha megnyitáskor nem folyik rajta semmi csak plussz levegőt enged a rendszerbe?
«
Utoljára szerkesztve: 2023.03.01 szerda, 21:27:08 írta Gabesz79
»
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47766 Dátum:
2023.03.02 csütörtök, 06:26:46 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.01 szerda, 21:15:38
Köszönöm válaszod.
Egy kicsit összetettebb a dolog mert eddig szépen indúlt és most a hidegben -6 jött ki a 2-3 indítózásra indulás. Tavaly ősszel volt porlasztó felújítás és csúcs csere, nagynyomású felújítás, és komplett turbó felújítás.-húzós volt. És most olyan mintha levegő került volna a renszerbe, de megpróbálom szűrő cserével és feltöltéssel hátha csak ennyi a probléma.
? minek van az üzemanyagszűrőn légtelenítő/vízleengedő ha megnyitáskor nem folyik rajta semmi csak plussz levegőt enged a rendszerbe?
....vákuum alatt van a rendszer.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47767 Dátum:
2023.03.02 csütörtök, 11:28:42 »
Idézetet írta: alf® - 2023.03.02 csütörtök, 06:26:46
....vákuum alatt van a rendszer.
...vagyis ha tudja, beszívja kívülről a levegőt. :-)
Pl. azt kellene megkeresni, hol van erre esélye.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47768 Dátum:
2023.03.02 csütörtök, 12:16:47 »
Idézetet írta: AndyA - 2023.03.02 csütörtök, 11:28:42
...vagyis ha tudja, beszívja kívülről a levegőt. :-)
Pl. azt kellene megkeresni, hol van erre esélye.
AndyA
Köszönöm a tippet.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.03.02 csütörtök, 14:56:41 írta Gabesz79
»
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47769 Dátum:
2023.03.10 péntek, 11:10:32 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.02 csütörtök, 12:16:47
Köszönöm a tippet.
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47770 Dátum:
2023.03.10 péntek, 11:19:05 »
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék hozzáértőktől...
1. Üzemanyag szűrő elé a (tankbó bejövő) vagy utánna (nagynyomású szivattyú felé menő) ágba érdemes betenni a kézi gumis pumpát?
2. Elbírja a rendszer ha fixen benthagyom?
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47771 Dátum:
2023.03.10 péntek, 16:10:52 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.10 péntek, 11:19:05
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék hozzáértőktől...
1. Üzemanyag szűrő elé a (tankbó bejövő) vagy utánna (nagynyomású szivattyú felé menő) ágba érdemes betenni a kézi gumis pumpát?
2. Elbírja a rendszer ha fixen benthagyom?
Feltételezve a nagynyomású szívattyú alapján, hogy TDCi, nem adagolós:
1. Sem-sem.
2. Nem hiszem, hogy jót tenne neki, mivel a CR-szivattyú szívja fel az üzemanyagot a tankból, azaz negatív nyomás alatt van a rendszer. Ha ebbe beépítesz egy "puha" elemet, azt a levegő nyomása össze fogja tolni, és ha elég nagy nyomáskülönbség, akkor akár még annyira is, hogy nem folyik át rajta elég üzemanyag. Ráadásul éppen a mondottak miatt nem is fogod tudni semmire használni, mert pont nem fog működni, a teljesen összezuhant állapot lesz az alaphelyzete, aminél összébb nem fogod tudni nyomni.
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2023.03.10 péntek, 16:12:24 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47772 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 08:54:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2023.03.10 péntek, 16:10:52
Feltételezve a nagynyomású szívattyú alapján, hogy TDCi, nem adagolós:
1. Sem-sem.
2. Nem hiszem, hogy jót tenne neki, mivel a CR-szivattyú szívja fel az üzemanyagot a tankból, azaz negatív nyomás alatt van a rendszer. Ha ebbe beépítesz egy "puha" elemet, azt a levegő nyomása össze fogja tolni, és ha elég nagy nyomáskülönbség, akkor akár még annyira is, hogy nem folyik át rajta elég üzemanyag. Ráadásul éppen a mondottak miatt nem is fogod tudni semmire használni, mert pont nem fog működni, a teljesen összezuhant állapot lesz az alaphelyzete, aminél összébb nem fogod tudni nyomni.
AndyA
Köszönöm válaszod.
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47773 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 08:58:54 »
Sziasztok!
elfüstölt generátor utáni csere..új beépítve 2.-szor.
Alapjáraton ha bekapcsolom a szélvédőfűtést és a hátsó ablak fűtést gázadás nélkül, - meg kell hogy emelkedjen az alapjárati fordulatszám vagy sem?
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47774 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 09:10:14 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.20 hétfő, 08:58:54
Sziasztok!
elfüstölt generátor utáni csere..új beépítve 2.-szor.
Alapjáraton ha bekapcsolom a szélvédőfűtést és a hátsó ablak fűtést gázadás nélkül, - meg kell hogy emelkedjen az alapjárati fordulatszám vagy sem?
Mérj feszültséget (az akkun). Ha van elég fesz így is, bírja a generátor, akkor nem kell neki fordulatot emelnie, mert minek.
Nem azt nézi, hogy mi mindent kapcsolsz be egyszerre, hanem azt, hogy leesik-e a feszültség. Akkor teker rá kicsit, ha alacsonyabb a fesz, mint kellene.
Én mondjuk hozzátenném a világítást a távolsági fényszóróval és a ködlámpával együtt, az is még jó pár amper.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47775 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 10:03:44 »
Idézetet írta: AndyA - 2023.03.20 hétfő, 09:10:14
Mérj feszültséget (az akkun). Ha van elég fesz így is, bírja a generátor, akkor nem kell neki fordulatot emelnie, mert minek.
Nem azt nézi, hogy mi mindent kapcsolsz be egyszerre, hanem azt, hogy leesik-e a feszültség. Akkor teker rá kicsit, ha alacsonyabb a fesz, mint kellene.
Én mondjuk hozzátenném a világítást a távolsági fényszóróval és a ködlámpával együtt, az is még jó pár amper.
AndyA
Próbáltam, ráadni több terhelést első-hátsó szélvédő fűtés, fényszóró, refi, ködlámpa, de nem emel fordulatot csak alapjáraton ketyeg. A fesz meg 11.6 re is leesik alapjáraton. (a műszerfal háttérvilágításán lehet látni hogy csökken a fényerő terhelésnél)
Ha gázt adok egyből felmegy 14-14,7 v ig is ha kell.
-.. előzmény tavaly elszállt a visteon generátor szétégett, 12v 125A. Lett bele rendelve másik mert visteont nem találtam AS-PL A9011 12V 115A de télen (-6) kigyulladt a töltésvisszajelző garanciában kicseréltettem egy másikra most beépítettem és kiváncsi lennék arra hogy kell-e emelnie alapjáratot nagyobb terhelésnél.- (elötte nem néztem (visteon) mikor még jó volt hogy emeli-e az alapjáratot vagy sem)
Mostani tapasztalatom az hogy nem történik semmi.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.03.20 hétfő, 10:24:01 írta Gabesz79
»
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47776 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 10:55:25 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.20 hétfő, 10:03:44
Próbáltam, ráadni több terhelést első-hátsó szélvédő fűtés, fényszóró, refi, ködlámpa, de nem emel fordulatot csak alapjáraton ketyeg. A fesz meg 11.6 re is leesik alapjáraton. (a műszerfal háttérvilágításán lehet látni hogy csökken a fényerő terhelésnél)
Ha gázt adok egyből felmegy 14-14,7 v ig is ha kell.
-.. előzmény tavaly elszállt a visteon generátor szétégett, 12v 125A. Lett bele rendelve másik mert visteont nem találtam AS-PL A9011 12V 115A de télen (-6) kigyulladt a töltésvisszajelző garanciában kicseréltettem egy másikra most beépítettem és kiváncsi lennék arra hogy kell-e emelnie alapjáratot nagyobb terhelésnél.- (elötte nem néztem (visteon) mikor még jó volt hogy emeli-e az alapjáratot vagy sem)
Mostani tapasztalatom az hogy nem történik semmi.
Pedig 11,6-nál már illene valamit csinálni az autónak. Viszont a fordulatot nem a generátor emeli. Körül kellene nézni GEM, motorvezérlés, nemtudommi környékén, de igazából ott már nincs ötletem, hogy pontosan mit kellene nézni.
Alapjáraton, normális terhelésnél megvan az előírt fesz? Ha nem nagyon sok terhelést teszel rá, akkor utánamegy a feszszabályzó? Mondjuk egy szélvédő fűtést már meg kell érezzen, és azt a motor hangján is hallani kellene egy pillanatra, mert az a 6-700W a motor alapjárati néhány kW teljesítményéhez nagyságrendileg hozzámérhető terhelés.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47777 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 11:21:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2023.03.20 hétfő, 10:55:25
Pedig 11,6-nál már illene valamit csinálni az autónak. Viszont a fordulatot nem a generátor emeli. Körül kellene nézni GEM, motorvezérlés, nemtudommi környékén, de igazából ott már nincs ötletem, hogy pontosan mit kellene nézni.
Alapjáraton, normális terhelésnél megvan az előírt fesz? Ha nem nagyon sok terhelést teszel rá, akkor utánamegy a feszszabályzó? Mondjuk egy szélvédő fűtést már meg kell érezzen, és azt a motor hangján is hallani kellene egy pillanatra, mert az a 6-700W a motor alapjárati néhány kW teljesítményéhez nagyságrendileg hozzámérhető terhelés.
AndyA
Igen alapjáraton fűtés nélkül megvan a fesz.- de majd újramérem.
Valahol olvastam Ford intelligens töltési rendszeréről, ott azt írták hogy a generátor küld vezérlő jelet nagyobb terhelésnél az ecunak hogy emeljen alapjárati fordulatszámot. (már azon gondolkodom hogy nem is jó bele a rendelt AS-PL A9011 12V 115A generátor, vagy érzékeny a fesszabályzó típusára az ecu.)
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47778 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 13:24:12 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.20 hétfő, 11:21:11
Igen alapjáraton fűtés nélkül megvan a fesz.- de majd újramérem.
Valahol olvastam Ford intelligens töltési rendszeréről, ott azt írták hogy a generátor küld vezérlő jelet nagyobb terhelésnél az ecunak hogy emeljen alapjárati fordulatszámot. (már azon gondolkodom hogy nem is jó bele a rendelt AS-PL A9011 12V 115A generátor, vagy érzékeny a fesszabályzó típusára az ecu.)
nem csak a fordulatot emeli,de szükség esetén lekapcsol nagy fogyasztókat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47779 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 13:27:29 »
Idézetet írta: Gabesz79 - 2023.03.20 hétfő, 11:21:11
Igen alapjáraton fűtés nélkül megvan a fesz.- de majd újramérem.
Valahol olvastam Ford intelligens töltési rendszeréről, ott azt írták hogy a generátor küld vezérlő jelet nagyobb terhelésnél az ecunak hogy emeljen alapjárati fordulatszámot. (már azon gondolkodom hogy nem is jó bele a rendelt AS-PL A9011 12V 115A generátor, vagy érzékeny a fesszabályzó típusára az ecu.)
A feszszabályzóra kimondottan ideges a 3-as Mondeo. Utángyártottból nem tudtak találni alkalmasat még a Kertész utcaiak sem, pedig ha valaki, ők azért értenek kicsit hozzá. A gyári generátorokról szedik le a szabályzót, és teszik át a felújított példányokra. Nincs más működő megoldás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47780 Dátum:
2023.03.20 hétfő, 14:27:55 »
Idézetet írta: AndyA - 2023.03.20 hétfő, 13:27:29
A feszszabályzóra kimondottan ideges a 3-as Mondeo. Utángyártottból nem tudtak találni alkalmasat még a Kertész utcaiak sem, pedig ha valaki, ők azért értenek kicsit hozzá. A gyári generátorokról szedik le a szabályzót, és teszik át a felújított példányokra. Nincs más működő megoldás.
AndyA
Köszönöm válaszod...
Akkor minek árulnak hozzávaló generátort, én meg csak szívok vele. Autodocnal azt írják belevaló.... nincs ötleted mi a megoldás, vagy mint írtad csak a régit felújítva működne normálisan? Megint reklamáljak hogy másodjára sem működik a beépített generátor rendesen.... Direkt nem akartam a rommáégett generátort felújítani inkább újjat vettem...
...Ma voltam FORD-ban tanácsot kérni segítőkészen álltak a dologhoz:
1. Szerintük 125A helyett 115A-est raktam be az a probléma, mert az ecu nem ismeri fel.
2. Meg lehetne próbálni szoftverfrissítést hátha az a gond, de nem biztos hogy megoldaná.
3. Vigyem be és raknak bele megfelelőt, ha jo az ecu
4. Motorvezérlő döglődik javításra szorul
5. Ne foglalkozzak vele ha megy a kocsi rendesen, (ja télen meg megint szívhatok vele)
6. Nem megfelelő generátor
Szóval még mindig nincs egyenes válasz , melyiket válasszam?
«
Utoljára szerkesztve: 2023.03.20 hétfő, 18:08:44 írta Gabesz79
»
Naplózva
2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
Furrier.John
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47781 Dátum:
2023.04.05 szerda, 10:35:17 »
Sziasztok!
Lenne egy kis problémàm.
Adott egy 2002-es Mondeo mk3 2.0 tdci fmba motorkóddal. Jelenleg azt produkálja, hogy ha a hűtővíz hőmérséklet mutató elkezd emelkedni, akkor onnantól kezdve 80-110km/h feletti sebesség tartományban ráz a motor. Alatta és felette semmi gond nincs vele csak ebben a tartományban és csak akkor ha tartom a sebességet. Valakinek esetleg valmi ötlet? A porlasztók most lettek felújítva, magas nyomású is rendben van.
?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47782 Dátum:
2023.04.05 szerda, 17:06:47 »
Idézetet írta: Furrier.John - 2023.04.05 szerda, 10:35:17
Sziasztok!
Lenne egy kis problémàm.
Adott egy 2002-es Mondeo mk3 2.0 tdci fmba motorkóddal. Jelenleg azt produkálja, hogy ha a hűtővíz hőmérséklet mutató elkezd emelkedni, akkor onnantól kezdve 80-110km/h feletti sebesség tartományban ráz a motor. Alatta és felette semmi gond nincs vele csak ebben a tartományban és csak akkor ha tartom a sebességet. Valakinek esetleg valmi ötlet? A porlasztók most lettek felújítva, magas nyomású is rendben van.
?
kellene még több infó,mert ezek alapján sok minden okozhatja.
Első körben élő adatokat és hibakódot ellenőrizni.Pl üza rendszer nyomás,stb.
Az hogy fel lettek újítva,nem biztos,hogy rendben is vannak.Kaptál a javításról papírt,adtak a csúcsokhoz új kódokat?Fel lettek a csúcsok programozva?
Tudni kellene azt is,hogy a töltésed rendben van-e.
Alapjárat hidegen mennyi,és mennyi üzemmelegen.Ha ugyan annyi,az már jelent valamit.
A motor hőmérsékletet ellenőrizni kellene a teszt módban, a digitális értékét.
Turbó nyomást mérni terhelésen,megvan-e a maximum?És mennyi?
Egr szelepet azonnal ledugózni,ha eddig nem volt.
Hirtelen ennyi jutott eszembe,de még biztosan van más lehetőség is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
KPicur
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47783 Dátum:
2023.04.09 vasárnap, 20:30:55 »
Sziasztok!
MK3 TDCI 130LE mondeóban. Mikor kell vezérműláncot cserélni? És mik a jelei a megnyúlásnak? Kicsit megváltozott a hangja mostanában és arról a részről hallok csattogó hangot. Megmutatom szerelőnek is csak, hogy mire készüljek
Köszönöm!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47784 Dátum:
2023.04.10 hétfő, 09:30:30 »
Idézetet írta: KPicur - 2023.04.09 vasárnap, 20:30:55
Sziasztok!
MK3 TDCI 130LE mondeóban. Mikor kell vezérműláncot cserélni? És mik a jelei a megnyúlásnak? Kicsit megváltozott a hangja mostanában és arról a részről hallok csattogó hangot. Megmutatom szerelőnek is csak, hogy mire készüljek
Köszönöm!
motor élettartam.4-500e km fölé elmennek...ezen belül bármikor amikor úgyérzed....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47785 Dátum:
2023.04.11 kedd, 20:01:33 »
Idézetet írta: KPicur - 2023.04.09 vasárnap, 20:30:55
Sziasztok!
MK3 TDCI 130LE mondeóban. Mikor kell vezérműláncot cserélni? És mik a jelei a megnyúlásnak? Kicsit megváltozott a hangja mostanában és arról a részről hallok csattogó hangot. Megmutatom szerelőnek is csak, hogy mire készüljek
Köszönöm!
Volt itt autó, amin 900 ezernél cserélték másodszor. :-)
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47786 Dátum:
2023.04.22 szombat, 09:21:12 »
Na a mai napon kódolvasára kért fel a rendszer malacfarok végett.
eredmény:
B1664 - meghajtó lánc feszesség ( gondolom már csere érett a lánc és a feszítő? )
P2337 - Henger 2 kopogás szabályozási határ elért
Sajnos eljött az ideje a már sokak által rákényszerült üzemanyag rendszer felújításának, de mig ez nem valósul meg üzembe kellene helyeznem az autót, mert most egy kicsit megbicsaklott a teljesítménye.
Az injector kódolásrára használt programban kicsit zavaros a kódolás menete.
Ha a 2-es hengerben érzékel kopogást, akkor nyilván a 2-es henger hengerben levő porlasztót kell ujra felprogamozni.
A képen viszont a porlasztókat teljesen másként számozza a hengerekhez képest. Mi a helyen menete a programozásnak?
A 2-es henger kopogásnál a 4-es porlasztó helyre kell a kódot írni, mint a képen látható vagy a 2-es porlasztó helyre kell írni a hengernek megfelelően?
https://drive.google.com/file/d/1J5PlW3GLXKBFHjMVEDlo9MGpVSn3X7WP/view?usp=share_link
Valakinek volt mostanában porlasztócsúcs, nagynyomású szivattyú, rendszertisztítás elvégezve az autóján?
Mibe fáj manapság egy ilyen műtét?
Köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2023.04.22 szombat, 10:34:14 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47787 Dátum:
2023.04.23 vasárnap, 07:19:03 »
Idézetet írta: Koniman - 2023.04.22 szombat, 09:21:12
Na a mai napon kódolvasára kért fel a rendszer malacfarok végett.
eredmény:
B1664 - meghajtó lánc feszesség ( gondolom már csere érett a lánc és a feszítő? )
P2337 - Henger 2 kopogás szabályozási határ elért
Sajnos eljött az ideje a már sokak által rákényszerült üzemanyag rendszer felújításának, de mig ez nem valósul meg üzembe kellene helyeznem az autót, mert most egy kicsit megbicsaklott a teljesítménye.
Az injector kódolásrára használt programban kicsit zavaros a kódolás menete.
Ha a 2-es hengerben érzékel kopogást, akkor nyilván a 2-es henger hengerben levő porlasztót kell ujra felprogamozni.
A képen viszont a porlasztókat teljesen másként számozza a hengerekhez képest. Mi a helyen menete a programozásnak?
A 2-es henger kopogásnál a 4-es porlasztó helyre kell a kódot írni, mint a képen látható vagy a 2-es porlasztó helyre kell írni a hengernek megfelelően?
https://drive.google.com/file/d/1J5PlW3GLXKBFHjMVEDlo9MGpVSn3X7WP/view?usp=share_link
Valakinek volt mostanában porlasztócsúcs, nagynyomású szivattyú, rendszertisztítás elvégezve az autóján?
Mibe fáj manapság egy ilyen műtét?
Köszi
Már évek óta rossz a sorrend a forscanbe ,mert a helyes 1-4-3-2 .
Egyébiránt fentről lefele van a számozás és ugy ird be ahogy a képe látod a számozást.
a legfelső az egyes - a legalsó a négyes.
Tehát ahogy neked beirni kell >> balról -jobra(ez a motor) az a forscanbe fentről -lefele
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47788 Dátum:
2023.04.23 vasárnap, 07:41:43 »
Idézetet írta: rstwingo - 2023.04.23 vasárnap, 07:19:03
Már évek óta rossz a sorrend a forscanbe ,mert a helyes 1-4-3-2 .
Egyébiránt fentről lefele van a számozás és ugy ird be ahogy a képe látod a számozást.
a legfelső az egyes - a legalsó a négyes.
Tehát ahogy neked beírni kell >> balról -jobbra(ez a motor) az a forscanbe fentről -lefele
Akkor ha a 2-es henger kopogásjelzője jelez hibát és, mint én szeretném a porlasztót újrakódolni, hogy kihúzza a cseréig, akkor a valtótó a harmadik porlasztóról leolvasott kódot írom be felűlről a második sorba és nem a negyedikbe, mint ahogy a képen látszik?
Ha a hármas hengerét akarom újrakódolni akkor pedig a váltótól második injektor kódját írom be felűlről a harmadik sorba?
Az 1-4-3-2 az a gyújtasi sorrend? Minek kell a porlasztó kódolásához??
Köszi.
«
Utoljára szerkesztve: 2023.04.23 vasárnap, 07:58:17 írta Koniman
»
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47789 Dátum:
2023.04.23 vasárnap, 12:11:48 »
Idézetet írta: rstwingo - 2023.04.23 vasárnap, 07:19:03
Már évek óta rossz a sorrend a forscanbe ,mert a helyes 1-4-3-2 .
Egyébiránt fentről lefele van a számozás és ugy ird be ahogy a képe látod a számozást.
a legfelső az egyes - a legalsó a négyes.
Tehát ahogy neked beirni kell >> balról -jobra(ez a motor) az a forscanbe fentről -lefele
(forrás: TIS)
Kódolni pedig a gyújtási sorrendnek megfelelően kell. Tehát az 1-es henger - 1 injektor, 2-es henger - 4-es injektor, 3-as henger - 2-es injektor, 4-es henger - 3-as injektor és az injektorok sorszáma a mérvadó.
Üdv: Petya!
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47790 Dátum:
2023.04.23 vasárnap, 22:24:04 »
Idézetet írta: Petya - 2023.04.23 vasárnap, 12:11:48
(forrás: TIS)
Kódolni pedig a gyújtási sorrendnek megfelelően kell. Tehát az 1-es henger - 1 injektor, 2-es henger - 4-es injektor, 3-as henger - 2-es injektor, 4-es henger - 3-as injektor és az injektorok sorszáma a mérvadó.
Üdv: Petya!
Akkor az Én esetemben a 2.es henger kopogása miatt az autóban a fizikailag 4-es henger felett levő porlasztó kódját kell beírni a 4-essel jelölt kódoló helyre?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
rstwingo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1131
csak vagyok
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47791 Dátum:
2023.04.24 hétfő, 07:05:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2023.04.23 vasárnap, 22:24:04
Akkor az Én esetemben a 2.es henger kopogása miatt az autóban a fizikailag 4-es henger felett levő porlasztó kódját kell beírni a 4-essel jelölt kódoló helyre?
Ha forscannel fogsz kodolni, akkor ugy ird be ahogy fentebb irtam.
Nem kell gondolkodni mi melyik,mind a 4 kódot ird be ujra és töröld a tanult adaptációs értékeket,
hogy mindent tanuljon előlről.
A porlasztó kódokat olvastasd ki először ,mentsd le,fotózd ki ,mielőtt bármihez is kezdesz és ellenőrizd le.
Naplózva
2012-s MK4 2.0 TD
CI
Titanium
Luxury
Lunar Sky
kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TD
CI
2.0 TURNIER
VIVA X
- kombi-130 pacis-Mashine Silv
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47792 Dátum:
2023.04.24 hétfő, 13:09:30 »
Idézetet írta: rstwingo - 2023.04.24 hétfő, 07:05:09
Ha forscannel fogsz kodolni, akkor ugy ird be ahogy fentebb irtam.
Nem kell gondolkodni mi melyik,mind a 4 kódot ird be ujra és töröld a tanult adaptációs értékeket,
hogy mindent tanuljon előlről.
A porlasztó kódokat olvastasd ki először ,mentsd le,fotózd ki ,mielőtt bármihez is kezdesz és ellenőrizd le.
Sajnos nem tudom kiolvasni. Kódokat mert ez facelift előtti és azon nem lehet.
Igen, Forscan.
Csak azért kérdezem szájbarágósan hogy értsem.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Petya
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 141
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47793 Dátum:
2023.04.24 hétfő, 16:56:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2023.04.23 vasárnap, 22:24:04
Akkor az Én esetemben a 2.es henger kopogása miatt az autóban a fizikailag 4-es henger felett levő porlasztó kódját kell beírni a 4-essel jelölt kódoló helyre?
Ha a 2-es hengerre ír kopogásos égést, akkor az abban lévő injektor kódját kell(ene) újra írni a 4-es helyre. De mivel csak 1 kopogásszenzor van a motoron, így az a biztos, ha mindet újra írod.
Ezzel újra kezdődik a detonációs égés számlálása. De ezzel azt kockáztatod, hogy az ilyen égés miatt átéghet a dugattyútető.
Naplózva
2005 Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia, 130 LE, MMT6, B5Y, Panther Black
ex: 1995 Ford Mondeo 2.0 Zetec, CLX -> GHIA
Alfa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47794 Dátum:
2023.05.12 péntek, 14:34:04 »
Szeretném kérdezni, hogy az injektor nyomást hogyan lehet növelni??
Naplózva
2003 as Ford Mondeo Ghia Kombi, 2.0 TDCI, 130L. 6-os váltó
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47795 Dátum:
2023.05.12 péntek, 15:33:19 »
Idézetet írta: Alfa - 2023.05.12 péntek, 14:34:04
Szeretném kérdezni, hogy az injektor nyomást hogyan lehet növelni??
Öööö... Sehogyan?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47796 Dátum:
2023.05.12 péntek, 15:37:46 »
Idézetet írta: Alfa - 2023.05.12 péntek, 14:34:04
Szeretném kérdezni, hogy az injektor nyomást hogyan lehet növelni??
1800bar körüli az üza rendszer csúcsnyomása.Tuninggal lehet húzni rajta,de így is elég magas az alkatrészek élettartama szempontjából.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
demizol
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 32
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47797 Dátum:
2023.06.12 hétfő, 13:03:21 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, adott egy 2004 2.0 tdci N7BA motorú. tegnap ki lett cserélbve a motor, mert a régi kikönyökölt. Motor nem indult levegőztettük. Viszont egyszer csak, az izzítás jele nem gyuladt ki gyujtás van, de meg sem moccantja, nem indítózik. Még nem volt időm kiméretni, így esetleg ebből tud valaki, hogy merre kell indulnom, mi lehet a hiba.
köszönöm nektek.
Naplózva
puzzaszel
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47798 Dátum:
2023.06.12 hétfő, 18:58:43 »
Sziasztok!
Valamiért nem indul a mondeo-m, menet közben egyszer csak leállt, cseréltünk már magasnyomású pumpát és a porlaszttók is fel lettek újítva, de még mindig csak köhög, mintha be akarna indulni, de nem tud valamiért.
Porlasztók fel lettek programozva, nincs hibakód, nyomás, és az összes többi érték megfelelő a diagnosztika szerint.
Van valakinek ötlete?
Sajnálnám bontani, mert nagyon jó állapotban van.
Előre is köszi.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #47799 Dátum:
2023.06.12 hétfő, 19:58:59 »
Idézetet írta: demizol - 2023.06.12 hétfő, 13:03:21
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, adott egy 2004 2.0 tdci N7BA motorú. tegnap ki lett cserélbve a motor, mert a régi kikönyökölt. Motor nem indult levegőztettük. Viszont egyszer csak, az izzítás jele nem gyuladt ki gyujtás van, de meg sem moccantja, nem indítózik. Még nem volt időm kiméretni, így esetleg ebből tud valaki, hogy merre kell indulnom, mi lehet a hiba.
köszönöm nektek.
porlasztók benne voltak az új mociban vagy a régiek lettek átrakva?
Letiltott az ecu.Hibakódolvasás,majd célirányos "javítás".
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
949
950
951
952
953
954
955
[
956
]
957
958
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ